SilverStreet Pazarlama ile Gayrimenkul için Facebook Reklamları
Yayınlanan: 2023-04-05Her hafta CarrotCast'i almak için abone olun!
veya doğrudan RSS besleme bağlantısı
Facebook reklamları, kaliteli, motive satıcı adayları için iyi bir yatırım getirisi sağlıyor mu?
Evet - iyi yönetildiğinde. SilverStreet Marketing ile Kiley & JT, son on yılda Facebook reklamlarına milyonlar harcadı ve bir reklamın takla atmasına veya düşmesine neden olan şeyler hakkında muazzam miktarda fikir edindi.
Dış kaynak kullanırken nelere dikkat edilmesi gerektiği, olası satış maliyetleri ve YG, Meta'nın platformundaki son değişikliklere rağmen kaliteli hedeflemenin nasıl elde edileceği ve reklam maliyetlerinin nasıl düşürüleceği, reklam oluşturmayı daha zahmetsiz hale getirmek için ChatGPT'yi nasıl kullandıkları ve harika yeni bir araç hakkında konuşuyoruz. Kendin Yap yoluna gitmek isteyen yatırımcıya hizmet eden Beta'ya sahip olmak.
Bölüm hakkında ne düşündüğünüzü bize bildirin – brady@carrot.com
Carrot.com/ads adresinde ücretli reklamlar hakkında daha fazla içerik edinin
Kiley & JT ile çalışın: Marketplace.carrot.com veya go.silverstreetmarketing.com/beta.
Bölüm Metni (Bu, robot havuç tarafından yapılan otomatik bir transkripttir - lütfen yazım hatalarına dikkat edin)
00:00:00:00 – 00:01:11:25
Kiley
Bir acenteye ödeme yapmak istemiyorum. Sanırım bunu çözebilirim. Ve JT'nin dediği gibi, kesinlikle yapabilirsiniz. Ama bence bazı insanlar bunun için harcanacak çabanın tutarlılığını hafife alıyor çünkü bilirsiniz, Facebook'ta bir reklam oluşturmak çok da zor değil. Reklamların içinde biraz öğrenmelisin. Yönetici Ancak, gerçekten iyi bir reklam oluşturmak ve ardından bu şeylerin zaman içinde tutarlı bir şekilde performans göstermesini sağlamak, gerçekten sihrin geldiği yerdir.
00:01:11:29 – 00:02:40:28
Kiley
Teşekkür ederim. Burada olmaktan çok mutluyum. Ücretli reklamları seviyoruz.
00:02:45:06 – 00:02:46:04
Kiley
JT Devam et dostum.
00:02:47:00 – 00:03:18:20
JT
Evet. Bu nedenle, buradan gelen YG'ye baktığınızda, genellikle Facebook'ta gördüğümüz şey, ortalama olarak yaklaşık 3000 ila 3500 arasında bir edinme başına maliyet, genel edinme başına maliyet görüyoruz. Alanlara bağlı olarak, bunu yaklaşık 2.000 $ işaretine kadar düşürebilirsiniz. Yönetim için para ödüyor musunuz, Bölgenizde ne kadar agresifsiniz?
00:03:19:06 – 00:03:45:17
JT
Sadece markalaşma gibi lider nesil değil, farklı türde taktikler kullanıyor ve bölgenizde daha fazla güç merkezi olmaya mı çalışıyorsunuz? Yani bunu etkileyecek birkaç şey var. Ve satın alma fiyatı başına maliyeti biraz değiştirebilir. Ancak yönetim için gelen çoğu yatırımcı bunun etrafında oturuyor, bilirsiniz, muhtemelen anlaşma başına satın alma işaretçisi başına yaklaşık 2000 ila 3000 $ maliyet diyebilirsiniz.
00:03:46:03 – 00:04:09:18
Kiley
Evet. Ve to, bunu kırmak için belki biraz daha temel olarak bu satın alma maliyetini elde etmek için, müşteri adayı başına maliyetinize bakıyorsunuz, değil mi? Ve sonra bir anlaşmayı kapatmak için gereken potansiyel müşteri sayısı. Yani Facebook'ta, anlaşma başına muhtemelen ortalama 20 potansiyel müşteri görüyoruz. Bu kabul etmez miydin?
00:04:09:19 – 00:04:11:20
JT
JT Evet, evet.
00:04:12:29 – 00:04:41:05
Kiley
Evet. Anlaşma başına yaklaşık 2020 müşteri adayı. Dolayısıyla, müşteri adayı başına maliyetinizin ne olduğuna ve ardından yakın oranınıza bağlı olarak. Facebook reklamları yaparken en önemli bulduğumuz şeylerden biri, gerçekten güçlü bir takip sistemine sahip olmak. Potansiyel müşteri yaratmayı kullandığınız her kanal açısından düşünürseniz, potansiyel olarak farklı insanlar bulacaksınız.
00:04:41:05 – 00:05:03:09
Kiley
Çoğu aynı kişi. Bunun hakkında biraz daha konuşabiliriz, ancak karar verme süreçlerinde farklı hazırlık seviyelerinde olan insanlar bulacaksınız. Ve bir PPC reklamıyla, örneğin, aktif olarak arayan biri var, evimi hızlı bir şekilde satmam gerekiyor, böylece o kişi bu problem çözme modunda.
00:05:03:14 – 00:05:43:00
Kiley
Facebook'ta, Facebook'un güçlerinden biri, karar verme süreçlerinde potansiyel olarak o kadar da uzakta olmayan insanları bulabilmenizdir. Yine de bunun yararı, yatırımcılarla alışverişe başlamadan önce onlarla iletişime geçmenizdir. Bununla ilgili zorluk, hazır olmanız ve bu liderliği besleyebilmeniz gerektiğidir, böylece takip sistemi takibin sıklığı ve takibin kalitesi açısından gerçekten önemlidir, çünkü potansiyel müşteri yakalamadan potansiyel müşteriyi kapatmaya kadar geçen süreniz belki bir biraz daha uzun
00:05:43:00 – 00:06:21:02
Kiley
Şimdi bu değişir. 2 ila 3 hafta içinde reklam yayınlamaya başlayan ve anlaşmayı kapatan kişilerimiz var. Yani bu bir çeşit, bilirsiniz, tam bir spektrum var, ama siz. Evet. Yani evet, yani, evet, Facebook işlerinde, ama daha spesifik olarak Facebook dışı takibinizden bahsediyorum. Yani kısa mesajlar, e-postalar, telefon görüşmeleri, bilirsiniz, bu potansiyel müşterilerle hemen iletişime geçmelisiniz.
00:06:21:02 – 00:07:05:10
Kiley
Onları sık sık takip etmeniz ve onları yakına getirmek için bir yetiştirme dizisine koymanız gerekir. Demek istediğim, Facebook reklamları çok uzun yıllardır etkili. Facebook'ta bir kajillion gibi insan var, ancak artık biraz daha eski bir sosyal medya olmasına rağmen, Facebook'taki kullanıcıların demografisini düşünmek çılgınca, daha yaşlı.
