Asistenți virtuali: cazuri de utilizare creative pentru investitorii imobiliari + ce trebuie și nu trebuie făcut cu Greg Brooks de la Rocket Station
Publicat: 2023-07-11Peisajul VA sau al asistenților virtuali s-a schimbat dramatic. Problema este că modul în care majoritatea investitorilor apelează la outsourcing de ajutor nu sa schimbat. Diferența dintre angajarea unui antreprenor generalizat pe Upwork și parteneriatul cu o echipă specifică industriei precum Rocket Station este ziua și noaptea. Ascultați pentru a afla cum depășesc limitele modului în care un VA vă poate răscumpăra timpul și ce nu trebuie să faceți atunci când vă creșteți echipa.
Menționat în acest episod:
Verificați RocketStation în Piața Morcovilor
Trevor Truck Talk: Strategii de delegare ineficiente și ineficiente și cum să o rezolvi
InvestorFuse CRM
Transcrierea episodului (Aceasta este o transcriere automată realizată de morcovi robot - vă rugăm să aveți grijă de greșelile de scriere)
00:00:00:02 – 00:00:22:07
Greg Brooks
Orice, strategie, orice. Luarea deciziei finale. Nu încerca să externalizezi asta. Nu încerca să-ți externalizezi problemele. Cele mai mari greșeli pe care le facem oamenii atunci când angajează sunt că încearcă să externalizeze lucruri pe care ei înșiși nu le-au făcut. Și pur și simplu nu este locul unde VA sau noi externalizăm. Este un fel de a urma acești pași pentru a te asigura că ai pus în aplicare planul.
00:00:22:07 – 00:00:41:08
Greg Brooks
Găsiți persoana potrivită și apoi lucrați cu ea pentru a-i trage la răspundere față de asta. Dar într-adevăr, pentru toți proprietarii de afaceri, știi, așa cum am început cu imobiliare, nu este un bancomat, nu? E greu. Este greu. Sunt multe lucruri.
00:00:41:11 – 00:00:51:17
Brady Winder
Hei, prieteni. Bine ați revenit la podcastul Cure Cast. Sunt gazda ta Brady Winder. Și îl am pe un podcast pe prietenul meu, Greg Brooks de la Rockett Station. Ce mai faci, Greg?
00:00:51:19 – 00:00:53:19
Greg Brooks
Hei, sunt foarte supărat. Mulțumim foarte mult că ne-ați primit.
00:00:53:20 – 00:01:23:12
Brady Winder
Da, absolut. E bine să te am pe tine, omule. Toată lumea, este o lună de team building. A purtat luna iulie ca luna team building este scopul nostru întreg în această lună este să vă oferim o viziune pentru investitorii care construiesc echipe bine și care merg cu adevărat după viziunea noastră de a construi o afacere cu libertate și impact. Deci luna aceasta vă vom oferi exemple tactice și practice de oameni care fac asta, oameni care au trecut de la un antreprenor solo la o echipă și apoi au reușit să-și răscumpere o parte din timpul și energia lor.
00:01:23:14 – 00:01:47:20
Brady Winder
Și una dintre cele mai bune modalități de a face asta este asistenții virtuali, punct, punct, punct. Poți face asta greșit și poți face bine, motiv pentru care sunt foarte încântat să vorbesc cu Greg. Greg, ești partenerul nostru cu stația de rachete. O las asa. Dar vreau să vă arunc și să ne povestesc despre Rocket Station, ce faceți voi și de ce Rocket Station și Morcovul au fost BFF în ultimii ani.
00:01:47:22 – 00:02:02:13
Greg Brooks
Da, avem, așa cum am spus, la fel ca orice relație bună cu Morcovul, totul începe la Carrie Camp, nu? Am fost acolo sus în 2019 și am început să lucrăm cu tine și cu personalul și într-adevăr, știi, ne-am îndrăgostit de tot ceea ce este Morcovul. Deci numele meu este Greg Brooks. Sunt directorul nostru de creștere.
00:02:02:13 – 00:02:21:04
Greg Brooks
Ești o stație de rachete. Deci, ce este stația Rocket și în ce am crescut în ultimii cinci ani este într-adevăr unul dintre cei mai importanți furnizori de personal virtual în spațiul specific imobiliar. Deci avem afacerea noastră și într-adevăr trei domenii de bază. Există partea investitorilor imobiliari. Lucrăm cu peste 600 de investitori din toată țara și unii din Canada.
00:02:21:07 – 00:02:44:21
Greg Brooks
Avem partea noastră de gestionare a proprietății. Deci, orice, de la administratorii de proprietăți la scară mică până la cel mai mare client al nostru, are 45.000 de uși. De asemenea, ajutăm la service și la personalul back office-urilor. Și apoi avem o divizie de servicii la domiciliu. Deci, cu adevărat, tot ceea ce facem este imobiliare. Și în afacerea noastră o defalcăm. Adică, VA este acum mulți oameni care le-au încercat sau au auzit despre ele, știți, au citit despre ele și au avut succes diferite.
00:02:44:21 – 00:03:10:09
Greg Brooks
Dar ceea ce suntem este un furnizor de soluții de la capăt la capăt. Și asta înseamnă că vă ajutăm să vă configurați sistemele de procese și compania prin documentare și crearea POS și ghiduri de instruire oficializate, astfel încât apoi să putem folosi ceea ce aveți nevoie pentru a vă găsi cel mai bun talent care a trecut printr-un Curs cuprinzător de șase săptămâni de instruire și evaluare axate pe domeniul imobiliar cu Rock Station.
00:03:10:12 – 00:03:31:14
Greg Brooks
Așadar, ajutăm să îmbine oamenii cu procesul pentru a crea un rezultat excelent pentru client, indiferent de poziția de care are nevoie. Și suntem foarte norocoși, știi, că lucrăm cu scopul și cu parteneri grozavi ca tine, avem o ofertă întreagă de morcovi. Deci, știți, să vă gestionați SEO și site-ul web, toate acestea printr-un VA instruit cu care am colaborat.
00:03:31:14 – 00:03:52:22
Greg Brooks
Deci a fost o călătorie, evident, în ultimii doi, trei ani. Imobilul pare să se schimbe în fiecare săptămână. Așa că a făcut ca rolul meu în cadrul companiei este să lucrez direct cu partenerii noștri ca dvs., să lucrez cu clienții noștri pentru a înțelege cum se schimbă afacerea, știți, cum vă putem ajuta să creșteți, să creșteți și să conduceți o companie care nu te alergi?
00:03:52:24 – 00:04:14:10
Greg Brooks
Și cum îl ajutăm, știți, să conectați Vas pentru a vă putea spune că știți că o privim ca pe o cheie secretă, nu? Dacă poți obține ceva Vas de calitate în echipa ta, indiferent dacă abia ai început sau dacă ești un operator la scară largă care face zece, 20, 50 USD pe lună, talentul virtual cu adevărat talentat te poate ajuta cu adevărat să deblochezi și să treci de nivel și face următorii pași.
00:04:14:12 – 00:04:17:06
Greg Brooks
Încercăm să ajutăm, știți, și facem asta pentru clienții noștri.
