Reclame TV pentru 5x ROI și mai puțină concurență. Tot ce trebuie să știe investitorii imobiliari

Publicat: 2023-03-28

Abonați-vă pentru a obține CarrotCast în fiecare săptămână!

Abonați-vă pe iTunesAbonați-vă pe Google PlayAbonați-vă pe Spotify

Tony Javier 3.000 USD în 30.000 USD cu prima sa lună de reclame TV, iar de atunci a plecat „la curse!” După ce și-a dat seama că nu există inteligențe care să predea lucrurile pe care le învățase din experiența sa cu publicitatea televizată pentru imobiliare, a început să-și ia clienți și, de obicei, obține profitul investitorului său în doar 3-6 luni!

Astăzi vorbim despre investitori imobiliari, publicitate televizată și metode de generare de clienți potențiali, despre primele 10 beneficii ale difuzării reclamelor la televizor și despre cum puteți forma canalul într-o soluție de trafic la cheie!

Consultați Carrot.com/video pentru 52 de idei gratuite și un ghid despre cum să începeți marketingul video.


Transcrierea episodului (Aceasta este o transcriere automată realizată de morcovi robot - vă rugăm să aveți grijă de greșelile de scriere)

00:00:00:03 – 00:00:22:15

Tony Javier

Și așa că prima lună am cheltuit trei mii și am făcut 35 în prima mea lună și am plecat la curse de acolo. Și de-a lungul anilor le-am spus oamenilor că fac parte din televiziune, știi, minți la nivel înalt din care am făcut parte. Și fiecare creier care s-a alăturat acolo era fie zero oameni care făceau TV, fie ar fi putut fi unul din aproximativ 100 de investitori imobiliari de nivel înalt.

00:00:23:03 – 00:00:35:22

Tony Javier

Și mi-aș fi dorit să fi câștigat atunci că am o mină de aur pentru alți investitori imobiliari. Aș fi început, știi, să ajut oamenii la cină.

00:00:35:22 – 00:00:56:13

Brady Winder

Hei, prieteni, bine ați revenit la Podcastul Kirkus. Sunt susținătorul tău gazdă și acesta este podcast-ul în care te ajutăm să apelezi la marketing și te ajutăm să construiești afaceri cu libertate și impact. Am oaspeții noștri cu noi astăzi, domnul Tony Javier, alias tipul TV care se întâmplă să fie un prieten foarte bun și apropiat de multă vreme al lui Trevor Mark, co-gazda și CEO-ul nostru.

00:00:56:21 – 00:01:07:06

Brady Winder

Și așa că sunt foarte încântat să-l cunoașteți și să vorbiți despre televizor astăzi. De ce este un canal de marketing grozav și intrați în mie. Și așa, Tony, am auzit podcastul, omule, ce mai faci?

00:01:07:18 – 00:01:15:00

Tony Javier

Foarte bine, omule. Mulțumesc că m-ai primit. Apreciez asta. Șofer Și am tot vorbit de ceva vreme despre adunarea asta de a fi pe podcast, așa că mă bucur că sunt aici.

00:01:15:00 – 00:01:36:27

Brady Winder

Absolut. Absolut. Și deci nu facem mare lucru cu marketingul offline, știi, majoritatea podcas-urilor, marketingul online și, dar cred că din ultimele 400 de episoade, am făcut poate unul sau două la radio. Nu cred că am făcut unul singur la televizor. Deci asta va fi cu adevărat valoros. Cred că este unul dintre acele subiecte în care investitorii pur și simplu nu știu suficient despre asta.

00:01:36:27 – 00:01:54:11

Brady Winder

Și deci scopul nostru cu această conversație este că vreau să învăț, știi, este potrivit pentru mine? Este TV ceva ce ar trebui să încerc? Și dacă da, atunci când? Și cum fac asta fără să pierd o grămadă de bani? Pentru că sunt sigur că așa cred oamenii: Oh, asta va fi o investiție masivă?

00:01:54:11 – 00:02:02:24

Brady Winder

Este un risc mare? Și la asta vom răspunde. Dar Tony, cum ai început să lucrezi la televizor? Cum arată asta?

00:02:03:08 – 00:02:21:15

Tony Javier

Da, înainte să spun asta, acesta este de fapt un punct bun. Majoritatea oamenilor, când se gândesc la investiții imobiliare, nu se gândesc la televizor, ceea ce îl face perfect, ceea ce, știi, așa. Deci, există mult mai puțină concurență. Așa că oamenii, când se gândesc la TV, în primul rând, nu se gândesc la TV cu investiții imobiliare. Dacă se gândesc la televizor, cred că este prea scump.

00:02:21:15 – 00:02:40:10

Tony Javier

Ei cred că afacerea lor nu este suficient de mare și nu știu de unde să înceapă. Există o mulțime de complexități ale televizorului pe care, dacă nu o faci corect, poți irosi mulți bani. Deci asta face competiția aproape că nu vreau să spun nimic, dar când am început acum zece ani era aproape nimic. Asa de. Deci vom începe de acolo.

00:02:40:10 – 00:02:56:19

Tony Javier

Deci acum zece ani, am fost de fapt la un joc de poker. Era un prieten al unui prieten. Am coborât în ​​subsolul lui și l-am observat pe tipul ăsta și era la televizor. El a avut o reclamă TV. Și așa am ajuns ca o mică stea lovită. A fost cam ciudat, știi? E ca și cum, Oh, tipul ăsta e la televizor.

00:02:56:19 – 00:03:16:07

Tony Javier

Ca, știi, el este, știi, crezi că sunt inaccesibili sau sunt un fel de chestia asta cu statutul de celebritate. Dar tocmai am început să vorbesc cu el și îi spun: Hei, știi, te-am văzut la televizor, doar o vorbă mică. Mă gândesc, cum îți merge reclama? El spune că ochii i s-au luminat și spune: Facem afaceri de 2 milioane de dolari pe an din reclamă TV.

00:03:16:07 – 00:03:34:03

Tony Javier

Și asta este tot marketingul pe care îl facem. Și am fost fascinat. Eu zic, Wow, e o nebunie. Și așa am început să visez la asta. Nici măcar nu mă gândeam că voi fi la televizor, într-adevăr. Și el merge, știi ce? O să te conectez cu tipul meu din media. Poate conduce afacerea ta. Și am fost ca, Oh, bine. Și așa poate și eu.

00:03:34:03 – 00:03:51:28

Tony Javier

L-am sunat la prima oră luni dimineață și îl cheamă Drew. Și i-am spus: Hei, am auzit că ai Channel la TV și te descurci destul de bine pentru el. E ca, da, Chad este un cont grozav. Și așa a aflat despre afacerea mea și s-a întors la mine și mi-a spus că îți pot aduce sute de reclame pentru o sumă X de dolari.

