Gayrimenkul Yatırımcıları için Google Reklamları/TBÖ - Brendan Holmes ile Bilmeniz Gerekenler

Yayınlanan: 2023-04-19

Bankayı bozmadan yüksek motivasyonlu satıcı adayları oluşturmak ister misiniz? Doğru yapıldığında, Google Reklamları (tıklama başına ödeme), sağlam bir pazarlama stratejisi için mükemmel bir tamamlayıcı olabilir ve SEO gibi uzun vadeli potansiyel müşteri yaratma çabaları oluştururken hızlı potansiyel müşteriler oluşturmanıza yardımcı olabilir.

Şirket içi Google Ads uzmanımız Brendan şunları paylaşmak için burada:

  • Yatırımcıların PPC ile yaptığı en yaygın hatalar
  • YG, bütçe ve müşteri adayı beklentileri
  • Reklamlarınızı nasıl alakalı ve etkili tutabilirsiniz?

ve dahası! Eğlence!

Bölüm hakkında ne düşündüğünüzü bize bildirin – [email protected]

Carrot.com/ads adresinde ücretli reklamlar hakkında daha fazla içerik edinin


Bölüm Metni (Bu, robot havuç tarafından yapılan otomatik bir transkripttir - lütfen yazım hatalarına dikkat edin)

00:00:00:00 – 00:00:23:06

Brendan Holmes

Google reklamları, bunu gençliğim boyunca beyzbol oynayan iki beysbolla her zaman nasıl ilişkilendirdiğimdir. Koçumuz her zaman maçı kazanabilecek şeylerin küçük şeyler olduğunu söylerdi. Evet. Ve Google reklamlarında, bu biraz aynı şey. Bu küçük ayarlamaları yaparsınız ve ardından kampanyalarını yalnızca kendi kendini yöneten birinden potansiyel müşteriler alabilirsiniz ve bu küçük ayarlamalar uzun bir yol kat edebilir.

00:00:23:06 – 00:00:33:04

Brendan Holmes

Nadiren home run ve Google reklamları olması gerekmez. Daha fazla potansiyel müşteri çekecek bir kampanyada yaptığınız önemli bir şey.

00:00:37:27 – 00:00:55:13

Brady Sarıcı

Hey, arkadaşlar, pazarlamanızı, çevrimiçi pazarlamanızı çevirerek yatırımcıların ve temsilcilerin özgür ve etkili işler kurmalarına yardımcı olduğumuz CarrotCast podcast'ini dinliyorsunuz. Ben sunucunuzum, Brady Winder. Ve bugün yanımda arkadaşım, iş arkadaşım, bilgisayar uzmanı Bay Brendan var. Holmes naber? Brendan mı? Nasıl gidiyor adamım?

00:00:55:13 – 00:00:57:05

Brendan Holmes

Hey. Hey. Bil bakalım nasılsın?

00:00:57:16 – 00:01:16:15

Brady Sarıcı

Brendan'ın yılı var. Bana izin ver. Brendan başından beri doğruydu, biliyorsun, bu şey başladığında Trevor'a karşı ve o havuç müşterilerini tanıyor. Havuç üyelerini içeri ve dışarı tanıyor. Emlak pazarlamasını çok iyi biliyor. Ve için PPC kampanyaları yürütüyor. Ve yıllar boyunca kaç üye düşünüyorsunuz? için kampanyalar yürüttü?

00:01:17:29 – 00:01:36:29

Brendan Holmes

yüzlerce. Evet, yüzlerce. Biraz komik, yani, hatırlamadan önce Kylie'den geçen hafta Kylie ile yaptığı bir telefon görüşmesinde Cam'in ücretli pazarlamasından bahsederken bahsetmiştin ve dosyamı çıkardım ve işte bu, bunun Google reklamları olduğunu böyle öğrendim 2013 yılında.

00:01:37:21 – 00:01:38:11

Brady Sarıcı

Evet.

00:01:38:11 – 00:01:49:19

Brendan Holmes

Ve öğrenmek için bu sayfaların neredeyse her birini okudum. Ve şimdi muhtemelen reklamların %90'ı muhtemelen geçerliliğini yitirmiştir. Ve sonra kalan %10'luk kısmı hala kullanıyoruz.

00:01:50:08 – 00:02:01:08

Brady Sarıcı

Evet, bu harika. Yani evet, yıllardır üyeler için PPC, Google, PPC, Google Ads kullanıyorsunuz, çünkü daha önce buna Google Ads deniyordu, o zamanlar sadece tıklama başına ödeme mallarıydı.

00:02:01:13 – 00:02:04:07

Brendan Holmes

Evet. Evet. Bu ortalama mıydı? Evet.

00:02:05:00 – 00:02:26:22

Brady Sarıcı

Evet. Google Adwords çok uzun zaman önce değildi. Yani dinleyen ve izleyen herkes, karat bazında aylık ücretli reklamlar. Yani başka bir şey yapmadan önce veya sanırım podcast'ten sonra, Care.com'a gidin, reklamları kesin ve Facebook reklamları, Google reklamları, YouTube reklamları ve istediğiniz her türlü ücretli pazarlama hakkında bir sürü kaynağımız var. takviye için çalıştırın.

00:02:26:22 – 00:02:48:06

Brady Sarıcı

Ayrıca, bilirsiniz, bu podcast'i herhangi bir süre dinlediyseniz, bilirsiniz, SEO'sunuz, vaaz ettiğimiz şeyi uyguluyoruz. Tutarlı, tahmin edilebilir ve en motive satıcı adayları oluşturmanın en iyi yolu budur. Ve biz her zaman insanlara SEO'nuzu uzun vadede geliştirmeyi öğretiriz. Yeni başlıyorsanız, bazı SEO çabalarının karşılığını almaya başlaması 3 ila 6 ay sürebilir.

00:02:48:15 – 00:03:13:01

Brady Sarıcı

Ve böylece tıklama başına ödeme bir kağıt tıklamasıdır. Facebook reklamları, bilirsiniz, genel pazarlama stratejinizde çalışmanın harika bir yoludur. Bunun nereye uyduğundan bahsedeceğiz. Ancak bu bölüm, bildiğiniz gibi, PPC için en iyi ipuçları, başlamak, insanların yaptığı en yaygın hatalardan bazıları, kampanyaları kendi başınıza yürütmenin nasıl göründüğü hakkında olacak. Bilirsiniz, birisini işe almak, bu size bunun için de seçenekler sunar.

00:03:14:02 – 00:03:29:20

Brady Sarıcı

Ne bekleyeceğiniz gibi bütçe beklentileri, pazara göre çok değişkenlik gösteriyor ve insanların dolandırılıp dolandırılmadıkları veya iyi bir fiyatla potansiyel müşteri alıp almadıkları konusunda hiçbir fikri yok. Ve böylece, tüm bunları ele almak için elimizden gelenin en iyisini yapacağız ve bilirsiniz, size çok fazla yangın hortumu vermeyeceğiz.

00:03:29:20 – 00:03:49:16

Brady Sarıcı

Ama evet, Google reklamlarına ve her zaman öğrenmek isteyeceğiniz diğer her şeye, ücretli pazarlama karakterine, eğik çizgi reklamlara ve ayrıca ücretsiz PPC kaynağımızı almak için görüşmenin ilerleyen bölümlerinde konuşacağız. o sayfada da olmak. Yani evet. Brendan Hadi başlayalım dostum. Yıllardır PPC kampanyaları yapıyorsunuz.

00:03:49:16 – 00:04:04:13

Brady Sarıcı

Önce şunu konuşalım, bilirsiniz, eğer birisi bir gayrimenkul yatırımcısı PPC'ye başlamak istiyorsa, en iyi zaman nedir? Birkaç yıl iş hayatında kalmaları gerekiyor mu? Bunu yapmayı düşünmeden önce ihtiyaç duydukları şeyler nelerdir?

00:04:04:29 – 00:04:40:18

Brendan Holmes

Evet, bir numaralı düşünce bir web sitesidir, bu nedenle yıllarca iş dünyasında olmaları gerekmez. Dönüşüm için web sitelerini optimize etmeleri gerekiyor. Yani bunun optimizasyon tarafı, optimizasyondan biraz farklı, SEO tarafının daha fazlası için kullanılan bir kelime veya terim olabilir. Ancak, herhangi bir ücretli trafik düşünmeden önce çevrilmesi gereken bir dönüşüm reklamı için, bilirsiniz, mobilde iyi göründüğünden, mobil cihazlarda iyi göründüğünden emin olarak, şu anda biraz güvenilirliği olan bir siteye göndermek istersiniz. mobil taraf.

00:04:41:03 – 00:05:08:21

Brendan Holmes

Potansiyel müşterilerinizin muhtemelen %75'i mobilden gelebilir. Bence bu, insanların kendilerini aştığını düşündüğüm tek parça, ücretli trafiğe başlamak istiyorum. Ancak, havuç desteğimiz aracılığıyla hesapları denetlediğimde veya, bilirsiniz, biri bana ulaşıp potansiyel olarak Google reklamlarına baktığında, daha yeni yatırımcı, daha yaşlı yatırımcı, bu parçanın gerçekten önemi yok.