00:04:17:09 – 00:04:41:06
Brady Winder
Absolut. Ei bine, mulțumesc pentru cele opt lucruri pentru introducere și mulțumesc pentru explicarea asta, omule. Este ca și cum am vorbit despre VA, peisajul asistenților virtuali s-a schimbat foarte mult de-a lungul anilor. Și pentru oricine ascultă, promit că nu va fi o prezentare de vânzare de 30 de minute pentru Rocket Station. Scopul meu pentru acest episod este să vă ofer o oarecare înțelegere, astfel încât să puteți lua o decizie ca mine?
00:04:41:07 – 00:04:58:24
Brady Winder
Am nevoie chiar de un VA în afacerea mea? Am nevoie de ajutor în afacerea mea? Și apoi într-adevăr un context cu privire la cum arată, pentru că vreau să vă economisesc timpul de a merge la Google și de a scrie cum să angajați un VA și cum funcționează Vas în această groapă de cercetare care nu este specific industriei.
00:04:58:24 – 00:05:28:06
Brady Winder
Așa că o să aleg mintea lui Greg despre cum arată asta pentru un investitor, ce fac ei, ceea ce știi, un VA tipic nu ar face sau că trebuie să te antrenezi și să creezi un proces pentru ei și să afli de ce . De ce să mergi specific imobiliar în timpul în care acest lucru te poate salva. Așa că ați menționat, știți, furnizorul de personal virtual de la capăt la capăt, băieți, ați fost VA este tot ce faceți. Spuneți-mi despre Vreau să vorbesc puțin mai întâi despre cum este peisajul VA.
00:05:28:06 – 00:05:46:25
Brady Winder
Am menționat, știi, mă simt de parcă era înainte, Hei, am un VA care face asta, dar acum aud mai mulți oameni spunând: Da, am o echipă de șapte oameni, știi, patru dintre ei sunt în Filipine, trei sunt în SUA. Și, știi, s-a schimbat doar felul despre care vorbim. Deci unde este asta?
00:05:46:27 – 00:05:51:27
Brady Winder
Unde a fost cu adevărat? Mai important, cum ar fi unde vezi acest titlu? Ştii?
00:05:51:29 – 00:06:09:01
Greg Brooks
Da, cu siguranta. Adică, VA este mai ales în spațiul imobiliar. Și când spunem VA, evident că vorbim de asistent virtual. Era un fel de secret al fiecăruia, dar ca și cum toată lumea și-a făcut tipul VA sau au pe cineva în străinătate care poate face un pic de gestionare a datelor pentru ei sau o cheamă rece.
00:06:09:03 – 00:06:35:07
Greg Brooks
Adică, tot ceea ce vorbim cu adevărat este o piesă dintr-o industrie mult mai mare numită industria BPO. Deci, cum ar fi, mă refer la numele oricărei mărci importante, American Express, Google, Oracle, știi, au zeci și sute de mii de locuri de muncă în străinătate. Cred că acolo unde se află, a devenit cu adevărat un instrument puternic în domeniul imobiliar, pe măsură ce această secțiune a afacerii s-a maturizat este și într-adevăr, într-adevăr, pentru companii ca a noastră, ceea ce încercăm să facem este același nivel de talent.
00:06:35:08 – 00:06:58:24
Greg Brooks
Știi, cu toții am aflat în timpul COVID, hei, putem face aproape totul, aproape toată afacerea noastră se desfășoară în sala de calculatoare. Deci nu contează dacă sunt în Dallas, Manila, Portland, ca și cum aș putea cumpăra proprietăți. Pot cerceta, pot efectua apeluri de oriunde, ceea ce este grozav. De asemenea, știi, pentru asta, pentru aceia dintre noi am mers pe drumul descoperirii lui Vas și cum pot acum să profit de asta?
00:06:58:26 – 00:07:21:17
Greg Brooks
Parcă îți dai seama rapid că sunt atât de mulți oameni talentați în întreaga lume. Știi, știi mereu, ești mereu prost să nu folosești pe cineva care costă jumătate din costul angajării locale pentru a te ajuta să-ți dezvolți și să-ți extinzi afacerea. Deci, vreau să spun, într-adevăr Vas, când vorbim despre asta, nu alergăm cu acel termen doar pentru că așa, termenul VA la care te gândești ca la un asistent administrativ, nu?
00:07:21:17 – 00:07:50:05
Greg Brooks
Cineva care ar dori să-ți gestioneze calendarul sau poate să-ți verifice căsuța de e-mail, ceea ce nu mă înțelege greșit, VA cu siguranță poate face asta. Dar vreau să spun, încercăm cu adevărat să ajutăm la schimbarea mentalității în lumea imobiliară pentru a spune, Hei, aceștia sunt, aceștia sunt membrii echipei. De exemplu, acestea sunt părți valoroase, integrale ale echipei dvs., care vă ajută cu adevărat să deblocați și să scalați mai rapid, deoarece poate, poate, vă puteți permite să angajați o persoană dacă ați angaja local sau dacă ați avea patru oameni care ar putea face asta?
00:07:50:05 – 00:08:21:23
Greg Brooks
Cum îți înmulțește asta afacerea? Cum poți crește mai repede și mai repede? Și ceea ce am văzut, în special în spațiul imobiliar în ultimii doi sau trei ani, sunt modalități mai creative pe care clienții noștri caută să le folosească de bază. Așa că glumesc că la toate apelurile noastre de consultanță, știi, ai revenit acum patru ani, întrebarea numărul unu pe care am primit-o a fost, ei bine, cum pot comunica cu cineva din jumătatea lumii și, știi, noi' Avem o consultație de 30 de minute în care vrem să sărim, cum ar fi, bine, cum arată rolul?
00:08:21:23 – 00:08:41:02
Greg Brooks
Ce este Și vorbim despre cum ar fi, hei, suntem aici din cauza Voice over IP din cauza CRM-ului tău. Ei bine, acum, ca și cum toată lumea a fost VA în anumite privințe timp de trei ani. Deci au înțeles, înțelegi ce vreau să spun? Așa că acum partea cu adevărat distractivă și ceea ce vom aborda aici este niște modalități creative de a folosi Vas.
00:08:41:02 – 00:08:51:19
Greg Brooks
Dar, de fapt, tot ceea ce vorbim este doar talentul care se întâmplă să trăiască într-o altă țară, că, atunci când îi pregătești pentru succes în mod corect, ei pot face orice într-o afacere modernă de investiții imobiliare.
00:08:51:21 – 00:09:10:18
Brady Winder
Mă bucur că ai spus-o așa, pentru că cred că există această concepție greșită că oamenii îl pun pe Vas într-o cutie ca doar muncă administrativă și o au. Creierul nu a fost deschis să placă, iată toate lucrurile pe care le pot pune pe cineva să le facă pentru că, așa cum ai spus tu, este un membru al echipei, la fel ca orice alt membru al echipei. De fapt, avem, nu știu câți știu cel putin una sau doua.
