Wirtualni asystenci: kreatywne zastosowania dla inwestorów w nieruchomości + zalecenia i zakazy z Gregiem Brooksem z Rocket Station

Opublikowany: 2023-07-11

Krajobraz VA lub wirtualnych asystentów radykalnie się zmienił. Problem polega na tym, że sposób, w jaki większość inwestorów podchodzi do outsourcingu pomocy, nie zmienił się. Różnica między zatrudnieniem generalnego wykonawcy w Upwork a współpracą z zespołem branżowym, takim jak Rocket Station, to dzień i noc. Posłuchaj, aby dowiedzieć się, jak przesuwają granice tego, jak VA może odkupić Twój czas i czego nie robić, gdy rozwijasz swój zespół.

Wspomniane w tym odcinku:
Sprawdź RocketStation w Carrot Marketplace
Trevor Truck Talk: Nieefektywne i nieskuteczne strategie delegowania oraz sposoby ich naprawy
InvestorFuse CRM


Transkrypcja odcinka (jest to zautomatyzowana transkrypcja robota marchwi – proszę zwrócić uwagę na literówki)

00:00:00:02 – 00:00:22:07

Grega Brooksa

Cokolwiek, strategia, cokolwiek. Ostateczne podjęcie decyzji. Nie próbuj zlecać tego na zewnątrz. Nie próbuj zlecać swoich problemów na zewnątrz. Największym błędem popełnianym przez ludzi podczas zatrudniania jest próba zlecania na zewnątrz rzeczy, których sami nie robili. I tak naprawdę nie jest to miejsce, w którym VA lub my zlecamy na zewnątrz. To rodzaj wykonania tych kroków, aby upewnić się, że masz plan na miejscu.

00:00:22:07 – 00:00:41:08

Grega Brooksa

Znajdujesz odpowiednią osobę, a następnie współpracujesz z nią, aby pociągnąć ją do odpowiedzialności. Ale tak naprawdę, dla wszystkich właścicieli firm, jak już mówiliśmy o nieruchomościach, to nie jest bankomat, prawda? To jest trudne. To trudne. Wiele wchodzi w grę.

00:00:41:11 – 00:00:51:17

Brady'ego Windera

Cześć przyjaciele. Witamy ponownie w podcaście Cure Cast. Jestem twoim gospodarzem, Brady Winder. W podcaście jest ze mną mój przyjaciel, Greg Brooks z Rockett Station. Jak się masz, Greg?

00:00:51:19 – 00:00:53:19

Grega Brooksa

Hej, jestem bardzo zły. Dziękuję bardzo za przyjęcie nas.

00:00:53:20 – 00:01:23:12

Brady'ego Windera

Tak oczywiście. Dobrze cię mieć, człowieku. Wszyscy, to miesiąc budowania zespołu. Minął lipiec, ponieważ miesiąc budowania zespołu jest naszym celem w tym miesiącu, aby dać wam wizję inwestorów, którzy dobrze budują zespoły i naprawdę podążają za naszą wizją budowania biznesu o wolności i wpływie. Więc w tym miesiącu podamy taktyczne, praktyczne przykłady ludzi, którzy to robią, ludzi, którzy przeszli od samotnego przedsiębiorcy do zespołu, a potem udało im się odzyskać trochę swojego czasu i energii.

00:01:23:14 – 00:01:47:20

Brady'ego Windera

A jednym z najlepszych sposobów na to są wirtualni asystenci, kropka, kropka, kropka. Możesz zrobić to źle i możesz zrobić to dobrze, dlatego nie mogę się doczekać rozmowy z Gregiem. Greg, jesteś naszym partnerem w stacji rakietowej. Zostawię to na tym. Ale chcę wam to rzucić i opowiedzieć nam o Rocket Station, co robicie i dlaczego Rocket Station i Carrot są najlepszymi przyjaciółmi od kilku lat.

00:01:47:22 – 00:02:02:13

Grega Brooksa

Tak, mamy, jak mówię, dobre relacje z Marchewą, wszystko zaczyna się na Carrie Camp, prawda? Byliśmy tam w 2019 roku i zaczęliśmy pracować z tobą i personelem i naprawdę zakochaliśmy się we wszystkim, czym jest Marchewka. Więc nazywam się Greg Brooks. Jestem naszym dyrektorem ds. wzrostu.

00:02:02:13 – 00:02:21:04

Grega Brooksa

Jesteś stacją rakietową. Tak więc Rocket Station i to, do czego wyrośliśmy w ciągu ostatnich pięciu lat, jest naprawdę jednym z wiodących dostawców wirtualnego personelu w branży nieruchomości. Mamy więc swoją działalność i tak naprawdę trzy podstawowe obszary. Jest strona inwestora w nieruchomości. Współpracujemy z ponad 600 inwestorami w całym kraju i niektórymi w Kanadzie.

00:02:21:07 – 00:02:44:21

Grega Brooksa

Mamy naszą stronę zarządzania nieruchomościami. Tak więc każdy, od małych zarządców nieruchomości po naszego największego klienta, ma 45 000 drzwi. Pomagamy również w obsłudze i obsłudze ich zaplecza. A potem mamy dział usług domowych. Tak naprawdę wszystko, co robimy, to nieruchomości. A w naszym biznesie to rozbijamy. Mam na myśli, że VA to teraz wiele osób próbowało ich lub słyszało o nich, wiesz, czytało o nich i odnosiło różne sukcesy.

00:02:44:21 – 00:03:10:09

Grega Brooksa

Ale jesteśmy dostawcą kompleksowych rozwiązań. A to oznacza, że ​​pomagamy Ci skonfigurować systemy procesów i firmę poprzez tworzenie dokumentacji i SPO oraz sformalizowane przewodniki szkoleniowe, abyśmy mogli wykorzystać to, czego potrzebujesz, aby zejść z talerza i znaleźć dla Ciebie najlepszy talent, który przeszedł przez kompleksowe sześciotygodniowe szkolenie i kurs oceny nieruchomości z Rock Station.

00:03:10:12 – 00:03:31:14

Grega Brooksa

Pomagamy więc połączyć ludzi z procesem, aby stworzyć doskonały wynik dla klienta, niezależnie od tego, jakiego stanowiska potrzebuje. I mamy dużo szczęścia, wiesz, pracując z zakresem i ze wspaniałymi partnerami, takimi jak ty, mamy do tego całą marchewkową ofertę. Więc wiesz, aby zarządzać całym SEO i zarządzaniem witryną, wszystko to za pośrednictwem przeszkolonego VA, z którym współpracujemy.

00:03:31:14 – 00:03:52:22

Grega Brooksa

Więc to była oczywiście podróż w ciągu ostatnich dwóch, trzech lat. Nieruchomości wydają się zmieniać co tydzień. Więc naprawdę moja rola w firmie polega na bezpośredniej pracy z naszymi partnerami, takimi jak wy, pracy z naszymi klientami, aby zrozumieć, jak zmienia się biznes, wiesz, jak możemy pomóc ci skalować i rozwijać się oraz prowadzić firmę, która nie poprowadzić cię?

00:03:52:24 – 00:04:14:10

Grega Brooksa

I jak możemy pomóc, wiesz, podłączyć Vas, aby móc dać ci znać, naprawdę postrzegamy to jako tajny klucz, prawda? Jeśli uda ci się zdobyć wysokiej jakości Vas w swoim zespole, niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz, czy jesteś operatorem na dużą skalę, zarabiającym dziesięć, 20, 50 $ miesięcznie, naprawdę utalentowany wirtualny talent może naprawdę pomóc ci odblokować i awansować i podejmij kolejne kroki.

00:04:14:12 – 00:04:17:06

Grega Brooksa

Staramy się pomagać, wiesz, i robimy to dla naszych klientów.