00:05:08:21 – 00:05:31:12

Brendan Holmes

Kendileri öne geçiyorlar ve önce web sitesini ve nasıl dönüştüğünü ve bunun nasıl olduğunu düşünmüyorlar ve evet, sayfanın yanı sıra müşteri adayı bildirimlerinin entegre edildiğinden emin oluyorlar. Öyleyse, bir tür geri adım atmak ve bir Google reklam kampanyasına veya Facebook'a veya ödemeye veya her neyse, herhangi bir ücretli kaynağa başlamadan önce her şeyin yerinde olduğundan emin olmak.

00:05:31:12 – 00:05:31:21

Brendan Holmes

Evet.

00:05:32:03 – 00:05:41:20

Brady Sarıcı

Ve sadece açık olmak ve tekrarlamak için, bu şu anda sahip olunması gereken bir şey. Beğenmemeliydim, web siteniz dönüşüm sağlamıyorsa sadece para harcıyor olacaksınız.

00:05:42:09 – 00:06:10:23

Brendan Holmes

Evet, sahip olmalıyım, eğer bir üyeyi yöneteceksem veya yıl boyunca denetlediğimiz gibi bir şey varsa, operatör desteğimiz aracılığıyla muhtemelen 20 hesabı denetleyeceğiz. Bu yüzden sadece uzanıyorum ve incelemem için bana bakıyorum, yeni satın aldıkları birçok web sitesini göreceğim, Belki bir veya iki aydır bakım üyesidirler ve hala konserve web sitesine sahipler.

00:06:10:27 – 00:06:37:24

Brendan Holmes

Her şey hala aynı. Bir reklamı, A'sı ve referansları var. Bunlar, kutu içeriğinin geldiği sayfalarla ilgili. Arka planda hala sizinle birlikte sıva evi var. Yani kişilik yok. Bağlanacak hiçbir şey yok, referans yok. Ve bilirsiniz, yıllar geçtikçe referansları bulmak bazen biraz zor olabilir çünkü yeni bir yatırımcı var ve belki de henüz web sitelerine ekleyecek referansları yok.

00:06:38:05 – 00:06:52:06

Brendan Holmes

Yani kendi sektörlerinin dışına bakıyor olabilir. Yeni başlıyorlarsa, muhtemelen farklı bir sektördeler, farklı bir kariyerleri var. Belki de bu kişiliğin bir kısmını web sitelerine getirebilirler, eğer o kadar doğru, bilirsiniz, satıcı referansları yoksa.

00:06:52:27 – 00:07:16:11

Brady Sarıcı

Hmm. Tamam aşkım. Evet, bu mantıklı. Ve eğer bunu dinleyen, izleyen herhangi birinin referansı yoksa, care.com'a gidin slash convert. Referansların nasıl alınacağıyla ilgili bütün bir bölüm yaptık. Nasıl görünmeleri gerektiğini, ne söylemeleri gerektiğini biliyorsunuz veya YouTube'a gidin ve havuç referansları yazın. Bir sorum vardı, burada atlıyor olabilirim, ama bahsettiğin şeyle alakalı olduğunu hissediyorum.

00:07:16:11 – 00:07:33:06

Brady Sarıcı

Web sitenizin kurulduğundan emin olmak gibi. Google reklamları yayınlamaya ve buna para yatırmaya başlamadan önce bu şeylere sahip olmanız gerekir. Ancak, pazara veya arama ifadesine bağlı olarak kaç tane tıklama başına ödeme reklamıyla rekabet ettiğinizi sormak istiyorum. Şimdi daha fazla olduğunu hissediyorum.

00:07:33:06 – 00:07:48:01

Brady Sarıcı

Eskiden, Oh, yıllar önce Google'da bir reklam vardı, derdim. Sanki, Vay canına, değil mi? Beş reklam geçecek, yani rekabet ettiğiniz başka beş yatırımcı var mı? Ve hepsinin sitesi arandıysa ve siz yoksa Ve evet, herkesi tıklıyorsunuz.

00:07:49:00 – 00:08:33:00

Brendan Holmes

Pazara bağlıdır. Ancak bence daha küçük bir pazarda, bir metropol pazarındaki ilk dört reklam noktası için yalnızca bir veya iki diğer yatırımcıya karşı rekabet ediyor olabilirsiniz, eğer eyalet çapında veya ulusalsanız, rekabet ediyorsunuz demektir. Evet, muhtemelen bunların dördü de diğer yatırımcılardır. Ve bu evet olabilir, öyle biri. Evet, sadece hatırlayabildiğim bir yatırımcı ya da satın aldığım ulusal yatırımcı olabilir ya da onlar, şimdi biraz çektikleri trafiği sürüyorlar, sanki kapı açmayı teklif ediyorlar, bu türlere ücretli trafik çalıştırıyorlardı. biraz geri çekin.

00:08:33:00 – 00:08:35:00

Brady Sarıcı

Muhtemelen maliyetleri geçici olarak artırdılar.

00:08:36:03 – 00:08:36:20

Brayden Reber

Evet.

00:08:37:19 – 00:09:11:17

Brendan Holmes

Ve kesinlikle olabilir. Kesinlikle olabilir. Belirli bir pazarda olup olmadığınızı ve metro tipi bir pazar olup olmadığını gördüm, bu kesinlikle etkileyebilir. Maliyetlerin dalgalanmasının başka birçok nedeni vardır. Ama evet, bazı metropol pazarlarında kesinlikle gördüm ki, ulusal alıcıların maliyetin kontrolünü kesinlikle geri almaları, üçüncü ve dördüncü için gerçekten endişelendikleri bir numaralı ve iki numaralı reklam konumu gibi olabilirdi. zirvede olmak istediler.

00:09:11:17 – 00:09:14:04

Brendan Holmes

Bu yüzden bu noktalar için ödeme yapmaya istekliydiler.

00:09:14:23 – 00:09:36:14

Brady Sarıcı

Evet. Tamam aşkım. Bu mantıklı. Bunun hakkında konuşalım. Beklentilerden bahsedelim. ROI, bir pazara girdiğinizde müşteri adayı başına ne kadar ödeyeceksiniz? Bu neye benziyor? Diyelim ki karşılaştıralım. Roseburg oldukça küçük. Roseburg 30.000 kişi gibidir. Klamath Şelalesi ne kadar büyük? Roseburg'dan daha küçük.

00:09:36:14 – 00:09:38:23

Brendan Holmes

İşte bu. Hemen hemen aynı boyutta.

00:09:38:29 – 00:09:52:27

Brady Sarıcı

Aynı boyutta değil. Bilmiyorum. Tamam, Eugene, Oregon gibi karşılaştıralım. Bilmiyorum, 500.000 kişi. bilmiyorum bile Dallas gibi söylenecek daha küçük pazar. İnsanlar olarak beklentilerimizin ne olduğunu biliyorsunuz.

00:09:54:09 – 00:10:23:03

Brendan Holmes

Bir numara, o daha küçük pazar gibidir, gerçekten hızlı bir şekilde yedeklememe izin verin beklentisi, beklentilerin uzakta olduğundan bahsettiniz ve en önemli ölçütün ne olduğu, anlaşma başına maliyetiniz metriğinizdir ve bu, bilmeniz gerekenlerle aynı hizadadır. potansiyel müşterilerinizin nereden geldiği. Dönüşüm izlemeniz yoksa veya gerçekten daha iyi olan iyi bir CRM'niz yoksa bir üyeye zarar verebilir.

00:10:23:14 – 00:10:50:07

Brendan Holmes

Evet, geçmişte potansiyel müşterilerin nereden geldiği hakkında hiçbir fikri olmayan üyelerim oldu ve sonra bakım kontrol panellerine bakıp, tamam, bu bir Google reklamıydı, bu organikti, bu geldi doğrudan. Ve bir numarayı bilmek, olası satışlarınızın nereden geldiğini bilmek ve ardından belirli olası satışları takip edebilmek, eğer bu bir anlaşmaya dönüşürse, motive olmuş satıcı şartları hemen hemen tutarlı kaldı.

00:10:50:07 – 00:11:14:20

Brendan Holmes

Değişen, arama yapan kişidir, böylece perakende aramaları daha çok motive olmuş satıcı arama türüne doğru kaymaktadır; bu, ille de acelesi olmayan biri, ama belki de evleri iki yıldır listededir. Ve Klamath Falls'u örnek olarak kullandığım gibi, çok güzel bir golf sahamız var, bilirsiniz, orada birkaç milyon dolarlık ev var.

00:11:15:07 – 00:11:36:27

Brendan Holmes

Kaliforniyalılar, evlerini satmak için acele etmeleri gerekmiyor. Çocukları geçindirmek için pek çok imkanları olduğunu ya da hiç acele etmediklerini bilmiyorsunuz, ama evlerini hızlı bir şekilde satmak için bu terimi belirli bir arayışa başlıyorlar. Onlar orada. Sadece evlerini nasıl hızlı satacaklarını bilmek istiyorlar. Ama bu gerçek motive satıcı değil.

00:11:36:27 – 00:12:07:24

Brendan Holmes

Bu nedenle, müşteri adaylarınızda bunları ayıklamak kolaydır. Daha çok dikkat çekiyor ve bildiğiniz tek müşteri adaylarına odaklanıyor, eğer geçen ay gelen beş potansiyel müşteriden oluşan bir grupsa, bunlara dikkat edin ve bunları anlaşma aracılığıyla takip edin. Ve evet, bu anlaşma üç veya dört ay sürebilir. Ancak, hangi kaynak sayfa trafiği olursa olsun, o belirli Evet ipucunu takip etmek ve yılda altı ay boyunca YG'nizin, kullandığınız ücretli kaynak ne olursa olsun ücretli olarak değil, bu durumda Google reklamlarında olmasını sağlamak.

