Reklamy telewizyjne zapewniające 5-krotny zwrot z inwestycji i mniejszą konkurencję. Wszystko, co inwestorzy w nieruchomości powinni wiedzieć

Opublikowany: 2023-03-28

Subskrybuj, aby co tydzień otrzymywać CarrotCast!

Subskrybuj w iTunesSubskrybuj w Google PlaySubskrybuj na Spotify

Tony Javier zarobił 3000 $ na 30 000 $ w pierwszym miesiącu reklam telewizyjnych i od tego czasu „jedzie na wyścigi!” Kiedy zdał sobie sprawę, że nie ma geniuszy uczących rzeczy, których nauczył się ze swojego doświadczenia z reklamą telewizyjną nieruchomości, zaczął przyjmować klientów i zwykle uzyskuje zwrot od inwestora w ciągu zaledwie 3-6 miesięcy!

Dzisiaj mówimy o inwestorach w nieruchomości, reklamie telewizyjnej i metodach pozyskiwania potencjalnych klientów, o 10 najważniejszych korzyściach z wyświetlania reklam w telewizji oraz o tym, jak możesz zmienić kanał w kompleksowe rozwiązanie ruchu!

Sprawdź Carrot.com/video, aby uzyskać 52 darmowe pomysły i przewodnik, jak zacząć w marketingu wideo.


Transkrypcja odcinka (jest to zautomatyzowana transkrypcja robota marchwi – proszę zwrócić uwagę na literówki)

00:00:00:03 – 00:00:22:15

Tony'ego Javiera

I tak w pierwszym miesiącu wydałem trzy tysiące i zarobiłem 35 w pierwszym miesiącu i stamtąd wyruszyłem na wyścigi. I przez lata mówiłem ludziom, że robię telewizję, wiesz, mózgi wysokiego szczebla, których byłem częścią. A każdy mózg, który dołączył, to albo zero osób zajmujących się telewizją, albo mógł to być jeden na około 100 plus wysokiej klasy inwestorzy w nieruchomości.

00:00:23:03 – 00:00:35:22

Tony'ego Javiera

I żałuję, że nie wygrałem wtedy, że mam kopalnię złota dla innych inwestorów w nieruchomości. Zacząłbym, wiesz, pomagać ludziom przy obiedzie.

00:00:35:22 – 00:00:56:13

Brady'ego Windera

Hej, przyjaciele, witajcie ponownie w podcaście Kirkus. Jestem żywicielem rodziny Twojego gospodarza i to jest podcast, w którym pomagamy Ci wybrać marketing i pomagamy budować firmy, które zapewniają wolność i wpływ. Mam dziś z nami naszych gości, pana Tony'ego Javiera, znanego również jako facet z telewizji, który jest bardzo dobrym, bliskim wieloletnim przyjacielem Trevora Marka, naszego współgospodarza i dyrektora generalnego.

00:00:56:21 – 00:01:07:06

Brady'ego Windera

Dlatego bardzo się cieszę, że możecie go dzisiaj poznać i porozmawiać o telewizji. Dlaczego jest to niesamowity kanał marketingowy i przejdź do konkretów. A więc, Tony, słyszę podcast, człowieku, Jak się masz?

00:01:07:18 – 00:01:15:00

Tony'ego Javiera

Naprawdę dobrze, człowieku. Dzięki za zaproszenie. Doceniam to. Driver Od jakiegoś czasu rozmawiałem o tym, jak połączyć to w całość w podcaście, więc cieszę się, że tu jestem.

00:01:15:00 – 00:01:36:27

Brady'ego Windera

Absolutnie. Absolutnie. Więc nie robimy wiele z marketingiem offline, wiesz, z większością podcastów, marketingiem online i myślę, że z ostatnich 400 odcinków, zrobiliśmy może jeden lub dwa w radiu. Chyba nie zrobiliśmy ani jednego w telewizji. Więc to będzie naprawdę cenne. Myślę, że to jeden z tych tematów, o których inwestorzy po prostu nie wiedzą wystarczająco dużo.

00:01:36:27 – 00:01:54:11

Brady'ego Windera

Więc naszym celem w tej rozmowie jest to, że chcę się dowiedzieć, czy to jest dla mnie? Czy telewizja jest czymś, czego powinienem spróbować? A jeśli tak, to kiedy? I jak się do tego zabrać, żeby nie stracić kupy pieniędzy? Ponieważ jestem pewien, że ludzie prawdopodobnie myślą tak: „Och, czy to będzie ogromna inwestycja?”.

00:01:54:11 – 00:02:02:24

Brady'ego Windera

Czy to duże ryzyko? I właśnie na to odpowiemy. Ale Tony, jak zacząłeś w telewizji? Jak to wygląda?

00:02:03:08 – 00:02:21:15

Tony'ego Javiera

Tak, zanim to powiem, to właściwie dobra uwaga. Większość ludzi, kiedy myśli o inwestowaniu w nieruchomości, nie myśli o telewizji, co sprawia, że ​​jest idealna, co, wiesz, tak. Konkurencja jest więc dużo mniejsza. Więc ludzie, kiedy myślą o telewizji, przede wszystkim nie myślą o telewizji z inwestowaniem w nieruchomości. Jeśli myślą o telewizji, myślą, że jest zbyt droga.

00:02:21:15 – 00:02:40:10

Tony'ego Javiera

Uważają, że ich biznes nie jest wystarczająco duży i nie wiedzą, od czego zacząć. Telewizja ma wiele zawiłości, jeśli nie zrobisz tego dobrze, możesz zmarnować dużo pieniędzy. Więc to sprawia, że ​​konkurencja jest prawie nie chcę nic mówić, ale kiedy zaczynałem dziesięć lat temu, było prawie nic. Więc. Więc tam zaczniemy.

00:02:40:10 – 00:02:56:19

Tony'ego Javiera

Więc dziesięć lat temu byłem na grze w pokera. To był znajomy znajomego. Zszedłem do jego piwnicy i zauważyłem tego gościa w telewizji. Był w reklamie telewizyjnej. I tak trochę dostałem jak mała gwiazda uderzona. To było trochę dziwne, wiesz? To jest jak: O, ten facet jest w telewizji.

00:02:56:19 – 00:03:16:07

Tony'ego Javiera

Na przykład, wiesz, on jest, wiesz, myślisz, że są niedostępni lub są czymś w rodzaju statusu celebryty. Ale właśnie zacząłem z nim rozmawiać i mówię: Hej, wiesz, widziałem cię w telewizji, to tylko mała pogawędka. Pytam: Jak ci idzie ta reklama? On jest jak, jego oczy po prostu się zaświeciły i mówi: Zarabiamy 2 miliony dolarów rocznie na tej reklamie telewizyjnej.

00:03:16:07 – 00:03:34:03

Tony'ego Javiera

I to jest cały nasz marketing. I byłem zafascynowany. Myślę sobie: Wow, to szalone. I tak zacząłem o tym marzyć. Nawet nie myślałem o występie w telewizji, naprawdę. A on idzie, wiesz co? Połączę cię z moim gościem od mediów. Może poprowadź swój biznes. A ja na to: Och, w porządku. I tak może ja.

00:03:34:03 – 00:03:51:28

Tony'ego Javiera

Zadzwoniłem do niego w poniedziałek rano i ma na imię Drew. I powiedziałem: Hej, słyszałem, że masz kanał w telewizji i całkiem nieźle sobie radzisz. Mówi: Tak, Chad to świetne konto. I tak dowiedział się o moim biznesie, wraca do mnie i mówi: Mogę załatwić ci setki reklam za X dolarów.

