5 kat YG ve Daha Az Rekabet için TV Reklamları. Gayrimenkul Yatırımcılarının Bilmesi Gereken Her Şey
Yayınlanan: 2023-03-28Her hafta CarrotCast'i almak için abone olun!
veya doğrudan RSS besleme bağlantısı
Tony Javier, ilk ayındaki TV Reklamlarıyla 30.000 $'a 30.000 $ kazandı ve o zamandan beri "yarışlara gitti!" Emlak için televizyon reklamcılığı deneyiminden öğrendiği şeyleri öğreten bir beyin olmadığını fark ettikten sonra, müşteriler almaya başladı ve yatırımcısının getirisini genellikle 3-6 ay gibi kısa bir sürede alıyor!
Bugün emlak yatırımcıları, televizyon reklamcılığı ve potansiyel müşteri yaratma yöntemlerinden, TV'de reklam yayınlamanın en önemli 10 avantajından ve kanalı nasıl anahtar teslim bir trafik çözümüne çevirebileceğinizden bahsediyoruz!
52 ücretsiz fikir ve video pazarlamaya nasıl başlayacağınıza dair bir kılavuz için Carrot.com/video adresini ziyaret edin.
Bölüm Metni (Bu, robot havuç tarafından yapılan otomatik bir transkripttir - lütfen yazım hatalarına dikkat edin)
00:00:00:03 – 00:00:22:15
Tony Javier
Ve böylece ilk ay üç bin harcadım ve ilk ayım 35 kazandım ve oradan yarışlara gittim. Ve yıllar geçtikçe insanlara TV yaptığımı söyledim, bilirsiniz, parçası olduğum üst düzey beyinler. Ve oraya katılan her deha ya televizyon yapan sıfır insandı ya da 100'den fazla üst düzey emlak yatırımcısından biri olabilirdi.
00:00:23:03 – 00:00:35:22
Tony Javier
Ve keşke o zamanlar diğer emlak yatırımcıları için bir altın madenim olsaydı kazansaydım. İnsanlara akşam yemeğine yardım etmeye başlardım.
00:00:35:22 – 00:00:56:13
Brady Sarıcı
Hey arkadaşlar, Kirkus Podcast'e tekrar hoş geldiniz. Ben ev sahibinin geçimini sağlayan kişinizim ve bu, pazarlamanızı yönlendirmenize ve özgür ve etkili işler kurmanıza yardımcı olduğumuz podcast. Bugün konuklarımız var, Bay Tony Javier, diğer adıyla televizyoncu, yardımcı sunucumuz ve CEO'muz Trevor Mark'ın çok iyi, uzun süredir yakın arkadaşı.
00:00:56:21 – 00:01:07:06
Brady Sarıcı
Ve bu yüzden, bugün onunla tanışacağınız ve televizyon hakkında konuşacağınız için gerçekten heyecanlıyım. Neden harika bir pazarlama kanalı ve işin özüne inin. Ve Tony, podcast'i duydum dostum, Nasılsın?
00:01:07:18 – 00:01:15:00
Tony Javier
Gerçekten iyi, adamım. Beni kabul ettiğin için teşekkürler. Bunu takdir ediyorum. Driver Ve bir süredir bunu podcast'te bir araya getirmekten bahsediyorum, bu yüzden burada olduğum için mutluyum.
00:01:15:00 – 00:01:36:27
Brady Sarıcı
Kesinlikle. Kesinlikle. Ve bu yüzden çevrimdışı pazarlamayla pek bir şey yapmıyoruz, bilirsiniz, çoğu podcast, çevrimiçi pazarlama ve ama sanırım son 400 bölümden, radyoda belki bir veya iki tane yaptık. Televizyonda tek bir tane yaptığımızı sanmıyorum. Yani bu gerçekten değerli olacak. Bence bu, yatırımcıların bu konuda yeterince bilgi sahibi olmadığı konulardan biri.
00:01:36:27 – 00:01:54:11
Brady Sarıcı
Ve bu sohbetteki amacımız öğrenmek istiyorum, bilirsin, bu benim için doğru mu? TV denemem gereken bir şey mi? Ve eğer öyleyse, o zaman ne zaman? Ve bir sürü para kaybetmeden bunu nasıl yapabilirim? Çünkü eminim ki insanlar muhtemelen böyle düşünüyor, Oh, bu çok büyük bir yatırım mı olacak?
00:01:54:11 – 00:02:02:24
Brady Sarıcı
Bu büyük bir risk mi? Ve böylece cevaplayacağımız şey bu. Ama Tony, televizyona nasıl başladın? Neye benziyor?
00:02:03:08 – 00:02:21:15
Tony Javier
Evet, bunu söylemeden önce, bu aslında iyi bir nokta. Çoğu insan, emlak yatırımı hakkında düşündüklerinde, TV'yi düşünmezler, bu onu mükemmel yapar, yani, bilirsiniz, yani. Yani çok daha az rekabet var. Yani insanlar televizyon denilince ilk olarak emlak yatırımı ile televizyon düşünmezler. Televizyonu düşünürlerse, bunun çok pahalı olduğunu düşünürler.
00:02:21:15 – 00:02:40:10
Tony Javier
İşlerinin yeterince büyük olmadığını düşünüyorlar ve nereden başlayacaklarını bilmiyorlar. TV'nin pek çok karmaşıklığı var, eğer doğru yapmazsanız çok para harcayabilirsiniz. Yani bu rekabeti neredeyse hiçbir şey söylemek istemiyorum ama on yıl önce başladığımda hemen hemen hiçbir şeydi. Bu yüzden. Yani oradan başlayacağız.
00:02:40:10 – 00:02:56:19
Tony Javier
On yıl önce, aslında bir poker oyunundaydım. Bir arkadaşın arkadaşıydı. Bodrum katına indim ve bu adamı fark ettim ve televizyondaydı. Bir televizyon reklamı vardı. Ve böylece küçük bir yıldız çarpmış gibi oldum. Biraz tuhaftı, biliyor musun? Sanki, Oh, bu adam televizyonda.
00:02:56:19 – 00:03:16:07
Tony Javier
Bilirsin, o sensin, onların ulaşılmaz olduğunu düşünüyorsun ya da bu tür ünlü statüsü gibi şeyler. Ama onunla yeni konuşmaya başladım ve Hey, seni televizyonda gördüm, sadece havadan sudan konuşuyorum, dedim. Bu reklam senin için nasıl gidiyor? Sanki, gözleri parladı ve O TV reklamından yılda 2 milyon dolar iş yapıyoruz.
00:03:16:07 – 00:03:34:03
Tony Javier
Ve yaptığımız tüm pazarlama bu. Ve büyülendim. Vay canına, bu çılgınca. Ve bunun hakkında hayal kurmaya başladım. Gerçekten televizyona çıkmayı düşünmüyordum bile. Ve gidiyor, biliyor musun? Seni medya adamıma bağlayacağım. Belki işinizi yönlendirir. Ben de, Oh, tamam. Ve belki ben.
