Reclame Facebook pentru imobiliare cu SilverStreet Marketing

Publicat: 2023-04-05

Abonați-vă pentru a obține CarrotCast în fiecare săptămână!

Abonați-vă pe iTunesAbonați-vă pe Google PlayAbonați-vă pe Spotify

Reclamele Facebook oferă o rentabilitate bună a investiției pentru clienți potențiali de calitate și motivați?

Da, atunci când este bine gestionat. Kiley & JT cu SilverStreet Marketing au cheltuit milioane pentru reclame pe Facebook în ultimul deceniu, obținând o perspectivă masivă asupra a ceea ce face ca o reclamă să se răstoarne sau să se întoarcă.

Vorbim despre ce să căutați atunci când externalizați, costurile potențial și rentabilitatea investiției, cum să obțineți o direcționare de calitate și costuri publicitare mai mici, în ciuda modificărilor recente aduse platformei Meta, cum folosesc ChatGPT pentru a face crearea de anunțuri mai ușoară și un nou instrument minunat pe care îl au au în Beta care servește investitorul care vrea să meargă pe calea DIY.

Spune-ne ce părere ai despre episod – [email protected]

Obțineți mai mult conținut despre anunțurile plătite la Carrot.com/ads

Lucrați cu Kiley & JT: Marketplace.carrot.com sau go.silverstreetmarketing.com/beta.


Transcrierea episodului (Aceasta este o transcriere automată realizată de morcovi robot - vă rugăm să aveți grijă de greșelile de scriere)

00:00:00:00 – 00:01:11:25

Kiley

Nu vreau să plătesc o agenție. Cred că pot să-mi dau seama. Și așa cum a spus JT, poți să poți. Dar cred că unii oameni subestimează consecvența efortului pe care îl va necesita pentru că, știi, să creezi o reclamă pe Facebook nu este foarte greu. Trebuie să înveți puțin în reclame. Manager Dar crearea unei reclame foarte bune și apoi obținerea acestor lucruri pentru a funcționa constant în timp este într-adevăr locul unde vine magia.

00:01:11:29 – 00:02:40:28

Kiley

Mulțumesc. Super încântat să fiu aici. Ne plac reclamele plătite.

00:02:45:06 – 00:02:46:04

Kiley

JT Haide, omule.

00:02:47:00 – 00:03:18:20

JT

Da. Deci, când te uiți la rentabilitatea investiției care provine de la acesta, de obicei ceea ce vedem pe Facebook este că vedem un cost pe achiziție între aproximativ 3000 și 3500, în medie, este costul total pe achiziție. În funcție de zone, puteți să o reduceți până la aproximativ 2.000 USD. Depinde într-un fel de câteva piese în mișcare care ar putea fi lucruri precum plătiți pentru management, Cât de agresiv ești în zona ta?

00:03:19:06 – 00:03:45:17

JT

Folosiți diferite tipuri de tactici, nu doar generarea de clienți potențiali, cum ar fi brandingul și încercați să deveniți mai mult o putere în zona dvs.? Deci sunt câteva lucruri care vor afecta asta. Și poate schimba acel cost pe preț de achiziție. Dar cei mai mulți investitori care vin pentru management se ocupă de asta, știi, probabil că ai putea spune aproximativ 2000 până la 3000 USD cost per achiziție marker per tranzacție.

00:03:46:03 – 00:04:09:18

Kiley

Da. Și to, pentru a defalca asta, poate doar un pic mai practic pentru a obține acel cost de achiziție, te uiți la costul tău per client potențial, nu? Și apoi numărul de clienți potențiali necesar pentru a încheia o afacere. Deci, pe Facebook, vedem probabil în jur de 20 de clienți potențiali per afacere. Nu ai fi de acord?

00:04:09:19 – 00:04:11:20

JT

JT Da, da.

00:04:12:29 – 00:04:41:05

Kiley

Da. Aproximativ 2020 clienți potențiali per afacere. Deci, în funcție de costul dvs. per client potențial și apoi în funcție de raportul dvs. apropiat. Deci, unul dintre lucrurile pe care le găsim că este cel mai important atunci când facem reclame pe Facebook este să avem un sistem de urmărire foarte puternic. Deci, dacă vă gândiți la generarea de clienți potențiali în funcție de fiecare canal pe care îl utilizați, veți găsi oameni potențial diferiți.

00:04:41:05 – 00:05:03:09

Kiley

O mulțime de aceiași oameni. Putem vorbi despre asta puțin mai mult, dar vei găsi oameni la diferite niveluri de pregătire în procesul lor de luare a deciziilor. Și cu un anunț PPC, de exemplu, aveți pe cineva care caută în mod activ. Trebuie să-mi vândă casa rapid, astfel încât persoana respectivă să fie în acest mod de rezolvare a problemelor.

00:05:03:14 – 00:05:43:00

Kiley

Pe Facebook, una dintre puterile lui Facebook este că puteți găsi oameni care, potențial, nu sunt chiar atât de departe în procesul lor de luare a deciziilor. Cu toate acestea, avantajul este că intrați în contact cu ei înainte de a începe să cumpere investitori. Provocarea este că trebuie să fii pregătit și capabil să hrănești acel client potențial, astfel încât acel sistem de urmărire să conteze cu adevărat în frecvența urmăririi și calitatea urmăririi, deoarece timpul tău de livrare de la capturarea clienților potențiali până la închiderea lead-ului poate fi un putin mai mult.

00:05:43:00 – 00:06:21:02

Kiley

Acum asta variază. Avem oameni care încep să difuzeze reclame în decurs de 2 până la 3 săptămâni, încheie afacerea. Deci, este un fel de, știi, există acel spectru complet, dar tu. Da. Deci sunt da, vreau să spun, da, pe Facebook, dar vorbesc mai precis despre urmărirea dvs. non Facebook. Deci, mesaje text, e-mailuri, apeluri telefonice, știi, trebuie să fii că trebuie să contactezi acești clienți potențiali imediat.

00:06:21:02 – 00:07:05:10

Kiley

Trebuie să-i urmăriți frecvent și des și să-i puneți într-o secvență de nutrire pentru a-i duce spre final. Ei bine, vreau să spun, reclamele Facebook au fost eficiente de mulți, mulți ani. Există încă un milion de oameni pe Facebook, chiar dacă acum este un fel de o rețea de socializare mai veche, care este sălbatic să ne gândim la demografiile utilizatorilor de pe Facebook mai în vârstă.

