Gayrimenkul Yatırımcı SEO 101 + 2023 için Tahminler w/ Bryan Sekine

Yayınlanan: 2023-01-03

Her hafta CarrotCast'i almak için abone olun!

iTunes'a abone olunGoogle Play'de abone olunSpotify'da abone ol

En motive satıcı adayları için SEO'dan yararlanmak istiyor ancak nereden başlayacağınızı bilmiyor musunuz? Google'da üst sıralara çıkmak için bilmeniz gereken en önemli 3 kavramı inceliyoruz. Carrot.com'un SEO uzmanı Bryan, size nasıl başlayacağınızı öğretecek ve Google'ın 2023'te nereye gittiğine dair muhtemelen duymadığınız içgörüleri paylaşacak!

Bölüm Metni (Bu, robot havuç tarafından yapılan otomatik bir transkripttir - lütfen yazım hatalarına dikkat edin)

00:00:00:01 – 00:00:24:14

Bryan Sekine

İnternete erişmek için kullanılabilecek farklı cihaz türlerinin artmasıyla. Bunun SEO manzarasını gerçekten değiştirdiğini düşünüyorum. Yani ondan önce sadece masaüstü bilgisayarlar vardı. Şimdi masaüstü bilgisayarlar ve telefonlar. Çok yakında masaüstü bilgisayarlar, telefonlar, akıllı saatler, uyarılar, ekran gözlükleri, adını siz koyun, sorabilirsiniz. Artık sesli komutları bile kullanabilirsiniz. Böylece Alexa'da, Siri'de veya Google asistanında bir şeyler arayabilirsiniz.

00:00:24:21 – 00:00:37:07

Bryan Sekine

Ve bence bu, sorunun bağlamını anlamak ve mümkün olan en iyi yanıtı bulmak açısından Google'ın SEO'yu nasıl yaptığını gerçekten şekillendirdi.

00:00:42:14 – 00:01:03:11

Brady Sarıcı

Hey, arkadaşlar, oyuncu kadrosu podcast'ine tekrar hoş geldiniz. Ben sunucunuzum, Brady Winder ve bu, sizin gibi yatırımcılara ve aracılara, özgür ve etkili işler kurabilmeniz için çevrimiçi pazarlamalarında yardımcı olduğumuz bir podcast. Bugün size Havuç takımından Bryan'ı takdim etme zevkine sahibim. Yeni arama motoru optimizasyonu uzmanımız başlıkta.

00:01:03:22 – 00:01:04:14

Bryan Sekine

Evet öyle.

00:01:04:21 – 00:01:06:14

Brady Sarıcı

Podcast'e hoş geldin dostum. Nasılsın?

00:01:06:22 – 00:01:12:07

Bryan Sekine

harika gidiyorum Burada olduğum için heyecanlıyım ve herkesi SEO çoğunluğuna daha fazla çekmek için çok heyecanlıyım.

00:01:12:21 – 00:01:37:01

Brady Sarıcı

Kesinlikle dostum. Bu iyi bir podcast olacak. Bu konuda gerçekten heyecanlıyım çünkü SEO ayı doğru. Bu, ayın ilk podcast'imiz. Ve eğer bizi bir süredir takip ediyorsanız, bilirsiniz, CEO Carrot'un ekmek kapısıdır. Havuç olmamıza yardımcı olan şey budur. Yıllardır ülkenin her yerindeki yatırımcılara ve acentelere, bilirsiniz, Google'da daha üst sıralarda yer almalarına yardımcı oluyoruz, böylece daha motive olmuş potansiyel müşteriler elde edebilir ve güven, güvenilirlik ve insanlarla otorite kurabilirler.

00:01:37:13 – 00:01:54:18

Brady Sarıcı

Ve böylece SEO hakkında çok fazla içerik yaptık. Peki bu nasıl farklı olacak? Burada ele almak istediğim şey, size SEO'nun 10.000 fitlik bir görünümünü vermeye ve çok göz korkutucu bir şeyi basitleştirmeye çalışacağız ve sadece basitleştireceğiz ve size eyleme geçirilebilir adımlar atacağız. başlamak.

00:01:54:18 – 00:02:12:20

Brady Sarıcı

SEO'nuza yeni başlıyorsanız, özellikle de Yeni Yıl'ın ilk Ocak olması, SEO'nuzu oluşturmaya başlamak için harika bir zaman çünkü bu şeyler buna çok değer, ancak bunlar zaman alır. Ve böylece size başlamak için bazı gerçek adımlar vereceğiz, ancak SEO'nun neden ve nasıl bu kadar iyi çalıştığını anlamanıza gerçekten yardımcı olacağız.

00:02:13:01 – 00:02:35:07

Brady Sarıcı

Araştırma gibi daha taktiksel kurslar arıyorsanız ve inekleşmek ve bizimle bu konulara dalmak istiyorsanız, Care.com'a gidin, SEO arama denemelerini ve aramayı yapın, care.com'a gidin, bu tür SEO ve şunları yapabilirsiniz: o sayfada bağlantılı daha fazla taktiksel kaynak edinin. Ama evet, onu başlatacağız ve güzel bir konuşma yapacağız ve evet.

00:02:35:07 – 00:02:42:15

Brady Sarıcı

Bryan So, bizim için SEO'yu özetledi. Ve basit bir ifadeyle, anlamayan insanlar için.

00:02:43:22 – 00:03:14:02

Bryan Sekine

Elbette. Dolayısıyla, SEO veya arama motoru optimizasyonunun arkasındaki temel ilke, web sitesinde yayınladığınız içeriği, birisinin sorduğu soruyu tatmin edecek şekilde optimize etmek istememizdir. Yani bu birkaç farklı şekilde yapılabilir. Bunu bir blog gönderisi veya bir makale gibi yazılı metinler aracılığıyla yapabilirsiniz. Bunu video aracılığıyla yapabilirsin, bir podcast aracılığıyla yapabilirsin ve neyin iyi sıralandığına verilen yanıt, sorulan her farklı soru için değişir.

00:03:14:09 – 00:03:36:00

Bryan Sekine

Bu yüzden bazen bir şeyler sorulur ve en iyi yanıt bir resim olur. Veya bu, bir sürü görüntü gösterir. Diğer zamanlarda, sadece kapsayan 3000 kelimelik tam bir blog yazısı olabilir. Sorun ne olursa olsun kapsamlı bir rehber. Ancak günün sonunda, Google'ın aradığı en önemli şey, sorulan sorulara mümkün olan en iyi yanıttır.

00:03:36:14 – 00:03:50:13

Brady Sarıcı

Evet, bu çok mantıklı. Ve bu ilginç çünkü Google'da bazı değişimler gördük, son aylarda daha da fazla, değil mi? Bunu eskisi gibi yansıtmak, sadece tüm yazılar ve sayfalar, Doğru. Yıllar içinde bu nasıl değişti.

00:03:50:19 – 00:04:14:12

Bryan Sekine

İnternete erişmek için kullanılabilecek farklı cihaz türlerinin artmasıyla mı? Bunun SEO manzarasını gerçekten değiştirdiğini düşünüyorum. Yani daha önce sadece masaüstleriydi, şimdi ise masaüstleri ve telefonlar. Masaüstü bilgisayarlar, telefonlar, akıllı saatler, baş üstü bilgisayarlar, ekran gözlükleri ile tanışır tanışmaz, bilirsiniz, adını siz koyun, artık sesli komutları bile kullanabilirsiniz, böylece Alexa, Siri veya Google asistanda bir şeyler arayabilirsiniz.

00:04:14:20 – 00:04:25:12

Bryan Sekine

Ve bence bu, sorunun içeriğini anlamak ve mümkün olan en iyi yanıtı bulmak açısından Google'ın SEO'yu nasıl yaptığını gerçekten şekillendirdi.

00:04:26:21 – 00:04:48:21

Brady Sarıcı

Tamam, bu mantıklı. Son zamanlarda gördüğümüz şeylerden birinin miktarını belirlemenin biraz zor olduğunu biliyoruz, belki bunu daha iyi açıklayabiliriz, Google'ın onu oyunlaştırmanın zorlaştığıdır. Son birkaç yıldır onu biraz daha doğal, biraz daha insani hale getiren güncellemeler yapıyorlar, en önemlisi de faydalı içerik güncellemesi.