00:03:34:03 – 00:03:51:28
Tony Javier
Pazartesi sabahı ilk iş onu aradım ve adı Drew. Ben de Hey, Channel'ın televizyona çıktığını duydum ve onun için gayet iyi gidiyorsun, dedim. O, Evet, Chad harika bir hesap. Ve böylece işimi öğrendi ve bana geri döndü ve sana X dolar karşılığında yüzlerce reklam ayarlayabilirim dedi.
00:03:51:28 – 00:04:13:21
Tony Javier
Oldukça düşük reklam harcaması. Yaklaşık 3000 dolar. Ve böylece 30 gün içinde bulunduğum ilk ayımı koştum. Senaryoları yaptım. İstasyonlarla yapılan pazarlıkların tüm arka ucunu satın aldım. Benim için çok kolaylaştırdı. Ve böylece ilk ay üç bin harcadım ve ilk ayım 35 kazandım ve oradan yarışlara gittim.
00:04:14:03 – 00:04:33:28
Tony Javier
Ve yıllar geçtikçe insanlara televizyon yaptığımı söyledim, bilirsiniz, üst düzey beyinler. parçası oldum. Ve oraya katılan her deha ya televizyon yapan sıfır insandı ya da 100'den fazla üst düzey emlak yatırımcısından biri olabilirdi. Ve keşke o zamanlar diğer emlak yatırımcıları için bir altın madenim olsaydı.
00:04:33:28 – 00:04:56:01
Tony Javier
İnsanlara yardım etmeye daha erken başlardım. Birkaç yıl önce, ben yaklaşık iki buçuk yıl önce, emlak sektöründeki iyi bir arkadaşım, Neden insanlara ne yaptığını göstermiyorsun? Ve ben, bilirsiniz, her pazarda işe yarayıp yaramayacağını bilmiyorum ve insanların benim kadar hızlı sonuç alıp alamayacağını bilmiyorum.
00:04:56:01 – 00:05:15:04
Tony Javier
Ve televizyonla ilgili diğer bir şey de, insanların bunun sadece markalaşma olduğunu ve sonuç almanın 6 ila 12 ay sürdüğünü düşünmesidir. Sağ? Sağ. Yani benim için birinci aydı. Ve bunu izlediğimde, emlak alanında olduğunu bildiğim yaklaşık on kişiye ulaştım. Sekiz kişi elini kaldırdı ve Evet, yapacağım dedi.
00:05:15:18 – 00:05:32:23
Tony Javier
Ben de onlara Hey, prodüksiyonu ben yapacağım ama işime yaradığını bildiğim sekiz senaryom var dedim. Senaryoları bir araya getireceğim. Medya adamım istasyonlara gidecek, 30 gün içinde sizin için fiyatları görüşecek. Seni yayına alabiliriz. Yani sekiz kişiden altısının hala benimle çalıştığını veya yaklaşık iki yıl sonra olduğunu düşünüyorum.
00:05:33:04 – 00:05:57:25
Tony Javier
Ve sonuçlar hızlıydı, neredeyse her biri öyleydi. Ve sadece aklımı başımdan aldı. O zaman bu yumuşak bir başlangıçtı ve ben de tamam, burada bir şeyim var. Bu yüzden resmi olarak önümüzdeki ay başlattık, sanırım resmi olarak gayrimenkul yatırımcılarına yardım ettiğimiz iki yıl olacak ve şu anda bizimle çalışan 100'den fazla gayrimenkul yatırımcımız var ve onu eziyorlar.
00:05:57:25 – 00:06:14:10
Tony Javier
Demek istediğim, birini canlı yayına aldığımızda, orada pek rekabet olmuyor. Onlar için bir ton güvenilirlik oluşturur. Diğer pazarlama biçimlerine yardımcı olur. Buradaki avantajlara birazdan değineceğim, ancak bu, müşterilerimizin hemen hemen her biri için hemen yarasadan gerçekten iyi bir getiri sağlayan şeylerden biri.
00:06:14:10 – 00:06:24:00
Tony Javier
Bu yüzden TV konusunda çok heyecanlıyım ve TV reklamlarıyla ilgili her türlü başka fikir için planlarım var. Ama şimdi yaptığımız şey bu. Ve böylece TV'ye başladım.
00:06:24:18 – 00:06:39:11
Brady Sarıcı
Sherman için teşekkürler. Evet, bu vahşi mi? İlk ay çalışmalarımız sizler için. Buradaki avantajlara geçmeden önce birkaç sorum var. Gerçekten merak ettiğim birkaç sorum var. Ve onlardan biri de size soracağım şey, TV hakkındaki en büyük yanılgı nedir?
00:06:39:27 – 00:06:55:03
Brady Sarıcı
Sanırım bu, insanların bunun uzun vadeli bir şey olduğunu düşünmesi, kafamın içinde, tamam, bu reklam panoları gibi düşünmesi olabilir. Bu sizin uçak kapsama alanınızdır. Pazarlama diyoruz ya da aylar boyunca sadece marka bilinirliği. Bunun en büyük yanılgılardan veya yanlış anlamalardan biri olduğunu söyleyebilir misiniz?
00:06:55:13 – 00:07:21:03
Tony Javier
Evet, evet, kesinlikle. 100%. Biliyor musun, yine TV reklamlarına başladığımda, hemen yapımcılığı üstlenmeyi umuyordum ve ben de, biliyor musun? Birkaç ay vereceğim. Ve bilirsin, bunu bile bozarsam, bilirsin, sorun olmaz. Ama ilk ayda paramı Tenix'e koydum ve bu, kutsal saçmalık gibiydi ve sonra tekrar başlattığımızda, gibiydim, adamım, umarım müşterilerimiz için 3 ila 6 ay sürerse , bazıları bunun için bekleyecek.
00:07:21:18 – 00:07:41:21
Tony Javier
Ama diyebilirim ki, bu konuda kesin bir istatistiğe sahip değiliz, ancak müşterilerimizin yaklaşık %75'inin şu anda TV'ye çıktığımız ilk ayda en az üç anlaşma yaptığını söyleyebilirim. Ve bu ve bu sadece ilk ay. Şimdi on yıldır televizyonda olduğumu hayal edin. Onlar benim vitaminlerim, beni on yıl önce gören biri.
00:07:42:07 – 00:08:02:23
Tony Javier
Ama on yıldır kafalarının içindeydim ve sonunda bugün satmaya hazırdı, yani bu, birisine kaç kişi olduğunu sorduğumda yine mavi bir okyanus olan şeylerden biri. pazarınız TV yapıyor, genellikle şöyle diyorlar, oh, bunu yapan bir adam var veya Oh, bunu yapan birkaç adam tanıyorum.
00:08:03:04 – 00:08:29:20
Tony Javier
Ama derseniz, bilirsiniz, başka kimlerin doğrudan posta yaptığını biliyor musunuz? Bu, evet, benimle aynı listeye gönderen on kişi daha var. Sağ? Bence bu, bilirsiniz, pek çok farklı sebep var. TV çalışıyor ama çalışıyor. Ama ben, bence sadece, bilirsiniz, insanlar bunun çok pahalı olduğunu, sonuç almanın uzun zaman alacağını düşünüyor ve hey, TV çalışıyor, deseniz bile, nereden başlıyorsunuz?