00:07:05:10 – 00:07:35:11

Kiley

Deci, se potrivește bine cu obișnuitul, cum ar fi proprietarul unei case cu capitaluri proprii sau cineva care ar deține o casă și ar fi potențial interesat să vândă. Dar în mod specific cred că este oportunitatea acum. Brady, ai atins asta puțin mai devreme. Au fost multe schimbări pe Facebook. Deci, schimbarea iOS 14 a fost uriașă. Acest lucru a afectat dramatic dimensiunea publicului și capacitatea de a urmări conversiile și lucruri de genul acesta.

00:07:36:02 – 00:08:01:19

Kiley

Dar apoi, nu cu mult timp în urmă, a existat o altă actualizare cu o înțelegere cu HUD-ul în care au schimbat mult opțiunile de direcționare. Adică, și am făcut-o, am făcut și un videoclip despre asta cu tine, care vorbește despre cum să vorbim despre cum nu mai poți folosi audiențe asemănătoare sau audiențe speciale de anunțuri în imobiliare.

00:08:01:20 – 00:08:41:21

Kiley

Acum, asta a fost una dintre cele pe care le-am făcut marketing pe Facebook din 2007 și aceasta a fost una dintre cele mai mari schimbări pe care le-am văzut vreodată pe Facebook. Și rezultatul este că mulți oameni au spus, nu mai știu cum să fac asta sau o să renunț pe Facebook și vorbesc ca investitori individuali, dar și unele dintre celelalte agenții similare. despre care știm că s-au dat înapoi pentru că nu au vrut să încerce să-și dea seama cum să treacă prin asta.

00:08:41:21 – 00:09:18:03

Kiley

Așa că beneficiul este că globii oculari sunt încă pe Facebook. Deci, dacă sunt mai puțini oameni care concurează pentru acei globi oculari, aveți și o oportunitate.

00:09:18:03 – 00:09:32:01

JT

Și asta este o mulțime din ceea ce am văzut. Doar că feedbackul de acolo că oamenii folosesc Facebook este exact asta. Vrei să stai departe de acele date demografice, deoarece asta te va limita, ceea ce te va ajuta să-ți obții direcționarea din ce în ce mai directă. Deci ai 100% dreptate.

00:09:32:24 – 00:09:59:03

Kiley

Da. Și celălalt lucru de reținut este că Facebook se numește acum Meta, știi, și-au schimbat numele în Meta. Ei dețin și Instagram. Și apoi au propria lor rețea publicitară, care este similară cu rețeaua publicitară Google. Deci, atunci când difuzați reclame prin Facebook sau prin intermediul managerului de meta reclame, aveți posibilitatea de a difuza reclame și în multe alte locuri.

00:09:59:03 – 00:10:29:00

Kiley

Așadar, reclamele tale vor apărea pe Instagram. Anunțurile dvs. pot apărea în aplicațiile mobile pe măsură ce oamenii folosesc, știți, dacă cineva derulează și joacă un joc sau orice altceva, cum ar fi aplicația dvs., anunțul dvs. ar putea apărea și în acesta. Pe tot parcursul managerului de reclame pe Facebook. Da, și, de asemenea, cred că unii oameni se gândesc la, știi, că voi rula reclame pe Facebook.

00:10:29:00 – 00:11:00:09

Kiley

Ei se gândesc doar la cea ca în anunțul de feed, ceea ce știți, este o mare parte din asta. Dar cred că este util să ne amintim că de fapt vă plasați anunțul în multe locuri diferite.

00:11:00:09 – 00:11:00:18

Brady

Da.

00:11:02:16 – 00:11:24:24

Kiley

Sunt foarte bine cu asta. Noi nu o numim niciodată meta pentru că simt că majoritatea oamenilor nu te cunosc sau nu te plac. Brady Nu am acceptat colectiv că asta este. Deci, dacă știm, dacă sărim la telefon cu cineva și suntem ca și cum am fi experți în meta reclame, ei nu vor ști despre ce vorbim.

00:11:24:24 – 00:11:38:00

Kiley

Deci, da, îl vom suna, îl vom suna pe Mark Zuckerberg. Vom vedea ce putem face.

00:11:38:00 – 00:12:13:11

Brady

Da, pariezi.

00:12:13:11 – 00:12:34:00

JT

Da. Știi, când cineva, știi, difuzează reclame pe cont propriu sau dezbate despre difuzarea reclamelor pe cont propriu, există câteva lucruri la care, știi, trebuie să te gândești și să le iei în considerare. Unul este, știi, timpul. Adică, aceasta este o conversație pe care o am mult și cu majoritatea investitorilor cu care vorbesc, știi, când avem asta, vorbim despre reclame și învățăm cum să o facem.

00:12:34:00 – 00:13:11:22

JT

Chiar spun, știi, oricine poate învăța, dar ai timp sau chiar ai chef să o faci? Pentru că dacă acolo unde dorințele tale rămân în urmă, ești ca pe teren, știi, vorbind cu clienții potențiali, cum ar fi să semnezi contractul și să închei tranzacțiile, atunci asta este o muncă în sine. Și pentru a adăuga latura de marketing, sunt multe care se referă la asta, știi, în ceea ce privește, știi, să fii acolo săptămânal, să urmărești toate datele, să gândești dintr-un alt tip de mentalitate a datelor despre date. Ok, cum afectează acest lucru algoritmul față de cum îmi afectează afacerea?

00:13:11:22 – 00:13:30:01

JT

Și trebuie să treci prin acești pași diferiți în momente diferite în timp ce faci aceste schimbări. Deci, primul lucru despre care vorbim mereu, dacă cineva este interesat să o facă singur, ești pe deplin capabil. Poți să fii destul de inteligent, poți să-ți dai seama în direcția corectă, dar chiar vrei să faci pe termen lung?

00:13:30:01 – 00:13:51:22

JT

Chiar asta va fi cel mai bun pentru afacerea ta? Și toată lumea este în locuri diferite, așa că pentru unii oameni va fi și pentru alții. O agenție ar putea fi un loc mai bun pentru a conduce. Și când vine vorba de agenții, sunt câteva lucruri la care trebuie să ne gândim. Una va fi strategia ta. Ce tip de strategie folosesc?

00:13:51:22 – 00:14:14:15

JT

Se concentrează doar pe partea superioară a pâlniei dvs.? Și, știți, acest lucru este destul de tipic pentru majoritatea agențiilor medii Facebook, mai ales în ultimii doi ani, mulți oameni s-au orientat spre a cheltui 90% din bugetul dvs. pe o direcționare largă, fără direcționare, deoarece sunteți în domeniul imobiliar și este foarte greu să țintiți oamenii. Și apoi 10% din bugetul dvs. pentru retargeting.