00:04:49:05 – 00:05:04:23

Brady Sarıcı

Bunu gündeme getirdim çünkü insanların şöyle düşündüğü bir yanlış anlama olduğunu düşünüyorum: SEO'da gerçekten iyi olmalıyım veya web sitemi sıralamaya sokmak için gerçekten teknoloji meraklısı olmalıyım. Bize bunun nasıl değiştiğini ve bu düşüncenin, bu yanlış anlamanın nasıl ele alındığını anlatıyorsunuz.

00:05:06:01 – 00:05:28:12

Bryan Sekine

Evet. Yani yaklaşık on yıl önce, sistemi kandırmak veya Google'ın algoritmalarını içeriğinizin en iyisi olduğuna inandırmak çok daha kolaydı. tarayıcılar, bir sayfaya işaret eden yüzlerce geri bağlantı satın almak gibi şeyler bulabilir veya yapabilir.

00:05:29:06 – 00:05:51:16

Bryan Sekine

Bu taktiklerin hiçbiri artık işe yaramıyor ve Google, tabiri caizse, insanların sistemlerini oynayamamasını sağlamak için çok para harcıyor. Bu, bazı şeyleri daha zor hale getirmiş olsa da, buna çok daha kolay yaklaşım, soruya en iyi yanıtı vermektir ve bunu bu bölümde çokça söyleyeceğim.

00:05:51:16 – 00:06:14:15

Bryan Sekine

Kulağa gereksiz geliyorsa özür dilerim, ama dürüst. Dolayısıyla, sormak istediğiniz bir anahtar kelimeniz veya sorunuz varsa, yapmanız gereken şey gizli bir tarayıcı açıp o arama sonucunu yazmak veya soruyu yazıp arama sonuçlarını incelemektir. Yani üst sayfada ne varsa kusura bakmayın arama sonuçlarında ilk on sıralaması Google'ın görmek istediği tam olarak budur.

00:06:15:00 – 00:06:38:18

Bryan Sekine

Diyelim ki bir yatırımcısınız ve anahtar kelime için bir numara olmak istiyorsunuz. Yani evim modası hızlı, Miami, Florida. Bu yüzden bunu yazıyorum. Birden ona kadar olan sıralamalara bakın ve sonra sorun yok, bu konumları ekleyin veya daha iyi yapabileceğiniz alanları bulun, değil mi? Hangi alanlarda daha iyi yanıt alırsınız, nerede daha bilgili olursunuz, onunla daha yerel olabilirsiniz.

00:06:39:01 – 00:06:59:00

Bryan Sekine

Ve orada gerçekten hepsi bu kadar. Bundan çok daha fazla teknik bilgi edinebilir ve farklı stratejilerde farklı taktikler deneyebilirsiniz, ancak günün sonunda, bilirsiniz, kariyer CEO'larının yaptığı şey, sıralamanın ne olduğuna bakmaktır. ilk sayfa Rakiplerimizin ne yaptığını değerlendiriyoruz ve ardından onları belirli alanlarda geride bırakıyoruz.

00:06:59:00 – 00:07:30:17

Bryan Sekine

Ve bu bazen görüntü olabilir, bazen patron, bazen blog gönderisi, bazen de bir FAA işareti olabilir. Yani bu gerçekten, bilirsiniz, belirli ifadeye, soruya bağlıdır. Ama gerçekten, tıpkı Google'ın, gösterdikleri sonuçların soruyu yanıtladığından emin olmaya doğru giderek daha fazla kayması gibi. Mümkün olan en iyi yol. Ve bu tür bir zihni ön planda tuttuğunuzda, SEO'yu açıklamanın ve sıralamak istediğiniz anahtar kelimeler etrafında kendi SEO stratejinizi oluşturmanın çok daha kolay hale geldiğini düşünüyorum.

00:07:31:08 – 00:07:49:08

Brady Sarıcı

Hmm. Bunu sevdim. Podcast'i orada bitirebileceğimizi düşünüyorum ve bu yeterli olacaktır çünkü bu, bu, bilirsiniz, ve Google'ın bu halini seviyorum, Google'ın bununla gittiği yönü de seviyorum, çünkü o yatırımcılar ve acenteler için teşvik edici olmalıdır çünkü yatırımcılar ve acenteler uzmandır.

00:07:49:08 – 00:08:06:09

Brady Sarıcı

İşlerini iyi yapıyorlarsa, kendi alanlarında uzmandırlar. Ve bu nedenle, finansal olarak hangi senaryoda olurlarsa olsunlar, ev satan birine yardım edebilmeliler. Ve böylece içeriğiniz bunu yansıtmalıdır. Bunu söylüyorum çünkü insanlar SEO'yu aşırı karmaşık hale getirmek gerçekten çok kolay ve Ah, ne yapacağım, ne hakkında yazacağım? Bana video çekmem gerektiği söylendi.

00:08:06:09 – 00:08:15:01

Brady Sarıcı

Videoları da ne yapıyorum? İnsanlarla günlük olarak konuştuğunuz tüm senaryolar, çözdüğünüz problemler, bu sizin içeriğinizdir.

00:08:15:08 – 00:08:17:06

Bryan Sekine

Evet kesinlikle.

00:08:17:06 – 00:08:43:06

Brady Sarıcı

Ve biliyoruz ki, bilirsin, evimi hızlı sat gibi ifadeler için Google'da sıralanan çok fazla bakım üyemiz yok. Miami, Florida, motive olmuş satıcı potansiyel müşterileri ve Google'da zirveye ulaşmak için evimi nakit karşılığında nasıl hızlı satabilirim, bunun gibi şeyler. Ve biz bununla tanınırız. Ancak podcast'te rekor kırmadan önce, insanların düşünmeyebileceği SEO için başka kullanım durumları veya başka bazı faydalar olduğundan bahsediyordunuz.

00:08:43:10 – 00:08:44:04

Brady Sarıcı

Bana bundan bahset.

00:08:45:09 – 00:09:11:19

Bryan Sekine

Evet kesinlikle. Yaklaşık bir hafta önce Google'da Aramadan Sorumlu Başkan Yardımcısı ile bir röportaj yapıldı ve o çok fazla PR yapmayan, gizemli bir kişi olarak nam salmış ve ağzından bir şey kaçırdı ve bence bu hareket eden CEO'yu sarsacak. ileri. Ve görüntüledikleri her bir soru ve her bir arama sonucu için IATI kısaltmasını kullanıyorlardı.

00:09:12:09 – 00:09:35:05

Bryan Sekine

Ve IATI uzmanlık, otorite ve güven anlamına geldiği için bu çok büyük. Ve böylece yaptıkları şey, temel olarak, birinci sayfadaki kişilerin, bilirsiniz, Google'da her arama yaptığınızda gördüğünüz tüm sonuçları size göstermesini sağlamak, bu kişilerin konu hakkında konuşmaya yetkili olduklarından ve Verdikleri cevap tamamlandı.

00:09:35:05 – 00:09:59:21

Bryan Sekine

Ve bunun büyük olmasının nedeni, içeriğinizi oluşturma şeklinizi değiştirebilmesidir. Bu, kimlerin üst sıralara tırmandığını ve zirvede kalacağını değiştirebilir. Yani, bilirsiniz, bu arama terimleri yalnızca büyük şirketler tarafından aday gösterilebilir gibi değil. Keller William ajanlarını her emlak arama teriminde öldürür gibi görmüyorsun, değil mi?

00:10:00:04 – 00:10:23:18

Bryan Sekine

Ve böylece, ezilen insanlara o yüksek yerlere ulaşma fırsatı verir. Ama aynı zamanda yarattığınız içeriğin arkasındaki ideolojiyi de değiştiriyor. Bu yüzden çoğu insan bir SEO lideri gibi düşündüklerinde, yüksek nitelikli, bugün almaya veya satmaya çok hazır olan birini düşünürler ve bu nedenle web sitenize gelirler.