00:09:10:18 – 00:09:37:09
Brady Winder
Avem un parteneriat cu voi, băieți, în care avem oameni de la Rocket Station care lucrează în îngrijirea șantierului și care fac doar parte din echipă. Deci, să vorbim despre Vreau să vorbim despre unele dintre cazurile de utilizare creative. Așa cum ați menționat. Sunt foarte încântat să aud cum alți investitori vă valorifică serviciile voastre. Și un alt lucru despre care vreau să vorbesc este cum știi tu, cum te antrenezi pentru cultură și cum îi faci să se implice în echipa ta?
00:09:37:09 – 00:09:52:24
Brady Winder
Într-adevăr, cum construiești încrederea? Așa că haideți să ne facem pas câte un pas. Să spunem că, dacă sunt un investitor solo, să zicem că fac câțiva dolari pe lună, vânzez cu ridicata, mă întorc și muncesc 80 de ore pe săptămână și sunt Greg, nu vreau să lucrez 80 de ore pe săptămână. Trebuie să descarc niște chestii.
00:09:52:24 – 00:09:56:11
Brady Winder
Nu știu care sunt primele lucruri pe care trebuie să le fac?
00:09:56:13 – 00:10:18:10
Greg Brooks
Da, adică, imobiliare, știm cu toții că este o afacere bazată pe tranzacții, nu? Ah, să spun o poveste scurtă. Deci, partenerul meu Rob, ne-am cunoscut. El a fondat această afacere, a fost un investitor în Dallas și chiar s-a interesat de asistenți virtuali. Și asta a fost acum opt ani, acum nouă ani. Deci, vorbind despre cei pe care îi cunoașteți, a citit cele patru cărți principale pe care toată lumea le citește.
00:10:18:15 – 00:10:37:27
Greg Brooks
Ei sunt ca, oh, asta e chestia. Acest lucru este interesant. Principalul motiv pentru care a intrat în el este pentru că a fost blocat în ciclul investitorilor, nu? Își întărea marketingul, dădea apeluri la rece, avea semne de bandiți, totuși CEO-ul său mergea, știi, au venit piste, s-a calificat, conduce lucrând. Ieșea la întâlniri, lua semnul contractului, știi, trecea prin întregul ciclu de viață.
00:10:37:27 – 00:10:52:27
Greg Brooks
Și ar dura șase, opt, zece săptămâni. Și apoi ar spune: Bine, am nevoie de un lot nou, proaspăt de piste. Ei bine, atunci nimeni nu lucrase în partea din față a casei, nu? Părea că urmărea înțelegeri, negocia și mergea și lucra cu dispozițiile lui, partenerul său, care s-a cam specializat în dispoziții.
00:10:52:27 – 00:11:25:28
Greg Brooks
Ei bine, și-a dat repede seama, cum ar fi suișurile și coborâșurile, cum ar fi acel ciclu de marketing asemănător până la calificarea pentru urmărirea afacerilor, de parcă avea să iasă la fel de uimitor pe cât poate fi imobiliar atunci când ești un operator solo și ești blocat, da, e greu, omule. E o bătaie, nu? Este, este, știi, bancomatul pe care mulți, știi, antrenori și guru de acolo pictează imobiliare în tine foarte repede în primele trei luni își dau seama de genul, oh, nu, asta este munca ca ai succes sau e treaba.
00:11:26:01 – 00:11:51:12
Greg Brooks
Așadar, ceea ce aș spune este că oricine ascultă acest podcast sau ascultă acest episod, aducând pe cineva să te ajute la front-end cu gestionarea clienților potențiali, cu solicitări de ieșire, asta trebuie să fie primul tău, deoarece există într-adevăr două victorii care se întâmplă atunci când obține pe cineva care poate, fie că este la fel de simplu, cum ar fi, Hei, am nevoie de cineva care să efectueze apeluri directe sau am nevoie de cineva care să-mi califice clienții potențiali atunci când îmi trimit formularele sau vin să fie pe site-ul meu.
00:11:51:14 – 00:12:23:00
Greg Brooks
Da. Cel mai mare lucru, cu ce va ajuta este doar consistența țevii, nu? Le spun oamenilor că avem studii de caz incredibile pentru mulți dintre clienții noștri. Adică, doar pentru a atrage pe cineva la o conversație calificată și asta înseamnă oriunde de la 7 la 9 puncte de atingere, doar pentru a-l duce la această conversație, a fost ca, câți dintre noi dacă mergeți să descărcați o listă de 2000 sau dacă sunteți dacă aveți 25 de întrebări pe săptămână vin pe site-ul dvs. web, câți oameni au timp în timp ce operează afacerea și execută dispozițiile și stau la coadă următoarea noastră campanie de marketing?
00:12:23:03 – 00:12:56:06
Greg Brooks
Câți oameni au timp să ridice telefonul sau să trimită cinci, șapte, zece e-mailuri? Dreapta? Așa că este ca clasicul, cum ar fi 80, 20, 20% dintre clienți potențiali sunt doar lovitura de marketing. Sunt motivați, se vor închide. De parcă le poți obține și poți să te grăbești spre, să monetizezi de pe acel lead încă, dar 80% sunt corecte lucrurile care durează puțin mai mult sau sunt o creștere mai lungă sau pe care trebuie să le faci al șaselea al șaptelea al optulea al nouălea punct de atingere acolo este locul în care începeți să lucrați corect. Acolo este deblocat scalabilitatea.
00:12:56:08 – 00:13:18:05
Greg Brooks
Acolo știți, costul pe client potențial, costul pe achiziție. Acolo încep să devină din ce în ce mai puțin din cauza lățimii de bandă pentru a continua această urmărire și pentru a aduce mai multe afaceri. Așa că întotdeauna le spun oamenilor că ne vom oarecum poziționa pe care o numim un manager de lider virtual. Este un fel de hibrid în special, și probabil că asta vorbește mai mult despre un tip de solopreneur.
00:13:18:06 – 00:13:36:13
Greg Brooks
Dacă ai doar o echipă de doi sau trei, aceasta este persoana ta care poate desfășura activități la rece, nu? Misto. Campanii de apelare la tehnicieni, clienți potențiali de calificare care vin de pe site, știi, prospectare, grupuri Facebook, oricare ar fi strategia ta, este cineva care poate face asta în mod constant în vrac fără ca tu, fără ca tine, proprietarul afacerii să fie nevoit să o facă.
00:13:36:13 – 00:13:42:09
Greg Brooks
Pentru că să fim sinceri, la fel ca majoritatea investitorilor imobiliari, acestea sunt lucrurile pe care le smulg din cauza faptului că trebuie să facă frig.
00:13:42:11 – 00:14:03:01
Brady Winder
Oh da. Vreau să spun, parcă simt că majoritatea investitorilor sunt unul dintre cele trei lucruri, cum ar fi vizionarul tău, vrei să începi o afacere și să conduci cu ea, dar nu vrei să gestionezi totul sau ești un marketer la inimă, sau poate ești doar o afacere mai aproape. Poate că ești tipul căruia îi place să facă achiziții, dispoziții precum să se așeze, să strângă mâna.
00:14:03:03 – 00:14:19:29
Brady Winder
Dar nu simt că mulți oameni cu care vorbesc spun: Da, vreau să mă calific toată ziua. Și așa, dar asta îți ia mult timp. Și așadar, dacă ați putea elibera o parte din acel timp și cu adevărat acea energie mentală, să vă scăpați de anxietatea de a vă face mai mult din munca voastră creativă, unele dintre cele mai bune lucrări ar fi puternice.