00:14:14:15 – 00:14:37:17

JT

Și cam asta fac ei. Aș spune că nu este un proces cu adevărat gândit, deoarece există încă modalități pe care le-am putea viza. Mai există modalități prin care putem filtra partea superioară a pâlniei, în mijlocul unei pâlnii Obama. Este nevoie doar de mult mai mult timp, efort și management. Deci, atunci când aveți strategia potrivită, aceasta vă va afecta în mod evident clienții potențiali.

00:14:37:26 – 00:14:56:00

JT

Și apoi, în al doilea rând, când vine vorba de o agenție, următorul lucru pe care doriți să îl luați în considerare este cât de bine se integrează cu echipa dvs.? Pentru că unul dintre cele mai mari lucruri despre care aud oamenii vorbind atunci când au avut o experiență proastă este că am continuat să primesc piste proaste. Nu am putut să îmi placă, să comunic cu nimeni să le spun asta și pur și simplu nu a funcționat în afacerea mea.

00:14:56:00 – 00:15:22:00

JT

Și sunt sigur că dacă te-ai dus la agenție și ai vorbit cu ei, ei vor spune: Ei bine, toate clienții potențiali pe care le-am condus erau de aproximativ 10 USD per client. A fost ca o nebunie. Erau cel mai bun cont al nostru, știi? Și așa că aveți nevoie de o muncă bună în echipă atunci când lucrați cu o agenție, de o conexiune de echipă foarte bună și de una dintre cele mai bune modalități de a face acest lucru, spun tuturor, chiar dacă vă gestionați propriile anunțuri sau dvs. Dacă gestionați cu o agenție, una dintre modalitățile prin care puteți remedia acest lucru este utilizarea parametrilor UTM pentru toate anunțurile dvs.

00:15:22:14 – 00:15:40:04

JT

Și apoi, în acest fel, puteți vedea exact ce a condus AD, ce posibilitate și apoi obțineți feedback de la în cazul nostru, de la clientul nostru. Și spunem, bine, spune-ne care au fost cele mai bune piste. Bine, sunt acești oameni, aceste nume. În regulă, minunat. Deci, aceste nume au acești parametri UTM atașați.

00:15:40:04 – 00:16:03:11

JT

Deci, indiferent dacă știți că iOS 14 a venit și l-am urmărit sau nu l-am urmărit, am putea urmări manual asta și spunem, bine, de aici a venit. Așa că acum știm că acestea sunt cele mai bune reclame ale noastre din punct de vedere al motivației și așa îți vom scala rezultatele, chiar dacă înseamnă că cheltuim puțin mai mult pe client sau cheltuim puțin. mai puțin, este mai urmăribil și va da rezultate mai tangibile.

00:16:03:11 – 00:16:12:00

JT

Deci astea sunt câteva lucruri. Știi, avem o discuție cu clienții. Vorbim despre agenții care o fac singuri sau, știți, că răsfoiesc piața.

00:16:12:20 – 00:16:40:25

Kiley

Da, că bucla de feedback este critică. Indiferent dacă lucrezi cu o agenție sau o faci singur. Evident, bucla de feedback cu tine, nu chiar o buclă, dar urmărirea acelei informații și cunoașterea acestora este importantă. Și, așa cum a spus JT, este un lucru pe care mulți oameni îl dor, adică să acorde atenție tiparelor din clienții dvs. potențiali și care campanii, ce reclame generează cei mai buni clienți potențiali.

00:16:41:24 – 00:17:10:13

Kiley

Și dacă lucrați cu o agenție, doriți să le furnizați acele informații. Am două analogii la care mă gândesc când vine vorba de a-l face singur versus lucrul cu o agenție. Și unul dintre acestea este ca și cum ai angaja un bucătar personal. Deci, dacă angajați un bucătar personal care să vă pregătească mesele, motivul pentru care faceți asta este pentru că nu doriți, nu doriți să vă faceți timp să faceți cumpărături și să gătiți și să vă gândiți la ce aveți de gând. a mânca.

00:17:11:21 – 00:17:29:10

Kiley

Poate nu crezi că poți găti foarte bine. Nu are gust foarte bun, nu? Deci angajezi un bucătar profesionist. Încă vei fi foarte angajat cu acel bucătar. Dacă angajezi un bucătar personal, cum ar fi dacă el face o masă care nu îți place, atunci îi vei spune despre asta. Dreapta?

00:17:29:10 – 00:17:51:15

Kiley

Sau dacă ei fac atunci când iubești, vei spune, ei bine, o fac mai des, sau s-ar putea să ai chiar cereri, știi, ca și mine, îmi poftesc asta sau orice altceva. Așa că, deși ai externalizat munca respectivă, ești în continuare implicat în, în ghidarea ei, știi. Și apoi permiteți-mă să vă dau și o altă analogie.

00:17:52:00 – 00:18:16:11

Kiley

Analogia de fitness similară. Deci, pentru că cred că vedem asta foarte mult cu oamenii care cred că vor să facă bricolaj. Așa că mergi la un antrenor personal și spui: Hei, vreau să fiu înșelat. Iar antrenorul personal începe cu listarea tuturor lucrurilor pe care va trebui să le faci pentru a fi smuls.

00:18:16:26 – 00:18:38:20

Kiley

Și este ca și cum, știi, trebuie să-ți placă să urmezi și trebuie să-ți numeri macrocomenzile, trebuie să faci acest anumit tip de antrenament, trebuie să te antrenezi de multe zile pe săptămână etc., etc.. Și te duci, eu, am vrut doar să fiu smuls de genul, da, pot să fiu smuls? Și cred că asta se întâmplă cu partea de bricolaj.

00:18:39:15 – 00:19:02:15

Kiley

Ideea de genul, Hei, nu vreau să plătesc o agenție, cred că pot să-mi dau seama. Și așa cum a spus JT, poți, poți. Dar cred că unii oameni subestimează efortul pe care îl va necesita, consistența efortului pe care îl va necesita pentru că, știi, să creezi o reclamă pe Facebook nu este foarte greu.

00:19:02:17 – 00:20:03:08

Kiley

Trebuie să înveți puțin în reclame. Manager Dar, crearea unei reclame foarte bune și apoi obținerea acestor lucruri pentru a avea rezultate consecvente în timp este cu adevărat locul în care intervine magia.

