Marketing afiliat CPA

Publicat: 2023-10-09
10

Marketingul CPA este un tip de marketing afiliat pe care companiile îl folosesc pentru a-și promova produsele. Este atunci când delegi un profesionist să-ți facă publicitate produsului, plătind un preț fix pentru fiecare acțiune țintă din partea publicului tău. Aceste acțiuni se numesc conversii. Tipurile tipice de conversii sunt înscrierile, descărcările, înscrierile și achizițiile.

Costul-pe-acțiune implică faptul că un agent de publicitate/proprietar de marcă plătește numai atunci când eforturile afiliaților lor duc la conversii. Acest articol va explica cum funcționează marketingul CPA.

Cuprins
  • Ce este marketingul CPA?
  • Cum funcționează marketingul CPA?
  • Diferențele dintre CPA și marketing afiliat
  • Cum să începeți marketingul CPA
  • Principalii jucători în marketingul CPA
  • Agenții de publicitate
  • Utilizatori sau Trafic
  • Afiliați
  • Termenii rețelei CPA
  • Cum calculezi CPA?
  • Categorii de marketing CPA
  • Plată-pe-vânzare
  • Plată-pe-acțiune
  • Plăți recurente
  • Cota de venit
  • Avantajele marketingului CPA
  • 1. Este ușor de configurat
  • 2. Fără plată în avans
  • 3. ROI mai mare
  • 1. Plăți mari
  • 2. Flexibilitate
  • 3. Rate de conversie mai mari
  • Metode de promovare CPA
  • Pagina de destinație
  • Reclame PPC
  • Reclame grafice
  • Cele mai bune practici de marketing CPA
  • Urmăriți performanța campaniei dvs
  • Evitați rețelele CPA nesigure
  • Atenție la ofertele frauduloase
  • Sfaturi pentru marketing CPA
  • Top rețele CPA pentru afiliați
  • Rețeaua CPA Adsterra
  • MaxBounty
  • CPAlead
  • Cum să vă calificați pentru rețelele CPA ca agent de marketing afiliat
  • Nu sări peste sondaje
  • Fii sincer
  • Marketing CPA – Întrebări frecvente
  • Concluzie

Ce este marketingul CPA?

Este o strategie de marketing în care o afacere găsește un afiliat care își va promova produsele pentru a obține conversii. Costul-pe-acțiune implică faptul că afacerea plătește promotorului doar atunci când un utilizator efectuează acțiunea sugerată, de exemplu, cumpărând un articol, vizionarea unui videoclip, completarea unui formular sau înscrierea pentru un buletin informativ.

Procesul-de-marketing-CPA
La Cuprins ↑

Cum funcționează marketingul CPA?

Procesul implică trei actori principali:

  • Compania sau agentul de publicitate care deține produsul care urmează să fie promovat.
  • Afiliatul (de asemenea: editorul) care promovează produsul către publicul țintă al afacerii.
  • Rețeaua CPA care conectează afacerea și agentul de marketing afiliat.

Să presupunem că există un joc online popular numit „World of Lovecraft”, iar dezvoltatorul său dorește să intre pe o nouă piață în Canada. Dezvoltatorul nu știe cum să atragă publicul canadian, cât costă reclamele aici și cum își promovează concurenții locali jocurile. Ceea ce face dezvoltatorul este să găsească o rețea CPA care găzduiește sute de agenți de marketing și să plaseze o ofertă în rețea. Oferta descrie jocul, publicul țintă și exact ce are nevoie dezvoltatorul: obțineți jucători noi care se vor înregistra și vor începe o încercare de 7 zile. Aici, avem un tip de conversie - încercări.

Un agent de marketing afiliat, Jonah, este un jucător pasionat. Într-o zi, el găsește o nouă ofertă de la marca lui preferată în rețeaua sa de CPA. Este bine calificat în cumpărarea de trafic din Canada, așa că intră în acest joc CPA.