00:04:17:09 – 00:04:41:06

Brady'ego Windera

Absolutnie. Cóż, dzięki za osiem rzeczy na wstęp i dzięki za wyjaśnienie tego, człowieku. To tak, jak rozmawialiśmy o VA, krajobraz wirtualnych asystentów naprawdę bardzo się zmienił na przestrzeni lat. I każdemu, kto słucha, obiecuję, że nie będzie to 30-minutowa promocja Rocket Station. Moim celem w tym odcinku jest naprawdę dać ci trochę zrozumienia, abyś mógł podjąć decyzję, tak jak ja?

00:04:41:07 – 00:04:58:24

Brady'ego Windera

Czy w ogóle potrzebuję VA w mojej firmie? Czy potrzebuję pomocy w mojej firmie? A potem naprawdę trochę kontekstu, jak to wygląda, ponieważ chcę zaoszczędzić ci czasu na wchodzenie do Google i wpisywanie jak zatrudnić VA i jak Vas pracuje w tej króliczej norze badań, która nie jest specyficzne dla branży.

00:04:58:24 – 00:05:28:06

Brady'ego Windera

Zamierzam więc zebrać myśli Grega na temat tego, jak to wygląda dla inwestora, co oni robią, czego typowy VA by nie zrobił, lub co musisz wyszkolić i stworzyć dla nich proces i dowiedzieć się, dlaczego . Po co iść na konkretne nieruchomości w czasie, który może cię uratować. Wspomniałeś więc, wiesz, o kompleksowym wirtualnym dostawcy personelu, byliście VA, to wszystko, co robicie. Opowiedzcie mi o. Chcę najpierw trochę porozmawiać o tym, jak wygląda krajobraz VA.

00:05:28:06 – 00:05:46:25

Brady'ego Windera

Wspomniałem, wiesz, czuję się jak kiedyś, Hej, mam VA, który to robi, ale teraz słyszę więcej ludzi mówiących, Tak, mam zespół siedmiu osób, wiesz, czterech są na Filipinach, trzy w USA. I wiesz, po prostu zmienił się sposób, o którym mówimy. Więc gdzie to jest?

00:05:46:27 – 00:05:51:27

Brady'ego Windera

Gdzie to było naprawdę? Co ważniejsze, na przykład, gdzie widzisz ten nagłówek? Wiesz, że?

00:05:51:29 – 00:06:09:01

Grega Brooksa

Tak, zdecydowanie. Mam na myśli, VA jest szczególnie w przestrzeni nieruchomości. A kiedy mówimy VA, oczywiście mówimy o wirtualnym asystencie. Kiedyś to było trochę jak każdy taki brudny mały sekret, ale jakby każdy miał swojego faceta od VA lub ma kogoś za granicą, który może trochę zarządza dla nich danymi lub jakoś to nazywa.

00:06:09:03 – 00:06:35:07

Grega Brooksa

Chodzi mi o to, że tak naprawdę mówimy o kawałku znacznie większej branży zwanej branżą BPO. Więc jak mam na myśli jakąkolwiek dużą markę, American Express, Google, Oracle, wiesz, mają dziesiątki i setki tysięcy miejsc pracy za granicą. Myślę, że tam, gdzie to naprawdę stało się potężnym narzędziem w branży nieruchomości, ponieważ ta sekcja biznesu dojrzała i naprawdę trochę jak w przypadku firm takich jak nasza, staramy się osiągnąć ten sam poziom talentu.

00:06:35:08 – 00:06:58:24

Grega Brooksa

Wiesz, wszyscy się przekonaliśmy podczas COVID, hej, możemy zrobić prawie wszystko prawie prawie cały nasz biznes jest prowadzony na sali komputerowej. Więc nie ma znaczenia, czy jestem w Dallas, Manili, Portland, jakbym mógł kupować nieruchomości. Mogę szukać, mogę dzwonić z dowolnego miejsca, co jest świetne. Wiesz, to również dla tych z nas, którzy przeszli drogę odkrywania Vasa i jak mogę to teraz wykorzystać?

00:06:58:26 – 00:07:21:17

Grega Brooksa

To tak, jakbyś szybko zdał sobie sprawę, że na całym świecie jest tak wielu utalentowanych ludzi. Wiesz, zawsze jesteś wiesz, zawsze jesteś głupi, aby nie wykorzystać kogoś, kto jest o połowę tańszy od lokalnego zatrudnienia, aby pomógł ci rozwinąć i skalować twój biznes. Więc, mam na myśli, naprawdę Vas, kiedy o tym rozmawiamy, nie używamy tego terminu tylko dlatego, że w ten sposób termin VA myślisz jak asystent administratora, prawda?

00:07:21:17 – 00:07:50:05

Grega Brooksa

Ktoś, kto mógłby zarządzać twoim kalendarzem lub może sprawdzić twoją skrzynkę odbiorczą, co nie zrozum mnie źle, VA z pewnością może to zrobić. Ale chodzi mi o to, że naprawdę staramy się pomóc zmienić sposób myślenia w świecie nieruchomości, aby powiedzieć: Hej, to są członkowie zespołu. Na przykład są to cenne, integralne części twojego zespołu, które naprawdę pomagają odblokować i skalować się szybciej, ponieważ może mógłbyś pozwolić sobie na zatrudnienie jednej osoby, gdybyś zatrudniał lokalnie lub co, gdybyś miał cztery osoby, które mogłyby to zrobić?

00:07:50:05 – 00:08:21:23

Grega Brooksa

Jak to pomnaża Twój biznes? Jak możesz rosnąć szybciej i szybciej? A to, co widzieliśmy, zwłaszcza w branży nieruchomości w ciągu ostatnich dwóch lub trzech lat, to bardziej kreatywne sposoby, w jakie nasi klienci chcą wykorzystać bazę. Więc trochę żartuję, że podczas wszystkich naszych rozmów konsultacyjnych, wiesz, cofasz się cztery lata temu, pytanie numer jeden, które otrzymaliśmy, brzmiało: jak mogę komunikować się z kimś na drugim końcu świata i, wiesz, my” d mieć 30-minutową konsultację, do której chcemy przejść, na przykład, dobrze, jak wygląda rola?

00:08:21:23 – 00:08:41:02

Grega Brooksa

Co to jest A my po prostu rozmawiamy o tym, hej, jesteśmy tutaj z powodu Voice over IP z powodu twojego CRM. Cóż, teraz, jakby każdy był VA pod pewnymi względami przez trzy lata. Więc oni to rozumieją, wiesz co mam na myśli? Więc teraz naprawdę fajna część i to, w co się tutaj dostaniemy, to kilka kreatywnych sposobów na wykorzystanie Vas.

00:08:41:02 – 00:08:51:19

Grega Brooksa

Ale tak naprawdę wszystko, o czym mówimy, to po prostu talent, który mieszka w innym kraju, a kiedy ustawi się go na sukces we właściwy sposób, może naprawdę zrobić wszystko we współczesnym biznesie inwestowania w nieruchomości.

00:08:51:21 – 00:09:10:18

Brady'ego Windera

Cieszę się, że powiedziałeś to w ten sposób, bo wydaje mi się, że panuje błędne przekonanie, że ludzie wkładają Vasa do pudełka z pracą administracyjną i mają to. Mózg nie był otwarty na polubienie, oto wszystkie różne rzeczy, które mogę komuś zrobić, ponieważ tak jak powiedziałeś, jest to członek zespołu, tak jak każdy inny członek zespołu. Właściwie mamy Nie wiem, ilu znam przynajmniej jeden lub dwa.