00:20:03:08 – 00:20:31:11

JT

Și așadar, ce se scufundă în interesele tale de vânzător? Evident, știi că folosirea intereselor vânzătorului poate ajuta să fie un fel de punte între a merge la oricine și apoi la un public bazat mai mult pe interese, care ar putea fi interesat de lucrurile pe care le oferi pe baza a ceea ce se uită. și navigarea online. Deci, acesta este încă capabil de a fi folosit și, de asemenea, direcționarea personalizată a utilizării listelor personalizate.

00:20:32:00 – 00:20:56:10

JT

Deci, putem folosi în continuare listele pe care le-am încărcat în scopuri similare de retargeting. Și astfel le folosim în avantajul nostru. Și, practic, vreau să spun că am vorbit despre asta în ultimul videoclip, dar combinația dintre tipul de media pe care îl folosim pentru a ajuta la filtrarea tipului de motivație pe care o primim pentru acestea și apoi, de asemenea, direcționarea în vigoare.

00:20:56:10 – 00:21:25:15

JT

Și apoi, în cele din urmă, știți ce am cam atins despre utilizarea manualului, cum ar fi feedback-ul, cum ar fi parametrii UTM, pentru a ne putea oferi feedback foarte bun cu privire la ceea ce funcționează de fapt. Acestea sunt oarecum opțiunile noastre pentru a putea continua să obținem rezultate consistente pentru investitori, chiar dacă peisajul reclamelor se schimbă, știi, și asta este doar un fel de natura oricărei platforme de-a lungul timpului.

00:21:25:24 – 00:21:50:05

JT

Întotdeauna peisajul se va schimba puțin. Dar atâta timp cât tipul nostru de vânzător pe care îl dorim se află acolo, vom putea găsi o modalitate de a ajunge în fața lor. Trebuie doar să schimbăm puțin strategia pentru a o face. Deci, acestea sunt unele dintre lucrurile în care au constat în schimbarea acelei strategii.

00:21:50:05 – 00:22:24:20

JT

Da. Așadar, există interese similare la capitaluri proprii, deci oameni care se descurcă ca ipoteci inverse, oamenii sunt interesați de propriile lor tipuri de acțiuni. Există un interes ca pe Facebook. Așa că, cum ar fi de vânzare de către interesele proprietarului, ei trec ca Zillow și fac lucruri de vânzare de către proprietar. Există câteva lucruri diferite când vine vorba de like, cum ar fi consolidarea datoriilor sau reparații reale la casa dvs., precum și scopuri generale de împrumut.

00:22:25:15 – 00:22:53:12

Brady

Deci mai ești pickleball.

00:22:53:12 – 00:23:20:18

JT

Da. Și o mare parte din asta se datorează, știi, cu toate aceste schimbări care au loc în industria imobiliară, în special, există mult mai mult cum trebuie să ne gândim că acești oameni dau dovadă de motivație în cadrul acelor categorii de interese și apoi combinând asta cu tipul de media și tipul de copie pe care le folosim pentru a fi într-adevăr ca un declanșator greu de a filtra oamenii care nu vor fi interesați și de ai filtra, asta se va datora faptului că Facebook este încă un algoritm.

00:23:20:18 – 00:23:39:20

JT

Cred că mulți oameni uită asta. Cu asta lucrăm, nu, știi, nu suntem într-o licitație precum PPC unde putem spune că acestea sunt tipurile de cuvinte pe care le-am cumpărat. Acesta este cât suntem dispuși să plătim pentru asta. Suntem cu un algoritm. Și acel algoritm se concentrează în primul rând pe una, câte impresii sunt capabile să obțină de la publicul pe care îl rulăm.

00:23:40:15 – 00:24:00:27

JT

Deci, impresiile fiind capacitatea de a vă încărca anunțul la un semnal, atunci Facebook vă taxează. Deci, vă taxează pe impresie. Nu este per vizionare, nu este per clic. Și apoi, în al doilea rând, va acorda prioritate angajamentului. Așadar, înțelegem că avem un anunț cu filtru de cumpărare foarte bun pe care atunci când cineva va fi interesat, îl va face clic.

00:24:00:27 – 00:24:17:08

JT

Nu vor fi deloc interesați. S-ar asigura că trec peste ea. Facebook recunoaște asta și vor începe să înțeleagă cine dă clic de fapt. Dar celălalt lucru pe care îl vor vedea este că, cu cât vom obține mai multă implicare, vor începe să ne ridice în rândurile fluxurilor. Deci ne costă mai puțini bani în general.

00:24:17:17 – 00:24:42:03

JT

De aceea, mulți oameni care rulează reclame doar timp de 60 de zile, nu le modifică. Ei doar publică un anunț, îl lansează, nu văd niciun rezultat față de cineva care îl rulează timp de, știi, 3 până la 6 luni și sunt acolo, făcând modificări la două săptămâni, vor vedea un flux consistent de tranzacții. Deci, acesta este unul dintre motive, doar pentru că modul în care a fost creată platforma, știți, ceea ce lucrăm este foarte diferit de alte platforme de anunțuri pe care le puteți cumpăra.

00:24:42:04 – 00:24:45:05

JT

Mass-media.

00:24:45:05 – 00:25:40:15

Kiley

Deci un alt gând rapid acolo. Așadar, de-a lungul anilor, Facebook a făcut actualizări cu privire la agenții de publicitate și agenții de marketing, la ce informații putem folosi în direcționarea noastră. Știi, au existat așa cum ai putea să țintiți o mulțime de lucruri diferite, cum ar fi venitul și și da, ei bine, există o mulțime de exemple acolo, dar, da, unele dintre ele, încă le puteți face, dar pe măsură ce Facebook a crescut, ei Am făcut actualizări la unele dintre acestea și știți că unele dintre acestea sunt o victorie pentru confidențialitatea consumatorilor și astfel de lucruri pentru că, din păcate, există actori răi care folosesc informațiile pentru practici discriminatorii sau orice altceva.

00:25:41:15 – 00:26:17:21

Kiley

Dar, o parte din ceea ce a fost atât de important, eu, am început să marketingul special pentru investitorii imobiliari în 2016 și înainte de asta am petrecut mult timp marketing în alte industrii, cheltuind câteva milioane de dolari pe an în reclame Facebook. Și ceea ce am descoperit este că de fiecare dată când Facebook face o schimbare, trebuie doar să fim dispuși și pregătiți să intrăm și să facem câteva ajustări și să continuăm să testăm și să optimizăm, așa cum spunea JT.

00:26:17:21 – 00:26:40:11

Kiley

Deci, dacă una dintre direcționarea noastră, una dintre direcționarea bazată pe interese ar fi redusă, atunci am intra și, așa cum a spus JT, ar trebui să fim creativi și să spunem, bine, ce altceva ne-am putea gândi despre asta. s-ar putea conecta la acea persoană? Dar într-un, într-un mod diferit. Și da, și deci asta e ceea ce noi, asta este ceea ce putem continua să facem.