00:08:29:20 – 00:08:45:18
Tony Javier
Hangi istasyonları aradınız? Hangi şovlardasın? Senaryo nasıl? Yapbozun o kadar çok farklı parçası var ki, bir veya iki yanlış yaparsanız, bilirsiniz, yine de yapabilirsiniz. Tamam aşkım. Ama ne yaptığınız hakkında hiçbir fikriniz yoksa ve yanılıyorsanız, yanlış, doğrunun silinip gideceğini gösterir.
00:08:45:18 – 00:08:59:03
Tony Javier
Mesajınız net ve öz değilse, bu sizi yok eder. Harekete geçirici mesajınız yeterince açık değilse ve insanlar ne yaptığınızı anlamıyorsa, paranızı boşa harcamış olursunuz, değil mi? Yani, çalışmasını sağlamak için bir araya getirmeniz gereken pek çok farklı şey var.
00:08:59:25 – 00:09:12:09
Brady Sarıcı
Evet, ve muhtemelen insanları içine atlayacak kadar şüpheci veya gergin yapan şey de budur. Sanki, bilirsin, eğer batırırsam, bilirsin, bir, iki, üç, bu şeyler, bilirsin, kolayca çok para kaybedebilirsin.
00:09:12:26 – 00:09:31:19
Tony Javier
Evet. Evet evet. Çünkü doğrudan postada ve bilirsiniz, PPC ve Facebook'ta olduğu gibi, bunu sizin için yapabilecek pek çok insan bulabilirsiniz, değil mi? Demek istediğim, şu anda TV ile çevrimiçi olabilirsiniz, emlak yatırımı için TV'den ve bunu gerçekleştirmek için nereye gittiklerinden bahseden gerçekten kimse yok.
00:09:32:21 – 00:09:57:27
Brady Sarıcı
Evet, kesinlikle hatırlıyorum, birkaç ay önce bir taşıma kampımız vardı ve harika bir çocuk ortaya çıktı, çok fazla sürüş, çok hırs ve yatırım konusunda oldukça yeniydi. ilk anlaşmamı birkaç ay önce yaptım ve kazandığı her dolar gibi, temel geçim masraflarını harcadı, onu doğrudan pazarlamaya geri verdi.
00:09:58:11 – 00:10:14:15
Brady Sarıcı
Ve o, Evet, bunu yapıyorum. Bu, beş pazarlama yöntemi gibi adlandırır. O, Evet, geçen ay TV'ye yaklaşık 20 bin dolar harcadım gibi. Nasıl gittiğini göreceğiz. Yani benim için çalıştığım gibi, o, bilmiyorum. Evet, öğreneceğiz. Oh, adamım, sanki denetimsiz gibi. Doğruca karakola gittiğinden oldukça eminim. Bu, Hey, biraz satın almak istiyorum gibi.
00:10:14:15 – 00:10:19:20
Brady Sarıcı
Biraz hava kapsama alanı var. Mesela git. Yani, evet, bundan kaçınmak istiyoruz ve hepsi bu.
00:10:19:20 – 00:10:41:01
Tony Javier
Ve 20 bin demeniz ilginç çünkü ayda 20 bine yakın harcamanız gereken çok az pazar var. Sağ. Yani direk istasyonları arasanız bile, muhtemelen ona yaptıklarını yapacaklar ve evet, burada bir paketimiz var diyecekler. 20 bin, size ayda 100 reklam getireceğiz ve işte izleyeceğiniz şey bu.
00:10:41:02 – 00:11:00:00
Tony Javier
Sağ? Ve böylece bize gelen, bunu yapan veya teklifini alan, henüz tetiği tam olarak çekmemiş ve bunun hakkında ne düşünüyorsun diyen müşterilerimiz oldu. Ve biz, tamam, yani bunu ayda on bin dolardan veya daha azına yapabiliriz. Ve 100 reklam yerine size 500 ila 600 reklam getirebiliriz.
00:11:00:13 – 00:11:18:03
Tony Javier
Ve sizi koydukları şovlar sizin demografiniz değil, çünkü demografimizin ne olduğunu biliyoruz, çünkü son on yılda aradık. Sağ? Yani ID, müşterilerimizi sırf bunu birçok kez yaptığımız için kendileri çözmeye çalışırken tonlarca para ve tonlarca zamandan tasarruf ettiğimizi söylüyor.
00:11:19:03 – 00:11:35:10
Brady Sarıcı
Evet, deneme yanılma sürecini, maliyetli deneme yanılma sürecini ortadan kaldırıyorsunuz. Öyleyse söyle bize Tony, TV'nin faydalarından bazıları nelerdir? Soruyu ifade etmenin sıkıcı bir yolu, TV'yi soğuk arama, doğrudan posta ve diğer ana kaynaklardan farklı kılan şey.
00:11:35:11 – 00:11:37:02
Tony Javier
Televizyonu seksi yapan nedir? Temel olarak.
00:11:37:23 – 00:11:39:10
Brady Sarıcı
Televizyonu seksi yapan nedir?
00:11:40:03 – 00:11:59:19
Tony Javier
O yüzden seksi biri çünkü TV için pek çok canlı etkinlik var ama ben sadece birkaçıyla sınırlandıracağım. Yani her şeyden önce, güvenilirlik faktörü, yani, bir düşünün. Lucky Charms yöneticisinin sihirli bir şekilde lezzetli olduğunu söylersem, değil mi? Bu ne biliyor musun? Mağazalarda reyonlara giderseniz Lucky Charms'ı görürsünüz, ne olduğunu biliyorsunuz değil mi?
00:12:00:01 – 00:12:14:29
Tony Javier
Ve bu televizyon yüzünden, çünkü onlar televizyonu markalaştırıyorlar. Yani ve bu reklamın artık devam edip etmediğini bile bilmiyorum, ama hala kafamın içinde ve ben hala markete gidersem, o markanın gideceğini hala bileceğim. Marshmallowlu bir şey istersem ve sen lezzetini bilirsin, değil mi? Evet.
00:12:15:01 – 00:12:44:03
Tony Javier
Güvenilirlik faktörü. Biliyorsunuz, Wichita'daki insanlar, tıpkı pek çok insan gibi, benimle iş yapmak ya da bana borç para vermek isteyerek, bilirsiniz, ya da, bilirsiniz, eskiden satın almalar yaptığım zamanlar bana ulaştı. Artık San Diego'da yaşıyorum. Benim işim, demek istediğim, piyasalar, Wichita koşuyor, TV yönetiyor ve ben yedi yıldır oraya gitmiyorum, ama başrolleri araştırıp eve gittiğimde, 'Oh, vay, sen' derlerdi. Aslında benim evimde, biliyor musun?
00:12:44:12 – 00:12:52:24
Tony Javier
Ve sanki bir yıldızmışsın gibi senin hakkında bu algıya sahipler. Benim onunla yaptığım gibi. Biliyorsun, ben o poker oyunundayken Chad'i geri aldılar, değil mi?
00:12:52:24 – 00:12:54:06
Brady Sarıcı
Evet, Ünlü faktörü.