00:03:51:28 – 00:04:13:21

Tony Javier

Cheltuieli publicitare destul de mici. Sunt aproximativ 3000 de dolari. Și așa a mers prima mea lună în care am fost în decurs de 30 de zile. Am făcut scenariile. Am făcut toate back end cumpărând negocierile cu posturile. Mi-a făcut totul foarte ușor. Și așa că prima lună am cheltuit trei mii și am făcut 35 în prima mea lună și am plecat la curse de acolo.

00:04:14:03 – 00:04:33:28

Tony Javier

Și de-a lungul anilor le-am spus oamenilor că fac televiziune, știi, minți la nivel înalt. Am făcut parte din. Și fiecare creier care s-a alăturat acolo era fie zero oameni care făceau TV, fie ar fi putut fi unul din aproximativ 100 de investitori imobiliari de nivel înalt. Și mi-aș dori să fac una pe atunci că am avut o mină de aur pentru alți investitori imobiliari.

00:04:33:28 – 00:04:56:01

Tony Javier

Aș fi început, știi, să ajut oamenii mai devreme. Așa că acum câțiva ani, eu acum vreo doi ani și jumătate, un bun prieten de-al meu care este în spațiul imobiliar a spus: De ce nu le arăți oamenilor ce faci? Și eu sunt ca, știi, nu știu dacă va funcționa pe fiecare piață și nu știu dacă oamenii vor obține rezultate cât de repede pot.

00:04:56:01 – 00:05:15:04

Tony Javier

Și acesta este celălalt lucru despre televizor este că oamenii cred că este doar branding și că este nevoie de 6 până la 12 luni pentru a obține rezultate. Dreapta? Dreapta. Deci, pentru mine, a fost luna întâi. Și așa că, când mă uit la asta, am contactat aproximativ zece persoane despre care știam că se aflau în spațiul imobiliar. Opt au ridicat vreodată mâna și au spus: Da, o voi face.

00:05:15:18 – 00:05:32:23

Tony Javier

Așa că le-am spus, Hei, voi face producția, dar am opt scenarii despre care știu că au funcționat bine pentru mine. Voi pune împreună scenariile. Tipul meu media va merge la posturi, va negocia tarifele pentru tine în 30 de zile. Vă putem transmite. Deci, din cei opt, cred că șase mai aleargă cu mine sau aproximativ doi ani mai târziu.

00:05:33:04 – 00:05:57:25

Tony Javier

Și rezultatele au fost rapide, aproape fiecare dintre ele. Și doar că mi-a făcut mintea. Așa că a fost o lansare ușoară și am spus, bine, am ceva aici. Așa că l-am lansat oficial luna viitoare, cred că vor fi oficial doi ani de când ajutăm investitorii imobiliari și avem peste 100 de investitori imobiliari care lucrează cu noi chiar acum și ei doar o zdrobesc.

00:05:57:25 – 00:06:14:10

Tony Javier

Adică, atunci când primim pe cineva în aer, nu există prea multă concurență acolo. Construiește o tonă de credibilitate pentru ei. Ajută alte forme de marketing. Voi intra puțin în beneficii aici, dar este unul dintre acele lucruri care de la început, pentru aproape fiecare dintre clienții noștri, produce un randament foarte bun.

00:06:14:10 – 00:06:24:00

Tony Javier

Așa că sunt foarte încântat de TV și am planuri pentru tot felul de alte idei, cu reclame TV. Dar cam asta facem acum. Și așa am început cu televizorul.

00:06:24:18 – 00:06:39:11

Brady Winder

Ei bine, mulțumesc pentru Sherman. Da, asta e sălbatic? Munca noastră în prima lună pentru tine. Așa că am câteva întrebări înainte de a trece la beneficii aici. Am câteva întrebări care sunt cu adevărat arzătoare, de care sunt foarte curios. Și unul dintre ei pe care aveam să te întreb este, care este cea mai mare concepție greșită despre televizor?

00:06:39:27 – 00:06:55:03

Brady Winder

Bănuiesc că asta ar putea fi aceea că oamenii cred că este o chestie pe termen lung este că în mintea mea mă gândesc, bine, asta e ca niște panouri publicitare. Aceasta este acoperirea dvs. de avion. Facem apel la marketing sau este doar conștientizarea mărcii de-a lungul lunilor de zile. Ai spune că aceasta este una dintre cele mai mari concepții greșite sau neînțelegeri?

00:06:55:13 – 00:07:21:03

Tony Javier

Da, da, absolut. 100%. Știi, când din nou, când am început reclamele TV, speram să produc imediat și am spus, știi ce? Îi voi acorda câteva luni. Și, știi, dacă măcar și asta, știi, va fi în regulă. Dar mi-am ținut banii în prima lună și a fost ca, prostie, și apoi din nou când l-am lansat, am fost ca, omule, chiar sper că, dacă durează 3 până la 6 luni pentru clienții noștri , despre unii dintre ei vor aștepta asta.

00:07:21:18 – 00:07:41:21

Tony Javier

Dar aș spune că nu avem o statistică exactă despre asta, dar aș spune că aproximativ 75% dintre clienții noștri fac cel puțin trei oferte în prima lună în care le primim la televizor chiar acum. Și asta și asta e doar prima lună. Așa că imaginează-ți că sunt la televizor de zece ani acum. Sunt vitaminele mele, cineva care m-a văzut acum zece ani.

00:07:42:07 – 00:08:02:23

Tony Javier

Dar a fost că am fost în capul lor de zece ani și în sfârșit sunt gata să vând chiar astăzi, așa că este unul dintre acele lucruri în care, din nou, este un ocean albastru când întreb pe cineva cați oameni sunt în Piața ta face TV, de obicei, ei sunt de genul, oh, există un tip care face asta sau Oh, știu câțiva tipi care o fac.

00:08:03:04 – 00:08:29:20

Tony Javier

Dar dacă spui, știi, știi cine mai face corespondență directă? E ca și cum, da, mai am, știi, alte zece persoane care trimit pe aceeași listă ca și mine. Dreapta? Deci asta e, cred că asta este, știi, există atât de multe motive diferite. TV funcționează, dar funcționează. Dar eu, cred că doar, știi, oamenii se gândesc că este prea scump, o să dureze mult să obțin rezultate și chiar dacă chiar dacă spui, hei, televizorul funcționează, e ca, de unde începi?

