Bu "Sanal Emlakçı", Chris Bello ile haftada 20 Saatte Nasıl 110.000 Dolar Kazandı?

Yayınlanan: 2022-11-16

Her hafta CarrotCast'i almak için abone olun!

iTunes'a abone olunGoogle Play'de abone olunSpotify'da abone ol

Bu bölüm hakkında:

Haftada 20 saat çalışma düşüncesi boş bir hayal mi? Chris için değil. O, sizin "emlak bağlayıcısı" veya "sanal emlakçı" diyebileceğiniz bir kişidir. Sistemler ve süreçler aracılığıyla sürekli iyileştirme ihtiyacını alıp bunu insanlarla ilişki kurma sevgisiyle birleştirerek, insanların sevdiği (ve ona sağlıklı bir yaşam sağlayan) özgün bir marka oluşturmayı başardı. Taktik yollar arıyorsanız zihinsel enerjinizi ve zaman özgürlüğünüzü geri kazanmak için bu bölüm tam size göre. Dinle

Bu bölümde bahsedilen:

Chris'in Girişimci Motivasyonu Podcast'i

Özcülük, Greg McKeown

ChrisBello.com'da Chris ile bağlantı kurun

Otomatik planlama için Calendly.com

Daha fazla otomasyon için Zapier.com

Basit ve ucuz e-posta çözümleri için Aweber.com veya Mailchimp.com

Bölüm Metni (Bu, robot havuç tarafından yapılan otomatik bir transkripttir - lütfen yazım hatalarına dikkat edin)

00:00:00:01 – 00:00:18:10

Chris Bello

Bir grup içerik oluşturun, yalnızca noktaları birleştirebilirsiniz. Geriye dönüp baktığımda, sanırım Steve Jobs bunu söyledi. Yani tüm bu içeriği oluşturmalı, tüm bu e-postaları göndermelisiniz ve sonra geriye bakıp hangilerinin en yüksek açılma oranlarına sahip olduğunu görebilirsiniz. Hangisi en yüksek tıklama oranlarına sahipti? Neden? Niye? Ne hakkında konuştuk, sorunun konu satırıydı, Zorlayıcı bir teklifim var mıydı?

00:00:18:18 – 00:00:37:14

Chris Bello

Bu e-postalara kim tıklıyor? Doğru. Ve onlar ne? Onlar neler? Emlakçı? Girişimcilikle ilgili podcast'imi bulan rastgele bir girişimci mi? Mesajlaşmayı bir nevi test etmeye ve ince ayar yapmaya başlayabilirsiniz ve bu sadece bir deneydir ve her e-posta veya içerik eklediğinizde biraz daha iyi olursunuz.

00:00:41:11 – 00:00:57:08

Brady Sarıcı

Merhaba arkadaşlar. Care Cast Podcast'in bu bölümüne tekrar hoş geldiniz. Ben sunucunuzum, Brady Winder. Bu, temsilcilere ve yatırımcılara, özgür ve etkili işler kurabilmeleri için çevrimiçi pazarlamalarında yardımcı olduğumuz podcast'tir. Bu bölüm çok eğlenceli olacak çünkü bugün podcast'te arkadaşımız Chris Bello bizimle birlikte.

00:00:57:08 – 00:01:28:04

Brady Sarıcı

Hey Chris, birkaç yıl önce Kurt Camp'te yılda iki kez düzenlediğimiz beynimizde tanıştık ve emlak konusunda gerçekten benzersiz bir yaklaşım benimsiyor. Aynı zamanda biraz yatırım yapan bir ajan. Bu yüzden ona melez diyebilirsiniz, ancak muazzam miktarda zaman özgürlüğüne kavuştu ve kendisini sanal bir emlakçı olarak tanımlıyor. Ve Chris hakkında sevdiğim şey, bu kavramları bir yatırımcı veya temsilci olarak uygulayabilmeniz ve bu, üretkenlik ve otomasyon konusunda çılgınca gayretli biri.