00:14:20:01 – 00:14:35:19
Greg Brooks
Și partea strategiei, nu? Deoarece este ca și cum ai rămas blocat toată ziua în a-ți califica clienți potențiali sau ai lucra în CRM sau ai timp să cercetezi o nouă piață, ai timp să asculți un podcast ca acesta pentru a învăța ceva? Ai timp să faci rețea cu un creier ca Nu, corect.
00:14:35:19 – 00:15:00:24
Greg Brooks
Acesta este unul care cred că este aproape obișnuit cu clișeul, dar așa mulți investitori imobiliari se blochează lucrând în afacere, mai degrabă decât să lucreze la ea. Parcă așa arată de fapt. Este, atunci când încerci să obții următoarea afacere peste linia de sosire și rămâi blocat în a face detaliile unei lucrări de tip repetitiv, bazate pe proces, care nu îți permite să fii afacerea mai aproape decât ai sunteți sau să fiți strategul de marketing care sunteți.
00:15:00:25 – 00:15:15:06
Greg Brooks
Ca și motivul pentru care ai intrat de fapt în imobiliare. Și ceea ce știm, ceea ce este atât de important este ca dezvoltarea sistemelor și proceselor în jurul acestora, astfel încât să puteți folosi un VA, astfel încât să poată face munca așa cum aveți nevoie. Deci poate exista consecvență, astfel încât afacerea să poată începe să se extindă și să crească.
00:15:15:06 – 00:15:32:29
Greg Brooks
Dar, mai important, ca tine ca proprietar, ca președinte, ca investitor al cărui nume este pe ușă, poți începe cu adevărat să fii proprietarul unei afaceri. Și pentru unii oameni care sunt de genul, Hei, mi-ar plăcea să fac constant o afacere pe lună pentru alți oameni. Asta vreau să ajung la 25 de oferte. Sunt ca economiile de scară.
00:15:32:29 – 00:15:37:12
Greg Brooks
Există diferite, dar aplicațiile pentru a ajunge acolo sunt aceleași, știi, vreau să spun.
00:15:37:15 – 00:15:50:02
Brady Winder
Îmi place felul în care ai pus că lucrurile împreună sunt la fel, este adevărat. Așa că haideți să vorbim despre că ați menționat că unii dintre clienții dvs. vin cu câteva moduri cu adevărat creative. K. Putem folosi băieți pentru asta? Ce se intampla acolo.
00:15:50:04 – 00:16:06:00
Greg Brooks
Da, vreau să spun că o poți aduce înapoi la parteneriatul pe care îl avem cu voi, mai ales pe partea SEO. Da, vreau să spun, vreau să spun Vas, știi, rulează pagini, știi, pixeli care spun că rulează toate rapoartele de audit în jurul tuturor cheltuielilor publicitare pe care le au bugetele de gestionare, acționând ca niște cumpărători juniori.
00:16:06:00 – 00:16:25:15
Greg Brooks
A fost ceva pentru care, știți, acum trei sau patru ani nu aveam niciun caz de folos. Știi, am avut o mulțime de oameni care foloseau Vas pentru campanii de apeluri și mesaje text, gestionarea CRM și acum, știi, vedeam clienții noștri devenind foarte creativi în ceea ce privește auditarea copiei publicitare și crearea de noi anunțuri și testarea divizată.
00:16:25:17 – 00:16:31:09
Brady Winder
De forța sa, pentru că ai schimbat regulamentul și, știi, exploatarea mesajelor text a dispărut.
00:16:31:12 – 00:16:51:08
Greg Brooks
Alchimia Exact. Și acolo unde ei au văzut cum ar fi hei, membrii acestei echipe credibili, cum ar fi unde îi pot reutiliza undeva și, de asemenea, cred că o mare parte are de-a face cu operatorii pe care îi cunoașteți pe toată lumea, nu pe toată lumea. Aș spune că mulți oameni există acum o anumită distanță sau virtuală, știi, dacă vrei, termenul iBuying a cam dispărut.
00:16:51:08 – 00:17:09:12
Greg Brooks
Dar așa cumpărăm, unde noi toți căutăm o nouă piață, mai ales în această situație economică comprimată pe care o avem. Deci, este un fel de a pune oamenii în situația în care să încercăm asta, să vedem dacă echipa noastră poate face asta. Să construim un fel de plan și amabilă. Împărtășesc care ar fi pașii către succes și las părerile noastre să se ocupe de asta.
00:17:09:12 – 00:17:28:12
Greg Brooks
Deci da, este, este nou. A evoluat foarte mult de la asistentul virtual, doar apelantul rece sau doar asistentul meu personal de administrare, până la Vreau să spun că avem clienți care sunt influențați peste tot și multe afaceri diferite, unde știți că în fiecare săptămână vin la noi. . Hei, crezi că aș putea face asta de genul, Bine, hai să luăm un apel.
00:17:28:12 – 00:17:32:02
Greg Brooks
Să vedem. Cred că dacă începem, probabil că ei au tăiat-o.
00:17:32:02 – 00:17:47:20
Brady Winder
Așa că cred că atunci când vezi când spui SEO, pot, pot simți că o mulțime dintre urechile ascultătorilor noștri care se ridică trec, VA poate face asta. Așa că dă-mi un context pentru nivelul de expertiză și pregătire. Cum ar fi, cu siguranță, ce fel de muncă fac spectatorii pentru SEO.
00:17:47:21 – 00:18:06:27
Greg Brooks
Așa că o mulțime este ca, știi ce, cum numim ca instalațiile digitale din spatele ei, înțelegi ce vreau să spun? Deci, fie că este vorba despre configurarea pixelilor, gestionarea paginilor web, chiar și verificarea linkurilor, noi, știți, lucrăm cu un client mare care cheltuiește substanțial reclame, știți, șase cifre în fiecare lună în publicitate plătită.
00:18:06:27 – 00:18:20:00
Greg Brooks
Ei bine, la fel ca un lucru mare pentru el, dacă o legătură scade, aceasta este o problemă mare. Așa că, literalmente, Vas, merge mai departe și auditează toate campaniile sale, toate secvențele sale, asigurându-ne că linkurile sunt minciuni, asigurându-ne că ATM-urile trec corect.
00:18:20:02 – 00:18:24:26
Brady Winder
Este un QC practic pentru a te asigura că nu irosești tot bugetul de marketing.
00:18:24:28 – 00:18:38:16
Greg Brooks
Exact. Pentru că totul este bine și bine. Adică, sunt sigur că mulți oameni, știi, au cel puțin un apel lunar, sper săptămânal, pentru a-i verifica despre like și performanță. Dar parcă nu e nimic mai rău decât să fii o săptămână sau o lună și să faci asta, e așa de ciudat. Această campanie a ucis-o pentru noi.
00:18:38:18 – 00:18:55:11
Greg Brooks
Acum am cheltuit cinci mii și nu avem nimic pentru asta. Și doar pentru a afla toate linkurile greșite sau o pagină web în jos sau ceva de genul, este ca toate acele lucruri mici despre care, atunci când vorbești despre lucruri operaționale, este ca și cum ai avea o echipă, știi, locală sau în piața ta. , ca cine? Cine va avea timp să facă asta pentru a merge și a aprecia, face clic pe fiecare campanie?