00:09:10:18 – 00:09:37:09

Brady'ego Windera

Mamy z wami partnerstwo, w ramach którego mamy ludzi z Rocket Station pracujących przy opiece na miejscu, którzy są tylko częścią zespołu. Porozmawiajmy więc o tym, że chcę porozmawiać o niektórych kreatywnych przypadkach użycia. Tak jak wspomniałeś. Jestem naprawdę podekscytowany słysząc, jak inni inwestorzy wykorzystują was, wasze usługi. Kolejną rzeczą, o której chcę porozmawiać, jest to, skąd wiesz, jak trenujesz dla kultury i jak angażujesz ich w swój zespół?

00:09:37:09 – 00:09:52:24

Brady'ego Windera

Naprawdę, jak budujesz zaufanie? Więc zróbmy krok po kroku. Powiedzmy, że jeśli jestem inwestorem indywidualnym, powiedzmy, że zarabiam kilka dolarów miesięcznie, prowadzę sprzedaż hurtową, obracam i pracuję 80 godzin tygodniowo i jestem Greg, nie chcę pracować 80 godzin tygodniowo. Muszę wyładować trochę rzeczy.

00:09:52:24 – 00:09:56:11

Brady'ego Windera

Nie wiem, jakie są pierwsze rzeczy, które muszę zrobić?

00:09:56:13 – 00:10:18:10

Grega Brooksa

Tak, mam na myśli, nieruchomości, wszyscy wiemy, że to biznes oparty na transakcjach, prawda? Ach, żeby dać krótką krótką historię. Więc mój partner Rob, poznaliśmy się. Założył ten biznes, był inwestorem w Dallas i nawet parał się wirtualnymi asystentami. A to było osiem lat temu, dziewięć lat temu. Mówiąc o tych, których znasz, przeczytał cztery główne książki, które wszyscy czytają.

00:10:18:15 – 00:10:37:27

Grega Brooksa

Oni są jak, och, o to chodzi. To jest interesujące. Głównym powodem, dla którego się tam dostał, jest to, że utknął w cyklu inwestorskim, prawda? Podkręcał swój marketing, dzwonił na telefon, miał bandyckie znaki, ale jego dyrektor generalny chodził, wiesz, tropy napływały, kwalifikował się, tropy działały. Umawiał się na spotkania, podpisywał kontrakt, no wiesz, przechodził przez cały cykl życia.

00:10:37:27 – 00:10:52:27

Grega Brooksa

I zajęłoby to sześć, osiem, dziesięć tygodni. A potem mówił: „W porządku, potrzebuję nowej, świeżej partii tropów”. Cóż, w takim razie nikt nie pracował od strony frontowej domu, prawda? Musiał gonić za umowami, negocjować, iść i pracować ze swoim usposobieniem, swoim partnerem, który specjalizował się w dyspozycjach.

00:10:52:27 – 00:11:25:28

Grega Brooksa

Cóż, szybko zdał sobie sprawę, że podobnie jak wzloty i upadki, jak ten cykl od marketingu do kwalifikacji do pogoni za umowami, jak gdyby wszystko ułożyło się tak niesamowicie, jak tylko nieruchomości mogą być, gdy jesteś jednoosobowym operatorem i jesteś utknąłem w biegu, Tak, to trudne, człowieku. To bicie, prawda? To jest, no wiesz, bankomat, z którego wielu, no wiesz, trenerów i guru maluje w tobie nieruchomości bardzo szybko w ciągu pierwszych trzech miesięcy, uświadamiając sobie, och nie, to jest praca jak odnieść sukces lub to praca.

00:11:26:01 – 00:11:51:12

Grega Brooksa

Powiedziałbym więc, że każdy, kto słucha tego podcastu lub słucha tego odcinka, szuka kogoś, kto pomoże ci w zarządzaniu potencjalnymi klientami, w pozyskiwaniu klientów zewnętrznych, to musi być twój pierwszy, ponieważ tak naprawdę zdarzają się dwa zwycięstwa, kiedy ty znajdź kogoś, kto to potrafi, czy to tak proste, jak: „Hej, potrzebuję kogoś, kto będzie wykonywał zimne telefony lub potrzebuję kogoś, kto zakwalifikuje moich potencjalnych klientów, gdy przesyłają moje formularze lub odwiedzają moją witrynę internetową.

00:11:51:14 – 00:12:23:00

Grega Brooksa

Tak. Najważniejszą rzeczą, w której pomoże, jest sama konsystencja fajki, prawda? Mówię ludziom, że mamy niesamowite studia przypadków wielu naszych klientów. Mam na myśli to, że po prostu doprowadzenie kogoś do kwalifikowanej rozmowy i to od 7 do 9 punktów kontaktu tylko po to, aby doprowadzić go do tej rozmowy, było jak, ilu z nas, jeśli pójdziesz pobrać listę 2000 lub jeśli jesteś, jeśli masz 25 zapytań tygodniowo pojawia się na Twojej stronie internetowej, ile osób w ogóle ma czas na prowadzenie firmy, dyspozycje i ustawianie się w kolejce do naszej kolejnej kampanii marketingowej?

00:12:23:03 – 00:12:56:06

Grega Brooksa

Ile osób ma czas, aby odebrać telefon lub wysłać pięć, siedem, dziesięć e-maili? Prawidłowy? Więc to jest jak klasyk jak 80, 20, 20% leadów to tylko marketingowy hit. Są zmotywowani, zamykają. Na przykład możesz je zdobyć i możesz się spieszyć, aby zarabiać na tym potencjale, ale masz 80% racji, rzeczy, które trwają trochę dłużej lub wymagają dłuższej opieki lub które musisz zrobić szósty siódmy ósmy dziewiąty dotykowy punkt styku od tego naprawdę zaczynasz właściwie działać To właśnie tam odblokowuje się skalowalność.

00:12:56:08 – 00:13:18:05

Grega Brooksa

To tam znasz swój koszt potencjalnego klienta, koszt pozyskania. To tam wszystko to zaczyna być coraz mniejsze ze względu na przepustowość, aby kontynuować ten pościg i przyciągnąć więcej klientów. Dlatego zawsze mówię ludziom, że zamierzamy zająć stanowisko, które nazywamy wirtualnym menedżerem prowadzącym. Jest to w szczególności taka hybryda, a to prawdopodobnie bardziej przemawia do rodzaju solopreneur.

00:13:18:06 – 00:13:36:13

Grega Brooksa

Jeśli masz tylko zespół złożony z dwóch lub trzech osób, to jest twoja osoba, która może prowadzić zimną działalność, prawda? Fajny. Kampanie techników telefonicznych, kwalifikacja leadów przychodzących ze strony internetowej, poszukiwanie potencjalnych klientów, grupy na Facebooku, jakakolwiek jest twoja strategia, to ktoś, kto może to robić konsekwentnie masowo bez ciebie, bez ciebie, bez konieczności robienia tego przez właściciela firmy.

00:13:36:13 – 00:13:42:09

Grega Brooksa

Bo bądźmy szczerzy, jak większość inwestorów na rynku nieruchomości, to są rzeczy, za które wyrywają sobie włosy z głowy, gdy muszą się przeziębić.

00:13:42:11 – 00:14:03:01

Brady'ego Windera

O tak. Mam na myśli to, że wydaje mi się, że większość inwestorów jest mieszanką jednej z trzech rzeczy, takich jak wizjoner, chcesz założyć biznes i nim zarządzać, ale nie chcesz zarządzać całością lub jesteś marketingowcem w sercu, a może jesteś po prostu bliżej zawarcia umowy. Może jesteś facetem, który lubi robić przejęcia, dyspozycje, takie jak siadanie, uścisk dłoni.

