Sanal Asistanlar: Gayrimenkul Yatırımcıları için Yaratıcı Kullanım Örnekleri + Rocket Station'dan Greg Brooks ile Yapılması ve Yapılmaması Gerekenler
Yayınlanan: 2023-07-11VA'ların veya sanal asistanların manzarası önemli ölçüde değişti. Sorun, çoğu yatırımcının dış kaynak yardımı konusunda izlediği yolun değişmemiş olmasıdır. Upwork'te genelleştirilmiş bir yüklenici ile çalışmak ile Rocket Station gibi sektöre özel bir ekiple ortaklık yapmak arasındaki fark gece ve gündüzdür. Bir VA'nın zamanınızı nasıl geri alabileceği ve ekibinizi büyütürken ne yapılmaması gerektiği konusunda sınırları nasıl zorladıklarını öğrenmek için dinleyin.
Bu bölümde bahsedilen:
Carrot Marketplace'te RocketStation'a göz atın
Trevor Truck Talk: Verimsiz ve Etkisiz Delegasyon Stratejileri ve Nasıl Düzeltilir?
InvestorFuse CRM
Bölüm Metni (Bu, robot havuç tarafından yapılan otomatik bir transkripttir - lütfen yazım hatalarına dikkat edin)
00:00:00:02 – 00:00:22:07
Greg Brooks
Herhangi bir şey, strateji, herhangi bir şey. Nihai karar verme. Bunu dışarıdan temin etmeye çalışmayın. Sorunlarınızı dış kaynaklara aktarmaya çalışmayın. İnsanların işe alırken yaptıkları en büyük hata, kendilerinin yapmadığı şeyleri dışarıdan temin etmeye çalışmalarıdır. Ve bu gerçekten VA'ların veya bizim dış kaynak kullandığımız yer değil. Bu, planı uyguladığınızdan emin olmak için şu adımları izleyin.
00:00:22:07 – 00:00:41:08
Greg Brooks
Doğru kişiyi bulursunuz ve sonra sorumlu tutmak için onlarla birlikte çalışırsınız. Ama gerçekten, tüm işletme sahipleri için, bilirsiniz, benzer gayrimenkullerle başladığımız gibi, bu bir ATM makinesi değil, değil mi? Bu zor. Zor. Çok şey oluyor.
00:00:41:11 – 00:00:51:17
Brady Sarıcı
Hey arkadaşlar. Cure Cast podcast'ine tekrar hoş geldiniz. Ben sunucunuz Brady Winder. Ve podcast'te yanımda arkadaşım, Rockett Station'dan Greg Brooks var. Nasılsın Greg?
00:00:51:19 – 00:00:53:19
Greg Brooks
Hey, çok kızgınım. Bize sahip olduğunuz için çok teşekkürler.
00:00:53:20 – 00:01:23:12
Brady Sarıcı
Evet kesinlikle. Yanımda olman güzel, adamım. Millet, Bu bir takım oluşturma ayı. Temmuz'u ekip oluşturma ayı olarak taşıdık, bu ay tüm hedefimiz, ekipleri iyi kuran ve özgürlük ve etkiye sahip bir iş kurma vizyonumuzun peşinden giden yatırımcılar için size bir vizyon vermektir. Dolayısıyla bu ay size bunu yapan, solo girişimcilikten takıma geçen ve ardından zamanlarının ve enerjilerinin bir kısmını geri almayı başaran insanlara dair taktiksel, pratik örnekler vereceğiz.
00:01:23:14 – 00:01:47:20
Brady Sarıcı
Ve bunu yapmanın en iyi yollarından biri sanal asistanlar, nokta, nokta, nokta. Bunu yanlış yapabilirsin ve doğru yapabilirsin, bu yüzden Greg'le konuşacağım için gerçekten heyecanlıyım. Greg, sen bizim roket istasyonunda ortağımızsın. O halde bırakacağım. Ama ben size konuyu dağıtmak ve bize Rocket Station'dan, ne yaptığınızdan ve Rocket Station ile Carrot'un son birkaç yıldır neden en iyi arkadaş olduklarından bahsetmek istiyorum.
00:01:47:22 – 00:02:02:13
Greg Brooks
Evet, dediğim gibi, Carrot'la her iyi ilişkimiz gibi, her şey Carrie Camp'te başlıyor, değil mi? 2019'da oradaydık ve sizinle ve personelle çalışmalıyız ve gerçekten, bilirsiniz, Carrot'un şu ya da bu olduğu her şeye aşık olduk. Benim adım Greg Brooks. Ben baş büyüme sorumlumuz.
00:02:02:13 – 00:02:21:04
Greg Brooks
Sen bir roket istasyonusun. Yani, Rocket istasyonu nedir ve son beş yılda içinde büyüdüğümüz şey, gayrimenkule özgü alanda gerçekten önde gelen sanal personel sağlayıcılarından biridir. Yani işimiz ve gerçekten üç temel alanımız var. Gayrimenkul yatırımcısı tarafı var. Ülke çapında ve bazıları Kanada'da 600'ün üzerinde yatırımcı ile çalışıyoruz.
00:02:21:07 – 00:02:44:21
Greg Brooks
Mülk yönetimi tarafımız var. Yani küçük ölçekli mülk yöneticilerinden en büyük müşterimize kadar her şeyin 45.000 kapısı var. Servis ve personele arka ofislerinde de yardımcı oluyoruz. Ve sonra bir eve servis bölümümüz var. Yani gerçekten yaptığımız her şey emlak. Ve işimizde onu parçalara ayırırız. Demek istediğim, VA artık pek çok insan onları denedi ya da duydu, bilirsiniz, onlar hakkında okudular ve değişen başarılar elde ettiler.
00:02:44:21 – 00:03:10:09
Greg Brooks
Ama biz, uçtan uca bir çözüm sağlayıcıyız. Bunun anlamı, süreç ve şirket sistemlerinizi dokümantasyon ve SOP oluşturma ve resmileştirilmiş eğitim kılavuzları aracılığıyla kurmanıza yardımcı olmamızdır; Rock Station ile kapsamlı altı haftalık gayrimenkul odaklı eğitim ve değerlendirme kursu.
00:03:10:12 – 00:03:31:14
Greg Brooks
Bu nedenle, ihtiyaç duydukları pozisyon ne olursa olsun, müşteri için harika bir sonuç yaratmak için insanları süreçle bir şekilde harmanlamaya yardımcı oluyoruz. Ve biz çok şanslıyız, bilirsin, dürbünle ve senin gibi harika ortaklarla çalıştığımız için ona koca bir havuç teklifimiz var. Yani, tüm SEO ve web sitesi yönetiminizi, tüm bunları ortak olduğumuz eğitimli bir VA aracılığıyla yürütmek için.
00:03:31:14 – 00:03:52:22
Greg Brooks
Yani açıkçası son iki, üç yılda bir yolculuk oldu. Emlak her hafta değişiyor gibi görünüyor. Bu yüzden şirket içindeki rolüm, doğrudan sizin gibi ortaklarımızla çalışmak, işin nasıl değiştiğini anlamak için müşterilerimizle birlikte çalışmak, bilirsiniz, ölçeklendirmenize, büyümenize ve değişmeyen bir şirketi yönetmenize nasıl yardımcı olabiliriz? seni çalıştırmak?
00:03:52:24 – 00:04:14:10
Greg Brooks
Ve nasıl yardımcı oluruz, bilirsiniz, Vas'ı size verebilmek için fişe takarız, onu gerçekten gizli bir anahtar gibi görüyoruz, değil mi? Ekibinize biraz kaliteli Vas alabilirseniz, ister yeni başlıyor olun, ister ayda on, 20, 50 $ yapan büyük ölçekli bir operatör olun, gerçekten yetenekli sanal yetenek, kilidini açmanıza ve seviye atlamanıza gerçekten yardımcı olabilir. sonraki adımları atın.