00:18:55:11 – 00:18:58:23
Greg Brooks
Și cum crezi că asta nu este o generare de venituri, de fapt.
00:18:58:23 – 00:18:59:05
Brady Winder
Nu.
00:18:59:05 – 00:19:38:07
Greg Brooks
Interes pentru venituri, dar nu vei fi, nu ar trebui să fii proprietarul petrecându-ți timpul făcând asta. Deci, cum ar fi crearea multă scalabilitate acolo. Și apoi și o voi spune și cu siguranță nu trebuie să transformăm asta într-o conversație prin chat AI, dar utilizarea AI dintr-o perspectivă reală a tipului de cuvânt publicitar ne-a ajutat cu adevărat să construim clienții noștri. scalabilitate acolo să ne placă dacă este la fel ca strategia organică în jurul, știi, crearea de bloguri și conținut pentru site-ul web, fie că este vorba despre cititorii de copiere a site-ului web, am reușit să-l avem pe Vas acolo unde da, nu doar o fac pe cont propriu și publicându-l,
00:19:38:07 – 00:19:58:26
Greg Brooks
dar 80, 90% din munca care vine cu copywriting, care vine cu postarea de conținut pe care acum le folosim Vas și sunt și mai rapid la asta acum, din cauza ochiului unde putem ajunge, trecem la linia de sosire, amabil. de orice, de la creare la QC până la gestionarea bugetelor și cheltuielilor publicitare și testarea ca și cum ar fi totul în general.
00:19:59:01 – 00:20:14:10
Brady Winder
În timp ce suntem în asta. Ai menționat că îmi place că suntem într-o astfel de perioadă unică în timp în care realizăm că învățăm, știi, învăț cât de mult durează să folosești AI și am spus, da, este o economie enormă de timp sau dar ai ajuns și tu, ai ajuns să cunoști problema, așa că ai ajuns să știi cum să o rezolvi.
00:20:14:10 – 00:20:33:09
Brady Winder
Încă trebuie să fiți un expert în materie despre ceea ce scrieți, știți, pentru a nu rezulta ca, știți, doar conținut generic în acest caz, băieți, aveți orice părere care face ca linkuri interne SEO gratuit sau lucruri de genul asta, cum ar fi legarea postărilor de blog între ele, care pot ajuta la construirea încrederii în tine o strategie care.
00:20:33:09 – 00:20:53:27
Greg Brooks
Nu, cu siguranță. Și chiar și ca strategia de conectare înapoi, cum ar fi dacă este ca și cum ai contacta pentru postarea oaspeților, ca toate chestiile astea, asta necesită doar timp și coordonare și mă refer și la conectare. Și toate acestea sunt chestii bazate pe proces. Și știu că ne vom gândi cum să angajez cu succes. Sună grozav, dar unde găsesc acea persoană, știi, cum să dezvolt procesul în jurul cum să fac asta?
00:20:54:00 – 00:21:06:03
Greg Brooks
Trebuie să vezi un public în jurul ei, știi, urmărind acele linkuri și link-uri înapoi, iar partenerii și oaspeții postând cum să creezi o structură cu adevărat puternică. Deci, VA are o sarcină de lucru gestionabilă care poate fi urmărită, este de asemenea foarte important.
00:21:06:05 – 00:21:33:08
Brady Winder
Bine. Așa că am vorbit despre unele aspecte tehnice, cum ar fi cazurile de utilizare, unde încadrezi un VA în afacerea ta? Una dintre preocupările pe care le-aș avea și pe care le-ar avea investitorii este, mai ales că vorbim despre ceva precum crearea de conținut, unde acum ei sunt responsabili pentru o parte din vocea mărcii tale și tonul tău, imaginea ta. Cum construiești încredere, să spunem cu un VA, dar cu adevărat cu o echipă?
00:21:33:08 – 00:21:46:09
Brady Winder
Pentru că primești același lucru dacă angajezi pe cineva local. Deci, cum îi antrenezi pentru cultură, cum îi integrezi în echipa ta? Și pentru context, de unde sunt majoritatea vederilor cu care lucrați?
00:21:46:11 – 00:21:55:00
Greg Brooks
Da, deci toți oamenii noștri aveau sediul în Filipine, așa că avem aproape 2200 de oameni în și în jur, majoritatea Manila erau complet îndepărtate. Deci toate în Filipine.
00:21:55:04 – 00:21:59:01
Brady Winder
Bine. Da. Deci cum, cum construiești încrederea? Cum arată asta?
00:21:59:03 – 00:22:07:14
Greg Brooks
Oh, cu siguranță. Cuvântul ăla de cultură, nu? Ca și cum toată lumea aruncă în jurul valorii de cultură și devine clișeu și este ca, Oh, avem o cultură grozavă. Este ca, ce înseamnă asta? E ca și cum, ei bine, trimitem tuturor o pungă, o cafea.
00:22:07:16 – 00:22:09:00
Brady Winder
Se spune gogoși vinerea.
00:22:09:06 – 00:22:24:18
Greg Brooks
Asta e ceea ce este Am văzut un LinkedIn grozav zilele trecute. Literalmente, este ca și cum oamenii ar vrea să ne întoarcem cu toții la birou, pentru că cultura este uimitoare și este ca o imagine a unei felii, cum ar fi aici covrigi felii sau nu feliați. . Acum iată cultura noastră. Parcă sunt.
00:22:24:18 – 00:22:32:22
Brady Winder
Plâng înăuntru din cauza slujbelor anterioare unde parcă ar fi apărut covrigii. Și asta a fost caseta de selectare a like, we have culture.
00:22:32:24 – 00:22:38:06
Greg Brooks
Șeful merge în covrigi. Toți au un grup, dar văd că este grozav.
00:22:38:09 – 00:22:41:18
Brady Winder
Ce e da, omule ce.
00:22:41:21 – 00:23:02:02
Greg Brooks
Dacă am avea poziția noastră față de cultură, vreau să spun că poate merge în multe moduri diferite ceea ce spunem în ceea ce privește integrarea cu succes a unui VA în afacere. Ceea ce găsim și acest lucru este adevărat pentru angajările locale, este adevărat pentru oameni ca noi toți conducem afaceri, probabil că toți ne-am angajat și toți avem.
00:23:02:02 – 00:23:25:04
Greg Brooks
Probabil cea mai grea parte este cum aliniez pe cineva cu obiectivele mele și rolurile sale? Cum le dau claritate în ceea ce privește domeniul de activitate pe care trebuie să-l dețin și KPI-urile din jurul acestuia? Dreapta? N-am angajat niciodată pe cineva sau personal nu mi-am luat niciodată o slujbă în care, în prima zi, am fost de parcă vreau să obțin, nu vreau să fiu aici.
00:23:25:04 – 00:23:41:27
Greg Brooks
O să văd cât timp pot, știi, să încasez un cec. De exemplu, nu de aceea oamenii trec prin procesul de interviu și sunt angajați. Ceea ce descoperim este că atunci când oamenii se epuizează sau când nu se integrează bine sau când nu ating valorile pe care poate CV-ul lor sau pe care ne-am gândit că le vor face prin procesul de calificare.