00:03:51:28 – 00:04:13:21

Tony'ego Javiera

Dość niskie wydatki na reklamę. To około 3000 dolarów. I tak minął mi pierwszy miesiąc, w którym byłam w ciągu 30 dni. Zrobiłem skrypty. Zrobiłem cały back-end kupując negocjacje ze stacjami. Bardzo mi to ułatwił. I tak w pierwszym miesiącu wydałem trzy tysiące i zarobiłem 35 w pierwszym miesiącu i stamtąd wyruszyłem na wyścigi.

00:04:14:03 – 00:04:33:28

Tony'ego Javiera

I przez lata mówiłem ludziom, że robię telewizję, wiesz, mózgi wysokiego szczebla. byłem częścią. A każdy mózg, który dołączył, to albo zero osób zajmujących się telewizją, albo mógł to być jeden na około 100 plus wysokiej klasy inwestorzy w nieruchomości. I żałuję, że nie zrobiłem wtedy kopalni złota dla innych inwestorów w nieruchomości.

00:04:33:28 – 00:04:56:01

Tony'ego Javiera

Zacząłbym, wiesz, pomagać ludziom wcześniej. Więc kilka lat temu, jakieś dwa i pół roku temu, mój dobry przyjaciel, który pracuje w branży nieruchomości, powiedział: Dlaczego nie pokażesz ludziom, co robisz? I myślę sobie, wiesz, nie wiem, czy to zadziała na każdym rynku i nie wiem, czy ludzie uzyskają wyniki tak szybko, jak ja.

00:04:56:01 – 00:05:15:04

Tony'ego Javiera

Inną rzeczą związaną z telewizją jest to, że ludzie myślą, że to tylko budowanie marki i że uzyskanie wyników zajmuje od 6 do 12 miesięcy. Prawidłowy? Prawidłowy. Więc dla mnie był to pierwszy miesiąc. Więc kiedy to oglądam, skontaktowałem się z około dziesięcioma znanymi mi osobami z branży nieruchomości. Osiem kiedykolwiek podniosło rękę i powiedziało: Tak, zrobię to.

00:05:15:18 – 00:05:32:23

Tony'ego Javiera

Więc powiedziałem im: Hej, zajmę się produkcją, ale mam osiem scenariuszy, o których wiem, że dobrze się u mnie sprawdziły. Złożę skrypty. Mój człowiek od mediów pojedzie na stacje, wynegocjuje dla ciebie stawki w ciągu 30 dni. Możemy zabrać cię na antenę. Tak więc z ośmiu, myślę, że sześciu nadal biega ze mną lub około dwa lata później.

00:05:33:04 – 00:05:57:25

Tony'ego Javiera

A wyniki były szybkie, prawie każdy z nich. I to po prostu rzuciło mi się w oczy. Więc to był miękki start i myślę sobie, okej, coś tu mam. Więc oficjalnie uruchomiliśmy go w przyszłym miesiącu, myślę, że oficjalnie miną dwa lata, odkąd pomagamy inwestorom w nieruchomości, a obecnie współpracuje z nami ponad 100 inwestorów w nieruchomości, którzy po prostu to miażdżą.

00:05:57:25 – 00:06:14:10

Tony'ego Javiera

Mam na myśli to, że kiedy mamy kogoś na antenie, nie ma tam zbyt dużej konkurencji. To buduje dla nich mnóstwo wiarygodności. Pomaga innym formom marketingu. Za chwilę przejdę do korzyści, ale jest to jedna z tych rzeczy, które od samego początku, dla prawie każdego z naszych klientów, przynoszą naprawdę dobry zwrot.

00:06:14:10 – 00:06:24:00

Tony'ego Javiera

Więc jestem bardzo podekscytowany telewizją i mam plany na wszelkiego rodzaju inne pomysły z reklamami telewizyjnymi. Ale to jest coś, co teraz robimy. I tak zacząłem przygodę z telewizją.

00:06:24:18 – 00:06:39:11

Brady'ego Windera

Cóż, dzięki za Shermana. Tak, to jest dzikie? Nasza praca w pierwszym miesiącu dla Ciebie. Mam więc kilka pytań, zanim przejdziemy do korzyści tutaj. Mam kilka naprawdę palących pytań, których jestem po prostu bardzo ciekawa. I jedno z nich, o które chciałem was zapytać, brzmi: jakie jest największe nieporozumienie na temat telewizji?

00:06:39:27 – 00:06:55:03

Brady'ego Windera

Zgaduję, że to może być to, że ludzie myślą, że to coś długoterminowego, że w mojej głowie myślę, okej, to jest jak billboardy. To jest Twój zasięg w samolocie. Wzywamy do marketingu lub jest to po prostu świadomość marki na przestrzeni miesięcy. Czy powiedziałbyś, że to jedno z większych nieporozumień lub nieporozumień?

00:06:55:13 – 00:07:21:03

Tony'ego Javiera

Tak, tak, absolutnie. 100%. Wiesz, kiedy znowu, kiedy zaczynałem reklamy telewizyjne, miałem nadzieję, że od razu zajmę się produkcją i pomyślałem, wiesz co? Dam mu kilka miesięcy. I wiesz, jeśli nawet to złamię, wiesz, będzie dobrze. Ale wpłaciłem pieniądze w Tenix w pierwszym miesiącu i to było jak, cholera, i, a potem znowu, kiedy to uruchomiliśmy, pomyślałem, stary, naprawdę mam nadzieję, że jeśli naszym klientom zajmie to od 3 do 6 miesięcy , o niektórych z nich będzie czekać na to.

00:07:21:18 – 00:07:41:21

Tony'ego Javiera

Ale powiedziałbym, że nie mamy dokładnych statystyk na ten temat, ale powiedziałbym, że około 75% naszych klientów zawiera co najmniej trzy transakcje w pierwszym miesiącu, w którym pokazujemy ich w telewizji. A to i to dopiero pierwszy miesiąc. Więc wyobraź sobie, że jestem w telewizji od dziesięciu lat. To moje witaminy, ktoś, kto widział mnie dziesięć lat temu.

00:07:42:07 – 00:08:02:23

Tony'ego Javiera

Ale i to było, byłem w ich głowie od dziesięciu lat i wreszcie gotowy do sprzedaży dzisiaj, więc to jedna z tych rzeczy, które znowu są błękitnym oceanem, kiedy pytam kogoś, ile osób jest w Twój rynek zajmujący się telewizją zwykle mówi: och, jest jeden facet, który to robi, albo Och, znam kilku facetów, którzy to robią.

00:08:03:04 – 00:08:29:20

Tony'ego Javiera

Ale jeśli powiesz, wiesz, czy wiesz, kto jeszcze robi direct mail? To jest tak, mam, wiesz, dziesięć innych osób, które wysyłają na tę samą listę, co ja. Prawidłowy? Więc to jest, myślę, że jest tak wiele różnych powodów. Telewizja działa, ale działa. Ale myślę, że po prostu, wiesz, ludzie myślą, że to jest zbyt drogie, że osiągnięcie wyników zajmie dużo czasu, a nawet jeśli nawet jeśli powiesz, hej, telewizja działa, to jest jak, od czego zacząć?