00:08:29:20 – 00:08:45:18

Tony Javier

La ce stații sunați? Tu la ce emisiuni participi? Cum este scenariul? Există atât de multe piese diferite în puzzle, încât dacă înțelegi, știi, greșești una sau două, s-ar putea, știi, s-ar putea să o faci. Bine. Dar dacă habar n-ai ce faci și greșești, greșitul arată că dreptul de acolo se va sterge.

00:08:45:18 – 00:08:59:03

Tony Javier

Dacă mesajul tău nu este clar, concis, asta te va șterge. Dacă îndemnul tău la acțiune nu este suficient de clar și oamenii nu înțeleg ce faci, vei risipi banii, nu? Deci, sunt doar o mulțime de lucruri diferite pe care trebuie să le adunați pentru a le face să funcționeze.

00:08:59:25 – 00:09:12:09

Brady Winder

Da, și probabil că asta îi face pe oameni atât de sceptici sau nervoși să intre în asta. E ca și cum, știi, dacă dacă încurc, știi, unul, doi, trei, aceste lucruri, sunt, știi, poți pierde cu ușurință mulți bani.

00:09:12:26 – 00:09:31:19

Tony Javier

Da. Da da. Pentru că la fel ca cu poșta directă și, știi, PPC și Facebook, like, poți găsi atât de mulți oameni care pot face asta pentru tine, nu? Adică, poți să intri online chiar acum cu televizorul, nu există nimeni care să vorbească despre TV pentru investiții imobiliare și unde merg pentru a face acest lucru.

00:09:32:21 – 00:09:57:27

Brady Winder

Da, absolut, îmi amintesc că am avut o tabără de transport cu câteva luni în urmă și a apărut un copil, un copil minunat a condus multă ambiție și era destul de nou în investiții. Era în primul rând comerț cu ridicata și spune: Da, doar Mi-am făcut prima afacere în urmă cu câteva luni și, la fel ca fiecare dolar pe care l-a câștigat, știi, și-a trecut cheltuielile de bază de trai, a fost doar să-l arunce înapoi în marketing.

00:09:58:11 – 00:10:14:15

Brady Winder

Și el spune: Da, fac asta. Aceasta denumește cinci metode de marketing. E ca, da, am aruncat aproximativ 20 de mii la televizor luna trecută. Vom vedea cum merge. Deci, ca și cum am lucrat pentru, el este ca, nu știu. Da, vom afla. Oh, omule, este ca și cum nesupravegheat. Sunt destul de sigur că a mers direct la stație. Este ca, Hei, vreau să cumpăr câteva.

00:10:14:15 – 00:10:19:20

Brady Winder

Este ceva acoperire cu aer. Ca, du-te. Deci, da, vrem să evităm asta și atât.

00:10:19:20 – 00:10:41:01

Tony Javier

Și este interesant să spui 20 de mii pentru că sunt foarte puține piețe pe care trebuie să le cheltuiești chiar și aproape de 20 de mii pe lună. Dreapta. Deci, dacă chiar dacă suni direct la posturi, probabil că vor face ceea ce i-au făcut și vor spune, da, avem un pachet aici. Sunt 20 de mii, vă vom aduce 100 de reclame pe lună și iată la ce veți lucra.

00:10:41:02 – 00:11:00:00

Tony Javier

Dreapta? Și așa am avut clienți care au venit la noi care fie au făcut asta, fie au primit propunerea lor, nu prea au apăsat încă pe trăgaci și au spus: ce părere aveți despre asta? Și suntem ca, bine, așa că putem face asta pentru zece mii pe lună sau mai puțin. Și în loc de 100 de reclame, vă putem aduce între 500 și 600 de reclame.

00:11:00:13 – 00:11:18:03

Tony Javier

Iar spectacolele pe care ți le oferă nu sunt demografice ale tale, pentru că știm care este demografia noastră, pentru că am format-o în ultimii zece ani. Dreapta? Deci ID spune că economisim clienții noștri doar tone de bani și tone de timp încercând să-și dea seama singuri doar pentru că am făcut-o de atâtea ori.

00:11:19:03 – 00:11:35:10

Brady Winder

Da, eliminați încercarea și eroarea, încercarea și eroarea costisitoare. Deci, spune-ne, Tony, care sunt unele dintre beneficiile televizorului? Un fel de mod plictisitor de a formula întrebarea, ce face televizorul diferit de, știți, apelurile la rece, poșta directă, celelalte surse de plumb.

00:11:35:11 – 00:11:37:02

Tony Javier

Ce face televizorul sexy? Pe scurt.

00:11:37:23 – 00:11:39:10

Brady Winder

Ceea ce face televiziunea sexy.

00:11:40:03 – 00:11:59:19

Tony Javier

Deci el să fie un sexy pentru că sunt multe evenimente live pentru TV, dar o voi restrânge doar la câteva. Deci, în primul rând, factorul de credibilitate, vreau să spun, gândiți-vă. Dacă spun că managerul Lucky Charms este magic delicios, nu? Știi ce este asta? Dacă mergi pe culoarele magazinelor, vezi Lucky Charms, știi ce este, nu?

00:12:00:01 – 00:12:14:29

Tony Javier

Și din cauza televizorului, pentru că ei brand TV. Deci și nici nu știu dacă asta dacă va mai rula reclamă, dar tot e în capul meu și tot dacă mă duc la băcănie, tot o să știu că brandul respectiv să mă duc. Dacă vreau ceva cu marshmallow și tu știi aroma, nu? Da.

00:12:15:01 – 00:12:44:03

Tony Javier

Factorul de credibilitate. Ca, știi, oamenii din Wichita, ca atât de mulți oameni au ajuns la mine dorind, știi, dorind să facă afaceri cu mine sau să-mi împrumute bani sau, știi, când eu când făceam achiziții. Locuiesc în San Diego acum. Afacerea mea, adică piețele, Wichita conduce, conduc televizorul și nu am mai fost acolo de șapte ani, dar când aș fi condus liderii și aș ieși în casă, ar fi de genul: Oh, wow, tu Chiar ești în casa mea, știi?

00:12:44:12 – 00:12:52:24

Tony Javier

Și parcă au această percepție despre tine ca și cum ai fi o vedetă. Cam așa cum am făcut cu asta. Știi, l-au adus pe Chad înapoi când am fost la acel joc de poker, nu?

00:12:52:24 – 00:12:54:06

Brady Winder

Da, factor celebritate.

00:12:54:06 – 00:13:23:12

Tony Javier

Factorul celebritate. Deci, credibilitatea prin ea însăși merită. Chiar dacă nu ați obținut o rentabilitate a unui dolar din banii tăi direcți, doar factorul de credibilitate, probabil că unul merită. Dreapta? Deci acesta este numărul prim unu. De fapt, acestea nu sunt o ordine anume, ca să fiu sincer. Dar da, genul ăsta de l-a aruncat acolo și știi că în secunda în care am menționat deja concurență mică sau deloc, știi că mergi și faci direct mail, faci PPC, știi că acestea sunt marketingul metodă.