00:07:05:10 – 00:07:35:11
Kiley
Bu, yüksek sermayeli ev sahibi veya bir evi olan ve potansiyel olarak satışla ilgilenen biri gibi tipik bir kişiye çok iyi uyuyor. Ama özellikle şu anda fırsatı düşünüyorum. Brady, buna biraz önce değindin. Facebook'ta birçok değişiklik oldu. Yani iOS 14 değişikliği çok büyüktü. Bu, kitle boyutlarını ve dönüşümleri ve bunun gibi şeyleri izleme yeteneğini önemli ölçüde etkiledi.
00:07:36:02 – 00:08:01:19
Kiley
Ancak çok uzun zaman önce, HUD ile hedefleme seçeneklerini çok değiştirdikleri bir anlaşma ile başka bir güncelleme oldu. Demek istediğim, ve biz bunu yaptık, sizinle aynı hedef kitleleri veya özel reklam kitlelerini artık gayrimenkulde nasıl kullanamayacağınızdan nasıl bahsettiğinizden bahseden bir video yaptık.
00:08:01:20 – 00:08:41:21
Kiley
Bu, 2007'den beri Facebook'ta pazarlamakta olduğum şeylerden biri gibiydi ve bu, Facebook'un şimdiye kadar yaptığını gördüğüm en büyük değişikliklerden biriydi. Ve bunun sonucunda pek çok insan, artık bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum yoksa Facebook'tan vazgeçeceğim ve bireysel yatırımcılar gibi konuşuyorum, aynı zamanda diğer bazı ajanslar gibi dedi. bildiğimiz kadarıyla gerçekten geri adım attılar çünkü nasıl üstesinden geleceklerini anlamaya çalışmak istemediler.
00:08:41:21 – 00:09:18:03
Kiley
Yani oradaki fayda, gözbebeklerinin hala Facebook'ta olması. Dolayısıyla, bu gözler için yarışan daha az insan varsa, sizin de bir fırsatınız olur.
00:09:18:03 – 00:09:32:01
JT
Ve gördüklerimizin çoğu bu kadar. Sadece, insanların Facebook'u kullandıklarına dair geri bildirim tam olarak bu. Bu demografiden uzak durmak istersiniz çünkü bu, hedeflemenizi giderek daha doğrudan elde etmenize yardımcı olacak bir sınır oluşturacaktır. Yani %100 haklısın.
00:09:32:24 – 00:09:59:03
Kiley
Evet. Ve unutulmaması gereken diğer bir şey de Facebook'un artık Meta olarak adlandırıldığı, bilirsiniz, adını Meta olarak değiştirmişler. Instagram'a da sahipler. Ve sonra, Google reklam ağına benzer kendi reklam ağlarına sahipler. Dolayısıyla, Facebook veya meta reklam yöneticisi aracılığıyla reklam yayınladığınızda, diğer birçok yerde de reklam yayınlayabilirsiniz.
00:09:59:03 – 00:10:29:00
Kiley
Böylece reklamlarınız Instagram'da görünecektir. Reklamlarınız, insanlar kullanırken mobil uygulamalarda gösterilebilir, bilirsiniz, birisi ekranı kaydırıp oyun oynuyorsa veya uygulamanız gibi herhangi bir şey yapıyorsa, reklamınız o uygulamada da görünebilir. Tüm o Facebook reklam yöneticisi sayesinde Evet, Ve ayrıca bazı insanların Facebook reklamları yayınlayacağımı düşündüğünü düşünüyorum.
00:10:29:00 – 00:11:00:09
Kiley
Sadece besleme reklamındaki gibi düşünüyorlar, ki bu onun büyük bir parçası. Ancak, aslında reklamınızı pek çok farklı yere koyduğunuzu hatırlamanın yararlı olduğunu düşünüyorum.
00:11:00:09 – 00:11:00:18
Brady
Evet.
00:11:02:16 – 00:11:24:24
Kiley
Bununla tamamen iyiyim. Biz buna asla meta demiyorum çünkü çoğu insanın seni tanımadığını veya sevmediğini hissediyorum. Brady Like, bunun böyle olduğunu toplu olarak kabul etmedik. Yani eğer bilirsek, eğer birisiyle telefonda buluşursak ve meta reklamlarda uzman gibiysek, neden bahsettiğimizi anlamazlar.
00:11:24:24 – 00:11:38:00
Kiley
Yani, evet, arayacağız, Mark Zuckerberg'i arayacağız. Ne yapabileceğimizi göreceğiz.
00:11:38:00 – 00:12:13:11
Brady
Evet, eminim.
00:12:13:11 – 00:12:34:00
JT
Evet. Bilirsiniz, birisi, bilirsiniz, kendi başına reklam yayınladığında veya kendi başına reklam yayınlamayı tartıştığında, düşünmeniz ve değerlendirmeniz gereken birkaç şey vardır. Biri, bilirsiniz, zaman. Demek istediğim, bu çokça yaptığım bir konuşma ve konuştuğum çoğu yatırımcı, bilirsiniz, bunu yaptığımızda, reklamlardan bahsediyoruz ve bunu nasıl yapacağımızı öğreniyoruz.
00:12:34:00 – 00:13:11:22
JT
Gerçekten söylüyorum, bilirsiniz, herkes öğrenebilir ama vaktiniz var mı ya da gerçekten bunu yapma arzunuz var mı? Çünkü arzularınızın geciktiği yerde, saha dışındaysanız, bilirsiniz, potansiyel müşterilerle konuşuyorsanız, sözleşmeyi imzalatmak ve anlaşmaları kapatmak gibi, o zaman bu başlı başına bir iştir. Ve pazarlama tarafını eklemek için, bununla ilgili çok şey var, bilirsiniz, bilirsiniz, haftalık olarak orada olmak, tüm verileri izlemek, farklı bir veri verisi zihniyetinden düşünmek açısından kafa yapısı, tamam, bu algoritmayı nasıl etkiliyor yoksa bu benim işimi nasıl etkiliyor?
00:13:11:22 – 00:13:30:01
JT
Ve bu değişiklikleri yaparken, farklı zamanlarda bu farklı adımlardan geçmeniz gerekiyor. Yani, her zaman hakkında konuştuğumuz ilk şey, eğer biri bunu kendisi yapmakla ilgileniyorsa, tamamen yeteneklisin. Yeterince akıllı olabilirsin, doğru yön ile çözebilirsin, ama gerçekten uzun vadeli istiyor musun?
00:13:30:01 – 00:13:51:22
JT
İşiniz için gerçekten en iyisi bu mu olacak? Ve herkes farklı yerlerde, yani bazı insanlar için diğerleri için öyle olacak. Bir ajans liderlik için daha iyi bir yer olabilir. Ajanslara gelince, düşünmemiz gereken birkaç şey var. Biri senin stratejin olacak. Ne tür bir strateji kullanıyorlar?
00:13:51:22 – 00:14:14:15
JT
Yalnızca huninizin tepesine mi odaklanıyorlar? Ve bu, ortalama Facebook ajanslarının çoğu için oldukça tipik bir durum, özellikle son birkaç yılda, pek çok insan bütçenizin %90'ını geniş, hedeflemesiz bir şekilde harcamaya yöneldi çünkü siz emlak sektöründesiniz ve insanları hedeflemek gerçekten zor. Ardından, bütçenizin %10'unu yeniden hedeflemenize ayırırsınız.