00:08:29:20 – 00:08:45:18

Tony'ego Javiera

Jakie stacje dzwonisz? Na których programach jesteś? Jak wygląda skrypt? Jest tak wiele różnych elementów układanki, że jeśli popełnisz jeden lub dwa błędy, możesz, wiesz, nadal możesz to zrobić. Dobra. Ale jeśli nie masz pojęcia, co robisz i się mylisz, zło pokazuje, że to, co masz, zostanie zniszczone.

00:08:45:18 – 00:08:59:03

Tony'ego Javiera

Jeśli twoja wiadomość nie jest jasna, zwięzła, to cię wykończy. Jeśli wezwanie do działania nie jest wystarczająco jasne, a ludzie nie rozumieją, co robisz, zmarnujesz pieniądze, prawda? Jest więc po prostu wiele różnych rzeczy, które trzeba złożyć razem, aby to zadziałało.

00:08:59:25 – 00:09:12:09

Brady'ego Windera

Tak, i prawdopodobnie to sprawia, że ​​​​ludzie są tak sceptyczni lub nerwowi, aby w to wskoczyć. To jest tak, wiesz, jeśli coś schrzanię, wiesz, raz, dwa, trzy, te rzeczy, to wiesz, możesz łatwo stracić dużo pieniędzy.

00:09:12:26 – 00:09:31:19

Tony'ego Javiera

Tak. Tak tak. Bo tak jak w przypadku direct mail i, wiesz, PPC i Facebook, możesz znaleźć tak wielu ludzi, którzy mogą to dla ciebie zrobić, prawda? Mam na myśli, że możesz teraz przejść do trybu online z telewizją, tak naprawdę nie ma nikogo, kto mówi o telewizji do inwestowania w nieruchomości i gdzie się udają, aby to się stało.

00:09:32:21 – 00:09:57:27

Brady'ego Windera

Tak, absolutnie, pamiętam, że kilka miesięcy temu mieliśmy obóz dla nosicieli i pojawił się dzieciak, niesamowity dzieciak, dużo motywacji, dużo ambicji i był całkiem nowy w inwestowaniu. To była głównie sprzedaż hurtowa i on mówi: Tak, po prostu zawarłem pierwszą transakcję kilka miesięcy temu i jak każdy dolar, który zarobił, no wiesz, przeszedł, jego podstawowe wydatki na życie były po prostu wyrzucane z powrotem na marketing.

00:09:58:11 – 00:10:14:15

Brady'ego Windera

A on na to: Tak, robię to. To nazwy jak pięć metod marketingowych. On mówi: Tak, w zeszłym miesiącu wrzuciłem około 20 kawałków do telewizji. Zobaczymy jak to będzie. Więc jakbym pracował dla, on jest jak, nie wiem. Tak, dowiemy się. Och, człowieku, to jest jak, jak bez nadzoru. Jestem prawie pewien, że poszedł prosto na stację. To jest jak: Hej, chcę trochę kupić.

00:10:14:15 – 00:10:19:20

Brady'ego Windera

Jest jakiś zasięg powietrza. Po prostu idź. Tak, tak, chcemy tego uniknąć. Więc i to wszystko.

00:10:19:20 – 00:10:41:01

Tony'ego Javiera

I to ciekawe, że mówisz 20 tysięcy, ponieważ jest bardzo mało rynków, na które musisz wydać nawet blisko 20 kawałków miesięcznie. Prawidłowy. Więc jeśli nawet zadzwonisz bezpośrednio do stacji, prawdopodobnie zrobią mu to samo i powiedzą, tak, mamy tu paczkę. To 20 kawałków, dostaniesz 100 reklam miesięcznie i oto, co będziesz robić.

00:10:41:02 – 00:11:00:00

Tony'ego Javiera

Prawidłowy? I tak, mieliśmy klientów, którzy przychodzili do nas, którzy albo to zrobili, albo otrzymali propozycję, ale jeszcze nie pociągnęli za spust i zapytali, co o tym sądzisz? I jesteśmy jak, okej, więc możemy to robić za dziesięć kawałków miesięcznie lub mniej. A zamiast 100 reklam możemy otrzymać od 500 do 600 reklam.

00:11:00:13 – 00:11:18:03

Tony'ego Javiera

A programy, w których cię wystawiają, nie dotyczą twojej grupy demograficznej, ponieważ wiemy, jaka jest nasza grupa demograficzna, ponieważ wybieraliśmy ją przez ostatnie dziesięć lat. Prawidłowy? ID mówi więc, że oszczędzamy naszym klientom tony pieniędzy i mnóstwo czasu, próbując samodzielnie to rozgryźć, tylko dlatego, że robiliśmy to tak wiele razy.

00:11:19:03 – 00:11:35:10

Brady'ego Windera

Tak, eliminujesz metodę prób i błędów, kosztowną metodę prób i błędów. Więc powiedz nam, Tony, jakie są niektóre z korzyści płynących z telewizji? Nudny sposób na sformułowanie pytania, co sprawia, że ​​telewizja różni się od, no wiesz, rozmów telefonicznych, przesyłek reklamowych i innych źródeł leadów.

00:11:35:11 – 00:11:37:02

Tony'ego Javiera

Co sprawia, że ​​telewizja jest seksowna? Zasadniczo.

00:11:37:23 – 00:11:39:10

Brady'ego Windera

Co sprawia, że ​​telewizja jest seksowna.

00:11:40:03 – 00:11:59:19

Tony'ego Javiera

Więc musi być seksowny, ponieważ w telewizji jest wiele wydarzeń na żywo, ale ograniczę się do kilku. Więc przede wszystkim, pomyśl o czynniku wiarygodności. Jeśli powiem, że menedżer Lucky Charms jest magicznie pyszny, prawda? Wiesz co to jest? Jeśli idziesz do alejek w sklepach, widzisz Lucky Charms, wiesz, co to jest, prawda?

00:12:00:01 – 00:12:14:29

Tony'ego Javiera

I to z powodu telewizji, ponieważ tworzą markę telewizji. Więc nawet nie wiem, czy ta reklama nadal będzie leciała, ale wciąż jest w mojej głowie i nadal, jeśli pójdę do sklepu spożywczego, nadal będę wiedział, do której marki się udać. Jeśli chcę coś z pianką i znasz smak, prawda? Tak.

00:12:15:01 – 00:12:44:03

Tony'ego Javiera

Czynnik wiarygodności. Jak, wiesz, ludzie w Wichita, jak tak wielu ludzi skontaktowało się ze mną, chcąc zrobić ze mną interesy lub pożyczyć mi pieniądze lub, wiesz, kiedy robiłem przejęcia. Mieszkam teraz w San Diego. Mam na myśli moją firmę, rynki, Wichita kierują, kierują telewizją i nie byłem tam od siedmiu lat, ale kiedy sprawdzałem tropy i wychodzę do domu, oni mówili: Och, wow, ty właściwie są w moim domu, wiesz?

00:12:44:12 – 00:12:52:24

Tony'ego Javiera

I to tak, jakby postrzegali cię tak, jakbyś był gwiazdą. Trochę tak jak ja z tym. Wiesz, odzyskali Chada, kiedy grałem w pokera, prawda?

00:12:52:24 – 00:12:54:06

Brady'ego Windera

Tak, czynnik celebrytów.