00:01:28:04 – 00:01:34:03

Brady Sarıcı

Ve bugün o zamanın bir kısmını nasıl geri alabileceğiniz hakkında güzel bir konuşma yapacağız. Ve evet, podcast'e hoş geldiniz.

00:01:34:03 – 00:01:57:20

Chris Bello

Teşekkürler, Brady. Burada olmak ve 20 Mayıs 20'de Havuç Kampı'nda birbirimize bağlanmak harika. Sanırım oradaki insanlarla işleri farklı yaptığımı paylaşmıştım. Nişanlımla Teksas'tan Denver, Colorado'ya yeni taşınmıştım ve bu nedenle işim uzaktan çalışıyor. Ve bu yüzden Colorado pazarına çok fazla girmek zorunda kalmadım ve bu günlerde bulunduğumuz yer burası.

00:01:57:20 – 00:02:03:18

Chris Bello

Sistemler, otomasyon ve delegasyon yoluyla hemen hemen her şeyi bu ev ofisten yapıyorum.

00:02:04:11 – 00:02:18:07

Brady Sarıcı

Onu seviyorum dostum. Bu yüzden tıklama tuzağı içerikli başlıklar yapmıyoruz ve başlık yılda 110.000 ve haftada yaklaşık 20 saat, insanlara bunun nasıl bir şey olduğu ve bu yıl nereye gittiğinize dair bir bağlam verin.

00:02:18:21 – 00:02:37:06

Chris Bello

Evet. Bu yüzden her zaman başlamayı ve kredinin gerektiği yerde kredi vermeyi severim. Kitaplar çok etkilidir ve işimi kurma şeklimi gerçekten büyük ölçüde etkileyen iki kitap The Four Hour Workweek ve B The E-Mith Revisited idi. İş yeri sahibi ya da kendime iş yaratan kişi olmak istemedim.

00:02:37:06 – 00:02:58:23

Chris Bello

Bir iş gibi çalışmasını ve yerinde sistem ve süreçlere sahip olmasını istedim. Ve bu yüzden, mevcut işimi ve kurulumumu nasıl yarattığımı gerçekten büyük ölçüde etkiledikleri için bu iki kitaba hak vereceğim. Ama insanlara söylediğim en önemli şey, insanların takviminizde zaman planlaması için bir tür planlama aracına sahip olmanız gerektiğidir, aksi takdirde çok tepkisel davranmış olursunuz.

00:02:58:23 – 00:03:17:01

Chris Bello

Her telefon görüşmesine cevap vermeyi çok reaktif olarak görüyorum. Mesela şu anda konuşuyorsak ve ben üç telefon alırsam, sana buna ara vermeni ve bu aramalara cevap vermeni söylemeyeceğim. Doğru. Onlara geri döneceğim. Teşekkürler. Zamanın bloke edildiğini ve doğru olduğunu duyun. Emlakçıların zaman blokajı konusunda iyi olduğunu düşünüyorum ve eminim yatırımcılar da öyledir.

00:03:17:09 – 00:03:27:10

Chris Bello

Ancak korkakça takvim planlaması sızıntıları, B'nin optimal zaman engelleme deneyimini etkinleştirir çünkü her şey takviminizdeki bir randevudur. Bu mantıklı mı?

00:03:27:15 – 00:03:44:01

Brady Sarıcı

Evet, kesinlikle dostum. Demek geçen sene 110K yaptın. Bu yıl nasıl görünüyorsun? Ve hala bunu yapıyor musun? Sanırım bunu sormamın nedeni, bazen haftada 20 saate inanmanın zor olması. Çift yuvarlak sayılar çünkü bunu gerçekten yapıyorsunuz. Yoksa çekiyor mu? Evet.

00:03:45:01 – 00:04:03:07

Chris Bello

Evet. Ayağımı gazdan biraz çektiğimi biliyorum, tıpkı Trevor Mark'ın bahsettiği gibi, bilirsiniz, Carat'a geçerken, odaklanmak için diğer şeylere yavaşlaması gerektiğini nasıl bildiğinden bahsediyor. gitmek istediği yere Ve bu benim için daha büyük vizyonun ne olduğu, büyük resmin ne olduğu konusunda netlik kazanma sezonu gibi oldu.

