UkeySoft Amazon Music Converter Review: convertiți Amazon Music în MP3 la o viteză de 10X

Publicat: 2022-05-26

Amazon Music este o platformă fantastică de streaming muzical care a devenit recent unul dintre cele mai populare servicii de divertisment muzical. Punctul culminant al Amazon Music este calitatea sa principală a muzicii, este o aplicație ideală pentru a vă bucura de muzică în viață. Pentru a vă bucura de melodiile Amazon Music, trebuie să descărcați aplicația Amazon Music sau să utilizați playerul web online Amazon Music.

Amazon Music poate fi ascultat pe mai multe dispozitive diferite. Amazon Music este disponibil pe computerele Windows, Android, iOS și Mac, dar trebuie să vă conectați la contul Amazon pentru a vă autoriza dispozitivele. Cu toate acestea, melodiile pe care le-ați descoperit pe Amazon sunt protejate prin drepturi de autor și nu pot fi descărcate sau partajate fără autorizare.

Pe de altă parte, majoritatea utilizatorilor Amazon le place să asculte Amazon Music pe un player MP3. Pentru a obține muzica de calitate audio dorită pentru ascultare offline, trebuie să convertiți Amazon Music în MP3. Pentru a converti melodiile Amazon Music în MP3, veți avea nevoie de ajutorul unui instrument de conversie Amazon Music.

Amazon-muzică-convertor-banner

Aici, UkeySoft Amazon Music Converter vă este recomandat, care este folosit pentru a converti melodiile Amazon Music în audio pentru a le reda oriunde și oricând pe orice dispozitiv. În această postare vom prezenta fiecare aspect al UkeySoft Amazon Music Converter, inclusiv avantajele, funcțiile, formatul de intrare, formatul de ieșire, viteza de conversie etc.

În plus, vom face o recenzie completă pe UkeySoft Amazon Music Converter și vom arăta ce ne place și ce ne place la el. Dacă doriți să încercați acest program, atunci nu ratați această recenzie.

UkeySoft Amazon Music Converter este un convertor, descărcare și player excelent Amazon Music, un player web Amazon Music încorporat în program, trebuie doar să vă conectați contul Amazon, apoi puteți naviga direct, găsi, reda și descărca muzică cu ușurință. Cu acest convertor Amazon Music, nu numai că puteți descărca melodii de pe Amazon Music, ci și puteți converti Amazon Music în MP3, M4A, FLAC, WAV, AIFF și AAC fără pierderi.

Cel mai important, conversia până la viteza de 10X, puteți descărca o mulțime de melodii la lot și puteți păstra calitatea audio originală după conversie. Una peste alta, programul UkeySoft este un instrument cuprinzător de conversie a muzicii pe care ar trebui să-l aveți, programul vă ajută să redați pentru totdeauna milioane de melodii Amazon Music offline.

Cuprins

• Caracteristici UkeySoft Amazon Music Converter:
  • Cum să convertiți Amazon Music în MP3

Caracteristici UkeySoft Amazon Music Converter:

Player web Amazon Music încorporat

UkeySoft Amazon Music Converter este un instrument obligatoriu pentru toți utilizatorii Amazon Music, în calitate de player, descărcare și convertor Amazon Music all-in-one, toată lumea poate căuta , reda și descărca melodii de pe Amazon Music. Convertorul are un player web Amazon Music încorporat, trebuie doar să vă conectați contul Amazon, apoi alegeți muzica de descărcat.

amazon-music-player

Un descărcător de muzică Amazon puternic

Amazon folosește o tehnologie specială cunoscută sub numele de protecție DRM pentru a împiedica utilizatorii să descarce gratuit melodiile de pe serverele sale. Programul UkeySoft este capabil să înlăture această protecție DRM și vă permite să descărcați melodii de pe Amazon Music cu ușurință. Programul poate descărca eficient tot conținutul Amazon Music, inclusiv melodii, albume, liste de redare, podcasturi de pe Amazon pe computer.