00:04:14:12 – 00:04:17:06
Greg Brooks
Yardım etmeye çalışıyoruz ve bunu müşterilerimiz için yapıyoruz.
00:04:17:09 – 00:04:41:06
Brady Sarıcı
Kesinlikle. Pekala, girişteki sekiz şey için teşekkürler ve bunu açıkladığın için teşekkürler dostum. VA'lar hakkında nasıl konuştuğumuz gibi, sanal asistanların manzarası yıllar içinde gerçekten çok değişti. Dinleyen herkes için söz veriyorum, Rocket Station için 30 dakikalık bir satış konuşması olmayacak. Bu bölümdeki amacım, benim gibi bir karar verebilmeniz için gerçekten size biraz anlayış kazandırmak.
00:04:41:07 – 00:04:58:24
Brady Sarıcı
İşletmemde bir VA'ya ihtiyacım var mı? İşimde yardıma ihtiyacım var mı? Ve sonra bunun neye benzediğine dair gerçekten bir bağlam, çünkü sizi Google'a gidip bir VA nasıl işe alınır gibi yazarak zamandan kazanmak istiyorum, Vas bu tavşan deliğinde nasıl çalışır? sektöre özgü.
00:04:58:24 – 00:05:28:06
Brady Sarıcı
Bu yüzden, bir yatırımcı için bunun nasıl göründüğü, bildiğiniz, tipik bir VA'nın yapmayacağı veya onlar için eğitim ve süreç oluşturmanız ve nedenini öğrenmeniz gereken şeyleri yaptıkları konusunda Greg'in beynini seçeceğim. . Bunun sizi kurtarabileceği zamanda neden belirli bir gayrimenkule gitmelisiniz? Yani, uçtan uca sanal personel sağlayıcısından bahsetmiştiniz, siz VA'daydınız, tüm yaptığınız bana anlatın, önce VA'nın manzarasının nasıl olduğu hakkında biraz konuşmak istiyorum.
00:05:28:06 – 00:05:46:25
Brady Sarıcı
Bahsetmiştim, bilirsin, eskiden böyle hissediyorum, Hey, bunu yapan bir VA'm var, ama şimdi daha fazla insanın, Evet, yedi kişilik bir ekibim var, bilirsin, dördü dediğini duyuyorum. Filipinler'de, üçü ABD'de. Ve biliyorsun, bahsettiğimiz yol değişti. Peki bu nerede?
00:05:46:27 – 00:05:51:27
Brady Sarıcı
Gerçekten neredeydi? Daha da önemlisi, bu başlığı nerede görüyorsunuz? Bilirsin?
00:05:51:29 – 00:06:09:01
Greg Brooks
Evet kesinlikle. Demek istediğim, VA özellikle emlak alanında. Ve VA dediğimizde, açıkça sanal asistandan bahsediyoruz. Eskiden herkesin bir tür o kirli küçük sırrı gibiydi, ama herkesin VA'sı adam yapmış gibi ya da denizaşırı ülkelerde onlar için biraz veri yönetimi yapan ya da soğuk bir çağrı yapan birileri varmış gibi.
00:06:09:03 – 00:06:35:07
Greg Brooks
Demek istediğim, gerçekten bahsettiğimiz tek şey, BPO endüstrisi denen çok daha büyük bir endüstrinin bir parçası. Yani herhangi bir büyük markanın, American Express, Google, Oracle gibi, bilirsiniz, denizaşırı ülkelerde on ve yüzbinlerce işi var. Bence işin bu bölümü olgunlaştıkça ve bizimki gibi şirketler için gerçekten de benzer bir şey olduğundan, gayrimenkul içinde gerçekten güçlü bir araç haline geldi, yapmaya çalıştığımız şey aynı düzeyde yetenek gibi.
00:06:35:08 – 00:06:58:24
Greg Brooks
Biliyorsunuz, COVID sırasında hepimiz öğrendik, hey, neredeyse her şeyi yapabiliyoruz, neredeyse tüm işlerimiz bilgisayar odasında yürütülüyor. Yani Dallas, Manila, Portland'da olmam fark etmez, mülk satın alabilirim. Araştırma yapabilirim, her yerden arama yapabilirim, bu harika. Ayrıca, bilirsiniz, bunun için, Vas'ı keşfetme yolunda ilerleyen bizler için ve şimdi bundan nasıl yararlanabilirim?
00:06:58:26 – 00:07:21:17
Greg Brooks
Sanki dünyanın her yerinde çok fazla yetenekli insan olduğunu hemen fark ediyorsun. Bilirsiniz, her zaman bilirsiniz, işinizi büyütmenize ve ölçeklendirmenize yardımcı olması için yerel olarak işe alma maliyetinin yarısı kadar olan birinden yararlanmamakla her zaman aptal olursunuz. Yani, gerçekten Vas, bunun hakkında konuştuğumuzda, bu terimle çalışmıyoruz çünkü bunun gibi, VA terimini bir tür yönetici asistanı gibi düşünüyorsunuz, değil mi?
00:07:21:17 – 00:07:50:05
Greg Brooks
Takviminizi yönetmekten hoşlanan veya belki, bilirsiniz, e-posta gelen kutunuzu kontrol etmekten hoşlanan biri, ki bu beni yanlış anlamasın, VA bunu kesinlikle yapabilir. Ama demek istediğim, "Hey, bunlar, bunlar ekip üyeleri" demek için emlak dünyasındaki zihniyeti gerçekten değiştirmeye çalışıyoruz. Örneğin, bunlar, ekibinizin kilidini açmanıza ve daha hızlı ölçeklendirmenize gerçekten yardımcı olan değerli, ayrılmaz parçalarıdır çünkü belki, belki yerel olarak işe alıyor olsaydınız bir kişiyi işe alabilirdiniz veya bunu yapabilecek dört kişiniz olsaydı?
00:07:50:05 – 00:08:21:23
Greg Brooks
Bu, işinizi nasıl çoğaltır? Nasıl daha hızlı ve daha hızlı büyüyebilirsin? Ve özellikle son iki veya üç yılda emlak alanında gördüğümüz şey, müşterilerimizin tabandan yararlanmak için aradığı daha yaratıcı yollar. Şaka yapıyorum, tüm istişare görüşmelerimizde, bilirsiniz, dört yıl önce geri sararsınız, aldığımız bir numaralı soru şuydu, peki, dünyanın diğer ucundaki biriyle nasıl iletişim kurabilirim ve bilirsiniz, biz ' Tamam, rol neye benziyor?
00:08:21:23 – 00:08:41:02
Greg Brooks
Nedir Ve biz sadece, hey, CRM'niz nedeniyle IP üzerinden ses nedeniyle buradayız. Pekala, şimdi, sanki herkes bazı açılardan üç yıl boyunca VA'ydı. Yani anladılar, ne demek istediğimi anlıyor musun? Şimdi asıl eğlenceli kısım ve burada ele alacağımız şey, Vas'tan yararlanmanın bazı yaratıcı yolları gibi.
00:08:41:02 – 00:08:51:19
Greg Brooks
Ama gerçekten bahsettiğimiz tek şey başka bir ülkede yaşayan yetenekler, onları başarıya doğru şekilde ayarladığınızda, modern bir emlak yatırım işinde gerçekten her şeyi yapabilirler.
00:08:51:21 – 00:09:10:18
Brady Sarıcı
Böyle söylemene sevindim, çünkü bence insanların Vas'ı sadece idari işler sandığına dair bir yanlış kanı var ve buna sahipler. Beyin beğenmeye açık değil, işte birine yaptırabileceğim tüm farklı şeyler çünkü dediğin gibi, o bir ekip üyesi, tıpkı diğer ekip üyeleri gibi Aslında bizde kaç tane var bilmiyorum en az bir veya iki.