00:10:23:18 – 00:10:45:14

Bryan Sekine

Düğmeye tıklarlar, sizi ararlar, bir e-posta formuna veya bunun gibi bir şeye kaydolurlar. Ancak çoğu insanın düşünmediği ve bunun bir tür yan faydası, arama motorları için optimize edilmiş içerik oluşturduğunuzda, her ziyaretçiyle bu ilişkiyi kurmanın bir yolunu kurduğunuz ve onları bir nevi ortaya koyabildiğinizdir. bir yetiştirme dizisi aracılığıyla veya süreç boyunca onlara rehberlik etmek için.

00:10:45:22 – 00:11:09:09

Bryan Sekine

Ve birçok pazarlamacı, bir müşteri bir şey satın almadan önce onunla yedi temas noktası gerektiğini söyler. Bir mülk almak veya satmak gibi çok yüksek bir dolar miktarı olan bir şeyden bahsettiğinizde, bence bu sayı çok ama çok artıyor. Ve böylece, PPC gibi bir şey yaptığınızda, bugün, bu hafta veya bu ay almaya veya satmaya hazır olan insanlara daha lazer odaklı olabilirsiniz.

00:11:09:18 – 00:11:27:20

Bryan Sekine

Ama yapmadığı şey, onlar satın almaya hazır olana kadar onları beslemenize izin vermektir. Diyelim ki bir evi olduğunu yeni öğrenen ve onunla ne yapacağına dair hiçbir fikri olmayan biri var. Hangi evrak işlerini yapmaları gerektiğini veya izne ihtiyaçları olup olmadığını veya nasıl satış yapacaklarını bilmiyorlar, bilirsiniz, emlakçıyı nasıl bulacaklarını falan.

00:11:28:13 – 00:11:52:13

Bryan Sekine

Ve böylece, "Hey, işte yapılacak ilk şey" diyecek arama motoru tavsiyesi olan içerik oluşturma fırsatınız var. İşte bu mülkün nasıl satılacağına ilişkin kontrol listeniz. Ve bu bilgiyi sağlayan kişi siz olduğunuzda, kullanıcılar sayfanıza yer işareti koyacak ve bir arkadaşıyla paylaşacaktır. İşlem hakkında daha fazla bilgi edinmek için daha sonra web sitenize geri döneceklerdir, çünkü hepsini bir yazıya veya bir sayfaya sığdırmak muhtemelen fazla teknik ve uzun olacaktır.

00:11:53:03 – 00:12:09:03

Bryan Sekine

Ve benim tavsiyem, özellikle de bu çok uzun vadeli bir oyun olduğu için, neden ilk etapta SEO yapmaları gerektiği konusunda kararsız olan insanlara tavsiyem şu: otoriteniz ve güvenilirliğiniz ve web sitenize her gün gelen insanlarla olan uzmanlığınız.

00:12:09:10 – 00:12:31:16

Bryan Sekine

Ve bu, uyanık olsanız da, uykuda olsanız da olur ve katlanarak artar. Dolayısıyla, bugün birisi için yararlı olan bir blog yazısı yazarsanız, ancak bunu on yıl önce yayınladıysanız, her zaman geçerliyse, hala alakalıdır ve hala yararlıdır ve web sitenize hala fayda sağlar. Ve böylece, bilirsiniz, PPC'ye o kadar çok para harcamanıza bile gerek olmayabilir, ancak yine de SEO'nun faydalarını yıllar ve yıllar sonra almaya devam edeceksiniz.

00:12:31:16 – 00:13:00:02

Brady Sarıcı

Evet evet. Açıklama için teşekkürler. Biliyor musun, bu bana neden bahsettiğimizi hatırlattı. Sanırım bu hafta başındayız. Google yöneticisinden paylaştığınız eat kısaltmasından ve bu güvenilirliğe duyulan güvenden bahsediyoruz. YouTube'a koyduğumuz ve diğer kanalların YouTube'a koyduğu içerikte bunu ilk elden gördüm, SEO'nun avantajlarından neredeyse hiç SEO yapmadan yararlanabilirsiniz.

00:13:00:02 – 00:13:24:06

Brady Sarıcı

Demek istediğim, bilirsiniz, bilirsiniz, bir müteahhit ile bir YouTube kanalı örneğinden bahsediyoruz ve o bir beceri testeresinin nasıl kullanılacağına dair bir video yayınlıyor. Ve YouTube bunu görüyor ve sanki yalnızca başlık SEO için optimize edilmemiş, yalnızca anahtar kelimeler değil, üzerinde çok fazla düşünmemiş gibi görünüyor, ancak YouTube'un gözünde bu konuda güvenilir olarak görülüyor.

00:13:24:06 – 00:13:37:09

Brady Sarıcı

İnsanlar ona bir konuya geliyor, meşgul oluyorlar ve bu aynı. Temelde web sitenizle aynı şeyi söylüyorsunuz. İnsanlar web sitenize bu konuları, evlerini hızlı bir şekilde nasıl satabileceklerini öğrenmek için geliyorsa veya yerel uzman, yerel rehber iseniz ve web sitenize geliyorlarsa, içeriğinizi okuyorlar. .

00:13:37:19 – 00:13:44:08

Brady Sarıcı

Google bu ödülü size tanıyacak ve Hey, bu kişi Miami, Florida'da uzman. Seni daha fazla insanın önüne çıkaracağız.

00:13:44:22 – 00:13:46:10

Bryan Sekine

Evet ve yüzde yüz devasa.

00:13:46:23 – 00:14:13:08

Brady Sarıcı

Evet. Mükemmel. Bu yüzden hızlıca değinmek istediğim bir şey niyet. Anahtar kelime araştırması, CARICOM, arama, SCA hakkında bilgi edinmek istiyorsanız, bunun için başka kaynaklarımız var. Ancak, anahtar kelime araştırmanızı yaparken ve ne hakkında yazacağınızı düşünürken niyet neden önemlidir ve bu bakış açınızı nasıl değiştirir?

00:14:13:23 – 00:14:38:17

Bryan Sekine

Evet kesinlikle. Niyet dediğimizde, araştırma yaptığınızda kastettiğimiz, farklı anahtar kelimelerin farklı şekillerde kategorize edilmesidir. Yani bir bilgi toplama amacınız olabilir, bir işlem amacınız olabilir veya bir satın alma amacınız olabilir. Ve bu nedenle, işlemsel bir amaç, temel olarak, benzer bir satın alma yerine bir sonraki adımı atmak için bir şey elde etmeye çalıştığınız gibidir.

00:14:38:17 – 00:15:17:12

Bryan Sekine

Niyet, örneğin Amazon'a gitmek gibidir. Dolayısıyla, her anahtar kelimenin kendi amacı vardır ve o anahtar kelimeyi hedeflemeye karar vermeden önce bu amacı test etmek gerçekten önemlidir çünkü bazen bu amacın ne olabileceği net değildir. Başlıca örnek havuçtur. Dolayısıyla, Google'a taşıyıcı yazarsanız, göreceğiniz şey, farklı şekil ve renklerde bir grup havuç resmi olacak ve ardından birkaç benzer insanın da ona konuşan bir etik kutu sorduğunu göreceksiniz. Havucun besin değeri, kalori değeri, beta karotenin burnunuzu turuncu yapıp yapmadığı gibi şeyler hakkında.

00:15:17:22 – 00:15:55:08

Bryan Sekine

Ama bizim şirketimizi aramıyorlar. Bu nedenle, havuç anahtar kelimesini sıralamaya çalışırken tonlarca zaman, para ve enerji harcamamamız gerektiğini bilmemiz önemlidir çünkü bu terimi arayan herkes sebzeyi arıyordur. Emlak şirketini aramıyorlar. Bu nedenle, SEO yolculuğunuza başlamadan önce, anahtar kelimeleri Gizli tarayıcı veya özel bir tarayıcı aracılığıyla tekrar kontrol etmenin ve hedeflediğiniz şeyin, sahip olduğunuz içerik türüyle eşleşip eşleşmediğini kontrol etmenin önemli olduğunu düşünüyorum. Onun için yayınlayacağım.

