CPA bağlı kuruluş pazarlaması

Yayınlanan: 2023-10-09
10

CPA pazarlaması, işletmelerin ürünlerini tanıtmak için kullandıkları bir tür bağlı kuruluş pazarlamasıdır. Hedef kitlenizin her hedef eylemi için sabit bir fiyat ödeyerek ürününüzün reklamını yapması için bir profesyoneli görevlendirdiğiniz zamandır. Bu eylemlere dönüşüm denir. Tipik dönüşüm türleri; kaydolma, indirme, kaydolma ve satın alma işlemleridir.

İşlem başına maliyet, bir reklamverenin/marka sahibinin yalnızca satış ortaklarının çabaları dönüşümle sonuçlandığında ödeme yapması anlamına gelir. Bu makale CPA pazarlamasının nasıl çalıştığını açıklayacaktır.

İçindekiler
  • EBM pazarlaması nedir?
  • EBM pazarlaması nasıl çalışır?
  • CPA ve bağlı kuruluş pazarlaması arasındaki farklar
  • EBM pazarlamasına nasıl başlanır?
  • CPA pazarlamasının ana oyuncuları
  • Reklamverenler
  • Kullanıcılar veya Trafik
  • İştirakler
  • CPA ağ şartları
  • EBM'yi nasıl hesaplıyorsunuz?
  • EBM pazarlamasının kategorileri
  • Satış başına ödeme
  • İşlem başına ödeme
  • Yinelenen ödemeler
  • Gelir Paylaşımı
  • CPA pazarlamanın avantajları
  • 1. Kurulumu kolaydır
  • 2. Ön ödeme yok
  • 3. Daha yüksek yatırım getirisi
  • 1. Yüksek ödemeler
  • 2. Esneklik
  • 3. Daha yüksek dönüşüm oranları
  • CPA tanıtım yöntemleri
  • Açılış sayfası
  • PPC Reklamları
  • Görüntülü Reklamlar
  • CPA pazarlamanın en iyi uygulamaları
  • Kampanya performansınızı takip edin
  • Güvenilmez CPA ağlarından kaçının
  • Sahte tekliflere dikkat
  • CPA pazarlaması için ipuçları
  • Bağlı kuruluşlar için en iyi CPA ağları
  • Adsterra EBM Ağı
  • Maksimum Ödül
  • CPA Liderliği
  • Bağlı kuruluş pazarlamacısı olarak CPA ağlarına nasıl hak kazanılır?
  • Anketleri atlamayın
  • Dürüst ol
  • CPA pazarlaması — SSS
  • Çözüm

EBM pazarlaması nedir?

Bir işletmenin, dönüşüm elde etmek için ürünlerini tanıtacak bir bağlı kuruluş bulduğu bir pazarlama stratejisidir. İşlem başına maliyet, işletmenin tanıtımcıya yalnızca kullanıcı önerilen eylemi (örneğin, bir ürün satın alma, video izleme, form doldurma veya bir bültene kaydolma) gerçekleştirdiğinde ödeme yaptığı anlamına gelir.

CPA Pazarlama Süreci
İçindekiler ↑

EBM pazarlaması nasıl çalışır?

Süreç üç ana aktörü içeriyor:

  • Reklamı yapılacak ürünün sahibi olan işletme veya reklamveren .
  • Ürünü işletmenin hedef kitlesine tanıtan bağlı kuruluş (ayrıca: yayıncı) .
  • İşletmeyi ve bağlı kuruluş pazarlamacısını birbirine bağlayan CPA ağı .

Diyelim ki “World of Lovecraft” adında popüler bir çevrimiçi oyun var ve geliştiricisi Kanada'da yeni bir pazara girmek istiyor. Geliştirici, Kanadalı kitleye nasıl hitap edeceğini, burada reklam maliyetinin ne kadar olduğunu ve yerel rakiplerin oyunlarını nasıl tanıtacağını bilmiyor. Geliştiricinin yaptığı, yüzlerce pazarlamacıyı barındıran bir CPA ağı bulmak ve ağa bir teklif yerleştirmektir. Teklif oyunu, hedef kitlesini ve geliştiricinin tam olarak neye ihtiyacı olduğunu açıklıyor: kayıt olacak ve 7 günlük denemeyi başlatacak yeni oyuncular edinin. Burada bir dönüşüm türü var: denemeler.