00:13:23:12 – 00:13:43:09

Tony Javier

Sunteți în competiție cu zeci și zeci de alți investitori imobiliari, în timp ce cu televizorul ar putea fi alți unul sau doi bărbați la televizor, poate, iar majoritatea piețelor pe care vă aflați acolo sunt sute de mii, dacă nu. milioane de oameni. Deci, dacă ai, chiar dacă ai avea 5 până la 10 persoane la televizor, probabil că încă mai sunt suficiente oferte pentru a merge.

00:13:43:25 – 00:14:05:22

Tony Javier

Deci faptul că nu există atât de multă concurență. Dreapta. Și apoi, evident este că, știi, majoritatea clienților noștri pe care îi primim la televizor obțin un randament de 5 până la 10 ori, iar asta se face de acolo direct din cheltuielile publicitare. Aceasta nu include toate celelalte beneficii pe care televizorul le are acces urmăribil sau rentabilitatea investiției direct la ele, direct din reclamele TV.

00:14:05:22 – 00:14:28:17

Tony Javier

Deci, dacă cheltuiesc, știi, șapte mii pe lună, primesc în schimb 35 până la potențial 70 de mii înapoi. Și apoi avem câțiva clienți care se află pe unele piețe mai mici care primesc o mulțime de reclame în care televizorul este la fel de nebun și obțin un randament de 20 de ori plus. Deci, rentabilitatea investiției este cu siguranță acolo, automatizarea acestuia.

00:14:28:24 – 00:14:54:00

Tony Javier

Așa că obțineți un set de configurați corect, ceea ce sperăm că vă ajutăm să faceți. Nu trebuie să vă faceți griji pentru asta. Este ca un set-l și uită-l. Știi, știi că am trecut de-a lungul anilor, hai să vedem, suntem de zece ani acum. Cred că am făcut probabil 12, poate 15 variante comerciale și cel mai lung timp în care am rulat televizorul fără a-l schimba este de 18 luni.

00:14:54:01 – 00:15:10:06

Tony Javier

Așa că, literalmente, am avut același anunț difuzat timp de 18 luni, producând același lucru. Singurul interval pentru care am schimbat-o a fost din cauza pandemiei. Și am încercat un alt scenariu. De fapt, ar funcționa puțin mai bine și acesta este singurul motiv pentru care le schimb. Altfel, nu aș fi făcut-o, aș fi ținut-o să funcționeze.

00:15:10:06 – 00:15:37:08

Tony Javier

Așa că mi-am dorit doar o nouă abordare și în așa ceva și am ajuns să funcționeze bine. Și apoi faptul că acesta este probabil cel mai mare lucru, dacă cineva vine la mine și e de genul, bine, fac direct mail, fac PPC, fac ceea ce este altul, Facebook, corect ? Dacă chiar fac una dintre acele metode, știu că televizorul va ajuta aceste eforturi.

00:15:37:08 – 00:16:02:03

Tony Javier

Deci, dacă sunt de genul, primesc returnare 5x pe poșta mea directă, pot să garantez asta, dar eu, sunt destul de sigur că acest ry va crește. De fapt, am oprit poșta directă, să vedem, probabil acum trei sau patru ani doar pentru că s-a saturat atât de mult. Dar le-am tot spus clienților mei, bine, când sunteți la televizor, asigurați-vă că, dar așa cum se vede la televizor, pe site-ul dvs. și orice altceva vă puteți gândi.

00:16:02:26 – 00:16:28:18

Tony Javier

Așa că clienții încep să se întoarcă la mine și spun, Omule, poșta mea directă a primit un răspuns mult mai bun pe măsură ce am început să scriu asta și oamenii ar spune că te-am sunat din mesajul tău direct pentru că ești la televizor. Așa că m-am dus, Wow, bine. Așa că am început înapoi, dar am făcut o copie de rezervă prin corespondență directă. Anul trecut am pus la televizor o captură de ecran a reclamei noastre, iar corespondența noastră directă a fost exponențial mai bună decât acum cinci ani.

00:16:28:18 – 00:16:52:15

Tony Javier

Și probabil că există și mai multă concurență acum. Deci, faptul că ajută la alte forme de marketing, dacă faci alt marketing, este un beneficiu imens în sine. Așa cum am spus, știi, așa cum am spus, dacă, dacă știi că obții rezultate mai bune din celelalte forme ale tale de marketing, chiar dacă nu câștigi un dolar direct la televizor, tot va merita. aceasta.

00:16:52:15 – 00:17:09:02

Tony Javier

Dar, din fericire, rezultatele sunt de obicei acolo pe ROIC. Deci și aș putea continua și mai departe despre beneficii. Știi, m-a ajutat să strâng bani privați. Am avut, știi, oameni să mă contacteze pentru anumite lucruri în care am creat relații. Oamenii te tratează diferit când ești la televizor. Există atât de multe beneficii diferite ale televizorului.

00:17:09:02 – 00:17:10:09

Tony Javier

Aș putea să te țin pe tine.

00:17:11:02 – 00:17:34:03

Brady Winder

Da, Ei bine, și acesta este, știi, este uriaș, acel factor de credibilitate. Vorbești despre cum, știi, rata de răspuns prin poștă directă crește doar dacă ai așa cum se vede la televizor acolo, pentru că doar credibilitatea ta trece prin acoperiș. Și cred că asta este frumusețea. În plus, știi, grija cuplată cu metodele de marketing offline este că doar amplifică tot ceea ce faci deja.

00:17:34:06 – 00:17:52:15

Brady Winder

Și așa, știi, când oamenii primesc poșta ta directă și oamenii văd anunțul tău TV, ei merg pe site-ul tău. Când le ai pe toate legate împreună, funcționează foarte bine. Nu este, nu doar vreau să spun, da, obțineți un ROI de 5 până la 10 la televizor, dar este mai mult decât atât pentru că crește totul cu el.

00:17:52:15 – 00:18:04:04

Brady Winder

Am câteva întrebări. Am o mulțime de întrebări pentru tine. Ați menționat 10 până la 20 de rentabilitate a investiției pe unele dintre piețele mai mici. De ce? De ce ar funcționa mai bine televizorul pe piețele mai mici?