00:15:55:19 – 00:16:20:17

Bryan Sekine

Çoğu zaman, özellikle de çevrimiçi satın alma ve e-ticaretteki ani artışla birlikte, birçok şey isteklere veya bunların işlemsel arayışlarına göre, bilirsiniz, bazen bunun bir bilgi toplama gibi olduğu açık olabilir, onlar gibi sadece incelemeler veya karşılaştırmalar arıyorsunuz. Bu yüzden benim için niyet, özellikle anahtar kelime araştırması için muhtemelen en önemli ilk adımdır.

00:16:21:01 – 00:16:30:19

Bryan Sekine

Bu nedenle, hedeflediğiniz anahtar kelimeyi Google'da aradığınızdan emin olun ve ilk sayfada açılan şeyin, o anahtar kelime için sıralamak üzere yayınlanmasını istediğiniz şeyle eşleştiğinden emin olun.

00:16:31:19 – 00:16:54:15

Brady Sarıcı

Tamam, hoşuma gitti. Yani bir özet, sadece yapma, varsayımlarda bulunma. Körü körüne varsayımlarda bulunma. Doğru? Şuna bakın ve ortaya çıkarmak istediğiniz içeriğin bu olduğundan emin olun. Mükemmel. Öyleyse, biraz daha derinlere inelim, sonraki adımlar gibi, insanların SEO'ya yeni başlıyorlarsa neye odaklanabilecekleri ve bunu insanlar için yüksek bir seviyede tutacaklar ve sonra bitireceğiz.

00:16:54:15 – 00:17:11:10

Brady Sarıcı

SEO için boru hattından başka neler gelebileceğinden bahsediyoruz, ancak bu yüzden Carrot'a yeni kaydoldum ve bana SEO yapmam gerektiği söylendi. Göz korkutucu. Tüm bu ipuçlarına sahibim, tüm bu bilgilere sahibim. İlk önce ne üzerinde çalışacağım?

00:17:12:09 – 00:17:31:14

Bryan Sekine

İlk olarak, 1000 adımlık bir kontrol listesi var. Şaka yapmıyorum. Şimdi, ilk olarak, her zaman ana sayfaya odaklanın derim. Ana sayfa en önemli sayfanız olacak. Bu, geri bağlantılarınızın çoğunun, tipik olarak konuşursak, çoğu anahtar kelime için sıralamaya gireceğini gösteren tek işarettir. Ve insanların ilk vuracakları da bu.

00:17:31:23 – 00:17:50:09

Bryan Sekine

Bu yüzden, ana sayfanızın kare şeklinde olduğundan emin olun derim. Orada yeterince metin ve bol resim olduğundan emin olun. Web sitenizdeki diğer sayfalara bağlantı verdiğinden emin olun ve ardından ana sayfanızın ya şehir için bir konum sayfası olduğundan emin olun ya da pazarınızdaki sizi belirtin ve ardından doğru anahtar kelimeye sahip olduğundan emin olun.

00:17:50:21 – 00:18:13:10

Bryan Sekine

Bu yüzden, oradan başlayın ve ardından konum sayfaları oluşturmak için çalışın derim. Yerel SEO için konum sayfaları gerçekten çok önemli çünkü Google'a Hey, bunlar benim iş yaptığım farklı alanlar. Yani belki bazı yatırımcılar sadece birkaç şehirde çalışıyor. Belki bir yatırımcı birden fazla ilçede ve hatta birden fazla eyalette çalışıyor olabilir.

00:18:13:10 – 00:18:36:19

Bryan Sekine

Yani birden fazla eyalette çalışıyorsanız, Bu benim Florida sayfam, bu benim Georgia sayfam, bu benim Virginia sayfam gibi bir şey diyebilirsiniz. Ve sonra bu sayfalarda, daha çok şehre özgü konum sayfalarınıza bağlantı vereceksiniz. Böylece Google'a söylüyorsunuz ve URL'de bu etki alanı gibi gösteriyorsunuz nokta com ileri eğik çizgi durumu ileri eğik çizgi şehir ileri, eğik çizgi, her neyse.

00:18:38:05 – 00:19:00:09

Bryan Sekine

Böylece ana sayfada yalnızca markanızın ve işletmenizin değil, işletmenizin faaliyet gösterdiği alanların da net bir resmini çizmiş olursunuz. Ve şimdi Google, işletme profillerim veya yalnızca Google işletme profilleriniz varsa, ben sahip olduğunuz her şehir konumu sayfası için bir tane oluşturun ve ardından buna bağlantı verin.

00:19:00:22 – 00:19:17:21

Bryan Sekine

Yani bu bir tür ve bu kulağa olduğundan daha teknik gelebilir. Benim tavsiyem, havuç sitenizi yeni aldıysanız ve yeni başlıyorsanız, tek bir konum sayfasına odaklanın. Eyalet sayfası olabilir, şehir sayfası da olabilir, ancak oradan başlayın ve bunun ayarlandığından emin olun.

00:19:18:18 – 00:19:39:07

Bryan Sekine

Ondan sonra otomatik blog gönderileri yapmaya odaklanacaktım. Bu nedenle, Carrot'ta sahip olduğumuz otomatik içerik kitaplığı SEO için son derece faydalıdır çünkü işin %80'ini o halleder. Pek çok insan bu 8020 kuralı varmış gibi söylüyor, değil mi? Öyleyse, %80 sonuç veren %20 şeyini yapın. Ve havuç için, bu kadar.

00:19:39:12 – 00:20:13:08

Bryan Sekine

Dolayısıyla, otomatik içerik kitaplığı, SEO'nuz için tek dokunuşlu bir çözüm değildir. Sadece hit yayınlamayı sevmiyorsunuz ve bırakın bu daha çok kişiselleştirilmeye hazır bir şablona benziyor, böylece onunla ilgili bazı içerikleri değiştirebiliyorsunuz. Aslında, yapmalısın. Bu şekilde, başka birinin web sitesinden içeriği kopyalayıp yapıştırdığınızda ve kendi web sitenize koyduğunuzda meydana gelen negatif yinelenen içerikle uğraşmazsınız, bundan herhangi bir fayda elde edemezsiniz çünkü Google zaten farkındadır. bu diğer web sitesinin zaten bu bilgiye sahip olduğunu.

00:20:13:15 – 00:20:26:18

Bryan Sekine

Bu nedenle, otomatik içerik kitaplığı gönderilerinizi özelleştirdiğinizden emin olun ve ardından bu blog gönderilerini alın ve onları, müşteri adayını yakalamak veya anlaşmayı tamamlamak için kullandığınız konum sayfalarına veya açılış sayfalarına bağlayın.

00:20:27:15 – 00:20:46:18

Brady Sarıcı

Bu yüzden, gerçekten hızlı bir şekilde duraklamak istiyorum dediğinizde, yazarken, size verdiğimiz bu gönderiyi değiştirirken kastettiğiniz şey, bağlantılar derken. Böylece, sizin için en uygun olan blog yazısı seçimi ne olursa olsun, size 1224 verir. Git ve değiştir, benzersiz yap, kişiselleştir ve ardından diğer ilgili blog gönderilerinin URL'sini koy.

00:20:47:14 – 00:21:10:19

Bryan Sekine

Evet. Tamam. Yani, başka bir gönderiye bağlantı vermenin birkaç farklı yolu var, ancak SEO amaçları için tercih ettiğim yöntem, bir kelimeyi veya tümceyi vurgulamak ve ardından bağlantıyı buradan oluşturmak. Buna bağlantı metni denir ve tipik olarak konuşursak, bağlantı metninizin bağlantı kurduğunuz hedefle doğrudan bir eşleşme değilse de yakından ilişkili olmasını istersiniz.

00:21:11:09 – 00:21:34:20

Bryan Sekine

Diyelim ki, örneğin, Miami, Florida'da kışın evinizi hızlı bir şekilde satmakla ilgili bir tane var. Ve böylece birkaç mil hızla Miami, Florida'ya, konum sayfanıza bağlantı verirsiniz, çünkü bu sizin bağlantınızdır. Çapa metniniz buna işaret ediyor. Ve bunu yapmak istemenizin tüm nedeni, konu kümeleri denen bir şey yaratmaktır.