00:04:03:07 – 00:04:22:12

Chris Bello

Sonsuza dek Denver'dan uzakta Houston gayrimenkulü yapmak istiyor muyum? Colorado pazarına girip Houston'ı unutmak istiyor muyum? Sanki bunlar daha yüksek fiyat noktalarında daha büyük komisyonlar olduğu için kendime sorduğum sorulardan bazıları, değil mi? Bu yüzden kendimi Houston'da anlaşmalar yaparken buluyorum, adamım, bu anlaşmadan üç bin gibi kazanıyorum.

00:04:22:12 – 00:04:43:08

Chris Bello

Odağımı buraya kaydırırsam, tam anlamıyla dört ya da beş kat daha fazla para kazanabilirim, değil mi? Bu yüzden, sadece şunu söyleyerek bir tür önsöz yapacağım, bilirsiniz, bu yıl biraz daha yavaş bir yıl için ilerliyorum. Piyasayı suçlamak istiyorum ama kurban olmamak için mülkiyeti alıyorum ve işleri hızlandırmak için yavaşladığımı ve sadece daha fazla netlik elde etmek için çalıştığımı biliyorum.

00:04:43:08 – 00:05:01:23

Chris Bello

Bu yüzden, bu yıl modelimi bir ton anlaşmaya atıfta bulunacak şekilde değiştirdim. Sanırım gönderdiğim her şeyden 40 veya 50.000 $ gibi potansiyel yönlendirme ücretim var. Tek dezavantajı, diğer ajanlarla kontrol etmem. Hey, şu alıcı nasıl? Ah, kontratlarını yenilemeye karar verdiler. Peki.

00:05:01:23 – 00:05:17:03

Chris Bello

O alıcı onlar yüzünden satın almamaya karar verdi. Bu yüzden çoğu, alıcılar şu anda bu kararı vermekten korkuyor gibi ve ekonomideki pazarın bu şekilde olması mantıklı. Bu yüzden, potansiyel sevk komisyonlarında önümüzdeki yıl içinde damlaması gereken çok fazla demirim var.

00:05:17:12 – 00:05:23:09

Chris Bello

Ama bazen sinir bozucu oluyor çünkü tüm bu farklı tohumları dışarı atıyorsun ve ne zaman filizleneceklerinden emin değilsin.

00:05:23:11 – 00:05:39:06

Brady Sarıcı

Bunun hakkında hızlıca konuşalım, bilirsiniz, tohumları ekmek. Ve evet, sanal bir emlakçı ve herhangi bir eyalette herkese yardım eden biri olarak kendinizi nasıl pazarladığınızı bilmek istiyorum. Ve sonra, sizin için kimin çalıştığına göre bunun taktiksel olarak nasıl çalıştığına biraz değineceğiz.

00:05:39:14 – 00:06:03:14

Chris Bello

Evet, podcast'im var, çok fazla trafik alıyorum. Biliyorsunuz, girişimcilik ve zihniyet pazarlamasıyla ilgili toplam 2 milyon indirmeyi geçmek üzereyim. Kendim için öğrenmekten ve şova harika konukları getirmekten bencilce hoşlandığım şeyler. Örneğin Trevor da programda yer aldı ve ben de seyircilerden tavsiyeler almak için bunu nasıl kullanacağımı bulmaya çalışıyordum, "Hey, biliyorsun, gerçek satın almana veya satmana yardım edebilirim." her yerde mülk.

00:06:03:14 – 00:06:25:21

Chris Bello

Yardıma ihtiyacınız varsa, sohbet etmek veya bu e-postayı yanıtlamak için bir zaman planlayın, bunun gibi şeyler. Beni çevrimiçi bulan kişiler aracılığıyla bu yönlendirmelerin bazılarından para kazanmaya çalışmak için çeşitli harekete geçirici mesajlar. Ve ilginç oldu. Biliyorsunuz, eskiden birlikte çalıştığım bir kişi vardı, örneğin Meksika'da satması gereken bir evi vardı veya başka bir dinleyici veya takipçimin BAE, Dubai'de bir dairesi vardı.