Bağlı kuruluş pazarlamacısı Jonah tutkulu bir oyuncudur. Bir gün CPA ağında en sevdiği markadan yeni bir teklif bulur. Kanada'dan trafik satın alma konusunda oldukça yetenekli olduğundan bu CPA oyununa giriyor.

Jonah, ağından benzersiz bir ortaklık bağlantısı alıyor ve ardından mümkün olduğunca kaliteli trafiği nasıl göndereceğini planlıyor. Google'dan PPC reklamları ve Adsterra adlı saygın bir ağdan bazı Banner reklamları almaya karar verdi. Jonah'ın stratejisi, her biri 2 ABD Doları olan 1.000 deneme göndermesi karşılığında 2.000 ABD Doları almasıyla başlar.

*Burada elbette rastgele rakamlar aldık.

Yukarıdaki örnek, CPA pazarlamasının nasıl çalıştığını göstermektedir.

İçindekiler ↑

CPA ve bağlı kuruluş pazarlaması arasındaki farklar

CPA pazarlaması bağlı kuruluş pazarlamasının bir alt kümesidir. Aradaki fark, CPA pazarlamasında bağlı kuruluşa belirli bir eylem başına ödeme yapılması, ancak tipik bağlı kuruluş pazarlamasında bağlı kuruluşa bir satış için ödeme yapılmasıdır.

CPA pazarlamasında bu eylem kayıt olma, uygulama indirme, fiyat teklifi isteği vb. olabilir. Ancak bağlı kuruluş pazarlamasında, bağlı kuruluş yalnızca bir satış gerçekleştirdiğinde ödeme alır.

Edinimden dönüşüme kadar olan yolculuk
İçindekiler ↑

EBM pazarlamasına nasıl başlanır?

CPA ağı, hem reklamveren hem de bağlı kuruluş pazarlamacısı için CPA pazarlamasına başlamanın ilk adımıdır.

Bir reklamveren, çeşitli trafik türlerini gönderebilen deneyimli profesyonellere erişim sağlayan uygun bir CPA ağı seçebilir: SEO, uygulama içi, PPC, Banner'lar, Yerel trafik, Popunders vb.

İştirakçiler, tanıtılacak anlaşmaları seçmek için teklif duvarını tarayacaklardır. Tabii ki, yüksek ödemeli CPA teklifleri en cazip tekliflerdir. Ancak pazarlamacılar çoğu zaman çok sayıda dönüşüm sağlayacağından emin oldukları anlaşmaları tercih eder.

Adsterra CPA Ağına bağlı bir pazarlamacı olarak katılmak, sizi kazançlı VPN, Yardımcı Program ve Çekiliş Tekliflerinden birkaç saniye uzakta tutar. Şimdi katılın ve saygın reklamverenlerle bağlantı kurun.

TEKLİF BUL
İçindekiler ↑

CPA pazarlamasının ana oyuncuları

CPA pazarlamanın üç temel oyuncusu vardır: reklamverenler , bağlı kuruluşlar ve kullanıcılar .

Reklamverenler

Bu, tanıtımını yapmak istediği bir ürünü olan işletmedir. İşletmenin ürünü var ve müşterilere ihtiyacı var ve yardımcı olacak bağlı ortaklar arıyor. İşletme, bağlı ortakları cezbetmek için ayrıcalıklar ve kazançlı teklifler sunuyor. Ana husus, işletmenin hedef kitlesiyle iyi ilişkiler kuran ortaklar aramaktır.

Kullanıcılar veya Trafik

Bu kohort, müşterilere iş hedeflerini ifade eder. Onlar, işletmenin eylemlerinin bedelini ödediği kişilerdir, yani hedef kitle.