00:26:40:20 – 00:27:27:01

Kiley

Și cred că asta este greu pentru cei care nu investesc timp sau energie să știe asta sau dacă doar au o strategie cu adevărat simplistă, dacă ceva în asta se schimbă, le este greu să se adapteze, nu? Da, este.

00:27:33:14 – 00:27:52:17

JT

Da da. Cu siguranță vorbim puțin despre asta. Deci, când vine vorba de copiere, de obicei, știți, ceea ce facem aici este că facem multe teste din nou și din nou doar pentru că vrem cu adevărat să vedem ce primește cele mai valoroase clicuri. Deci, există câteva lucruri diferite pe care le facem atunci când ne uităm la crearea unei copii.

00:27:52:17 – 00:28:22:29

JT

Deci, una este că ne uităm la copie în formă scurtă și ne uităm la copie în formă lungă. Așa că vedem care vor fi diferențele dintre a avea doar o copie scurtă, știi, de 1 până la 2 propoziții și a avea ceva care este, știi, 5 până la 6 propoziții. Și apoi testăm, de asemenea, diferite lucruri, cum ar fi adăugarea de link-uri bit.ly în acea copie, adăugarea de emoji-uri în acea copie și apoi cum să comutăm unele dintre principalele noastre declanșatoare, care ar fi, știi, cum ar fi obținerea unui oferă sau vinde în numerar fără a plăti taxe sau reparații.

00:28:24:02 – 00:28:52:04

JT

În acest moment, de obicei, ceea ce vedem și acest tip de schimbare este pe piață. Deci, știi, evident că trebuie să testezi și să descoperi ce funcționează pentru publicul tău. Dar multe din ceea ce vedem sunt cam așa. Sigur. Și ne-am întors la acea copie mai scurtă a funcționat foarte bine cu declanșatoare directe, corect, cum ar fi cârlige chiar la începutul vânzării casei tale fără plată pentru un strigăt, taxe, reparații la casa ta și lucruri de genul acesta au funcționat. foarte bine.

00:28:52:04 – 00:29:07:29

JT

Cred că o parte din asta se datorează schimbărilor pieței. Deci trebuie să înțelegi, știi, pentru că oamenii de pe piață încep acum să realizeze piața imobiliară tradițională chiar acolo, de obicei sunt cu aproximativ șase luni în urmă. Ei cred că ar putea obține un singur lucru pentru casa lor și asta a fost acum șase luni, pentru care ar fi putut să-l vândă.

00:29:07:29 – 00:29:28:00

JT

Așa că sunt cam în acel punct în care încep să realizeze că este greu să vinzi o casă. Și astfel, acele lucruri încep să iasă în evidență mult mai mult și apoi adaugă niște situații personale personalizate sau lucruri diferite. Așa că sugerăm întotdeauna două persoane care își difuzează propriile reclame sau clienților noștri să ne ofere povești pe care le putem include și în acele tipuri de copii.

00:29:28:08 – 00:29:52:11

JT

S-ar putea să fie ca, știi, așa și așa, da, îi ajutăm pe unii și așa să se mute din casa lor atunci când se confruntau, știi, cu executarea silită sau, știi, orice ar fi situația pentru a da mai mult context pentru persoana respectivă. Așa că testăm toate aceste lucruri diferite din aceste conturi pentru a încerca să ne dăm seama ce funcționează pentru fiecare client, pentru că, într-adevăr, asta este ceea ce am văzut.

00:29:52:11 – 00:30:12:07

JT

Cel mai bun mod de a face acest lucru este să ne uităm la acele valori și apoi să luăm decizii pe baza acestora, deoarece se va schimba de persoană pe zonă, deoarece totul se bazează pe implicare. Și într-o zonă ar putea obține o implicare diferită față de alta folosind același mesaj. Deci și asta ar răni acele reclame din zona care nu primește implicarea.

00:30:12:07 – 00:30:13:12

JT

Deci multe.

00:30:51:20 – 00:31:21:16

Kiley

Da, logodna contează. Face parte din scorul de calitate pe care Facebook îl folosește pentru a determina relevanța reclamelor. Așadar, Facebook ține un capac destul de strâns cu privire la exact cum arată acea rețetă despre cât de important este să mănânci. La un moment dat am avut acces la această foaie de calcul internă de la Facebook care avea ca și un sistem de ponderare a, știi, plângeri de abuz, comentarii etc., Dar acum este destul de veche.

00:31:21:16 – 00:31:54:00

Kiley

Nu cred că probabil că nu mai este relevant, dar răspunsul rapid este implicarea contează, deoarece dacă Facebook simte că anunțul este captivant, o vor arăta mai multor oameni. Știi, cred că este important să facem un pas înapoi și să ne gândim la care este obiectivul general al Facebook, scopul lor general este să ne mențină utilizatorii pe platformă cât mai mult posibil, astfel încât să ne poată afișa mai multe reclame, astfel încât pot să taxeze agenții de publicitate pentru afișarea acestor anunțuri.

00:31:54:00 – 00:32:16:19

Kiley

Dreapta. Deci, dacă Facebook crede că o reclamă va ajuta cu asta, atunci va continua să arate că aceasta este în combinație cu algoritmul Facebook care analizează cine este cel mai probabil să ia acțiunea pe care o doriți. Așadar, recomandăm cu tărie tuturor celor care rulează reclame Facebook să acorde atenție angajamentului reclamei lor.

00:32:17:05 – 00:32:38:19

Kiley

Și asta este important din câteva motive. Prima este dacă dacă cineva comentează și apoi interacționați cu el, aceasta continuă să alimenteze asta doar dintr-o perspectivă similară a psihologiei sociale, dacă anunțul are implicare și vă poate vedea implicat, asta va încuraja mai multă implicare și va crea și o dovadă socială.

00:32:39:15 – 00:33:00:00

Kiley

Și apoi ultimul pe care îl știi, celălalt ar fi că există șanse mari să primești pe cineva care comentează ceva acolo, de parcă ai putea vedea că este negativ. Deci este ceva de genul: Oh, da, da, corect, îți voi vinde casa mea și îmi vei da bănuți pe dolar. Sau pun pariu că aceasta este o înșelătorie sau ceva de genul ăsta.