00:09:10:18 – 00:09:37:09
Brady Sarıcı
Sizlerle, Rocket Station'dan saha bakımında çalışan ve ekibin sadece bir parçası olan kişilerin olduğu bir ortaklığımız var. Yaratıcı kullanım durumlarından bazılarından bahsetmek istiyorum. Bahsettiğiniz gibi. Diğer yatırımcıların sizden ve hizmetlerinizden nasıl yararlandığını duyduğum için gerçekten heyecanlıyım. Ve bahsetmek istediğim başka bir şey de, nasıl bilirsiniz, kültür için nasıl antrenman yaparsınız ve onları takımınıza nasıl dahil edersiniz?
00:09:37:09 – 00:09:52:24
Brady Sarıcı
Gerçekten, güven nasıl inşa edilir? Öyleyse, her seferinde bir adım atalım. Diyelim ki ben yalnız bir yatırımcıyım, diyelim ki ayda birkaç dolar yapıyorum, toptancılık yapıyorum, saygısızım ve haftada 80 saat çalışıyorum gibiyim ve ben Mesela, Greg, haftada 80 saat çalışmak istemiyorum. Bazı şeyleri boşaltmam gerekiyor.
00:09:52:24 – 00:09:56:11
Brady Sarıcı
Yapmam gereken ilk şeylerin ne olduğunu bilmiyorum?
00:09:56:13 – 00:10:18:10
Greg Brooks
Evet, yani, emlak, hepimiz bunun ticarete dayalı bir iş olduğunu biliyoruz, değil mi? Ah, hızlı bir küçük hikaye vermek için. Ortağım Rob, tanıştık. Bu işi kurdu, Dallas'ta bir yatırımcıydı ve hatta sanal asistanlarla uğraşıyordu. Ve bu sekiz yıl önceydi, dokuz yıl önceydi. Bildiğiniz gibi bir tür konuşma, herkesin okuduğu dört doğru ana kitabımızı okudu.
00:10:18:15 – 00:10:37:27
Greg Brooks
Onlar, oh, olay bu. Bu ilginç. Bu işe girmesinin ana nedeni, yatırımcı döngüsünde sıkışıp kalmasıydı, değil mi? Pazarlamasını başlatırdı, soğuk aramalar yapardı, haydut işaretleri yapardı, ancak CEO'su gidiyordu, bilirsiniz, ipuçları geliyordu, kalifiye oldu, liderler çalışıyor. Randevulara çıkar, sözleşme imzası alır, bilirsin, tüm yaşam döngüsünü yaşardı.
00:10:37:27 – 00:10:52:27
Greg Brooks
Ve altı, sekiz, on hafta sürerdi. Ve sonra, Pekala, yeni, taze bir grup ipucuna ihtiyacım var. O zaman kimse evin ön tarafında çalışmıyordu, değil mi? Anlaşmaların peşinden koşuyor, müzakere ediyor ve eğilimiyle, eğilimlerde bir tür uzman olan ortağıyla gidip çalışıyordu.
00:10:52:27 – 00:11:25:28
Greg Brooks
Pekala, hemen fark etti, inişler ve çıkışlar gibi, benzer pazarlamadan iş kovalamaya hak kazanmaya kadar olan bu döngü gibi, sanki tek başına bir operatör olduğunuzda gayrimenkulün olabileceği kadar harika olacakmış gibi ve siz Evet, zor dostum. Bu bir dayak, değil mi? Bu, bilirsiniz, ATM makinesi, bilirsiniz, dışarıdaki pek çok koç ve guru, ilk üç ayda çok hızlı bir şekilde içinizdeki gayrimenkulü resmediyor ve "ah hayır, bu böyle bir iş" gibi anlıyor. başarılı ol ya da iş.
00:11:26:01 – 00:11:51:12
Greg Brooks
Bu nedenle, bu podcast'i veya bu bölümü dinleyen herhangi birinin, potansiyel müşteri yönetimi, giden talep ile ön uçta size yardımcı olacak birini bulması gerektiğini söyleyeceğim, bu sizin ilkiniz olmalı çünkü gerçekten iki galibiyet oluyor. Hey, soğuk aramalar yapacak birine ihtiyacım var veya formlarımı gönderdiklerinde veya gelip web siteme girdiklerinde potansiyel müşterilerimi nitelendirecek birine ihtiyacım var.
00:11:51:14 – 00:12:23:00
Greg Brooks
Evet. Yardımcı olacak en büyük şey, sadece borunun kıvamı, değil mi? İnsanlara, birçok müşterimizin inanılmaz vaka incelemelerine sahip olduğumuzu söylüyorum. Demek istediğim, sadece birini nitelikli bir sohbete sokmak için ve bu, onları bu sohbete götürmek için 7 ila 9 temas noktası gibi bir şeydi, kaçımız gidip 2000 kişilik bir liste indirirseniz veya eğer öyleyseniz Web sitenize haftada 25 soruşturma geliyor, kaç kişinin işi yürütürken, tasarrufları yürütürken ve bir sonraki pazarlama kampanyamızı sıraya koyarken zamanı var?
00:12:23:03 – 00:12:56:06
Greg Brooks
Kaç kişinin telefonu açmaya veya beş, yedi, on e-posta göndermeye zamanı var? Sağ? Yani klasik gibi 80, 20 gibi, müşteri adaylarının %20'si sadece pazarlama başarısıdır. Motive oldular, kapanacaklar. Sanki bunları alabilirsin ve bu potansiyel müşteriden para kazanmak için acele edebilirsin, ancak% 80 doğru, biraz daha uzun süren veya daha uzun bir beslenme olan veya yapman gereken şeyler altıncı yedinci sekizinci dokuzuncu dokunma noktası, gerçekten doğru çalışmaya başladığınız yer orası ölçeklenebilirliğin kilidinin açıldığı yer.
00:12:56:08 – 00:13:18:05
Greg Brooks
Müşteri adayı başına maliyetinizi, edinme başına maliyetinizi bildiğiniz yer burasıdır. Bu, kovalamacaya devam etmek ve daha fazla iş getirmek için bant genişliği nedeniyle, tüm bunların gittikçe azalmaya başladığı yer burasıdır. Bu yüzden insanlara her zaman bir tür pozisyona gideceğimizi söylüyorum, buna sanal lider yönetici diyoruz. Özellikle bir tür melez ve bu muhtemelen daha çok solopreneur gibi bir türden bahsediyor.
00:13:18:06 – 00:13:36:13
Greg Brooks
Sadece iki veya üç kişilik bir ekibiniz varsa, bu sizin soğuk aktiviteyi yürütebilecek kişinizdir, değil mi? Serin. Çağrı teknisyenleri kampanyaları, web sitesinden gelen uygun müşteri adayları, bilirsiniz, araştırma, Facebook grupları, stratejiniz ne olursa olsun, bunu siz olmadan, siz olmadan, iş sahibi yapmak zorunda kalmadan tutarlı bir şekilde toplu olarak yapabilen kişidir.
00:13:36:13 – 00:13:42:09
Greg Brooks
Çünkü dürüst olalım, çoğu emlak yatırımcısı gibi, soğuk davranmak zorunda kaldıkları için saçlarını yoldukları şey bu.
00:13:42:11 – 00:14:03:01
Brady Sarıcı
Ah evet. Demek istediğim, çoğu yatırımcının üç şeyden birinin karışımı gibi olduğunu hissediyorum, ya vizyoneriniz, bir iş kurmak ve onunla koşmak istiyorsunuz, ancak her şeyi yönetmek istemiyorsunuz ya da özünde bir pazarlamacısın ya da belki biraz daha yakınsın. Belki de oturmak, el sıkışmak gibi satın almalar, düzenlemeler yapmaktan hoşlanan birisiniz.
