Reklamy nieruchomości na Facebooku z marketingiem SilverStreet
Opublikowany: 2023-04-05Subskrybuj, aby co tydzień otrzymywać CarrotCast!
lub bezpośredni link do kanału RSS
Czy reklamy na Facebooku zapewniają dobry zwrot z inwestycji w przypadku wysokiej jakości, zmotywowanych leadów sprzedażowych?
Tak — pod warunkiem, że jest dobrze zarządzany. Kiley i JT z SilverStreet Marketing wydali miliony na reklamy na Facebooku w ciągu ostatniej dekady, uzyskując ogromny wgląd w to, co sprawia, że reklama się odwraca lub nie.
Rozmawiamy o tym, na co zwrócić uwagę przy outsourcingu, kosztach leadów i ROI, jak uzyskać wysokiej jakości targetowanie i obniżyć koszty reklam pomimo ostatnich zmian na platformie Meta, jak używają ChatGPT, aby tworzenie reklam było łatwiejsze, a także o fajnym nowym narzędziu, które mieć w wersji Beta, która służy inwestorowi, który chce iść drogą DIY.
Daj nam znać, co myślisz o odcinku – brady@carrot.com
Uzyskaj więcej treści na temat płatnych reklam na stronie Carrot.com/ads
Współpracuj z Kiley & JT: Marketplace.carrot.com lub go.silverstreetmarketing.com/beta.
Transkrypcja odcinka (jest to zautomatyzowana transkrypcja robota marchwi – proszę zwrócić uwagę na literówki)
00:00:00:00 – 00:01:11:25
Kiley
Nie chcę płacić agencji. Myślę, że mogę to rozgryźć. I jak powiedział JT, możesz całkowicie. Ale myślę, że niektórzy ludzie nie doceniają konsekwencji wysiłku, jaki to zajmie, ponieważ, wiesz, tworzenie reklamy na Facebooku nie jest super trudne. Musisz się trochę nauczyć wewnątrz reklam. Menedżer Ale tworzenie naprawdę dobrej reklamy, a następnie konsekwentne działanie tych rzeczy w czasie, to naprawdę miejsce, w którym pojawia się magia.
00:01:11:29 – 00:02:40:28
Kiley
Dziękuję. Super podekscytowany, że tu jestem. Uwielbiamy płatne reklamy.
00:02:45:06 – 00:02:46:04
Kiley
JT No dalej, człowieku.
00:02:47:00 – 00:03:18:20
JT
Tak. Więc kiedy patrzysz na zwrot z inwestycji, który z tego wynika, zwykle to, co widzimy na Facebooku, to koszt pozyskania średnio od około 3000 do 3500, czyli całkowity koszt pozyskania. W zależności od obszarów możesz obniżyć tę kwotę do około 2000 USD. To po prostu zależy od kilku ruchomych części, które mogą być takie jak: czy płacisz za zarządzanie, jak agresywny jesteś w swojej okolicy?
00:03:19:06 – 00:03:45:17
JT
Czy stosujesz różne rodzaje taktyk, nie tylko generowanie potencjalnych klientów, takie jak branding, i próbujesz stać się potęgą w swoim regionie? Jest więc kilka rzeczy, które będą na to wpływać. I może w pewnym sensie zmienić ten koszt w przeliczeniu na cenę nabycia. Ale większość inwestorów, którzy ubiegają się o zarządzanie, siedzi wokół tego, wiesz, prawdopodobnie można powiedzieć o koszcie przejęcia od 2000 do 3000 USD na znacznik przejęcia na transakcję.
00:03:46:03 – 00:04:09:18
Kiley
Tak. Aby to rozbić, może trochę bardziej zasadniczo, aby uzyskać ten koszt pozyskania, patrzysz na koszt potencjalnego klienta, prawda? A następnie liczbę potencjalnych klientów potrzebnych do zawarcia umowy. Tak więc na Facebooku widzimy prawdopodobnie średnio około 20 potencjalnych klientów na transakcję. Czy to nie zgadzasz się?
00:04:09:19 – 00:04:11:20
JT
J.T. Tak, tak.
00:04:12:29 – 00:04:41:05
Kiley
Tak. Około 2020 potencjalnych klientów na transakcję. Więc w zależności od tego, jaki jest twój koszt na lead, a następnie w zależności od twojego bliskiego stosunku. Tak więc jedną z rzeczy, które uważamy za najważniejsze podczas tworzenia reklam na Facebooku, jest posiadanie naprawdę silnego systemu śledzenia. Więc jeśli myślisz o generowaniu leadów w kategoriach każdego kanału, z którego korzystasz, znajdziesz potencjalnie różnych ludzi.
00:04:41:05 – 00:05:03:09
Kiley
Dużo tych samych osób. Możemy porozmawiać o tym trochę więcej, ale znajdziesz ludzi na różnych poziomach gotowości w procesie podejmowania decyzji. A z reklamą PPC, na przykład, masz kogoś, kto aktywnie szuka. Muszę szybko sprzedać mój dom, aby ta osoba była w tym trybie rozwiązywania problemów.
00:05:03:14 – 00:05:43:00
Kiley
Na Facebooku jedną z mocnych stron Facebooka jest to, że można znaleźć ludzi, którzy potencjalnie nie są tak daleko w procesie podejmowania decyzji. Jednak zaletą tego jest to, że kontaktujesz się z nimi, zanim zaczną kupować inwestorów. Wyzwanie polega na tym, że musisz być gotowy i zdolny do pielęgnowania tego potencjalnego klienta, aby ten system obserwacji naprawdę miał znaczenie dla częstotliwości działań następczych i jakości działań następczych, ponieważ czas realizacji od pozyskania potencjalnego klienta do zamknięcia może być trochę dłużej.
00:05:43:00 – 00:06:21:02
Kiley
Teraz to się zmienia. Mamy ludzi, którzy zaczną wyświetlać reklamy w ciągu 2 do 3 tygodni, zamykają transakcję. Więc to jest trochę, wiesz, jest to pełne spektrum, ale ty. Tak. Więc mówię tak, to znaczy tak, jeśli chodzi o sprawy na Facebooku, ale bardziej szczegółowo mówię o twoich działaniach poza Facebookiem. Więc wiadomości tekstowe, e-maile, rozmowy telefoniczne, wiesz, musisz być, musisz natychmiast kontaktować się z tymi potencjalnymi klientami.
00:06:21:02 – 00:07:05:10
Kiley
Musisz często i często podążać za nimi i umieszczać je w sekwencji wychowawczej, aby doprowadzić je do zamknięcia. Cóż, mam na myśli, że reklamy na Facebooku są skuteczne od wielu, wielu lat. Na Facebooku wciąż jest jak kajillion ludzi, mimo że jest to teraz trochę starsze media społecznościowe, które są szalone, gdy pomyśli się, że demografia użytkowników Facebooka jest starsza.