00:06:26:04 – 00:06:44:19

Chris Bello

Ve ben, bilirsiniz, bu anlaşmaları yönlendirebileceğim insanlar bulmalıyım. Bu, üretmenin büyük bir yoluydu. Sadece kendi kişisel içeriğim ve ağım aracılığıyla. Bunun cazibe pazarlaması olarak adlandırıldığını duymuş olabilirsiniz, burada içerik oluşturduğunuz, harekete geçirici mesajlarınız olduğu, oraya biraz farklı kancalar taktığınız ve bazen biraz ısırık aldığınız yer.

00:06:44:19 – 00:06:47:23

Chris Bello

Son birkaç yıldır ana odak noktam bu oldu.

00:06:48:15 – 00:06:54:04

Brady Sarıcı

Ve bu yönlendirmelerin çoğunun aradan geldiği yer burasıdır. Evet, podcast ve kişisel ağınız gibi şeyler.

00:06:54:12 – 00:07:16:03

Chris Bello

Evet. Ve sadece tohum ekiyorum. Demek istediğim, bunu her zaman duyuyoruz ve bu sinir bozucu çünkü Amazon siparişindeyiz, bilirsiniz, iki günlük nakliye. Bu yüzden tohum ekmek ve aylarca veya yıllarca beklemek zorunda kalmak bugünlerde bizim için çok zor olabilir. Ancak bugün aldığım tavsiyelerin ve fırsatların çoğu, 2018'de emlak sektörüne girdiğimden beri gösterdiğim çabaların sonucu.

00:07:16:11 – 00:07:33:03

Chris Bello

Yani her seferinde, bilirsiniz, Houston'da sel olurdu ve mülkler olurdu ve onları satın alacağımızı söylerdik. Daha önce emlakçılığa başlamak için toptancı şirketle çalıştığımda, bunu yapan emlakçılardan hala bilgi alıyorum. Bugün bu tür mülkleri satın alırdım. Yani hepsi kendi üzerine yığılır ve birleşir.

00:07:33:03 – 00:07:42:19

Chris Bello

Dolayısıyla, bugün yaptığınız herhangi bir şey, anında bir sonuç göremeseniz de, bunun bir veya iki yıl sonra ne kadar güçlü olabileceğini hafife alamazsınız, çünkü bundan hâlâ iş alabilirsiniz.

00:07:43:08 – 00:07:59:16

Brady Sarıcı

Kesinlikle. Ve bu, her zaman doğru bir şekilde bahsettiğimiz tam olarak her zaman geçerli olan pazarlama türü değil, ama yine de bir tür her zaman yeşil pazarlamadır, bilirsiniz, podcast gibi şeyler, bu podcast bölümlerinin devam ettiği, bu konuşmaların devam ettiği, insanlar onlara geri döner ve onları dinler. Ve bu onların uzun vadesi.

00:07:59:16 – 00:08:17:04

Brady Sarıcı

Yani bu, bu yönlendirmelerden bazıları bana bunun nasıl çalıştığını anlatıyor. Örneğin, eyalet dışından bir yönlendirme alırsanız ve Denver veya Houston'daki pazarlarınızdan bir yönlendirme alırsanız, hangi randevuları alıyorsunuz ve hangilerini es geçiyorsunuz? Mesela, takımın nasıl görünüyor? Tüm bu sanal emlak işini nasıl yapıyorsun?

00:08:17:14 – 00:08:36:07

Chris Bello

Harika sorular. Harika. Bunu takdir ediyorum, ancak işimi, bilirsiniz, haftada dört saatlik bir çalışma sürem olduğu için bu kadar kişisel olarak sorduğunuz şeyin havasını alıyorum, bundan bahsediyorum ve Tim Ferriss, sanal asistanlara sahip olmaktan ve nasıl olduğundan çokça bahsediyor. , bilirsiniz, seyahat etti ve işini sanal asistanlarla yürüttü ve her şeyin alt üst olacağını düşündü.