00:12:54:06 – 00:13:23:12
Tony Javier
Ünlü faktörü. Yani güvenilirliğin kendisi buna değer. Doğrudan paranızdan bir dolar getirisi elde etmemiş olsanız bile, sadece güvenilirlik faktörü, muhtemelen buna değer. Sağ? Yani bu bir asal sayı. Aslında, dürüst olmak gerekirse, bunlar belirli bir düzen değildir. Ama evet, bu onu bir şekilde oraya fırlattı ve ben zaten çok az rekabetten bahsettiğim an biliyorsunuz ya da hiç rekabet yok, biliyorsunuz gidiyorsunuz ve doğrudan posta yapıyorsunuz, PPC yapıyorsunuz, biliyor musunuz bunlar pazarlama yöntem.
00:13:23:12 – 00:13:43:09
Tony Javier
Düzinelerce ve düzinelerce diğer emlak yatırımcısıyla rekabet ediyorsunuz, halbuki TV'de belki bir veya iki kişi daha olabilir ve orada bulunduğunuz pazarların çoğunda yüz binlerce kişiye ulaşıyorsunuz. milyonlarca insan. Yani, televizyonda 5 ila 10 kişi olsanız bile, muhtemelen yine de yeterince anlaşma vardır.
00:13:43:25 – 00:14:05:22
Tony Javier
Yani çok fazla rekabet olmadığı gerçeği. Sağ. Ve sonra bariz olan şu ki, bilirsiniz, TV'de gördüğümüz müşterilerimizin çoğu 5 ila 10 kat getiri elde ediyor ve bu oradan doğrudan reklam harcamalarından geliyor. Bu, TV'nin doğrudan TV reklamlarından izlenebilir veya yatırım getirisine doğrudan erişebildiği diğer tüm faydaları içermez.
00:14:05:22 – 00:14:28:17
Tony Javier
Yani ayda yedi bin dolar harcıyorlarsa, karşılığında 35 ila potansiyel olarak 70 bin dolar alıyorlar. Ve sonra, bazı küçük pazarlarda, TV'nin deli gibi olduğu bir ton reklam alan ve 20 kat artı getiri elde eden bazı müşterilerimiz var. Yani yatırım getirisi kesinlikle orada, bunun için otomasyon.
00:14:28:24 – 00:14:54:00
Tony Javier
Böylece, doğru şekilde kurmanız için bir dizi elde edersiniz, umarım bunu yapmanıza yardımcı oluruz. Bunun için endişelenmene gerek yok. Bir ayar gibi ve unut gitsin. Biliyorsunuz, yıllar geçti, bir bakalım, on yıldır birlikteyiz. Sanırım 12, belki 15 reklam varyasyonu yaptık ve TV'yi değiştirmeden en uzun süre koştuğumuz süre 18 aydır.
00:14:54:01 – 00:15:10:06
Tony Javier
Yani kelimenin tam anlamıyla aynı reklamı 18 ay boyunca yayınladık ve aynısını ürettik. Değiştirmeme sebep olan tek aralık pandemi nedeniyle oldu. Ve farklı bir senaryo denedim. Aslında biraz daha iyi çalışırlardı ve değiştirmemin tek nedeni bu. Aksi takdirde, yapmazdım, devam ettirirdim.
00:15:10:06 – 00:15:37:08
Tony Javier
Bu yüzden sadece yeni bir ayağa kalkmak istedim ve bu tür şeylerde ve sonunda iyi çalıştı. Ve sonra, bunun muhtemelen en büyük şey olduğu gerçeği, eğer biri bana gelip, tamam, doğrudan posta yapıyorum, PPC yapıyorum, başka bir şey yapıyorum, Facebook, doğru ? Bu yöntemlerden birini bile yapıyorlarsa, TV'nin bu çabalara yardımcı olacağını biliyorum.
00:15:37:08 – 00:16:02:03
Tony Javier
Yani, doğrudan postalarıma 5x getiri alıyorum gibiyse, bunu garanti edebilirim, ancak bu ry'nin yükseleceğinden oldukça eminim. Aslında, doğrudan postayı durdurdum, bir bakalım, muhtemelen üç ya da dört yıl önce sırf çok doygun olduğu için. Ama müşterilerime, tamam, televizyondayken emin olun ama televizyonda, web sitenizde ve aklınıza gelebilecek diğer her şeyde göründüğünden emin olun.
00:16:02:26 – 00:16:28:18
Tony Javier
Böylece müşteriler bana, "Adamım, ben bunu söylemeye başladığımda doğrudan postam çok daha iyi yanıt aldı ve insanlar" Seni doğrudan posta parçandan aradım çünkü televizyondasın. Ben de gittim, Vay canına, tamam. Bu yüzden geri döndüm, ancak doğrudan postayı yedekledim. Geçen yıl reklamımızın ekran görüntüsüyle birlikte televizyonda gördüklerini yayınladık ve doğrudan postamız beş yıl öncesine göre çok daha iyiydi.
00:16:28:18 – 00:16:52:15
Tony Javier
Ve şimdi muhtemelen daha da fazla rekabet var. Diğer pazarlama biçimlerine yardımcı olması gerçeği, eğer başka pazarlama yapıyorsanız, başlı başına büyük bir faydadır. Dediğim gibi, bilirsiniz, eğer, diğer pazarlama yöntemlerinizden doğrudan daha iyi sonuçlar alacağınızı biliyorsanız, doğrudan TV'nizden bir dolar kazanmasanız bile, yine de buna değecektir. BT.
00:16:52:15 – 00:17:09:02
Tony Javier
Ancak şans eseri sonuçlar genellikle ROIC'de bulunur. Böylece faydalar hakkında devam edebilirim. Biliyorsun, özel para toplamama yardımcı oldu. Biliyorsunuz, insanlar ilişki yarattığımız belirli şeyler için bana ulaştı. Televizyonda olduğunuzda insanlar size farklı davranıyor. TV'nin pek çok farklı faydası var.
00:17:09:02 – 00:17:10:09
Tony Javier
Seni devam ettirebilirdim.
00:17:11:02 – 00:17:34:03
Brady Sarıcı
Evet, ve bu, bilirsiniz, çok büyük, güvenilirlik faktörü. Doğrudan posta yanıt oranınızın, TV'de görüldüğü gibi olmasıyla nasıl arttığından bahsediyorsunuz, çünkü güvenilirliğiniz tavan yapıyor. Ve bence güzelliği de bu. Artı, bilirsiniz, çevrimdışı pazarlama yöntemleriyle birleştiğinde, zaten yapmakta olduğunuz diğer her şeyi büyütmesidir.
00:17:34:06 – 00:17:52:15
Brady Sarıcı
Ve böylece, insanlar doğrudan postanızı aldıklarında ve TV reklamınızı gördüklerinde, web sitenize gidiyorlar. Hepsini birbirine bağladığınızda, gerçekten iyi çalışıyor. Bu sadece demek istediğim değil, evet, televizyonda 5 ila 10 yatırım getirisi alıyorsunuz, ama bundan daha fazlası çünkü onunla diğer her şeyi artırıyor.
00:17:52:15 – 00:18:04:04
Brady Sarıcı
Aldım, birkaç sorum var. Sana bir sürü sorum var. Bazı küçük pazarlarda 10 ila 20 YG'den bahsettiniz. Neden? TV neden daha küçük pazarlarda daha iyi çalışıyor?