00:14:14:15 – 00:14:37:17
JT
Ve yaptıkları şey de bu. Bunun gerçekten düşünülmüş bir süreç olmadığını söyleyebilirim çünkü hala hedefleyebileceğimiz yollar var. Hâlâ huninin tepesini, bir Obama hunisinin ortasını filtreleyebileceğimiz yollar var. Sadece çok daha fazla zaman, çaba ve yönetim gerektirir. Dolayısıyla, doğru stratejiye sahip olduğunuzda, bu açıkça potansiyel müşterilerinizi etkileyecektir.
00:14:37:26 – 00:14:56:00
JT
İkincisi, bir ajans söz konusu olduğunda, bir sonraki düşünmek isteyeceğiniz şey, ekibinizle ne kadar iyi entegre olduklarıdır. Çünkü insanların kötü bir deneyim yaşadıklarında hakkında konuştuğunu duyduğum en büyük şeylerden biri, bilirsiniz, sürekli kötü ipuçları alıyorum. Onlara bunu söylemek için kimseyle iletişim kuramadım ve bu benim işimde işe yaramadı.
00:14:56:00 – 00:15:22:00
JT
Ve eminim ki ajansa gidip onlarla konuşsanız, "Sürdüğümüz tüm ipuçları, olası satış başına 10 dolardı" derler. Bir deli gibiydi. Onlar bizim en iyi hesabımızdı, biliyor musun? Ve bu nedenle, bir ajansla çalışırken gerçekten iyi bir ekip çalışmasına, gerçekten iyi bir ekip bağlantısına ihtiyacınız var ve bunu yapmanın en iyi yollarından biri, herkese söylüyorum, kendi reklamlarınızı yönetiyor olsanız veya Bir ajansla yönetiyorsanız, bunu düzeltmenin yollarından biri, tüm reklamlarınızda UTM parametrelerini kullanmaktır.
00:15:22:14 – 00:15:40:04
JT
Ve sonra bu şekilde, AD'nin tam olarak neyin sürdüğünü, neyin yol açtığını görebilir ve ardından müşterimizden bizim durumumuzdan geri bildirim alabilirsiniz. Ve diyoruz ki, tamam, bize en iyi ipuçları olan ipuçlarını söyleyin. Tamam, bu insanlar var, bu isimler. Pekala, harika. Yani bu isimler, kendilerine eklenmiş bu UTM parametrelerine sahiptir.
00:15:40:04 – 00:16:03:11
JT
Yani, iOS 14'ün geldiğini ve onu takip ettiğimizi veya izlemediğimizi bilseniz de, bunu manuel olarak takip edebilir ve tamam, nereden geldiğini söyleyebiliriz. Artık bunların motivasyon açısından en iyi reklamlarımız olduğunu biliyoruz ve bu, müşteri adayı başına biraz daha fazla harcamamız veya biraz harcamamız anlamına gelse bile sonuçlarınızı bu şekilde ölçeklendireceğiz. daha az, daha izlenebilir ve daha somut sonuçlar verecektir.
00:16:03:11 – 00:16:12:00
JT
Yani bunlar birkaç şey. Biliyorsun, müşterilerle bir görüşmemiz var. Ajansların bunu kendi başına yapmasından veya piyasaya göz atmasından bahsediyoruz.
00:16:12:20 – 00:16:40:25
Kiley
Evet, bu geri bildirim döngüsü çok önemlidir. İster bir ajansla çalışıyor olun, ister kendiniz yapıyor olun. Açıkçası, kendinizle olan geri bildirim döngüsü, gerçekten bir döngü değil, ancak bu bilgiyi izlemek ve bilmek önemlidir. Ve JT'nin dediği gibi, birçok insanın kaçırdığı bir şey, potansiyel müşterilerinizdeki kalıplara ve hangi kampanyaların, hangi reklamların en iyi potansiyel müşterileri oluşturduğuna dikkat etmek.
00:16:41:24 – 00:17:10:13
Kiley
Ve bir ajansla çalışıyorsanız, bu bilgiyi onlara vermek istersiniz. Bir ajansla çalışmaya karşı bunu kendi başınıza yapmak söz konusu olduğunda düşündüğüm iki benzetmem var. Ve bunlardan biri, kişisel bir şef kiralamak gibidir. Bu nedenle, yemeklerinizi sizin yerinize yapması için kişisel bir şef tutarsanız, bunu yapmanızın nedeni, alışveriş yapmak, yemek pişirmek ve ne yapacağınızı düşünmek için zaman ayırmak istememenizdir. yemek için.
00:17:11:21 – 00:17:29:10
Kiley
Belki de çok iyi yemek yapabildiğini düşünmüyorsun. Tadı pek güzel değil, değil mi? Yani profesyonel bir şef tutuyorsunuz. Hala o şefle çok meşgul olacaksın. Eğer özel bir şef tutarsanız, mesela o sizin sevmediğiniz bir yemek yaparsa, o zaman bunu ona anlatacaksınız. Sağ?
00:17:29:10 – 00:17:51:15
Kiley
Ya da sevdiğin zaman yaparlarsa, peki, bunu daha sık yapıyorum diyeceksin, hatta isteklerin bile olabilir, biliyorsun, benim gibi, bunu özlüyorum ya da her neyse. Böylece, bu işi taşerona vermiş olsanız bile, yine de buna rehberlik ediyorsunuz, bilirsiniz. Sonra size başka bir benzetme yapmama izin verin.
00:17:52:00 – 00:18:16:11
Kiley
Benzer uygunluk analojisi. Bu yüzden, bunu kimin Kendin Yap yapmak istediğini düşünen insanlarda çokça gördüğümüzü düşünüyorum. Yani bir kişisel antrenöre gidiyorsunuz ve Hey, dolandırılmak istiyorum diyorsunuz. Ve kişisel antrenör, yırtılmak için yapmanız gereken her şeyi listelemeye başlar.
00:18:16:26 – 00:18:38:20
Kiley
Ve sanki, bilirsiniz, bir şeyi takip etmeyi sevmelisiniz, makrolarınızı saymalısınız, bu tür belirli antrenmanları yapmalısınız, haftada bu kadar gün çalışmalısınız, vs. vb.. Ve sen gidiyorsun, ben, ben sadece yırtılmak istedim, evet, yırtılabilir miyim? Ve bunun DIY tarafında olduğunu düşünüyorum.
00:18:39:15 – 00:19:02:15
Kiley
Hey, bir ajansa ödeme yapmak istemiyorum, sanırım bunu çözebilirim gibi bir fikir. Ve JT'nin dediği gibi, yapabilirsin, kesinlikle yapabilirsin. Ama bence bazı insanlar bunun gerektireceği çabayı, harcanacak çabanın tutarlılığını hafife alıyor çünkü, bilirsiniz, Facebook'ta bir reklam oluşturmak çok da zor değil.
00:19:02:17 – 00:20:03:08
Kiley
Reklamların içinde biraz öğrenmelisin. Yönetici Ancak, gerçekten iyi bir reklam oluşturmak ve ardından bu şeylerin zaman içinde tutarlı bir şekilde performans göstermesini sağlamak, gerçekten sihrin devreye girdiği yerdir.