00:12:54:06 – 00:13:23:12

Tony'ego Javiera

Czynnik celebrytów. Wiarygodność sama w sobie jest więc tego warta. Nawet jeśli nie otrzymałeś zwrotu dolara z bezpośrednich pieniędzy, tylko czynnik wiarygodności, prawdopodobnie jest tego wart. Prawidłowy? Więc to jest liczba pierwsza. Szczerze mówiąc, nie są to żadne szczególne zamówienia. Ale tak, ten rodzaj wyrzucił go tam i wiem, że drugi, o którym już wspomniałem, mało konkurencji, wiesz, że idziesz i robisz direct mail, robisz PPC, wiesz, że to marketing metoda.

00:13:23:12 – 00:13:43:09

Tony'ego Javiera

Konkurujesz z dziesiątkami innych inwestorów w nieruchomości, podczas gdy w telewizji może być jeden lub dwóch innych facetów w telewizji, a większość rynków, na których tam jesteś, trafia do setek tysięcy, jeśli nie miliony ludzi. Więc jeśli masz, nawet jeśli masz od 5 do 10 osób w telewizji, prawdopodobnie nadal jest wystarczająco dużo ofert do obejścia.

00:13:43:25 – 00:14:05:22

Tony'ego Javiera

Więc fakt, że nie ma tak dużej konkurencji. Prawidłowy. Oczywiste jest, że większość naszych klientów, których widzimy w telewizji, uzyskuje zwrot od 5 do 10 razy, a to po prostu robi się bezpośrednio z ich wydatków na reklamę. Nie obejmuje to wszystkich innych korzyści, do których telewizja ma dostęp, które można śledzić lub uzyskać zwrot z inwestycji bezpośrednio z reklam telewizyjnych.

00:14:05:22 – 00:14:28:17

Tony'ego Javiera

Więc jeśli wydają, wiesz, siedem tysięcy miesięcznie, dostają w zamian od 35 do potencjalnie 70 tysięcy. A potem mamy kilku klientów z mniejszych rynków, którzy dostają mnóstwo reklam, w których telewizja jest po prostu szalona i dostają jakieś 20-krotne zyski. Więc zwrot z inwestycji jest zdecydowanie tam, automatyzacja do tego.

00:14:28:24 – 00:14:54:00

Tony'ego Javiera

Otrzymujesz więc zestaw do prawidłowego skonfigurowania, w czym, mamy nadzieję, pomożemy. Nie musisz się tym martwić. To tak, jakby ustawić i zapomnieć. Wiesz, wiesz, że przez lata, zobaczmy, jesteśmy razem już od dziesięciu lat. Myślę, że zrobiliśmy prawdopodobnie 12, może 15 komercyjnych wariacji, a najdłuższy czas, w którym prowadziliśmy telewizję bez zmiany, to 18 miesięcy.

00:14:54:01 – 00:15:10:06

Tony'ego Javiera

Więc dosłownie przez 18 miesięcy wyświetlaliśmy tę samą reklamę, produkując to samo. Jedyny zakres, dla którego go zmieniłem, to pandemia. I spróbowałem innego skryptu. Właściwie działałyby trochę lepiej i to jedyny powód, dla którego to zmieniam. W przeciwnym razie nie zrobiłbym tego, po prostu utrzymywałbym to w ruchu.

00:15:10:06 – 00:15:37:08

Tony'ego Javiera

Więc chciałem po prostu świeżego występu i tego rodzaju rzeczy i skończyłem dobrze. A potem fakt, że to prawdopodobnie największa rzecz, jeśli ktoś przychodzi do mnie i mówi: okej, robię direct mail, robię PPC, robię coś innego, Facebook, tak ? Jeśli nawet stosują jedną z tych metod, wiem, że telewizja pomoże w tych wysiłkach.

00:15:37:08 – 00:16:02:03

Tony'ego Javiera

Więc jeśli powiedzą, że dostanę 5-krotny zwrot z mojej bezpośredniej poczty, mogę to zagwarantować, ale jestem prawie pewien, że ryt pójdzie w górę. W rzeczywistości przestałem wysyłać reklamy bezpośrednie, zobaczmy, prawdopodobnie trzy lub cztery lata temu, tylko dlatego, że stało się to tak nasycone. Ale powtarzałem moim klientom, dobrze, kiedy jesteś w telewizji, upewnij się, że widzisz to, co widzisz w telewizji, na swojej stronie internetowej i we wszystkim, co przychodzi ci do głowy.

00:16:02:26 – 00:16:28:18

Tony'ego Javiera

Więc klienci wracają do mnie i mówią: „Człowieku, moja poczta bezpośrednia zyskała znacznie lepszą odpowiedź, kiedy zacząłem to publikować, a ludzie byliby w stylu: Zadzwoniłem do ciebie z twojej bezpośredniej poczty, ponieważ jesteś w telewizji. Więc poszedłem, wow, w porządku. Więc zacząłem z powrotem, ale kopię zapasową poczty bezpośredniej. W zeszłym roku pokazaliśmy w telewizji zrzut ekranu naszej reklamy, a nasza poczta bezpośrednia była po prostu wykładniczo lepsza niż pięć lat temu.

00:16:28:18 – 00:16:52:15

Tony'ego Javiera

I prawdopodobnie teraz jest jeszcze większa konkurencja. Tak więc fakt, że pomaga to innym formom marketingu, jeśli zajmujesz się innym marketingiem, jest sam w sobie ogromną korzyścią. Jak powiedziałem, wiesz, jak powiedziałem, jeśli wiesz, że osiągasz lepsze wyniki dzięki innym formom marketingu, nawet jeśli nie zarabiasz dolara bezpośrednio na swoim telewizorze, nadal będzie to warte To.

00:16:52:15 – 00:17:09:02

Tony'ego Javiera

Ale na szczęście wyniki są zazwyczaj dostępne w ROIC. Więc mógłbym tak wymieniać bez końca o korzyściach. Wiesz, pomogło mi to zebrać prywatne pieniądze. Wiesz, zdarzało mi się, że ludzie zwracali się do mnie z pewnymi sprawami, w których tworzyliśmy relacje. Ludzie traktują cię inaczej, kiedy jesteś w telewizji. Telewizja ma tak wiele różnych zalet.

00:17:09:02 – 00:17:10:09

Tony'ego Javiera

Mógłbym, mógłbym cię zatrzymać.

00:17:11:02 – 00:17:34:03

Brady'ego Windera

Tak, cóż, i to jest, wiesz, to jest ogromne, ten czynnik wiarygodności. Mówisz o tym, jak wiesz, twój wskaźnik odpowiedzi na bezpośrednie maile rośnie tylko dlatego, że widzisz to w telewizji, ponieważ twoja wiarygodność przechodzi przez dach. I myślę, że na tym polega piękno. Poza tym, wiesz, troska połączona z metodami marketingu offline polega na tym, że po prostu wzmacnia wszystko inne, co już robisz.

00:17:34:06 – 00:17:52:15

Brady'ego Windera

Więc wiesz, kiedy ludzie otrzymują twoją bezpośrednią pocztę i widzą twoją reklamę telewizyjną, przechodzą do twojej witryny. Kiedy połączysz je wszystkie razem, działa to naprawdę dobrze. Nie chodzi tylko o to, że tak, uzyskujesz zwrot z inwestycji od 5 do 10 na telewizorze, ale to coś więcej, ponieważ zwiększa to wszystko inne.