00:21:35:10 – 00:21:57:19

Bryan Sekine

Buradaki fikir, konum sayfası veya açılış sayfası gibi bir sayfanın üst sıralarda yer almasını istiyorsanız, o sayfayı sıralamada yükseltmeye yardımcı olacak en az beş destekleyici içeriğe sahip olmanız gerektiğidir. Yani Google'a çok açık bir şekilde söylüyorsunuz, sanki bu benim konumum ve işte bunu destekleyen beş alt kategori veya alt konu.

00:21:57:19 – 00:22:21:16

Bryan Sekine

Bu çok önemli ve İnternette kendi web sitelerini yapan çoğu insan muhtemelen bunu pek iyi yapmıyor. Yani gizli sos istiyorsanız, muhtemelen budur. Pahalı SEO araçlarına sahip olmayan çoğu insan için net bir şekilde görülemez. Ancak yeni başlıyorsanız ve sayfalarınızı ve sizi kalabalığın üzerine çıkarabilecek bir şeyle nereye bağladığınızı takip edebiliyorsanız.

00:22:21:23 – 00:22:50:06

Bryan Sekine

Bu nedenle, blog gönderilerinizi destekleyici sayfaya bağladığınızdan emin olun. Ele almak istediğiniz her konu için en az beş tane aldığınızdan emin olun. Yani, Evimi hızlı bir şekilde sat gibi şeyler yapıyorsanız, beş blog gönderiniz var. Haciz evleri için bir şeyler yapıyorsanız, beş destekleyici blog yazısı. Ve bu iş bittiğinde, bu konu kümelerini oluşturuyorsunuz ve Google'a, "İşte benim web sitem ve bunlar benim uzmanı olduğum kategoriler," diyorsunuz. Yani bu sonuçları soran herkese bu sonuçları göstermelisiniz. üst düzey kategori.

00:22:51:09 – 00:23:13:23

Brady Sarıcı

MM Evet, bu, insanların içeriklerini nasıl seçtiklerini gerçekten basitleştiriyor, çünkü bizde bu otomatik Evetler var. Blog gönderileri. Otomatikleştirmenin yanlış bir isim olduğunu düşünüyorum. Belki değiştiririz, belki değiştirmeyiz. Ama bilirsiniz, insanlar buna bakıp, tüm bu farklı blog gönderilerini nasıl seçeceğim, bilirsin, diyecekler. Ancak, Google'ın dediği gibi bu kümelere sahip olun, bu konulara, bu kovalara sahip olun ve bunlardan birini seçin.

00:23:13:23 – 00:23:17:02

Brady Sarıcı

Yani bu çoklu alanlarda uzman olarak görülebilirsiniz, öyle değil mi?

00:23:17:14 – 00:23:45:00

Bryan Sekine

Evet kesinlikle. Ve normalde, bir açılış sayfasını desteklemek için beş blog yazısı yazmak büyük bir sorumluluktur, değil mi? Çoğu insan yazma konusunda harika değildir. Çoğu insan sevmez. Evet, tabiri caizse, birinin bunu neden yapması gerektiğine dair 1000 kelimelik bir makale yazmayı çok isterim. Bakımın sağladığı asıl fayda da budur. Bu blog gönderileri gibi, zaten yazılmış, zaten optimize edilmiş, yapay zeka tarafından değil gerçek insanlar tarafından yazılmışlar ve konuyla ilgililer.

00:23:45:07 – 00:24:08:23

Bryan Sekine

Yani bunlar, gerçekten değer alacağınız ve okuyucularınızın da sizi çıkaracağı kategorilerdir. Ve böylece, bu blog gönderilerindeki ayak işlerinin %95'ini biz hallederiz ve siz sadece içeri girersiniz ve bazı bilgileri değiştirirsiniz, kişiselleştirirsiniz, mahalleler veya mahalleler gibi, bilmiyorum, eklersiniz. faaliyet gösterir ve sonra bunları yayınlarsınız ve tüm yapmanız gereken bu.

00:24:09:06 – 00:24:23:11

Bryan Sekine

Ve böylece bunun ezici çoğunluğunu yapıyoruz. Ve bu iki veya üç kümeyi bir kez çalıştırdığınızda, artık web sitenizde Google'ın sizi gerçekten almaya başlaması ve sizi bu niş içinde bir otorite olarak daha ciddiye alması için yeterli içeriğe sahip olursunuz.

00:24:23:21 – 00:24:39:16

Brady Sarıcı

Hmm. Evet, buna bayılıyorum. Bunu açıklama şeklini seviyorum. Biliyorsunuz, ekleyeceğim tek bağlam şu ki, otomatik içerikten bahsederken, bunun bir kısmı hangi pazarda olduğunuza, ne kadar rekabetçi olduğunuza ve diğer kaç kişinin Google'da 1. sayfada yükselmeye çalışmak.

00:24:41:03 – 00:25:03:19

Brady Sarıcı

Dolayısıyla, içerik için ideal olan, uzman olduğunuz konularda %100 benzersiz, uzun süre düşünülmüş, iyi geliştirilmiş yanıtlardır, tıpkı podcast'in başlarında bahsettiğimiz gibi. Bu, belki de evinizi nasıl hızlı bir şekilde satacağınıza ve aklınıza gelebilecek her şeye dair bir video kaydediyor olmam gibi görünebilir. Sonra video gönderme aracımızı kullanarak o videoyu çekiyorum, yazıya döküyorum.

00:25:03:20 – 00:25:30:02

Brady Sarıcı

Bir gönderiye dönüştürün ve sonra, bilirsiniz, onu kelime ustalığı yaparak, iyi okunacak şekilde düzenleyin. Yani gramer olarak doğru. Ve sonra, bilirsiniz, %100 benzersizdir ve başka kimsede yoktur. İdeal olan bu. Ancak otomatik boş sese sahibiz çünkü herkesin bunun için vakti olmadığının farkındayız. Ama bağlam için söylüyorum. Gerçekten rekabetçi bir pazardaysanız, diğer insanları geçmek için biraz daha fazla özelleştirme, biraz daha fazla çalışma gerekebilir.

00:25:30:02 – 00:25:30:15

Brady Sarıcı

Bu doğru mu?

00:25:31:12 – 00:25:33:07

Bryan Sekine

Evet. Evet kesinlikle.

00:25:33:07 – 00:25:33:15

Brady Sarıcı

Evet.

00:25:34:10 – 00:25:52:17

Bryan Sekine

Aldığınız sonuçların üç aydan 12 aya kadar süreceğini de belirtmekte fayda var. En hızlısının muhtemelen üç ay olacağını söyleyebilirim. Yani bu, bir sürü blog gönderisi yayınlayıp sonraki hafta ikinci sırada yer alacağınız bir şey değil, değil mi?

00:25:52:17 – 00:25:54:03

Bryan Sekine

Bu yüzden biraz zaman alacak.

00:25:55:00 – 00:26:25:11

Brady Sarıcı

Evet kesinlikle. Biliyorsunuz, Trevor buna DCO sıralaması Sprout diyor ve gösteri notlarında bağlantı kuracağız. Ve Care.com ve Kirkham'da Andy Carlos ile yaptığımız başka bir podcast olan SEO'yu kesiyor. Zaman çizelgesi ve beklentiler hakkında konuştuğumuz SEO hakkında bilmeniz gereken üç şey. Ama evet, 3 ila 12 ay, Bryan'ın dediği gibi, üç aylık piyasalarda bir yerde patlayabilirsin, tipik olarak altı civarında ve sonra bir kez bile birinci sayfaya geldiğinde, dördüncü, üçe ulaşmak daha yavaş bir tırmanış olacak. , iki bir.

00:26:26:16 – 00:26:45:06

Brady Sarıcı

Ve sonra bu podcast'te de, pazar boyutunuza bağlı olarak potansiyel müşteriler için tipik olarak neler bekleyebileceğiniz hakkında konuşuyoruz. Ama evet, Bryan'ın dediği gibi, bu uzun vadeli bir oyun ve bu yüzden buna değer. Biliyorsunuz, bunlar KERA aracılığıyla müşteri adayları oluşturan herhangi biriyle konuşuyorsunuz, onlar en sıcak potansiyel müşteriler, en iyi potansiyel müşteriler.