00:20:03:08 – 00:20:31:11
JT
Peki satıcı ilgi alanlarınıza dalmak nedir? Açıkçası, satıcı ilgi alanlarını kullanmanın, geniş kitlenizin herhangi birine gitmesi ile daha sonra, baktıklarına göre sunduğunuz şeylere ilgi duyabilecek daha ilgi alanına dayalı bir kitleye gitmesi arasında bir tür köprü olmasına yardımcı olabileceğini biliyorsunuz. ve çevrimiçi tarama. Yani bu hala kullanılabilir ve ayrıca özel listeleri kullanmanın özel hedeflemesi.
00:20:32:00 – 00:20:56:10
JT
Böylece, benzer yeniden hedefleme amaçları için yüklediğimiz listeleri kullanmaya devam edebiliriz. Ve böylece bunları lehimize kullanmak. Ve temel olarak, geçen videoda bundan bahsetmiştik, ancak bunlarla ilgili ne tür bir motivasyon aldığımızı filtrelemeye yardımcı olmak için ne tür medya kullandığımızın birleşimi ve ardından yerinde hedefleme.
00:20:56:10 – 00:21:25:15
JT
Ve son olarak, neyin gerçekten işe yaradığına dair bize gerçekten iyi geri bildirim verebilmek için UTM parametreleri gibi manuel geri bildirim gibi nelere değindiğimizi biliyorsunuz. Reklamların manzarası değişse de, yatırımcılar için tutarlı sonuçlar almaya devam edebilmek için tercih ettiğimiz seçenekler bunlardı ve bu, herhangi bir platformun doğası gereği zamanla değişiyor.
00:21:25:24 – 00:21:50:05
JT
Manzara her zaman biraz değişecektir. Ama istediğimiz satıcı türü orada olduğu sürece, onların önüne geçmenin bir yolunu bulabileceğiz. Bunu yapmak için stratejiyi biraz değiştirmemiz gerekiyor. İşte bu, bu stratejiyi değiştirmekten ibaret olan şeylerden bazıları.
00:21:50:05 – 00:22:24:20
JT
Evet. Dolayısıyla, benzer öz sermaye çıkarları var, yani ters ipotek gibi yapan insanlar, kendi öz sermaye türleri ile ilgileniyorlar. Facebook ilgisi var. Yani sahip çıkarlarına göre satılık gibi, Zillow gibi girip sahibine göre satış yapıyorlar. Borç konsolidasyonu veya evinizdeki gerçek onarımların yanı sıra genel borç verme amaçları gibi, beğenme söz konusu olduğunda birkaç farklı şey vardır.
00:22:25:15 – 00:22:53:12
Brady
Demek artık turşu topusun.
00:22:53:12 – 00:23:20:18
JT
Evet. Ve bunun çoğu, bilirsiniz, emlak sektöründe meydana gelen tüm bu değişimlerle birlikte, özellikle, bu insanların bu ilgi kategorileri içinde motivasyon gösterdiğini düşünmemiz gereken çok daha fazla şey var ve daha sonra bunu, kullandığımız medya türü ve kopya türüyle birleştirerek, ilgilenmeyecek insanları filtrelemek ve onları filtrelemek için gerçekten zor bir tetikleyici gibi oluruz, bunun nedeni Facebook'un hala bir algoritma olmasıdır.
00:23:20:18 – 00:23:39:20
JT
Bence birçok insan bunu unutuyor. Gerçekten üzerinde çalıştığımız şey bu, bilirsiniz, satın aldığımız kelimelerin bu tür olduğunu söyleyebileceğimiz PPC gibi bir müzayedede değiliz. Bunun için ne kadar ödemeye hazırız. Bir algoritma ile birlikteyiz. Ve bu algoritma öncelikle bir tanesine, yürüttüğümüz kitleden kaç gösterim elde edebildiklerine odaklanır.
00:23:40:15 – 00:24:00:27
JT
Yani gösterimler, reklamınızın bir işarete yüklenmesi yeteneğidir, işte o zaman Facebook sizden ücret alır. Yani gösterim başına ücret alıyor. Görüntüleme başına değil, tıklama başına değil. Ve ikincisi, etkileşime öncelik verecek. Bu nedenle, gerçekten iyi bir sabit filtre satın al reklamımız olduğunu anlıyoruz, birileri ilgilenecekleri zaman onu tıklayacaklar.
00:24:00:27 – 00:24:17:08
JT
Hiç ilgilenmeyecekler. Onu geçtiklerinden emin olacaklardı. Facebook bunu tanır ve gerçekte kimin tıkladığını anlamaya başlarlar. Ama görecekleri diğer bir şey de, ne kadar çok etkileşim alırsak, bizi beslemelerde üst sıralara çıkarmaya başlayacaklar. Yani genel olarak bize daha az paraya mal oluyor.
00:24:17:17 – 00:24:42:03
JT
Bu nedenle, yalnızca 60 gün gibi reklam yayınlayan birçok kişi, herhangi bir değişiklik yapmaz. Sadece bir reklam yayınlıyorlar, yayınlıyorlar, bunu 3 ila 6 ay boyunca yürüten birine karşı herhangi bir sonuç görmüyorlar ve orada iki haftada bir değişiklikler yaparak tutarlı bir anlaşma akışı görecekler. Sebeplerden biri de bu, çünkü platformun yapılış şekli, bilirsiniz, üzerinde çalıştığımız şey, satın alabileceğiniz diğer reklam platformlarından çok farklı.
00:24:42:04 – 00:24:45:05
JT
medya.
00:24:45:05 – 00:25:40:15
Kiley
Yani başka bir hızlı düşünce var. Bu nedenle, yıllar içinde Facebook, reklamverenler ve pazarlamacılar için, hedeflememizde hangi bilgileri kullanabileceğimiz konusunda güncellemeler yaptı. Biliyorsunuz, gelir gibi pek çok farklı şeyi hedeflemek için kullanabileceğiniz gibi şeyler vardı ve evet, pek çok örnek var ama evet, bunların bir kısmını hala yapabilirsiniz, ancak Facebook büyüdükçe onlar Bunların bazılarında güncellemeler yaptım ve bunların bir kısmının tüketici mahremiyeti ve bu tür şeyler için bir kazanç olduğunu biliyorsunuz çünkü ne yazık ki bilgileri ayrımcı uygulamalar veya her neyse için kullanan kötü aktörler var.
00:25:41:15 – 00:26:17:21
Kiley
Ama bu kadar önemli olanın bir kısmı, 2016'da özellikle gayrimenkul yatırımcıları için pazarlamaya başladım ve bundan önce diğer sektörlerde pazarlamaya çok zaman harcadım, Facebook reklamlarına yılda birkaç milyon dolar harcadım. Ve bulduğum şey, Facebook ne zaman bir değişiklik yapsa, içeri girip birkaç ayarlama yapmaya ve JT'nin söylediği gibi test etmeye ve optimize etmeye devam etmeye istekli ve hazır olmamız gerekiyor.

00:26:17:21 – 00:26:40:11
Kiley
Dolayısıyla, hedeflerimizden biri, ilgi alanına dayalı hedeflememiz kesintiye uğrarsa, o zaman devreye girer ve JT'nin dediği gibi, yaratıcı olmalı ve tamam, bunun hakkında başka ne düşünebiliriz demeliyiz. o kişiye bağlanabilir mi? Ama bir şekilde, farklı bir şekilde. Ve evet, biz de bunu yapmaya devam edebiliriz.