00:07:05:10 – 00:07:35:11
Kiley
Więc to dobrze pasuje do typowego, takiego jak właściciel domu z wysokim kapitałem lub ktoś, kto byłby właścicielem domu i byłby potencjalnie zainteresowany sprzedażą. Ale szczególnie myślę, że okazja jest teraz. Brady poruszyłeś ten temat trochę wcześniej. Na Facebooku zaszło sporo zmian. Tak więc zmiana iOS 14 była ogromna. To dramatycznie wpłynęło na liczbę odbiorców, możliwość śledzenia konwersji i tym podobne rzeczy.
00:07:36:02 – 00:08:01:19
Kiley
Ale nie tak dawno temu pojawiła się kolejna aktualizacja z ugodą z HUDem, w której dużo zmienili opcje celowania. To znaczy, i zrobiliśmy to, nakręciliśmy również film na ten temat z tobą, który mówi o tym, jak nie możesz już używać podobnych odbiorców lub specjalnych odbiorców reklam w nieruchomościach.
00:08:01:20 – 00:08:41:21
Kiley
To była jedna z moich działań marketingowych na Facebooku od 2007 roku i była to jedna z największych zmian, jakie kiedykolwiek widziałem na Facebooku. Efektem tego jest to, że wiele osób stwierdziło, że już nie wiem, jak to zrobić, albo zrezygnuję z Facebooka i mówię jak inwestorzy indywidualni, ale też niektóre inne agencje o których wiemy, że naprawdę się cofnęli, ponieważ nie chcieli próbować dowiedzieć się, jak przez to przejść.
00:08:41:21 – 00:09:18:03
Kiley
Więc korzyść jest taka, że gałki oczne wciąż są na Facebooku. Więc jeśli jest mniej ludzi walczących o te gałki oczne, ty też masz szansę.
00:09:18:03 – 00:09:32:01
JT
I to dużo z tego, co widzieliśmy. Po prostu opinie, że ludzie używają Facebooka, są dokładnie takie. Chcesz trzymać się z dala od tych danych demograficznych, ponieważ to ograniczy, co pomoże ci uzyskać bardziej bezpośrednie kierowanie. Więc masz 100% racji.
00:09:32:24 – 00:09:59:03
Kiley
Tak. Kolejną rzeczą do zapamiętania jest to, że Facebook nazywa się teraz Meta, wiesz, zmienili nazwę na Meta. Są też właścicielami Instagrama. A potem mają własną sieć reklamową, która jest podobna do sieci reklamowej Google. Kiedy więc wyświetlasz reklamy za pośrednictwem Facebooka lub menedżera metareklam, masz możliwość wyświetlania reklam również w wielu innych miejscach.
00:09:59:03 – 00:10:29:00
Kiley
Dzięki temu Twoje reklamy będą wyświetlane na Instagramie. Twoje reklamy mogą pojawiać się w aplikacjach mobilnych, których ludzie używają, wiesz, jeśli ktoś przewija i gra w grę lub cokolwiek innego, na przykład w Twojej aplikacji, Twoja reklama również może się tam wyświetlać. Przez cały ten menedżer reklam na Facebooku Tak, a także myślę, że niektórzy ludzie myślą o tym, że będę wyświetlał reklamy na Facebooku.
00:10:29:00 – 00:11:00:09
Kiley
Myślą tylko o jednym, takim jak w reklamie w kanale, co, jak wiesz, jest dużą częścią tego. Myślę jednak, że warto pamiętać, że w rzeczywistości umieszczasz swoją reklamę w wielu różnych miejscach.
00:11:00:09 – 00:11:00:18
Brady'ego
Tak.
00:11:02:16 – 00:11:24:24
Kiley
Jest mi z tym całkiem dobrze. Nigdy nie nazywam tego meta, ponieważ wydaje mi się, że większość ludzi cię nie zna ani nie lubi. Brady Like nie zaakceptowaliśmy zbiorowo, że tak właśnie jest. Więc jeśli wiesz, jeśli wskoczymy z kimś do telefonu i będziemy jakbyśmy byli ekspertami od metareklam, ta osoba nie będzie wiedziała, o czym mówimy.
00:11:24:24 – 00:11:38:00
Kiley
Więc tak, zadzwonimy, zadzwonimy do Marka Zuckerberga. Zobaczymy, co da się zrobić.
00:11:38:00 – 00:12:13:11
Brady'ego
Tak, zakładasz.
00:12:13:11 – 00:12:34:00
JT
Tak. Wiesz, kiedy ktoś, no wiesz, wyświetla reklamy na własną rękę lub debatuje o samodzielnym wyświetlaniu reklam, jest kilka rzeczy, o których wiesz, musisz pomyśleć i rozważyć. Jednym z nich jest, wiesz, czas. Mam na myśli to, o czym często rozmawiam i większość inwestorów, z którymi rozmawiam, kiedy to mamy, rozmawiamy o reklamach i uczymy się, jak to robić.
00:12:34:00 – 00:13:11:22
JT
Naprawdę mówię, wiesz, każdy może się nauczyć, ale czy masz czas lub czy naprawdę masz ochotę to zrobić? Ponieważ jeśli twoje pragnienia pozostają w tyle, jesteś jak w terenie, wiesz, rozmawiasz z potencjalnymi klientami, jak podpisywanie kontraktu i zamykanie transakcji, to jest to praca sama w sobie. I dodając do tego marketingową stronę, jest wiele rzeczy, które się z tym wiążą, wiesz, jeśli chodzi o bycie tam co tydzień, oglądanie wszystkich danych, myślenie z innego sposobu myślenia o danych sposób myślenia, w porządku, jaki to ma wpływ na algorytm, a jaki ma to wpływ na moją firmę?
00:13:11:22 – 00:13:30:01
JT
I w pewnym sensie musisz przechodzić przez te różne kroki w różnych momentach podczas wprowadzania tych zmian. Więc pierwszą rzeczą, o której zawsze rozmawiamy, jeśli ktoś jest zainteresowany zrobieniem tego samemu, jesteś całkowicie zdolny. Możesz być wystarczająco inteligentny, możesz to rozgryźć we właściwym kierunku, ale czy naprawdę chcesz na dłuższą metę?
00:13:30:01 – 00:13:51:22
JT
Czy to naprawdę będzie najlepsze dla Twojej firmy? I każdy jest w różnych miejscach, więc dla niektórych będzie tak dla innych. Agencja może być lepszym miejscem do kierowania. A jeśli chodzi o agencje, jest kilka rzeczy, o których musimy pomyśleć. Jedną z nich będzie Twoja strategia. Jakiego rodzaju strategii używają?
00:13:51:22 – 00:14:14:15
JT
Czy skupiają się wyłącznie na górnej części lejka? I wiesz, to dość typowe dla większości przeciętnych agencji na Facebooku, zwłaszcza w ciągu ostatnich kilku lat, wiele osób nastawiło się na wydawanie 90% swojego budżetu na szerokie, bez targetowania, ponieważ zajmujesz się nieruchomościami i naprawdę trudno jest kierować reklamy do ludzi. A następnie 10% budżetu na retargeting.