00:33:00:13 – 00:33:21:23

Kiley

Și oportunitatea de acolo este dublă. Una este să alimentezi acel angajament și acea parte a algoritmului privind implicarea, răspunzând acelei persoane. Dar a doua parte a acesteia este că ai ocazia să răspunzi la întrebarea acelei persoane și să explici, iar alți oameni vor vedea asta. Deci vom primi comentarii ca aceasta este o oportunitate.

00:33:21:23 – 00:33:48:28

Kiley

Este o oportunitate pentru tine să sari acolo și să spui, hei, știi, să înțelegi pe deplin ceea ce spui. Ceea ce oferim nu este cel mai bun pentru toată lumea, dar pentru unii oameni este grozav. Deci, orice ai de gând să spui, știi, indiferent de argumentul tău este acolo. Și singura dată când aș ascunde vreodată un comentariu este dacă ar fi fost spam total sau cu adevărat beligerant sau așa ceva, știi, în afară de asta, profită de această ocazie pentru a te implica, a avea acea conversație.

00:33:49:04 – 00:34:00:27

Kiley

Facebook a devenit mult diferit decât a fost inițial, dar este încă o platformă socială, nu? Este destinat să conecteze oamenii din nou pentru că vor să rămânem acolo cât mai mult posibil.

00:34:01:16 – 00:35:28:25

Brady

La Da.

00:35:28:25 – 00:35:47:18

JT

Da. Există o știi, cred că Gary a ieșit cu asta. Vreau să spun că acum șase luni a lansat acest lucru în care a fost ca și cum întreaga sa strategie publicitară se schimba pentru tine. Începeți mai întâi organic și vedeți ce este mai bun. Ca o dovadă că ar funcționa și apoi să luați acel stil de anunț și să-l rulați ca plătit.

00:35:48:24 – 00:36:13:15

JT

Și știți, ceva cu care ne putem vinde clienții este similar în sensul că încercăm să obținem conținut foarte transparent și sincer. Așa că lucruri precum videoclipuri față în față, vorbind despre situații în care îi ajută pe vânzători, nu trebuie să ai vânzătorul cu tine. Poți, cred că e grozav ceea ce faci. Dar în loc să primesc doar o recenzie de la vânzător care spune: Da, a fost grozav, știi, mi-au cumpărat casa pentru bani, asta e bine.

00:36:13:15 – 00:36:43:08

JT

Dar poți merge și mai bine și poți vorbi despre situație și da acele detalii. Sunt puțin mai intime, mai transparente și mai oneste. Și de multe ori asta va atrage o persoană și mai motivată pentru că se conectează cu acele lucruri. Da. Când vorbești despre cineva care se luptă cu executarea silită și că poți să o oprești, știi, cu două săptămâni înainte ca ea să-și piardă casa, s-au făcut toate daunele astea, toate acestea, știi, negative și ești ca, dar au băgat numerar în buzunar.

00:36:43:08 – 00:37:09:19

JT

Ei sunt capabili, noi am putut să o aranjam astfel încât să poată pleca pe cronologia lor. Și, știi, acum au plecat într-un loc mai bun dintr-o dată, ca și cum asta va atrage mult mai mult pe cineva. Așa că știi, acesta este un lucru important în care videoclipul într-adevăr începe să revină este conținut. Ați schimbat câțiva ani, cum ar fi, probabil, cu un an sau doi, treceți din nou la imagini, deoarece au schimbat unele dintre regulile privind cât de multe titluri puteți avea pe imagini.

00:37:09:19 – 00:37:22:29

JT

Așa că toată lumea s-a întors la imaginile publicitare, dar acum am revenit la videoclipuri. Și astfel de povești se amestecă foarte bine cu videoclipurile. Deci asta ar fi cu siguranță ceva pe care l-am sugera tuturor clienților noștri și oricărei persoane care le face.

00:37:22:29 – 00:38:11:02

Brady

Reclame proprii pe Facebook.

00:38:11:02 – 00:38:30:03

JT

Da. Și vă schimbă modul în care vă difuzați anunțurile. Adică, un lucru pe care îl facem este să folosim dinamica, creativitatea și asta ajută foarte mult la modul în care rulăm și gestionăm aceste reclame și ne dăm seama ce funcționează cel mai bine, deoarece nu trebuie să facem atât de multe teste separate, care poate testa grozav pentru că vă oferă un răspuns definitiv.

00:38:30:03 – 00:38:54:04

JT

Dar de multe ori ai putea cheltui mai mulți bani încercând să găsești răspunsul decât merită, pentru că atunci trebuie să testezi iar și iar și iar. În timp ce, atunci când desfășurați teste creative dinamice, în mod automat, bugetul dvs. se deplasează către ceea ce obține de fapt implicarea. Și astfel putem continua să adăugăm la acel test din nou și din nou și din nou, dovedind rezultatele și obținând cele mai bune opțiuni care pot fi în acel anunț.

00:38:54:14 – 00:39:13:00

JT

Deci, acesta este un alt lucru pe care cred că mulți oameni îl uită într-un fel este utilizarea dinamică, creativă.

00:39:13:00 – 00:39:41:27

Kiley

Bănuiesc că tot ce am spus pe acest podcast a fost scris de oameni vorbăreț. Îl scriu doar așa cum vedeți voi. Și eu sunt ca, bine, știi, este interesant decât ca o conversație. GPT, adică, aerul este puternic și va schimba lucrurile cu siguranță. Eu, nu știu la ce nivel sau cât de bine va ajunge.

00:39:41:27 – 00:40:11:18

Kiley

Adică, de acum, cred că cel mai bun mod prin care cineva care ascultă acest podcast ar putea folosi chat-ul ar fi să ia o copie publicitară pe care ai văzut-o și că ai crezut că este bună și să intri și trebuie să lucrezi cu chat-ul, trebuie să-l solicitați puțin, dar practic puneți-l să scrie câteva variante ale asta și, apoi aș face și am folosit asta pentru a face asta, nu?

00:40:11:20 – 00:40:30:23

Kiley

Pentru mine, una dintre cele mai bune valori ale Chatty Betty în acest moment este ca prima mea schiță a multor lucruri, pentru că apoi o pot lua și pot să o repet și să mă asigur că personalitatea mea este încă acolo sau personalitatea. a mărcii și a clientului cu care lucrăm. Dar dacă ești doar ca, Omule, am nevoie de ajutor.

00:40:30:23 – 00:40:54:26

Kiley

De exemplu, nici nu știu de unde să încep. Doar ai putea să mergi pe chat GPT și să spui, scrie un anunț pentru un investitor imobiliar pe Facebook care dorește să cumpere o casă care este în executare silită. Tot ceea ce. Da. Și doar lasă chat, chat, începe, începe să lucreze pentru tine. Cred că acesta este probabil cel mai bun mod în care cineva l-ar putea folosi chiar acum.