00:14:03:03 – 00:14:19:29
Brady Sarıcı
Ama konuştuğum pek çok insanın "Evet, bütün gün potansiyel müşterileri elemek istiyorum" gibi olduğunu düşünmüyorum. Ve böylece ama bu çok zamanınızı alır. Ve böylece, o zamanın ve gerçekten o zihinsel enerjinin bir kısmını boşaltabilirseniz, yaratıcı çalışmalarınızdan daha fazlasını yapmanız için biraz kaygıdan kurtulabilirseniz, en iyi çalışmalarınızdan bazıları güçlü olacaktır.
00:14:20:01 – 00:14:35:19
Greg Brooks
Ve işin strateji tarafı da öyle değil mi? Çünkü tüm gün müşteri adaylarını belirlemekle meşgulseniz veya CRM'inizde çalışıyorsanız veya yeni bir pazar araştırmak için zamanınız var mı, bir şeyler öğrenmek için bunun gibi bir podcast dinleyecek vaktiniz var mı? Hayır, Doğru gibi bir beyinle ağ kurmaya vaktin var mı?
00:14:35:19 – 00:15:00:24
Greg Brooks
Bu, neredeyse klişe olmaya alışmış gibi hissettiğim bir şey, ancak pek çok emlak yatırımcısı, üzerinde çalışmak yerine işte çalışmaya saplanıp kalıyor. Sanki gerçekte öyle görünüyor. Bitiş çizgisini geçen bir sonraki anlaşmayı yapmaya çalıştığınızda ve anlaşmaya daha yakın olmanıza izin vermeyen çok süreç odaklı, tekrarlayan türdeki işin önemsiz ayrıntılarını yaparken sıkışıp kaldığınızda. pazarlama stratejisti olmak ya da olmak.
00:15:00:25 – 00:15:15:06
Greg Brooks
Emlak sektörüne girme sebebin gibi. Ve bildiğiniz gibi, çok önemli olan, işi sizin yapmanız gereken şekilde yapabilmeleri için bir VA'dan yararlanabilmeniz için bunun etrafında sistemler ve süreçler geliştirmek gibidir. Böylece içinde tutarlılık olabilir, böylece işletme ölçeklenmeye ve büyümeye başlayabilir.
00:15:15:06 – 00:15:32:29
Greg Brooks
Ama daha da önemlisi, sahibi olarak, başkan olarak, adı kapıda olan yatırımcı olarak, gerçekten o iş sahibi olmaya başlayabilirsiniz. Ve bazı insanlar için, Hey, diğer insanlar için sürekli olarak ayda bir anlaşma yapmayı çok isterim. 25 anlaşmaya varmak istiyorum. Ölçek ekonomileri gibiyim.
00:15:32:29 – 00:15:37:12
Greg Brooks
Farklı ama oraya ulaşmak için uygulamalar aynı, yani yani.
00:15:37:15 – 00:15:50:02
Brady Sarıcı
Eşyaların aynı olduğunu bir araya getirme şeklini seviyorum, bu doğru. O halde, bazı müşterilerinizden bazılarının gerçekten yaratıcı yollar bulduğundan bahsedelim. K bunun için adamları kullanabilir miyiz? Orada neler oluyor.
00:15:50:04 – 00:16:06:00
Greg Brooks
Evet, demek istediğim, özellikle SEO tarafında olduğu gibi, sizinle olan ortaklığımıza bir nevi geri getirebilirsiniz. Evet, demek istediğim, Vas, yani, sayfaları çalıştırıyor, bilirsin, piksel piksel, bütçeleri yönettikleri tüm reklam harcamaları etrafında tüm denetim raporlarını çalıştırıyor, bir nevi küçük alıcılar gibi hareket ediyor.
00:16:06:00 – 00:16:25:15
Greg Brooks
Bu, bilirsiniz, üç ya da dört yıl önce hiç kullanmadığımız bir şeydi. Biliyorsunuz, soğuk aramalar ve metin kampanyaları, CRM yönetimi için Vas'tan yararlanan birçok insanımız vardı ve şimdi, bilirsiniz, müşterilerimizin reklam metnini denetleme ve yeni reklamlar oluşturma ve bölünmüş test olup olmadığı konusunda gerçekten yaratıcı olduklarını görüyoruz.
00:16:25:17 – 00:16:31:09
Brady Sarıcı
Onun gücü, çünkü yönetmelik değişikliğiniz var ve bilirsiniz, kısa mesaj patlatma ortadan kalktı.
00:16:31:12 – 00:16:51:08
Greg Brooks
Simya Kesinlikle. Ve hey gibi gördükleri yerde, bu ekip üyeleri onları nerede yeniden kullanabilirim gibi güvenilir ve ayrıca bunun çoğunun operatörlerle ilgisi olduğunu düşünüyorum, herkesi tanıyorsunuz, herkesi değil. Pek çok insanın artık belirli bir uzak veya sanal olduğunu söyleyebilirim, bilirsiniz, isterseniz iBuying terimi bir şekilde ortadan kalktı.
00:16:51:08 – 00:17:09:12
Greg Brooks
Ama bunun gibi, özellikle sahip olduğumuz bu sıkıştırılmış ekonomik durumda, hepimizin yeni bir pazar aradığı bir alıcıyım. Yani bu, insanları, hadi bunu deneyelim, ekibimizin bunu yapıp yapamayacağını görelim konumuna getiriyor. Bir tür plan ve tür inşa edelim. Başarıya giden adımların ne olacağını parselledim ve görüşlerimizi ona bırakalım.
00:17:09:12 – 00:17:28:12
Greg Brooks
Yani evet, bu, bu yeni. Sanal asistan gibi sadece soğuk arayan veya sadece kişisel yönetici asistanım olmaktan çok gelişti, demek istediğim, her yönden yararlanan müşterilerimiz ve her hafta bize geldiklerini bildiğiniz birçok farklı işletmemiz var. . Hey, bunu "Tamam, hadi bir telefon görüşmesi yapalım" gibi yapabileceğimi düşünüyor musun?
00:17:28:12 – 00:17:32:02
Greg Brooks
Görelim. Bence başlarsak, muhtemelen keserler.
00:17:32:02 – 00:17:47:20
Brady Sarıcı
Bu yüzden, SEO derken gördüğünüzde, birçok dinleyicimizin kulaklarının canlandığını hissedebiliyorum, VA bunu yapabilir. Bu yüzden bana uzmanlık düzeyi ve eğitim gibi bir bağlam verin. İzleyiciler SEO için ne tür çalışmalar yapıyor gibi kesin.
00:17:47:21 – 00:18:06:27
Greg Brooks
Yani birçoğu, bilirsiniz, arkasındaki dijital tesisat dediğimiz şey gibi, ne demek istediğimi anlıyor musunuz? Örneğin, pikselleri ayarlamak, web sayfalarını yönetmek, hatta bağlantı kontrolleri gibi, biz, bilirsiniz, önemli bir reklam harcaması yapan büyük bir müşteriyle çalışıyoruz, bilirsiniz, her ay ücretli reklamcılıkta altı rakam.
00:18:06:27 – 00:18:20:00
Greg Brooks
Onun için büyük bir şey gibi, eğer bir bağlantı koparsa, bu büyük bir sorundur. Bu yüzden, kelimenin tam anlamıyla Vas gibi devam edip tüm kampanyalarını, tüm sıralamasını denetliyoruz, bağlantıların yalan olduğundan emin olmak, ATM'lerinizin doğru bir şekilde geçtiğinden emin olmak.
00:18:20:02 – 00:18:24:26
Brady Sarıcı
Temelde tüm pazarlama bütçenizi boşa harcamadığınızdan emin olmak için bir kalite kontroldür.
00:18:24:28 – 00:18:38:16
Greg Brooks
Kesinlikle. Çünkü her şey yolunda ve güzel. Demek istediğim, eminim pek çok insan, bilirsiniz, en az ayda bir, umarım haftada bir arar, beğenilerini ve performanslarını kontrol eder. Ama sanki bir hafta veya bir ay olmaktan daha kötü bir şey yokmuş gibi ve bunu böyle yapmak çok garip. Bu kampanya bizim için öldürüyordu.