00:23:42:00 – 00:24:03:02
Greg Brooks
De obicei, se reduce la două lucruri managementul sau claritatea în cadrul rolului. Și ceea ce vreau să spun prin asta este că dacă conduci o echipă mare, mulți manageri sunt manageri accidentali, nu? Înseamnă că au fost cei mai buni performanți, iar cei mai buni performanți se ridică. Și pe măsură ce ajungi la înălțime, ce faci dacă îi plătești mai mult? Au trebuit să facă mai mult.
00:24:03:04 – 00:24:29:28
Greg Brooks
Dar nu investim cu adevărat în formarea lor de management, nu? Când treci de la interpret la persoană responsabilă de spectacolele altora, este ca o maturizare a carierei pe care doar multe companii nu o fac. Dreapta. Sau când vezi un proprietar citat, știi, al unei persoane care are o astfel de echipă 60% din timpul tău, 70% din timpul tău, cu care ar trebui să-ți petreci timpul, cultivând acel leadership, fiind în contact cu acea.
00:24:30:00 – 00:24:47:26
Greg Brooks
Cealaltă parte a acesteia este structura și procesul în jurul definirii clare a domeniului de activitate și a ceea ce doriți să facă angajatul. Adesea, știi, auzim că vrem să angajăm pe cineva cu o experiență foarte mare. Ce înseamnă asta cu adevărat? Ei bine, nu vreau să-i antrenez. Vreau doar să știe și să-și dea seama.
00:24:47:29 – 00:24:49:10
Greg Brooks
treaba tuturor.
00:24:49:13 – 00:24:49:28
Brady Winder
Da.
00:24:50:01 – 00:25:06:08
Greg Brooks
Da, cultura fiecăruia este puțin diferită. So the strategy that we deploy with our clients that I would tell anybody, whether you work with us or whether you're just kind of looking out for Vas, you're on your own, or if you have Vas and you're like, They're really great, they're really in tune, but the results aren't there.
00:25:06:10 – 00:25:29:00
Greg Brooks
I would dive into your processes. Do you have for each scope of work, each task, each responsibility? Do you have a clearly defined document? Do you have a video recorded training? Do you have a step by step step that can give that person clarity in terms of you're the business owner, it's your name on the door. How do you scale yourself in, multiply how you would do it.
00:25:29:00 – 00:25:47:11
Greg Brooks
And the way to do that is through process and system documentation. We find so many people just have their business fully stuck in their head. It becomes very hard because if you're hiring, whether you're a small shop or a big shop, you're usually not hiring because you have an abundance of time on your hands, right? You're using opportunity daily in you're growing.
00:25:47:11 – 00:26:05:24
Greg Brooks
You just paid 50 grand for a new marketing campaign to kick off like there's a lot of stress. So by spending the time to really dive into like, okay, why are we hiring this role? Who do they report to? And then diving into the particulars as to the scope of work, like going back to that lead manager example, like, okay, or CRM, how would, how, how do we train them on that?
00:26:05:24 – 00:26:24:05
Greg Brooks
You know, what's software we're using as a, you know, investor view that any of the ones out there, how do we make sure that they're going to know the buttons, to press the links, to hit the notes, to take the, you know, the structure to follow so that we can expedite their learning curve rather than just saying, hey, come sit beside me and watch how I do it.
00:26:24:06 – 00:26:41:27
Greg Brooks
Right. That's kind of everyone's all back for training. And I think we've all been in school and for a lot of people, the traditional listen to the teacher tell us how to do it and then go figure it out. Like we actually learn through the practical, through that doing the homework and doing the studying and getting the reps.
00:26:42:00 – 00:26:56:10
Greg Brooks
So by having them in a process, it allows you to give the the future, hire the VA the opportunity to succeed because they got clarity, they know what and how, right, which is so important, especially through that first 30 days of getting into and with your team.
00:26:56:12 – 00:27:22:23
Brady Winder
Yeah, so the first 30 days, I'm glad you mention that because what I wanted to ask is like you've, you've outlined like what it takes to build trust and have that VA be confident and successful. So that makes sense. Like clear expectations, good management, a good working relationship. It's actually simpler. Simpler than I thought. Like if they know what they're doing and what they signed up for it, that creates some of the trust.
00:27:22:25 – 00:27:39:24
Brady Winder
But as far as communication between like the the investor or the leader in their team, what's that look like for the first 30 days and what's that look like for the next three years as far as like how many how many touch points in a week? Are they communicating with them?
00:27:39:27 – 00:27:59:19
Greg Brooks
Yeah, no, definitely. I think the scope of the of the role they're plugging into it definitely varies. Like we mentioned, when you have someone who's running your marketing or your property up propping up a new marketing campaign or ad spend that you probably on daily check ins. But for that, for a general rule of thumb, if you're hiring a VA, a go through the process of documenting and clearly defining what you want them to do at it.
00:27:59:21 – 00:28:16:02
Greg Brooks
Once you now hire someone and get them in the seat, you don't just want to put them in the corner and say, Here's your playbook, have fun. Let me know how it goes. Like, we want to set very intentional, very deliberate check ins. So what we typically recommend is, is for the first 30 days, we do a check in every single morning.
00:28:16:05 – 00:28:39:20
Greg Brooks
Okay, So it's strictly just a dive in. Any questions from the day before? You know, here's where I would like your priorities to be. Do you have any questions for me and just set that cadence of knowing that that they're there for you or that you're there for them? I mean, building that trust, building that culture? Well, we also encourage is doing an end of day check out right what came up what issues like don't create any gray area.
00:28:39:22 – 00:28:55:22
Greg Brooks
Right. The worst thing I mean one complaint that we hear from a lot of people, especially within Vas, was it's like I thought they were good, but then I audited their work and it turned out they actually weren't doing anything because there was this one issue and they didn't want to come to me to ask about it. And we said, Well, why?
00:28:55:22 – 00:29:11:15
Greg Brooks
Why didn't you ask? You know what I mean? They just because you think about the time trait, you're right. They hire that VA, They just saved you 4 hours a day. Well, I think you can find 15 minutes to go to them and say, Hey, is everything good? And it makes sense. The document makes sense.
00:29:11:15 – 00:29:11:28
Brady Winder
Da.
00:29:11:29 – 00:29:19:16
Greg Brooks
So where did your logging, you know, I mean, like, it's a time trait. It's not a lot of people that I always use the the staples and rhythm of that was easy button.
00:29:19:18 – 00:29:20:16
Brady Winder
Yeah yeah.
00:29:20:18 – 00:29:33:29
Greg Brooks
It's it's like I don't know why but a lot of a lot of viewers out there are a lot of investors have this connotation that like these are just the easy button. You're going to hire someone that just knows your business, knows what to do, and you can just set it and forget it. And like, that's just not true.
00:29:33:29 – 00:29:55:02
Greg Brooks
That's not people, right? So changing it, changing your mindset as the as the owner to now be the accountability structure rather than the operator that has to do it. That's where you got to be. So setting those daily check ins to have intentional conversations and maybe for the first couple of weeks, like it's minimal feedback, like at the end of the day, like you're still kind of dating at that, you know what I mean?