Jonah primește un link unic de afiliat din rețeaua sa și apoi plănuiește cum să trimită cât mai mult trafic de calitate posibil. El a decis să cumpere reclame PPC de la Google și câteva anunțuri banner de la o rețea de renume numită Adsterra. Strategia lui Jonah izbucnește pe măsură ce el este plătit cu 2.000 de dolari pentru că a trimis 1.000 de teste pentru 2 dolari fiecare.

*Am luat cifre aleatorii aici, desigur.

Exemplul de mai sus demonstrează cum funcționează marketingul CPA.

La Cuprins ↑

Diferențele dintre CPA și marketing afiliat

Marketingul CPA este un subset al marketingului afiliat. Diferența este că în marketingul CPA, afiliatul este plătit pentru o acțiune specifică, dar în marketingul afiliat tipic, afiliatul este plătit pentru o vânzare.

În marketingul CPA, acțiunea ar putea fi o înscriere, descărcare de aplicație, cerere de cotație etc. Dar, în marketingul afiliat, afiliatul este plătit doar atunci când generează o vânzare.

Călătoria-de-la-achiziție-la-conversie
La Cuprins ↑

Cum să începeți marketingul CPA

Rețeaua CPA este primul pas în începerea marketingului CPA atât pentru agentul de publicitate, cât și pentru agentul de marketing afiliat.

Un agent de publicitate poate alege o rețea CPA adecvată, care oferă acces profesioniștilor verificați care pot trimite diferite tipuri de trafic: SEO, în aplicație, PPC, Bannere, trafic nativ, Popunders etc.

Afiliații vor scana prin peretele de oferte pentru a alege oferte de promovat. Desigur, ofertele CPA cu plăți mari sunt cele mai atractive. Dar, de multe ori, specialiștii în marketing optează pentru ofertele pentru care sunt siguri că vor oferi multe conversii.

Alăturarea rețelei CPA Adsterra în calitate de agent de marketing afiliat vă pune la câteva secunde distanță de ofertele profitabile VPN, utilitate și la tombolă. Alăturați-vă acum și conectați-vă cu agenți de publicitate reputați.

GĂSIȚI OFERTE
La Cuprins ↑

Principalii jucători în marketingul CPA

Marketingul CPA are trei actori principali: agenți de publicitate , afiliați și utilizatori .

Agenții de publicitate

Aceasta este afacerea cu un produs pe care dorește să-l promoveze. Compania are produsul și are nevoie de clienți și caută parteneri afiliați pentru a vă ajuta. Afacerea oferă avantaje și oferte profitabile pentru a atrage partenerii afiliați. Principalul aspect este căutarea partenerilor cu o relație bună cu publicul țintă al afacerii.

Utilizatori sau Trafic

Această cohortă se referă la clienții vizați de afacere. Ei sunt cei pentru a căror acțiuni plătește afacerea, adică publicul țintă.

Alegerea publicului țintă potrivit este esențială pentru agenții de publicitate. S-ar putea să aveți un produs bun, dar promovarea acestuia către publicul greșit nu va genera rezultate bune. Trebuie să vizați publicul potrivit și cele mai bune tipuri de conversii.

Afiliați

Aceștia sunt agenții de marketing care știu cum să ajungă la utilizatori. Companiile plătesc afiliații pentru experiența lor în promovarea produselor și legarea acestora la publicul potrivit. Afiliații prezintă ofertele publicului lor. La rândul lor, ei sunt plătiți pentru fiecare acțiune de utilizator pe care o conduce pentru agentul de publicitate.

Termenii rețelei CPA

Terminologie importante ale rețelei CPA includ:

  • Comision : procentul unei vânzări pe care afiliatul o primește pentru recomandare.
  • Rata de conversie : procentul de utilizatori care efectuează acțiunea sugerată de afiliat.
  • Rambursare : suma dedusă atunci când o vânzare eșuează, de exemplu, cumpărătorul solicită o rambursare.
  • Cookie-uri : fișiere text cu fragmente mici de date pe care agenții de publicitate le folosesc pentru a urmări recomandările afiliaților. Cookie-urile atribuie fiecărui vizitator al paginii web un identificator unic și urmăresc dacă efectuează acțiunea sugerată de afiliat.
  • Cost pe acțiune (CPA) : suma pe care agentul de publicitate este de acord să plătească afiliatului pentru fiecare acțiune pe care o trimite.
  • Câștiguri pe clic (EPC) : suma pe care afiliatul o câștigă de fiecare dată când cineva face clic pe link-urile sale.
  • Rentabilitatea investiției (ROI) : profitul pe care un agent de publicitate îl generează din campania de marketing CPA.
La Cuprins ↑

Cum calculezi CPA?