Convertiți muzica Amazon în M4A/MP3/AAC/FLAC/WAV/AIFF

Suport UkeySoft Amazon Music Converter pentru a converti fișierele Amazon Music în MP3, M4A, FLAC, AAC, WAV, AIFF. După aceea, puteți reda melodiile convertite pe orice dispozitiv, le puteți inscripționa pe CD-uri, le puteți seta ca ton de apel pentru telefon, puteți transfera Amazon Music pe hard disk-uri externe, dispozitive USB, Cloud etc.

Viteză de conversie de 10 ori mai mare

UkeySoft Amazon Music Converter utilizează cea mai avansată tehnologie de accelerare pentru a îmbunătăți eficiența conversiei. Oferă posibilitatea de a descărca melodii/albume/liste de redare/podcasturi Amazon în descărcare în lot, cu o viteză de conversie de până la 10 ori mai mare. Funcția de descărcare în lot a muzicii vă va economisi timp. Dacă orice conținut muzical nu poate fi descărcat sau convertit, programul îl va omite automat și va continua procesul de descărcare.

Rezervați 100% calitate originală a muzicii

Pentru abonații Amazon Music Unlimited, utilizatorii pot asculta 75 de milioane de melodii în High Definition (HD) și milioane de melodii în Ultra High Definition (Ultra HD) fără costuri suplimentare. Dacă doriți să păstrați calitatea de înaltă definiție (HD) după conversie, vă rugăm să alegeți FLAC, WAV sau AIFF ca format de ieșire, cu o calitate a sunetului fără pierderi (1411 Kbps, 16 biți / 44,1 kHz).

Dar, fișierele audio de înaltă calitate sunt mai mari și ocupă mai mult spațiu pe dispozitiv. Dacă doriți să redați Amazon Music pe orice player MP3, vă sugerez să selectați formatul de ieșire MP3 în 320 kpbs.

Păstrați etichetele ID3 după conversie

Programul UkeySoft oferă funcția de păstrare a calității audio master originale în conținutul Amazon Music. În plus, se păstrează cu etichetele ID3 și toate metadatele din fișierele MP3 de ieșire, puteți edita metadatele după cum este necesar, inclusiv titlul, artistul, opera de artă, albumul, genul etc. Pe scurt, este un bun ajutor pentru a vă gestiona biblioteca muzicală. .

Redare offline Amazon Music

Deoarece programul poate converti fișierele audio Amazon în cele mai utilizate formate audio, puteți descărca media Amazon pe aproape toate dispozitivele pentru redare offline, inclusiv playere MP3, PC-uri, smartphone-uri, stereo auto, PSP și multe altele.

Cum să convertiți Amazon Music în MP3

Pasul 1. Rulați programul UkeySoft și conectați-vă la contul Amazon

Pentru a-l porni, instalați și rulați UkeySoft Amazon Music Converter pe computerul Windows/Mac, conectați-vă la contul dvs. Amazon făcând clic pe pictograma albastră din partea de sus a programului. UkeySoft vă promite că vă vom proteja informațiile personale, fără a dezvălui date din contul dvs. Amazon.

Notă: UkeySoft Amazon Music Converter încorporat în playerul web Amazon Music, nu trebuie să instalați aplicația Amazon Music în timpul conversiei.

Pasul 2. Setați formatul audio de ieșire

În al doilea rând, programul UkeySoft vă va conduce să setați formatul audio de ieșire pentru conversia Amazon Music pe computer. Pentru a converti Amazon Music în MP3, ar trebui să faceți clic pe opțiunea „MP3”. Alte formate audio sunt permise la alegere, inclusiv M4A(AUTO), AAC, WAV, FLAC și AIFF.

Pasul 3. Adăugați Amazon Music

Selectați melodiile/albumele/listele de redare/podcas-urile pe care doriți să le convertiți în format MP3. Veți vedea lista de conținut Amazon Music, atingeți butonul roșu „+” din partea dreaptă pentru a adăuga conținut.