00:18:38:18 – 00:18:55:11
Greg Brooks
Şimdi beş bin harcadık ve bunun için hiçbir şeyimiz yok. Ve sadece tüm bağlantıların yanlış olduğunu veya bir web sayfasının kapalı olduğunu veya başka bir şeyi bulmak için, küçük operasyonel şeyler gibi konuştuğunuzda, yerel veya kendi pazarınızda bir ekibiniz olsa bile, tüm o küçük şeyler gibidir. , kim gibi? Gidip her kampanyayı beğenmek, tıklamak için bunu yapacak zamanı kim bulacak?
00:18:55:11 – 00:18:58:23
Greg Brooks
Ve aslında bunun bir gelir getirici olmamasını nasıl buluyorsunuz?
00:18:58:23 – 00:18:59:05
Brady Sarıcı
HAYIR.
00:18:59:05 – 00:19:38:07
Greg Brooks
Gelire ilgi, ancak zamanınızı bunu yaparak harcayan mal sahibi gibi olmayacaksınız. Yani orada çok fazla ölçeklenebilirlik yaratmak gibi. Ve sonra şunu söyleyeceğim ve bunu kesinlikle bir yapay zeka sohbeti gibi bir sohbete dönüştürmemize gerek yok ve ancak gerçek bir metin yazarlığından yapay zeka kullanımı, bilirsiniz, reklam kelime türü perspektifi, müşterilerimizin oluşturmasında bize gerçekten yardımcı oldu. Orada ölçeklenebilirlik, tıpkı organik strateji gibi, bilirsiniz, web sitesi için bloglar ve içerik oluşturma, web sitesi kopya okuyucuları gibi, Vas'a sahip olabildik, evet, sadece yapmıyorlar. kendi başlarına ve yayınlayarak,
00:19:38:07 – 00:19:58:26
Greg Brooks
ama metin yazarlığıyla gelen işin %80, 90'ı, içerik yayınlamayla gelen, artık Vas'tan yararlandığımız ve nereye gidebileceğimizi, bitiş çizgisini geçebileceğimizi görebildiğimiz için artık bu konuda daha da hızlılar. oluşturmadan kalite kontrolüne, bütçeleri ve reklam harcamalarını yönetmeye ve her şeymiş gibi test etmeye kadar her şeyin.
00:19:59:01 – 00:20:14:10
Brady Sarıcı
Biz bu haldeyken. Öğrendiğimizi fark ettiğimiz bu tür benzersiz bir dönemde olduğumuzdan bahsetmiştiniz, bilirsiniz, AI kullanmanın ne kadar sürdüğünü öğreniyorum ve evet, bu çok büyük bir zaman kazandırıyor veya ama aynı zamanda sorunu da bilmelisiniz, böylece onu nasıl çalıştıracağınızı da bilmelisiniz.
00:20:14:10 – 00:20:33:09
Brady Sarıcı
Hala ne hakkında yazdığınızla ilgili bir konu uzmanı olmalısınız, bilirsiniz, bu durumda sadece genel içerik olarak çıkmamak için, dahili bağlantı ücretsiz SEO veya benzeri şeyler gibi herhangi bir görüşünüz var. blog gönderilerini birbirine bağlamak gibi, size güven oluşturmanıza yardımcı olabilecek bir strateji.
00:20:33:09 – 00:20:53:27
Greg Brooks
Hayır, kesinlikle. Ve hatta geri bağlantı stratejisi gibi, misafir gönderileri için ulaşmak gibi, tüm bu şeyler gibi, bu sadece zaman ve koordinasyon gerektirir ve yani fişe takmayı da kastediyorum. Ve bunların hepsi süreç odaklı şeyler. Ve biliyorum ki, nasıl başarılı bir şekilde işe alırım gibi bir konuya gireceğiz. Bu kulağa harika geliyor, ama o kişiyi nerede bulabilirim, bilirsiniz, bunun nasıl yapılacağına dair süreci geliştiriyor musunuz?
00:20:54:00 – 00:21:06:03
Greg Brooks
Etrafında bir kitle göreceksiniz, bilirsiniz, bu bağlantıları ve geri bağlantıları izliyor ve ortaklar ve konuk, gerçekten güçlü bir yapının nasıl oluşturulacağını gönderiyor. Bu nedenle, VA'nın izlenebilen yönetilebilir bir iş yüküne sahip olması da çok önemlidir.
00:21:06:05 – 00:21:33:08
Brady Sarıcı
Tamam aşkım. Bu nedenle, kullanım durumları, işinizde bir VA'yı nereye sığdırırsınız gibi bazı teknik konulardan bahsettik. Benim ve yatırımcıların sahip olacağı endişelerden biri, özellikle artık markanızın sesinin ve üslubunuzun, imajınızın bir kısmından onların sorumlu olduğu içerik oluşturma gibi bir şeyden söz ederken. Diyelim ki bir VA ile, ama gerçekten bir ekiple nasıl güven inşa edersiniz?
00:21:33:08 – 00:21:46:09
Brady Sarıcı
Çünkü yerel birini işe alıyorsan aynı şeyi alırsın. Peki onları kültür için nasıl eğitiyorsunuz, ekibinize entegre ediyorsunuz? Bağlam açısından, birlikte çalıştığınız görüşlerin çoğu nereden geliyor?
00:21:46:11 – 00:21:55:00
Greg Brooks
Evet, yani çalışanlarımızın tamamı Filipinler'de bulunuyordu, yani Manila'nın içinde ve çevresinde neredeyse 2200 kişi var ve çoğu tamamen uzaktı. Yani hepsi Filipinler'de.
00:21:55:04 – 00:21:59:01
Brady Sarıcı
Tamam aşkım. Evet. Peki nasıl, nasıl güven inşa ediyorsunuz? Bu neye benziyor?
00:21:59:03 – 00:22:07:14
Greg Brooks
Kesinlikle. Bu kültür kelimesi, değil mi? Sanki herkes kültürü etrafa saçıyor ve bu bir klişe haline geliyor ve sanki, Oh, harika bir kültürümüz var. Sanki, bu ne anlama geliyor? Sanki herkese bir çanta, bir kahve gönderiyoruz.
00:22:07:16 – 00:22:09:00
Brady Sarıcı
Cuma günleri çörek diyorlar.
00:22:09:06 – 00:22:24:18
Greg Brooks
Geçen gün harika bir LinkedIn gördüm. Kelimenin tam anlamıyla, sanki insanlar hepimizin ofise geri dönmesini istiyor çünkü kültür harika ve bir dilimin resmi gibi, işte bizim dilimlenmiş ve dilimlenmemiş simitlerimiz gibi. . İşte bizim kültürümüz. Sanki öyleyim.
00:22:24:18 – 00:22:32:22
Brady Sarıcı
Simitlerin ortaya çıktığı geçmiş işler yüzünden içten içe ağlıyor. Ve bu, kültürümüz var gibi onay kutusuydu.
00:22:32:24 – 00:22:38:06
Greg Brooks
Patron simitlerimizi içeri giriyor, herkesin bir grubu var ama bakın, harika.
00:22:38:09 – 00:22:41:18
Brady Sarıcı
Ne evet Ah adamım ne.
00:22:41:21 – 00:23:02:02
Greg Brooks
Kültür konusundaki duruşumuz şuydu: Demek istediğim, bir VA'yı işletmeye başarılı bir şekilde entegre etme açısından söylediklerimiz birçok farklı yoldan gidebilir. Bulduğumuz şey ve bu gerçekten yerel işe alımlar için geçerli, bu sadece hepimizin işletmeleri yönettiğimiz gibi insanlar için de geçerli, muhtemelen hepimiz işe aldık ve hepimiz aldık.