Formula de marketing CPA este simplă: cheltuielile totale de publicitate într-o anumită perioadă/numărul total de conversii . De exemplu, dacă cheltuiți 100 USD pe anunțuri și primiți 5 conversii, suma CPA este de 100/5 = 20 USD.

Formula pentru CPA
La Cuprins ↑

Categorii de marketing CPA

Există trei categorii principale de marketing CPA: plata pe vânzare , plata pe acțiune și plăți recurente .

Plată-pe-vânzare

În acest caz, agentul de publicitate plătește afiliatului un procent din fiecare vânzare pe care o generează. Afiliatul primește un comision doar dacă generează o vânzare.

De exemplu, o platformă iGaming plasează o ofertă într-o rețea CPA, sugerând o plată de 200 USD pentru fiecare depunere de la noii abonați. Un afiliat vede oferta și se înscrie. Ei convinge utilizatorii să se înscrie pe platforma iGaming și să pretindă recompensa de 200 USD pentru fiecare depunere pe care o depun. Aici, depozitul este conversia.

Studiu de caz: Cum să promovați ofertele iGaming în Portugalia cu un profit de 3.221 USD
La Cuprins ↑

Plată-pe-acțiune

Aici, editorul primește un comision atunci când generează o acțiune specifică pentru agentul de publicitate. Acțiunea ar putea fi o vizită a site-ului web, înscrierea la newsletter, completarea unui formular de contact, rezervarea unei rezervări etc.

Plăți recurente

Programele de afiliere oferă de obicei un comision unic pentru fiecare vânzare pe care o generează un editor. Cu toate acestea, acest model oferă editorului comisioane recurente dacă clientul recomandat face achiziții repetate.

Cota de venit

Cota din venit „RevShare” este un model prin care agentul de publicitate împarte un procent din venit cu afiliatul. Comisioanele pot varia de la 1% la 75%, sau chiar 90% pe unele platforme. Comisionul este calculat pe baza achiziției inițiale a unui client plus orice vânzare suplimentară pentru care ar putea plăti.

Avantajele marketingului CPA

Beneficiile acestui tip de marketing pentru agenții de publicitate includ:

1. Este ușor de configurat

Procesul de creare a unui program de marketing CPA este considerabil de ușor. Ca afiliat, trebuie doar să ai un grup de surse de trafic și o rețea CPA bună pentru a te alătura.

În mod similar, agenții de publicitate trebuie doar să găsească o rețea CPA potrivită pentru a se alătura și pot găsi cu ușurință parteneri afiliați de înaltă calitate.

2. Fără plată în avans

Agenții de publicitate nu trebuie să plătească agenții de marketing în avans, spre deosebire de alte forme de marketing. Ei plătesc doar atunci când afiliatul generează o conversie; acest model aliniază strict interesul afiliatului și al advertiserului. În majoritatea rețelelor CPA, plata se face numai după ce agentul de publicitate aprobă conversia.

3. ROI mai mare

Marketingul CPA generează o rentabilitate mai mare a investiției, deoarece agenții de publicitate plătesc doar atunci când afiliatul generează o conversie. În acest fel, ei evită irosirea banilor pe campanii digitale care ar putea să nu genereze nici măcar conversii în primul rând.

Beneficiile marketingului CPA pentru afiliați includ:

1. Plăți mari

Afiliații pot câștiga venituri semnificative jucându-și cărțile corect cu marketingul CPA. Anunțurile CPA fac mult mai mult decât anunțurile grafice obișnuite.