Tot conținutul Amazon Music din lista de redare va fi adăugat în mod implicit. Le puteți elimina pe cele de care nu aveți nevoie.

Sfaturi: Funcția programului UkeySoft cu o opțiune de a ascunde muzica descărcată, aveți voie să faceți clic pe această opțiune pentru a ascunde conținutul Amazon Music care a fost descărcat.

Pasul 4. Convertiți Amazon Music în MP3

Când toate setările sunt gata, faceți clic pe butonul „Convertire” pentru a începe să convertiți Amazon Music în MP3.

Puteți să previzualizați și să verificați toate fișierele de muzică MP3 de ieșire din lista istorică, odată ce conversia s-a încheiat. În plus, puteți reda melodiile descărcate offline cu Music Player încorporat.

Revizuirea rețelelor sociale

Social Media este un loc bun pentru a începe atunci când căutați feedback de la utilizatori cu privire la o anumită companie și produsele acesteia. Programul UkeySoft a primit o mulțime de comentarii favorabile în produsul său. UkeySoft are pagini pe platforme de socializare precum Facebook, Twitter, Instagram etc. În comparație cu alte instrumente de conversie muzicală, UkeySoft evidențiază conversia Amazon Music la o viteză de 10 ori mai mare, păstrează calitatea originală a sunetului principal.

Numeroasele caracteristici oferite, inclusiv păstrarea etichetelor ID3, conversia lotului, personalizarea bibliotecii muzicale și gestionarea parametrilor audio. Una peste alta, cu astfel de caracteristici impresionante și performanțe eficiente, UkeySoft Amazon Music Converter este cel mai bun convertor de muzică disponibil în prezent pe piață.

Prețuri

UkeySoft Amazon Music Converter oferă versiunea de încercare gratuită pentru ca utilizatorii să experimenteze funcționalitatea de conversie a programului. Cu toate acestea, permite doar convertirea a 3 minute din fiecare melodie Amazon. Prin deblocarea funcțiilor complete, vi se cere să faceți upgrade pentru a fi un utilizator înregistrat pentru a activa versiunea completă. UkeySoft Amazon Music Converter vă oferă 4 planuri opționale în magazinul său online:

• Plan de 1 lună: 14,95 USD. Suport pentru 1 PC/Mac.
  • Plan pe 1 an: 49,95 USD, doar 4,16 USD/lună.
  • Plan pe viață: 119,95 USD. Suport pentru 1 PC/Mac.
  • Plan de viață de familie: 199,95 USD. Suport pentru 5 PC/Mac.

Cerințe de sistem

UkeySoft Amazon Music Converter este compatibil în prezent cu toate sistemele Windows și Mac. Informațiile detaliate sunt după cum urmează:

Windows: Windows 11/10/8.1/8/7 (32 de biți sau 64 de biți);

Mac: MacOS 10.11 sau o versiune ulterioară.

Concluzie

În general, UkeySoft Amazon Music Converter este cu siguranță unul dintre cele mai bune convertoare Amazon Music to MP3, care vă permit să deblocați DRM din Amazon Music, să convertiți Amazon Music în fișiere MP3 la o viteză de conversie de 10X. Acest instrument vă ajută să păstrați melodiile Amazon Music pentru totdeauna și să ascultați Amazon Music în modul offline pe orice dispozitiv/player.

Chiar dacă nu sunteți abonat Amazon Prime Music sau Amazon Music Unlimited, puteți descărca conținutul Amazon Music pentru a le asculta offline fără aplicație oficială. UkeySoft Amazon Music Converter va fi un instrument ideal dacă sunteți în căutarea unui convertor Amazon Music de încredere. Pentru a permite utilizatorilor să obțină o experiență mai bună, acest program își îmbunătățește și își îmbunătățește constant serviciile. Încercați și începeți să vă bucurați de melodiile Amazon gratuite de acum înainte!