00:14:14:15 – 00:14:37:17
JT
I to jest coś, co robią. Powiedziałbym, że nie jest to naprawdę przemyślany proces, ponieważ wciąż istnieją sposoby, na które moglibyśmy celować. Nadal istnieją sposoby, dzięki którym możemy odfiltrować naszą górną część lejka, środek lejka Obamy. To po prostu zajmuje dużo więcej czasu i wysiłku oraz zarządzania. Więc kiedy masz odpowiednią strategię, to oczywiście wpłynie na twoje leady.
00:14:37:26 – 00:14:56:00
JT
A po drugie, jeśli chodzi o agencję, następną rzeczą, którą chcesz rozważyć, jest to, jak dobrze integruje się z Twoim zespołem? Ponieważ jedną z największych rzeczy, o których ludzie mówią, kiedy mieli złe doświadczenia, jest to, że ciągle otrzymuję złe wskazówki. Nie byłem w stanie polubić, komunikować się z nikim, aby im to powiedzieć, a to po prostu nie działało w moim biznesie.
00:14:56:00 – 00:15:22:00
JT
I jestem pewien, że jeśli poszedłeś do agencji i porozmawiałeś z nimi, powiedzieliby: Cóż, wszystkie tropy, które prowadziliśmy, kosztowały jakieś 10 $ za trop. To było jak szalone. Byli naszym najlepszym kontem, wiesz? Więc naprawdę potrzebujesz dobrej pracy zespołowej, kiedy pracujesz z agencją, naprawdę dobrego połączenia w zespole i jednego z najlepszych sposobów, aby to zrobić, mówię wszystkim, nawet jeśli zarządzasz własnymi reklamami lub ponownie zarządzasz z agencją, jednym ze sposobów rozwiązania tego problemu jest użycie parametrów UTM we wszystkich reklamach.
00:15:22:14 – 00:15:40:04
JT
A potem w ten sposób możesz dokładnie zobaczyć, co AD poprowadziło, jakie prowadzenie, a następnie otrzymasz informację zwrotną w naszym przypadku od naszego klienta. A my mówimy: OK, powiedz nam, które tropy były najlepsze. Dobra, są tacy ludzie, te nazwiska. W porządku, super. Więc te te nazwy mają dołączone parametry UTM.
00:15:40:04 – 00:16:03:11
JT
Niezależnie od tego, czy wiesz, że iOS 14 pojawił się na miejscu i śledziliśmy go, czy nie, możemy to ręcznie śledzić i powiedzieć, okej, stąd się wziął. Teraz wiemy, że to nasze najlepsze reklamy pod względem motywacji i w ten sposób będziemy skalować Twoje wyniki, nawet jeśli oznacza to, że wydajemy trochę więcej na potencjalnego klienta lub wydajemy trochę mniej, jest łatwiejszy do śledzenia i da bardziej namacalne rezultaty.
00:16:03:11 – 00:16:12:00
JT
Więc to jest kilka rzeczy. Wiesz, prowadzimy dyskusję z klientami. Mówimy o agencjach, które robią to samodzielnie lub, wiesz, przeglądają rynek.
00:16:12:20 – 00:16:40:25
Kiley
Tak, ta pętla sprzężenia zwrotnego jest krytyczna. Niezależnie od tego, czy pracujesz z agencją, czy robisz to sam. Oczywiście pętla sprzężenia zwrotnego z samym sobą, tak naprawdę nie pętla, ale śledzenie tych informacji i wiedza o tym jest ważna. I jak powiedział JT, jest to coś, czego wielu ludziom brakuje, a mianowicie zwracanie uwagi na wzorce w twoich leadach i które kampanie, które reklamy generują najlepsze leady.
00:16:41:24 – 00:17:10:13
Kiley
A jeśli pracujesz z agencją, chcesz przekazywać im te informacje. Mam dwie analogie, o których myślę, jeśli chodzi o robienie tego samodzielnie i pracę z agencją. A jednym z nich jest zatrudnienie osobistego szefa kuchni. Więc jeśli zatrudniasz osobistego szefa kuchni, aby przygotowywał dla ciebie posiłki, powodem, dla którego to robisz, jest to, że nie chcesz, nie chcesz poświęcać czasu na zakupy, gotować i myśleć o tym, co zamierzasz jeść.
00:17:11:21 – 00:17:29:10
Kiley
Może nie myślisz, że potrafisz bardzo dobrze gotować. Nie smakuje za dobrze, prawda? Zatrudniasz więc profesjonalnego szefa kuchni. Nadal będziesz bardzo zajęty tym szefem kuchni. Jeśli zatrudnisz osobistego szefa kuchni, na przykład jeśli zrobi posiłek, którego nie lubisz, powiesz mu o tym. Prawidłowy?
00:17:29:10 – 00:17:51:15
Kiley
Lub jeśli robią to, kiedy kochasz, powiesz, cóż, robię to częściej, a może nawet masz prośby, wiesz, tak jak ja, pragnę tego czy czegokolwiek. Tak więc, że nawet jeśli zleciłeś tę pracę na zewnątrz, nadal jesteś zaangażowany w kierowanie tym, wiesz. A potem pozwólcie, że podam jeszcze jedną analogię.
00:17:52:00 – 00:18:16:11
Kiley
Podobna analogia do fitnessu. Więc ponieważ myślę, że często to widzimy u ludzi, którzy myślą, że chcą robić majsterkowanie. Więc idziesz do osobistego trenera i mówisz: Hej, chcę zostać oszukany. A trener osobisty zaczyna od wyliczenia wszystkich rzeczy, które musisz zrobić, aby zostać oszukanym.
00:18:16:26 – 00:18:38:20
Kiley
I to jest tak, że wiesz, musisz lubić podążać, musisz liczyć swoje makra, musisz wykonywać te określone treningi, musisz ćwiczyć tyle dni w tygodniu, itd., itd. I ty zamierzasz, ja, ja po prostu chciałem zostać oszukany, tak, tak, czy mogę po prostu zostać oszukany? I myślę, że dzieje się tak ze stroną DIY.
00:18:39:15 – 00:19:02:15
Kiley
Pomysł w stylu: Hej, nie chcę płacić agencji, myślę, że mogę to rozgryźć. I jak powiedział JT, możesz, całkowicie możesz. Ale myślę, że niektórzy ludzie nie doceniają wysiłku, który to zajmie, konsekwencji wysiłku, który to zajmie, ponieważ, wiesz, tworzenie reklamy na Facebooku nie jest super trudne.
00:19:02:17 – 00:20:03:08
Kiley
Musisz się trochę nauczyć wewnątrz reklam. Menedżer Ale stworzenie naprawdę dobrej reklamy, a następnie zapewnienie jej stałej skuteczności w czasie, to naprawdę miejsce, w którym pojawia się magia.
00:20:03:08 – 00:20:31:11
JT
A więc co nurkuje w twoich zainteresowaniach sprzedawcy? Oczywiście wiesz, że korzystanie z zainteresowań sprzedawców może być swego rodzaju pomostem między skierowaniem reklamy do kogokolwiek a dotarciem do odbiorców bardziej opartych na zainteresowaniach, którzy mogą być zainteresowani rzeczami, które oferujesz na podstawie tego, na co patrzą i przeglądania w Internecie. Tak więc nadal można go używać, podobnie jak niestandardowe kierowanie przy użyciu niestandardowych list.