00:14:03:03 – 00:14:19:29

Brady'ego Windera

Ale nie wydaje mi się, żeby wiele osób, z którymi rozmawiam, mówiło: „Tak, chcę kwalifikować potencjalnych klientów przez cały dzień”. I tak, ale to zajmuje dużo czasu. Więc gdybyś mógł uwolnić trochę tego czasu i naprawdę tej mentalnej energii, trochę złagodzić niepokój, abyś mógł wykonywać więcej swojej twórczej pracy, niektóre z twoich najlepszych prac byłyby potężne.

00:14:20:01 – 00:14:35:19

Grega Brooksa

I strona strategiczna też, prawda? Ponieważ to tak, jakbyś utknął na cały dzień, kwalifikując potencjalnych klientów lub pracując w swoim CRM lub masz czas na zbadanie nowego rynku. Czy masz czas na słuchanie takiego podcastu, aby się czegoś nauczyć? Czy masz czas na nawiązywanie kontaktów z mózgiem takim jak No, Right.

00:14:35:19 – 00:15:00:24

Grega Brooksa

To jest coś, co wydaje mi się prawie przyzwyczajone do stereotypu, ale tak wielu inwestorów na rynku nieruchomości utknęło w biznesie, zamiast nad nim pracować. Jakby to tak naprawdę wyglądało. To jest, kiedy próbujesz doprowadzić kolejną transakcję do mety i utkniesz, wykonując najdrobniejsze szczegóły bardzo opartej na procesie, powtarzalnej pracy, która nie pozwala ci zbliżyć się do umowy jesteś lub będziesz strategiem marketingowym, którym jesteś.

00:15:00:25 – 00:15:15:06

Grega Brooksa

Na przykład powód, dla którego zająłeś się nieruchomościami. I wiesz, co jest tak ważne, to tworzenie systemów i procesów wokół tego, abyś mógł wykorzystać VA, aby mogli wykonywać pracę tak, jak tego potrzebujesz. Więc może być w tym spójność, aby firma mogła zacząć się skalować i rozwijać.

00:15:15:06 – 00:15:32:29

Grega Brooksa

Ale co ważniejsze, tak jak ty jako właściciel, jako prezes, jako inwestor, którego nazwisko widnieje na drzwiach, możesz naprawdę zacząć być tym właścicielem firmy. A dla niektórych ludzi to jest jak: Hej, chciałbym konsekwentnie robić jedną transakcję miesięcznie dla innych ludzi. Chcę dojść do 25 umów. Jestem jak ekonomia skali.

00:15:32:29 – 00:15:37:12

Grega Brooksa

Są różne, ale aplikacje, aby się tam dostać, są takie same, wiesz, mam na myśli.

00:15:37:15 – 00:15:50:02

Brady'ego Windera

Uwielbiam sposób, w jaki łączysz to, że rzeczy są takie same, to prawda. Porozmawiajmy więc o tym, jak wspomniałeś, że niektórzy z twoich klientów wymyślają naprawdę kreatywne sposoby. K. Czy możemy użyć do tego facetów? Co się tam dzieje.

00:15:50:04 – 00:16:06:00

Grega Brooksa

Tak, mam na myśli, że możesz nawet przywrócić to do partnerstwa, które mamy z wami, zwłaszcza po stronie SEO. Tak, mam na myśli, Vas, wiesz, prowadzenie stron, wiesz, pixel pixel mówiący, że przeprowadza wszystkie raporty z audytu dotyczące wszystkich wydatków na reklamę, którymi zarządzają budżetami, zachowując się trochę jak młodsi kupujący.

00:16:06:00 – 00:16:25:15

Grega Brooksa

To było coś, co, wiesz, trzy lub cztery lata temu nie miało żadnego zastosowania. Wiesz, mieliśmy wielu ludzi, którzy wykorzystywali Vas do zimnych rozmów telefonicznych i kampanii tekstowych, zarządzania CRM, a teraz, wiesz, nasi klienci są naprawdę kreatywni, niezależnie od tego, czy chodzi o audyt tekstu reklamy i tworzenie nowych reklam, czy testy dzielone.

00:16:25:17 – 00:16:31:09

Brady'ego Windera

O jego sile, ponieważ zmieniłeś przepisy i wiesz, wysyłanie wiadomości tekstowych zniknęło.

00:16:31:12 – 00:16:51:08

Grega Brooksa

Alchemia Dokładnie. I gdzie widzieli, jak hej, ci członkowie zespołu są wiarygodni, jak gdzie mogę ich gdzieś zmienić, a także myślę, że wiele ma to wspólnego z operatorami, których znasz wszystkich, a nie wszystkich. Powiedziałbym, że wielu ludzi jest teraz zdalnych lub wirtualnych, wiesz, jeśli chcesz, termin iBuying w pewnym sensie zniknął.

00:16:51:08 – 00:17:09:12

Grega Brooksa

Ale w ten sposób kupuję, gdzie wszyscy szukamy nowego rynku, zwłaszcza w tej skompresowanej sytuacji ekonomicznej, jaką mamy. Jest to więc stawianie ludzi w sytuacji, w której spróbujmy tego, zobaczmy, czy nasz zespół może to zrobić. Zbudujmy jakiś plan i bądźmy mili. Pakuję, jakie byłyby kroki do sukcesu i pozwalam naszym poglądom na to.

00:17:09:12 – 00:17:28:12

Grega Brooksa

Więc tak, to jest to, to jest nowe. To bardzo ewoluowało od wirtualnego asystenta, po prostu zimnego rozmówcy lub po prostu mojego osobistego asystenta administratora, do mam na myśli, że mamy klientów, którzy są lewarowani na całym świecie i wiele różnych firm, do których wiesz, że co tydzień przychodzą do nas . Hej, myślisz, że mógłbym to zrobić w stylu: W porządku, wskoczmy na telefon.

00:17:28:12 – 00:17:32:02

Grega Brooksa

Zobaczmy. Myślę, że jeśli zaczniemy, oni prawdopodobnie prawdopodobnie to ukrócą.

00:17:32:02 – 00:17:47:20

Brady'ego Windera

Więc myślę, że kiedy widzisz, kiedy mówisz SEO, mogę poczuć, że wielu naszych słuchaczy poderwało uszy, że VA może to zrobić. Więc daj mi jakiś kontekst dla jak poziom wiedzy i szkolenia. Na przykład, jaki rodzaj pracy widzowie wykonują dla SEO.

00:17:47:21 – 00:18:06:27

Grega Brooksa

Więc wiele z tego jest jak, wiesz co, jak to, co nazywamy cyfrową hydrauliką, która za tym stoi, wiesz, co mam na myśli? Tak więc, niezależnie od tego, czy chodzi o konfigurowanie pikseli, zarządzanie stronami internetowymi, a nawet sprawdzanie linków, my, wiesz, pracujemy z dużym klientem, który wydaje znaczne wydatki na reklamy, wiesz, sześciocyfrowe każdego miesiąca na płatne reklamy.

00:18:06:27 – 00:18:20:00

Grega Brooksa

Cóż, jak dla niego wielka rzecz, jeśli jedno łącze przestanie działać, to jest to duży problem. Więc dosłownie jak Vas idziemy dalej i kontrolujemy wszystkie jego kampanie, wszystkie jego sekwencje, upewniając się, że linki kłamią, upewniając się, że wasze bankomaty przechodzą poprawnie.

00:18:20:02 – 00:18:24:26

Brady'ego Windera

Zasadniczo jest to kontrola jakości, aby upewnić się, że nie marnujesz całego budżetu marketingowego.