00:40:54:26 – 00:42:10:07

Kiley

Cred că în viitor vom vedea instrumente care sunt construite care ne permit și unele dintre acestea există deja puțin, dar unde putem alimenta conținutul pe care l-am scris în trecut, astfel încât să devină mai bun la scriere lucruri în stilul nostru, ceea ce, știți, face ca rezultatul să fie și mai puternic.

00:42:10:07 – 00:42:11:10

JT

De fapt, câteva dintre ele.

00:42:11:26 – 00:42:13:09

Kiley

Nu sunt sigur care.

00:42:14:12 – 00:42:15:04

Brady

eu.

00:42:15:04 – 00:42:15:29

Kiley

Eu, nu cred că.

00:42:15:29 – 00:42:16:27

JT

Să-l ai pe acela.

00:42:17:13 – 00:43:03:21

Brady

Dreapta. Da. Da da da.

00:43:03:21 – 00:43:51:09

Kiley

Este interesant și este important de reținut că asta, aceste lucruri sunt modele de limbaj. Deci, ceea ce sunt proiectați să facă este să oglindească limbajul pe care au fost învățați să ofere un răspuns sau un răspuns. Deci, ceea ce nu sunt neapărat proiectați pentru a face este să urmeze un proces logic de luare a deciziilor pentru a ajunge la concluziile la care ajung. Deci, dacă o veți folosi pentru a descoperi informații sau pentru a scrie informații, există cu siguranță o șansă ca unele dintre aceste informații să nu fie corecte, deoarece scopul său și va lua în considerare ceea ce le aveți. de asemenea.

00:43:51:09 – 00:44:33:00

Kiley

Așadar, aceasta este o conversație întreagă, ca o conversație interesantă. Dar există oameni care se numesc acum ingineri prompti și rolul lor este să învețe cum să pună AI întrebările potrivite în modul corect pentru a obține tipul corect de răspuns. Destul de fascinant. Eu da, chiar acum este da, cu siguranță. Cred că vreau doar să spun unul dintre lucruri, așa că de ce?

00:44:33:00 – 00:45:04:26

Kiley

Nu știu cum arată viitorul. Cred că voi obține Cred că vom vedea peste tot în lumea marketingului. Deci, vor exista aspecte ale joburilor miniere care vor fi preluate de AI. Dar cred că ceea ce va rămâne întotdeauna este nevoia de empatie umană de a înțelege cu cine vorbiți, care este problema lor și cum vă puteți conecta cu ei și le prezentați soluția.

00:45:04:26 – 00:45:33:23

Kiley

Și asta este, vreau să spun, în esență, specificul marketingului se schimbă dramatic. Știi, vreau să spun, îmi pot imagina că modul în care ne simțim despre AI în acest moment este probabil așa cum s-au simțit oamenii când a fost inventat televizorul sau când radioul merge de genul, uai, asta schimbă totul. Și, dar principiile unui marketing bun rămân, adică trebuie să înțelegi cu cine vorbești.

00:45:33:23 – 00:46:30:28

Kiley

Trebuie să înțelegeți nevoia lor și să vorbiți cu ea. Și dacă le oferi valoare, atunci ei vor fi interesați să interacționeze cu tine sau să vorbească cu tine.

00:46:30:28 – 00:47:14:19

Brady

Da da. Hmm. Da.

00:47:16:05 – 00:48:02:03

Kiley

Interesant. Da da da. Asta e da. Adică, realitatea este că tânjim conexiuni ca ființe umane, unde, știi, ne spunem animale de soață. Ne dorim această conexiune. Și, de aceea, cred că, pe măsură ce devenim din ce în ce mai digitalizați, vreau să spun că există studii care arată acum că, deși avem instrumente care ne conectează mai bine decât oricând, ca în medie, suntem mai singuri și ne simțim mai izolați. decât, știi, generații înaintea noastră.

00:48:02:03 – 00:48:20:27

Kiley

Deci cred că există ceva adevăr acolo, cu siguranță că oamenii tânjesc la această conexiune. Și există întotdeauna oportunitatea de a fi o persoană reală care este interesată să se conecteze cu adevărat cu oamenii și să rezolve cu adevărat problemele.

00:48:20:27 – 00:48:55:21

Brady

Da. Hmm.

00:48:55:21 – 00:49:26:06

Kiley

Da. Adică, am câteva și apoi sunt sigur că și JT ar putea, dar acest lucru ar putea suna foarte, foarte simplu, dar este atât de critic și vedem oamenilor le este dor, și anume asigurați-vă că investiți timp pentru a seta lucrurile merg corect. Deci, dacă nu vă puneți pixelul pe site și nu vă configurați corect evenimentul de conversie, atunci risipa, pierdeți mulți bani pe Facebook, s-ar putea să obțineți în continuare niște clienți potențiali, dar nu va alimenta asta.

00:49:26:06 – 00:50:03:07

Kiley

Nu vă va furniza datele pixelilor. Nu veți ști neapărat de unde vin. Așa că trebuie să te asiguri că ai configurat bine. Și apoi celălalt lucru pe care l-aș spune este, ei bine, da, dar asta e doar o parte din asta. Așa că atunci când creezi o reclamă pe Facebook, vei pune pixelul tău pe site-ul tău web, dar apoi vei avea ceva pe site-ul tău.

00:50:03:08 – 00:50:42:12

Kiley

Spune acel Pixel că evenimentul de conversie pe care îl cauți a avut loc. Așa că, ca pe un site web de morcovi, când cineva dă clic, trimite pe, știi, introduce adresa proprietății mele sau orice altceva, dă clic pe Trimite și apoi îl duce la pagina următoare. Datele dvs. de pixeli ar trebui să spună Facebook că acea persoană a luat măsuri. Și motivul care contează este că pixelul caută să vadă dacă anunțul dvs. primește acțiunea pe care doriți să o aibă una, astfel încât să știe dacă este relevant pentru oameni și să știe cum să o optimizeze continuu, să arate asta pentru oameni potriviti.

00:50:42:12 – 00:51:17:09

Kiley

Deci, dacă pixelul tău nu este configurat corect, vei vedea puțin că vei vedea mici erori în Facebook. E ca și cum, Hei, pixelul nu primește date pentru acest eveniment de conversie și asta are un impact asupra capacității algoritmilor de a construi și de a câștiga un impuls ca la volan, astfel încât. O, așa e. Asta e corect. Da, așa este. Și apoi și apoi, așa cum ați spus, da, puteți redirecționa acel trafic care este, care este super minunat și ar trebui să faceți asta.