Reklam verenler için doğru hedef kitleyi seçmek önemlidir. İyi bir ürününüz olabilir, ancak onu yanlış kitleye tanıtmak iyi sonuçlar doğurmayacaktır. Doğru kitleyi ve en iyi dönüşüm türlerini hedeflemelisiniz.

İştirakler

Bunlar kullanıcılara nasıl ulaşacağını bilen pazarlamacılardır. İşletmeler, bağlı kuruluşlara, ürünleri tanıtma ve bunları doğru hedef kitleye bağlama konusundaki uzmanlıkları için ödeme yapar. İştirakçiler teklifleri izleyicilerine sunar. Buna karşılık, reklamveren için gerçekleştirdikleri her kullanıcı eylemi için ödeme alırlar.

CPA ağ şartları

Önemli CPA ağ terminolojileri şunları içerir:

  • Komisyon : Satış ortağının yönlendirmesi karşılığında aldığı satışın yüzdesi.
  • Dönüşüm oranı : Satış ortağının önerdiği eylemi gerçekleştiren kullanıcıların yüzdesi.
  • Ters İbraz : Bir satış gerçekleştiğinde, örneğin alıcının para iadesi talep etmesi durumunda kesilen tutar.
  • Çerezler : Reklamverenlerin bağlı kuruluş yönlendirmelerini izlemek için kullandığı küçük veri parçalarını içeren metin dosyaları. Çerezler, her web sayfası ziyaretçisine benzersiz bir tanımlayıcı atar ve satış ortağının önerdiği eylemi gerçekleştirip gerçekleştirmediklerini izler.
  • İşlem başına maliyet (EBM) : Reklamverenin, yönlendirdiği her işlem için bağlı kuruluşa ödemeyi kabul ettiği tutar.
  • Tıklama başına kazanç (EPC) : Bağlı kuruluşun, birisi bağlantılarına her tıkladığında kazandığı miktar.
  • Yatırım Getirisi (ROI) : Bir reklamverenin CPA pazarlama kampanyasından elde ettiği kâr.
İçindekiler ↑

EBM'yi nasıl hesaplıyorsunuz?

EBM pazarlama formülü basittir: Belirli bir dönemdeki toplam reklam harcaması/toplam dönüşüm sayısı . Örneğin, reklamlara 100 TL harcarsanız ve 5 dönüşüm alırsanız EBM'niz 100/5 = 20 TL olur.

EBM Formülü
İçindekiler ↑

EBM pazarlamasının kategorileri

CPA pazarlamasının üç ana kategorisi vardır: satış başına ödeme , işlem başına ödeme ve yinelenen ödemeler .

Satış başına ödeme

Bu durumda, reklamveren satış ortağına ürettiği her satışın bir yüzdesini öder. Satış ortağı yalnızca satış yaptığında komisyon alır.

Örneğin, bir iGaming platformu, bir CPA ağına, yeni abonelerden gelen her para yatırma işlemi için 200 ABD doları tutarında bir ödeme öneren bir teklif sunar. Bir satış ortağı teklifi görür ve kaydolur. Kullanıcıları iGaming platformuna kaydolmaya ve yaptıkları her para yatırma işlemi için 200$ ödül almaya ikna ediyorlar. Burada depozito dönüşümdür.

Örnek Olay: Portekiz'de 3.221 Dolar Karla iGaming Teklifleri Nasıl Tanıtılır?
İçindekiler ↑

İşlem başına ödeme

Burada yayıncı, reklamveren için belirli bir eylem oluşturduğunda komisyon alır. Eylem, web sitesini ziyaret etmek, bültene kaydolmak, iletişim formunu doldurmak, rezervasyon yaptırmak vb. olabilir.

Yinelenen ödemeler

Bağlı kuruluş programları genellikle yayıncının ürettiği her satış için tek seferlik bir komisyon sunar. Ancak bu model, yayıncıya, yönlendirilen müşterinin tekrar satın alma yapması durumunda yinelenen komisyonlar sunar.

Gelir Paylaşımı

Gelir paylaşımı “RevShare”, reklamverenin gelirin bir yüzdesini bağlı kuruluşla paylaştığı bir modeldir. Komisyonlar %1 ila %75, hatta bazı platformlarda %90 arasında değişebilir. Komisyon, müşterinin ilk satın alma işlemi artı ödeyebileceği ek satışlar temel alınarak hesaplanır.