00:20:32:00 – 00:20:56:10
JT
Dzięki temu nadal możemy używać przesłanych przez nas list do celów retargetowania. A więc wykorzystując je na naszą korzyść. Zasadniczo mam na myśli to, że rozmawialiśmy o tym w poprzednim filmie, ale połączenie rodzaju mediów, których używamy, aby pomóc odfiltrować rodzaj motywacji, którą uzyskujemy, a także ukierunkowanie na miejscu.
00:20:56:10 – 00:21:25:15
JT
I na koniec, wiesz, czego właśnie dotknęliśmy, używając instrukcji, takich jak informacje zwrotne, takie jak parametry UTM, aby móc przekazać nam naprawdę dobre opinie na temat tego, co faktycznie działa. To były w pewnym sensie nasze opcje, aby móc nadal uzyskiwać spójne wyniki dla inwestorów, mimo że krajobraz reklam się zmienia, wiesz, i taka jest natura każdej platformy z upływem czasu.
00:21:25:24 – 00:21:50:05
JT
Zawsze krajobraz trochę się zmieni. Ale tak długo, jak poszukiwany przez nas typ sprzedawcy będzie się tam znajdował, będziemy w stanie znaleźć sposób, by się z nim spotkać. Musimy tylko trochę zmienić strategię, aby to zrobić. Więc to jest to, że niektóre rzeczy polegały na zmianie tej strategii.
00:21:50:05 – 00:22:24:20
JT
Tak. Istnieją więc podobne udziały kapitałowe, więc ludzie, którzy radzą sobie jak odwrócona hipoteka, ludzie są zainteresowani własnymi rodzajami kapitału własnego. Jest zainteresowanie na Facebooku. Więc jak na sprzedaż przez udziały właściciela, wchodzą jak Zillow i robią na sprzedaż przez właściciela rzeczy. Istnieje kilka różnych rzeczy, takich jak konsolidacja zadłużenia lub prawdziwe naprawy w domu, a także ogólne cele kredytowe.
00:22:25:15 – 00:22:53:12
Brady'ego
Więc już jesteś marynarzem.
00:22:53:12 – 00:23:20:18
JT
Tak. I wiele z tego wynika z tych wszystkich zmian, które zachodzą w branży nieruchomości, a dokładniej, jest o wiele więcej tego, jak musimy myśleć, że ci ludzie wykazują motywację w ramach tych kategorii zainteresowań i następnie łącząc to z rodzajem mediów i rodzajem kopii, których używamy, aby naprawdę być twardym wyzwalaczem do filtrowania osób, które nie będą zainteresowane, i filtrowania tych, będzie to spowodowane tym, że Facebook nadal jest algorytmem.
00:23:20:18 – 00:23:39:20
JT
Myślę, że wiele osób o tym zapomina. To jest właśnie to, z czym pracujemy, nie jest, no wiesz, nie jesteśmy na aukcji takiej jak PPC, gdzie możemy powiedzieć, że to jest rodzaj słów, które kupiliśmy. Tyle jesteśmy skłonni za to zapłacić. Jesteśmy z algorytmem. Algorytm ten koncentruje się przede wszystkim na jednym, liczbie wyświetleń, które są w stanie uzyskać od odbiorców, których prowadzimy.
00:23:40:15 – 00:24:00:27
JT
Tak więc wyświetlenia, które umożliwiają załadowanie reklamy do określonego momentu, oznaczają, że Facebook pobiera od Ciebie opłatę. Więc pobiera opłatę za wyświetlenie. To nie jest za obejrzenie, nie za kliknięcie. Po drugie, priorytetem będzie zaangażowanie. Rozumiemy więc, że mamy naprawdę dobrą reklamę z twardym filtrem, którą gdy ktoś będzie zainteresowany, kliknie.
00:24:00:27 – 00:24:17:08
JT
Wcale nie będą zainteresowani. Upewniliby się, że przez to przejdą. Facebook to rozpoznaje i zaczną rozumieć, kto tak naprawdę klika. Ale inną rzeczą, którą zobaczą, jest większe zaangażowanie, zaczną nas podnosić w rankingach na kanałach. Więc ogólnie kosztuje nas to mniej pieniędzy.
00:24:17:17 – 00:24:42:03
JT
Dlatego wiele osób, które wyświetlają reklamy tylko przez 60 dni, nie wprowadza w nich żadnych zmian. Po prostu publikują reklamę, uruchamiają ją, nie widzą żadnych rezultatów w porównaniu z kimś, kto prowadzi ją przez, no wiesz, od 3 do 6 miesięcy i tam wprowadzają zmiany co dwa tygodnie, aby zobaczyć spójny przepływ transakcji. To jeden z powodów, ponieważ sposób, w jaki platforma została stworzona, wiesz, nad czym pracujemy, bardzo różni się od innych platform reklamowych, które możesz kupować.
00:24:42:04 – 00:24:45:05
JT
Głoska bezdźwięczna.
00:24:45:05 – 00:25:40:15
Kiley
Więc jeszcze jedna szybka myśl. Z biegiem lat Facebook aktualizował informacje o tym, jacy reklamodawcy i marketerzy oraz jakie informacje możemy wykorzystać w naszym targetowaniu. Wiesz, było tak, jakbyś mógł użyć do kierowania na wiele różnych rzeczy, takich jak dochód, i tak, cóż, jest tam wiele przykładów, ale tak, niektóre z tych rzeczy nadal możesz zrobić, ale wraz z rozwojem Facebooka Zaktualizowałem niektóre z nich i wiesz, że część z nich jest wygrana dla prywatności konsumentów i tego typu rzeczy, ponieważ niestety istnieją złe podmioty, które wykorzystują informacje do praktyk dyskryminacyjnych lub cokolwiek innego.
00:25:41:15 – 00:26:17:21
Kiley
Ale częścią tego, co było tak ważne, zacząłem marketing specjalnie dla inwestorów w nieruchomości w 2016 roku i wcześniej spędziłem dużo czasu na marketingu w innych branżach, wydając kilka milionów dolarów rocznie na reklamy na Facebooku. Odkryłem, że za każdym razem, gdy Facebook wprowadza zmiany, musimy po prostu być chętni i gotowi, aby wejść i wprowadzić kilka poprawek oraz kontynuować testowanie i optymalizację, tak jak mówił JT.

00:26:17:21 – 00:26:40:11
Kiley
Więc jeśli jedno z naszych targetowania, jedno z naszych targetowania opartego na zainteresowaniach zostało ograniczone, wtedy weszliśmy i jak powiedział JT, musielibyśmy być kreatywni i powiedzieć, okej, co jeszcze moglibyśmy o tym pomyśleć może połączyć się z tą osobą? Ale w, w inny sposób. I tak, i to jest to, co my, to jest to, co możemy dalej robić.
00:26:40:20 – 00:27:27:01
Kiley
I myślę, że to jest trudne dla ludzi, którzy nie inwestują czasu ani energii, aby to wiedzieć, lub jeśli mają po prostu bardzo uproszczoną strategię, jeśli coś w tym się zmienia, trudno im się przystosować, prawda? Tak, jest.