00:18:24:28 – 00:18:38:16

Grega Brooksa

Dokładnie. Bo wszystko jest dobrze i dobrze. Mam na myśli, jestem pewien, że wiele osób, wiesz, ma co najmniej miesięczną, miejmy nadzieję cotygodniową rozmowę telefoniczną, sprawdzającą ich upodobania i wyniki. Ale to tak, jakby nie było nic gorszego niż bycie przez tydzień lub miesiąc i robienie tego, to takie dziwne. Ta kampania była dla nas zabójcza.

00:18:38:18 – 00:18:55:11

Grega Brooksa

Teraz wydaliśmy pięć kawałków i nic z tego nie mamy. I tylko po to, aby dowiedzieć się, że wszystkie linki są błędne, strony internetowe nie działają lub coś w tym rodzaju, to jak te wszystkie małe rzeczy, o których mówisz jak małe rzeczy operacyjne, to tak, jakbyś miał zespół, wiesz, lokalny lub na twoim rynku , jak kto? Kto będzie miał czas, aby to zrobić, wejść i polubić, kliknąć każdą kampanię?

00:18:55:11 – 00:18:58:23

Grega Brooksa

I jak ci się podoba to nie jest generowanie przychodów, w rzeczywistości.

00:18:58:23 – 00:18:59:05

Brady'ego Windera

NIE.

00:18:59:05 – 00:19:38:07

Grega Brooksa

Zainteresowanie przychodami, ale nie będziesz, nie powinieneś być właścicielem, który spędza czas na robieniu tego. Tak jak stworzenie tam dużej skalowalności. A potem powiem to i zdecydowanie nie musimy zamieniać tego w rozmowę na czacie AI, ale użycie sztucznej inteligencji z rzeczywistego copywritingu, no wiesz, z perspektywy typu słowa reklamowego, naprawdę pomogło nam w budowaniu przez naszych klientów skalowalność, aby polubić, czy jest to po prostu strategia organiczna wokół, wiesz, tworzenie blogów i treści na stronę internetową, czy to jak czytniki stron internetowych, byliśmy w stanie mieć Vas tam, gdzie tak, oni nie tylko to robią samodzielnie i publikując je,

00:19:38:07 – 00:19:58:26

Grega Brooksa

ale 80, 90% pracy związanej z pisaniem tekstów, która jest związana z publikowaniem treści, teraz wykorzystujemy Vas, a oni są teraz w tym jeszcze szybsi, ponieważ mają oko na to, gdzie możemy dotrzeć, doprowadzić to do mety, uprzejmie wszystkiego, od tworzenia przez kontrolę jakości po zarządzanie budżetami i wydatkami na reklamę oraz testowanie, jakby to było wszystko we wszystkich dziedzinach.

00:19:59:01 – 00:20:14:10

Brady'ego Windera

Kiedy jesteśmy w tym. Wspomniałeś, że podoba mi się, że jesteśmy w tego rodzaju wyjątkowym okresie, w którym zdajemy sobie sprawę, że się uczymy, wiesz, uczę się, ile czasu zajmuje korzystanie ze sztucznej inteligencji i tak, to ogromna oszczędność czasu lub ale musisz też znać problem, więc musisz wiedzieć, jak go rozwiązać.

00:20:14:10 – 00:20:33:09

Brady'ego Windera

Nadal musisz być ekspertem merytorycznym w tym, o czym piszesz, wiesz, żeby nie wyjść na, wiesz, po prostu ogólną treść w tym przypadku, macie jakieś poglądy, takie jak wewnętrzne linkowanie, bezpłatne SEO lub rzeczy takie jak to, na przykład łączenie postów na blogu, które mogą pomóc w budowaniu zaufania do strategii.

00:20:33:09 – 00:20:53:27

Grega Brooksa

Nie, zdecydowanie. I nawet podobnie jak strategia linkowania zwrotnego, na przykład sięganie po posty gości, jak wszystkie te rzeczy, to po prostu wymaga czasu i koordynacji, i mam na myśli też podłączenie. A to wszystko jest bardzo oparte na procesach. I wiem, że zajmiemy się czymś w rodzaju tego, jak skutecznie zatrudnić. To brzmi świetnie, ale gdzie znajdę tę osobę, wiesz, która rozwinie proces wokół tego, jak to zrobić?

00:20:54:00 – 00:21:06:03

Grega Brooksa

Musisz zobaczyć wokół tego publiczność, wiesz, śledząc te linki i linki zwrotne, a partnerzy i gość publikują, jak stworzyć naprawdę silną strukturę. Tak więc VA ma możliwe do zarządzania obciążenie pracą, które można śledzić, co jest również bardzo ważne.

00:21:06:05 – 00:21:33:08

Brady'ego Windera

Dobra. Rozmawialiśmy więc o niektórych kwestiach technicznych, takich jak przypadki użycia, gdzie dopasowujesz VA do swojej firmy? Jedną z obaw, które miałbym i inwestorzy, jest to, że mówimy o czymś takim jak tworzenie treści, gdzie teraz są odpowiedzialni za część głosu twojej marki i ton, twój wizerunek. Jak zbudować zaufanie, powiedzmy z VA, ale tak naprawdę z zespołem?

00:21:33:08 – 00:21:46:09

Brady'ego Windera

Ponieważ dostajesz to samo, jeśli zatrudniasz kogoś z okolicy. Jak więc szkolisz ich pod kątem kultury, integrujesz ich ze swoim zespołem? A dla kontekstu, skąd pochodzi większość opinii, z którymi pracujecie?

00:21:46:11 – 00:21:55:00

Grega Brooksa

Tak, więc wszyscy nasi ludzie mieli siedzibę na Filipinach, więc mamy prawie 2200 osób w okolicach, głównie w Manili, które były całkowicie zdalne. Więc wszystko na Filipinach.

00:21:55:04 – 00:21:59:01

Brady'ego Windera

Dobra. Tak. Więc jak, jak budujesz zaufanie? Jak to wygląda?

00:21:59:03 – 00:22:07:14

Grega Brooksa

Och, zdecydowanie. To kulturowe słowo, prawda? Jakby każdy rzucał się na kulturę, a to staje się banałem i wygląda na to, że mamy świetną kulturę. To jak, co to znaczy? To jest tak, że wysyłamy każdemu torbę, kawę.

00:22:07:16 – 00:22:09:00

Brady'ego Windera

Mówią pączki w piątki.

00:22:09:06 – 00:22:24:18

Grega Brooksa

To jest to, co widziałem, świetny LinkedIn był innego dnia. Dosłownie to tak, jakby ludzie chcieli, żebyśmy wszyscy wrócili do biura, ponieważ kultura jest niesamowita i to jest jak zdjęcie kawałka, takiego jak nasze lub nie pokrojone i pokrojone bułeczki . Oto nasza kultura. To tak jakbym był.

00:22:24:18 – 00:22:32:22

Brady'ego Windera

Płakać w środku z powodu poprzednich prac, w których wyglądało to tak, jakby pojawiły się bułeczki. I to było pole wyboru typu „mamy kulturę”.

00:22:32:24 – 00:22:38:06

Grega Brooksa

Szef chodzi po naszych bajglach, wszyscy mają grupę, ale widzą, że to jest niesamowite.

00:22:38:09 – 00:22:41:18

Brady'ego Windera

Co jest, o rany, co.

00:22:41:21 – 00:23:02:02

Grega Brooksa

Czy nasze podejście do kultury jest takie, że może to przebiegać na wiele różnych sposobów, co mówimy o pomyślnej integracji VA z biznesem. To, co odkryliśmy, i to naprawdę dotyczy lokalnych pracowników, dotyczy po prostu ludzi, takich jak wszyscy prowadzimy firmy, wszyscy prawdopodobnie zatrudnialiśmy i wszyscy zatrudnialiśmy.