00:26:40:20 – 00:27:27:01
Kiley
Ve bence zamanını veya enerjisini harcamayan insanlar için zor olan da bu ya da gerçekten basit bir stratejileri varsa, bunda bir şey değişirse uyum sağlamaları zor, değil mi? İşte bu.
00:27:33:14 – 00:27:52:17
JT
Evet evet. Kesinlikle bunun hakkında biraz konuşuyoruz. Kopyalama söz konusu olduğunda, bilirsiniz, burada yaptığımız şey, sırf neyin en değerli tıklamaları aldığını gerçekten görmek istediğimiz için tekrar tekrar pek çok test yapıyoruz. Kopya oluşturmaya baktığımızda yaptığımız birkaç farklı şey var.
00:27:52:17 – 00:28:22:29
JT
Birincisi, kısa biçimli kopyaya bakıyoruz ve uzun biçimli kopyaya bakıyoruz. Yani, kısa, bilirsiniz, 1'e 2 cümlelik bir kopya parçasına sahip olmakla, bilirsiniz, 5 ila 6 cümlelik bir şeye sahip olmak arasındaki farkların ne olacağını görüyoruz. Ve sonra, bu kopyanın içine bit.ly bağlantıları eklemek, bu kopyanın içine emojiler eklemek ve ardından ana tetikleyicilerimizden bazılarını değiştirmek gibi farklı şeyleri de test ediyoruz. herhangi bir ücret veya onarım ödemeden nakit teklif edin veya satın.
00:28:24:02 – 00:28:52:04
JT
Şu anda, tipik olarak gördüğümüz şey ve bu tür bir değişiklik pazar başına. Yani, bilirsiniz, belli ki test etmeniz ve izleyicileriniz için neyin işe yaradığını anlamanız gerekiyor. Ama gördüğümüz şeylerin çoğu bunun gibi. Elbette. Ve o kısa kopyaya geri döndük, doğrudan tetikleyicilerle gerçekten iyi çalışıyor, doğru, evinizi bir bağırma için ödeme yapmadan satmanın hemen başlangıcındaki kancalar, ücretler, evinizdeki onarımlar ve bunun gibi şeyler çalışıyor. Gerçekten iyi.
00:28:52:04 – 00:29:07:29
JT
Bence bunun bir kısmı piyasa değişimlerinden kaynaklanıyor. Yani anlamalısınız, bilirsiniz, çünkü piyasadaki insanlar artık geleneksel emlak piyasasını fark etmeye başlıyorlar, genellikle yaklaşık altı ay geride kalıyorlar. Evleri için bir şey alabileceklerini düşünüyorlar ve bu altı ay önceydi, onu satabilecekleri şeydi.
00:29:07:29 – 00:29:28:00
JT
Yani bir evi satmanın zor olduğunu fark etmeye başladıkları bir noktadalar. Ve böylece bu şeyler çok daha fazla öne çıkmaya başlıyor ve ardından bazı kişiselleştirilmiş benzer durumlar veya farklı şeyler ekliyor. Bu nedenle, her zaman kendi reklamlarını yayınlayan iki kişiye veya müşterilerimize, bu tür kopyalara da dahil edebileceğimiz hikayeleri bize vermelerini öneriyoruz.
00:29:28:08 – 00:29:52:11
JT
Bu şöyle olabilir, bilirsiniz, filanca, evet, falanca kişinin hacizle karşı karşıya kaldıklarında veya bu durum ne olursa olsun, evlerinden taşınmalarına yardım ediyoruz. kişiye biraz daha bağlam. Bu nedenle, her bir müşteri için neyin işe yaradığını anlamaya çalışmak için bu hesapların içindeki tüm bu farklı şeyleri test ediyoruz, çünkü gerçekten, gördüğümüz şey buydu.
00:29:52:11 – 00:30:12:07
JT
Bunu yapmanın en iyi yolu, bu metriklere bakmak ve sonra buna dayalı olarak kararlar almaktır çünkü bu, kişi başına ve alan başına değişecek çünkü her şey bağlılığa dayalı. Ve bir alanda, aynı mesajı kullanarak diğerinden farklı etkileşimler elde edebilirler. Böylece, bu, etkileşim almayan alandaki reklamlara zarar verir.
00:30:12:07 – 00:30:13:12
JT
Çok fazla.
00:30:51:20 – 00:31:21:16
Kiley
Evet, nişan önemlidir. Facebook'un bir reklam alaka düzeyini belirlemek için kullandığı kalite puanının bir parçasıdır. Bu yüzden Facebook, bu tarifin yemenin ne kadar önemli olduğuna dair tam olarak neye benzediğini oldukça sıkı bir şekilde koruyor. Bir noktada, Facebook'tan, kötüye kullanım şikayetleri, yorumlar vb. gibi bir ağırlıklandırma sistemine sahip olan bu dahili elektronik tabloya erişebildim, ama artık yeterince eski.
00:31:21:16 – 00:31:54:00
Kiley
Muhtemelen artık alakalı olmadığını düşünüyorum, ancak hızlı cevap, etkileşim önemlidir çünkü Facebook, reklamın ilgi çekici olduğunu hissederse, reklamı daha fazla kişiye göstereceklerdir. Biliyorsunuz, bir adım geri atmanın ve Facebook'un genel amacının ne olduğunu düşünmenin önemli olduğunu düşünüyorum, genel hedefleri, bize daha fazla reklam gösterebilmeleri için biz kullanıcıları platformda olabildiğince uzun süre tutmaktır. bu reklamları göstermek için reklamverenlerden ücret alabilirler mi?
00:31:54:00 – 00:32:16:19
Kiley
Sağ. Dolayısıyla, Facebook bir reklamın bu konuda yardımcı olacağını düşünürse, o zaman bunun Facebook'un istediğiniz eylemi gerçekleştirme olasılığı en yüksek olan algoritmasıyla birlikte olduğunu göstermeye devam edecekler. Bu nedenle, Facebook reklamları yayınlayan herkesin reklamlarının etkileşimine dikkat etmesini şiddetle tavsiye ediyoruz.
00:32:17:05 – 00:32:38:19
Kiley
Ve bu birkaç nedenden dolayı önemlidir. Birincisi, eğer biri yorum yaparsa ve siz onlarla etkileşim kurarsanız, bu aynı zamanda benzer bir sosyal psikoloji perspektifinden de beslenmeye devam eder, eğer reklamda etkileşim varsa ve sizi ilgi çekici görebilirlerse, bu daha fazla etkileşimi teşvik edecek ve bazı sosyal kanıtlar da yaratacak.
00:32:39:15 – 00:33:00:00
Kiley
Ve sonra bildiğiniz son şey, diğeri, orada bir şeyin olumsuz olduğunu görebileceğiniz gibi yorum yapan birini bulma şansınızın yüksek olması olacaktır. Yani, Oh, evet, evet, doğru, sana evimi satacağım ve sen de bana dolar üzerinden kuruş vereceksin gibi bir şey. Ya da bahse girerim bu bir aldatmaca ya da onun gibi bir şey.
00:33:00:13 – 00:33:21:23
Kiley
Ve oradaki fırsat iki yönlüdür. Birincisi, o kişiye yanıt vererek, bu etkileşimi, algoritmanın o tarafını, o kişiye yanıt vererek beslemektir. Ancak bunun ikinci kısmı, o kişinin sorusunu yanıtlama ve açıklama fırsatı elde etmenizdir ve diğer insanlar bunu göreceklerdir. Yani bu bir fırsat gibi yorumlar alacağız.