00:18:04:20 – 00:18:34:07
Tony Javier
Pekala, çokluya bakmalısın, değil mi? Yani biz biliyoruz, diyelim ki bir pazarda ayda yedi bin harcıyorsunuz ve yüz bin kazanıyorsunuz, değil mi? Bu, aynı miktarda para harcarsanız yaklaşık 15 kat yatırım getirisi veya bir bakalım, hadi burada biraz matematik yapmaya çalışalım. Diyelim ki daha büyük bir pazarda 15 bin harcadınız ve 100 bin kazandınız.
00:18:34:07 – 00:18:44:11
Tony Javier
Bu altı kat geri dönüş demek. O kadar fazla para kazanmıyorsunuz, ancak mantıklıysa, daha düşük reklam harcamanız nedeniyle getiriniz o küçük pazarda çok daha yüksek.
00:18:44:25 – 00:18:47:07
Brady Sarıcı
Yani daha az rekabet yüzünden mi?
00:18:47:29 – 00:19:07:16
Tony Javier
Hayır, sadece sayıların işleyiş şekli yüzünden, bilirsiniz, ayda fazladan bin dolar harcarsanız ve bundan fazladan 20 dolar kazanırsanız, o zaman rakamlar böyle işliyor. Daha fazla para kazanmanız, paranızı o kadar katlayacağınız anlamına gelmez. Yani sadece çok daha fazla para kazanmanız gerekiyor Daha fazla para harcamaya başladığınızda, bu mantıklı.
00:19:07:16 – 00:19:44:21
Tony Javier
Biliyorsunuz, harcayan müşterilerimiz var, o yedi bin doları çöpe atıyorum çünkü küçük pazarlar genellikle böyledir ve bunun için yüzlerce reklam alıyoruz. Ayda 100 ila 200 bin kazanan müşterilerimiz var, oldukça tutarlı. Bu müşteriler, bu müşterilerden bazıları iadelerde tutarlı bir şekilde bu sayıyı yapıyor. Sağ. Ve böylece, ayda 20.000 dolarlık bir reklam harcamasıyla 100 ila 200 bin dolar kazanıyorlarsa, yine de çok para kazanıyorlar, ancak katları yalnızca beş üzeri, bunun ne olduğunu biliyorum, 5 ila 725 ve on kat geri dönmek.

00:19:44:21 – 00:19:47:19
Tony Javier
Sağ. Hala çok para, ama bu sadece bir yol.
00:19:47:19 – 00:20:11:16
Brady Sarıcı
Mantıklı multiplex. Yani bazı rakamları attın? Sıfır. Biliyorsun, yedi bin. On bin. Bazı fikirlerimiz var. Pazarınızın boyutuna bağlı olarak, başlamak için ne gerekebileceğine ilişkin temel bilgiler. Sorum şu olurdu, başlamak için ideal bir zaman var mı? Pazarlamaya ne zaman başlamak istersiniz? Yatırım yapmaya yeni başlayan biri için pek de öyle görünmüyor.
00:20:12:22 – 00:20:31:06
Brady Sarıcı
Aramış olmanız gereken herhangi bir şey var mı? Ve sonra, başlamak için iyi bir zaman varsa, insanların yaptığı bir şey var mı, en iyi müşterilerinizin işe yaramasına yardımcı olmak için yaptığı bir şey var mı? Gerçekten iyi, eğer bu mantıklıysa.
00:20:31:14 – 00:20:50:25
Tony Javier
Bence en büyük şey bir satış sürecine sahip olmak çünkü telefonun çalmasını sağlayabiliyoruz. Yani, 90 gün falan sonra bize gelen insanlar oldu ve onlar, Adamım, 90 ipucumuz var. Pek çok randevuya gittik ve istekli olarak bir veya iki tanesini değiştirdik. Ben de, Bu sayılar böyle çalışmıyor.
00:20:50:25 – 00:21:09:27
Tony Javier
Bu kesinlikle bir kurşun sorunu değil. Bu bir dönüşüm sorunu. Bu yüzden, insanların satış sürecini bir nevi araştırdık ve şimdi aramalarını takip etme, kaydetme ve ve bu tür şeylerde onlara yardım ediyoruz. Ve satış süreçlerine dahil edilenlerin bunu yürüttüklerini ve gerçekten iyi çalıştırdıklarını biliyoruz.
00:21:10:18 – 00:21:37:06
Tony Javier
Birkaç ay sonra olanlar, ihtiyacımız olan sonuçları alamıyoruz. Büyük olasılıkla satış süreci olarak. Bilmiyorum, muhtemelen 5 ila 10 yeni yatırımcıya TV reklamlarıyla yardımcı olduk ve oldukça seçiciyiz. Bunu bir nedenle yaptık. Ya zaten başarılı bir işleri vardı ya da kısa bir süre içinde epeyce anlaşma yapmışlardı.
00:21:37:06 – 00:22:01:03
Tony Javier
Bir Division One kolej oyun kurucusu bize geldi ve 'Ahbap, bırak şunu yapayım' dedi. çalışmasını sağlayacağım. Ve sonunda ilk ay 50.000 kutu yaptı, bilirsiniz, televizyonda. Yani, daha yeni yatırımcılar olan, izin vereceğimiz insanlar var. Ama sonuç şu ki, satışlarınızı pirinç kadranla çevirmezseniz paranızı boşa harcamak istemem ki bu, evet, telefona cevap veriyorsunuz, eğer yapabilirseniz insanları geri arıyorsunuz.
00:22:01:12 – 00:22:12:09
Tony Javier
Randevudan olabildiğince çabuk çıkıyorsun. Mümkün olan en kısa sürede sözleşme kapsamında bir anlaşma alıyorsunuz. Arayanlar gerçekten iyi gidiyor, yapmayanlar ve hala yapanlar. Tamam, ama o kadar olası değil.
00:22:13:15 – 00:22:29:04
Brady Sarıcı
Hmm. Tamam aşkım. Bu mantıklı. TV'de hızdan yönlendirme faktörü var mı? Bilirsin, demek istediğim, Google Pay'in tıklama başına olduğu gibi, üzerinde olmalısın çünkü son üç kat formunu doldurmuş olabilirler ve web sitesinden web sitesine atlıyorlar. Bunu TV ile mi buldun yoksa hayır mı?
00:22:29:11 – 00:22:59:18
Tony Javier
Pekala, TV'nin artık daha bağışlayıcı bir ipucu olduğunu düşünüyorum, çünkü esas olarak birisi aradığında, genellikle kanepelerinde oturuyorlar, belki gelecek ay satmayı düşünüyorlar veya vergilerini ödedikleri bir arazileri var. ya da her neyse, ve reklamı gördüklerinde, tamam, muhtemelen gelecek ay satacağım, derler. Ya da ben ne zaman satmayı düşünsem ya da annem huzurevine gitmeye hazırlansa ne olur ne olmaz telefonu açıyorlar ne yapacaklar?
00:22:59:19 – 00:23:23:06
Tony Javier
Seni arayacaklar, telefona cevap vereceksin. Rakamlar işe yaradığı sürece ve siz bir şeyi çalıştırabildiğiniz sürece, doğruyu bulma olasılığınız daha yüksektir. Biri sizi TV reklamından ararsa, cevap vermezsiniz, zaman geçer, giderler, bilirsiniz, belki gidip internetten birini ararım. Sağ? Ama onlarla telefondaysanız, evet, PM'e kadar çıkabilirim.