00:23:02:02 – 00:23:25:04

Grega Brooksa

Prawdopodobnie najtrudniejszą częścią jest to, jak dopasować kogoś do moich celów i jego ról? Jak dać im jasność co do zakresu pracy, który powinien posiadać, oraz związanych z tym wskaźników KPI? Prawidłowy? Nigdy nie zatrudniłem nikogo ani osobiście nigdy nie podjąłem pracy, o której pierwszego dnia myślałem, że chcę zrobić, ale nie chcę tu być.

00:23:25:04 – 00:23:41:27

Grega Brooksa

Zamierzam tylko zobaczyć, jak długo mogę, no wiesz, zrealizować czek. Na przykład nie dlatego ludzie przechodzą przez rozmowę kwalifikacyjną i zostają zatrudnieni. Odkrywamy, że kiedy ludzie się wypalają lub nie integrują się dobrze, lub gdy nie osiągają wskaźników, które mogą być w ich życiorysie lub które myśleliśmy, że przejdą przez proces kwalifikacyjny.

00:23:42:00 – 00:24:03:02

Grega Brooksa

Zwykle sprowadza się to do dwóch rzeczy: zarządzania lub przejrzystości w ramach roli. Rozumiem przez to, że jeśli prowadzisz duży zespół, wielu menedżerów to przypadkowi menedżerowie, prawda? Oznacza to, że byli najlepszymi wykonawcami, a najlepsi osiągają awans. A kiedy awansujesz, co jeśli płacisz im więcej? Muszą zrobić więcej.

00:24:03:04 – 00:24:29:28

Grega Brooksa

Ale tak naprawdę nie inwestujemy w ich szkolenia z zakresu zarządzania, prawda? Kiedy przechodzisz od wykonawcy do osoby odpowiedzialnej za występy innych ludzi, jest to jak dojrzewanie kariery, którego nie ma wiele firm. Prawidłowy. Lub kiedy widzisz cytowanego właściciela, no wiesz, kogoś, kto ma taki zespół przez 60% twojego czasu, 70% twojego czasu, to jest to osoba, z którą powinieneś spędzać czas, kultywując to przywództwo, będąc w kontakcie To.

00:24:30:00 – 00:24:47:26

Grega Brooksa

Druga część to struktura i proces wokół jasnego zdefiniowania zakresu pracy i tego, co ma robić ten pracownik. Tak często słyszymy, że chcemy zatrudnić kogoś, kto jest bardzo doświadczony. Co to tak naprawdę oznacza? Cóż, nie chcę ich szkolić. Chcę, żeby po prostu wiedzieli i zrozumieli.

00:24:47:29 – 00:24:49:10

Grega Brooksa

Sprawa każdego.

00:24:49:13 – 00:24:49:28

Brady'ego Windera

Tak.

00:24:50:01 – 00:25:06:08

Grega Brooksa

Tak, kultura każdego jest trochę inna. So the strategy that we deploy with our clients that I would tell anybody, whether you work with us or whether you're just kind of looking out for Vas, you're on your own, or if you have Vas and you're like, They're really great, they're really in tune, but the results aren't there.

00:25:06:10 – 00:25:29:00

Greg Brooks

I would dive into your processes. Do you have for each scope of work, each task, each responsibility? Do you have a clearly defined document? Do you have a video recorded training? Do you have a step by step step that can give that person clarity in terms of you're the business owner, it's your name on the door. How do you scale yourself in, multiply how you would do it.

00:25:29:00 – 00:25:47:11

Greg Brooks

And the way to do that is through process and system documentation. We find so many people just have their business fully stuck in their head. It becomes very hard because if you're hiring, whether you're a small shop or a big shop, you're usually not hiring because you have an abundance of time on your hands, right? You're using opportunity daily in you're growing.

00:25:47:11 – 00:26:05:24

Greg Brooks

You just paid 50 grand for a new marketing campaign to kick off like there's a lot of stress. So by spending the time to really dive into like, okay, why are we hiring this role? Who do they report to? And then diving into the particulars as to the scope of work, like going back to that lead manager example, like, okay, or CRM, how would, how, how do we train them on that?

00:26:05:24 – 00:26:24:05

Greg Brooks

You know, what's software we're using as a, you know, investor view that any of the ones out there, how do we make sure that they're going to know the buttons, to press the links, to hit the notes, to take the, you know, the structure to follow so that we can expedite their learning curve rather than just saying, hey, come sit beside me and watch how I do it.

00:26:24:06 – 00:26:41:27

Greg Brooks

Prawidłowy. That's kind of everyone's all back for training. And I think we've all been in school and for a lot of people, the traditional listen to the teacher tell us how to do it and then go figure it out. Like we actually learn through the practical, through that doing the homework and doing the studying and getting the reps.

00:26:42:00 – 00:26:56:10

Greg Brooks

So by having them in a process, it allows you to give the the future, hire the VA the opportunity to succeed because they got clarity, they know what and how, right, which is so important, especially through that first 30 days of getting into and with your team.

00:26:56:12 – 00:27:22:23

Brady Winder

Yeah, so the first 30 days, I'm glad you mention that because what I wanted to ask is like you've, you've outlined like what it takes to build trust and have that VA be confident and successful. So that makes sense. Like clear expectations, good management, a good working relationship. It's actually simpler. Simpler than I thought. Like if they know what they're doing and what they signed up for it, that creates some of the trust.

00:27:22:25 – 00:27:39:24

Brady Winder

But as far as communication between like the the investor or the leader in their team, what's that look like for the first 30 days and what's that look like for the next three years as far as like how many how many touch points in a week? Are they communicating with them?

00:27:39:27 – 00:27:59:19

Greg Brooks

Yeah, no, definitely. I think the scope of the of the role they're plugging into it definitely varies. Like we mentioned, when you have someone who's running your marketing or your property up propping up a new marketing campaign or ad spend that you probably on daily check ins. But for that, for a general rule of thumb, if you're hiring a VA, a go through the process of documenting and clearly defining what you want them to do at it.

00:27:59:21 – 00:28:16:02

Greg Brooks

Once you now hire someone and get them in the seat, you don't just want to put them in the corner and say, Here's your playbook, have fun. Let me know how it goes. Like, we want to set very intentional, very deliberate check ins. So what we typically recommend is, is for the first 30 days, we do a check in every single morning.

00:28:16:05 – 00:28:39:20

Greg Brooks

Okay, So it's strictly just a dive in. Any questions from the day before? You know, here's where I would like your priorities to be. Do you have any questions for me and just set that cadence of knowing that that they're there for you or that you're there for them? I mean, building that trust, building that culture? Well, we also encourage is doing an end of day check out right what came up what issues like don't create any gray area.

00:28:39:22 – 00:28:55:22

Greg Brooks

Prawidłowy. The worst thing I mean one complaint that we hear from a lot of people, especially within Vas, was it's like I thought they were good, but then I audited their work and it turned out they actually weren't doing anything because there was this one issue and they didn't want to come to me to ask about it. And we said, Well, why?

00:28:55:22 – 00:29:11:15

Greg Brooks

Why didn't you ask? You know what I mean? They just because you think about the time trait, you're right. They hire that VA, They just saved you 4 hours a day. Well, I think you can find 15 minutes to go to them and say, Hey, is everything good? And it makes sense. The document makes sense.

00:29:11:15 – 00:29:11:28

Brady Winder

Tak.

00:29:11:29 – 00:29:19:16

Greg Brooks

So where did your logging, you know, I mean, like, it's a time trait. It's not a lot of people that I always use the the staples and rhythm of that was easy button.

00:29:19:18 – 00:29:20:16

Brady Winder

Yeah yeah.