00:33:21:23 – 00:33:48:28
Kiley
Bu, oraya atlamanız ve hey, ne söylediğinizi tamamen anladığınızı söylemeniz için bir fırsat. Sunduğumuz şey herkes için en iyisi değil ama bazı insanlar için harika. Yani ne söyleyeceksen, bilirsin, konuşman ne olursa olsun orada. Ve bir yorumu gizlediğim tek zaman, tamamen spam veya gerçekten kavgacı veya başka bir şeyse, bilirsiniz, bunun dışında, bu fırsatı etkileşimde bulunmak, o sohbeti yapmak için kullanın.
00:33:49:04 – 00:34:00:27
Kiley
Facebook başlangıçta olduğundan çok daha farklı hale geldi, ancak yine de sosyal bir platform, değil mi? İnsanları yeniden birbirine bağlamayı amaçlıyor çünkü orada olabildiğince uzun süre kalmamızı istiyorlar.
00:34:01:16 – 00:35:28:25
Brady
Evet'te.
00:35:28:25 – 00:35:47:18
JT
Evet. Bildiğin bir şey var, sanırım Gary bununla çıktı. Altı ay kadar önce, tüm reklam stratejisinin size göre değiştiği bir yerde bunu yayınladığını söylemek istiyorum. Önce organik olarak başlayın ve neyin en iyi olduğunu görün. İşe yarayacağının kanıtı gibi ve ardından bu reklam stilini alıp ücretli olarak yayınlayın.
00:35:48:24 – 00:36:13:15
JT
Ve bilirsiniz, müşterilerimize satabileceğimiz bir şey, çok şeffaf ve dürüst içerik elde etmeye çalışmamız anlamında benzerdir. Yani yüz yüze videolar, satıcılara yardımcı oldukları durumlardan bahsetmek gibi şeylerde, satıcının yanınızda olması gerekmez. Yaptığının harika olduğunu düşünebilirsin. Ama satıcıdan "Evet, harikaydı, bilirsiniz, evimi nakit karşılığında satın aldılar, bu iyi" şeklinde bir yorum almak yerine.
00:36:13:15 – 00:36:43:08
JT
Ama daha da iyi gidebilir ve durum hakkında konuşabilir ve bu ayrıntıları verebilirsiniz. Biraz daha samimi, şeffaf ve dürüstler. Ve çoğu zaman bu, daha motive olmuş bir insanı kendine çekecektir çünkü bu şeylerle bağlantı kurarlar. Evet. Hacizle mücadele eden birinden ve bunu durdurabileceğinizden bahsettiğinizde, bilirsiniz, evini kaybetmeden iki hafta önce kredilerine bunca zarar verilmişti, bunların hepsi, bilirsiniz, olumsuzlar ve siz şöylesiniz, ama cebine para koyuyorlar.
00:36:43:08 – 00:37:09:19
JT
Zaman çizelgelerinde ayrılabilmeleri için bunu ayarlayabildik. Ve bilirsiniz, şimdi birdenbire daha iyi bir yerdeler, sanki bu birilerinin daha çok ilgisini çekecekmiş gibi. Biliyorsunuz, videonun gerçekten geri gelmeye başladığı yerde bu büyük bir şey içeriktir. Birkaç yıl değiştiniz, muhtemelen yaklaşık bir veya iki yıl gibi, tekrar görüntülere geçtiniz çünkü görüntülerde ne kadar manşet olabileceğinize ilişkin bazı kuralları değiştirdiler.
00:37:09:19 – 00:37:22:29
JT
Böylece herkes reklam görsellerine geri döndü, ama şimdi videolara geri döndük. Ve bu tür hikayeler videolarla gerçekten iyi karışıyor. Bu kesinlikle tüm müşterilerimize ve işlerini yapan herkese önereceğimiz bir şey olurdu.
00:37:22:29 – 00:38:11:02
Brady
Kendi Facebook reklamları.
00:38:11:02 – 00:38:30:03
JT
Evet. Ve reklamlarınızı size yayınlama şeklinizi değiştiriyor. Demek istediğim, yaptığımız şeylerden biri, dinamik, yaratıcı kullanmak ve bu, bu reklamları gerçekte nasıl yayınladığımıza ve çalıştırdığımıza ve neyin en iyi çalıştığını anlamamıza çok yardımcı oluyor çünkü çok fazla bölünmüş test yapmak zorunda kalmıyoruz. size kesin bir cevap verdiği için harika test edebilir.
00:38:30:03 – 00:38:54:04
JT
Ancak çoğu zaman cevabı bulmak için değdiğinden daha fazla para harcayabilirsiniz, çünkü o zaman tekrar tekrar test etmeniz gerekir. Oysa dinamik kreatif testleri yürüttüğünüzde, bütçeniz otomatik olarak etkileşimi sağlayan şeye doğru kayıyor. Ve böylece, sonuçları kanıtlayarak ve o reklamda olabilecek en iyi seçenekleri elde ederek, bu teste tekrar tekrar eklemeler yapmaya devam edebiliriz.
00:38:54:14 – 00:39:13:00
JT
Pek çok insanın unuttuğunu düşündüğüm başka bir şey de dinamik, yaratıcı kullanmak.
00:39:13:00 – 00:39:41:27
Kiley
Sanırım bu podcast'te söylediğim her şey konuşkan insanlar tarafından yazıldı. Ben sadece gördüğünüz gibi yazıyorum. Ben de, tamam, bilirsin, sohbet etmekten daha ilginç. GPT demek istediğim, hava güçlü ve bir şeyleri değiştireceği kesin. Ben, ben hangi seviyeye veya ne kadar iyi olacağını bilmiyorum.
00:39:41:27 – 00:40:11:18
Kiley
Demek istediğim, şu an itibariyle, bence bu podcast'i dinleyen birinin sohbetten yararlanabilmesinin en iyi yolu, sizin gördüğünüz, iyi olduğunu düşündüğünüz bir reklam kopyası alıp içeri girmek ve çalışmak zorundasınız. sohbet ile, onu biraz yönlendirmeniz gerekir, ancak temel olarak bunun bazı varyasyonlarını yazmasını sağlayın ve sonra bunu yapmak için bunu kullanırdım ve bunu kullandım, değil mi?
00:40:11:20 – 00:40:30:23
Kiley
Benim için, şu anda Chatty Betty'nin en iyi değerlerinden biri, pek çok şeyin ilk taslağı gibi çünkü o zaman onu alabilirim ve onu bir şekilde yineleyebilirim ve kişiliğimin hala orada olduğundan emin olabilirim. birlikte çalıştığımız markanın ve müşterinin Ama, Adamım, yardıma ihtiyacım var, derseniz.
00:40:30:23 – 00:40:54:26
Kiley
Mesela nereden başlayacağımı bile bilmiyorum. Sadece GPT sohbetine gidebilir ve Facebook'ta hacizde olan bir ev satın almak isteyen bir emlak yatırımcısı için bir ilan yazabilirsiniz. Her neyse. Evet. Ve bırakın sohbet edin, sohbet edin, başlayın, sizin için çalışmaya başlayın. Bence şu anda birinin onu kullanmasının en iyi yolu bu.