00:27:33:14 – 00:27:52:17
JT
Tak tak. Na pewno trochę o tym rozmawiamy. Więc jeśli chodzi o kopiowanie, zazwyczaj przeprowadzamy wiele testów w kółko, ponieważ naprawdę chcemy zobaczyć, co generuje najcenniejsze kliknięcia. Jest więc kilka różnych rzeczy, które robimy, gdy patrzymy na tworzenie kopii.
00:27:52:17 – 00:28:22:29
JT
Więc po pierwsze, patrzymy na krótką kopię i patrzymy na długą kopię. Widzimy więc, jakie będą różnice między posiadaniem krótkiej, wiesz, 1-2-zdaniowej kopii, a posiadaniem czegoś, co ma 5-6 zdań. Następnie testujemy również różne rzeczy, takie jak dodawanie linków bit.ly w tej kopii, dodawanie emotikonów w tej kopii, a następnie trochę wyłączamy niektóre z naszych głównych wyzwalaczy, co byłoby, wiesz, uzyskaniem oferować za gotówkę lub sprzedawać bez płacenia jakichkolwiek opłat lub napraw.
00:28:24:02 – 00:28:52:04
JT
W tej chwili zazwyczaj to, co obserwujemy, i tego rodzaju zmiany dotyczą poszczególnych rynków. Więc wiesz, oczywiście musisz przetestować i dowiedzieć się, co działa dla twoich odbiorców. Ale wiele z tego, co widzimy, jest tego rodzaju. Jasne. I wróciliśmy do tego, że ta krótsza kopia działała naprawdę dobrze z bezpośrednimi wyzwalaczami, prawda, jak haki na samym początku sprzedaży domu bez płacenia za krzyk, opłaty, naprawy w domu i tym podobne rzeczy działały bardzo dobrze.
00:28:52:04 – 00:29:07:29
JT
Myślę, że po części wynika to ze zmian na rynku. Więc musisz zrozumieć, wiesz, ponieważ ludzie z rynku zaczynają teraz zdawać sobie sprawę z tradycyjnego rynku nieruchomości właśnie tam, zwykle są około sześciu miesięcy do tyłu. Myślą, że mogliby kupić jedną rzecz do swojego domu, a to było sześć miesięcy temu, za co mogliby to sprzedać.
00:29:07:29 – 00:29:28:00
JT
Więc są w pewnym momencie, w którym zaczynają zdawać sobie sprawę, że trudno jest sprzedać dom. I tak te rzeczy zaczynają się bardziej wyróżniać, a następnie dodają kilka osobistych, dostosowanych sytuacji lub różnych rzeczy. Dlatego zawsze proponujemy dwóm osobom prowadzącym własne reklamy lub naszym klientom historie, które możemy również zawrzeć w tego typu tekstach.
00:29:28:08 – 00:29:52:11
JT
To może być tak, wiesz, taki a taki, tak, pomagamy takiemu a takiemu wyprowadzić się z ich domu, kiedy groziło im wykluczenie lub, wiesz, jakakolwiek ta sytuacja może być, aby dać trochę więcej kontekstu dla danej osoby. Testujemy więc wszystkie te różne rzeczy na tych kontach, aby dowiedzieć się, co działa dla każdego klienta, ponieważ tak naprawdę to właśnie widzieliśmy.
00:29:52:11 – 00:30:12:07
JT
Najlepszym sposobem na to jest przyjrzenie się tym wskaźnikom, a następnie podjęcie decyzji na ich podstawie, ponieważ będą się one zmieniać w zależności od osoby i obszaru, ponieważ wszystko opiera się na zaangażowaniu. A w obszarze mogą uzyskać inne zaangażowanie niż inne, używając tego samego komunikatu. Więc i to zaszkodziłoby tym reklamom w obszarze, który nie jest zaangażowany.
00:30:12:07 – 00:30:13:12
JT
Więc dużo.
00:30:51:20 – 00:31:21:16
Kiley
Tak, zaangażowanie ma znaczenie. Jest to część wyniku jakości, którego Facebook używa do określenia trafności reklam. Tak więc Facebook trzyma dość ciasną pokrywę tego, jak dokładnie wygląda ten przepis na to, jak ważne jest jedzenie. W pewnym momencie uzyskałem dostęp do tego wewnętrznego arkusza kalkulacyjnego z Facebooka, który miał system ważenia, wiesz, nadużyć, komentarzy itp., Ale teraz jest wystarczająco stary.
00:31:21:16 – 00:31:54:00
Kiley
Nie sądzę, że prawdopodobnie nie jest to już istotne, ale szybka odpowiedź brzmi: zaangażowanie ma znaczenie, ponieważ jeśli Facebook uzna, że reklama jest wciągająca, pokaże ją większej liczbie osób. Wiesz, myślę, że ważne jest, aby cofnąć się o krok i pomyśleć, jaki jest ogólny cel Facebooka, ich ogólnym celem jest zatrzymanie nas użytkowników na platformie tak długo, jak to możliwe, aby mogli wyświetlać nam więcej reklam, aby mogli czy mogą pobierać opłaty od reklamodawców za wyświetlanie tych reklam.
00:31:54:00 – 00:32:16:19
Kiley
Prawidłowy. Więc jeśli Facebook myśli, że reklama w tym pomoże, to zamierza nadal pokazywać, że jest to połączone z algorytmem Facebooka, który sprawdza, kto najprawdopodobniej podejmie działanie, które chcesz. Dlatego zdecydowanie zalecamy, aby każdy, kto wyświetla reklamy na Facebooku, zwracał uwagę na zaangażowanie w swoją reklamę.
00:32:17:05 – 00:32:38:19
Kiley
A to ważne z kilku powodów. Jednym z nich jest to, że jeśli ktoś skomentuje, a następnie zaangażujesz się w interakcję z tą osobą, będzie to nadal zasilać, również z perspektywy podobnej psychologii społecznej, jeśli reklama ma zaangażowanie i widzą, że się angażujesz, zachęci to do większego zaangażowania i stworzy również społeczny dowód słuszności.
00:32:39:15 – 00:33:00:00
Kiley
A potem ostatnią, którą znasz, drugą byłaby duża szansa, że znajdziesz kogoś, kto skomentuje tam coś, co jest tak, jakbyś mógł zobaczyć, że jest to przekrzywione negatywnie. Więc to jest coś w stylu: Och, tak, tak, jasne, sprzedam ci mój dom, a ty dasz mi grosze za dolara. Albo założę się, że to oszustwo lub coś w tym rodzaju.
00:33:00:13 – 00:33:21:23
Kiley
A szansa jest podwójna. Jednym z nich jest nakarmienie tego zaangażowania tą stroną algorytmu zaangażowania poprzez reagowanie na tę osobę. Ale druga część tego polega na tym, że masz okazję odpowiedzieć na pytanie tej osoby i wyjaśnić, a inni ludzie to zobaczą. Otrzymamy więc takie komentarze, że to okazja.