00:23:02:02 – 00:23:25:04
Greg Brooks
Muhtemelen en zor kısım, birini hedeflerim ve rolleri ile nasıl uyumlu hale getirebilirim? Sahip olmalarını istediğim iş kapsamı ve bununla ilgili KPI'lar konusunda onlara nasıl netlik verebilirim? Sağ? Hiç birini işe almadım ya da şahsen hiç bir işe girmedim ki, ilk gün yapmak istiyorum, burada olmak istemiyorum.
00:23:25:04 – 00:23:41:27
Greg Brooks
Ne kadar süre çek bozdurabileceğime bakacağım. Mesela, insanların mülakat sürecinden geçip işe alınmalarının nedeni bu değil. Bulduğumuz şey, insanlar tükendiğinde veya iyi entegre olamadıklarında veya özgeçmişleri olan veya eleme sürecinde olacağını düşündüğümüz metriklere ulaşmadıklarında.
00:23:42:00 – 00:24:03:02
Greg Brooks
Genellikle iki şeyin yönetimine veya rol içindeki netliğe iner. Ve bununla demek istediğim, eğer büyük bir takımı yönetiyorsanız, birçok yönetici tesadüfen yönetici olur, değil mi? Yani en iyi performans gösterenlerdi ve en iyi performans gösterenler yükseliyor. Yükseldikçe, ya onlara daha fazla ödüyorsan? Daha fazlasını yapmaları gerekiyor.
00:24:03:04 – 00:24:29:28
Greg Brooks
Ama yönetim eğitimlerine gerçekten yatırım yapmıyoruz, değil mi? Oyuncudan diğer insanların performanslarından sorumlu kişiye geçiş yaptığınızda, bu pek çok şirketin sahip olmadığı bir kariyer olgunlaşması gibidir. Sağ. Veya alıntılanmış bir sahibi gördüğünüzde, bilirsiniz, böyle bir ekibe sahip birinin zamanınızın %60'ını, %70'ini, sanki zamanınızı o kişiyle geçirmeniz, bu liderliği geliştirmeniz, iletişim halinde olmanız gerekiyormuş gibi. O.
00:24:30:00 – 00:24:47:26
Greg Brooks
Diğer kısmı, işin kapsamını ve işe alınan kişiden ne yapmasını istediğinizi açıkça tanımlayan yapı ve süreçtir. Sıklıkla, süper deneyimli birini işe almak istediğimizi duyuyoruz. Bu gerçekten ne anlama geliyor? Onları eğitmek istemiyorum. Sadece bilmelerini ve çözmelerini istiyorum.
00:24:47:29 – 00:24:49:10
Greg Brooks
Herkesin işi.
00:24:49:13 – 00:24:49:28
Brady Sarıcı
Evet.
00:24:50:01 – 00:25:06:08
Greg Brooks
Evet, herkesin kültürü biraz farklıdır. So the strategy that we deploy with our clients that I would tell anybody, whether you work with us or whether you're just kind of looking out for Vas, you're on your own, or if you have Vas and you're like, They're really great, they're really in tune, but the results aren't there.
00:25:06:10 – 00:25:29:00
Greg Brooks
I would dive into your processes. Do you have for each scope of work, each task, each responsibility? Do you have a clearly defined document? Do you have a video recorded training? Do you have a step by step step that can give that person clarity in terms of you're the business owner, it's your name on the door. How do you scale yourself in, multiply how you would do it.
00:25:29:00 – 00:25:47:11
Greg Brooks
And the way to do that is through process and system documentation. We find so many people just have their business fully stuck in their head. It becomes very hard because if you're hiring, whether you're a small shop or a big shop, you're usually not hiring because you have an abundance of time on your hands, right? You're using opportunity daily in you're growing.
00:25:47:11 – 00:26:05:24
Greg Brooks
You just paid 50 grand for a new marketing campaign to kick off like there's a lot of stress. So by spending the time to really dive into like, okay, why are we hiring this role? Who do they report to? And then diving into the particulars as to the scope of work, like going back to that lead manager example, like, okay, or CRM, how would, how, how do we train them on that?
00:26:05:24 – 00:26:24:05
Greg Brooks
You know, what's software we're using as a, you know, investor view that any of the ones out there, how do we make sure that they're going to know the buttons, to press the links, to hit the notes, to take the, you know, the structure to follow so that we can expedite their learning curve rather than just saying, hey, come sit beside me and watch how I do it.
00:26:24:06 – 00:26:41:27
Greg Brooks
Sağ. That's kind of everyone's all back for training. And I think we've all been in school and for a lot of people, the traditional listen to the teacher tell us how to do it and then go figure it out. Like we actually learn through the practical, through that doing the homework and doing the studying and getting the reps.
00:26:42:00 – 00:26:56:10
Greg Brooks
So by having them in a process, it allows you to give the the future, hire the VA the opportunity to succeed because they got clarity, they know what and how, right, which is so important, especially through that first 30 days of getting into and with your team.
00:26:56:12 – 00:27:22:23
Brady Winder
Yeah, so the first 30 days, I'm glad you mention that because what I wanted to ask is like you've, you've outlined like what it takes to build trust and have that VA be confident and successful. So that makes sense. Like clear expectations, good management, a good working relationship. It's actually simpler. Simpler than I thought. Like if they know what they're doing and what they signed up for it, that creates some of the trust.
00:27:22:25 – 00:27:39:24
Brady Winder
But as far as communication between like the the investor or the leader in their team, what's that look like for the first 30 days and what's that look like for the next three years as far as like how many how many touch points in a week? Are they communicating with them?
00:27:39:27 – 00:27:59:19
Greg Brooks
Yeah, no, definitely. I think the scope of the of the role they're plugging into it definitely varies. Like we mentioned, when you have someone who's running your marketing or your property up propping up a new marketing campaign or ad spend that you probably on daily check ins. But for that, for a general rule of thumb, if you're hiring a VA, a go through the process of documenting and clearly defining what you want them to do at it.
00:27:59:21 – 00:28:16:02
Greg Brooks
Once you now hire someone and get them in the seat, you don't just want to put them in the corner and say, Here's your playbook, have fun. Let me know how it goes. Like, we want to set very intentional, very deliberate check ins. So what we typically recommend is, is for the first 30 days, we do a check in every single morning.
00:28:16:05 – 00:28:39:20
Greg Brooks
Okay, So it's strictly just a dive in. Any questions from the day before? You know, here's where I would like your priorities to be. Do you have any questions for me and just set that cadence of knowing that that they're there for you or that you're there for them? I mean, building that trust, building that culture? Well, we also encourage is doing an end of day check out right what came up what issues like don't create any gray area.
00:28:39:22 – 00:28:55:22
Greg Brooks
Sağ. The worst thing I mean one complaint that we hear from a lot of people, especially within Vas, was it's like I thought they were good, but then I audited their work and it turned out they actually weren't doing anything because there was this one issue and they didn't want to come to me to ask about it. And we said, Well, why?
00:28:55:22 – 00:29:11:15
Greg Brooks
Why didn't you ask? You know what I mean? They just because you think about the time trait, you're right. They hire that VA, They just saved you 4 hours a day. Well, I think you can find 15 minutes to go to them and say, Hey, is everything good? And it makes sense. The document makes sense.
00:29:11:15 – 00:29:11:28
Brady Winder
Evet.
00:29:11:29 – 00:29:19:16
Greg Brooks
So where did your logging, you know, I mean, like, it's a time trait. It's not a lot of people that I always use the the staples and rhythm of that was easy button.
00:29:19:18 – 00:29:20:16
Brady Winder
Yeah yeah.
00:29:20:18 – 00:29:33:29
Greg Brooks
It's it's like I don't know why but a lot of a lot of viewers out there are a lot of investors have this connotation that like these are just the easy button. You're going to hire someone that just knows your business, knows what to do, and you can just set it and forget it. And like, that's just not true.