00:23:23:06 – 00:23:45:00
Tony Javier
Yarın sabah 10'da çıkabilirim. Başka birini arama şansları oldukça zayıf, değil mi? Çünkü internete girerlerse kim bilir kimi bulacaklar. Ama seni televizyondan arasalar, cevabın sen olduğunu sanıyorlar, değil mi? Otorite sizsiniz, güvenilirsiniz, TV'ye para harcıyorsunuz, yüzünüzü göstermeye hazırsınız ve bu anlaşmayı alma olasılığınız daha yüksek.
00:23:45:13 – 00:24:07:15
Tony Javier
Uyarı, ona bir PPC gibi davranmaktır. Lee Sağ. Hala müşterilerime, buna bir PPC lideri gibi davranın, o randevuya 20 kişi daha gidiyormuş gibi davranın derim. Ama şans eseri, zamanın makul bir bölümünde birisi TV'den aradığında, aradığı tek kişi sizsiniz, bu da bahsetmediğim bir başka avantaj çünkü o randevuya giden tek kişi sizseniz, iki şey var olmak.
00:24:07:15 – 00:24:25:13
Tony Javier
Bu anlaşmayı alma olasılığınız daha yüksek, çünkü bir grup farklı insanla rekabet etmiyorsunuz. Daha iyi bir anlaşma yapma olasılığınız daha yüksek, değil mi? Çünkü iyiysen, arkanda üç kişi varsa ya da. Doğru, haklısın, gidecekler, herkes bana bildiğini versin, bana en yüksek ve en iyi teklifi versin.
00:24:25:22 – 00:24:47:18
Tony Javier
Önlerine çıkabilirseniz, onları satmaya ikna edin. Bu noktada, anlaşmayı alma olasılığınız daha yüksektir. Bu soruyu birçok müşteriye sordum ve onlardan ve tabii ki onu takip edenleri karşılaştırmalarını istedim. TV'ye kıyasla diğer pazarlama yöntemlerinden anlaşma başına borç sorununuz nedir? Ve bunu izleyen neredeyse her biri, anlaşma başına TV anlaşmalarından daha fazla para kazandıklarını söylüyor.
00:24:48:27 – 00:24:49:14
Tony Javier
Vay.
00:24:49:16 – 00:25:00:22
Brady Sarıcı
İlginç. Anlaşma başına müşteri adayı başına benzer maliyete sahip ortalama büyüklükteki pazarınız için bize bir temel değerin ne olduğunu biliyor musunuz? Bunun yüklü bir soru olduğunu biliyorum, ama.
00:25:01:24 – 00:25:25:01
Tony Javier
Potansiyel müşteri başına maliyetten bahsetmekten nefret ediyorum çünkü TV ile muhtemelen müşteri başına daha fazla ödeyeceksiniz. Ama elde edeceğimiz başka bir faydada, o zaman ben bir nevi öncülük ediyorum, o kadar çok lastik atıcı almıyorsunuz, değil mi? Yani evet, evet. Yani mesajlaşma, soğuk arama gibi, Facebook ile bir ton lastik atıcı alacaksınız. İnsanlar formu sadece bir evleri olduğu için dolduruyorlar ve satış konusunda ciddi olmaları gerekmiyor.
00:25:25:01 – 00:25:46:24
Tony Javier
Sağ. Ve böylece TV'de zaman harcıyorlar. Kanepede oturuyorlar, televizyon izliyorlar, telefonu kaldırıp sizi aramak için zaman harcıyorlar. Muhtemelen bir lastik vurucu değiller. Sağ. Dolayısıyla olası satış başına maliyet, müşterilerimizin istatistiklerini almaya çalışıyoruz. Onları bize ulaştırmaları için gerçekten uğraşıyoruz. Ama herkes onları almakta iyi değil.
00:25:46:24 – 00:26:23:12
Tony Javier
Ama bize ulaşanlar, pazarda biraz harcadıkları ve o büyük getiriyi elde ettikleri yerde 50 ila 100 $ kadar düşük olduğunu gördük. Ancak daha fazla para harcadığınız daha büyük pazarlar olacak, belki daha fazla rekabet olduğu için daha az çağrı alacaksınız. Ancak ilginç olan, müşteri adayı başına maliyetin her zaman yatırımın geri dönüşü ile ilişkili olmamasıdır çünkü bazı müşterilerimiz var, litre başına maliyetleri gerçekten yüksek, ancak geri dönüşler gerçekten yüksek çünkü onlar kadar fazla müşteri adayı almıyorlar, ama onlar " re higher quality and they're converting them at the high level where they, you know, their average profit per deal may be 40
00:26:23:12 – 00:26:48:12
Tony Javier
grand, whereas someone that's getting more leads their their average is 15, right? It's also. Yeah. Yeah. And the ry is also going to be based it's, you know, based on sales, but it's also based on your exit strategy, right. If you're wholesaling only making 10 to 15 grand compared to someone who might wholesale the same deal to make 20 to 30 compared to someone who may rehab that to make 60, that could skew the numbers quite a bit.
00:26:48:12 – 00:27:10:02
Tony Javier
So cost per lead could be anywhere from to answer your question, $50 to 1000 or maybe more. But it comes down to as I care about the ROI, I say if you can get it 2 to 3 times, ROI TV is still worth it because of all the other benefits you're getting. But luckily most of our clients have seen a55 times return.
00:27:10:02 – 00:27:33:17
Brady Winder
Kesinlikle. And I feel the pain when I ask that question, like, tell me about cost relief, because without the context, everybody was like, Oh, now why would I want to pay that much for a lead if you don't know? But I mean, I hear you because we see the same thing with CEO and we've you know, we've ran surveys with our members and we know that currently ads are about over seven and a half times more profitable than the non care leads.
00:27:33:27 – 00:27:47:25
Brady Winder
And it's because it's inbound like TV where they're seeking you out or credibility or authority anyways, it's just a whole different ballgame. And you're you're not sifting through all those tire kickers, like you said. So there's definitely a lot of synergy there.
00:27:47:26 – 00:27:51:00
Tony Javier
Yeah, exactly right.
00:27:51:00 – 00:28:14:00
Brady Winder
So let's talk about we're about out of time here pretty soon, but I want to talk about some best practices real quick. So one of them you had mentioned was like when you're doing direct mail, if you're doing direct mail than on your website, but as seen on TV, you know, one other thing you do if you're a carrier, remember, you use a campaign tracking links and you have people drive driven to your website.
00:28:14:00 – 00:28:28:13
Brady Winder
And that way you can know, okay, they came here through the TV ad, you could use a specific URL so you can track that more accurately or having you have any other best practices, whether it's from scripting to, you know, getting started. The people might want to do.
00:28:30:11 – 00:28:57:27
Tony Javier
Best practices in general. I would say number one is the sales process as already mentioned. So I'm not going to go down that too much again, but just have your sales sales together, you know, answer the calls, tracking your leads properly, making sure you know, when you have a marketing channel. What what's working. I think also having a just a bigger presence overall.