00:29:20:18 – 00:29:33:29

Greg Brooks

It's it's like I don't know why but a lot of a lot of viewers out there are a lot of investors have this connotation that like these are just the easy button. You're going to hire someone that just knows your business, knows what to do, and you can just set it and forget it. And like, that's just not true.

00:29:33:29 – 00:29:55:02

Greg Brooks

That's not people, right? So changing it, changing your mindset as the as the owner to now be the accountability structure rather than the operator that has to do it. That's where you got to be. So setting those daily check ins to have intentional conversations and maybe for the first couple of weeks, like it's minimal feedback, like at the end of the day, like you're still kind of dating at that, you know what I mean?

00:29:55:02 – 00:30:18:12

Greg Brooks

Like for like, you know, a lot of us, like, say, I'm married with my wife, like there wasn't a lot of sharing going on the first month, but it was like we had to keep going on dates and texting and all of a sudden there builds trust. It's that same kind of kind of methodology where if you're intentional with setting that time aside every single day, 15 minutes in the morning, 15 minutes at night, sometimes it turns into a 30 minute conversation, an hour long conversation.

00:30:18:18 – 00:30:38:19

Greg Brooks

But that's what builds the trust. And through those conversations, you know, you'll really be able to flush out any inconsistencies or any, you know, any areas where expectations aren't being met. Just because building the trust where the employee, the VA knows that you're invested in their success. And a lot of people forget about that. They do a couple of calls at the beginning of like, Oh, they got it.

00:30:38:24 – 00:30:51:12

Greg Brooks

They see like an initial, you know, they convert one lead on day number two and they're like, Oh, they got it. I don't need to waste any time over there, do it. And then a month later through two months later, the performance is bad and it's like, well, I don't know how that happened. They crushed it on the second day.

00:30:51:14 – 00:31:14:10

Greg Brooks

So it's that consistency through the first 30 days and then from there evaluating right at that time, if you've done it right, they should be a pretty autonomous team member. Tak. So maybe it's a weekly powwow, maybe it's a monthly check in. Like at that point you can kind of evaluate based on like how much tracking do I have in my software, do I need to be meeting with them this frequent?

00:31:14:10 – 00:31:27:11

Greg Brooks

Because there's a lot of moving parts that are happening in and around their role. But I say for the first 30 days you need to be carving out at least 30 minutes a day, 50 minutes morning, 50 minutes afternoon to establish that communication and create that feedback.

00:31:27:13 – 00:31:49:12

Brady Winder

So it sounds like from hearing you talk, it sounds like probably one of the biggest, if not the biggest mistake is having, excuse me, real estate investors not put the onus on themselves to like, have their KPIs in place, have clear expectations in place for that Vas and really knowing what they want to get out of that. And in having that touchpoint like how are things going?

00:31:49:15 – 00:32:04:17

Brady Winder

Just expecting it to be an easy buy and when really it's a it's an easier button, you know, rock station industry specific, it's is easier than trying to do it yourself, but you still have to they're they're an integral part of the team. You have to be walking alongside them.

00:32:04:19 – 00:32:28:24

Greg Brooks

Tak. And that's I mean for me like that's what I as a business owner, like we're all managers at some perspective or we, we, we have a partner or a number two in the company that is like, hey, maybe we are the visionary and we just want to be idea board person. But we've got I mean I know I carrot you've got the number two that are the operators and for me you know if there's one thing I can kind of pass a lot from like my learnings is I view managed management like true quality management is like two things.

00:32:28:26 – 00:32:50:19

Greg Brooks

It's the ability to get your team what they need to succeed and then hold them accountable to the results you put in place. Like that's all management is. So if you're not setting time aside to do that, whether it's with, you know, your most expensive hire your office or whether it's with your team, like you're not setting anybody up for success and within the business, that's where that like mistrust and how do I know what the Vas are doing?

00:32:50:19 – 00:33:07:11

Greg Brooks

Are they overcharging me? Were they even here yesterday working? I got a bill for them, like that's where that comes from. It comes from, you know, not being in tune and checking in and just setting frequencies and cadences with them to ensure that they're doing what it is that you want them to do. And what's getting, you know, what's getting done.

00:33:07:14 – 00:33:42:18

Brady Winder

Hmm. I like that we're about at time. But one last thing I want to ask you, Greg, is you got to promise to give me a real answer on this. What are Vas not good for? What do you not recommend hiring a VA for? I'm particularly curious if you guys are doing user offering any creative services like video editing, graphic design things where it's it's it's it's less of a you know follow this documentation for this process these steps in a little bit more of like emotional communication like brain communication that makes any sense at all.

00:33:42:20 – 00:33:45:05

Brady Winder

But yeah what if he is not good for research?

00:33:45:06 – 00:34:03:20

Greg Brooks

Powiedziałbym więc, że stacja rakietowa. Nie jesteśmy dobrzy w projektowaniu graficznym. Tak naprawdę nie dotykamy kreatywnego zestawu rzeczy. Często dostaję to pytanie, ponieważ większość podcastu spędziliśmy na mówieniu: „Hej, nazywają się VA, ale są po prostu utalentowaną osobą, która mieszka gdzieś indziej na świecie”.

00:34:03:22 – 00:34:25:08

Grega Brooksa

Więc naprawdę nie ma rzeczy, w których nie są dobrzy. Co powiedziałbym jako właściciel firmy, cokolwiek, strategia, cokolwiek, ostateczne podejmowanie decyzji, nie próbuj zlecać tego na zewnątrz. Nie próbuj zlecać swoich problemów na zewnątrz. Nie próbuj zatrudniać VA, ponieważ prowadziłeś kampanię cold call i nie dokonałeś konwersji. Jakby nie było magicznej listy. Nie ma magicznego VA, który mógłby po prostu usłyszeć, jak się nawraca.

00:34:25:10 – 00:35:01:24

Grega Brooksa

Największymi błędami popełnianymi przez ludzi podczas zatrudniania jest próba robienia rzeczy, których sami nie robili. I tak naprawdę nie jest to miejsce, w którym VA lub my zlecamy weterynarzom outsourcing. Wiesz, mam na myśli wiele codziennych spraw operacyjnych, wiele pracy opartej na procesach jest doskonałych, prawda, od wykonywania zimnych telefonów, śledzenia potencjalnych klientów, czyszczenia listy, czyszczenia danych w CRM, kontaktowanie się z takimi rzeczami opartymi na procesach jest świetne i nie chcę tego lekceważyć, mówiąc, że mamy klientów, którzy mają VA od czterech lat, którzy teraz zajmują strategiczne miejsca i zespół zarządzający.

00:35:01:24 – 00:35:20:11

Grega Brooksa

Więc jest to osoba, dla której może się to zdarzyć, dla większości inwestorów, których widzimy, prawdopodobnie większości ludzi tutaj słuchających, nie próbowałbym zlecać lub zatrudniać VA do zrobienia czegoś, o czym sam nie masz ogólnego pojęcia, co należy zrobić aby się powiodło. Nie próbuj zlecać swoich problemów na zewnątrz. Upewnij się, że postępujesz zgodnie z tymi krokami, aby upewnić się, że masz plan.

00:35:20:11 – 00:35:44:01

Grega Brooksa

Znajdujesz odpowiednią osobę, a następnie współpracujesz z nią, aby pociągnąć ją do odpowiedzialności. Ale tak naprawdę, dla wszystkich właścicieli firm, jak już mówiliśmy o nieruchomościach, to nie jest bankomat, prawda? To jest trudne. To trudne. Dużo się w tym dzieje. Nie próbuj zatrudniać VA, jeśli masz problemy z marketingiem, jeśli brakuje ci ostatnich 10 000 $ i masz na to 60 dni lub nie wiesz, czy mógłbyś zostać biznesem, don nie zatrudniać.