00:08:36:14 – 00:08:56:22

Chris Bello

Ve işte, onsuz koşmaya devam etti. Bu yüzden, çalışanlarım, genel giderlerim veya sabit giderlerim olması gerekmeyen bu modeli kendim için bir nevi benimsedim. Her şey sözleşmeli iş, değil mi? Filipinler'de birkaç sanal asistanım var. Podcast'im için küçük resimler yapan biri var, örneğin düzenlemeyi yapabilen başka kişiler.

00:08:56:22 – 00:09:14:19

Chris Bello

Benim için emlak tarafında yazan, benim yerime teklif veren bir işlem koordinatörü. Ama tavsiye kısmı, bildiğim bir ilişkiyse, potansiyel müşterileri özenle seçebilirim. Diyelim ki bu bir arkadaş ve onlara çok iyi baktığımdan ve aramızda böyle bir ilişki olduğundan emin olmak istiyorum. Bu anlaşmayı seçip kendim yapabilirim.

00:09:15:03 – 00:09:34:01

Chris Bello

Ve tanıdığımız biriyse, bir veraset avukatı bana üç veya dört mülk miras bırakan birini gönderdi ve ben o kişiyi tanımıyorum. Bunu belirtebilirim çünkü zaten bir ilişkimiz bile yok. Bu mantıklı mı? Son zamanlarda, size bir örnek verebilirim, mükemmel bir örnek, aslında liseden bir arkadaşım olan bir vasiyet avukatı.

00:09:34:01 – 00:09:51:03

Chris Bello

Artık benim için yol gösterebileceği ipuçlarına sahip olduğu anlaşıldı. Kendisine miras kalan üç veya dört mülkten bir müşterisi vardı. Sanırım üç parti ya da ikisi çoktu. Biri evdi, diğeri ise 12 birimlik apartman kompleksi gibiydi. Ve bir süredir Houston'daydım, bu yüzden kompleksi dışarı çıkardım.

00:09:51:03 – 00:10:10:04

Chris Bello

Listeleme tarafında gerçekten herhangi bir beş artı birim özelliği yapmadım. Bunu tanıdığım bir ticari emlakçı arkadaşıma havale ediyorum. İki ay sonra kapattı. Tapu şirketine geldi ve ben hiçbir şey yapmak zorunda kalmadan bana dört veya 5.000 dolarlık havale çekimi yaptırdım. Kelimenin tam anlamıyla bir kısa mesaj tanıtımı gibiydi.

00:10:10:18 – 00:10:15:01

Chris Bello

Bu oldukça havalı. Sadece bu yönlendirmelere sahip olduğunuzda ve onları gerçekten nasıl yönlendireceğinizi bildiğinizde ne olabilir?

00:10:15:10 – 00:10:20:00

Brady Sarıcı

Evet. Peki. Öyle görünüyor ki hala baş yönetici sensin, değil mi? sen

00:10:20:00 – 00:10:21:01

Chris Bello

Evet, ben bağlantılarım.

00:10:21:13 – 00:10:27:23

Brady Sarıcı

Peki. Evet. Vas'ınız yok ve ekibinizden hiçbiri tüm bu ipuçlarını gözden geçirip nereye gideceklerine karar vermiyor.

00:10:27:23 – 00:10:46:20

Chris Bello

Doğru? Doğru. Bu kadar baskın olmamıştı. Ücretli pazarlama veya buna benzer bir şey yapmıyorum. Bu yüzden, sevdiğim yerde o kadar ezici olmadı, Adamım, 500 ipucum var. Bunlardan hangileri gerçekten iyi? Yeterince seyrek, sanırım ya da onları inceleyebileceğim, giriş görüşmesi yapabileceğim, meşru bir ipucu olup olmadığına bakabileceğim kadar düşük bir hacim gibi, bilirsin, hey, zaten listelendin, tamam mı?