00:17:52:15 – 00:18:04:04

Brady'ego Windera

Mam kilka pytań. Mam do ciebie dużo pytań. Wspomniałeś o 10 do 20 ROI na niektórych mniejszych rynkach. Dlaczego? Dlaczego telewizja miałaby działać lepiej na mniejszych rynkach?

00:18:04:20 – 00:18:34:07

Tony'ego Javiera

Cóż, trzeba patrzeć na wielokrotność, prawda? Więc wiesz, powiedzmy, że wydajesz siedem tysięcy miesięcznie na targu i zarabiasz sto tysięcy, tak. To około 15-krotny zwrot z inwestycji, jeśli wydasz tę samą kwotę pieniędzy lub zobaczmy, spróbujmy tutaj trochę policzyć. Powiedzmy, że wydajesz 15 tysięcy na większym rynku i zarabiasz 100 kawałków.

00:18:34:07 – 00:18:44:11

Tony'ego Javiera

To sześciokrotny zwrot. Nie zarabiasz dużo więcej, ale Twój zwrot jest o wiele wyższy na tym mniejszym rynku z powodu niższych wydatków na reklamę, jeśli to ma sens.

00:18:44:25 – 00:18:47:07

Brady'ego Windera

Więc to przez mniejszą konkurencję?

00:18:47:29 – 00:19:07:16

Tony'ego Javiera

Nie, tylko dlatego, że sposób, w jaki działają liczby, wiesz, jeśli wydajesz dodatkowy tysiąc dolarów miesięcznie i zarabiasz z tego dodatkowe 20, to po prostu sposób, w jaki działają liczby. Tylko dlatego, że zarabiasz więcej pieniędzy, nie oznacza, że ​​​​będziesz je tak bardzo pomnażać. Więc po prostu musisz zarabiać dużo więcej pieniędzy Kiedy zaczynasz wydawać więcej pieniędzy, ma to sens.

00:19:07:16 – 00:19:44:21

Tony'ego Javiera

Więc mamy klientów, którzy wydają, wiesz, wyrzucam te siedem kawałków, bo tak zazwyczaj jest na mniejszych rynkach, a my dostajemy za to setki setek reklam. I mamy klientów zarabiających od 100 do 200 kawałków miesięcznie, dość regularnie. Ci klienci, niektórzy z tych klientów robią tę liczbę konsekwentnie w zwrotach. Prawidłowy. Więc jeśli zarabiali od 100 do 200 kawałków przy 20 000 dolarów miesięcznych wydatków na reklamę, wciąż zarabiali dużo pieniędzy, ale ich wielokrotność to tylko pięć do wiem, co to jest od 5 do 725 i dziesięć razy powrót.

00:19:44:21 – 00:19:47:19

Tony'ego Javiera

Prawidłowy. To wciąż dużo pieniędzy, ale tak już jest.

00:19:47:19 – 00:20:11:16

Brady'ego Windera

Multipleks ma sens. Więc wyrzuciłeś jakieś liczby? Zero. Wiesz, siedem kawałków. Dziesięć tysięcy. Mamy kilka pomysłów. Punkty odniesienia dotyczące tego, co może zająć rozpoczęcie, w zależności od wielkości Twojego rynku. Moje pytanie brzmi, czy istnieje idealny czas, aby zacząć? Kiedy chcesz zacząć przygodę z marketingiem? To nie brzmi jak dla faceta, który jest zupełnie nowy w inwestowaniu.

00:20:12:22 – 00:20:31:06

Brady'ego Windera

Czy są jakieś rzeczy, które musisz wybrać? A potem podepnę to w taki sposób, że jeśli jest dobry czas, aby zacząć, czy jest coś, co ludzie robią, czy jest coś, co robią twoi najlepsi klienci, aby to zadziałało? Naprawdę dobrze, jeśli to ma sens.

00:20:31:14 – 00:20:50:25

Tony'ego Javiera

Myślę, że największą rzeczą jest proces sprzedaży, ponieważ możemy sprawić, by telefon zadzwonił. Więc ludzie przychodzili do nas po, no wiesz, 90 dniach i mówili: Człowieku, mamy 90 tropów. Chodziliśmy na tak wiele spotkań i chętni nawróciliśmy się na jedno lub dwa. A ja na to: Te liczby po prostu tak nie działają.

00:20:50:25 – 00:21:09:27

Tony'ego Javiera

To zdecydowanie nie jest problem z ołowiem. To jest problem z konwersją. Tak więc w pewnym sensie zagłębiliśmy się w proces sprzedaży ludzi, a teraz pomagamy im w śledzeniu ich rozmów telefonicznych, nagrywaniu ich i innych tego rodzaju rzeczach. Zdajemy sobie sprawę, że ci, którzy są zaangażowani w proces sprzedaży, sprawiają, że działa i to naprawdę dobrze.

00:21:10:18 – 00:21:37:06

Tony'ego Javiera

Ci, którzy mniej niż kilka miesięcy później są jak, nie uzyskujemy wyników, których potrzebujemy. Najprawdopodobniej jako ich proces sprzedaży. Więc nie wiem, prawdopodobnie pomogliśmy 5 do 10 nowym inwestorom reklamami telewizyjnymi i jesteśmy dość selektywni. Więc zrobiliśmy to z jakiegoś powodu. Albo mieli już udane interesy, albo w krótkim czasie zawarli całkiem sporo transakcji.

00:21:37:06 – 00:22:01:03

Tony'ego Javiera

Przyszedł do nas rozgrywający z college'u Division One i powiedział: Koleś, pozwól mi to zrobić. Sprawię, że to zadziała. I skończył, robiąc jakieś 50 000 pudełek w pierwszym miesiącu, wiesz, w telewizji. Są więc ludzie, których wpuścimy, którzy są nowszymi inwestorami. Ale sprowadza się to do tego, że nie chcę marnować twoich pieniędzy, jeśli nie masz ustawionej mosiężnej tarczy sprzedaży, którą, tak, odbierasz telefon, oddzwaniasz do ludzi, jeśli możesz.

00:22:01:12 – 00:22:12:09

Tony'ego Javiera

Wychodzisz ze spotkania tak szybko, jak to możliwe. Otrzymujesz umowę w ramach kontraktu tak szybko, jak to możliwe. Ci, którzy to wybrali, radzą sobie naprawdę dobrze, ci, którzy tego nie robią i nadal to robią. Ok, ale to nie jest takie prawdopodobne.

00:22:13:15 – 00:22:29:04

Brady'ego Windera

Hmm. Dobra. To ma sens. Czy istnieje czynnik prowadzący do szybkości w telewizji? Wiesz, mam na myśli, oczywiście jak Google Pay za kliknięcie, musisz być na tym, ponieważ mogli właśnie wypełnić ostatnie trzy formularze podłogowe i przeskakiwać z witryny do witryny. Znajdujesz to z telewizorem czy nie?

00:22:29:11 – 00:22:59:18

Tony'ego Javiera

Cóż, uważam, że telewizja jest teraz bardziej wyrozumiałym tropem, głównie dlatego, że gdy ktoś dzwoni, zazwyczaj siedzi na kanapie, być może myśli o sprzedaży w następnym miesiącu lub ma kawałek ziemi, na który płaci podatki czy cokolwiek, a oni widzą reklamę i myślą: okej, prawdopodobnie sprzedam w przyszłym miesiącu. Albo, wiesz, kiedy myślę o sprzedaży albo moja mama przygotowuje się do pójścia do domu opieki, cokolwiek by to nie było, odbierają telefon, co zamierzają zrobić?