00:26:45:13 – 00:27:03:22

Brady Sarıcı

Ancak, zaman içinde oluşturduğunuz her zaman yeşil kalan pazarlama ile yapmaya devam etmeniz gereken hamster çarkı pazarı arasındaki fark budur. So if you're new to care, all we recommend is start building your evergreen while supplementing with some of the paid marketing like you can supplement with pay per click marketing that's getting those hotter leads like Bryan mentioned.

00:27:03:22 – 00:27:08:21

Brady Winder

But start of the year, just start building that. Start building out. Evet. You hear Evergreen marketing?

00:27:09:08 – 00:27:10:14

Bryan Sekine

Kesinlikle.

00:27:10:14 – 00:27:33:20

Brady Winder

Yeah. So one thing I wanted to ask you, Bryan, is, you know, I built a website, I've built custom websites, I've built a website on care. It and I, I'm creative. I love going in there and spending hours and days. And I'm sure 90% of people listening to this can relate to me. I love going in there and tweaking all of the things that probably don't matter all that much.

00:27:34:06 – 00:27:57:13

Brady Winder

You know, I could spend 3 hours on colors and is this right image? And I just I labor over it, you know. And so my my question is, at what point do you move on? So, like, how much should you be optimizing? Like we don't get your domain linked up, get your logo up there, you know, pick a couple of colors in that.

00:27:57:20 – 00:28:13:22

Brady Winder

But like at what point do you stop optimizing and dialing in your homepage and move on to your location pages? And I mean, it could be the same question for every part of it, like Google my business, like how far do I go on everyone to reap the most benefits? Like where's that? Where's that balance?

00:28:14:22 – 00:28:45:05

Bryan Sekine

Yeah, I mean, that's a great question. My, my gut instinct is to say launch with your minimum viable product, like whatever is going to be the absolute minimum they can do. Go ahead and do that and then work on the next step. Because as you go on in your journey with your website, with your CEO and even with their business, like there's there's so many opportunities to go back and to update, to optimize change things and things are constantly changing anyway.

00:28:45:11 – 00:29:08:02

Bryan Sekine

So you may spend 6 hours laboring over just your homepage and in a month Google's come out the new ranking algorithm update and it's just going to totally rock everything and you got to go back and make changes anyway. So what I would say is like, don't spend so much time just nit picking every fine detail unless you have a team that is already trained up and knows what to do.

00:29:08:02 – 00:29:27:14

Bryan Sekine

Like there are exceptions for big companies and stuff, right? But I would say for the average investor, the average agent just focus on getting the minimum viable product out there and then come back and update and maybe set something on a calendar. It's like, hey, every three months, come back, tweak some things, see, see what changes, and then move on to the next part.

00:29:27:14 – 00:29:58:02

Bryan Sekine

Because SEO and building a website and building a business is so complicated and so intricate that you really could waste a ton of time in the weeds and just completely miss huge opportunities in other areas of your business or especially other areas of your website. So like example for local SEO, you know, doing on page optimization, tweaking the colors, the headlines, the keyword focuses, the word count, the backlinks, like all of that is maybe only a third of the importance of local SEO.

00:29:58:06 – 00:30:28:01

Bryan Sekine

So then you have the whole like back linking and local citations and go my business and those things are just as important. So they, they deserve just as much time to focus on and to critique. And so I would just say minimum viable product and move on to the next thing and then create a rotation. So that way you're constantly checking back and updating things and keeping your content fresh, keeping your website updated, keeping your Google, my business updated and that sort of system in my experience as works the best.

00:30:28:17 – 00:30:48:03

Brady Winder

Hmm. Yeah. So anybody listening, you just got full permission to stop trying to make it perfect because it doesn't matter. Get it, go and get your MVP and then come back to it. It correct me if you already mention this, but do we talk about Google my business that that review threshold would be important to know?

00:30:48:14 – 00:31:14:10

Bryan Sekine

Not yet. Not yet. But this is hot off the press. We have also discovered that Google has set a minimum threshold for the number of reviews that they want to see on your Google business profile before you start getting a significant boost in local searches. So the good news is that the the number is only ten. So you need to get ten reviews on your Google business profile.

00:31:14:15 – 00:31:40:03

Bryan Sekine

And from there, you should see a noticeable uptick in local keyword rankings, local search traffic coming in through your Google business profile, higher search results in the map packs. If you're using Google Maps or if it's just a local search in general. So map packs show up in Google. Search results all the time. But the bad news is that there is a very quick diminishing return on the investment past ten.

00:31:40:11 – 00:32:02:00

Bryan Sekine

So you don't need to build up 100 reviews or 40 reviews, but you do need to get at least ten of them. And so this is a case study that we did accurate, and the results that we saw were phenomenal and they were fast. But the speed in which we got the results was probably influenced by the amount of SEO that we do across our whole website, both on page and off page.

00:32:02:06 – 00:32:22:01

Bryan Sekine

And so I don't want to promise results to members, listeners at the same speed that we receive them, because there are probably a lot of other contributing factors. But ten reviews on a Google business profile is significant and it's worth doing. So if you've got ten previous clients, just hit them up for review. Tell them it needs to be as honest as possible.

00:32:22:06 – 00:32:45:14

Bryan Sekine

It doesn't matter if it's a three star, one star, five star. I mean, obviously it'd be better to get more five stars than one or three stars. But Google's not looking for a perfect score. In fact, they're looking for average of 4.8 stars on all reviews. So just get ten reviews. And then once that's done, you can pretty much let your best profile costs and you can collect reviews passively, you know, after that point.

00:32:45:21 – 00:32:51:22

Bryan Sekine

But just hustle hard to get that first ten and then watch as your keywords just start climbing the ranks.

00:32:52:09 – 00:33:19:18

Brady Winder

MM Yeah. So a quick note on reviews, It's, it's funny because like this is, this is really good news for anyone in a really small, even mid-sized market because Google, my business is still really low hanging fruit and a lot of people just don't try, you know? Right. I'm in Roseburg, Oregon, a town of 30,000 people. I look up plumbers in Roseburg, Oregon, and I'm probably going to find, you know, a guy with zero reviews and not even a phone number.

00:33:19:18 – 00:33:41:07

Brady Winder

The next guy's got three in the next Folmer has, you know, maybe five, 20 reviews, whatever. But it's usually not really hard to cross that ten threshold and then to get on top he had mentioned is diminishing returns past the ten. That's true. There's also benefit to, you know, when someone's looking it's just you shop the same way on Amazon.

00:33:41:07 – 00:33:55:15

Brady Winder

We're not Amazon. It's like okay, which one has the massive amount of reviews? Like, is there one that stands out? It's like, okay, these people at 520, this one's got 57 five star reviews, okay? So they don't even need to read any information. I'm calling them, you know, hit the call button.

00:33:55:15 – 00:33:56:19

Bryan Sekine

Yeah, exactly.

00:33:57:12 – 00:34:19:10

Brady Winder

Yeah, that's wild. Yeah. And anybody that struggles with getting reviews. This is a question we get all the time. Like, how do I get more reviews? I think it's really easily over. Complicated. A couple quick things you could do is I like to, you know, have coffee cards, like coffee gift cards with you. So, like, if you've just done a deal, give people a gift.

00:34:19:10 – 00:34:40:19

Brady Winder

Don't say I like to reverse it. Most people say, hey, leave us a review and we're going to send you a free gift. I think, to give people that gift, say, hey, here's this. Thanks for doing business with me. I would really appreciate it if you left or if you left us a review. It really helps us out and helps other people that are in your shoes, that are going through what you've gone through because you're telling them the value that they're going to provide.

00:34:40:19 – 00:34:57:14

Brady Winder

So there's meaning behind that. It's not it's not help us with a review is saying, Hey, would you mind sharing your experience so that other people can hear about this and then just give them that gift and leave it at their you know, the the most you have to lose is a $5 coffee card. Yeah. So that's great.

00:34:57:14 – 00:34:57:18

Bryan Sekine

Yeah.

00:34:58:11 – 00:35:17:16

Brady Winder

Yeah. So that's one you could also automate it. A lot of people listening probably have follow up sequences built in the email. You can automate it and just send out a Google link. Go my business review link after you do the deal. But I like to just, you know, get that link from your Google my business profile and just text it to them so it's easy.