00:12:07:24 – 00:12:46:19

Brendan Holmes

Evet. YG'nizin olduğundan emin olmak, ona ne kadar harcadığınızı bilmenizdir. Yani bu bir numara. Ve iki numara, Eugene gibi bu tür pazarların örneğini kullanarak Dallas'a kıyasla, beklenti, bu alanlarda kaç olası satış mümkün? Ve geçmişte bir Eugene pazarı gibi gelen üyelerim oldu ve onlar benim bölgemde 20 olası satışın mümkün olduğunu söylentilerden duymuşlar ve bazen merak ediyorum ya da rakiplerin bir tür olduğunu biliyordum. evet rakiplerimin 20 ipucu aldığını düşündükleri gibi söyledi.

00:12:46:19 – 00:12:56:24

Brendan Holmes

Evet, size 20 ipucu aldıklarını söylüyor olabilirler. O zaman sen de benim gibi hissediyorsun ve belki de bu konuya girmene bile gerek yok. Ya da belki beklentileriniz biraz fazla yüksek.

00:12:56:24 – 00:13:14:16

Brady Sarıcı

Ve biliyorlar mı? Çünkü bıktığınız şeye dayanarak ve bilirsiniz, yıllar boyunca konuştuğumuz pek çok üye, herkesin keyif almadığını iddia edeceğim, pek çok insan ana kaynaklarını gerçekten bilmiyor ve KPI'ları çevrildi. Ve tam olarak bu parayı PPC'den alıyorum, bu parayı Facebook'tan alıyorum diyebilmek için, kapanış anlaşmalarında ipucu aldıklarını biliyorlar.

00:13:14:25 – 00:13:15:07

Brady Sarıcı

Bilirsin.

00:13:15:09 – 00:13:25:18

Brendan Holmes

Tam olarak evet değiliz, o rakipte de aynı durum olabilir. Tıpkı onlar gibi 20 müşteri adayı alıyoruz. Nereden geldiklerini bilmiyoruz ama 20 ipucu alıyoruz. Ve bu yüzden.

00:13:25:24 – 00:13:26:10

Brayden Reber

Bunun içinde.

00:13:26:11 – 00:13:52:27

Brendan Holmes

Muhtemelen altında olan daha küçük pazarlar Google buna ulaşır diyor, yani mutlaka nüfus değil. Bu, potansiyel olarak reklam gösterebilecekleri cihaz sayısına bağlıdır. Bu nedenle, genellikle bu erişim, popülasyonunuzdan çok daha yüksektir ve ancak 500.000'in altındaki bir erişim, potansiyel olarak gerçekten büyük potansiyel müşterilere ihtiyacınız olacağını söyleyebilirim çünkü ayda yalnızca bu kadar potansiyel müşteri elde edebileceksiniz.

00:13:53:00 – 00:14:19:27

Brendan Holmes

Ve umarım bunlar kalitelidir ve onlarla bir şeyler yapabilirsiniz. Google reklamları bana sizin için harika bir kaynak sağladı, ancak başka kanallara ihtiyacınız olabilir, başka ücretli kanallara ihtiyacınız olabilir, çevrimdışı kanala ihtiyacınız olabilir, yani başka bir şeye ihtiyacınız olabilir inşa etmek, inşa etmek. Ve bence bazen böyle bir pazarda beklentileri doğru belirlenmediği için başarısız oluyorlar.

00:14:20:05 – 00:14:43:05

Brendan Holmes

Evet. Evet. Ya da Google reklamlarında yer alacak pazarlama bütçeleri yok ve belki doğrudan posta ve belki de soğuk arama falan. Onlar, tüm fişlerini o belirli düşük trafikteki tek bir şeye koyuyorlar, bilirsiniz, alan ve onları aramıyor. Evet evet. Tamam aşkım.

00:14:43:14 – 00:15:09:23

Brady Sarıcı

Yani biliyoruz. Tamam, bu noktada oluşturduğumuzu biliyoruz, bilirsiniz, diyelim ki web sitenizi çalışır duruma getirirseniz, dönüşüyor, aranıyor ve SEO'nuz üzerinde çalışmaya başladınız, bilirsiniz, PPC, Google reklamlar, olası satış elde etmek için bunları desteklemek için yapmak isteyeceğiniz ilk şeydir. Şimdi, siz uzun vadede çalışırken, bir sorum var, insanların pazarlama yaptıkları her zaman gördüğümüzü biliyorsunuz.

00:15:09:23 – 00:15:27:16

Brady Sarıcı

Biliyorsun, Trevor pazarlamada duygu yerine ağız ifadesini icat etti. Ve böylece insanlar duygulanır ve sizi başlatırlar. Muhtemelen her gün bu işin içindesiniz, bilirsiniz, müşterileriniz insanlar dolar işaretlerini görüyorlar ve paranın kapıdan çıktığını görüyorlar ve 'Kahretsin, ipucu alamıyorlar' diyorlar. Ve korkarlar ve sonra geri çekilirler.

00:15:27:16 – 00:15:41:14

Brady Sarıcı

Ve benim sorum şu, birinin taahhütte bulunması için ne kadar zamana ihtiyacı var? Bu, Google reklamlarını duraklatmaya veya yeniden değerlendirmeye başladıklarını bilmeden önce yapmak için bir anahtar kelimedir. Bu üç ay mı, altı ay mı, bir yıl mı? Bilirsin?

00:15:42:18 – 00:15:42:29

Brayden Reber

Evet.

00:15:42:29 – 00:16:18:24

Brendan Holmes

Sanırım biri benden hesabını yönetmemi isterse, genellikle en az üç ay derim ve eğer bu üç ay içinde potansiyel müşteriler alıyorsanız, ki zaten olmanız gerekir, o zaman bu tür potansiyel müşterileri değerlendiriyor ve pazarlayabilir ve sezon da bunu hesaba katacaktır. Dolayısıyla, Kasım ayı sonunda bir kampanya başlatırsam, bu Mayıs ayı başında bir kampanya başlatmakla aynı şey değil, pazar tamamen farklı olabilir.

00:16:19:14 – 00:16:40:01

Brendan Holmes

Yani mevsimsellik tarafı, evet, hesaba katacak. Bu yüzden genellikle üç ay diyorum. Evet. Ve onlara sahip olun, potansiyel müşteriler alıyorsanız daha uzun süreye ihtiyacınız olabilir ve bu potansiyel müşterilerden bazılarının kaliteli olduğunu veya kaliteli olduğunu biliyoruz, ancak siz bir tanesini kapatamadınız. Üç ay sonra mutlaka yeniden değerlendirmemiz gerekiyor.

00:16:40:10 – 00:16:58:23

Brendan Holmes

Ama sonra burada bazı pazarlarda nakit vaat edildiğini biliyorsunuz. Yani üç ay sonra, ya bütçenin eşleşmediğini bilirsiniz, belki de o bölgede potansiyel olarak yer almak için yeterli bütçeleri yoktur ve o zaman konumlarına ve bununla potansiyel olarak ne yapabileceğimize bakıyor olabilir. Ama bu, evet, kesinlikle orada başka faktörler var.

00:16:58:23 – 00:17:30:27

Brendan Holmes

Ancak genel olarak, şu anda hangi pazarlarda olduklarına bağlı olarak üç ay, altı ay, zamanlama. Zamanlama büyük. Bence bu, başladıklarında pek çoğunun aklında olmayan başka bir beklenti, buna ne zaman başlayacağım ve şu anda pazarım nasıl görünüyor? Ve bunun zor olduğunu bilmek zor. Bu, ödenmemiş trafiğe ayda binlerce dolar harcayan yatırımcı için çok zor bir gece.

00:17:30:27 – 00:17:53:08

Brendan Holmes

Evet bu zor, doğru Ama dediğin gibi, mümkün olduğunca çok kişiyi işe alıp ortadan kaldırmaya çalışman ve o net resme sahip olman onların duygusal tarafı. Ama yine de, hesapta bu değişiklikleri henüz yapmazsak, dürüst olmak gerekirse, gidin, gidin, üç ay sonra sadece kesilip kuruduğu zamanlar vardır. Başka bir şey dene. Git git.

00:17:53:08 – 00:17:55:02

Brendan Holmes

Paranızı farklı bir kanala koyun.

00:17:55:24 – 00:18:09:12

Brady Sarıcı

İlginç. Mevsimsellikten bahsetmene sevindim. Organik potansiyel müşteriler, ödüller, bilirsiniz, kışın düşüş ve ilkbaharda geri gelme gibi genel olarak aynı mevsimselliği görüyor musunuz?

00:18:09:12 – 00:18:35:13

Brendan Holmes

Evet, istiyorum. Ve ama bu gerçekten bir nevi genel olarak değil, pazara da çok bağlı. Anladım, yani tipik olarak, ücretli trafikte bir tür yavaşlama için bu geçen yıl 2020'de Şükran Günü gibi Kasım ayında başlıyor. Daha çok Cadılar Bayramı civarında başlamıştık ve sonra bu tür devam etti.

00:18:35:13 – 00:18:46:20

Brendan Holmes

Ancak Aralık ayında Midwest'e benzeyen, karlı, çok soğuk olan ve Aralık ayında gelişen bazı pazarlar vardı. Kurşun hacimlerini ezdiler.