2. Flexibilitate

Vă puteți scala cu ușurință campaniile de marketing CPA pe măsură ce traficul pe site-ul sau blogul dvs. crește. Este puțină complexitate implicată; continuați doar să creați conținut bun și să atrageți utilizatori și veți câștiga vânzări mai mari pe măsură ce traficul crește.

3. Rate de conversie mai mari

Campaniile CPA au rate de conversie mai mari decât alte tipuri de publicitate. Acest lucru se întâmplă deoarece comercializați produse relevante pentru publicul dvs., spre deosebire de anunțurile grafice care pot fi alese aleatoriu pentru un site web.

Luați în considerare studiul de caz de mai jos al unui site de întâlniri din Australia care a obținut o rentabilitate a investiției (ROI) de 317% din anunțurile din bara socială din rețeaua CPA Adsterra:

[Rețeaua CPA Adsterra] Studiu de caz privind derularea unei oferte CPL cu rentabilitatea investiției de 317%
La Cuprins ↑

Metode de promovare CPA

Principalele metode de promovare CPA pentru afiliați includ

Pagina de destinație

Puteți crea o pagină de destinație care să informeze vizitatorii despre produsul advertiserului dvs. Pagina de destinație ar trebui să utilizeze elemente vizuale atrăgătoare și să ofere informații detaliate despre produs. Ar trebui să se încheie cu un îndemn, de exemplu, „cumpărați acum”, „descărcați aplicația”, „înregistrați-vă aici” etc.

În mod frecvent, agenții de publicitate vor furniza o pagină de destinație, dar un afiliat va trebui să decidă dacă să conducă traficul către această pagină direct sau să creeze un pre-lander. Un pre-lander este o pagină web care apare înaintea paginii de destinație principală.

La Cuprins ↑

Reclame PPC

Puteți cumpăra anunțuri cu plata-pe-clic pentru a face publicitate ofertelor CPA afiliate. Puteți face publicitate pe rețelele sociale sau pe motoarele de căutare. După cum sugerează și numele, veți plăti numai atunci când oamenii fac clic pe linkurile dvs. de afiliat, dintre care unii s-ar putea converti în clienți.

Reclame grafice

Reclamele grafice sunt reclame vizuale pe care site-urile web le introduc în conținutul lor. Puteți crea un anunț grafic pentru oferta dvs. de afiliat și îl puteți plasa printr-o rețea publicitară de renume precum Adsterra. Rețeaua noastră vă oferă acces la spații publicitare de pe mii de site-uri web relevante și puteți utiliza diferite formate de anunțuri, cum ar fi Popunders, Social Bar și In-Page Push.

DEBLOCARE TRAFICUL DE SUP
La Cuprins ↑

Cele mai bune practici de marketing CPA

Urmăriți performanța campaniei dvs

Agenții de publicitate nu pot să implementeze o campanie și să o numească pe zi. Ei trebuie să monitorizeze în mod constant campania pentru a se asigura că oferă conversiile așteptate. Dacă nu, este un semnal să schimbați setările campaniei.

Aceleași considerații se aplică afiliaților. Trebuie să-și urmărească campaniile pentru a vedea dacă oferă rezultatele dorite și să facă modificări dacă este necesar.

La Cuprins ↑

Evitați rețelele CPA nesigure

Evitați orice rețea CPA cu o reputație proastă. Verificați recenziile și opiniile terților înainte de a alege orice rețea.

Alegerea unei platforme CPA umbroase înseamnă că atât agentul de publicitate, cât și afiliatul își vor pierde timpul și banii.

La Cuprins ↑

Atenție la ofertele frauduloase

Afiliații trebuie să evite promovarea produselor de proastă calitate, de exemplu, scheme de îmbogățire rapidă, jocuri de noroc și comerț ilegal, medicamente ilegale etc. Promovarea unor astfel de scheme vă poate afecta reputația și poate provoca consecințe legale.