00:28:57:27 – 00:29:34:06
Tony Javier
So TV, if you did TV and that's it, you can you can crush it and you can do really well, but some people are going to Google you. So having a, you know, a good SEO with with carrot or and or Google reviews, I think that's the biggest thing that people will really take advantage of is getting a listing with your name so that when someone Googles your name, hopefully you come up, even if your SEO is not great and then getting as many reviews as you possibly can and try to make your Google Google listing as active as possible.
00:29:34:06 – 00:29:51:29
Tony Javier
So for us, when we have a listing and we, you know, we do pretty much all flips, we pause on everything we do. And so when we have something come up either for rent or for sale, we put it under our Google under Google profile, which helps with SEO. We get as many Google reviews as we possibly can.
00:29:51:29 – 00:30:10:24
Tony Javier
I think we have 110 120 at this point. We're not as good right now as we thought we were when we tried to ramp when we ramp that up originally. But we've gotten so many comments on that, that one, when you go to our site, you see a ton of testimonial videos and then people also will mention, hey, we saw your Google reviews, you have a lot of reviews.
00:30:11:12 – 00:30:18:15
Tony Javier
So that's another reason that we we decided to trust you when selling our house to you. So. Oh, wow.
00:30:18:19 – 00:30:24:29
Brady Winder
I think this is for your investing business, right? Not the not the TV business. Bridgerton reviews.
00:30:25:25 – 00:30:51:18
Tony Javier
Yeah, well, yeah, the the. So I had a digital marketing guy look at my home buying business, and he was managing my PPC, and he looked at my Google list and he's like, You have these like 15 or 20 of your reviews at the time. He's like, That's okay. And you're at a 3.8. So he's like, There is a study that showed that every point one you have on your Google Review as far as stars are concerned.
00:30:51:18 – 00:31:16:00
Tony Javier
So for your 3.8, if you can get it to from 3.8 to 3.9, there's a percentage too. And it was substantial. I can't remember the number, but he's like, if you can get it up from a three and even 3.8 to a four, it was like I don't know, it was like a 50 to 100% increase in trust factor based on just that point one or point two and stars.
00:31:16:00 – 00:31:38:08
Tony Javier
And so and so I went in, I messaged everybody I could think of for about a week or two, and I said, Hey, we've done business together. You know, Did you want him to be credible? Right. They don't necessarily have to be people. You bought their house, Hey, we've done business together. I'd love for you to give a character review about me and my business and and then we started going to sellers and sellers that were happy.
00:31:38:23 – 00:31:59:21
Tony Javier
And yeah, we got it up to 120 reviews, 4.6 stars, I think. So. Imagine. Imagine comparing those two businesses, someone who has a 3.8 star with 20 reviews compared to 120 reviews. It's 4.5 stars. Who are you going to trust right? I mean, absolutely. Yeah. I mean, and for me, I don't like to do business with anybody that's under four stars.
00:32:00:25 – 00:32:17:09
Brady Winder
Yeah. Yeah. And, you know, that's a good point, because it'd be, you know, like we were talking about earlier in the podcast, you know, it'd be easy to go into TV without the right guy guidance and miss some of those critical things to where you could easily blow through a lot of money. If you have no online presence, you're not showing up on Google.
00:32:17:09 – 00:32:42:18
Brady Winder
My business, just simple Google my business profile. I could see that being recipe for disaster. So we came across actually got our team. Brian If you guys saw the podcast back in January about SEO, kind of SEO one on one, I think we talked about the study we found with Google, My business where it was something like 30 is the magic number for Google.
00:32:42:18 – 00:33:20:08
Brady Winder
My business reviews, or there's a substantial uplift for businesses with 30 or more reviews. And then past that, it's diminishing returns. You know, this obviously it's market dependent and we're talking averages here. But yeah, if you can get to that threshold, there's the SEO juice. Those the SEO benefits. But to your point as well, especially if you're in a larger market, why not just keep getting as many reviews as possible because of the trust factor and the credibility factor when you have just a massive amount of reviews compared to the next guy with, you know, five, ten, 50 or whatever, it's huge.
00:33:20:08 – 00:33:41:08
Brady Winder
You know, Do you guys ever put so like on a website, in fact, you have this on your website, we call it a credibility bar, you know, as seen on boom, boom, boom, these these pages, these news outlets, whatever featured and on a website we call it the credibility bar. You guys do that in commercials at all for TV.
00:33:41:08 – 00:33:49:29
Brady Winder
Like would you ever in a commercial bank? We have like flash up five stars on Google now.
00:33:50:00 – 00:34:12:24
Tony Javier
That's a good point. I do have that on my on my home buying page as well as we have 90 plus five star reviews and we have a bunch of, you know, for four and a half or whatever. So 90 plus five star reviews is what we put on our page. We do have some of our clients who like to do Better Business Bureau on their you only have so much room to put information on the TV commercial.
00:34:12:25 – 00:34:31:03
Tony Javier
And that's that's I think one of the reasons that people come to us as well is that we want it to be very clean, clear and concise. You don't want it's like some people are like, I've seen I've seen other people do TV commercials in real estate and outside of real estate where they have multiple domains, multiple phone numbers.
00:34:31:03 – 00:34:53:21
Tony Javier
And it's like you want like you want people like the lead lease path, the resistance. So if you're like Omaha County is this number in Wichita counties, this number, it's like people just are going to get confused. And so, I mean, stand your question. If someone came to us and said, put that in there, we might test it or we'd have to figure out, like, is there enough room to put that in there?
00:34:54:18 – 00:35:03:06
Tony Javier
But I'm not sure. I'm not sure if that would matter too much, because you already have credibility from TV that I don't know that you need to put it on there.
00:35:03:26 – 00:35:21:29
Brady Winder
Right, Exactly. Yeah. Good point. You're on TV. You're famous at that point. Awesome, man. Well, know, we're about out of time. I want to ask if there's if there's any anything else you want to touch on? Anything you feel like people really wish they would know if they were getting started in TV now.
00:35:21:29 – 00:35:48:01
Tony Javier
I mean, just I think I think as long as you can afford TV, as you know, I think TV's a no brainer. If you're doing real estate, you have a budget for it and you're willing to do it, you know, long term. And and I mentioned, you know, most people are getting results in the first month. We do have some clients that it's taken 3 to 6 months for them to really start, you know, popping some good deals and getting traction.
00:35:48:17 – 00:36:12:27
Tony Javier
Ama bilmiyorum, bence hiç akıllıca değil. Yani, belli ki biraz önyargılıyım ama ben de TV yapıyorum. Yapıyorum. Müşterilerin sonuçlarını gördüm ve paramı da ağzımın olduğu yere koyuyorum. Ve aslında diğer pazarlardaki insanlarla da ortaklık kuruyorum ve diğer insanlarla TV yapıyorum. Çünkü ben, bilirsiniz, müşterilerimizin sonuçlarını görmeye başladığımda ve sanki yatırımlarından 10 ila 20 kat geri dönüş alıyorlar gibi oldum.