00:18:46:20 – 00:18:48:06

Brady Sarıcı

İkinci aşama değiller. Ben oraya gittim.

00:18:48:15 – 00:18:50:08

Brayden Reber

evet evet evet nereye

00:18:50:17 – 00:19:10:07

Brendan Holmes

Ben ve ben bir yavaşlama beklerdim, bu hemen hemen her zaman olan şeydir ve bildiğiniz gibi, kampanyaları yönettiğimden beri Google reklam kampanyamıza ne olduğu sorularını alacağım. Neyi yanlış yapıyoruz. Neler oluyor? Ve eğer geri dönüp Google reklam kampanyalarını görebilirsek.

00:19:10:15 – 00:19:38:13

Brendan Holmes

Evet. Günlük, haftalık, aylık gibi her zaman yaptığımız hamlelerin yanı sıra, Google reklam kampanyasında büyük değişimler olmasaydı, başka ne gibi faktörler veya bir pazar olabilirdi, rakipler olabilir, belki bir web sitesi değişikliği yaptıysanız olabilir. Üyelerin web sitesini değiştirdiklerini bildirmediklerini de gördüm ve ben, ben, ben web sitelerini kontrol ettim ama orada değilim.

00:19:38:27 – 00:20:00:02

Brendan Holmes

Biliyorsunuz, iki haftada bir web sitelerine bakıyorlardı ve özellikle önceki bölümlerinde değişiklikler yaptılarsa, artık özellikle Mobil'de harika olduğunu düşündüğüm lider gen afişimiz var. Ah evet. Ama ondan önce, kahraman bölümlerine videoları koyan ve telefonlarında kontrol etmeyen üyelerimiz vardı.

00:20:00:15 – 00:20:18:06

Brendan Holmes

Evet, video formlarını aşağı çekiyor ve potansiyel olarak mobil cihazlarda olası satışları kaybediyorlar. Yani bunlar, Google reklamları dünyasının dışında kalanlardır. Google Ads'e, hesabı gerçekten alt üst edecek herhangi bir değişiklik yapmadığımızı söyleyebiliriz. Sağ. Başka ne olabilir?

00:20:18:24 – 00:20:39:02

Brady Sarıcı

Evet, çok önemli. Brian Driscoll ve Chad Keller ile bir an bunun hakkında konuşuyorduk. Ve dönüşümle ilgili önceki podcast'lerden birinde ve tam da buna sahip olmak gibi bir form yerleşiminin önemiyle ilgili olarak, bunu ekranın üst kısmına, ancak web sitenizin üst kısmına yakın olarak adlandırdık, böylece özellikle birinin bir Google reklamını tıkladığında, Genellikle sayfanın yarısına bile gelemezsiniz.

00:20:39:02 – 00:20:52:10

Brady Sarıcı

En üstte ne varsa görecekler, formu dolduracaklar, bilgileri okuyacaklar ve geri dönecekler ve hatta belki de tam olarak ihtiyaçları olanı arıyorlarmış gibi bir sonraki reklama gidecekler. Genellikle tüm sayfaya göz atmak için zaman harcamazlar. Sık sık bunun olduğunu mu söylüyorum?

00:20:52:17 – 00:21:03:27

Brendan Holmes

Bu kesinlikle doğru. Evet. Evet. Belki. Belki masaüstünde çok fazla değil. Masaüstü hala önemlidir. Bunu hala seviyorum. Masaüstündeki resim ve afiş. Mobilde. Evet. Çok önemli.

00:21:04:16 – 00:21:24:25

Brady Sarıcı

Evet. Ve bu komik çünkü bunun çılgınca olduğunu biliyoruz çünkü sizin gibi herkes normal insanların iyi görüneceğini kastediyor biz her şeyi veya çoğu siteyi mobilden ziyaret ediyoruz asıl şey gibi unut. Aman Tanrım, Mobil. İyi görünmesi gerekiyor.

00:21:24:25 – 00:21:45:22

Brady Sarıcı

Evet. Mobil cihazlarda iyi görünmesini ve performans göstermesini kolaylaştıran şeylerden biri de bu. Bu yüzden bu kadar endişelenmenize gerek yok. Ama reklamları yönetmek arasındaki farktan bahsetmek istiyorum. Bir PPC kampanyası, Google reklamları kampanyası başlatsam ve bunu sizin gibi birine yaptırmak yerine kendim yönetsem, en büyük fark nedir?

00:21:45:22 – 00:22:07:10

Brady Sarıcı

Ve sanırım sorduğum şey şu, insanların batırdığını veya yanlış yaptığını gördüğün şey nedir? Veya, Oh, bunu yakında başka birine devretmeliyim veya daha önce dış kaynak kullanmalıyım gibi. Ve ben sevmiyorum, umurumuzda değil. İnsanlar dinlemiyor, ekmeğimizi ve tereyağımızı birkaç PPC müşterisi daha almaktan veya insanların satıcılarımızla çalışmasını sağlamaktan büyük ölçüde yararlanmıyoruz.

00:22:07:10 – 00:22:23:11

Brady Sarıcı

Bizim gündemimiz bu değil. Gündemimiz, daha fazla anlaşma yapabilmeniz ve daha fazla özgürlüğe sahip olabilmeniz için zamandan ve paradan tasarruf etmenize yardımcı olmaktır. Bunu tam bir samimiyetle söylüyorum. Ve bu yüzden gerçek bir erişimim yok. Ama insanlar size geldiğinde, Aman Tanrım, Brendan PPC kampanyasını boşa harcadım, Bana yardım et, Ne bunlar?

00:22:23:12 – 00:22:25:12

Brady Sarıcı

Şimdi neyi yanlış yapıyorlar?

00:22:25:23 – 00:22:50:08

Brendan Holmes

Ve buna çok hızlı bir şekilde eklemek gerekirse, bilirsiniz, Google reklamları biraz heyecan verici değil, ama benim sevdiğim şey değil. Google reklamlarını pek sevmiyorum. İnsanların bu konuda başarılı olmalarını seviyorum. Ve başarılı olduklarında kendilerini yöneten veya kendimi veya başka birini kullanan üyeleri eğitmeye güveniyorum, bu parçanın hala, bilirsiniz, bunu yapma şeklim.

00:22:50:08 – 00:23:17:15

Brendan Holmes

Ve evet, operatör desteğimizden gelen hesapları denetlemeyi seviyorum. Ve bu hesapların çoğunda Google vardı. Bu nedenle bir numaralı hata, Google'ın motive olmuş satıcı kampanyanızı oluşturmasıdır. Bu yüzden özellikle motive olmuş satıcı kampanyasıyla konuşacağım. Yani siz bir Google reklam kampanyası başlattığınızda, Google artık sizi akıllı kampanya dedikleri kampanyayı oluşturmaya zorluyor.

00:23:17:25 – 00:23:45:12

Brendan Holmes

Ve akıllı kampanya, sektöre dayalıdır. Yani emlak sektörü temelli, emlak yatırımcısı değil, motive olmuş satıcılar aramıyor. Şimdi, orada bulunan anahtar kelimelerin bazıları motive olmuş satıcı anahtar kelimeleridir, ancak diğer grup sadece emlak anahtar kelimeleridir. Evet. Yani bu bir numara. İkincisi, bu akıllı kampanyalarda yönetimin bir kısmının kontrolünü kaybedersiniz.

00:23:46:15 – 00:24:13:01

Brendan Holmes

Dolayısıyla, Google'a kaydolduğunuzda ve daha önce Google reklam stratejistlerinden biriyle görüşmüş olabilirler ve onları aşamalardan geçiriyorlarsa, o zaman Google veya Goofy ve Google satışları ile güven oluşturuyorlar. satıcı, üye ile güven inşa ediyor. Dolayısıyla, benim bir kampanyayı bu şekilde oluşturmam gerektiğine dair kafalarında bir tür yanlış kanı var.

00:24:13:18 – 00:24:19:02

Brendan Holmes

Ve bu bir numara. Kampanyanızı sizin yerinize oluşturması için Google'a güvenmeyin.

00:24:19:15 – 00:24:20:13

Brady Sarıcı

İlginç.

00:24:20:21 – 00:24:21:07

Brendan Holmes

Evet.

00:24:21:07 – 00:24:41:24

Brady Sarıcı

Ve düşünüyorum ama çok hızlı bir şekilde sözünü kesmek istiyorum. Bu konuda aklıma gelen şey, bilirsiniz, Google olsun ya da olmasın, sektöre özgü olmayan, sektör deneyimi olmayan birine güvenmek anahtar gibi görünüyor. Google, emlak yatırımcılarını, toptancıları içeri ve dışarı tanımıyor.

00:24:42:21 – 00:25:27:08

Brendan Holmes

Evet evet evet. Ve yıllar içinde emlak yatırımcısına özel olmayan bazı iyi PPC yönetim şirketlerine rastladığımı biliyorsunuz ve evet, yine de bu öğrenme eğrisi var ve evet sektöre özel reklamlarımızı yöneten herhangi biri var, hepimiz o öğrenme eğrisinden geçti ve Trevor ve benim için o öğrenme eğrisini aldı, muhtemelen 2014'tü, Orlando'da reklamları için ödeme yapmaya istekli bir üyemiz vardı ve Google'a binlerce anahtar kelime fırlattık ve bugün hala kullandığımız şey bu. veya Quickstart veya Evergreen web seminerinde Google Ads kampanyamızı veriyoruz.