00:22:59:19 – 00:23:23:06

Tony'ego Javiera

Zadzwonią do ciebie, odbierasz telefon. Tak długo, jak liczby działają, a wy możecie sprawić, by coś działało, jest bardziej prawdopodobne, że uzyskacie rację. Jeśli ktoś dzwoni do ciebie z reklamy telewizyjnej, nie odbierasz, czas mija, oni pójdą, wiesz, może po prostu pójdę poszukać kogoś w Internecie. Prawidłowy? Ale jeśli rozmawiasz z nimi przez telefon, tak, mogę wyjść przed wieczorem.

00:23:23:06 – 00:23:45:00

Tony'ego Javiera

Mogę wyjść jutro o 10 rano. Szansa, że ​​zadzwonią do kogoś innego, jest raczej niewielka, prawda? Bo gdyby weszli do sieci, kto wie, kogo znajdą. Ale jeśli zadzwonili do ciebie z telewizji, myślą, że jesteś odpowiedzią, prawda? Jesteś autorytetem, jesteś wiarygodny, wydajesz pieniądze na telewizję, chcesz się pokazać i masz większe szanse na zawarcie umowy.

00:23:45:13 – 00:24:07:15

Tony'ego Javiera

Zastrzeżeniem jest traktowanie go jak PPC. Lee Prawo. Nadal powtarzam moim klientom: traktuj to jak lidera PPC, Zachowuj się tak, jakby 20 innych osób wybierało się na to spotkanie. Ale na szczęście przez przyzwoitą część czasu, gdy ktoś dzwoni z telewizji, jesteś jedyną osobą, do której dzwonią, co jest kolejną korzyścią, o której nie wspomniałem, ponieważ jeśli jesteś jedyną osobą, która idzie na to spotkanie, dwie rzeczy zdarzyć.

00:24:07:15 – 00:24:25:13

Tony'ego Javiera

Jest bardziej prawdopodobne, że dostaniesz tę umowę, ponieważ nie konkurujesz z grupą różnych ludzi. Masz większe szanse na lepszą ofertę, prawda? Bo jeśli jesteś dobry, jeśli masz za sobą trzy osoby lub. Racja, masz rację, pójdą wszyscy, dajcie mi wiecie, dajcie mi najwyższą i najlepszą ofertę.

00:24:25:22 – 00:24:47:18

Tony'ego Javiera

Jeśli potrafisz się do nich dostać, przekonaj ich do sprzedaży. W tym momencie masz większe szanse na zawarcie umowy. Więc zadałem to pytanie wielu klientom i poprosiłem ich o porównanie i tych, którzy to śledzą, oczywiście. Jaki jest twój problem z zadłużeniem na transakcję z innej metody marketingowej w porównaniu z telewizją? I prawie każdy z nich, który to śledzi, twierdzi, że zarabia więcej na umowach telewizyjnych na transakcję.

00:24:48:27 – 00:24:49:14

Tony'ego Javiera

Wow.

00:24:49:16 – 00:25:00:22

Brady'ego Windera

Ciekawy. Czy wiesz o tym, co daje nam punkt odniesienia, jak być może dla Twojego średniej wielkości rynku, takiego samego kosztu na potencjalnego klienta na transakcję? Wiem, że to trudne pytanie, ale.

00:25:01:24 – 00:25:25:01

Tony'ego Javiera

Nienawidzę mówić o koszcie za lead, ponieważ w telewizji prawdopodobnie zapłacisz więcej za lead. Ale w kolejnej korzyści, do której zmierzamy, do której zmierzam, jest to, że nie dostajesz tylu kopaczy opon, prawda? Więc tak, tak. Więc jak wysyłanie SMS-ów, zimne telefony, dostaniesz mnóstwo kopaczy opon z Facebookiem. Ludzie po prostu wypełniają formularz, ponieważ mają dom i nie muszą, niekoniecznie poważnie myślą o sprzedaży.

00:25:25:01 – 00:25:46:24

Tony'ego Javiera

Prawidłowy. A więc w telewizji nie spieszą się. Siedzą na kanapie, oglądają telewizję. Poświęcają czas na podniesienie telefonu i wybranie numeru. To chyba nie są kopacze opon. Prawidłowy. Więc koszt za lead, staramy się uzyskać statystyki naszych klientów. Naprawdę staramy się, aby przynieśli je do nas. Ale nie każdy jest dobry w ich zdobywaniu.

00:25:46:24 – 00:26:23:12

Tony'ego Javiera

Ale ci, którzy do nas to dostają, widzieli już od 50 do 100 USD za trop, gdzie wydają trochę na rynku i uzyskują tak duży zwrot. Ale będą większe rynki, na których wydajesz więcej pieniędzy, otrzymujesz mniej telefonów, ponieważ może jest większa konkurencja. But what's interesting is the cost per lead doesn't always correlate with the return on investment because we have some clients, their cost per liter really high, but the returns are really high because they're not getting as many leads, but they're higher quality and they're converting them at the high level where they, you know, their average profit per deal may be 40

00:26:23:12 – 00:26:48:12

Tony Javier

grand, whereas someone that's getting more leads their their average is 15, right? It's also. Yeah. Yeah. And the ry is also going to be based it's, you know, based on sales, but it's also based on your exit strategy, right. If you're wholesaling only making 10 to 15 grand compared to someone who might wholesale the same deal to make 20 to 30 compared to someone who may rehab that to make 60, that could skew the numbers quite a bit.

00:26:48:12 – 00:27:10:02

Tony Javier

So cost per lead could be anywhere from to answer your question, $50 to 1000 or maybe more. But it comes down to as I care about the ROI, I say if you can get it 2 to 3 times, ROI TV is still worth it because of all the other benefits you're getting. But luckily most of our clients have seen a55 times return.

00:27:10:02 – 00:27:33:17

Brady Winder

Absolutnie. And I feel the pain when I ask that question, like, tell me about cost relief, because without the context, everybody was like, Oh, now why would I want to pay that much for a lead if you don't know? But I mean, I hear you because we see the same thing with CEO and we've you know, we've ran surveys with our members and we know that currently ads are about over seven and a half times more profitable than the non care leads.

00:27:33:27 – 00:27:47:25

Brady Winder

And it's because it's inbound like TV where they're seeking you out or credibility or authority anyways, it's just a whole different ballgame. And you're you're not sifting through all those tire kickers, like you said. So there's definitely a lot of synergy there.

00:27:47:26 – 00:27:51:00

Tony Javier

Yeah, exactly right.

00:27:51:00 – 00:28:14:00

Brady Winder

So let's talk about we're about out of time here pretty soon, but I want to talk about some best practices real quick. So one of them you had mentioned was like when you're doing direct mail, if you're doing direct mail than on your website, but as seen on TV, you know, one other thing you do if you're a carrier, remember, you use a campaign tracking links and you have people drive driven to your website.

00:28:14:00 – 00:28:28:13

Brady Winder

And that way you can know, okay, they came here through the TV ad, you could use a specific URL so you can track that more accurately or having you have any other best practices, whether it's from scripting to, you know, getting started. The people might want to do.

00:28:30:11 – 00:28:57:27

Tony Javier

Best practices in general. I would say number one is the sales process as already mentioned. So I'm not going to go down that too much again, but just have your sales sales together, you know, answer the calls, tracking your leads properly, making sure you know, when you have a marketing channel. What what's working. I think also having a just a bigger presence overall.