00:40:54:26 – 00:42:10:07
Kiley
Bence gelecekte, bize izin veren araçlar göreceğiz ve bunların bir kısmı zaten biraz var, ancak geçmişte yazdığımız içeriği besleyebileceğimiz, böylece yazmada daha iyi olacak bizim tarzımızdaki şeyler, bilirsiniz, bu da çıktıyı daha da güçlü kılar.
00:42:10:07 – 00:42:11:10
JT
Aslında, birkaç tane.
00:42:11:26 – 00:42:13:09
Kiley
Hangisi olduğundan emin değilim.
00:42:14:12 – 00:42:15:04
Brady
BEN.
00:42:15:04 – 00:42:15:29
Kiley
Ben, ben sanmıyorum.
00:42:15:29 – 00:42:16:27
JT
Onu al.
00:42:17:13 – 00:43:03:21
Brady
Sağ. Evet. Evet evet evet.
00:43:03:21 – 00:43:51:09
Kiley
Bu ilginç ve bunun, bu şeylerin dil modelleri olduğunu hatırlamak önemlidir. Dolayısıyla, yapmak üzere tasarlandıkları şey, onlara bir yanıt veya yanıt vermeleri öğretilen dili yansıtmak. Yani, yapmak için tasarlanmamış oldukları şey, ulaştıkları sonuçlara ulaşmak için mantıklı bir karar verme sürecini takip etmektir. Dolayısıyla, onu bilgi keşfetmek veya bilgi yazmak için kullanacaksanız, bu bilgilerin bir kısmının doğru olmama ihtimali kesinlikle vardır çünkü amacı ve sahip olduklarınızı dikkate alacaktır. ilave olarak.
00:43:51:09 – 00:44:33:00
Kiley
Yani bu hiç de ilginç bir sohbet gibi değil. Ancak artık hızlı Mühendisler olarak adlandırılan insanlar var ve onların rolü, doğru türde yanıt almak için yapay zekaya doğru soruları doğru şekilde sormayı öğrenmek. Oldukça büyüleyici. Evet, şu anda kesinlikle evet. Sanırım sadece şeylerden birini söylemek istiyorum, neden bu?
00:44:33:00 – 00:45:04:26
Kiley
Geleceğin nasıl göründüğünü bilmiyorum. Sanırım alacağım, sanırım pazarlama dünyasının her yerinde göreceğiz. Dolayısıyla, yapay zeka tarafından devralınan madencilik işlerinin bazı yönleri olacaktır. Ama bence her zaman kalacak olan, kiminle konuştuğunuzu, onların sorununun ne olduğunu ve onlarla nasıl bağlantı kurabileceğinizi ve çözümünüzü onlara sunabileceğinizi anlamak için insan empatisine duyulan ihtiyaçtır.
00:45:04:26 – 00:45:33:23
Kiley
Ve bu, özünde, pazarlamanın özellikleri önemli ölçüde değişiyor. Bilirsiniz, demek istediğim, şu anda yapay zeka hakkında hissettiklerimizin muhtemelen insanların televizyon icat edildiğinde veya radyo "vay canına, bu her şeyi değiştiriyor" gibi olmaya başladığında nasıl hissettiklerini hayal edebiliyorum. Ama iyi pazarlamanın ilkeleri, yani kiminle konuştuğunuzu anlamanız gerektiği değişmez.
00:45:33:23 – 00:46:30:28
Kiley
Onların ihtiyaçlarını anlamalısın ve onunla konuşmalısın. Onlara değer katarsanız, sizinle iletişim kurmak veya sizinle konuşmak isteyeceklerdir.
00:46:30:28 – 00:47:14:19
Brady
Evet evet. Hmm. Evet.
00:47:16:05 – 00:48:02:03
Kiley
İlginç. Evet evet evet. bu evet Demek istediğim, gerçek şu ki, insanlar olarak bağlantıya can atıyoruz, bilirsiniz, bize yük hayvanları diyorlar. O bağlantıyı arzuluyoruz. Ve bence kesinlikle daha fazla dijitalleştikçe, demek istediğim, bizi her zamankinden daha iyi bağlayan araçlara sahip olmamıza rağmen, ortalama olarak, daha yalnız olduğumuzu ve daha izole hissettiğimizi gösteren araştırmalar var. bizden önceki nesillerden daha iyi.
00:48:02:03 – 00:48:20:27
Kiley
Bu yüzden, bence insanların bu bağlantıyı arzuladığına dair kesin bir gerçek var. Ve ve ve insanlarla gerçekten bağlantı kurmakla ve sorunları gerçekten çözmekle ilgilenen gerçek bir insan olma fırsatı her zaman vardır.
00:48:20:27 – 00:48:55:21
Brady
Evet. Hmm.
00:48:55:21 – 00:49:26:06
Kiley
Evet. Demek istediğim, bir çiftim var ve eminim JT de yapabilir, ama bu gerçekten çok basit gelebilir, ama çok kritik ve insanların bunu özlediğini görüyoruz, bu da sadece zaman ayırdığınızdan emin olun. işler doğru. Dolayısıyla pikselinizi web sitesine koymazsanız ve dönüşüm etkinliğinizi doğru bir şekilde ayarlamazsanız, o zaman Facebook'ta çok fazla para israf edersiniz, yine de bazı potansiyel müşteriler elde edebilirsiniz, ancak bu onu beslemeyecektir.
00:49:26:06 – 00:50:03:07
Kiley
Piksel verilerinizi beslemeyecektir. Nereden geldiklerini mutlaka bilmeyeceksin. Bu yüzden, bu kurulumun iyi yapıldığından emin olmalısınız. Ve sonra söyleyeceğim diğer şey, evet, ama bu işin sadece bir kısmı. Yani bir Facebook reklamı oluşturduğunuzda, pikselinizi web sitenize koyacaksınız, ancak daha sonra web sitenizde bir şeyler olacak.
00:50:03:08 – 00:50:42:12
Kiley
O Pixel'e, aradığınız dönüşüm olayının gerçekleştiğini söyleyin. Yani bir havuç Web sitesinde olduğu gibi, birisi tıkladığında, gönder, bilirsin, mülk adresimi gir veya her neyse, gönder'i tıklar ve ardından onları bir sonraki sayfaya götürür. Piksel verileriniz Facebook'a o kişinin harekete geçtiğini söylüyor olmalıdır. Ve bunun önemli olmasının nedeni, pikselin, reklamınızın olmasını istediğiniz eylemi alıp almadığını görmek, böylece insanlarla alakalı olup olmadığını bilmeleri ve böylece bunu sürekli olarak nasıl optimize edeceklerini bilmeleridir. doğru insan.
00:50:42:12 – 00:51:17:09
Kiley
Yani pikseliniz doğru yapılandırılmamışsa, Facebook'ta biraz küçük hatalar göreceksiniz. Bu, Hey, piksel bu dönüştürme olayı için herhangi bir veri almıyor ve bu, algoritmaların volan gibi momentum oluşturmayı ve kazanmayı sevme yeteneğini etkileyen etkiler. Evet bu doğru. Bu doğru. Evet, doğru. Ve sonra ve sonra dediğin gibi, evet, o trafiği yeniden hedefleyebilirsin, ki bu süper harika ve bunu yapmalısın.