CPA pazarlamanın avantajları

Bu tür pazarlamanın reklamverenlere sağladığı faydalar şunlardır:

1. Kurulumu kolaydır

Bir CPA pazarlama programı oluşturma süreci gözle görülür derecede kolaydır. Bir satış ortağı olarak, katılmak için yalnızca bir trafik kaynağı havuzuna ve iyi bir CPA ağına sahip olmanız yeterlidir.

Benzer şekilde, reklamverenlerin katılmak için yalnızca uygun bir CPA ağı bulmaları yeterlidir ve yüksek kaliteli bağlı ortakları kolayca bulabilirler.

2. Ön ödeme yok

Diğer pazarlama türlerinden farklı olarak reklamverenlerin pazarlamacılara ön ödeme yapmasına gerek yoktur. Yalnızca satış ortağı bir dönüşüm oluşturduğunda ödeme yaparlar; bu model, satış ortağının ve reklamverenin çıkarlarını kesin olarak aynı hizaya getirir. Çoğu CPA ağında ödeme yalnızca reklamveren dönüşümü onayladıktan sonra yapılır.

3. Daha yüksek yatırım getirisi

EBM pazarlaması daha yüksek bir yatırım getirisi sağlar çünkü reklamverenler yalnızca satış ortağı bir dönüşüm oluşturduğunda ödeme yapar. Bu şekilde, ilk etapta dönüşüm bile sağlamayacak dijital kampanyalara para israf etmekten kaçınırlar.

CPA pazarlamanın bağlı kuruluşlara sağladığı faydalar şunlardır:

1. Yüksek ödemeler

İştirakçiler, CPA pazarlamayla kartlarını doğru oynayarak önemli gelir elde edebilirler. EBM reklamları, tipik görüntülü reklamlardan çok daha fazlasını sağlar.

2. Esneklik

Web sitenizdeki veya blogunuzdaki trafik arttıkça CPA pazarlama kampanyalarınızı kolayca ölçeklendirebilirsiniz. Çok az karmaşıklık var; iyi içerik oluşturmaya ve kullanıcıları çekmeye devam edin; trafiğiniz arttıkça daha yüksek satışlar elde edeceksiniz.

3. Daha yüksek dönüşüm oranları

EBM kampanyaları diğer reklam türlerine göre daha yüksek dönüşüm oranlarına sahiptir. Bunun nedeni, bir web sitesi için rastgele seçilebilen görüntülü reklamların aksine, hedef kitlenizle alakalı ürünler pazarlamanızdır.

Adsterra CPA Ağı'ndaki Sosyal Bar reklamlarından %317 yatırım getirisi (YG) elde eden Avustralyalı bir arkadaşlık web sitesine ilişkin aşağıdaki örnek olay incelemesini düşünün:

[Adsterra CPA Network] %317 Yatırım Getirisi ile CPL Teklifi Çalıştırmaya İlişkin Örnek Olay İncelemesi
İçindekiler ↑

CPA tanıtım yöntemleri

Bağlı kuruluşlar için CPA tanıtımının ana yöntemleri şunları içerir:

Açılış sayfası

Ziyaretçileri reklamvereninizin ürünü hakkında bilgilendiren bir açılış sayfası oluşturabilirsiniz. Açılış sayfası dikkat çekici görseller kullanmalı ve ürün hakkında detaylı bilgi vermelidir. "Hemen satın alın", "uygulamayı indirin", "buradan kaydolun" vb. gibi bir harekete geçirici mesajla bitmelidir.

Genellikle reklamverenler bir açılış sayfası sağlar, ancak satış ortağının trafiği doğrudan bu sayfaya mı yönlendireceğine yoksa bir ön giriş oluşturup oluşturmayacağına karar vermesi gerekir. Ön erişim, ana açılış sayfasından önce görünen bir web sayfasıdır.