00:29:33:29 – 00:29:55:02
Greg Brooks
That's not people, right? So changing it, changing your mindset as the as the owner to now be the accountability structure rather than the operator that has to do it. That's where you got to be. So setting those daily check ins to have intentional conversations and maybe for the first couple of weeks, like it's minimal feedback, like at the end of the day, like you're still kind of dating at that, you know what I mean?
00:29:55:02 – 00:30:18:12
Greg Brooks
Like for like, you know, a lot of us, like, say, I'm married with my wife, like there wasn't a lot of sharing going on the first month, but it was like we had to keep going on dates and texting and all of a sudden there builds trust. It's that same kind of kind of methodology where if you're intentional with setting that time aside every single day, 15 minutes in the morning, 15 minutes at night, sometimes it turns into a 30 minute conversation, an hour long conversation.
00:30:18:18 – 00:30:38:19
Greg Brooks
But that's what builds the trust. And through those conversations, you know, you'll really be able to flush out any inconsistencies or any, you know, any areas where expectations aren't being met. Just because building the trust where the employee, the VA knows that you're invested in their success. And a lot of people forget about that. They do a couple of calls at the beginning of like, Oh, they got it.
00:30:38:24 – 00:30:51:12
Greg Brooks
They see like an initial, you know, they convert one lead on day number two and they're like, Oh, they got it. I don't need to waste any time over there, do it. And then a month later through two months later, the performance is bad and it's like, well, I don't know how that happened. They crushed it on the second day.
00:30:51:14 – 00:31:14:10
Greg Brooks
So it's that consistency through the first 30 days and then from there evaluating right at that time, if you've done it right, they should be a pretty autonomous team member. Evet. So maybe it's a weekly powwow, maybe it's a monthly check in. Like at that point you can kind of evaluate based on like how much tracking do I have in my software, do I need to be meeting with them this frequent?
00:31:14:10 – 00:31:27:11
Greg Brooks
Because there's a lot of moving parts that are happening in and around their role. But I say for the first 30 days you need to be carving out at least 30 minutes a day, 50 minutes morning, 50 minutes afternoon to establish that communication and create that feedback.
00:31:27:13 – 00:31:49:12
Brady Winder
So it sounds like from hearing you talk, it sounds like probably one of the biggest, if not the biggest mistake is having, excuse me, real estate investors not put the onus on themselves to like, have their KPIs in place, have clear expectations in place for that Vas and really knowing what they want to get out of that. And in having that touchpoint like how are things going?
00:31:49:15 – 00:32:04:17
Brady Winder
Just expecting it to be an easy buy and when really it's a it's an easier button, you know, rock station industry specific, it's is easier than trying to do it yourself, but you still have to they're they're an integral part of the team. You have to be walking alongside them.
00:32:04:19 – 00:32:28:24
Greg Brooks
Evet. And that's I mean for me like that's what I as a business owner, like we're all managers at some perspective or we, we, we have a partner or a number two in the company that is like, hey, maybe we are the visionary and we just want to be idea board person. But we've got I mean I know I carrot you've got the number two that are the operators and for me you know if there's one thing I can kind of pass a lot from like my learnings is I view managed management like true quality management is like two things.
00:32:28:26 – 00:32:50:19
Greg Brooks
It's the ability to get your team what they need to succeed and then hold them accountable to the results you put in place. Like that's all management is. So if you're not setting time aside to do that, whether it's with, you know, your most expensive hire your office or whether it's with your team, like you're not setting anybody up for success and within the business, that's where that like mistrust and how do I know what the Vas are doing?
00:32:50:19 – 00:33:07:11
Greg Brooks
Are they overcharging me? Were they even here yesterday working? I got a bill for them, like that's where that comes from. It comes from, you know, not being in tune and checking in and just setting frequencies and cadences with them to ensure that they're doing what it is that you want them to do. And what's getting, you know, what's getting done.
00:33:07:14 – 00:33:42:18
Brady Winder
Hmm. I like that we're about at time. But one last thing I want to ask you, Greg, is you got to promise to give me a real answer on this. What are Vas not good for? What do you not recommend hiring a VA for? I'm particularly curious if you guys are doing user offering any creative services like video editing, graphic design things where it's it's it's it's less of a you know follow this documentation for this process these steps in a little bit more of like emotional communication like brain communication that makes any sense at all.
00:33:42:20 – 00:33:45:05
Brady Winder
But yeah what if he is not good for research?
00:33:45:06 – 00:34:03:20
Greg Brooks
Yani roket istasyonu derdim. Grafik tasarımda iyi değiliz. Yaratıcı şeylere gerçekten dokunmuyoruz. Bu soruyu pek çok şey alıyorum çünkü podcast'in çoğunu, Hey, onlar VA olarak adlandırılıyorlar, ancak onlar sadece dünyanın başka bir yerinde yaşayan yetenekli bireyler.
00:34:03:22 – 00:34:25:08
Greg Brooks
Yani gerçekten iyi olmadıkları hiçbir şey yok. Bir işletme sahibi olarak söyleyeceğim şey, herhangi bir şey, strateji, herhangi bir şey, nihai karar verme, bunu dışarıdan almaya çalışmayın. Sorunlarınızı dış kaynaklara aktarmaya çalışmayın. Bir soğuk arama kampanyası yürüttüğünüz ve hiçbirini dönüştürmediğiniz için VA'yı işe almaya çalışmayın. Sihirli bir liste yokmuş gibi. Dönüştüğünü duyabilen sihirli bir VA yok.
00:34:25:10 – 00:35:01:24
Greg Brooks
İnsanların işe alırken yaptıkları en büyük hatalar, kendilerinin yapmadığı şeyleri yapmaya çalışmalarıdır. Ve bu gerçekten VA'ların veya veterinerlere dış kaynak sağladığımız yer değil. Biliyorsunuz, günlük operasyonel işlerin çoğundan bahsediyorum, süreç odaklı işlerin çoğu mükemmel, doğru, doğru, soğuk aramalar yapmaktan, olası satışları takip etmekten, listeyi temizlemekten, CRM'nizdeki verileri temizlemekten, Tüm bu süreç odaklı şeyler gibi iletişim kurmak harika ve dört yıldır VA'ları olan ve şu anda stratejik koltuklarda ve yönetim ekibinde olan müşterilerimiz olduğunu söylemeyi göz ardı etmek istemiyorum.
00:35:01:24 – 00:35:20:11
Greg Brooks
Yani bu bir kişi için olabilir, gördüğümüz çoğu yatırımcı için, muhtemelen burada dinleyen çoğu insan için, ne yapılması gerektiğine dair genel bir fikriniz olmayan bir şeyi yapması için VA'yı dış kaynak kullanmaya veya kiralamaya çalışmam. başarılı olabilmesi için. Sorunlarınızı dış kaynaklara aktarmaya çalışmayın. Planı uyguladığınızdan emin olmak için bu adımları uyguladığınızdan emin olun.
00:35:20:11 – 00:35:44:01
Greg Brooks
Doğru kişiyi bulursunuz ve sonra sorumlu tutmak için onlarla birlikte çalışırsınız. Ama gerçekten, tüm işletme sahipleri için, bilirsiniz, benzer gayrimenkullerle başladığımız gibi, bu bir ATM makinesi değil, değil mi? Bu zor. Zor. İçinde çok şey var. Pazarlamada sorun yaşıyorsanız, son 10.000$'ınıza inmişseniz ve bunun için 60 gününüz varsa veya bir işletme olup olamayacağınızı bilmiyorsanız, bir VA tutmaya çalışmayın, don işe al.