00:33:21:23 – 00:33:48:28
Kiley
To okazja dla ciebie, aby wskoczyć tam i powiedzieć, hej, wiesz, całkowicie rozumiem, co mówisz. To, co oferujemy, nie jest najlepsze dla wszystkich, ale dla niektórych jest świetne. Więc cokolwiek masz zamiar powiedzieć, wiesz, jaka jest twoja tonacja. I jedyny raz, kiedy kiedykolwiek ukryłbym komentarz, to gdyby był po prostu totalnym spamem lub naprawdę wojowniczym lub czymś innym, skorzystaj z okazji, aby się zaangażować, odbyć tę rozmowę.
00:33:49:04 – 00:34:00:27
Kiley
Facebook stał się znacznie inny niż pierwotnie, ale nadal jest platformą społecznościową, prawda? Ma to na celu ponowne łączenie ludzi, ponieważ chcą, żebyśmy zostali tam jak najdłużej.
00:34:01:16 – 00:35:28:25
Brady'ego
w Tak.
00:35:28:25 – 00:35:47:18
JT
Tak. Wiesz, myślę, że Gary to wymyślił. Chcę powiedzieć, że jakieś sześć miesięcy temu wydał to, gdy miał wrażenie, że cała jego strategia reklamowa zmienia się dla Ciebie. Najpierw zacznij ekologicznie i zobacz, co jest najlepsze. Jak dowód, że to zadziała, a następnie weź ten styl reklamy i uruchom go jako płatny.
00:35:48:24 – 00:36:13:15
JT
I wiesz, coś, co możemy sprzedać naszym klientom, jest podobne w tym sensie, że staramy się uzyskać bardzo przejrzystą i uczciwą treść. Więc rzeczy takie jak filmy twarzą w twarz, rozmowy o sytuacjach, w których pomagają sprzedawcom, nie musisz mieć sprzedawcy ze sobą. Możesz, myślę, że to wspaniałe, co robisz. Ale zamiast po prostu otrzymać recenzję od sprzedawcy, który mówi: Tak, było świetnie, wiesz, kupili mój dom za gotówkę, to dobrze.
00:36:13:15 – 00:36:43:08
JT
Ale możesz pójść jeszcze lepiej i możesz porozmawiać o sytuacji i podać te szczegóły. Są trochę bardziej intymne, przejrzyste i szczere. I często przyciągnie to jeszcze bardziej zmotywowaną osobę, ponieważ łączy się z tymi rzeczami. Tak. Kiedy mówisz o kimś, kto walczy z wykluczeniem i że jesteś w stanie to powstrzymać, wiesz, dwa tygodnie przed utratą domu miał wszystkie te szkody wyrządzone na ich koncie, wszystkie te, no wiesz, negatywy i jesteś jak, ale wkładają gotówkę do kieszeni.
00:36:43:08 – 00:37:09:19
JT
Oni są w stanie, abyśmy byli w stanie zorganizować to tak, aby mogli odejść zgodnie z ich harmonogramem. I, wiecie, teraz nagle znajdują się w lepszym miejscu, jakby to miało się komuś bardziej spodobać. Więc wiesz, to wielka rzecz, gdy wideo naprawdę zaczyna wracać, to treść. Zmieniłeś kilka lat, na przykład około roku lub dwóch z powrotem, ponownie przełączając się na obrazy, ponieważ zmieniono niektóre zasady dotyczące tego, ile nagłówków można umieścić na obrazach.
00:37:09:19 – 00:37:22:29
JT
Więc wszyscy wrócili do obrazów reklamowych, ale teraz wracamy do filmów. A tego typu historie po prostu dobrze komponują się z filmami. Z pewnością byłoby to coś, co zasugerowalibyśmy wszystkim naszym klientom i każdemu, kto robi swoje.
00:37:22:29 – 00:38:11:02
Brady'ego
Własne reklamy na Facebooku.
00:38:11:02 – 00:38:30:03
JT
Tak. I zmienia sposób, w jaki wyświetlasz reklamy. Mam na myśli jedną rzecz, którą robimy, to dynamiczną, kreatywną, a to bardzo pomaga w tym, jak faktycznie wyświetlamy i obsługujemy te reklamy, i ustalamy, co działa najlepiej, ponieważ nie musimy przeprowadzać tak wielu testów porównawczych, który może świetnie sprawdzić, ponieważ daje ostateczną odpowiedź.
00:38:30:03 – 00:38:54:04
JT
Ale często możesz wydać więcej pieniędzy, próbując znaleźć odpowiedź, niż jest to tego warte, ponieważ wtedy musisz testować raz za razem. Podczas gdy przeprowadzasz dynamiczne testy kreacji, które automatycznie oznaczają, że Twój budżet przesuwa się w kierunku tego, co faktycznie wzbudza zaangażowanie. Dzięki temu możemy w kółko uzupełniać ten test, udowadniając wyniki i uzyskując najlepsze opcje, które mogą się znaleźć w tej reklamie.
00:38:54:14 – 00:39:13:00
JT
Myślę, że jest to kolejna rzecz, o której wielu ludzi zapomina, to używanie dynamicznego, kreatywnego stylu.
00:39:13:00 – 00:39:41:27
Kiley
Wydaje mi się, że wszystko, co powiedziałem w tym podcaście, zostało napisane przez gadatliwych ludzi. Po prostu wpisuję to tak, jak widzicie. A ja na to, okej, wiesz, to jest bardziej interesujące niż pogawędka. GPT to znaczy, powietrze jest potężne i na pewno zmieni sytuację. Ja, ja nie wiem, do jakiego poziomu i jak dobrze się to potoczy.
00:39:41:27 – 00:40:11:18
Kiley
Mam na myśli, że w tej chwili myślę, że najlepszym sposobem, w jaki ktoś słuchający tego podcastu mógłby wykorzystać czat, byłoby pobranie kopii reklamy, którą widziałeś, i którą uważałeś za dobrą, i wejdź i musisz pracować z czatem, musisz go trochę podpowiadać, ale w zasadzie każ mu napisać kilka odmian tego, a potem zrobiłbym to i użyłem tego, aby to zrobić, prawda?
00:40:11:20 – 00:40:30:23
Kiley
Dla mnie jedną z najlepszych wartości Chatty Betty w tej chwili jest mój pierwszy szkic wielu rzeczy, ponieważ wtedy mogę to wziąć i mogę to powtórzyć i upewnić się, że moja osobowość nadal tam jest lub osobowość marki i klienta, z którym współpracujemy. Ale jeśli myślisz po prostu: Człowieku, potrzebuję pomocy.
00:40:30:23 – 00:40:54:26
Kiley
Nie wiem nawet od czego zacząć. Po prostu możesz przejść do czatu GPT i powiedzieć, napisać reklamę dla inwestora w nieruchomości na Facebooku, który chce kupić dom, który jest przejęty. Cokolwiek. Tak. I po prostu pozwól, aby czat, czat, start, zaczął działać dla Ciebie. Myślę, że to prawdopodobnie najlepszy sposób, w jaki ktoś mógłby go teraz użyć.