00:25:27:22 – 00:25:57:24

Brendan Holmes

Bunlar, hâlâ öğrendiğimiz kampanyanın hemen hemen aynıları. Evet, yinelemeler oldu, ama bir şekilde oradan geldi. yani hayır Evet. Birincisi, Google'a bu kadar güvenme. İkincisi, muhtemelen yine bu, neyin mümkün olduğu beklentisine geri dönmek ve bu kampanyayı neyin veya nasıl kendi kendine yöneteceğini öğrenmemek olacaktır.

00:25:57:24 – 00:26:19:14

Brendan Holmes

Dolayısıyla, kampanyanızı yönetiyorsanız, Google reklamları var, bildiğiniz gibi, gece bakımı desteği var. Reklamları yöneten birine ulaşmak ve size bazı ipuçları vermek veya kampanyaları incelemek için bu tür araçlar eklerseniz. Anahtar kelime yapılarının ne olduğu, bunun gerçekten ne anlama geldiği, geniş eşlemeli anahtar kelimelerin ne anlama geldiği konusunda kendinizi eğitmemek?

00:26:19:21 – 00:26:50:21

Brendan Holmes

Bu ne anlama gelir? Ancak ne tür bir trafik göndereceğim veya kelime öbeği tam veya hedefleme seçenekleridir? Evet, bizim sektörümüzde, konut sektöründe Google'ın bir tür sınır koyduğu sınırlamalar var. Bizim hedefleyebildiğimiz şey biziz. Artık posta kodlarını hedefleyemeyiz. Ve birçok üye, onu kaldırdıkları yaklaşık iki yıl önce posta koduyla hedeflemeyi severdi.

00:26:50:21 – 00:27:06:05

Brendan Holmes

Yani bu muhtemelen iki numara, kendinizi eğitmek ve belirli bir kampanya kullanıyorsanız ve belki de üç numara, çok fazla, çok fazla iki, çok büyük bir kampanya ile başlayacak.

00:27:06:18 – 00:27:09:07

Brady Sarıcı

Yani kaç tane anahtar kelime gibi anlam.

00:27:09:19 – 00:27:33:29

Brendan Holmes

Gurme anahtar kelimeler. Evet, bu muhtemelen birçok anahtar kelime için daha büyük bir faktördür, belki de yanlış hedeflemeyi kullanmaktır. Konumlarınızı hedeflemenin birkaç farklı yolu var. Belki çok geniş bir alanınız var ve diğer eyaletlerden veya diğer ülkelerden potansiyel müşteriler veya bu ülkelerden tıklamalar alıyorsunuz. Ancak anahtar kelimeler muhtemelen baktığınız bir numara, eşleme türleri ve ardından kaç tanedir.

00:27:33:29 – 00:28:03:29

Brendan Holmes

Bu yüzden, genellikle bir kampanyada menajerlik yapıyorsanız ve bizimki gibi bir yönetici almadıysanız derim. Viviana'ya 2025 gibi anahtar kelimelerle başlayan bir kampanya verildi ve bunun ne anlama geldiği konusunda fikir sahibi olun. Ve sonra bakılması gereken raporlar var ve harcanacak zaman içinde, devam eden bir kampanyanız olduğunda ve sonra biraz zaman ayırdığınızda, belki devam ettirdiğinizde, her gün biraz zaman harcıyorsunuz ve sonra belki bu her Başka Gün.

00:28:03:29 – 00:28:26:26

Brendan Holmes

Ama bu kesinlikle kampanyaya dahil olmaktır. Henüz. Bailey İlk birkaç hafta, belki bir ay sonra, gördüğünüzde, tamam, kampanyamı bu şekilde yönetmem gerekiyor. Bunlar, çalışan ve çalışmayan anahtar kelimelerdir. Ve bu muhtemelen bir numara, kendinizi eğitmek için bu sayıyı oluşturmak için Google'ı kullanmayın.

00:28:26:26 – 00:28:31:01

Brendan Holmes

And then number three, don't don't start so broad. Don't start with hundreds of keywords.

00:28:32:05 – 00:28:32:18

Brady Winder

Evet.

00:28:33:05 – 00:28:54:28

Brendan Holmes

One that we'd had in the past that our members used to get a spreadsheet from Sean Terry. So this is good dating back to probably six years ago. And this campaign that you'd get was an amazing campaign for someone who knew how to manage Google ads, but the members who didn't. So there were thousands of keywords in this in this campaign.

00:28:54:28 – 00:29:11:20

Brendan Holmes

Gosh, yeah. And if you didn't know what you're doing, I remember auditing you. It's through to support a campaign that I think they had wasted about $8,000 and just not knowing what they were doing and using this campaign structure. Evet.

00:29:11:28 – 00:29:13:00

Brady Winder

So it's so much it's a matter.

00:29:13:00 – 00:29:13:09

Brendan Holmes

Of just.

00:29:13:28 – 00:29:15:29

Brayden Reber

Like, yeah, yeah, yeah.

00:29:16:00 – 00:29:18:22

Brendan Holmes

If then that then it gets crazy. Evet.

00:29:18:22 – 00:29:38:12

Brady Winder

I remember trying Facebook ads myself for the first time and I think this was after working at Care for a couple of years as a go. I've got my head wrapped around it and you know, back then, little did I know it was like having your head wrapped around even the the copy and the hooks and the messaging and even the creative and the imagery is, in a lot of cases, not enough.

00:29:38:12 – 00:29:52:20

Brady Winder

If you are going to, you know, target poorly and budget poorly and go after too many keywords or too many areas and it's like it was not a it was not a fruitful experience. So I'll just say that. So what you're saying cannot be any more important.

00:29:53:04 – 00:29:58:03

Brendan Holmes

And those are the ones I usually come in and just say, Google ads isn't working for me.

00:29:58:03 – 00:30:02:18

Brady Winder

Evet. And it's like, well, Google, it's not. The Google ads is working and you need someone to manage it. Well.

00:30:03:04 – 00:30:05:13

Brayden Reber

Yeah, and that's anyone.

00:30:05:24 – 00:30:32:02

Brendan Holmes

Managing a campaign that that's what we do. And we know the ins and outs and some will have different strategies like I have a different strategy when I'm managing a campaign, then I would if, if someone used our our Quickstart campaign and our Quickstart campaign, just because I have many members that I can link into and use all their data if.

00:30:32:12 – 00:30:57:16

Brendan Holmes

Evet. So I use a different strategy, not necessarily. That's I guess to me it's yes, it is better, but you can still have success just having your own campaign and managing it correctly. So that could be advantage of someone managing campaign or accounts that they just might have some different data sources. And but the drawback to is then you're paying a management fee.

00:30:57:23 – 00:31:19:29

Brendan Holmes

But what I think some look at is if if someone is managing a campaign and they can be saving you money by kind of doing it the right way or, or speeding up the process to do it the right way, then might make the member who lost $8,000 if he would have had somebody managing their campaign for however much, he would have saved money.

00:31:20:08 – 00:31:46:21

Brendan Holmes

And so, yeah, there is a cost for the management too, but yeah, it's I still love seeing members manage their own campaigns if they if they're willing to to take the time to learn. And and it's simply like we have a call tomorrow with a Google ads Quickstart just go over like I'm going to train him how to use his his you know, the dashboard.

00:31:47:20 – 00:32:20:12

Brendan Holmes

I always tell them, just get that app on your phone. And for these guys managing their their campaigns, it's just tick tick 20 minutes through your day and just look on your phone and you could make these simple changes and that's all the quickstart or a member, you know, that's all they really need to do. You know, it's they're not managing beyond, you know, into the kind of more advanced strategies they're managing and a strategy that is still effective and can be simple.

00:32:20:17 – 00:32:44:17

Brendan Holmes

And that's kind of Google ads is how I always related to to to baseball, you know, playing baseball through my youth. And and our coach always said it's it's the little things that can win the game. Evet. And in Google ads, it's kind of the same thing. You you make these little adjustments and then you can get leads from and those little adjustments for someone just self-managing their campaigns, that that can go a long ways.

00:32:44:17 – 00:32:55:01

Brendan Holmes

It's not necessarily the home runs and Google ads that you know you rarely it's something major that you did to a campaign that's going to drive more leads.

00:32:55:02 – 00:32:58:07

Brady Winder

Yeah, it's not one keyword. It's not one line of copy or something.

00:32:58:09 – 00:33:22:19

Brendan Holmes

Evet evet evet. It could be adding in like the trend of the last year and a half or so or members instead of targeting, you're targeting a specific area, maybe a metro area or just a Eugene area or something. They go statewide where they go multistate. Evet. So that that could have a big impact. Obviously, you're getting more leads and your password leads a lot different.

00:33:22:19 – 00:33:43:27

Brendan Holmes

Evet. You're not looking at 20 leads in a metro area now you're looking at 100 leads statewide. So that that's a game changer. But they also have to have the the infrastructure, the business infrastructure to manage those leads and understand the different markets. And so that's presents its own challenges.

00:33:43:27 – 00:34:03:01

Brady Winder

But okay, I've got a couple other things I want to cover here. One technical one real quick. What what KPIs are you looking at for a PPC campaign? I feel like this is important for member too, even if they're not running them themselves so that they can ask the person they're outsourcing to say, Hey, what are you looking at?

00:34:03:01 – 00:34:06:02

Brady Winder

What does success look like so that they know they're working with somebody legit?