00:35:44:06 – 00:35:59:07

Grega Brooksa

To wszystkie te problemy, wiesz, mam na myśli wynajęcie VA do wykonania przeciwko planom wykonania przeciwko, no wiesz, określonym rolom. Jasne zakresy w pracy nie zatrudniają VA, aby wypełnić luki w rzeczach, których nie wiesz, jak zrobić lub których sam nie masz doświadczenia.

00:35:59:09 – 00:36:30:20

Brady'ego Windera

I to kocham. To świetna analogia. Połączę Trevora CEO i/lub poprowadzę podcast. Nie tak dawno temu wygłosił przemówienie na torze Trevora o tym, dlaczego trochę żałuje, że teraz deleguje strategię. I tak było, wiesz, kiedy nasz zespół przeszedł od 20-latka do teraz ponad 50-60 osób, to było tak, okej, zacznę delegować strategię ludziom, a potem zdam sobie sprawę, że, czekaj, trochę z tego może być nadmiernie delegowanym, to leżało w moim unikalnym zestawie umiejętności.

00:36:30:20 – 00:36:45:17

Brady'ego Windera

Jestem naprawdę dobry w tych rzeczach. Po prostu przekazuję pałeczkę, nie prowadząc ich. Wiesz, muszę nauczyć zespół, jak to robić. I to jest naprawdę dobry wgląd. Nie tylko oczekiwać, że możesz być rozwiązaniem swoich problemów, zatrudniając kogoś innego, ale potrzebujesz.

00:36:45:22 – 00:37:08:00

Grega Brooksa

Tak. I to trochę jak kupowanie czasu z powrotem, prawda? Trudne rzeczy. Strategia taka jak dźwignia VA, aby uzyskać niskiego dolara za godzinę na zimne rozmowy, dalsze szkolenie, treści marketingowe, zarządzanie witryną internetową, użyj VA i zatrudnij Vas, aby usunąć te rzeczy z talerza, aby Twój czas mógł być w pełni zaangażowani w strategię, w podejmowanie decyzji.

00:37:08:00 – 00:37:30:19

Grega Brooksa

Prawidłowy. Chodzi o to, że to jest ten kompromis czasowy. Nie patrz na to. To trudny problem. Potrzebuję tutaj VA w ogóle, że 80%, z którymi wszyscy mamy do czynienia, a ty zajmujesz się prowadzeniem firmy, zleca na zewnątrz procesy i systemy DRE, aby podłączyć tam Vas, aby można było poświęcić więcej czasu na 20%, co spowoduje, że Twój biznes podwoi się lub potroi w ciągu następnych 12, 8, 24 miesięcy.

00:37:30:21 – 00:37:48:19

Brady'ego Windera

Absolutnie. Cóż, słodki człowieku. Cóż, doceniam, że się tym dzielisz. To było dla mnie odkrywcze. To naprawdę fajne widzieć, jak Vas zmienił się na przestrzeni lat, od, och, wiesz, mam VA i on wie, co robią, żeby ich polubić, Hej, to jest mój zespół i, jak zmieniła się pandemia coś przynajmniej na lepsze.

00:37:48:19 – 00:38:05:23

Brady'ego Windera

I tak, uwielbiam to, co robicie. Myślę, że to nie wydaje mi się, że wiem, że było to ogromne błogosławieństwo dla naszego zespołu i wielu innych inwestorów. Naprawdę właśnie odblokowałeś przepustowość, czas i energię wielu ludzi, więc róbcie dalej to co robicie. Dla każdego, kto słucha, ogląda, może znaleźć Rocket Station na rynku.

00:38:05:23 – 00:38:28:04

Brady'ego Windera

Więc po prostu przejdź do rynku ukośników Care.com, o którym rozmawialiśmy z Gregiem. Mamy specyficzne dla marchwi relacje z VA, gdzie pomagają w SEO i marketingu. To nie tylko, hej, wiesz, idź do Rocket Station. Tylko dlatego, że są w naszej branży, naprawdę ściśle ze sobą współpracujemy. Więc nie mówię tego lekko. Greg Jest coś?

00:38:28:04 – 00:38:35:09

Brady'ego Windera

Gość Masz jakieś gadżety dla publiczności? Na przykład, jeśli chcą dowiedzieć się więcej o Vas, wszelkiego rodzaju przewodnikach lub rzeczach, które mogą być pomocne?

00:38:35:12 – 00:38:51:01

Grega Brooksa

Tak, zdecydowanie. Więc nasza strona internetowa rocket station dot com. Oczywiście możesz udać się na rynek, aby zarezerwować wszystko, możesz zarezerwować wszystko tam. Mamy mnóstwo świetnych treści na blogu, przewodników. Mam na myśli, że nawet jeśli nie, być może dopiero zaczynasz przygodę z nieruchomościami i wciąż jesteś w trybie odkrywania, próbując zdobyć pierwszą ofertę.

00:38:51:03 – 00:39:16:23

Grega Brooksa

Zachęcam cię, nawet jeśli jest to osoba na pół etatu, nawet jeśli pójdziesz zrobić to sam i po prostu zatrudnisz kogoś, kto będzie pracował dla ciebie przez trzy, cztery godziny tygodniowo. Wiesz, my tego nie robimy, ale jest wielu freelancerów i mamy mnóstwo świetnych przewodników po zasobach, gdzie znaleźć renomowane strony. Jak prawidłowo zweryfikować talent, wiesz, jak przejść przez ten kawałek rozwoju procesu, który mamy, więc stacja rakietowa dot com ma mnóstwo samouczków dotyczących aktualizacji, a jeśli chcesz to zrobić sam, dobrze otwieramy zasłony.

00:39:16:23 – 00:39:35:12

Grega Brooksa

I byliśmy bardzo zgodni z Marchewą w ten sposób, że jeśli chcesz to zrobić sam, jest w porządku, oto podręcznik, oto jak to zrobić. Wiesz, jeśli chcesz zaoszczędzić trochę czasu i pracować w firmie, którą znasz, która ma osiem lat doświadczenia, przyjdź i porozmawiaj z nami. Więc stacja rakietowa dot com, co musi zaspokoić wszelkie potrzeby lub tego rodzaju łaskotanie łaskotało twoje zmysły zatrudniania VA, sprawdź nas I.

00:39:35:12 – 00:39:53:29

Brady'ego Windera

Doceń to i prawie zapomniałem, że zadałem to pytanie, nie zamierzałem się na to nastawiać. Obiecuję, że jeśli ktoś z was, oglądając lub słuchając, poszedł na szczyt, w zależności od tego, kiedy ten odcinek się pojawi, jeśli jesteś na szczycie opieki i kupisz ofertę specjalną, mamy specjalne zasoby dotyczące tego, co robić, a czego nie widzów i jak szkolić widzów.

00:39:53:29 – 00:40:14:08

Brady'ego Windera

Naprawdę tego oczekiwałem. Nie spodziewałem się tego, co dał mi Greg i jego zespół, ale naprawdę dogłębnego przewodnika na temat korzystania z widoków w branży nieruchomości. Więc idź to sprawdzić. Marchewka Osiągnij szczyt. Tak, to jest to. Cóż, dziękuję, Greg. Jeszcze raz dziękujemy za dołączenie do nas. To była dobra rozmowa i dziękujemy za podzielenie się tym, co masz z naszą publicznością.

00:40:14:08 – 00:40:19:09

Grega Brooksa

Człowieku Tak, jeszcze raz dziękuję. Kopę lat. Tak dobrze się połączyć i docenić Doceń swoje komentarze.

00:40:19:11 – 00:40:21:05

Brady'ego Windera

Absolutnie. Widzimy się wszyscy w przyszłym tygodniu.