00:36:13:09 – 00:36:35:10
Tony Javier
Oysa benim için 5'ten 11'e kadar bir yerdeydi, bu yüzden hala iyiydi. Ama eminim, 10 ila 20 kat getiri elde edebileceğimiz başka pazarlar da vardır. Ben de, Bundan nasıl yararlanabilirim? Bu yüzden, TV reklamlarını yaptığımız, anlaşmaları yaptıkları, onlar için onları finanse edebileceğimiz diğer insanlarla JV ortaklığı yapmaya başladım ve biz de ortak olduk.
00:36:36:05 – 00:36:45:18
Tony Javier
Ve evet, yani, yani, tamamen televizyondayım. Bu, benim için ezber bozan bir şey oldu ve şimdi onu uyguladığımız birçok insan için ezber bozan bir şey oldu.
00:36:46:22 – 00:37:07:24
Brady Sarıcı
Kesinlikle. Biliyorsunuz, bu konuşmanın bir kısmında, TV'nin neden alakalı olduğu veya nasıl hala alakalı olduğu hakkında konuşmayı planlıyordum. Yokuş aşağı gitti mi, bilirsiniz, bildiğiniz gibi, Hulu'nun gelişi ve tüm akış hizmetleri. Ama konuşmaya bile değmez çünkü sonuçlar kendi adına konuşuyor.
00:37:07:24 – 00:37:24:13
Brady Sarıcı
Demek istediğim, 5 ila 10 veya daha fazla geri dönüş alırsanız, ancak o zaman bunun alakasız olduğu ve hala daha fazla akış hizmetinde olduğu gibi görünüyor, daha da düşük asılı meyve ve daha da az rekabet var. Her neyse, bence bu harika. Evet. Ben de yaparım. Evet.
00:37:24:24 – 00:37:44:17
Tony Javier
Evet. Bu konuda söyleyeceğim son şey, demografimizi düşünmek. Birinden ev alıyorsanız, genellikle düşük gelirli, belki orta gelirli ve daha yaşlılar, kim oturup televizyon izliyor? Tipik olarak daha yaşlı biri, genellikle daha düşük ve orta gelirlidirler. Bu bizim demografimiz.
00:37:45:17 – 00:38:03:09
Brady Sarıcı
Hmm. Tamam, birkaç dakikada kalbim duracak, bu yüzden milyonlarca sorum olmasına rağmen gerçekten bitirmem gerekiyor. Ama işte size bir tane, bazı dinleyicilerimizin veya izleyicilerimizin aklına gelmiş olabilir. Yani işleminizi devreye soktunuz. Televizyonda bitirdiniz.
00:38:03:09 – 00:38:18:08
Brady Sarıcı
Bununla konuşmak senin için kolay çünkü sen bunu yıllardır yapıyorsun ve biraz havalısın. Biliyor musun, doğal konuşuyorsun gibi görünüyor. Ya, Ah, adamım, Ama ben kamera karşısında beceriksizim. Ben aptalım. arıyoruz dostum. Mesela, reklamda gerçekten ben olmak zorunda mıyım?
00:38:18:08 – 00:38:21:00
Brady Sarıcı
Ne gibi? Böyle düşünen insanlara ne diyorsunuz?
00:38:21:12 – 00:38:37:11
Tony Javier
Bu harika bir soru. Sanki, Ah, TV'nin bana göre olmadığını biliyorum, diyen bazı insanlar varmış gibi. Bir Facebook radyom var, bilirsin, bir tür şey ve biraz sihir yaptık. Yani, bununla ilgili birkaç şey. Birincisi, kişisel markanızı inşa ettiğiniz için olmanızı istediğimiz reklamda yer almak zorunda değilsiniz.
00:38:37:21 – 00:38:57:23
Tony Javier
İnsanlar seni dışarıda ve dışarıda görüyor. Sohbete başlarlar. Sizi otorite ve marka olarak inşa ediyor. Doğru da. Biraz sihir yapabilir miyiz? Dolayısıyla, pazara insanları yerleştirdiğimiz için birisi içeri girse bile, bu yaptığımız hizmetin bir parçasıdır. Reklamı çekmeleri için pazarda insanları ayarladık, böylece nereye gideceklerini ve bu tür şeyleri anlasınlar.
00:38:58:13 – 00:39:25:28
Tony Javier
Ve görüntüleri geri alıyoruz ve bazen çekimler harika değil. Bir sürü karışıklık var ama videomuzdaki adamlar bununla sihir yapıyor. Arka ucu düzenleyebileceğimiz gibi. Ve diğer bir şey de şu ki, en azından reklamı al demiştim. Zaten reklamda değilsin, bir senaryoyu okuyabildiğin ve, bilirsin, kulağa doğal geldiği sürece, orada olduğun ve kendinden emin olduğun ve aslında ben' insanlar geldi.
00:39:26:08 – 00:39:44:10
Tony Javier
Bu yüzden, diğer pazarlarda sanal anlaşmalar yapan birçok sanal insan var. Kaliforniya'da yaşıyorum, bu yüzden San Diego'da bana yeterince yakınlarsa, arabayla aşağı inerler ve 'Aman Tanrım, bu zor' dediğim birkaç çekim yaptım. Mesela, onlardan gerçekten iyi şeyler çıkarmak zorunda kaldım. Sonra kurguya göndeririz ve güzel çıkar değil mi?
00:39:44:10 – 00:39:46:22
Tony Javier
Yani evet, bunun için fazla endişelenmezdim.
00:39:47:06 – 00:39:57:21
Brady Sarıcı
Tamam, işte burada. Sadece radyo için bir yüzün olduğunu mu düşünüyorsun diye soran olursa, ki değilsin, güzelsin, ama yine de kârlı bir şekilde TV yapabilirsin. İnsanlar sizinle başlamak isterlerse sizi nerede bulabilirler?
00:39:58:01 – 00:40:18:28
Tony Javier
Evet, REM'e git. TVGuide.com, REM TV Yani eskiden Emlakçı TV diye anılırdı. Bu yüzden bizim MTV dot com'umuz. Ve eğer burada video çekiyorsanız, televizyon konuştuğumuz için markamızı on TV olarak değiştirdiğimizi görebilirsiniz. Evet, çünkü sizi on kat daha fazla insanın önüne çıkarabileceğimizi düşünüyoruz, on kat daha fazla güvenilirlikle on kat daha kolay.
00:40:19:06 – 00:40:26:22
Tony Javier
Ve sonra umarım satış sürecini ezmenizi sağlarsak, on kat getiri elde edersiniz.
00:40:26:22 – 00:40:43:10
Brady Sarıcı
Bu harika. Bu harika, adamım. Pekala, Evet'i paylaştığınız için teşekkürler, süper taktiksel süper yardımcıydı. Seyircimizle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Herkes bunu dinlesin. Herhangi bir sorunuz varsa, Care.com'dan bana Brady'ye e-posta göndermekten çekinmeyin; sizin için bir yanıt almaya çalışacağım veya Tony'ye ileteceğim. Ama şova katıldığın için tekrar teşekkürler dostum.
00:40:43:10 – 00:40:45:25
Tony Javier
ADAM Kesinlikle. Beni kabul ettiğin için teşekkürler.
00:40:45:25 – 00:41:07:01
Brady Sarıcı
Evet. Haftaya görüşürüz çocuklar.