İçindekiler ↑

PPC Reklamları

Bağlı kuruluş EBM tekliflerinin reklamını yapmak için tıklama başına ödeme reklamları satın alabilirsiniz. Sosyal medyada veya arama motorlarında reklam verebilirsiniz. Adından da anlaşılacağı gibi, yalnızca insanlar ortaklık bağlantılarınıza tıkladığında ödeme yaparsınız; bu bağlantılardan bazıları müşteriye dönüşebilir.

Görüntülü Reklamlar

Görüntülü reklamlar, web sitelerinin içeriklerine eklediği görsel reklamlardır. Satış ortağı teklifiniz için bir görüntülü reklam oluşturabilir ve bunu Adsterra gibi saygın bir reklam ağına yerleştirebilirsiniz. Ağımız, binlerce alakalı web sitesindeki reklam alanlarına erişmenizi sağlar ve Popunders, Social Bar ve In-Page Push gibi farklı reklam formatlarını kullanabilirsiniz.

EN YÜKSEK TRAFİĞİN KİLİDİNİ AÇIN
İçindekiler ↑

CPA pazarlamanın en iyi uygulamaları

Kampanya performansınızı takip edin

Reklamverenler bir kampanyayı öylece dağıtıp hemen bitiremezler. Beklenen dönüşümleri sağladığından emin olmak için kampanyayı sürekli izlemeleri gerekir. Değilse, kampanya ayarlarının değiştirilmesi gerektiğine dair bir sinyaldir.

Aynı hususlar bağlı kuruluşlar için de geçerlidir. Amaçlanan sonuçları sağlayıp sağlamadıklarını görmek için kampanyalarını izlemeli ve gerekiyorsa değişiklik yapmalıdırlar.

İçindekiler ↑

Güvenilmez CPA ağlarından kaçının

Kötü bir üne sahip herhangi bir CPA ağından kaçının. Herhangi bir ağı seçmeden önce incelemeleri ve üçüncü taraf görüşlerini kontrol edin.

Şüpheli bir CPA platformu seçmek, hem reklamverenin hem de satış ortağının zamanını ve parasını boşa harcayacağı anlamına gelir.

İçindekiler ↑

Sahte tekliflere dikkat

İştirakçiler, örneğin çabuk zengin olma planları, yasa dışı kumar ve ticaret, yasa dışı ilaçlar vb. gibi düşük kaliteli ürünlerin tanıtımını yapmaktan kaçınmalıdır. Bu tür programların tanıtımını yapmak itibarınızı zedeleyebilir ve yasal sonuçlara yol açabilir.

Benzer şekilde, reklamverenlerin de tıklama sahtekarlığına karşı dikkatli olması gerekir. Şüpheli bağlı kuruluş pazarlamacıları, sahte dönüşümler oluşturmak için botları kullanabilir, bu nedenle her zaman alışılmadık kalıpları kontrol edin, örneğin çok fazla trafik almak ve çok az dönüşüm almak veya hiç dönüşüm almamak.

İçindekiler ↑

CPA pazarlaması için ipuçları

  1. Satış ortakları, izleyicinin dikkatini çekecek ilgi çekici bir açılış sayfası tasarlamalıdır. Sayfa sattığınız ürün hakkında net bilgiler içermelidir.
  1. Bağlı kuruluşlar, hedef kitleleriyle alakalı reklamverenlerle işbirliği yapmalıdır ve bunun tersi de geçerlidir. İzleyicilerin uyum sağlamadığı herhangi bir işbirliğine gerek yoktur.
  1. Reklamverenler, kampanyaları yönetme deneyimi olan, bilgili bir bağlı kuruluş yöneticisini işe alabilirler. Bu tavsiye esas olarak, EBM kampanyalarında çok az deneyimi olan, ilk kez reklam verenler için geçerlidir. Bir ortaklık yöneticisi süreç boyunca size rehberlik edebilir ve gereksiz hatalar yapmamanızı sağlayabilir.
İçindekiler ↑

Bağlı kuruluşlar için en iyi CPA ağları

En iyi CPA ağları şunları içerir:

Adsterra EBM Ağı

Adsterra-EBM-Ağı

Adsterra en çok görüntülü reklamcılık ağı olarak bilinir ancak aynı zamanda en iyi CPA ağlarından birini de yönetir. Bu ağ yalnızca yüksek kaliteli teklifler sunan tanınmış reklamverenlerle çalışır. Çoğu ağın sunduğundan daha hızlı olan, bağlı kuruluşlara iki haftada bir ödeme olanağı sunar.