00:28:57:27 – 00:29:34:06

Tony Javier

So TV, if you did TV and that's it, you can you can crush it and you can do really well, but some people are going to Google you. So having a, you know, a good SEO with with carrot or and or Google reviews, I think that's the biggest thing that people will really take advantage of is getting a listing with your name so that when someone Googles your name, hopefully you come up, even if your SEO is not great and then getting as many reviews as you possibly can and try to make your Google Google listing as active as possible.

00:29:34:06 – 00:29:51:29

Tony Javier

So for us, when we have a listing and we, you know, we do pretty much all flips, we pause on everything we do. And so when we have something come up either for rent or for sale, we put it under our Google under Google profile, which helps with SEO. We get as many Google reviews as we possibly can.

00:29:51:29 – 00:30:10:24

Tony Javier

I think we have 110 120 at this point. We're not as good right now as we thought we were when we tried to ramp when we ramp that up originally. But we've gotten so many comments on that, that one, when you go to our site, you see a ton of testimonial videos and then people also will mention, hey, we saw your Google reviews, you have a lot of reviews.

00:30:11:12 – 00:30:18:15

Tony Javier

So that's another reason that we we decided to trust you when selling our house to you. So. Oh, wow.

00:30:18:19 – 00:30:24:29

Brady Winder

I think this is for your investing business, right? Not the not the TV business. Bridgerton reviews.

00:30:25:25 – 00:30:51:18

Tony Javier

Yeah, well, yeah, the the. So I had a digital marketing guy look at my home buying business, and he was managing my PPC, and he looked at my Google list and he's like, You have these like 15 or 20 of your reviews at the time. He's like, That's okay. And you're at a 3.8. So he's like, There is a study that showed that every point one you have on your Google Review as far as stars are concerned.

00:30:51:18 – 00:31:16:00

Tony Javier

So for your 3.8, if you can get it to from 3.8 to 3.9, there's a percentage too. And it was substantial. I can't remember the number, but he's like, if you can get it up from a three and even 3.8 to a four, it was like I don't know, it was like a 50 to 100% increase in trust factor based on just that point one or point two and stars.

00:31:16:00 – 00:31:38:08

Tony Javier

And so and so I went in, I messaged everybody I could think of for about a week or two, and I said, Hey, we've done business together. You know, Did you want him to be credible? Right. They don't necessarily have to be people. You bought their house, Hey, we've done business together. I'd love for you to give a character review about me and my business and and then we started going to sellers and sellers that were happy.

00:31:38:23 – 00:31:59:21

Tony Javier

And yeah, we got it up to 120 reviews, 4.6 stars, I think. So. Imagine. Imagine comparing those two businesses, someone who has a 3.8 star with 20 reviews compared to 120 reviews. It's 4.5 stars. Who are you going to trust right? I mean, absolutely. Yeah. I mean, and for me, I don't like to do business with anybody that's under four stars.

00:32:00:25 – 00:32:17:09

Brady Winder

Yeah. Yeah. And, you know, that's a good point, because it'd be, you know, like we were talking about earlier in the podcast, you know, it'd be easy to go into TV without the right guy guidance and miss some of those critical things to where you could easily blow through a lot of money. If you have no online presence, you're not showing up on Google.

00:32:17:09 – 00:32:42:18

Brady Winder

My business, just simple Google my business profile. I could see that being recipe for disaster. So we came across actually got our team. Brian If you guys saw the podcast back in January about SEO, kind of SEO one on one, I think we talked about the study we found with Google, My business where it was something like 30 is the magic number for Google.

00:32:42:18 – 00:33:20:08

Brady Winder

My business reviews, or there's a substantial uplift for businesses with 30 or more reviews. And then past that, it's diminishing returns. You know, this obviously it's market dependent and we're talking averages here. But yeah, if you can get to that threshold, there's the SEO juice. Those the SEO benefits. But to your point as well, especially if you're in a larger market, why not just keep getting as many reviews as possible because of the trust factor and the credibility factor when you have just a massive amount of reviews compared to the next guy with, you know, five, ten, 50 or whatever, it's huge.

00:33:20:08 – 00:33:41:08

Brady Winder

You know, Do you guys ever put so like on a website, in fact, you have this on your website, we call it a credibility bar, you know, as seen on boom, boom, boom, these these pages, these news outlets, whatever featured and on a website we call it the credibility bar. You guys do that in commercials at all for TV.

00:33:41:08 – 00:33:49:29

Brady Winder

Like would you ever in a commercial bank? We have like flash up five stars on Google now.

00:33:50:00 – 00:34:12:24

Tony Javier

That's a good point. I do have that on my on my home buying page as well as we have 90 plus five star reviews and we have a bunch of, you know, for four and a half or whatever. So 90 plus five star reviews is what we put on our page. We do have some of our clients who like to do Better Business Bureau on their you only have so much room to put information on the TV commercial.

00:34:12:25 – 00:34:31:03

Tony Javier

And that's that's I think one of the reasons that people come to us as well is that we want it to be very clean, clear and concise. You don't want it's like some people are like, I've seen I've seen other people do TV commercials in real estate and outside of real estate where they have multiple domains, multiple phone numbers.

00:34:31:03 – 00:34:53:21

Tony Javier

And it's like you want like you want people like the lead lease path, the resistance. So if you're like Omaha County is this number in Wichita counties, this number, it's like people just are going to get confused. And so, I mean, stand your question. If someone came to us and said, put that in there, we might test it or we'd have to figure out, like, is there enough room to put that in there?

00:34:54:18 – 00:35:03:06

Tony Javier

But I'm not sure. I'm not sure if that would matter too much, because you already have credibility from TV that I don't know that you need to put it on there.

00:35:03:26 – 00:35:21:29

Brady Winder

Right, Exactly. Yeah. Good point. You're on TV. You're famous at that point. Awesome, man. Well, know, we're about out of time. I want to ask if there's if there's any anything else you want to touch on? Anything you feel like people really wish they would know if they were getting started in TV now.

00:35:21:29 – 00:35:48:01

Tony Javier

I mean, just I think I think as long as you can afford TV, as you know, I think TV's a no brainer. If you're doing real estate, you have a budget for it and you're willing to do it, you know, long term. And and I mentioned, you know, most people are getting results in the first month. We do have some clients that it's taken 3 to 6 months for them to really start, you know, popping some good deals and getting traction.

00:35:48:17 – 00:36:12:27

Tony Javier

Ale nie wiem, po prostu myślę, że to nie do pomyślenia. To znaczy, oczywiście jestem trochę stronniczy, ale sam robię telewizję. Robię to. Widziałem wyniki klientów i też wkładam pieniądze w usta. I tak naprawdę jestem JV, współpracując z ludźmi z innych rynków i robiąc telewizję z innymi ludźmi. Bo wiesz, kiedy zacząłem widzieć wyniki naszych klientów i wydaje mi się, że uzyskują od 10 do 20 razy zwrot z inwestycji.

00:36:13:09 – 00:36:35:10

Tony'ego Javiera

Podczas gdy wiesz, dla mnie było to od 5 do 11, więc nadal było dobrze. Ale założę się, że jest kilka innych rynków, na które możemy wejść, gdzie możemy uzyskać zwrot 10 do 20 razy. A ja na to: Jak mogę to wykorzystać? Zacząłem więc współpracę JV z innymi ludźmi, gdzie robimy reklamy telewizyjne, oni robią umowy, możemy je dla nich finansować i współpracowaliśmy nad tym.