00:18:04:20 – 00:18:34:07

Tony Javier

Ei bine, trebuie să te uiți la multiplu, nu? Deci, știi, să presupunem că cheltuiești șapte mii pe lună într-o piață și câștigi o sută de mii, corect. Aceasta înseamnă o rentabilitate de 15 ori a investiției dacă cheltuiți aceeași sumă de bani sau să vedem, să încerc să fac niște calcule aici. Deci, să presupunem că cheltuiți 15 mii pe o piață mai mare și câștigați 100 de mii.

00:18:34:07 – 00:18:44:11

Tony Javier

Este o întoarcere de șase ori. Nu câștigați atât de mult mai mulți bani, dar rentabilitatea este mult mai mare pe acea piață mai mică din cauza cheltuielilor publicitare mai mici, dacă acest lucru are sens.

00:18:44:25 – 00:18:47:07

Brady Winder

Deci pentru că mai puțină concurență?

00:18:47:29 – 00:19:07:16

Tony Javier

Nu, doar pentru că așa cum funcționează cifrele, știi, dacă cheltuiești o mie de dolari în plus pe lună și faci 20 în plus din asta, atunci așa funcționează cifrele. Doar pentru că câștigi mai mulți bani nu înseamnă că îți vei înmulți banii la fel de mult. Deci trebuie doar să câștigi mult mai mulți bani Când începi să cheltuiești mai mulți bani, asta are sens.

00:19:07:16 – 00:19:44:21

Tony Javier

Așa că avem clienți care cheltuiesc, știi, îi arunc cei șapte mii pentru că asta sunt de obicei piețele mai mici și primim sute de sute de reclame pentru asta. Și avem clienți care fac între 100 și 200 de mii pe lună, destul de consistent. Acei clienți, unii dintre acești clienți fac acest număr în mod constant în returnări. Dreapta. Și așa că, dacă ar face 100 până la 200 de mii cu o cheltuială publicitară de 20.000 USD pe lună, tot câștigă o mulțime de bani, dar sunt multipli este doar ca un cinci pentru a știu ce înseamnă de la 5 la 725 și de zece ori. întoarcere.

00:19:44:21 – 00:19:47:19

Tony Javier

Dreapta. Sunt încă mulți bani, dar așa este.

00:19:47:19 – 00:20:11:16

Brady Winder

Multiplex care are sens. Deci ai aruncat niște cifre? Zero. Știi, șapte mii. Zece mii. Avem câteva idei. Linii de bază pentru ceea ce ar putea fi nevoie pentru a începe, în funcție de dimensiunea pieței dvs. Întrebarea mea ar fi, există un moment ideal pentru a începe? Deci, când ai vrea să începi cu marketingul? Nu pare că ar fi pentru tipul care este nou-nouț în investiții.

00:20:12:22 – 00:20:31:06

Brady Winder

Există lucruri pe care trebuie să le fi sunat? Și apoi o să-ți spun că dacă este un moment bun să începi: Există ceva pentru care oamenii fac ceva, dacă sunteți cei mai buni clienți ai tăi pentru a-l ajuta să funcționeze? Foarte bine, dacă asta are sens.

00:20:31:14 – 00:20:50:25

Tony Javier

Cred că cel mai mare lucru este să avem un proces de vânzare pentru că putem face ca telefonul să sune. Așa că am avut oameni care au venit la noi după 90 de zile și au spus: Omule, avem 90 de piste. Am mers la atâtea întâlniri și ne-am convertit una sau două. Și eu zic, Numerele alea pur și simplu nu funcționează așa.

00:20:50:25 – 00:21:09:27

Tony Javier

Asta cu siguranță nu este o problemă de plumb. Este o problemă de conversie. Așa că ne-am oarecum săpat în procesul de vânzări al oamenilor și acum îi ajutăm să-și urmărească apelurile și să le înregistreze și alte lucruri de acest fel. Și ne dăm seama că cei care sunt implicați în procesul lor de vânzare, îl fac să funcționeze și îl fac să funcționeze foarte bine.

00:21:10:18 – 00:21:37:06

Tony Javier

Acele care mai puțin de câteva luni mai târziu sunt ca, nu obținem rezultatele de care avem nevoie. Cel mai probabil ca procesul lor de vânzare. Deci, nu știu, probabil că am ajutat 5 până la 10 noi investitori cu reclame TV și suntem destul de selectivi. Deci am făcut asta pentru un motiv. Este fie că au avut deja afaceri de succes, fie că au făcut deja destul de multe tranzacții într-un interval scurt de timp.

00:21:37:06 – 00:22:01:03

Tony Javier

Am avut un quarterback de la facultate de Divizia 1 care a venit la noi și cum ar fi, Omule, lasă-mă să fac asta. O voi face să funcționeze. Și a ajuns să facă cam 50.000 de cutii în prima lună, știi, la televizor. Deci există oameni pe care îi vom permite să fie un fel de investitori mai noi. Dar ceea ce se rezumă este că nu vreau să-ți irosesc banii dacă nu ai cadranul de vânzări format, care, da, răspunzi la telefon, suni oamenii înapoi dacă poți.

00:22:01:12 – 00:22:12:09

Tony Javier

Ieși de la întâlnire cât mai repede posibil. Obțineți o înțelegere prin contract cât mai repede posibil. Cei care au apelat acest lucru se descurcă foarte bine, cei care nu au și încă o fac. Bine, dar nu este la fel de probabil.

00:22:13:15 – 00:22:29:04

Brady Winder

Hmm. Bine. Are sens. Există un factor de viteză pentru a conduce cu televizorul? Știi, adică, evident, la fel ca Google Pay per clic, trebuie să fii pe ea pentru că s-ar putea să fi completat ultimele trei formulare de etaj și trec de la un site la altul. Găsești asta cu televizorul sau nu?

00:22:29:11 – 00:22:59:18

Tony Javier

Ei bine, găsesc că televizorul este mai îngăduitor acum, în principal pentru că atunci când cineva sună, de obicei este pe canapea, poate se gândește să vândă luna viitoare sau are o bucată de pământ pe care plătesc taxe. pe sau orice altceva, și ei văd reclama și spun că, bine, probabil că o să vând luna viitoare. Sau, știi, ori de câte ori mă gândesc să vând sau mama mea se pregătește să meargă într-un azil de bătrâni, oricare ar fi cazul, ridică telefonul, ce vor face?

00:22:59:19 – 00:23:23:06

Tony Javier

O să te sune, tu răspunzi la telefon. Sunteți atâta timp cât numerele funcționează și voi băieți puteți face ceva să funcționeze, este mai probabil să aveți dreptate. Dacă te sună cineva din reclamă TV, nu răspunzi, timpul trece, o să plece, știi, poate mă duc să caut pe cineva online. Dreapta? Dar dacă vorbiți la telefon cu ei, de exemplu, da, pot să ies după PM.