00:29:55:02 – 00:30:18:12
Greg Brooks
Like for like, you know, a lot of us, like, say, I'm married with my wife, like there wasn't a lot of sharing going on the first month, but it was like we had to keep going on dates and texting and all of a sudden there builds trust. It's that same kind of kind of methodology where if you're intentional with setting that time aside every single day, 15 minutes in the morning, 15 minutes at night, sometimes it turns into a 30 minute conversation, an hour long conversation.
00:30:18:18 – 00:30:38:19
Greg Brooks
But that's what builds the trust. And through those conversations, you know, you'll really be able to flush out any inconsistencies or any, you know, any areas where expectations aren't being met. Just because building the trust where the employee, the VA knows that you're invested in their success. And a lot of people forget about that. They do a couple of calls at the beginning of like, Oh, they got it.
00:30:38:24 – 00:30:51:12
Greg Brooks
They see like an initial, you know, they convert one lead on day number two and they're like, Oh, they got it. I don't need to waste any time over there, do it. And then a month later through two months later, the performance is bad and it's like, well, I don't know how that happened. They crushed it on the second day.
00:30:51:14 – 00:31:14:10
Greg Brooks
So it's that consistency through the first 30 days and then from there evaluating right at that time, if you've done it right, they should be a pretty autonomous team member. Da. So maybe it's a weekly powwow, maybe it's a monthly check in. Like at that point you can kind of evaluate based on like how much tracking do I have in my software, do I need to be meeting with them this frequent?
00:31:14:10 – 00:31:27:11
Greg Brooks
Because there's a lot of moving parts that are happening in and around their role. But I say for the first 30 days you need to be carving out at least 30 minutes a day, 50 minutes morning, 50 minutes afternoon to establish that communication and create that feedback.
00:31:27:13 – 00:31:49:12
Brady Winder
So it sounds like from hearing you talk, it sounds like probably one of the biggest, if not the biggest mistake is having, excuse me, real estate investors not put the onus on themselves to like, have their KPIs in place, have clear expectations in place for that Vas and really knowing what they want to get out of that. And in having that touchpoint like how are things going?
00:31:49:15 – 00:32:04:17
Brady Winder
Just expecting it to be an easy buy and when really it's a it's an easier button, you know, rock station industry specific, it's is easier than trying to do it yourself, but you still have to they're they're an integral part of the team. You have to be walking alongside them.
00:32:04:19 – 00:32:28:24
Greg Brooks
Da. And that's I mean for me like that's what I as a business owner, like we're all managers at some perspective or we, we, we have a partner or a number two in the company that is like, hey, maybe we are the visionary and we just want to be idea board person. But we've got I mean I know I carrot you've got the number two that are the operators and for me you know if there's one thing I can kind of pass a lot from like my learnings is I view managed management like true quality management is like two things.
00:32:28:26 – 00:32:50:19
Greg Brooks
It's the ability to get your team what they need to succeed and then hold them accountable to the results you put in place. Like that's all management is. So if you're not setting time aside to do that, whether it's with, you know, your most expensive hire your office or whether it's with your team, like you're not setting anybody up for success and within the business, that's where that like mistrust and how do I know what the Vas are doing?
00:32:50:19 – 00:33:07:11
Greg Brooks
Are they overcharging me? Were they even here yesterday working? I got a bill for them, like that's where that comes from. It comes from, you know, not being in tune and checking in and just setting frequencies and cadences with them to ensure that they're doing what it is that you want them to do. And what's getting, you know, what's getting done.
00:33:07:14 – 00:33:42:18
Brady Winder
Hmm. I like that we're about at time. But one last thing I want to ask you, Greg, is you got to promise to give me a real answer on this. What are Vas not good for? What do you not recommend hiring a VA for? I'm particularly curious if you guys are doing user offering any creative services like video editing, graphic design things where it's it's it's it's less of a you know follow this documentation for this process these steps in a little bit more of like emotional communication like brain communication that makes any sense at all.
00:33:42:20 – 00:33:45:05
Brady Winder
But yeah what if he is not good for research?
00:33:45:06 – 00:34:03:20
Greg Brooks
Asa ca as spune statie de rachete. Nu suntem buni la design grafic. Nu atingem cu adevărat suita creativă de lucruri. Am înțeles o mulțime de întrebări pentru că tocmai am petrecut cea mai mare parte a podcastului spunând: Hei, sunt numiți ca VA, dar sunt doar persoane talentate care se întâmplă să locuiască în altă parte în lume.
00:34:03:22 – 00:34:25:08
Greg Brooks
Deci chiar nu există nimic la care să nu fie buni. Ce aș spune ca proprietar de afaceri, orice, strategie, orice, luarea deciziei finale, nu încercați să externalizați asta. Nu încerca să-ți externalizezi problemele. Nu încercați să angajați VA pentru că ați derulat o campanie de apel la rece și nu ați convertit niciuna. De parcă nu ar exista o listă magică. Nu există niciun VA magic care să-l audă convertindu-se.
00:34:25:10 – 00:35:01:24
Greg Brooks
Cele mai mari greșeli pe care le aflăm că oamenii le fac atunci când angajează sunt că încearcă să facă lucruri pe care ei înșiși nu le-au făcut. Și pur și simplu nu este locul unde VA sau noi externalizăm veterinari. Știi, mă refer la o mulțime de lucruri operaționale de zi cu zi, o mare parte din munca condusă de proces este perfectă, corect, de la efectuarea de apeluri la rece, urmărirea clienților potențiali, curățarea listei, curățarea datelor din CRM-ul tău, contactarea prin ca toate acele chestii bazate pe proces este grozavă și nu vreau să renunț pentru a spune că avem clienți care au avut VA de patru ani care acum sunt în locuri strategice și în echipă de management.
00:35:01:24 – 00:35:20:11
Greg Brooks
Deci, este o persoană pentru care se poate întâmpla, pentru majoritatea investitorilor pe care îi vedem, probabil cei mai mulți oameni care ascultă aici, nu aș încerca să externalizez sau să angajez VA pentru a face ceva despre care dvs. nu aveți o idee generală despre ceea ce trebuie făcut pentru ca acesta să aibă succes. Nu încerca să-ți externalizezi problemele. Asigurați-vă că urmați acești pași pentru a vă asigura că ați pus în aplicare planul.
00:35:20:11 – 00:35:44:01
Greg Brooks
Găsiți persoana potrivită și apoi lucrați cu ea pentru a-i trage la răspundere față de asta. Dar într-adevăr, pentru toți proprietarii de afaceri, știi, așa cum am început cu imobiliare, nu este un bancomat, nu? E greu. Este greu. Sunt multe lucruri în ea. Nu încercați să angajezi un VA dacă întâmpinați probleme cu marketingul, dacă ați ajuns la ultimii 10.000 USD și aveți la dispoziție 60 de zile pentru ca acest lucru să se ocupe sau nu știți dacă ați putea fi o afacere, nu nu angajezi.