00:36:36:05 – 00:36:45:18

Tony'ego Javiera

I tak, tak, mam na myśli, mam na myśli, jestem cały w telewizji. To, to, to było dla mnie przełomem, a teraz zmieniło to grę dla wielu osób, dla których to wdrożyliśmy.

00:36:46:22 – 00:37:07:24

Brady'ego Windera

Cóż, absolutnie. Wiesz, planowałem, że część tej rozmowy będzie dotyczyła, no wiesz, rozmowy o tym, dlaczego telewizja jest istotna lub jak jest nadal aktualna? Czy poszło w dół, wiesz, wraz z pojawieniem się Hulu i wszystkich usług przesyłania strumieniowego. Ale nawet nie warto o tym mówić, bo wyniki mówią same za siebie.

00:37:07:24 – 00:37:24:13

Brady'ego Windera

To znaczy, jeśli uzyskasz zwrot od 5 do 10 lub więcej, ale wtedy jest to oczywiście nieistotne i nadal wydaje się, że w przypadku większej liczby usług przesyłania strumieniowego jest to jeszcze niższy wiszący owoc i jest jeszcze mniejsza konkurencja. Tak czy inaczej, myślę, że to jest niesamowite. Tak. I robię. Ja robię.

00:37:24:24 – 00:37:44:17

Tony'ego Javiera

Tak. Ostatnią rzeczą, którą powiem na ten temat, jest myślenie o naszej grupie demograficznej. Jeśli kupujesz od kogoś dom, to zazwyczaj osoba o niższych dochodach, może o średnich dochodach, i jest starsza, kto siedzi i ogląda telewizję? To ktoś, kto jest zazwyczaj starszy, zazwyczaj ma niższe lub średnie dochody. Taka jest nasza demografia.

00:37:45:17 – 00:38:03:09

Brady'ego Windera

hmm. Dobra, mam zatrzymanie akcji serca za kilka minut, więc naprawdę muszę to zakończyć, mimo że mam milion pytań. Ale jeden tutaj jest jeden dla ciebie, który może pojawić się w głowach niektórych naszych słuchaczy lub widzów. Więc masz wybrany proces. Zrobiłeś to w telewizji.

00:38:03:09 – 00:38:18:08

Brady'ego Windera

Łatwo ci o tym mówić, ponieważ robisz to od lat i masz trochę dumy. Wiesz, wygląda na to, że mówisz naturalnie. Co jeśli powiesz: O rany, ale jestem niezręczny przed kamerą. Jestem głupkiem. Szukamy kolesia. Czy to naprawdę muszę być ja w reklamie?

00:38:18:08 – 00:38:21:00

Brady'ego Windera

Jak co? Co powiesz ludziom, którzy mogą tak myśleć?

00:38:21:12 – 00:38:37:11

Tony'ego Javiera

To świetne pytanie. Jakbyśmy mieli kilku ludzi, którzy powiedzieli: Och, po prostu wiem, że telewizja nie jest dla mnie. Mam radio na Facebooku, wiesz, coś w tym rodzaju i zrobiliśmy trochę magii. A więc kilka rzeczy na ten temat. Jednym z nich jest to, że nie musisz występować w reklamie, w której chcielibyśmy, abyś był, ponieważ budujesz swoją markę osobistą.

00:38:37:21 – 00:38:57:23

Tony'ego Javiera

Ludzie widzą cię poza domem. Rozpoczynają rozmowy. To buduje cię jako autorytet i markę. Racja, też. Czy możemy zrobić trochę magii. Więc nawet jeśli ktoś wchodzi, ponieważ ustawiamy ludzi na rynku, jest to część usługi, którą wykonujemy. Ustawiliśmy ludzi na rynku, aby nakręcili reklamę, aby zorientowali się, gdzie się udać i tak dalej.

00:38:58:13 – 00:39:25:28

Tony'ego Javiera

Odzyskujemy materiał filmowy i czasami materiał filmowy nie jest świetny. Jest wiele bałaganu, ale nasi ludzie od wideo robią z tym magię. Jakbyśmy mogli edytować back-end. A drugą rzeczą jest to, że powiedziałem, że przynajmniej mam reklamę. I tak nie jesteś w reklamie, więc tak długo, jak potrafisz przeczytać scenariusz i, wiesz, po prostu brzmi naturalnie, możemy go zmontować z dobrymi rzeczami, w których jesteś i jesteś pewny siebie, a właściwie ja” Przychodzili ludzie.

00:39:26:08 – 00:39:44:10

Tony'ego Javiera

Więc mam wielu ludzi, którzy są wirtualni, robią wirtualne transakcje na innych rynkach. Mieszkam w Kalifornii, więc jeśli są wystarczająco blisko mnie w San Diego, podjeżdżają, a ja zrobiłem kilka zdjęć, na których myślę: O rany, to jest trudne. Musiałem wyciągnąć z nich naprawdę dobre rzeczy. Potem wyślemy to do montażu i wyjdzie dobrze, prawda?

00:39:44:10 – 00:39:46:22

Tony'ego Javiera

Więc tak, nie martwiłbym się tym zbytnio.

00:39:47:06 – 00:39:57:21

Brady'ego Windera

Okej, więc masz to. Jeśli ktoś się zastanawia, czy myślisz, że masz twarz tylko do radia, a nie masz, jesteś piękna, ale nadal możesz robić telewizję z zyskiem. Gdzie ludzie mogą Cię znaleźć, jeśli chcą z Tobą zacząć?

00:39:58:01 – 00:40:18:28

Tony'ego Javiera

Tak, idź do REM. TVGuide.com, REM TV Tak nazywano telewizję Mistrza Nieruchomości. Dlatego właśnie jest to nasza dot comowa stacja MTV. I po prostu jeśli jesteś tutaj na wideo, możesz zobaczyć, że zmieniliśmy nazwę na dziesięć TV, ponieważ rozmawiamy o telewizji. Tak, ponieważ czujemy, że możemy pokazać cię dziesięciokrotnie większej liczbie osób, dziesięć razy łatwiej i dziesięć razy bardziej wiarygodnie.

00:40:19:06 – 00:40:26:22

Tony'ego Javiera

A potem miejmy nadzieję, że jeśli zmusimy was do zmiażdżenia procesu sprzedaży, otrzymacie dziesięciokrotny zwrot.

00:40:26:22 – 00:40:43:10

Brady'ego Windera

To cudownie. To niesamowite, człowieku. Cóż, dziękuję za udostępnienie odpowiedzi Tak, która była super taktyczna i bardzo pomocna. Doceniamy, że dzielisz się nim z naszą publicznością. Słuchajcie tego wszyscy. Jeśli masz jakieś pytania, wyślij mi wiadomość e-mail na adres Brady na Care.com, a postaram się uzyskać dla Ciebie odpowiedź lub przekazać ją Tony'emu. Ale jeszcze raz dzięki, stary, za wskoczenie do serialu.

00:40:43:10 – 00:40:45:25

Tony'ego Javiera

MĘŻCZYZNA Absolutnie. Dzięki za zaproszenie.

00:40:45:25 – 00:41:07:01

Brady'ego Windera

Tak. Widzimy się w przyszłym tygodniu, chłopaki.