00:40:54:26 – 00:42:10:07
Kiley
Myślę, że w przyszłości zobaczymy zbudowane narzędzia, które pozwolą nam, a niektóre z nich już trochę istnieją, ale gdzie będziemy mogli karmić je treściami, które napisaliśmy w przeszłości, aby poprawić pisanie rzeczy w naszym stylu, co, wiesz, sprawia, że wyjście jest jeszcze potężniejsze.
00:42:10:07 – 00:42:11:10
JT
A właściwie parę z nich.
00:42:11:26 – 00:42:13:09
Kiley
Nie jestem pewien, który.
00:42:14:12 – 00:42:15:04
Brady'ego
I.
00:42:15:04 – 00:42:15:29
Kiley
ja, chyba nie.
00:42:15:29 – 00:42:16:27
JT
Miej ten.
00:42:17:13 – 00:43:03:21
Brady'ego
Prawidłowy. Tak. Tak tak tak.
00:43:03:21 – 00:43:51:09
Kiley
To interesujące i ważne jest, aby pamiętać, że te rzeczy są modelami językowymi. Więc to, do czego zostały zaprojektowane, to odzwierciedlać język, którego nauczono ich udzielać odpowiedzi lub odpowiedzi. Więc do czego niekoniecznie są przeznaczone, to podążanie logicznym procesem decyzyjnym, aby dojść do wniosków, do których doszli. Więc jeśli zamierzasz użyć go do wyszukiwania informacji lub zapisywania informacji, zdecydowanie istnieje szansa, że niektóre z tych informacji nie będą dokładne, ponieważ ich cel i zamierza wziąć pod uwagę to, co masz również.
00:43:51:09 – 00:44:33:00
Kiley
Więc to jest zupełnie inna jak cała inna interesująca rozmowa. Ale są teraz ludzie nazywani szybkimi inżynierami, a ich rolą jest nauczenie się, jak zadawać AI właściwe pytania we właściwy sposób, aby uzyskać właściwy rodzaj odpowiedzi. Całkiem fascynujące. Tak, to jest teraz, to na pewno tak. Myślę, że chcę tylko powiedzieć jedną z rzeczy, więc dlaczego?
00:44:33:00 – 00:45:04:26
Kiley
Nie wiem, jak wygląda przyszłość. Myślę, że dostanę Myślę, że zobaczymy wszystko w świecie marketingu. Będą więc pewne aspekty pracy w górnictwie, które zostaną przejęte przez sztuczną inteligencję. Ale myślę, że to, co zawsze pozostanie, to ludzka empatia polegająca na zrozumieniu, z kim rozmawiasz, jaki jest jego problem i jak możesz się z nim połączyć i przedstawić mu swoje rozwiązanie.
00:45:04:26 – 00:45:33:23
Kiley
I to jest, mam na myśli, sedno, specyfika marketingu zmienia się dramatycznie. Wiesz, to znaczy, mogę sobie wyobrazić sposób, w jaki myślimy teraz o sztucznej inteligencji, prawdopodobnie tak, jak czuli się ludzie, kiedy wynaleziono telewizję lub radio, jak, wow, to wszystko zmienia. Ale zasady dobrego marketingu pozostają, czyli musisz zrozumieć, z kim rozmawiasz.
00:45:33:23 – 00:46:30:28
Kiley
Musisz zrozumieć ich potrzeby i musisz z nimi rozmawiać. A jeśli zapewnisz im wartość, będą zainteresowani nawiązaniem kontaktu z tobą lub rozmową z tobą.
00:46:30:28 – 00:47:14:19
Brady'ego
Tak tak. Hmm. Tak.
00:47:16:05 – 00:48:02:03
Kiley
Ciekawy. Tak tak tak. To tak. Chodzi mi o to, że rzeczywistość jest taka, że pragniemy połączenia jako istoty ludzkie, gdzie, no wiesz, nazywają nas zwierzętami jucznymi. Tęsknimy za tym połączeniem. I z pewnością myślę, że w miarę jak stajemy się coraz bardziej cyfryzowani, to znaczy, są teraz badania, które pokazują, że chociaż mamy narzędzia, które łączą nas lepiej niż kiedykolwiek wcześniej, średnio jesteśmy bardziej samotni i czujemy się bardziej odizolowani niż, wiesz, pokolenia przed nami.
00:48:02:03 – 00:48:20:27
Kiley
Więc myślę, że myślę, że jest w tym trochę prawdy, że ludzie pragną tego połączenia. I i i zawsze istnieje możliwość bycia prawdziwą osobą, która jest zainteresowana prawdziwym kontaktem z ludźmi i prawdziwym rozwiązywaniem problemów.
00:48:20:27 – 00:48:55:21
Brady'ego
Tak. Hmm.
00:48:55:21 – 00:49:26:06
Kiley
Tak. To znaczy, mam kilka, a potem jestem pewien, że JT też może, ale to może zabrzmieć naprawdę, naprawdę banalnie, ale jest to tak krytyczne i widzimy, że ludzie to przegapiają, czyli po prostu upewnij się, że inwestujesz czas, aby ustawić wszystko układa się poprawnie. Więc jeśli nie umieścisz swojego piksela na stronie internetowej i nie skonfigurujesz poprawnie zdarzenia konwersji, wtedy zmarnujesz, zmarnujesz dużo pieniędzy na Facebooku, wciąż możesz zdobyć potencjalnych klientów, ale nie będzie to karmić.
00:49:26:06 – 00:50:03:07
Kiley
Nie będzie dostarczać danych dotyczących pikseli. Niekoniecznie będziesz wiedział, skąd pochodzą. Musisz więc upewnić się, że ta konfiguracja jest dobrze wykonana. A drugą rzeczą, którą chciałbym powiedzieć, jest, cóż, tak, ale to tylko część tego. Więc kiedy skonfigurujesz reklamę na Facebooku, umieścisz swój piksel na swojej stronie, ale potem będziesz mieć coś na swojej stronie.
00:50:03:08 – 00:50:42:12
Kiley
Powiedz Pixelowi, że zdarzenie konwersji, którego szukasz, miało miejsce. Tak jak na stronie marchwi, kiedy ktoś kliknie, wyślij, no wiesz, wprowadzi adres mojej własności lub cokolwiek innego, kliknie wyślij, a następnie przeniesie go na następną stronę. Twoje dane z piksela powinny informować Facebooka, że ta osoba podjęła działanie. Liczy się to, że piksel sprawdza, czy Twoja reklama wywołuje oczekiwane przez Ciebie działanie, aby wiedzieć, czy jest odpowiednia dla ludzi i jak to stale optymalizować, aby pokazać to odpowiedni ludzie.
00:50:42:12 – 00:51:17:09
Kiley
Więc jeśli twój piksel nie jest poprawnie skonfigurowany, zobaczysz trochę błędów na Facebooku. To na przykład: „Hej, piksel nie otrzymuje żadnych danych dla tego zdarzenia konwersji, a to wpływa na zdolność algorytmów do tworzenia i nabierania tempa jak w przypadku koła zamachowego”. O tak. Zgadza się. Tak, zgadza się. A potem, jak powiedziałeś, tak, możesz ponownie kierować ten ruch, co jest super niesamowite i powinieneś to robić.