00:10:46:20 – 00:11:11:13

Chris Bello

Bu, listelendikleri gerçekten sağlam bir yönlendirme. Motive oldular. Daha hızlı satış yapmalarına yardımcı olmak için benimle iletişime geçmeye çalışıyorlar. Bu, başka bir emlakçıyla zaten piyasada olduğu için takip ettiğim bir şey olmayabilir, ancak onları da inceleyebilir ve diğer emlakçılara dağıtabilirim. Yani reklamcı adam, ticari anlaşmayı aldı, başka bir konut emlakçısı, Houston'a bir sevk göndermek için gideceğim ve Meksika'daki gibi biraz daha karmaşık hale geliyor.

00:11:11:13 – 00:11:33:20

Chris Bello

Meksika'da hiç emlakçı tanımıyordum, bu yüzden, bilirsiniz, Facebook gruplarında, hey, Meksika'da harika bir emlakçı olan var mı? Monterrey'de satması gereken biri var. Sonra 15 dakikalık hızlı bir yakınlaştırma görüşmesi yaparım, onları tanırım ve ardından o tanıtımı yaparım. Böylece ilişkiyi yaratırız, ipucunu aktarırım ve sonra işlerin iyi gittiğinden emin olmak ve bu işlemdeki durumun ne olduğunu görmek için ara sıra kontrol ederim.

00:11:34:07 – 00:11:50:23

Brady Sarıcı

Hmm. Peki. Bunun mükemmel bir anlam ifade etmesine bayılıyorum. Ve bu durumda, ah, bilirsin, otomatikleştir ve ah, eyalet dışındaki tüm olası satışlar buraya, bilirsin, doğrudan benim pazarıma gidiyor gibi delege yerine beğenmenin ne kadar kolay olacağını seviyorum. bana gidiyor Ama yine de bunu yapma şeklini seviyorum. Hala o kişisel dokunuşu koruyorsun.

00:11:50:23 – 00:11:54:10

Brady Sarıcı

Bu ilişkileri kesin olarak sürdürüyorum gibi geliyor. Bilirsin, gibi.

00:11:54:12 – 00:12:10:14

Chris Bello

O emlakçılara kendim ulaşıyorum. Doğru, uzanıyorum. Hızlı bir yakınlaştırma görüşmesi yapıyoruz. Zoom aramalarını seviyorum çünkü sizi gördüğüm yerde hemen hemen yüz yüze oluyor. Tavrını görüyorum. Beni görebilirsin. İkimiz de gerçek insanlarız. Ve bu bana senin kendi tarafında yapman gerekeni yapacağına dair daha fazla inanç ve güven veriyor.

00:12:10:14 – 00:12:33:15

Chris Bello

Ne zaman bu tanıtımı yapsam ve Seattle'da emlakçıyla konuşması gereken başka bir tavsiye müşterim olsa bile, onun bir erkek kardeşin arkadaşı olduğunu veya bir erkek kardeşinin bir arkadaşını tanıdığını bilmiyordum. Ve onu Seattle'daki başka bir emlakçıya bağladım. Bir ev satın aldı. Emlakçıyı seviyordu. Emlakçı olağanüstü bir iş çıkardı. Ve ne zaman Seattle'da bir emlakçı görsem gideceğim kişi o olacak, o adamı arayacağım çünkü harika bir iş çıkardı.

00:12:33:15 – 00:12:35:12

Chris Bello

Bunun için ödeme aldım ve müşteri mutluydu.

00:12:35:23 – 00:12:43:02

Brady Sarıcı

Kesinlikle. Ve böylece bu sorumluluğu taşıdığınızı kabul ediyorsunuz. Bir standart belirliyorsun, değil mi? Sadece liderliği devredmiyorsun.

00:12:43:14 – 00:12:55:18

Chris Bello

Evet. Onların da harika bir deneyim yaşadıklarından emin olmak istiyorum, özellikle de bildiğim bir ilişki gibiyse. Bunu mahvetmek istemiyorum çünkü itibarın tehlikede. Bir tavsiyede bulunursanız ve aslında size kötü yansıyan korkunç bir deneyim yaşarlarsa.