00:23:23:06 – 00:23:45:00

Tony Javier

Pot să ies mâine la 10 dimineața. Șansele ca ei să sune pe altcineva sunt destul de mici, nu? Pentru că dacă au intrat online, cine știe pe cine vor găsi. Dar dacă te-au sunat de la televizor, ei cred că ești cel care cred că ești răspunsul, nu? Tu ești autoritatea, ești credibil, cheltuiești bani la televizor, ești dispus să-ți dai fața și e mai probabil să obții acea afacere.

00:23:45:13 – 00:24:07:15

Tony Javier

Avertismentul este să-l tratezi ca pe un PPC. Lee Corect. Încă le spun clienților mei cum ar fi, tratați-l ca pe un client potențial PPC, acționează ca și cum alte 20 de persoane vor merge la acea întâlnire. Dar, din fericire, o parte decentă a timpului când cineva sună de la televizor, tu ești singurul pe care îl sună, ceea ce este un alt beneficiu pe care nu l-am menționat, pentru că dacă ești singurul care merge la acea întâlnire, două lucruri întâmpla.

00:24:07:15 – 00:24:25:13

Tony Javier

Este mai probabil să obțineți și această înțelegere, deoarece nu sunteți în competiție cu o grămadă de oameni diferiți. Este mai probabil să obțineți o ofertă mai bună, nu? Pentru că dacă ești bun, dacă ai trei oameni în spate sau. Corect, ai dreptate, vor merge toți să-mi dea cea mai bună și cea mai bună ofertă.

00:24:25:22 – 00:24:47:18

Tony Javier

Dacă poți să ajungi în fața lor, convinge-i să vândă. În acel moment, este mai probabil să obțineți înțelegerea. Așa că am pus această întrebare multor clienți și le-am rugat să compare și pe cei care o urmăresc, desigur. Care este problema ta pentru datoria pe tranzacție din altă metodă de marketing în comparație cu TV? Și aproape fiecare dintre ei care îl urmărește spune că câștigă mai mulți bani din oferte TV per afacere.

00:24:48:27 – 00:24:49:14

Tony Javier

Wow.

00:24:49:16 – 00:25:00:22

Brady Winder

Interesant. Știți despre ce ne oferă o linie de bază pentru piața de mărime medie a costurilor similare pe ofertantă de clienți potențiali per afacere? Știu că este o întrebare încărcată, dar.

00:25:01:24 – 00:25:25:01

Tony Javier

Urăsc să vorbesc despre costul pe client pentru că, probabil, cu televizorul vei plăti mai mult pe client. Dar într-un alt beneficiu la care ajungem, atunci eu duc la fel ca nu primești atât de mulți lovitori de anvelope, nu? Deci da, da. Așa că, cum ar fi mesajele, apelurile la rece, vei primi o mulțime de kickers cu Facebook. Oamenii completează formularul doar pentru că au o casă și nu o fac, nu sunt neapărat serioși să vândă.

00:25:25:01 – 00:25:46:24

Tony Javier

Dreapta. Și așa, la televizor, își iau timp. Ei stau pe canapea, se uită la televizor, își iau timp să ridice telefonul și să te sune. Probabil că nu sunt niște anvelope. Dreapta. Deci costul pe client, încercăm să obținem statistici clienților noștri. Încercăm cu adevărat să-i facem să ne aducă acelea. Dar nu toată lumea se pricepe la obținerea lor.

00:25:46:24 – 00:26:23:12

Tony Javier

Dar cei care ni le-au primit, i-am văzut până la 50 până la 100 de dolari un avans, în cazul în care cheltuiesc puțin pe piață și obțin un profit atât de mare. Dar vor fi niște piețe mai mari în care vei cheltui mai mulți bani, vei primi mai puține apeluri pentru că poate există mai multă concurență. But what's interesting is the cost per lead doesn't always correlate with the return on investment because we have some clients, their cost per liter really high, but the returns are really high because they're not getting as many leads, but they're higher quality and they're converting them at the high level where they, you know, their average profit per deal may be 40

00:26:23:12 – 00:26:48:12

Tony Javier

grand, whereas someone that's getting more leads their their average is 15, right? It's also. Yeah. Yeah. And the ry is also going to be based it's, you know, based on sales, but it's also based on your exit strategy, right. If you're wholesaling only making 10 to 15 grand compared to someone who might wholesale the same deal to make 20 to 30 compared to someone who may rehab that to make 60, that could skew the numbers quite a bit.

00:26:48:12 – 00:27:10:02

Tony Javier

So cost per lead could be anywhere from to answer your question, $50 to 1000 or maybe more. But it comes down to as I care about the ROI, I say if you can get it 2 to 3 times, ROI TV is still worth it because of all the other benefits you're getting. But luckily most of our clients have seen a55 times return.

00:27:10:02 – 00:27:33:17

Brady Winder

Absolut. And I feel the pain when I ask that question, like, tell me about cost relief, because without the context, everybody was like, Oh, now why would I want to pay that much for a lead if you don't know? But I mean, I hear you because we see the same thing with CEO and we've you know, we've ran surveys with our members and we know that currently ads are about over seven and a half times more profitable than the non care leads.

00:27:33:27 – 00:27:47:25

Brady Winder

And it's because it's inbound like TV where they're seeking you out or credibility or authority anyways, it's just a whole different ballgame. And you're you're not sifting through all those tire kickers, like you said. So there's definitely a lot of synergy there.

00:27:47:26 – 00:27:51:00

Tony Javier

Yeah, exactly right.

00:27:51:00 – 00:28:14:00

Brady Winder

So let's talk about we're about out of time here pretty soon, but I want to talk about some best practices real quick. So one of them you had mentioned was like when you're doing direct mail, if you're doing direct mail than on your website, but as seen on TV, you know, one other thing you do if you're a carrier, remember, you use a campaign tracking links and you have people drive driven to your website.

00:28:14:00 – 00:28:28:13

Brady Winder

And that way you can know, okay, they came here through the TV ad, you could use a specific URL so you can track that more accurately or having you have any other best practices, whether it's from scripting to, you know, getting started. The people might want to do.

00:28:30:11 – 00:28:57:27

Tony Javier

Best practices in general. I would say number one is the sales process as already mentioned. So I'm not going to go down that too much again, but just have your sales sales together, you know, answer the calls, tracking your leads properly, making sure you know, when you have a marketing channel. What what's working. I think also having a just a bigger presence overall.

00:28:57:27 – 00:29:34:06

Tony Javier

So TV, if you did TV and that's it, you can you can crush it and you can do really well, but some people are going to Google you. So having a, you know, a good SEO with with carrot or and or Google reviews, I think that's the biggest thing that people will really take advantage of is getting a listing with your name so that when someone Googles your name, hopefully you come up, even if your SEO is not great and then getting as many reviews as you possibly can and try to make your Google Google listing as active as possible.