00:34:07:04 – 00:34:30:19

Brendan Holmes

Yeah, within the Google ads dashboard and what we can see cost per lead, number one. And that's the most important KPI because we can't see cost per deal in the Google ads dashboard, but that's the number one cost for lead. And then then it trickles down. And these are still very important metrics, but depending on what kind of bid strategies they're using the ad, it doesn't it doesn't hold as much weight.

00:34:31:04 – 00:35:06:28

Brendan Holmes

But let's say if a member's just starting out, I still recommend starting out with manual cost per click instead of using one of the. And that is also to prove out some keywords, get them familiar with what the keyword cost should be, and then maybe changing over to advanced bit bidding, but looking at our cost per click pin and then your click through rates and making sure your click through rate will determine then how you know, potentially ad position, potentially ad copy, those two are going to probably factor into your click through rates, your bids are going to factor in, you collect your rate.

00:35:06:29 – 00:35:29:05

Brendan Holmes

So those after your cost per lead, look at your cost per click, look at your click through rate. And then yeah, just by those, you can have a pretty good idea. You could be looking at impression share and that's getting pretty deep and you're getting pretty advanced when you're looking at your impression share and you're potentially you're you're in pressure lost it.

00:35:29:07 – 00:35:48:00

Brendan Holmes

You can lose impressions here about your budget but those those get more advanced So just keeping it high level, if I'm just managing my own campaign, I just started out I want to know customer lead, I don't know, cost per click, I know my click through rate and then I am adjusting my bids from the the manual know manual bidding process.

00:35:48:21 – 00:36:03:09

Brady Winder

Okay, that's helpful. Simple enough. What are you what are you doing to stay relevant and keep the ads fresh or is there a need, I guess like how often do you end up, you know, hey, let's go change up some of the ad copy? Evet. Ne yapıyorsun?

00:36:03:18 – 00:36:26:17

Brendan Holmes

Yeah, I'll always a need because Google is what they've shifted into what they call responsive ads. So response of ads you have, you could put in 12 headlines if you want and Google is going to now change those headlines. Yeah, maybe not everywhere but they they're going to frequently change those headlines. So then they look different. And then you have four descriptions so you can.

00:36:26:17 – 00:36:35:14

Brady Winder

Similar to Facebook where it's where it's you know, you put in 12 and it's going to decide the best one and stick with it or is it constantly continue testing.

00:36:35:24 – 00:37:06:09

Brendan Holmes

Yeah yeah. It will stick with winners. Evet. And depending on sorry that's the drawback to too is that like on our current Google ads we had a yeah, we're using responsive ads. And what Google doesn't show you is potentially what combinations were the winners. There isn't a dashboard yet to show you what was working. So for our ads, for our current ads, we have now just to do ads and we're always just testing against those two.

00:37:06:23 – 00:37:26:01

Brendan Holmes

And we only had three headlines because you have to have three headlines. So our ad Mad one will have three headlines and two descriptions. AD two has three headlines and two descriptions and you can pin headlines. So we want that headline number one. We always want to show that first headline. Number two, we always want to show that second.

00:37:26:02 – 00:37:47:00

Brendan Holmes

And then so you you have to kind of get a little bit innovative to look at the data a little bit better at or efficiently to make those changes. So response of ads that maybe you don't have to change them as often as what you had to in the past because of the big limitations with the extended ad copy.

00:37:47:28 – 00:38:06:16

Brendan Holmes

But still important to change your ads and continue to look at ads and the click through rate within ads. Conversions are always yeah, leads are always the most important metric, but you're also looking at that click through rate and then potentially looking at how much at that cost that the ad cost is too, but yet always, always looking at your ads.

00:38:06:28 – 00:38:20:27

Brady Winder

Making sure would it be like if your click rate drops and you know, like your ads are doing well for a few months and then your click rate sort of taper off, maybe it's looking at what are other investors doing? Are we all seeing the same thing? And maybe that's why it dropped off.

00:38:21:08 – 00:38:51:16

Brendan Holmes

Evet, bu kesinlikle başka faktörler olabilir. Bütçe bir faktördür, rekabet faktörüdür. Demek istediğim, reklam metninizin söylediklerinin yanı sıra başka faktörler de var, ama evet. Evet, olabilir. Yıllar önce başka bir yatırımcı sayfası trafik yönetim şirketinin ekran görüntüsünü almıştım ve onlarda da vardı, belki de yoktu ama üç tane reklam var. Google en üstte dört reklama geçtiğinde durum böyleydi.

00:38:51:25 – 00:39:14:21

Brendan Holmes

Yani bir, iki ve dört numara aynı reklam kopyasıydı ve ben bunu bu şirkette biliyordum. Böylece kimin reklam yayınladığını görebilirdim. Ama evet, evet. Bunu gerçekten istemiyorsun, biliyorsun. Ancak bunun diğer tarafı, reklamların bu tepkisi, reklamlarınızın doğru görünmesini ve akışını sağlamaktır.

00:39:14:21 – 00:39:43:03

Brendan Holmes

Evimi bir manşette hızlı bir şekilde satarsanız ve sonra bu manşetlerin altında başka bir yerde Chicago'da hızlı bir eviniz olur. Pekala, Google bu iki başlığı aynı reklamda gösterebilir, böylece bir şekilde başlar, şimdi giderseniz biraz tuhaf görünebilir veya. Evet. Bu yüzden, bu manşetlerin kulağa farklı gelmesini sağlamaya çalışmak, sadece bir tür konserve yapmaktan farklı görünüyor, bilirsiniz, Anlaşıldı.

00:39:43:03 – 00:39:45:24

Brendan Holmes

Az önce alışmıştın. Evet.

00:39:46:04 – 00:40:05:26

Brady Sarıcı

Sağ. Tamam aşkım. Evet, bu mantıklı. Evet bu güzel. Bundan bahsettiğine sevindim. Bilirsiniz, bazen bu reklam metni değildir çünkü pazarlamacılar olarak, ah, performans göstermiyor diye düşünürüz. Hadi, bilirsin, kopyası olmalı. Bu kreatif olacak, bilirsiniz, bütçe olabilir, rekabet olabilir, pazar faktörleri olabilir, başka şeyler olabilir, bilirsiniz, reklamın kendisinde olanın yanı sıra.

00:40:06:28 – 00:40:27:23

Brendan Holmes

Evet. AD ve reklamları benzersiz kılmaya çalışmak. Ben, ben hala üyelerin bana benzersiz bir reklam metni vermesiyle mücadele ediyorum, bu sizi öne çıkaran bir şey. Evet. Eskiden ne kadar hızlı teklif yapabileceğinizi, insanların ne kadar hızlı teklif verebileceğini, reklamların savaşına benzeyen bir tür kullanabiliyorduk. Biliyorum.

00:40:28:26 – 00:40:37:04

Brendan Holmes

7 dakikada teklif verebiliriz diyen ev alıcılarını ifade edin. Amerika üyeleri uzanıp, Bunu reklam kurguma koyabilir miyim? Evet, evet, yapabilirsin.

00:40:37:04 – 00:40:39:23

Brayden Reber

Ve eğer gerçekten yapabilirsen.

00:40:39:23 – 00:40:40:13

Brendan Holmes

Meşru.

00:40:40:13 – 00:40:41:03

Brady Sarıcı

60 yap.

00:40:41:12 – 00:40:41:24

Brayden Reber

dakika.

00:40:41:24 – 00:41:04:02

Brendan Holmes

Evet evet bu iyi bir şey, ne kadar hızlı teklif verebileceğimize dair bir oyundu. Bazı reklamların 30 dakika 30 dakikayı 7 dakikadan bir saate çıkarabileceğimizi söylediğini hatırlıyorum. 24 saat, 48 saat. Evet öyleydi. Ama bu size özelse. Evet. Tamam, test et. Reklam kabınızda test edin ve konserve içerikten daha ilginç bir şey olup olmadığına bakın.

00:41:04:26 – 00:41:12:16

Brady Sarıcı

Evet. 7 dakika 7 dakika gibi bir konuda neredeyse şüpheliyim. Sanırım bunun altındaki 31. Bu adamlar kulağa biraz cüce geliyor. Belki düşünüyorlardır.

00:41:13:05 – 00:41:20:03

Brendan Holmes

Sadece olabilirler. Evet, o 30 dakikalık gerçekten işe yaradı. İyi yaptı Tıklama oranları gitti Evet yükseldi. Evet.

00:41:21:07 – 00:41:44:21

Brady Sarıcı

İlginç. Evet. Yani bu iyi bir nokta Reklam metni için biliyorsunuz, bildiklerinizi düşünün, işletmenizi benzersiz kılan ve farklı kılan şeyler belki meleziniz, belki bir yatırımcı. Ve bu yapabileceğiniz bir şey, bilirsiniz piyasa belki hızlı kapatabilirsiniz. Eşsiz satış teklifiniz nedir? İyi bir noktaya değindin. Başka protestolar, reklamları ilginç kılacak herhangi bir şey var mı?

00:41:44:21 – 00:41:50:06

Brady Sarıcı

İnsanların ne yaptıklarını bilmesi gerektiğini düşündüğümüz, hedeflemeyle ilgili olarak bahsetmek istediğiniz her şey, yapılması ve yapılmaması gereken şeylerdir.

00:41:50:06 – 00:41:55:17

Brendan Holmes

PPC açılış sayfası testi, konuşmada o kadar hızlı geldi ki.