În mod similar, agenții de publicitate ar trebui să se ferească de frauda prin clicuri. Agenții de marketing afiliați umbriți pot folosi roboți pentru a genera conversii false, așa că verificați întotdeauna dacă există modele neobișnuite, de exemplu, obținerea de mult trafic și conversii puține sau deloc.

La Cuprins ↑

Sfaturi pentru marketing CPA

  1. Afiliații ar trebui să creeze o pagină de destinație atrăgătoare pentru a capta atenția spectatorului. Pagina ar trebui să conțină informații clare despre produsul pe care îl vindeți.
  1. Afiliații trebuie să colaboreze cu agenții de publicitate relevanți pentru publicul țintă și invers. Nu este nevoie de nicio colaborare în care publicul nu se aliniază.
  1. Agenții de publicitate pot angaja un manager afiliat cu cunoștințe care are experiență în gestionarea campaniilor. Acest sfat se aplică în principal agenților de publicitate debutanți cu puțină experiență în campanii CPA. Un manager afiliat vă poate ghida prin proces și vă poate asigura că nu faceți greșeli inutile.
La Cuprins ↑

Top rețele CPA pentru afiliați

Cele mai bune rețele CPA includ:

Rețeaua CPA Adsterra

Adsterra-CPA-Network

Adsterra este cel mai bine cunoscută ca o rețea de publicitate grafică, dar rulează și una dintre cele mai bune rețele CPA. Această rețea funcționează numai cu agenți de publicitate reputați cu oferte de înaltă calitate. Oferă plăți bi-săptămânale afiliaților, ceea ce este mai rapid decât oferă majoritatea rețelelor.

Adsterra CPA oferă asistență de înaltă calitate tuturor partenerilor. Fiecare afiliat are acces la asistență expertă 24/7 și poate adresa personalului Adsterra orice întrebări relevante pe care le are.

Nișele de top pentru această rețea includ Antivirus, Utility, iGaming, Games, VPN, Software, Dating și Sweepstakes. Adsterra oferă plăți bi-săptămânale după verificarea traficului dvs. Dar, afiliații de încredere cu trafic mare și de calitate pot fi plătiți de două ori pe săptămână.

Adsterra face marketingul afiliat cât mai ușor posibil atât pentru agenții de marketing afiliați, cât și pentru agenții de publicitate. Îi ghidăm pe webmasteri în maximizarea veniturilor lor.

DEBLOCAȚI OFERTE MARE
La Cuprins ↑

MaxBounty

MaxBounty

MaxBounty este una dintre cele mai vechi rețele de afiliați, lansată în 2004. Afiliații se pot înscrie și pot alege dintre peste 3.000 de campanii de la agenți de publicitate reputați. Afiliații primesc plăți în fiecare săptămână pentru a-și completa bugetele. Puteți monitoriza câștigurile afiliaților dintr-un tablou de bord interactiv.

La Cuprins ↑

CPAlead

CPAlead

CPAlead este o rețea CPA care se concentrează pe instalările de aplicații. Afiliații se pot înscrie și pot alege aplicații pentru a face publicitate publicului lor; veți fi plătit pentru fiecare instalare a aplicației pe care o generați. Afiliații își pot primi plățile la fiecare 24 de ore.

În mod similar, dezvoltatorii de aplicații se pot alătura CPAlead și pot găsi parteneri afiliați experți cu care să lucreze. CPAlead lucrează cu unele dintre cele mai mari mărci, cum ar fi Amazon, Spotify, Rovio, JPMorgan Chase și Samsung.

La Cuprins ↑

Cum să vă calificați pentru rețelele CPA ca agent de marketing afiliat

Sfaturile pentru ca agenții de marketing afiliați să fie acceptați de rețelele publicitare includ:

Nu sări peste sondaje

Multe rețele CPA vă vor trimite un scurt sondaj pe care să îl completați după ce aplicați pentru a vă înscrie. Scopul acestui sondaj este de a vă identifica punctele forte ca agent de marketing afiliat și de a demonstra dacă sunteți hotărât să lucrați cu ei. Asigurați-vă că completați aceste sondaje cu promptitudine dacă primiți unul.