00:29:34:06 – 00:29:51:29

Tony Javier

So for us, when we have a listing and we, you know, we do pretty much all flips, we pause on everything we do. And so when we have something come up either for rent or for sale, we put it under our Google under Google profile, which helps with SEO. We get as many Google reviews as we possibly can.

00:29:51:29 – 00:30:10:24

Tony Javier

I think we have 110 120 at this point. We're not as good right now as we thought we were when we tried to ramp when we ramp that up originally. But we've gotten so many comments on that, that one, when you go to our site, you see a ton of testimonial videos and then people also will mention, hey, we saw your Google reviews, you have a lot of reviews.

00:30:11:12 – 00:30:18:15

Tony Javier

So that's another reason that we we decided to trust you when selling our house to you. So. Oh, wow.

00:30:18:19 – 00:30:24:29

Brady Winder

I think this is for your investing business, right? Not the not the TV business. Bridgerton reviews.

00:30:25:25 – 00:30:51:18

Tony Javier

Yeah, well, yeah, the the. So I had a digital marketing guy look at my home buying business, and he was managing my PPC, and he looked at my Google list and he's like, You have these like 15 or 20 of your reviews at the time. He's like, That's okay. And you're at a 3.8. So he's like, There is a study that showed that every point one you have on your Google Review as far as stars are concerned.

00:30:51:18 – 00:31:16:00

Tony Javier

So for your 3.8, if you can get it to from 3.8 to 3.9, there's a percentage too. And it was substantial. I can't remember the number, but he's like, if you can get it up from a three and even 3.8 to a four, it was like I don't know, it was like a 50 to 100% increase in trust factor based on just that point one or point two and stars.

00:31:16:00 – 00:31:38:08

Tony Javier

And so and so I went in, I messaged everybody I could think of for about a week or two, and I said, Hey, we've done business together. You know, Did you want him to be credible? Right. They don't necessarily have to be people. You bought their house, Hey, we've done business together. I'd love for you to give a character review about me and my business and and then we started going to sellers and sellers that were happy.

00:31:38:23 – 00:31:59:21

Tony Javier

And yeah, we got it up to 120 reviews, 4.6 stars, I think. So. Imagine. Imagine comparing those two businesses, someone who has a 3.8 star with 20 reviews compared to 120 reviews. It's 4.5 stars. Who are you going to trust right? I mean, absolutely. Yeah. I mean, and for me, I don't like to do business with anybody that's under four stars.

00:32:00:25 – 00:32:17:09

Brady Winder

Yeah. Yeah. And, you know, that's a good point, because it'd be, you know, like we were talking about earlier in the podcast, you know, it'd be easy to go into TV without the right guy guidance and miss some of those critical things to where you could easily blow through a lot of money. If you have no online presence, you're not showing up on Google.

00:32:17:09 – 00:32:42:18

Brady Winder

My business, just simple Google my business profile. I could see that being recipe for disaster. So we came across actually got our team. Brian If you guys saw the podcast back in January about SEO, kind of SEO one on one, I think we talked about the study we found with Google, My business where it was something like 30 is the magic number for Google.

00:32:42:18 – 00:33:20:08

Brady Winder

My business reviews, or there's a substantial uplift for businesses with 30 or more reviews. And then past that, it's diminishing returns. You know, this obviously it's market dependent and we're talking averages here. But yeah, if you can get to that threshold, there's the SEO juice. Those the SEO benefits. But to your point as well, especially if you're in a larger market, why not just keep getting as many reviews as possible because of the trust factor and the credibility factor when you have just a massive amount of reviews compared to the next guy with, you know, five, ten, 50 or whatever, it's huge.

00:33:20:08 – 00:33:41:08

Brady Winder

You know, Do you guys ever put so like on a website, in fact, you have this on your website, we call it a credibility bar, you know, as seen on boom, boom, boom, these these pages, these news outlets, whatever featured and on a website we call it the credibility bar. You guys do that in commercials at all for TV.

00:33:41:08 – 00:33:49:29

Brady Winder

Like would you ever in a commercial bank? We have like flash up five stars on Google now.

00:33:50:00 – 00:34:12:24

Tony Javier

That's a good point. I do have that on my on my home buying page as well as we have 90 plus five star reviews and we have a bunch of, you know, for four and a half or whatever. So 90 plus five star reviews is what we put on our page. We do have some of our clients who like to do Better Business Bureau on their you only have so much room to put information on the TV commercial.

00:34:12:25 – 00:34:31:03

Tony Javier

And that's that's I think one of the reasons that people come to us as well is that we want it to be very clean, clear and concise. You don't want it's like some people are like, I've seen I've seen other people do TV commercials in real estate and outside of real estate where they have multiple domains, multiple phone numbers.

00:34:31:03 – 00:34:53:21

Tony Javier

And it's like you want like you want people like the lead lease path, the resistance. So if you're like Omaha County is this number in Wichita counties, this number, it's like people just are going to get confused. And so, I mean, stand your question. If someone came to us and said, put that in there, we might test it or we'd have to figure out, like, is there enough room to put that in there?

00:34:54:18 – 00:35:03:06

Tony Javier

But I'm not sure. I'm not sure if that would matter too much, because you already have credibility from TV that I don't know that you need to put it on there.

00:35:03:26 – 00:35:21:29

Brady Winder

Right, Exactly. Yeah. Good point. You're on TV. You're famous at that point. Awesome, man. Well, know, we're about out of time. I want to ask if there's if there's any anything else you want to touch on? Anything you feel like people really wish they would know if they were getting started in TV now.

00:35:21:29 – 00:35:48:01

Tony Javier

I mean, just I think I think as long as you can afford TV, as you know, I think TV's a no brainer. If you're doing real estate, you have a budget for it and you're willing to do it, you know, long term. And and I mentioned, you know, most people are getting results in the first month. We do have some clients that it's taken 3 to 6 months for them to really start, you know, popping some good deals and getting traction.

00:35:48:17 – 00:36:12:27

Tony Javier

Dar nu știu, cred că nu e o idee. Adică, evident că sunt puțin părtinitoare, dar fac și eu TV. O fac. Am văzut rezultatele clienților și îmi pun și eu banii acolo unde sunt gura. Și de fapt sunt JV în parteneriat cu oameni de pe alte piețe și fac TV cu alți oameni. Pentru că eu, știi, când am început să văd rezultatele clienților noștri și sunt de parcă ei obțin o rentabilitate de 10 până la 20 de ori pe investiția lor.