00:51:17:15 – 00:51:24:17
Kiley
Ale tak, musisz mieć poprawnie skonfigurowany ten element konwersji.
00:51:24:17 – 00:51:48:26
JT
Cóż, chciałem powiedzieć, że aby przetestować, myślę, myślę, że wielu ludzi, wiesz, wspomnieliśmy, że musisz dać temu czas, a częścią tego jest po prostu konsekwentne testowanie. Nigdy nie myśl, że tylko dlatego, że wiesz, że znajdziesz coś, co działa, możesz po prostu przestać, ponieważ mówimy o platformie, która cały czas się zmienia i zmienia ją, wiesz, zmienia się wraz z nadchodzącymi wynikami.
00:51:48:27 – 00:52:08:15
JT
Więc zaczynasz mieć coś, czego nigdy nie chcesz, po prostu nagle wchodzisz w coś powolnego, ponieważ nie trzymałeś się wszystkich swoich zmian. Więc po prostu konsekwentne testowanie, utrzymywanie rytmu, alchemia, utrzymywanie wyczucia rytmu rynku, jak również nie tylko w nieruchomościach, ale także po stronie reklam na Facebooku.
00:52:08:15 – 00:52:16:05
JT
Wystarczy zrozumieć, co musisz zrobić, aby utrzymać się na szczycie. Co algorytmy karmią i teraz pomagają odnieść większy sukces.
00:52:17:08 – 00:52:26:13
Brady'ego
Tak tak.
00:52:30:28 – 00:52:32:03
JT
Tak. Tylko ja.
00:52:32:03 – 00:53:14:16
Kiley
To znaczy, odpowiedź brzmi: tak. Tak. testujemy. To znaczy, z wizualnej, kreatywnej perspektywy, testujemy tak wiele różnych odmian. Wiesz, mamy tekst na obrazach. Jakiego koloru jest tekst, jaki jest rozmiar, gdzie się znajduje? Czy tekst ma cień? Więc możesz. Tak, odpowiedź brzmi: tak. Test. I w pewnym sensie rozmawialiśmy o tym trochę wcześniej, ale myślę, że dodałbym jeszcze jedną rzecz, może trochę powtórzę, naprawdę zastanów się, w co chcesz zainwestować czas i pieniądze mądrze, a to pomoże Ty decydujesz, jak najlepiej do tego podejść.
00:53:16:12 – 00:53:43:09
Kiley
Jeśli zamierzasz poświęcić czas na naukę, jak to zrobić samodzielnie. Dlatego JT powiedział, że jest to całkowicie wykonalne. Jest tam dużo edukacji. W rzeczywistości mamy kurs dostępny na obecnym rynku, który zasadniczo uczy wszystkiego, co wiemy i robimy na koncie na Facebooku. Trwa to kilka godzin. Więc potrzeba zaangażowania, aby chcieć to zrobić.
00:53:43:09 – 00:54:10:26
Kiley
A potem część tego, co zdaliśmy sobie sprawę z biegiem czasu, wiesz, robię reklamy na Facebooku od zawsze, ale specjalnie dla inwestorów w nieruchomości od 2016 roku i zdałem sobie sprawę, że wielu ludzi chce robić Zrób to sam, bardzo dobrze pasują do analogii, którą podałem wcześniej, która mówi, że chcą zostać oszukani, ale nie są jeszcze gotowi, aby naprawdę zrobić wszystko, co muszą zrobić, aby zostać oszukanym.
00:54:10:26 – 00:54:50:20
Kiley
Widzimy więc, jak ludzie wskakują w to, a potem napotykają przeszkody, napotykają pewne trudności i w pewnym sensie rezygnują z kaucji, a nasze reklamy na Facebooku nie działają. Albo ja wiesz, idę do, zamierzam iść dalej. I naprawdę jesteśmy tym podekscytowani. BRADY My, z powodu tych opinii, naprawdę myśleliśmy o tym, jak zrobić coś, co ludzie, którzy nie są gotowi do zarządzania albo z powodu trochę mniejszego budżetu, albo może ich osobowość jest taka, że są jak: nie chcę kogoś zatrudnić, co?
00:54:50:22 – 00:55:24:06
Kiley
Jak możemy pomóc im dostać się do reklam na Facebooku w taki sposób, aby odnieśli większy sukces w dłuższej perspektywie? Stworzyliśmy więc narzędzie oprogramowania pulpitu nawigacyjnego, w którym zebraliśmy wszystkie nasze najskuteczniejsze reklamy i gotowe kampanie wraz ze wszystkim, czego normalnie byśmy używali. Zasadniczo ludzie mogą wyświetlać reklamy na Facebooku trzema lub czterema kliknięciami i przeglądać wszystko za pomocą tego pulpitu nawigacyjnego.
00:55:24:18 – 00:55:54:11
Kiley
A to dlatego, że częścią tego, co jest trudne w marketingu na Facebooku, jest nauczenie się, jak korzystać z menedżera reklam. To reklamy na Facebooku, menedżerowie. Mam na myśli, jak tam wejdziesz, to trochę przytłaczające. To trochę przerażające. Tak. Więc mamy, mamy, mamy teraz narzędzie, które bierze to wszystko i umieszcza je w bardzo prostym pulpicie nawigacyjnym, w którym po prostu jesteś, gotujesz i przełączasz rzeczy włącza się i wyłącza i tak o tym myślę.
00:55:54:11 – 00:56:26:11
Kiley
Tak więc powrót do mojej innej analogii o zatrudnieniu agencji gastronomicznej jest jak zatrudnienie osobistego szefa kuchni. DIY to jak zrobienie wszystkiego samemu. Więc wymyślasz plan posiłków, idziesz do sklepu spożywczego, kupujesz wszystkie artykuły spożywcze, wszystko siekasz, gotujesz, jesteś i to, to, to, to nowe narzędzie jest jak hellofresh lub Blue Apron, gdzie ktoś, kto zna profesjonalistów, przygotowuje tam wszystko dla ciebie.
00:56:26:11 – 00:56:51:22
Kiley
Zrób minutę do swojego progu, a wszystko, co musisz zrobić, to kilka kroków, a potem jesz. O tak, tak. To nie jest idealna analogia. To znaczy, bo naprawdę jest jak. To znaczy, byłoby tak, jakby wszystko, co musiałbyś zrobić z hellofresh, to włożenie go do mikrofalówki, wiesz. Tak.
00:56:51:25 – 00:57:49:00
Kiley
To jest takie proste. Więc od dzisiaj, kiedy to nagrywamy, jesteśmy w fazie beta i mamy już garstkę ludzi i akceptujemy tylko ograniczoną, ograniczoną liczbę więcej. Jeśli Cię to interesuje, możesz przejść do dot Silver street marketing dot com slash beta. A do czasu wyemitowania tego podcastu, jeśli wyjdziemy z wersji beta, przekierujemy ten link, aby dotrzeć tam, gdzie chcesz.
00:57:49:00 – 00:57:49:18
Kiley
Dzięki, Brady.
00:57:50:03 – 00:58:16:19
JT
Dzięki. Z tego.