00:41:55:17 – 00:42:00:22

Brady Sarıcı

Yine de bunu söylediğine sevindim çünkü soracaktım ve unuttum. Yani evet, hadi içine dalalım. Evet.

00:42:01:00 – 00:42:32:00

Brendan Holmes

Yani bu daha çok aramalara ve deneylere gidebilecekleri gelişmiş bir hareket gibi, ancak ana sayfanızı kötüye kullanarak ad hoc'u bir araya getiren bir test ve Google reklamları yapabilirsiniz ve ardından basitleştirilmiş bir başka açılış sayfası oluşturursunuz ve 5050'lik bir bölünmeye sahip olduğunuzu test edebilirsiniz. ve kendim için neyin daha iyi performans gösterdiğini görün Evet, yine de biliyorum, açılış sayfalarını bildiğiniz gevezelik veya konuşmalar var veya eskiden bizim dediğimiz şekliyle sıkıştırılmış sayfalar.

00:42:32:29 – 00:43:03:18

Brendan Holmes

Gezinme çubuğu ve bazı kopyaları olan bir ana sayfaya trafik çekmekten daha etkili olan yerler. Ve bence bunun arkasındaki mantık, sitenizde çok fazla bilgi olması dikkat dağıtıcı olabilir. Ama belki de bunun doğru olduğunu bulduğum zamanlar var. Ancak genel olarak, bakarsam, evet, ana sayfalar, güvenilirlikleri olduğu sürece, dönüşüm oranı optimizasyonuna göre ayarlanmıştır.

00:43:03:18 – 00:43:11:28

Brendan Holmes

Ben, ben hala, çekleri olduğu sürece ana sayfa her zaman favorilerimden biri olmuştur. Bu kutular mobil cihazlarda iyi görünüyor.

00:43:12:11 – 00:43:15:20

Brady Sarıcı

Birindeki kalite hala dönüşüyor. Evet.

00:43:16:11 – 00:43:33:23

Brendan Holmes

Evet evet evet. Ve bunun sıcak bir konu olduğunu biliyorum ama bu, bir sıkıştırma sayfası oluşturmak ve trafiği ana sayfanıza yönlendirmek ve şimdi hangisinin kazandığını görmek, ileri düzey bir parça gibi. Yani bu bir. Eklemek istediğiniz bir şey var mı, eklemek istediğiniz bir şey var mı?

00:43:33:23 – 00:43:53:26

Brady Sarıcı

Öyle düşünmüyorum. Biliyorsunuz, bir genelleme yapmak ve bilirsiniz, bu daha iyi çalışıyor çünkü genel olarak çok fazla faktör var demek zor. Belirli bir nedenle orada oldukları için zaten trafik ödediğinizde daha fazla odaklanmak istersiniz. Ama aynı zamanda, eğer sayfadaki doğru içerik ise, o zaman mutlaka bir dikkat dağıtıcı değildir.

00:43:54:06 – 00:44:15:09

Brady Sarıcı

Bence bu düşünce, bu metodoloji, bu kavram, bilirsiniz, onları pek çok şeyin reklamını yapan benzer kenar çubuğu reklamlarının olduğu gerçekten darmadağın bir sayfaya gönderirseniz veya bir blog beslemeniz varsa buradan gelir. Hey, şu yedi makaleye bir bak. Evet, bu çok dikkat dağıtıcı. Ve bence insanlar web sitesini düşündüklerinde, tüm bu olup bitenleri düşünüyorlar ve bu ürünlere göz atıyorlar.

00:44:15:22 – 00:44:41:14

Brady Sarıcı

Ancak, motive olmuş satıcı adaylarını çekmek için bir ana sayfadan bahsediyorsak, bu, ortalama web sitesi sayfanızdan farklıdır. Bunlar mutlaka dikkat dağıtıcı değildir. Bir mühtediye yardımcı olacak şeylerdir. Ve bu, Carrot ana sayfasının neden tüm bu yıllar boyunca hala dönüşüm sağladığına dair benim düşüncem. Pekala, sayfa trafiğini çalıştırmak için diğer tek düşüncem, bilirsin, sen ve ben şu anda içerik üzerinde çalışıyoruz.

00:44:41:21 – 00:45:08:00

Brady Sarıcı

Biz bazı görevlerin perde arkasındayız. Bu yüzden gerçekten genel tutun, çünkü içeriğin nasıl çıkacağından emin değilim, ancak ana sayfalara kıyasla gerçekten azaltılmış açılış sayfalarına bakmak için bazı testler üzerinde çalışıyoruz. Ve evet, bundan ne çıkacağını göreceğiz. Ve, bilirsiniz, adamları takip edin, bu tür reklamlarda karaktere gidin ve bilirsiniz, blogumuza göz atın, belki de gerçekten iyi dönüşüm sağlayan bir sayfanın PPC reklamları göndermek için neye benzediğine dair bazı örnekler koyacağımızı görmek için çevrilmemiş olan.

00:45:08:00 – 00:45:29:29

Brady Sarıcı

Bu ister ana sayfaya karşı açılış sayfası olsun, ister iyi ana sayfaya karşı kötü ana sayfa olsun, çünkü şimdi tamamen teoride konuşuyormuşuz gibi, gerçekten berbat bir açılış sayfanız olabilir, sıkıştırılmış sayfa. Dönüşmeyecek. Bir ana sayfa ile aynı şey. Ve böylece, bilirsiniz, işi fazla karmaşıklaştırmaya ve dışarı çıkıp başka bir yazılım parçası almaya ve açılış sayfaları oluşturmaya başlamaya gerek yok.

00:45:29:29 – 00:45:35:28

Brady Sarıcı

Bunu bir havuçla yapabilir ve bir dönüştürücüye sahip olabilirsiniz. Biliyorsun, şu anda yapıyoruz. Ben de bunun üzerine öyle düşündüm.

00:45:36:28 – 00:46:12:27

Brendan Holmes

Evet, evet, kesinlikle. Yıllar boyunca yüzlerce diğer açılış sayfasını test ettik ve yine de ben, iyi göründüğü sürece varsayılan olarak ana sayfayı kullanıyorum ve başka bir ana sayfa tarafından başka bir ana sayfa oluşturduğum zamanlar oldu. temel olarak, kopyalarını veya formatlarını daha spesifik hale getirdikleri ve onu bir tür ben yaptıkları için, Trevor Trevor'ın çirkin web siteleri gibi demeyi sevdiğini biliyorum, ama bunlar gerçekten kötü, çirkin web siteleri gibi.

00:46:12:27 – 00:46:15:12

Brayden Reber

Onlar sadece onlardı.

00:46:15:26 – 00:46:27:28

Brendan Holmes

Onlar iyiydi. Böylece onlar için farklı bir beğeni ana sayfası oluşturmuş oldunuz. Ama evet, ve bu sadece SEO'yu etkilemiyor. Dizinleri yok, takipleri yok ve biz onları sadece Google reklamları için kullanıyoruz ama.

00:46:28:27 – 00:46:29:05

Brayden Reber

Evet.

00:46:30:10 – 00:46:34:09

Brendan Holmes

Diğer Evet, sanırım onu ​​mutlaka ilerletmedi ama.

00:46:34:18 – 00:46:35:10

Brayden Reber

Google.

00:46:35:25 – 00:47:08:14

Brendan Holmes

Kendi kampanyanızı yönetiyorsanız, Google size her gün önerilerde bulunacak ve ayrıca bu önerilerin ne anlama geldiği konusunda kendinizi eğitiyor. Evet'i tıklarsınız veya kabul etmek veya yanıtlamak için, bazıları tehlikeyi anlamadan kampanyalara gerçekten zarar verebilir. Ve bazı durumlarda, son zamanlarda bunlardan biri özellikle ortaya çıkıyor ve her zamankinden daha fazla inanan biri oluyorum ve bunlar geniş eşlemeli anahtar kelimeler.

00:47:08:14 – 00:47:42:00

Brendan Holmes

Ve ben her zaman geniş eşlemeli anahtar kelimelere tamamen karşıydım. Biliyorsunuz, geniş eşlemeli çok fazla kötü kampanya gördüm ve Google'ın API algoritması nedeniyle bu algoritmadan öğrendikleri parçalar onu daha gelişmiş veya daha verimli, motive olmuş satıcı için daha optimize hale getirdi. Ve bu geniş eşleme artı iyi negatif anahtar kelimelerin kombinasyonu gerçekten daha düşük tıklama başına maliyet sağlayabilir ve ardından anahtar kelime balonunu genişletebilir.

00:47:42:10 – 00:48:07:08

Brendan Holmes

Bazı anahtar kelimeleri kaçırıyor olabilirsiniz. Sadece insanların aradığını biliyorlar. Yani geniş eşleme kullanılıyor. Ancak Google son zamanlarda, biliyorsunuz, muhtemelen son altı ayda kampanyalarda, tüm geniş eşlemeye geçiş diyecekler. Yani bir düğmeyi tıklarsınız ve bu, tüm anahtar kelimelerinizi, aynı anahtar kelime tabanınızı yapar, ancak tüm anahtar kelimeler geniş eşlemeye dönüştürülür.