00:36:13:09 – 00:36:35:10

Tony Javier

În timp ce, știi, pentru mine a fost oriunde de la 5 la 11, așa că a fost încă bine. Dar pun pariu că există și alte piețe pe care le putem accesa, unde putem obține acel randament de 10 până la 20 de ori. Și mă gândesc, cum pot profita de asta? Așa că am început să colaboreze JV cu alți oameni, unde facem reclame TV, ei fac oferte, le putem finanța pentru ei și am colaborat pentru asta.

00:36:36:05 – 00:36:45:18

Tony Javier

Și așa, da, vreau să spun, vreau să spun, sunt complet la televizor. Este, este, a schimbat jocul pentru mine și acum a fost un schimbător de joc pentru mulți oameni pentru care am implementat-o.

00:36:46:22 – 00:37:07:24

Brady Winder

Ei bine, absolut. Știi, plănuiam ca o parte din această conversație să fie despre, știi, să vorbesc despre de ce este relevant TV sau cum este încă relevant? S-a dus la vale, știți, odată cu apariția lui Hulu și toate serviciile de streaming. Dar nici măcar nu merită să vorbim pentru că rezultatele vorbesc de la sine.

00:37:07:24 – 00:37:24:13

Brady Winder

Adică, dacă primești 5 până la 10 sau mai mult, dar atunci este evident irelevant și totuși se pare că cu mai multe servicii de streaming, este și mai puțin fruct și există și mai puțină concurență. Deci, oricum, cred că este minunat. Da. Si o fac. Fac.

00:37:24:24 – 00:37:44:17

Tony Javier

Da. Ultimul meu lucru pe care îl voi spune despre asta este să ne gândim la demografia noastră. Dacă cumperi o casă de la cineva, acesta are de obicei venituri mai mici, poate venituri medii și sunt mai în vârstă, cine stă la televizor? Este cineva care este de obicei mai în vârstă, are de obicei venituri mici și medii. Acesta este demografia noastră.

00:37:45:17 – 00:38:03:09

Brady Winder

Mm hmm. Bine, deci am o oprire a inimii în câteva minute, așa că trebuie să închei cu adevărat, chiar dacă am un milion de întrebări. Dar una, aici este una pentru tine care ar putea apărea în capul unora dintre ascultătorii noștri sau în capul spectatorilor noștri. Așa că ați făcut procesul. Ați terminat la televizor.

00:38:03:09 – 00:38:18:08

Brady Winder

Îți este ușor să vorbești despre asta pentru că faci asta de ani de zile și ai un pic de tâmpenie. Știi, se pare că vorbești natural. Dacă ești de genul, Oh, omule, dar eu sunt stângaci în fața camerei. Eu sunt prost. Căutăm omule. Cum ar fi, chiar trebuie să fiu eu în reclamă?

00:38:18:08 – 00:38:21:00

Brady Winder

Precum ce? Ce le spui oamenilor care ar putea gândi asta?

00:38:21:12 – 00:38:37:11

Tony Javier

E o întrebare grozavă. De parcă am avut unii oameni care au spus: Oh, știu doar că televizorul nu este pentru mine. Am un radio pe Facebook, știi, ceva și am făcut ceva magie. Deci, câteva lucruri despre asta. Una este că nu trebuie să fii în reclamă în care ne-am dori să fii pentru că îți construiești brandul personal.

00:38:37:21 – 00:38:57:23

Tony Javier

Oamenii te văd în afară. Ei încep conversații. Este că te construiește ca autoritate și brand. Corect, de asemenea. Putem face ceva magie. Așa că, chiar dacă cineva intră pentru că am stabilit oameni pe piață, asta face parte din serviciul pe care îl facem. Am stabilit oameni în piață să filmeze reclamă, astfel încât ei să-și dea seama unde să meargă și tot felul de lucruri.

00:38:58:13 – 00:39:25:28

Tony Javier

Și primim filmările înapoi și uneori filmările nu sunt grozave. Sunt multe încurcături, dar băieții noștri video fac magie cu asta. De parcă am putea edita back-end-ul. Și celălalt lucru este că am spus că măcar am reclama. Oricum nu ești în reclamă, așa că atâta timp cât poți citi un scenariu și, știi, sună natural, îl putem edita cu lucrurile bune în care ești acolo și ești încrezător și de fapt eu' am venit oameni la.

00:39:26:08 – 00:39:44:10

Tony Javier

Deci am o mulțime de oameni care sunt virtuali care fac oferte virtuale pe alte piețe. Locuiesc în California, așa că dacă sunt suficient de aproape de mine în San Diego, vor coborî și am făcut câteva filmări în care am spus: O, omule, asta e dur. De exemplu, a trebuit să scot niște lucruri bune din ele. Apoi o trimitem la editare și iese bine, nu?

00:39:44:10 – 00:39:46:22

Tony Javier

Deci da, nu mi-aș face griji prea mult pentru asta.

00:39:47:06 – 00:39:57:21

Brady Winder

Bine, deci iată-l. Dacă se întreabă cineva dacă crezi că ai doar chip pentru radio, ceea ce nu ai, ești frumoasă, dar tot poți face TV profitabil. Unde te pot găsi oamenii dacă vor să înceapă cu tine?

00:39:58:01 – 00:40:18:28

Tony Javier

Da, mergi la REM. TVGuide.com, REM TV Așa că obișnuia să fie numit Real Estate Master's TV. De aceea este MTV dot com. Și doar dacă sunteți în video aici, puteți vedea că am rebranded la zece TV pentru că vorbim TV. Da, pentru că simțim că te putem pune în fața a de zece ori mai mulți oameni, de zece ori mai ușor, cu de zece ori mai multă credibilitate.

00:40:19:06 – 00:40:26:22

Tony Javier

Și apoi, sperăm, dacă vă facem să zdrobiți procesul de vânzare, obțineți un profit de zece ori.

00:40:26:22 – 00:40:43:10

Brady Winder

Asta-i grozav. E minunat, omule. Ei bine, vă mulțumesc pentru împărtășirea lui Da a fost super tactică, foarte utilă. Apreciem că l-ați împărtășit cu publicul nostru. Toată lumea ascultă asta. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să-mi trimiteți un e-mail lui Brady la Care.com și voi încerca să obțin un răspuns pentru dvs. sau voi transmite lui Tony. Dar mulțumesc din nou, omule, că ai sărit în emisiune.

00:40:43:10 – 00:40:45:25

Tony Javier

OM Absolut. Mulțumesc că m-ai primit.

00:40:45:25 – 00:41:07:01

Brady Winder

Da. Ne vedem săptămâna viitoare, băieți.