00:35:44:06 – 00:35:59:07
Greg Brooks
Tüm bu problemler, yani, yani, tanımlanmış rollere karşı yürütme planlarına karşı yürütmesi için VA'yı işe alın. İş yerindeki net kapsamlar, nasıl yapacağınızı bilmediğiniz veya ya da sizin deneyim sahibi olmadığınız şeylerin boşluklarını doldurması için VA'yı işe almayın.
00:35:59:09 – 00:36:30:20
Brady Sarıcı
Ve buna bayılıyorum. Bu harika bir benzetme. Trevor CEO'su ile bağlantı kuracağım ve/veya podcast'i sunacağım. Kısa bir süre önce, şimdi stratejiyi devretmekten neden pişmanlık duyduğuna dair bir Trevor pist konuşması yaptı. Ve öyleydi, bilirsiniz, ekibimiz 20 yaşından şimdi 50'den 60'a çıktığında, sanki, tamam, insanlara strateji devretmeye başlayacağım ve sonra, oh bekle, bunun bir kısmı belki fazla delege olmak, bu benim benzersiz beceri setimdeydi.
00:36:30:20 – 00:36:45:17
Brady Sarıcı
Bu işlerde gerçekten iyiyimdir. Onlara rehberlik etmeden sadece sopayı geçiyorum. Ekibe bunun nasıl yapılacağını öğretmem gerekiyor. Ve işte bu gerçekten iyi bir içgörü. Sadece başka birini işe alarak sorunlarınıza çözüm olabileceğinizi beklemeyin, ama buna ihtiyacınız var.
00:36:45:22 – 00:37:08:00
Greg Brooks
Evet. Ve bu, zamanını geri kazanmak gibi bir şey değil mi? Zor iş. Soğuk çağrılara, takip eğitimine, pazarlama içeriğinize, web sitenizin yönetimine saatte düşük dolar elde etmek için VA'nın kaldıracı gibi strateji, VA'nızı kullanın ve bu şeyleri tabağınızdan çıkarmak için Vas'ı işe alın, böylece zamanınız iyi olsun stratejiye, karar vermeye tamamen yatırım yapmak.
00:37:08:00 – 00:37:30:19
Greg Brooks
Sağ. Oradaki zaman değiş tokuşu. öyle bakma Bu zor bir problem. Burada bir VA'ya ihtiyacım var, hiçbiri, bir iş yürütmekle uğraştığımın %80'i, DRE'nin Vas'ı oraya takmak için işlediği ve sistemlerin dış kaynak kullanımı, böylece zamanınız daha fazla harcanabilir. Önümüzdeki 12, sekiz, 24 ayda işinizin ikiye veya üçe katlanmasına neden olacak %20.
00:37:30:21 – 00:37:48:19
Brady Sarıcı
Kesinlikle. Pekala, tatlı adam. Bunu paylaştığın için minnettarım. Benim için anlayışlı oldu. Vas'ın yıllar içinde nasıl değiştiğini görmek gerçekten harika, ah, bilirsiniz, bir VA'm var ve sevmek için ne yaptıklarını biliyor, Hey, bu benim ekibim ve ve tam olarak pandemi nasıl değişti bir şey en az bir şey daha iyisi için.
00:37:48:19 – 00:38:05:23
Brady Sarıcı
Ve evet, yaptığınız şeyi seviyorum, bunun ekibimiz ve diğer birçok yatırımcı için büyük bir nimet olduğunu bildiğimi sanmıyorum. Gerçekten çok sayıda insanın bant genişliğinin, zamanının ve enerjisinin kilidini açtınız ne yapıyorsanız onu yapmaya devam edin. Dinleyen, izleyen herkes için Rocket Station'ı çarşıda bulabilirsiniz.
00:38:05:23 – 00:38:28:04
Brady Sarıcı
Bu yüzden, Greg ve benim bahsettiğimiz gibi Care.com slash pazarına gidin. VA ile SEO ve pazarlama konusunda yardımcı oldukları havuçlara özgü bir ilişkimiz var. Sadece, hey, bilirsin, Rocket Station'a gitmek değil. Sırf bizim sektörümüzde oldukları için gerçekten birlikte yakın çalışıyoruz. Bu yüzden bunu hafifçe söylemiyorum. Bir şey var mı?
00:38:28:04 – 00:38:35:09
Brady Sarıcı
Misafir Seyirciler için herhangi bir hediyeniz var mı? Vas hakkında daha fazla bilgi edinmek isterler mi, herhangi bir rehber veya yardımcı olabilecek şeyler gibi?
00:38:35:12 – 00:38:51:01
Greg Brooks
Evet kesinlikle. Yani web sitemiz roket istasyonu nokta com. Açıkçası, hepsini ayırtmak için pazara gidebilirsiniz, hepsini orada ayırtabilirsiniz. Tonlarca harika blog içeriğimiz var, nasıl yapılır kılavuzları. Yani, yapmasan bile, belki de sadece emlak işine giriyorsun ve hala ilk anlaşmayı yapmaya çalışırken bir nevi keşif modundasın.
00:38:51:03 – 00:39:16:23
Greg Brooks
Yarı zamanlı bir insan olsa bile, gidip kendiniz yapsanız ve sizin için haftada üç, dört saat çalışacak birini işe alsanız bile sizi cesaretlendiririm. Biliyorsunuz, biz bunu yapmıyoruz ama dışarıda çok sayıda serbest çalışan var ve saygın siteleri nerede bulacağınıza dair tonlarca harika kaynak kılavuzumuz var. Yeteneği düzgün bir şekilde nasıl inceleriz, bilirsiniz, bu süreç geliştirme parçasından nasıl geçilir, elimizdeki roket istasyonu dot com tonlarca yükseltme öğreticisi var ve eğer bunu kendiniz yapmak istiyorsanız, perdeleri doğru şekilde açıyoruz.
00:39:16:23 – 00:39:35:12
Greg Brooks
Ve bu konuda Carrot ile çok uyumluyduk, eğer bunu kendin yapmak istersen sorun yok, işte oyun kitabı, işte nasıl yapacağın. Biliyorsun, biraz zaman kazanmak ve bildiğin, sekiz yıllık deneyime sahip bir şirketle çalışmak istiyorsan, gel bizimle konuş. Yani roket istasyonu dot com, herhangi bir ihtiyacı karşılaması gereken şey veya bu tür bir gıdıklama, VA işe alma duyularınızı gıdıkladı, gidip bizi kontrol edin I.
00:39:35:12 – 00:39:53:29
Brady Sarıcı
Bunu takdir ediyorum ve bu soruyu sorduğumu neredeyse unutuyordum, kendimi buna hazırlamak niyetinde değildim. Bu bölümün ne zaman çıkacağına bağlı olarak, izleyen veya dinleyen herhangi birinizin zirveye gittiğine söz veriyorum, eğer bakım zirvesindeyseniz ve özel bölümü satın aldıysanız, sizin için yapılması ve yapılmaması gerekenler hakkında özel bir kaynağımız var. izleyiciler ve izleyicilerin nasıl eğitileceği.
00:39:53:29 – 00:40:14:08
Brady Sarıcı
Bu gerçekten bekliyordum Greg ve ekibinin bana verdiği şeyi beklemiyordum ama emlak işinizde görüşlerin nasıl kullanılacağına dair gerçekten derinlemesine bir rehber gibi. O yüzden git kontrol et. Havuç Başarı Zirvesi. Evet işte bu. Teşekkürler, Greg. Bize katıldığınız için tekrar teşekkürler. Güzel bir sohbet oldu ve sahip olduklarınızı izleyicilerimizle paylaştığınız için teşekkür ederiz.
00:40:14:08 – 00:40:19:09
Greg Brooks
Adam Evet, tekrar teşekkürler. Uzun zaman oldu. Bağlanmak ve takdir etmek çok güzel Hakkındaki yorumlarınızı takdir edin.
00:40:19:11 – 00:40:21:05
Brady Sarıcı
Kesinlikle. Önümüzdeki hafta görüşürüz.