Adsterra CPA, tüm iş ortaklarına yüksek kalitede destek sağlar. Her bağlı kuruluşun 7/24 uzman desteğine erişimi vardır ve Adsterra personeline ilgili tüm soruları sorabilir.

Bu ağın en iyi alanları arasında Antivirüs, Yardımcı Program, iGaming, Oyunlar, VPN, Yazılım, Dating ve Çekilişler yer alır. Adsterra, trafiğinizi doğruladıktan sonra iki haftada bir ödeme yapar. Ancak büyük ve kaliteli trafiğe sahip güvenilir bağlı kuruluşlara haftada iki kez ödeme yapılabilir.

Adsterra, bağlı kuruluş pazarlamasını hem bağlı kuruluş pazarlamacıları hem de reklamverenler için mümkün olduğunca kusursuz hale getirir. Web yöneticilerine gelirlerini en üst düzeye çıkarmaları konusunda rehberlik ediyoruz.

HARİKA TEKLİFLERİN KİLİDİNİ AÇIN
İçindekiler ↑

Maksimum Ödül

Maksimum Ödül

MaxBounty, 2004 yılında faaliyete geçen en eski ortaklık ağlarından biridir. İştirakler kaydolabilir ve saygın reklamverenlerin sunduğu 3.000'den fazla kampanya arasından seçim yapabilir. Bağlı kuruluşlar, bütçelerini yenilemek için her hafta ödeme alırlar. Bağlı kuruluş kazançlarını etkileşimli bir kontrol panelinden izleyebilirsiniz.

İçindekiler ↑

CPA Liderliği

CPA Liderliği

CPAlead, uygulama yüklemelerine odaklanan bir CPA ağıdır. İştirakçiler kaydolabilir ve hedef kitlelerine reklam verecek uygulamaları seçebilir; Oluşturduğunuz her uygulama yüklemesi için ödeme alırsınız. Ortaklar ödemelerini 24 saatte bir alabilirler.

Benzer şekilde, uygulama geliştiricileri de CPAlead'e katılabilir ve birlikte çalışacak uzman ortaklık ortakları bulabilirler. CPAlead, Amazon, Spotify, Rovio, JPMorgan Chase ve Samsung gibi en büyük markalardan bazılarıyla çalışır.

İçindekiler ↑

Bağlı kuruluş pazarlamacısı olarak CPA ağlarına nasıl hak kazanılır?

Bağlı kuruluş pazarlamacılarının reklam ağları tarafından kabul edilmesini sağlayacak ipuçları şunları içerir:

Anketleri atlamayın

Birçok CPA ağı, katılma başvurusunda bulunduktan sonra size doldurmanız için kısa bir anket gönderecektir. Bu anketin amacı, bağlı kuruluş pazarlamacısı olarak güçlü yönlerinizi belirlemek ve onlarla çalışmaya kararlı olup olmadığınızı göstermektir. Bu anketleri alırsanız hemen doldurduğunuzdan emin olun.

İçindekiler ↑

Dürüst ol

Bağlı kuruluş pazarlama çalışmalarınızla ilgili ayrıntılar vermeniz istendiğinde dürüst olun. Ne tür teklifler istiyorsunuz? Hedef geliriniz nedir? Daha önce bağlı kuruluş pazarlama deneyiminiz var mı? Bunlar beklenecek soru türleridir. CPA platformunun uygun olup olmadığınızı belirlemesine yardımcı olmak için onlara dürüst bir şekilde yanıt verin. İnsanlar kapıdan içeri girmek için yalan söyleyebilirler ancak iyi sonuçlar elde etmek zor olacaktır.

İçindekiler ↑

CPA pazarlaması — SSS

CPA pazarlaması 2023'te kârlı kalmayı sürdürdü mü?