00:35:17:16 – 00:35:42:03

Brady Winder

You want it to be least resistance as possible. Just make it as easy as possible for them. Yeah. And also one last note on Google my business. This is the if you're listening, this one, it's coming out. This is the beginning of January. Later this month, we're actually putting out a video on Google My Business, where we get a little bit more tactical on what to do and things you can optimize so you can get your good members profile to rank.

00:35:42:03 – 00:36:01:04

Brady Winder

So check that out. Accurate icons such as SEO or on our YouTube channel. Anyways, I know we've been going for a while. We're about out of time. Is there anything brand you want to mention as far as like SEO, where it's headed, what might be changing, what people need to look out for?

00:36:01:04 – 00:36:07:10

Bryan Sekine

Yeah, so this is a topic I could probably talk about for a whole nother hour. So I've try to avoid getting too into the weeds.

00:36:07:10 – 00:36:07:19

Brady Winder

Doing a.

00:36:07:19 – 00:36:08:07

Bryan Sekine

Ders.

00:36:08:11 – 00:36:09:21

Brady Winder

Three hour. So let's go.

00:36:10:18 – 00:36:39:22

Bryan Sekine

Right. So I think this first started when Google announced that they're changing their Google Analytics and they're doing away with what's called cookies. And these are just like in invisible little Internet browser pieces of code that follow you around from one website to another. For those who are watching or listening that aren't aware. And that was for probably almost 20 years the tried and true method of gaining data on people that visit your website.

00:36:40:17 – 00:36:59:21

Bryan Sekine

Yani Google, bunu tamamen pencereden dışarı attı. Ve bu, pek çok insanı, özellikle Birleşik Krallık'taki insanları, sanki bir veri güvenliği sorunu haline gelmiş gibi şok etti. Ve Google, tamam, tamam, onu atacağız dedi. Ve herkes aynen gibiydi, Bekle, ne? Ancak o sırada çoğu insanın dikkate almadığını düşündüğüm önemli şeylerden biri, tanımlama bilgilerinin cihaza özel olmasıdır.

00:37:00:05 – 00:37:30:04

Bryan Sekine

Dolayısıyla, telefonunuzda Google'da bir şey aratıyorsanız ve sonra onu bilgisayarınıza göndermek istiyorsanız, Google bunun nasıl çalışacağını bulmak için daha fazla para harcıyor. Müşteri yolculuğunu iki veya daha fazla farklı cihazdan takip etmek gibi. Diyelim ki Alexa'yı bir soru sormak için kullanalım, bilirsiniz, belki veya bir alışveriş listesine bazılarını eklemek gibi ve sonra, bilirsiniz, Google onu alır ve bu veriler sizinle birlikte telefonunuza taşınır ve sonra konum verilerini alır mağazadayken ve hey, bu şeyi almayı unutma dediğinde.

00:37:30:23 – 00:37:51:11

Bryan Sekine

Ve bunun gibi şeyler, tabiri caizse, özellikle Nesnelerin İnterneti ile giderek daha fazla olmaya başlıyor. Yani buzdolaplarınız, televizyonlarınız, oyun konsollarınız, akıllı saatleriniz ve buluta bağlanan her şeyiniz var. Her şey verileri ileri geri paylaşır. Dolayısıyla Google, bunun mümkün olan en sorunsuz şekilde nasıl gerçekleştirileceğini bulmak için tonlarca zaman, para ve kaynak harcıyor.

00:37:52:00 – 00:38:21:11

Bryan Sekine

Şimdi, iyi haber şu ki, bu bizim için çok uygun. Daha güvenli ve çevrimiçi kimliğiniz gibi, ancak şu anda oluşturulduğundan çok farklı. Bu nedenle, benim eğitimli görüşüm ve bu konudaki tahminim, Google'ın bir anahtar kelimeye dayalı bir arama motoru optimizasyonuna kıyasla varlık tabanlı bir arama motoru optimizasyonuna çok daha fazla eğileceğidir, bu nedenle şimdiye kadar, sanırım son 30 yıldır, her şey temelde bir anahtar kelime olmuştur.

00:38:21:18 – 00:38:45:01

Bryan Sekine

Ve böylece, belirli anahtar kelimeleriniz olduğunda, yalnızca o ülke ve o dil için sonuçları çeker. Ancak Google ulusal bir şirket ve daha büyük resme bakıyorlar. Yani bugün bir CEO hakkında 10.000 görüntüleme alıyorsak, 1 milyon görüntülemeden bahsediyorlar. Ve böylece, tamam, anahtar kelime, dile bağlı olarak bağlamsal olarak farklı olacak.

00:38:45:06 – 00:39:03:03

Bryan Sekine

Ve aynı zamanda lehçeye bağlı olarak, bulunduğunuz ülkeye bağlı olarak da farklı olacaktır. Yani aynı kelimeyi altı farklı dilde, beş farklı ülkede kullanabilirsiniz ama hepsinin anlamı farklı. Yani baktıkları şey, aramanın arkasındaki anlamsal anlamdır. Böylece internetteki insanlar buna semantik SEO demeye başlar.

00:39:03:14 – 00:39:35:16

Bryan Sekine

Ve çoğu zaman bunu, varlık SEO'su denen bir şeye indirgeyerek seyreltiyorlar. Dolayısıyla, Google görsellerine bakarsanız, Google'da zaten kullanılmakta olan varlıkların kanıtlarını zaten görebilirsiniz. Diyelim ki resim etiketinin üzerine bir anahtar kelime yazdınız ve en üstte küçük ovaller olduğunu göreceksiniz ve onlar emlak şirketi veya Remax veya Keller veya her neyse gibi bir şey söyleyecekler ve bu bir sürü şey arama önerileri gibi görünüyor.

00:39:35:16 – 00:40:07:14

Bryan Sekine

Ancak bunlar varlıklardır ve temelde Google'ın izlediği ve insanlar farklı sorular aradıkça eklediği bir kişi, yer veya kavram hakkında bir bilgi koleksiyonudur. Yani, benzer yaygın istatistiklerden biri olmasa da, tüm Google sorgularının yaklaşık %60'ı yepyeni çünkü insanlar, bilirsiniz, on kelimelik arama cümleleri yazıyorlar veya Google'ın daha önce hiç görmediği bir sürü garip varyasyon yazıyorlar. .

00:40:07:21 – 00:40:33:14

Bryan Sekine

Ve böylece, insanların ve varlıkların ne anlama geldiğini anlamak için tüm bunları elemek zorunda kalmaktan biraz yoruldular. Bu soruna başka bir çözüm. Diyorlar ki, tamam, bir sorunuz varsa, bu ABD Başkanı gibi bir şey. Doğru. Yani niyet, bunun arkasındaki arama niyeti bir sürü farklı şey olabilir, şu anki ABD başkanı kimdi?

00:40:33:21 – 00:40:55:09

Bryan Sekine

Geçmişte kim başkandı. Hangi siyasi partinin başkanı olduğunu biliyorsunuz böyle şeylere ait. Ve böylece, o tek anahtar kelimeden pek çok farklı bilgi veya pek çok farklı bağlam toplayabilirsiniz. Ve bu nedenle Google, yine o anahtar kelimenin bağlamına bağlı olarak en yararlı yanıtı sağlamanın bir yolunu bulmaya çalışıyor.

00:40:55:16 – 00:41:20:21

Bryan Sekine

Ve bu muhtemelen kullandığım harika bir örnek değildi çünkü biraz belirsiz olabilir, ancak mevcut SEO manzarasının tatmin edemeyeceği bir şekilde çalışıyor. Yani bir şey yazıyorsanız ve bunun Fransızca bir kelime olduğunu varsayalım, bilirsiniz, diyelim ki baget ile yazıyorsunuz, yani baget tamamen farklı bir anlama gelebilir veya ABD'de nasıl farklı bir arama amacına sahip olabilir? Fransa'da öyle.