00:12:56:07 – 00:13:08:00

Brady Sarıcı

Evet. Kesinlikle. Yani ortaklarınızı, varlığınızın yol açtığı diğer ajanlarınızı takip etmekten bahsettiniz. Evet. Bunlardan herhangi biri otomatik mi? Otomatik hatırlatmalar mı yapıyorsunuz yoksa aklınıza her geldiğinde mi?

00:13:08:11 – 00:13:27:18

Chris Bello

Evet, bazen sadece, bilirsin, kontrol ettiğim küçük veri tabanım var. Nasıl gidiyor? Her Pazartesi sabah 10'da bir güncelleme istiyorum, diyen sinir bozucu kişi olmak istemiyorum, bilirsiniz, çünkü hepimiz piyasada bu şekilde meşgul olduğumuzu biliyorum. Daha önce de belirttiğim gibi, benim de yaklaşık bir yıldır piyasanın çökmesini kenarda bekleyen müşterilerim var.

00:13:27:18 – 00:13:47:19

Chris Bello

Ve sadece bir karar vermek istemiyorlar. Öyleyse, evet, ne kadar sıklıkta çok sinir bozucu ve çok agresif olmadan gerçekten takip ediyorum? Doğru. Hey, iki ay içinde seni kontrol edeceğim ya da sen beni engelleyene kadar sana günde üç kez mesaj atmak istemiyorum, özellikle de arkadaşsak. İşte o ince çizgi var ve ara sıra, her iki haftada bir kontrol edeceğim.

00:13:47:19 – 00:14:03:22

Chris Bello

Hey, sana gönderdiğim iki alıcı hakkında bir gelişme var mı? Nasıl görünüyor? Ve birçoğunun da bununla mücadele ettiğini görmek komik, çünkü aynı zamanda bekleyen, bekleyen ve bekleyen birçok alıcı görüyorlar. Ve sonra bazen satıcılar da çok iyi bir faiz oranlarına sahip oldukları için satmak isteyip istemediklerinden emin değiller.

00:14:04:06 – 00:14:18:10

Chris Bello

Yani hepimiz bunun içindeyiz, bilirsiniz, bu benim ilk kez gerilemeyi, dedikleri gibi değişimi görüyorum. Sadece benzer harika ipuçlarının iniş çıkışlarını gördüm. Herkes alıp satmak ister. Evet. Yani şimdi ben de tadına bakıyorum, ha. Tamam, bekleyen bir sürü insan var.

00:14:18:10 – 00:14:38:04

Chris Bello

Bu konuda nasıl gezineceğiz? Ne sıklıkla takip ediyoruz? Ama e-posta pazarlamasının güzelliği de bu, ki bunun hakkında da konuşabiliriz, sadece listemi besliyorum ve e-postalar gönderiyorum, bu yüzden sürekli akılda kalıyorum. Hazır olduklarında ulaşacaklar, sohbet etmek için bir zaman ayarlayacaklar, e-postama cevap verecekler ve e-posta listem bu noktada binden fazla kişi içeriyor.

00:14:38:21 – 00:14:56:08

Brady Sarıcı

Peki. Aslında bunu çok merak ediyorum çünkü bunun e-postaları dinleyen herkes için geçerli olduğunu düşünüyorum, hiç bir pazarlama ajansının Facebook reklamını görmediniz mi? E-postalar ölü gibi. Her şey gibi her şey öldü. Biliyorsunuz, e-posta canlı ve iyi durumda. Bizim için iyi çalışıyor, onu iyi kullanan birçok insan için çalışıyor.

00:14:56:16 – 00:15:12:14

Brady Sarıcı

Ama pek çok insan, ne hakkında konuşacaklarını bilmiyorlar ve ne söyleyeceklerini bilmiyorlar. Yani binden fazla insan gibi, bu da çok fazla insan. Bir ilişki kurucu olarak, bir bağlayıcı olarak size öyle gelen yüksek kaliteli bir listeyse, bu yüksek kaliteli bir listedir. Evet. Ne, onlara ne e-posta gönderiyorsun?