00:51:17:15 – 00:51:24:17

Kiley

Dar da, trebuie să aveți acea piesă de conversie configurată corect.

00:51:24:17 – 00:51:48:26

JT

Ei bine, voiam să spun că pentru a testa, cred că mulți oameni, știi, am menționat că trebuie să-i acorzi timp și o parte din asta este doar testarea constantă. Nu te gândi niciodată că doar pentru că știi că găsești ceva care funcționează, poți să oprești pentru că vorbim despre o platformă care se schimbă tot timpul și o schimbă, știi, se schimbă pe măsură ce apar rezultatele tale.

00:51:48:27 – 00:52:08:15

JT

Așa că începi să ai ceva ce nu vrei niciodată să-ți placă, dintr-o dată, intri în ceva lent, pentru că nu ai stat la curent cu schimbările tale. Așadar, doar testarea constantă, păstrarea ritmului, alchimia, păstrarea unei senzații pe ritmul pieței, de asemenea, ca nu doar în imobiliare, ci și în partea reclamelor Facebook.

00:52:08:15 – 00:52:16:05

JT

Înțeleg doar ce trebuie să faci pentru a rămâne în fruntea ei. Ce hrănesc algoritmii și acum vă ajută să aveți mai mult succes.

00:52:17:08 – 00:52:26:13

Brady

Da da.

00:52:30:28 – 00:52:32:03

JT

Da. Doar eu.

00:52:32:03 – 00:53:14:16

Kiley

Adică, răspunsul este da. Da. Testăm. Adică, dintr-o perspectivă vizuală, creativă, testăm atât de multe variante diferite. Știi, avem text pe imagini. Ce culoare este textul, ce dimensiune are, unde se află? Textul are o umbră pe el? Asa ca poti. Da, răspunsul este da. Test. Și, și am cam vorbit despre asta puțin mai devreme, dar cred că cealaltă parte pe care aș adăuga-o, poate la fel cum o mică repetare este să iei în considerare ceea ce vrei să investești timp și bani și asta te va ajuta. tu decizi cel mai bun mod de a-l aborda.

00:53:16:12 – 00:53:43:09

Kiley

Dacă aveți de gând să dedicați timp pentru a învăța cum să o faceți singur. De aceea, JT a spus că este fezabil. Există multă educație acolo. De fapt, avem un curs care este disponibil pe piața actuală, care practic învață tot ceea ce știm și facem pe un cont de Facebook. Durează câteva ore. Așa că este nevoie de angajament pentru a dori să faci asta.

00:53:43:09 – 00:54:10:26

Kiley

Și apoi, o parte din ceea ce am realizat de-a lungul timpului, știi, am făcut, am făcut reclame pe Facebook pentru totdeauna, dar în special pentru investitorii imobiliari din 2016 și ceea ce mi-am dat seama este că mulți oameni vor să facă DIY, se potrivesc foarte bine în analogia pe care am dat-o mai devreme, adică vor să fie rupte, dar nu sunt destul de pregătiți să facă cu adevărat tot ce trebuie să facă pentru a fi rupt.

00:54:10:26 – 00:54:50:20

Kiley

Așa că vedem oameni care sară în asta și apoi au lovit niște obstacole, au întâmpinat unele dificultăți și au un fel de cauțiune și spun că reclamele noastre de pe Facebook nu funcționează. Sau știi, o să merg mai departe. Și suntem de fapt foarte încântați de asta. BRADY Din cauza acelui feedback, ne-am gândit cu adevărat cum să facem ceva pentru oameni care nu sunt pregătiți pentru management, fie pentru că bugetul lor este puțin mai mic, fie pentru că personalitatea lor este de așa natură încât să fie de genul: nu vreau să angajez pe cineva, ce?

00:54:50:22 – 00:55:24:06

Kiley

Cum îi putem ajuta să intre în reclamele Facebook într-un mod care să aibă mai mult succes pe termen lung? Așa că am creat un instrument software de tablou de bord în care am preluat toate anunțurile noastre cu cele mai bune performanțe și campaniile prefabricate cu toate și tot ceea ce am folosi în mod normal. Și, practic, oamenii pot rula reclame Facebook cu trei sau patru clicuri și pot rula totul prin acest tablou de bord.

00:55:24:18 – 00:55:54:11

Kiley

Și se datorează faptului că o parte din ceea ce este greu la marketingul Facebook este să înveți cum să folosești managerul de reclame. Sunt reclame pe Facebook, manageri. Adică, intri acolo, e puțin copleșitor. E puțin intimidant. Da. Deci, avem, avem acum un instrument care preia toate astea și le pune într-un tablou de bord super simplu în care sunteți exact ca, sunteți, gătiți și comutați lucrurile. pornește și se oprește și acesta este modul în care mă gândesc la asta.

00:55:54:11 – 00:56:26:11

Kiley

Așa că, să revin la cealaltă analogie a mea despre angajarea unei agenții de produse alimentare este ca și cum ai angaja un bucătar personal. DIY este ca și cum ai face totul singur. Așa că vii cu planul de masă, te duci la băcănie, cumperi toate alimentele, le tai pe toate, o gătești, ești și asta, asta, aceasta, acest nou instrument este ca Hellofresh sau Blue Apron, unde cineva care cunoaște profesioniștii pregătește totul pentru tine acolo.

00:56:26:11 – 00:56:51:22

Kiley

Du-te un minut până la ușă și tot ce trebuie să faci este câțiva pași și apoi mănânci. Oh, da, da. Este, nu este o analogie perfectă. Adică, pentru că într-adevăr este ca. Adică, ar fi ca și cum tot ce ai avea de făcut cu hellofresh ar fi să-l pui în cuptorul cu microunde, știi. Da.

00:56:51:25 – 00:57:49:00

Kiley

Așa e cât de ușor este. Deci, de astăzi, când înregistrăm acest lucru, suntem în versiune beta și avem deja o mână de oameni și acceptăm doar un număr limitat, un număr limitat. Dacă sunteți interesat de asta, puteți accesa go dot Silver street marketing dot com slash beta. Și până la difuzarea acestui podcast, dacă am ieșit din versiunea beta, vom redirecționa acel link pentru a vă duce unde trebuie să ajungeți.

00:57:49:00 – 00:57:49:18

Kiley

Mulțumesc, Brady.

00:57:50:03 – 00:58:16:19

JT

Mulțumiri. Din asta.