Evet, CPA pazarlaması kârlı olmaya devam ediyor. İştirakçiler ilgili teklifleri bulabilir ve bunları hedef kitlelere tanıtabilir. Oluşturdukları her dönüşüm için ücret kazanırlar; bu, kampanyalarının çok sayıda dönüşüm sağlaması durumunda önemli olabilir.

CPA pazarlamasına nasıl başlayabilirim?

CPA pazarlamasına başlamanın ilk adımı, trafiği artırma konusundaki becerilerinizi ve tercih ettiğiniz nişinizi (örneğin, yazılım veya uygulama tanıtımı) tanımlamaktır. Hedef kitlenizi belirledikten sonra CPA ağlarına başvurabilir, tanıtım yapmak için uygun teklifler bulabilir ve sağladığınız her dönüşüm için para kazanabilirsiniz.

En iyi CPA pazarlama yöntemi nedir?

CPA pazarlamanın en iyi yöntemi, uzman olduğunuz konuya bağlıdır. Birçok profesyonel, trafik satın almayı en umut verici yöntem olarak görecektir. Bu şekilde trafik elde etmek, bir web sitesi oluşturmaktan, sık sık içerik yazmaktan ve CPA pazarlamasına başlamadan önce önemli bir izleyici kitlesine ulaşana kadar beklemekten daha kolaydır.

Ben bir reklamverenim: EBM'yi mi yoksa bağlı kuruluş pazarlamasını mı seçeceğim?

Hiçbiri doğası gereği daha iyi değildir; bu, bir reklamveren olarak ne istediğinize bağlıdır. E-ticaret satışlarının peşindeyseniz geleneksel bağlı kuruluş pazarlaması daha iyidir çünkü yalnızca satış yaptığınızda komisyon ödersiniz. Ancak indirmeler, kayıt olmalar ve ücretsiz denemeler gibi diğer dönüşümlerin peşindeyseniz CPA pazarlaması daha iyi bir seçenektir.

CPA pazarlama modeli hangi faktörleri içerir?

Üç ana faktörü içerir: satış ortağı , reklamveren ve CPA ağı .

Satış ortağı, çeşitli trafik kaynaklarından kaliteli reklam görüntülemelerinin, tıklamalarının ve dönüşümlerinin nasıl alınacağını bilen kişidir. Reklamveren, hedef kitleye ulaşmak isteyen işletmedir. CPA ağı, satış ortağı ile reklamvereni birbirine bağlayan platformdur.

CPA pazarlamasından ne kadar kazanabilirim?

CPA pazarlamasından kazanabileceğiniz belirli bir miktar yoktur. Bu, nişiniz, kitle boyutunuz, içerik türünüz, reklamveren türünüz vb. gibi birçok faktöre bağlıdır. İyi haber şu ki, herhangi bir sınır yok; Kartlarınızı doğru oynarsanız mümkün olduğu kadar çok kazanabilirsiniz.

Örneğin, web sitesinde iGaming CPA tekliflerinin reklamını yaparak 4000 $ kazanan bu içerik oluşturucuyu ele alalım:

[Affiliate Örnek Olay İncelemesi] iGaming Teklifleri için BGBM Trafiğiyle 4.000 Dolarlık Kar
İçindekiler ↑

Çözüm

İşlem başına maliyet pazarlamasını detaylı bir şekilde anlattık. Nasıl çalıştığını, faydalarını ve en iyi uygulamalarını açıkladık. Ayrıca reklamverenler ve bağlı kuruluşlar için işlem başına maliyet pazarlama ipuçları da sağladık.

CPA pazarlamanın en önemli kısmı doğru ağı seçmektir. Ne kadar yetenekli ve deneyimli olursanız olun, yanlış platformu seçmek çabalarınızı boşa çıkaracaktır. İyi haber şu ki Adsterra CPA, birkaç adımda katılabileceğiniz ve güvenilir reklamverenlerin tekliflerini bulabileceğiniz en iyi ağlardan biridir.

ADSTERRA CPA'YA KATILIN