00:15:12:14 – 00:15:26:01

Brady Sarıcı

Çoğu insan için, bir emlak profesyoneli olarak e-posta pazarlamasının kapsamı, aylık piyasa güncellememi gönderiyorum, işte elektronik tablo veya bu listelerimiz var, işte bu kadar. İnsanlarla meşgul olmalarını sağlamak için ne hakkında konuşuyorsunuz?

00:15:26:11 – 00:15:45:01

Chris Bello

Harika soru. Yani bu, emlak sektörüne gerçekten girmeden önce bile üzerinde çalıştığım bir şeydi. Podcast'ime 2017'de başladım, 2018'de emlak sektörüne girdim. Bu yüzden e-posta pazarlaması ve genel olarak pazarlama konusunda bir inek oldum ve bilirsiniz, avatarın kim olduğunu, teklifin ne olduğunu, mesajın ne olduğunu, metin yazarlığını anlamaya başladım. .

00:15:45:06 – 00:16:04:07

Chris Bello

Bunların hepsi öğrenmesi zaman alan şeyler. Ve Trevor'ın da bunun öğrencisi olduğunu biliyorum. Mesela dinlediğim içerikler sayesinde çok şey öğrendim. Biliyorsunuz, dünyanın Russell Brunson'ları var, dünyanın Gary V'leri var, hepsi izleyicilerinde neyin yankı uyandırdığını buluyor. Kitleleri ne hakkında daha fazla şey duymak istiyor ve bir şey iyi etkileşim alıyor mu yoksa bir podcast gibi mi?

00:16:04:07 – 00:16:24:01

Chris Bello

Sanırım bundan daha önce bahsetmiştin. Daha fazla indirilen bir podcast'ten bahsederken bunun nedenini anlamaya çalışıyorsunuz. Bu neden diğerinden çok daha fazla indirme ve etkileşim alıyor? Belki insanlar bu konu hakkında daha fazla şey duymak isterler. Benim için daha çok Hey millet, işte en yeni podcast bölümüm hakkında konuşuyorum. Şununla röportaj yapıyorum ve bu yüzden bunun hakkında konuşuyoruz, bu ve bu.

00:16:24:07 – 00:16:41:20

Chris Bello

Çok fazla değer bulacaksınız. Bu yüzden neler yaptığımı ve onlara yardımcı olabilecek yeni içerikleri paylaşmaya çalışıyorum. Emlakla hiç alakası yok. Biliyorsunuz, bu birçok emlakçının yaptığından çok farklı, ama harekete geçirici mesajlarımı aşağıdaki gibi yapacağım. Not: Bir hatırlatma, hala müşterilerime gayrimenkul alıp satmalarında yardımcı oluyorum.

00:16:41:20 – 00:16:59:14

Chris Bello

İşte kontrol etmek istediğiniz son listem. Sohbet etmek için bir zaman planlamak istiyorsanız, bu e-postayı yanıtlamanız veya benimle coulombe üzerinden bir görüşme planlamak için bu bağlantıya tıklamanız yeterli. Bu yüzden onlara sürekli olarak hatırlatılıyor, can sıkıcı bir şekilde değil, Bu hafta sonu dört açık evimiz olduğuna dair on listem var ve ne zaman almak veya satmak istiyorsunuz?

00:16:59:14 – 00:17:11:22

Chris Bello

Lütfen bana tavsiyeler gönderin. Öyle değil. Tıpkı o yumuşak harekete geçirici mesaj gibi daha pasif. Hey, bana ihtiyacın olduğunda buradayım. Ama bilmiyorsanız işte göz atabileceğiniz harika içerikler. Bu arada Mindspace'i beyinlerine yerleştireyim diye, değil mi?

00:17:12:05 – 00:17:14:19

Brady Sarıcı

Evet. Ve ona değer katıyorsun.

00:17:14:19 – 00:17:31:19

Chris Bello

Değerler? Evet. Değer ile liderlik etmek. