Recenzie UkeySoft Tidal Music Converter: Descărcați rapid melodii Tidal în MP3 pe PC/Mac

Publicat: 2022-05-28

În această postare, vă vom prezenta UkeySoft Tidal Music Converter, care este folosit pentru a descărca și converti Muzica Tidal în MP3 pentru redare offline. Vom avea, de asemenea, o recenzie completă a UkeySoft Tidal Music Converter cu caracteristicile sale, avantajele și dezavantajele, prețul, întrebările frecvente și cum să îl utilizați pe PC/Mac. Vă rugăm să citiți această recenzie și să aflați mai multe despre UkeySoft Tidal Music Converter.

De ce trebuie să folosim Tidal Music Converter?

Muzica Tidal devine din ce în ce mai populară și conduce tendința muzicală în ceea ce privește serviciul de muzică de streaming în întreaga lume. Numărul de abonați Tidal crește de la an la an, abonații Tidal pot accesa până la 80 de milioane de melodii pe dispozitive acceptabile, cum ar fi iPhone, PC, Sonos, telefon Android, Smart TV etc. Majoritatea abonaților Tidal sunt audiofili de la Tidal. Muzica oferă calitate audio Hi-Fi în conținutul muzical, care este foarte competitivă față de alte servere de muzică de streaming.

Descărcarea muzicii Tidal pe MP3 este cea mai bună modalitate de a salva Muzica Tidal pe dispozitive portabile. Prin urmare, majoritatea utilizatorilor caută o modalitate de a descărca melodii Tidal pe MP3, pentru a reda muzică Tidal offline pe playere MP3 și pe mai multe dispozitive. Dar, melodiile Tidal Music vin cu protecție DRM, care împiedică utilizatorii să descarce și să copieze orice melodie Tidal pentru uz personal, abonații Tidal pot descărca melodii și pot juca numai în aplicația Tidal, odată ce abonamentul se termină, toată lista de redare Tidal se va pierde .

În plus, nu există opțiune de descărcare în aplicația TIDAL pentru desktop, înseamnă că nici măcar abonații nu pot descărca melodiile Tidal pe computer offline. Cu toate acestea, cum să descărcați muzică de pe Tidal pe computer? Cum se convertesc melodiile Tidal în MP3? În acest articol de recenzie, vă vom prezenta UkeySoft Tidal Music Converter, care este utilizat pentru a descărca melodii Tidal în MP3 pentru redare offline, vom face o revizuire completă a UkeySoft Tidal Music Converter, ajutându-vă să aflați mai multe despre caracteristicile sale, avantaje și contra, preț și întrebări frecvente.

Prezentare generală a UkeySoft Tidal Music Converter

UkeySoft Tidal Music Converter este un instrument profesional de descărcare și conversie Tidal, care este conceput pentru utilizatorii Tidal Free, Tidal Hi-Fi și Tidal Hi-Fi Plus, instrumentul specializat pentru a descărca melodii Tidal, liste de redare și albume pe computer și pentru a converti muzica Tidal. în format MP3, AAC, M4A, WAV, FLAC și AIFF la o viteză de 10 ori mai mare.

Cu acest convertor, puteți elimina cu ușurință protecția DRM de la Tidal Music și puteți descărca Tidal Music pe computerul Windows și Mac, toată muzica Tidal descărcată va fi redată permanent offline pe computer sau le puteți pune pe o unitate flash USB, player MP3, Card SD, CD, etc. Cel mai important, UkeySoft Tidal Music Converter păstrează 1:1 pentru calitatea sunetului de ieșire, acest lucru este perfect pentru acei utilizatori care au cerințe foarte ridicate privind calitatea sunetului.

De asemenea, programul are un player web Tidal încorporat, puteți reda Tidal Music direct pe software odată ce ați descărcat melodiile, nu este nevoie să instalați nici aplicația Tidal Music.

Caracteristici ale UkeySoft Tidal Music Converter:

Descărcați Tidal Music fără abonamente

Indiferent dacă v-ați abonat la Tidal Hi-Fi și Tidal Hi-Fi Plus sau chiar doar la Tidal Music sponsorizat de anunțuri pentru ascultare gratuită, cu UkeySoft Tidal Music Converter, puteți descărca melodii, playlist și albume de pe Tidal pe PC/Mac pentru redare offline. Doar conectați-vă contul Tidal (cont gratuit inclus), puteți căuta, căuta și descărca gratuit muzica Tidal, iar melodiile descărcate vor fi salvate ca fișiere audio fără DRM.

Convertiți muzica Tidal în MP3, AAC, M4A, WAV, FLAC și AIFF .

UkeySoft Tidal Music Converter are capacitatea de a converti melodiile Tidal Music în formate audio obișnuite, inclusiv MP3, AAC, M4A, WAV, FLAC și AIFF. Toată muzica Tidal convertită va fi disponibilă offline și poate fi redată pentru totdeauna, chiar dacă ați anulat abonamentul Tidal. De asemenea, puteți transfera Muzica Tidal pe dispozitive neautorizate pentru redare offline, cum ar fi player MP3, iPod-uri, iPhone, iPad, dispozitive Android, playere auto, PS4/PS3/PSP, unitate USB etc.

Eliminați legal DRM din Tidal Music

După cum știm, toate melodiile Tidal Music sunt protejate cu DRM, ceea ce împiedică utilizatorii să descarce melodii Tidal copiate pe alte dispozitive pentru uz personal în afara aplicației Tidal. UkeySoft Tidal Music Converter este, de asemenea, un instrument de eliminare a Tidal DRM, este capabil să elimine cu ușurință DRM din Tidal Music cu doar câteva clicuri pe PC/Mac, astfel încât să puteți descărca Tidal Music ca fișiere locale și să păstrați melodiile pentru totdeauna fără limitări.

Calitate audio fără pierderi și etichete ID3 rezervate

UkeySoft Tidal Music Converter oferă o conversie de intrare la ieșire 1:1 fără nicio pierdere a calității audio de ieșire. Acest lucru este special pentru abonații Tidal, puteți descărca muzică de înaltă fidelitate cu abonament la Tidal Hi-Fi și Hi-Fi Plus. Instrumentul vine, de asemenea, cu un editor ID3 inteligent, care păstrează toate etichetele ID3 originale pentru melodiile Tidal Music, cum ar fi Titlu, Artist, Album, Gen etc.

Viteză de conversie de 10 ori mai mare

UkeySoft Tidal Music Converter are o funcție de conversie în loturi, aceasta este o funcție excelentă pentru iubitorii de muzică Tidal, convertorul vă permite să aveți o mulțime de muzică într-o listă de conversie. Din fericire, acest convertor este un instrument eficient pentru descărcarea și convertirea Muzicii Tidal în MP3 sau în alte formate audio la o viteză de 10 ori mai mare pe PC/Mac. Asta înseamnă că poți obține 10 minute melodii Tidal Music convertite în MP3 în doar câteva secunde.

Player de muzică web Tidal încorporat

UkeySoft Tidal Music Converter este un program unic care nu necesită nicio aplicație suplimentară în timpul procesului de conversie, nici măcar aplicația Tidal. Programul are un player web Tidal încorporat, puteți reda orice melodie în Tidal cu playerul web Tidal încorporat oricând, ceea ce oferă o gestionare convenabilă a muzicii pentru tot timpul.

Redați offline muzică Tidal pe mai multe dispozitive

Cu ajutorul UkeySoft Tidal Music Converter, puteți descărca melodii Tidal Music în MP3 sau în alte formate audio ca fișiere locale pe PC/Mac gratuit, chiar și fără abonament. Apoi, puteți transfera melodiile Tidal pe mai multe dispozitive pentru redare offline, cum ar fi Sony Walkman, iPod, ceasuri inteligente, dispozitive Android, Astel & Kern, unitate USB, Smart TV, card SD etc.

Nu este nevoie să instalați aplicația Tidal

UkeySoft Tidal Music Converter este un program unic care vă permite să descărcați Tidal Music, să convertiți Tidal Music, să redați Tidal Music și să transferați Tidal Music fără a instala aplicația oficială Tidal și alte aplicații suplimentare.

Cum să descărcați melodii Tidal în MP3 pe PC/Mac:

Vă vom arăta tutorialul despre cum să descărcați melodii Tidal în MP3 pe PC/Mac, în primul rând, trebuie să descărcați cea mai recentă versiune a UkeySoft Tidal Music Converter și să o instalați pe computer, apoi să urmați pașii următori.

Pasul 1. Lansați Tidal Music Converter și conectați-vă la contul Tidal

Lansați UkeySoft Tidal Music Converter pe computer, conectați-vă cu contul dvs. Tidal, vă puteți autentifica cu contul dvs. Tidal Free, Tidal Hi-Fi sau Tidal Hi-Fi Plus.

Sfaturi: programul UkeySoft promite să vă protejeze confidențialitatea, nu va dezvălui nicio informație personală a contului dvs. Tidal.

Pasul 2. Setarea ieșirii

Înainte de a descărca melodiile, trebuie să personalizați setările de ieșire, faceți clic pe pictograma „roată” din colțul din dreapta sus pentru a intra în fereastra de setări, alegem MP3 pentru formatul de ieșire deoarece MP3 este cel mai compatibil format pentru toate dispozitivele.

Există mulți alți parametri pe care îi puteți personaliza pentru muzica de ieșire, cum ar fi calitatea ieșirii, numele fișierului de ieșire, organizarea ieșirii etc.

Pasul 3. Adăugați muzică Tidal

Adăugați melodiile preferate Tidal, lista de redare și albumele la programul UkeySoft făcând clic pe pictograma roșie „+ Adăugați la listă” din partea dreaptă.

Toate melodiile sunt selectate implicit, trebuie să deselectați melodiile pe care știți că doriți să le descărcați din lista de conversie.

Pasul 4. Începeți conversia muzicii Tidal în MP3

Faceți clic pe butonul „Convertire” pentru a începe conversia loturilor de melodii Tidal în MP3 la o viteză de conversie de 10X.