00:48:07:27 – 00:48:36:13

Brendan Holmes

Ve özellikle metro mercury veya eyalet çapında bir kampanyadaysanız, gerçekten dikkatli olmanız gereken yer burasıdır. Kampanyanız çıldırabilir. Gerçekten mantıklı ve doğru olmayan tıklamalar alıyorsunuz. Ama evet, geniş eşlemeli anahtar kelimelerden bazılarını test ederek, bunlardan beş tanesini seçin, adamı ekleyin, iyi veya kötüyse, onlardan ne tür arama terimlerinin çıktığını görün ve ardından ayarlama yapın. 50 veya 100 anahtar kelimenin tümünü yaparak, otomatik olarak geniş eşlemeye sahip olurlar.

00:48:37:01 – 00:48:53:18

Brendan Holmes

Evet. Yani, ne anlama geldiklerini ve hesabınızı nasıl etkileyebileceklerini anlayan bu öneriler. Ve bu, mutlaka gelişmiş değil. Tıpkı kampanyalarını yöneten herkesin bunu anlaması gerektiği gibi.

00:48:54:11 – 00:49:01:12

Brady Sarıcı

Evet, daha önce bahsettiğiniz şeye geri dönüyor, örneğin Google'a her zaman güvenmeyin çünkü onlar sizsiniz çünkü platform bu, bilirsiniz.

00:49:01:13 – 00:49:01:22

Brendan Holmes

Evet.

00:49:01:28 – 00:49:03:14

Brady Sarıcı

En iyisinin ne olduğunu bilmiyorlar.

00:49:03:14 – 00:49:35:26

Brendan Holmes

Evet, daha iyiye gidiyorlar, ancak bu tavsiyelerden bazılarının hesapları üzerinde olumsuz bir etkiden çok olumlu bir etki yarattığını düşünüyorum. Yani evet, ama yine de ne anlama geldiklerini anlıyorum ve özellikle de dediğim gibi, bunun, bazılarınızın 100 anahtar kelimenin tümünü geniş eşlemeyle yaptığı ve birdenbire çılgınca arama terimleri aldığı metro pazarlarında olduğunu gördüm. bütçeleri, bilirsiniz, yok oldu ve sadece iyi yaptıklarından şüphe ediyorlar, imkanları iyi miydi, öyle değil miydi?

00:49:36:18 – 00:50:13:24

Brendan Holmes

Evet. Doğru seçimi yap Evet evet evet. Ve sonra, kullanabileceğiniz gelişmiş teklif stratejileri var, gelişmiş hedefleme var, kullanabileceğiniz yer hedeflemeyi biliyorsunuz, bunda pek çok gelişmiş şey var. Ama evet, yeni başlayan biri için, söylenenlere veya vaatlere kendinizi kaptırmayın ve bu, duyduğum gerçekten yaygın bir sorun, bu rakibi duymuştum. bu beyine gitti ve bu adam Google reklamlarından 20 olası satış elde ediyor.

00:50:13:24 – 00:50:35:22

Brendan Holmes

Bunu nasıl elde ederim? Ve pekala, bununla ilgili çok şey var. Olabilir. Bu kampanya ne zamandır var? Demek istediğimi mi söyledi, kampanyası bir veya iki yıldır devam ediyor olabilir ve gerçekten aranıyor ve dönüştürdüğü en iyi web sitesine sahip olabilir, burada yeni başlıyorsanız, evet, belki bunun için çabalıyorlar.

00:50:35:22 – 00:50:57:27

Brendan Holmes

Ancak Google reklamlarınız vardı, bu hala bir süreç ve hala onu optimize etmeniz gerekiyor. İki noktaya ulaşmak için sürekli olarak optimize etmeniz gerekiyor ve evet, bu tür bir insan fikrine sahibim, kampanyamı başlattığımda, potansiyel müşteriler almalıyım, değil mi?

00:50:58:23 – 00:51:01:17

Brayden Reber

Evet, yapabilirsin. Yani kampanyalar var.

00:51:01:17 – 00:51:20:21

Brendan Holmes

İlk birkaç gün içinde kesinlikle ipucu alabilirdim ve 10 dakika içinde bir anlaşmaya dönüşen bir ipucu bulan bir üyem vardı. Ancak sonraki üç ay boyunca bir anlaşma alamadı. Hiçbir şeyi yoktu. Ve ara vermeye karar verdi. Ve bu yıllar önceydi. Ama öne çıkan oydu.

00:51:20:21 – 00:51:44:24

Brendan Holmes

Evet, açabilirsiniz. Müşteri adaylarını hemen alabilir veya alamayabilirsiniz. Demek istediğim, ilk aylarınız olma olasılığınız, verilere daha fazla dalarak, aydan yıla bu aşamayı hızlandırıyor. Ve üçüncü ayda, üzerinde çalışabileceğiniz harika bir veri setiniz olur. Ve iyi arama terimleri görüyorsanız ve önbellekleri biliyorsanız, bu insanlar dönüşüm gerçekleştirmeleri gerekiyor gibi görünüyorsa, o zaman sorun yok, gidip web sitenize bakın.

00:51:45:09 – 00:52:28:13

Brendan Holmes

Gidip başka ne tür değişiklikler yapabileceğinizi görün. Bir değişiklik yapıcı yapın, bir form değişikliği yapın, bilirsiniz, üç form alanından iki ikiye giden bir şeyi test edin. Müşteri adayı oluşturma başlığına ekliyoruz. Evet. Bu nedenle, iyi verilere sahip olduğunuzda, o zaman bu verilerin anlaşmalara dönüşmesi gereken bir şeyde gerçekten umut verici görünüyorsa, bilirsiniz, o zaman test ve inişin bir sonraki aşaması, hiçbir parça ile değilsiniz, değil mi? Sıkıştırılmış sayfalardan hoşlanmıyorum, ancak diğer sayfalar veya diğer diğer başlıklar, benim yaptığım web sitelerinde kullanmak için daha fazla referans var, doğru demek istiyorum.

00:52:28:29 – 00:52:32:03

Brady Sarıcı

Bu müşteri adaylarının daha yüksek oranda dönüşüm gerçekleştirmesini sağlamaya çalışmak. Evet.

00:52:32:09 – 00:52:32:21

Brendan Holmes

Evet.

00:52:33:10 – 00:52:54:06

Brady Sarıcı

Ben o adamı seviyorum. Bunu paylaştığın için minnettarım. Bu onun için iyi bir sarma. Özetle, PPC'yi kendiniz yapıyor veya dış kaynak kullanıyor olsanız da kendinizi eğitin, neye baktığınızı bilmek için kendinizi bu konuda eğitin. Ve evet, bence bu, podcast sırasında ele aldığımız en iyi şeylerden biri. Dostum, seni podcast'te görmek eğlenceliydi.

00:52:54:06 – 00:53:14:19

Brady Sarıcı

Söylemeyi unuttuğum bir şey var, başlangıç ​​biraz komik. Bunu daha önce podcast'te yayınlıyordunuz. Biliyorsun, ben, bilirsin, sadece dört ya da beş yıldır buradayım ve sen orada koşuyordun ve ben de, bilirsin, nasıl yapıyoruz, tüm bu prodüksiyon işini nasıl hızlandıracağımızı bize gösterdim. Ve evet, ben ortalıkta yokken bile bu şovu sen yürütüyorsun.

00:53:14:19 – 00:53:15:28

Brendan Holmes

Evet. bir oldu

00:53:16:01 – 00:53:17:01

Brady Sarıcı

Ve bir takım ve.

00:53:17:03 – 00:53:33:08

Brendan Holmes

Özellikle sen devraldığından beri ne kadar harika bir şey oldu. Ben sadece, ben, bazı gösteri notları yaptım. Evet, bloğa koydum ama şimdi sen devraldın ve gerçekten güzel bir prodüksiyona dönüştürdün. Harika bir yapım mı? Evet.

00:53:33:08 – 00:53:36:20

Brady Sarıcı

Şimdi röportaj yaptığım için minnettarım. Evet. Evet, yasal.

00:53:37:02 – 00:53:38:12

Brayden Reber

Bu yasal. Evet.

00:53:38:24 – 00:53:59:19

Brady Sarıcı

Veya uzun süredir dinleyicilerimizden herhangi biri, bunu takdir edeceksiniz. Biliyorsun, OG yapımcısı Brendan programa geliyor, bu yüzden evet, eğlenceliydi dostum. Herhangi biri, tıklama başına ödemeyle ilgili herhangi bir sorunuz varsa, kafanızı aştıysa, herhangi bir sorunuz varsa, bana e-posta gönderin, Care.com'da birdie, Sizi Brendan'a veya almak için doğru kişiye ulaştıracağız. sorularınız cevaplandı.

00:53:59:19 – 00:54:13:01

Brady Sarıcı

Karakter com eğik çizgi reklamlarına gidin, kaynaklarımızı alın. Donanımlı olmanız için, bunalma noktasına kadar ihtiyaç duyacağınız tüm eğitimi size vermek için elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz ve biz de yardım etmek için buradayız. Bu nedenle, yardıma ihtiyacınız olursa lütfen bize ulaşın, çünkü bu çok hızlı olabilir.

00:54:14:04 – 00:54:48:13

Brady Sarıcı

Bu kadar. Bu bölümü beğendiyseniz, bir arkadaşınızla paylaşın. Lütfen bize Apple Podcast'leri hakkında bir inceleme yapın. Onları sık sık sormuyorum, ancak iyi Apple Podcast'leri, hak ettiğimiz takdirde bize beş yıldızlı bir inceleme veriyor ve bir arkadaşımıza podcast'ten bahsediyor, işi paylaşmamıza yardımcı oluyor. Ama o zamana kadar, haftaya görüşürüz.