La Cuprins ↑

Fii sincer

Fiți sinceri atunci când vi se cere să furnizați detalii despre eforturile dvs. de marketing afiliat. Ce tip de oferte vrei? Care este venitul dvs. țintă? Aveți experiență anterioară în marketing afiliat? Acestea sunt tipurile de întrebări la care să te aștepți. Răspundeți-le sincer pentru a ajuta platforma CPA să stabilească dacă sunteți potrivit. Oamenii pot minți pentru a pune piciorul în ușă, dar obținerea unor rezultate bune va fi dificilă.

La Cuprins ↑

Marketing CPA – Întrebări frecvente

Marketingul CPA a rămas profitabil în 2023?

Da, marketingul CPA rămâne profitabil. Afiliații pot găsi oferte relevante și le pot promova către publicul țintă. Ei vor câștiga taxe pentru fiecare conversie pe care o generează, ceea ce poate fi semnificativ dacă campaniile lor generează multe conversii.

Cum pot începe marketingul CPA?

Primul pas pentru a începe marketingul CPA este să vă definiți abilitățile de a genera trafic și nișa preferată (de exemplu, promovarea software-ului sau a aplicațiilor). După definirea unui public țintă, puteți aplica la rețelele CPA, puteți găsi oferte relevante pentru a promova și a câștiga bani pentru fiecare conversie pe care o generați.

Care este cea mai bună metodă de marketing CPA?

Cea mai bună metodă de marketing CPA depinde de ceea ce ești expert. Mulți profesioniști vor considera cumpărarea de trafic ca fiind cea mai promițătoare metodă. Obținerea de trafic în acest fel este mai ușor decât construirea unui site web, scrierea de conținut frecvent și așteptarea până când strângeți o audiență semnificativă înainte de a începe marketingul CPA.

Sunt agent de publicitate: să aleg CPA sau marketing afiliat?

Niciuna nu este în mod inerent mai bună; depinde de ceea ce vrei ca agent de publicitate. Dacă urmăriți vânzările de comerț electronic, marketingul afiliat tradițional este mai bine, deoarece plătiți comisioane doar atunci când faceți o vânzare. Dar, dacă urmăriți alte conversii, cum ar fi descărcări, înscrieri și încercări gratuite, marketingul CPA este opțiunea mai bună.

Ce factori implică modelul de marketing CPA?

Acesta implică trei factori principali: afiliatul , agentul de publicitate și rețeaua CPA .

Afiliatul este cineva care știe cum să obțină vizionări de anunțuri de calitate, clicuri și conversii din diverse surse de trafic. Agentul de publicitate este afacerea care dorește să ajungă la public. Rețeaua CPA este platforma care conectează afiliatul și agentul de publicitate.

Cât pot câștiga din marketingul CPA?

Nu există o sumă anume pe care o puteți obține din marketingul CPA. Depinde de mulți factori, inclusiv nișa dvs., dimensiunea publicului, tipul de conținut, tipul de agenți de publicitate etc. Vestea bună este că nu există limită; poți câștiga cât mai mult dacă îți joci cărțile corect.

Luați, de exemplu, acest creator de conținut care a câștigat 4.000 USD prin promovarea ofertelor iGaming CPA pe site-ul său:

[Studiu de caz afiliat] Profit de 4.000 USD cu trafic CPM pentru ofertele iGaming
La Cuprins ↑

Concluzie

Am explicat în detaliu marketingul cost-pe-acțiune. Am explicat cum funcționează, beneficiile și cele mai bune practici. Am oferit, de asemenea, sfaturi de marketing cost-pe-acțiune pentru agenții de publicitate și afiliați.

Cea mai importantă parte a marketingului CPA este alegerea rețelei potrivite. Indiferent cât de calificat și de experimentat ai fi, alegerea unei platforme greșite va face eforturile tale zadarnice. Vestea bună este că Adsterra CPA este una dintre cele mai bune rețele la care vă puteți alătura în câțiva pași și puteți găsi oferte de la agenții de publicitate de încredere.

ÎNSCRIEȚI-VĂ ADSTERRA CPA