Pasul 5. Obțineți fișierele Tidal locale

După terminarea conversiei, puteți găsi fișierele MP3 locale făcând clic pe folderul de ieșire albastru de pe computer sau puteți reda direct toate aceste melodii cu playerul de muzică încorporat.

Acum că aveți toate melodiile Tidal Music descărcate pe computer, puteți începe să transferați melodiile pe orice dispozitiv pentru redare offline fără restricții.

Argumente pro şi contra

Pro:

• Eliminați DRM în siguranță
  • Convertiți Tidal Music în 6 tipuri diferite de format
  • Păstrați calitatea originală și eticheta ID3
  • Liber pentru a transfera melodii pe mai multe dispozitive
  • Player web Tidal încorporat
  • Conversie în lot
  • Viteză de 10 ori mai mare
  • Probă de 30 de zile
  • Disponibil pentru Windows și Mac

Contra:

• Nu este gratis. Versiunea de probă gratuită acceptă doar convertirea primelor 3 minute ale fiecărei melodii.
  • Nu este disponibil pe dispozitivele mobile.

Detalii tehnice și cerințe de sistem

UkeySoft Tidal Music Converter poate descărca și converti melodii HiFi de înaltă calitate, liste de redare, albume în MP3 și mai multe formate pentru redare pe dispozitive și playere populare. Înainte de a începe, puteți citi specificațiile tehnice complete ale acestui program de descărcare Tidal.

• Formate audio acceptate : Toate fișierele HiFi de înaltă calitate din Tidal, inclusiv melodii, liste de redare, albume etc.
  • Formate audio de ieșire : Lossless M4A, MP3, FLAC, AAC, WAV, AIFF
  • Sistem de operare: Windows 7 sau mai nou pe 64 de biți necesar
  • Sistem de operare: Mac OS X 10.8 sau mai recent (inclus macOS 12 Monterey)
  • Procesor: procesor 1G Hz sau mai mare
  • Rezoluție: afișaj 1024×768 sau mai sus
  • RAM: 512 MB sau mai mare RAM
  • Aplicația Tidal pentru desktop : nu este nevoie

Planuri și prețuri UkeySoft Tidal Music Converter

UkeySoft oferă o versiune de încercare gratuită, o puteți folosi timp de 30 de zile pentru a afla dacă acest program este potrivit pentru dvs. sau nu. Pentru versiunea de probă, puteți converti doar 3 minute din fiecare melodie Tidal, dacă doriți să convertiți o melodie mai mult de 3 minute, trebuie să cumpărați un cod de activare pentru a înregistra programul.

• Plan de 1 lună pentru 1PC/Mac: 14,95 USD. Reînnoire automată, anulați oricând. Asistență gratuită/Actualizări pe viață. 5 zile garanție de rambursare a banilor.
  • Plan de 1 an pentru 1PC/Mac: 59,95 USD. Reînnoire automată, anulați oricând. Asistență gratuită/Actualizări pe viață. 5 zile garanție de rambursare a banilor.
  • Plan pe viață pentru 1PC/Mac: 119,95 USD. O singură achiziție pe viață. Asistență gratuită/Actualizări pe viață. 30 de zile garanție de rambursare a banilor.
  • Plan de viață de familie pentru 5PC/Mac: 199,95 USD. O singură achiziție pe viață. Asistență gratuită/Actualizări pe viață. 30 de zile garanție de rambursare a banilor.

Întrebări frecvente

De ce pot converti doar primele 3 minute ale cântecului Tidal?

Versiunea de probă gratuită vă permite să convertiți primele trei minute ale fiecărei melodii. Dacă doriți să deblocați toate funcțiile fără limite, trebuie să achiziționați programul și să înregistrați programul cu licența dvs.

Ce tipuri de muzică acceptă conversia UkeySoft?

UkeySoft Tidal Music Converter este disponibil pentru abonații Tidal Free și Hi-Fi(plus) care descarcă și convertesc melodiile Tidal în format MP3, AAC, M4A, WAV, FLAC și AIFF .

Pot converti întreaga listă de redare din Tidal?

Da, UkeySoft Tidal Music Converter vă permite să adăugați toate melodiile unui playlist sau album din Tidal cu un singur clic.

Cum pot obține asistență tehnică?

Dacă aveți întrebări despre utilizarea UkeySoft Tidal Music Converter pe Windows și Mac, vă rugăm să ne contactați prin [email protected]

Concluzie

UkeySoft Tidal Music Converter este un convertor Tidal Music ușor de utilizat și eficient pentru Windows și Mac. Programul are capacitatea de a sparge cu ușurință protecția Tidal DRM și de a converti Tidal Music în diferite formate audio comune, cum ar fi MP3, M4A, AAC, WAV, AIFF, FLAC la o viteză de conversie de 10X. Programul își păstrează, de asemenea, calitatea audio ridicată și etichetele ID3.

În total, UkeySoft Tidal Music Converter oferă utilizatorilor o modalitate ușoară de a descărca și de a se bucura de Muzica Tidal pentru o ascultare offline, oricând și oriunde. Dacă aveți puțin interes după ce ați citit această recenzie, puteți încerca versiunea de probă pentru a testa dacă acest program este potrivit pentru dvs. sau nu.