00:35:44:06 – 00:35:59:07
Greg Brooks
Sunt toate acele probleme, știi, vreau să spun, angajează VA să execute împotriva planurilor de executare împotriva, știi, roluri definite. Domenii clare la locul de muncă nu angajează VA pentru a umple golurile lucrurilor pe care nu știi cum să le faci sau pe care tu însuți nu ai experiență.
00:35:59:09 – 00:36:30:20
Brady Winder
Și îmi place asta. Este o analogie grozavă. Voi conecta CEO-ul Trevor și/sau găzduiesc podcastul. Nu cu mult timp în urmă a vorbit despre Trevor despre motivul pentru care regretă că a delegat strategia acum. Și așa a fost, știi, pe măsură ce echipa noastră a trecut de la 20 de ani la acum peste 50 la 60 de oameni, a fost ca, bine, voi începe să deleg strategia oamenilor și apoi îmi dau seama de genul, oh, stai, poate unele dintre acestea. fi prea delegat, asta a fost în setul meu unic de aptitudini.
00:36:30:20 – 00:36:45:17
Brady Winder
Sunt foarte bun la aceste lucruri. Dau doar ștafeta fără să-i ghidez. Știi, trebuie să învăț echipa cum să facă asta. Și asta este o perspectivă foarte bună acolo. Nu doar să te aștepți că poți fi doar soluția la problemele tale angajând pe altcineva, dar ai nevoie.
00:36:45:22 – 00:37:08:00
Greg Brooks
Da. Și e ca și cum ai cumpăra timpul înapoi, nu? Chestii dure. Strategia, cum ar fi pârghia VA pentru a obține un dolar scăzut pe oră pentru apelurile la rece, formarea ulterioară, conținutul dvs. de marketing, gestionarea site-ului dvs., utilizați-vă VA și angajați-vă pe Vas pentru a scoate aceste lucruri din farfurie, astfel încât timpul dvs. să poată să fie pe deplin investit în strategie, în luarea deciziilor.
00:37:08:00 – 00:37:30:19
Greg Brooks
Dreapta. Este că e acel compromis de timp acolo. Nu te uita. Aceasta este o problemă grea. Am nevoie de un VA aici, deloc, că 80% cu care am de-a face cu care te ocupi de conducerea unei afaceri, externalizează procesele și sistemele DRE pentru a-l conecta pe Vas acolo, astfel încât timpul tău să poată fi alocat petrecut mai mult pe 20% care va duce la dublarea sau triplarea afacerii dvs. în următoarele 12, opt, 24 de luni.
00:37:30:21 – 00:37:48:19
Brady Winder
Absolut. Ei bine, omule dulce. Ei bine, apreciez că ai împărtășit asta. A fost perspicace pentru mine. Este foarte tare să văd cum s-a schimbat Vas de-a lungul anilor de la, oh, știi, eu am un VA și el știe ce fac ei să-i placă, Hei, aceasta este echipa mea și, și cum s-a schimbat pandemia ceva măcar un lucru în bine.
00:37:48:19 – 00:38:05:23
Brady Winder
Și da, îmi place ceea ce faceți voi, băieți, cred că nu cred că știu că a fost o mare binecuvântare pentru echipa noastră și pentru mulți alți investitori. Tocmai tocmai ați deblocat lățimea de bandă, timpul și energia multor oameni, așa că continuați să faceți ceea ce faceți voi. Pentru oricine ascultă, urmărește, puteți găsi Rocket Station în piață.
00:38:05:23 – 00:38:28:04
Brady Winder
Așa că accesați piața slash Care.com, despre care am vorbit cu Greg. Avem o relație specifică morcovului cu VA, unde ne ajută cu SEO și marketing. Nu este doar, hei, știi, să mergi la Rocket Station. Doar pentru că fac parte din industria noastră, chiar lucrăm strâns împreună. Deci nu spun asta ușor. Greg Este ceva?
00:38:28:04 – 00:38:35:09
Brady Winder
Invitat Aveți bunătăți pentru public? Ca dacă doresc să afle mai multe despre Vas, orice fel de ghiduri sau lucruri care ar putea fi de ajutor?
00:38:35:12 – 00:38:51:01
Greg Brooks
Da, cu siguranta. Deci site-ul nostru web rocket station dot com. Evident că puteți merge la piață pentru a rezerva totul, puteți rezerva totul acolo. Avem o mulțime de conținut grozav de blog, ghiduri despre cum. Adică, chiar dacă nu o faci, poate că doar intri în domeniul imobiliar și încă ești într-un fel doar în modul descoperire încercând să obții prima afacere.
00:38:51:03 – 00:39:16:23
Greg Brooks
Te-aș încuraja, chiar dacă este o persoană cu normă parțială, chiar dacă te duci să o faci singur și să angajezi pe cineva care a luat să lucreze trei, 4 ore pe săptămână pentru tine. Știi, noi nu facem asta, dar există o mulțime de freelanceri acolo și avem o mulțime de ghiduri excelente de resurse despre unde să găsești site-urile de renume. Cum să verificăm talentul în mod corespunzător, știi, cum să parcurgem acel proces de dezvoltare pe care îl avem, așa că rocket station dot com există o mulțime de tutoriale de upgrade și dacă vrei să o faci singur, deschidem draperiile corect.
00:39:16:23 – 00:39:35:12
Greg Brooks
Și am fost foarte aliniați cu Morcovul în acest fel în care este în regulă dacă vrei să faci asta singur, iată cartea de joc, iată cum o faci. Știi, dacă vrei să economisești ceva timp și să lucrezi cu o companie care știi, care are opt ani de experiență, vino să ne vorbești. Așadar, stația de rachete dot com ce trebuie să răspundă oricăror nevoi sau acest tip de gâdilat v-a gâdilat simțurile dvs. de angajare VA, du-te la noi.
00:39:35:12 – 00:39:53:29
Brady Winder
Apreciez asta și aproape că am uitat că am pus această întrebare pe care nu intenționam să mă pregătesc pentru asta. Vă promit că dacă vreunul dintre voi care vizionați sau ascultați a mers la summit, în funcție de momentul în care apare acest episod, dacă sunteți la summit-ul de îngrijire și cumpărați specialul, atunci avem o resursă specială despre cum să faceți și ce nu faceți pentru spectatorii și cum să-i antrenezi pe spectatori.
00:39:53:29 – 00:40:14:08
Brady Winder
De fapt, mă așteptam, nu mă așteptam la ceea ce mi-au oferit Greg și echipa sa, ci un ghid cu adevărat aprofundat despre cum să utilizați vizualizările în afacerea dvs. imobiliară. Așa că du-te și verifică asta. Summit-ul Morcovului. Da, asta este. Ei bine, mulțumesc, Greg. Vă mulțumim din nou pentru că v-ați alăturat nouă. A fost o conversație bună și apreciem că ați împărtășit ceea ce aveți cu publicul nostru.
00:40:14:08 – 00:40:19:09
Greg Brooks
Omule, da, mulțumesc din nou. A trecut mult timp. Atât de bine să te conectezi și să apreciezi. Apreciez comentariile tale.
00:40:19:11 – 00:40:21:05
Brady Winder
Absolut. Ne vedem cu toții săptămâna viitoare.