00:41:21:05 – 00:41:51:03

Bryan Sekine

Farklı bir amacı olabilir, bilirsin, New Orleans gibi bir şey. Ve buradaki fikir, Google'ın sıralama faktörleri için anahtar kelimelerden ve geri bağlantı tabanlı SEO'dan yavaş yavaş uzaklaşması ve ardından daha çok yararlı, bağlamsal, varlık tabanlı SEO dediğimiz şeye doğru ilerlemesidir. Bu nedenle, insanların bir işletmeniz varsa markanıza nasıl daha fazla odaklanabileceğinizi ve markanızın tam olarak ne yaptığını ve insanlara nasıl yardımcı olabileceğini Google'a nasıl bildireceğinizi düşünmeye başlamasının gerçekten önemli olduğunu düşünüyorum.

00:41:51:11 – 00:42:17:14

Bryan Sekine

Ve bence bunun cevabı, yayınladığınız içeriğin türüne kadar uzanıyor. Bu nedenle, hakim olmak istediğiniz çeşitli konularda ne kadar çok içerik yayınlarsanız, Google'ın sizin olduğunuz varlık türüne göre o kadar fazla içeriği olur. Ardından, kullandıkları terimleri tam olarak anlamasalar bile, soran kişilere web sitenizi ve ürünlerinizi ve hizmetlerinizi sağlamaları için onlara daha fazla bilgi verir.

00:42:17:19 – 00:42:40:11

Bryan Sekine

Yani on kelimelik uzun bir soru yazarlarsa, aradıkları şeyin haciz satış süreci olduğunu bilemeyebilirler. Ama Google biliyor ki, tamam, bu belirli uzun dize, uzun kuyruk dediğimiz anahtar kelime, bu konuyla ve bu konunun otoritesi olan web sitenizle ilgilidir. Bu yüzden devam edeceğiz ve web sitenizin bir numara olduğunu sunacağız ve tıklanıp tıklanmadıklarını göreceğiz.

00:42:40:16 – 00:43:11:12

Bryan Sekine

Ve tıklarlarsa, Google kaydolur. Tamam, bu on kelimelik uzun kuyruklu anahtar kelime artık en iyi şekilde web siteniz aracılığıyla karşılanıyor. Ve böylece onu varlığınıza ekliyorlar. Ve bu varlık büyüdükçe ve bilgileri arttıkça, web sitenizin sıralamaları giderek daha fazla alıntı yapılmamış anahtar kelimelerdir çünkü bu noktada bundan biraz uzaklaşıyoruz. Ancak varlığınız, insanların sahip olduğu ve Suriye ya da Alexa ya da her neyse, dizüstü bilgisayarınızdan akıllı telefonunuza ve sesli komut cihazınıza kadar sizinle birlikte gelebilecek daha fazla soruyu yanıtlıyor.

00:43:11:18 – 00:43:23:06

Bryan Sekine

Ve bu bilgiler sadece cihazlar arasında taşınır, dil engellerini aşar, ülkeler arasında taşınır. Ve bu, Google'ın oluşturmaya çalıştığı gerçek altyapıdır. Bu, küresel olarak müşterilere benziyor.

00:43:24:01 – 00:43:39:22

Brady Sarıcı

Hmm. Öyleyse, bunun Google'ın SEO'ya bütünsel bir yaklaşıma sahip olma ve en iyi yanıtları olan kişileri sergileme konusunda başka bir büyük adım attığını söylemek doğru olur mu?

00:43:40:15 – 00:43:41:02

Bryan Sekine

Ah evet.

00:43:41:07 – 00:43:49:07

Brady Sarıcı

Ve bunu oyunlaştırmayı çok daha zorlaştıracak şekilde yapmak. Belirli anahtar kelimelere daha az odaklanır. Ama Google diyor ki, onlar uzman mı değil mi?

00:43:50:04 – 00:44:14:20

Bryan Sekine

Evet kesinlikle. Ve bence daha yeni ürün güncellemelerinin çoğu, Google'ın gittiği yönün bu olduğu hipotezini bir nevi destekliyor. Yani Google Lens'e bakarsanız, bu Android telefonunuzda açabileceğiniz ve kameranızı kullanarak etrafa bakabileceğiniz bir uygulamadır ve bir çeşit artırılmış gerçeklik gibidir. Yani bir vitrine baktığınızda, "Hey, bu onların Google işletme profili" diyecek.

00:44:14:22 – 00:44:31:16

Bryan Sekine

Sattıkları ürünler bunlar, sundukları hizmetler bunlar. Telefonunuzu hareket ettirebilirler ve aynı şeyi yaparlar. Ve sonuçlar gerçek zamanlı olarak değişir. Artık görüntü tanımayı kullandıkları yerlerde de bir şeyler yapabilirler. Yani bir vişneli turtanın fotoğrafını çekerseniz ve size şöyle yazabilirsiniz, vişneli turtayı nereden alabilirim?

00:44:31:19 – 00:44:50:19

Bryan Sekine

Ve size, yalnızca anahtar kelimeye değil, çektiğiniz resme dayalı sonuçları gösterecektir. Bu, bu iki veri noktasını birleştirip, Hey, işte bu aynı iki veri noktasını tatmin edebilecek başka varlıklar var, demek gibi bir şey. Ve bu, daha fazla varlık veya semantik tabanlı SEO olacağına inandığımız şeyin başlangıcı.

00:44:51:06 – 00:45:05:05

Bryan Sekine

Bu nedenle, Google'ın ne yaptığı konusunda gerçekten bilgili kalmak istiyorsanız, yalnızca Google aramaya değil, Google Haritalar'a da bakın. Google benim işletmem, piyasaya sürülen yeni ürünlere ve tüm cihazlarında desteklemek istedikleri şeylere bakın.

00:45:05:23 – 00:45:16:05

Brady Sarıcı

Hmm. Evet, bu iyi bir fikir. Bu iyi bir fikir adamım. Bunu paylaştığın için teşekkürler. Google'ın nereye gittiğini görmek yine cesaret verici. Kolaylaşıyor. Daha bütünsel, daha insancıl. Yok canım?

00:45:16:05 – 00:45:17:11

Bryan Sekine

Evet. Evet kesinlikle.

00:45:17:21 – 00:45:26:21

Brady Sarıcı

Mükemmel. Peki, paylaştığın için çok teşekkürler dostum. Bu gerçekten değerli bir açıklama. Anlatma şeklini gerçekten çok seviyorum ve seni podcast'te görmek eğlenceliydi. Harikaydı.

00:45:27:11 – 00:45:28:14

Bryan Sekine

Evet. Bana sahip olduğun için çok teşekkürler.

00:45:29:02 – 00:45:47:21

Brady Sarıcı

Evet. Pekala, herkes izliyor ve dinliyor. İzlediğiniz için çok teşekkür ederim. Bundan bir fayda gördüyse, bir arkadaşınızla paylaşın. Muhtemelen yapmayacağını biliyorum çünkü rakibinin, bilirsin, her neyse, olmasını istemiyorsun. Ancak Care.com slash SEO'ya gidin ve SEO anahtar kelimemiz İncil'i ve diğer tüm kaynaklarımızın podcast bölümlerini almak için bu konuyu derinlemesine inceleyebilirsiniz.

00:45:47:21 – 00:46:09:01

Brady Sarıcı

Ve son bir not, sizi Ocak ayının başında yıllık Epic planlama görüşmemize izliyorsanız, CEO'muz Trevor Marcus'a davet etmek istiyorum. Her yıl epiktir. Hangisi bozulursa, yaklaşık 2 ila 3 saatlik bir görüşme. Yılın en büyük zihniyet değişikliklerinden öğrendiği en büyük ders, bu çok hızlı büyüyen şirketin lideri ve CEO'su olarak öğrendiği en iyi çerçevelerdir.

00:46:09:20 – 00:46:45:01

Brady Sarıcı

Ve Yeni Yıla doğru şekilde başlamak için Yeni Yıla girmenin harika bir motive edici taktik yolu. Öyleyse Care.com'a gidin ve destansı bir çizgi çizin ve Yeni Yılınızı bizimle birlikte planlayın. Sizi orada görmeyi çok isteriz. İşte bu kadar millet. Bizi dinlediğiniz için çok teşekkürler, haftaya görüşürüz.