00:51:17:15 – 00:51:24:17
Kiley
Ama evet, o dönüşüm parçasını doğru bir şekilde kurmalısın.
00:51:24:17 – 00:51:48:26
JT
Pekala, bunu test etmek için söyleyecektim, sanırım, pek çok insan, bilirsiniz, ona zaman ayırmanız gerektiğinden bahsetmiştik ve bunun bir kısmı sürekli olarak test etmek. İşe yarayan bir şey bulduğunuzu bildiğiniz için durdurabileceğinizi düşünmeyin çünkü sürekli değişen ve onu değiştiren bir platformdan bahsediyoruz, bilirsiniz, sonuçlarınız geldikçe değişir.
00:51:48:27 – 00:52:08:15
JT
Böylece, asla beğenmek istemediğiniz bir şeye sahip olmaya başlarsınız, aniden yavaş bir şeye girersiniz çünkü tüm değişikliklerinize ayak uyduramazsınız. Bu yüzden, sadece emlakta değil, Facebook reklamları tarafında olduğu gibi, sadece sürekli olarak test etmek, bir ritmi, simyayı tutmak, piyasanın ritmi hakkında bir fikir tutmak.
00:52:08:15 – 00:52:16:05
JT
Sadece zirvede kalmak için ne yapmanız gerektiğini anlamak. Algoritmaların beslediği ve artık daha başarılı olmanıza yardımcı olan şey.
00:52:17:08 – 00:52:26:13
Brady
Evet evet.
00:52:30:28 – 00:52:32:03
JT
Evet. sadece ben
00:52:32:03 – 00:53:14:16
Kiley
Yani, cevap evet. Evet. Test ediyoruz. Demek istediğim, görsel, yaratıcı bir bakış açısıyla, çok farklı varyasyonları test ediyoruz. Biliyorsunuz, resimlerin üzerinde yazımız var. Yazının rengi ne, boyutu ne, nerede bulunuyor? Metnin üzerinde gölge var mı? Böylece yapabilirsiniz. Evet, cevap evet. Ölçek. Ve bunun hakkında biraz daha önce konuşmuştuk, ama sanırım ekleyeceğim diğer parça, belki biraz tekrar olarak, gerçekten neye zaman ve para akıllıca yatırım yapmak istediğinizi düşünün ve bu yardımcı olacaktır ona yaklaşmanın en iyi yoluna siz karar verirsiniz.
00:53:16:12 – 00:53:43:09
Kiley
Bunu kendi başınıza nasıl yapacağınızı öğrenmek için zaman ayıracaksanız. Bu yüzden JT bunun tamamen yapılabilir olduğunu söyledi. Orada çok fazla eğitim var. Aslında, mevcut pazarda mevcut olan ve temel olarak bir Facebook hesabında bildiğimiz ve yaptığımız her şeyi öğreten bir kursumuz var. Birkaç saat sürüyor. Bu yüzden bunu yapmak istemek için kararlılık gerekir.
00:53:43:09 – 00:54:10:26
Kiley
Ve zaman içinde fark ettiğimiz şeyin bir parçası, bilirsiniz, sonsuza kadar Facebook reklamları yapıyorum, ama özellikle 2016'dan beri emlak yatırımcıları için ve fark ettiğim şey, yapmak isteyen birçok insan. DIY, daha önce verdiğim analojiye çok iyi uyuyorlar, yani yırtılmak istiyorlar, ama yırtılmak için yapmaları gereken her şeyi gerçekten yapmaya tam olarak hazır değiller.
00:54:10:26 – 00:54:50:20
Kiley
Ve böylece insanların buna atladığını ve sonra bazı engellere çarptıklarını, bazı zorluklarla karşılaştıklarını ve bir şekilde kurtulduklarını ve Facebook reklamlarımızın işe yaramadığını görüyoruz. Ya da biliyorsun, gideceğim, devam edeceğim. Ve aslında bu konuda gerçekten heyecanlıyız. BRADY Biz, bu geri bildirim nedeniyle, bütçeleri biraz daha küçük olduğu için veya belki de kişilikleri öyle olduğu için yönetime hazır olmayan insanların, ben gibi oldukları bir şeyi nasıl yapacağımızı gerçekten düşündük. birini işe almak istemiyorum, Ne?
00:54:50:22 – 00:55:24:06
Kiley
Uzun vadede daha başarılı olabilmeleri için Facebook reklamlarına girmelerine nasıl yardımcı olabiliriz? Bu nedenle, en iyi performans gösteren reklamlarımızı ve önceden oluşturulmuş kampanyalarımızı, normalde kullanacağımız her şeyle birlikte aldığımız bir gösterge panosu yazılım aracı oluşturduk. Ve temel olarak, insanlar üç veya dört tıklamayla Facebook reklamları yayınlayabilir ve her şeyi bu kontrol paneli üzerinden yürütebilir.
00:55:24:18 – 00:55:54:11
Kiley
Bunun nedeni, Facebook pazarlamasında zor olan kısımlardan birinin reklam yöneticisinin nasıl kullanılacağını öğrenmesidir. Facebook reklamları, yöneticiler. Yani, oraya girersin, biraz bunaltıcı olur. Bu biraz korkutucu. Evet. Böylece, artık tüm bunları alan ve onu süper basit bir panoya yerleştiren bir aracımız var, burada tıpkı, sen, yemek yapıyorsun ve bazı şeyleri değiştiriyorsun açık ve kapalı ve ben bu konuda böyle düşünüyorum.
00:55:54:11 – 00:56:26:11
Kiley
Yemekle ilgili diğer benzetmeme geri dönecek olursak, bir acenteyi işe almak, kişisel bir şefi işe almak gibidir. DIY, hepsini kendin yapmak gibidir. Yani yemek planı hazırlıyorsunuz, bakkala gidiyorsunuz, tüm yiyecekleri alıyorsunuz, hepsini parçalıyorsunuz, pişiriyorsunuz, siz ve bu, bu, bu, bu yeni araç, profesyonelleri tanıyan birinin orada sizin için her şeyi hazırladığı hellofresh veya Blue Apron gibidir.
00:56:26:11 – 00:56:51:22
Kiley
Kapınıza bir dakika gidin ve tek yapmanız gereken birkaç adım atmak ve sonra yemek yiyorsunuz. Evet, evet. Bu, bu mükemmel bir benzetme değil. Demek istediğim, çünkü gerçekten öyle. Demek istediğim, Hellofresh ile tek yapman gereken onu mikrodalgaya koymak gibi olurdu, bilirsin. Evet.
00:56:51:25 – 00:57:49:00
Kiley
İşte bu kadar kolay. Yani, bugün itibariyle, bunu kaydettiğimizde, beta aşamasındayız ve zaten bir avuç insanımız var ve sadece sınırlı, sınırlı birkaç kişiyi daha kabul ediyoruz. Bununla ilgileniyorsanız, dot Silver sokak pazarlama dot com slash beta'ya gidebilirsiniz. Ve bu podcast yayınlandığında, eğer beta sürümünden çıkarsak, sizi gitmeniz gereken yere götürmek için bu bağlantıyı yeniden yönlendireceğiz.
00:57:49:00 – 00:57:49:18
Kiley
Teşekkürler Brady.
00:57:50:03 – 00:58:16:19
JT
Teşekkürler. Bunun dışında.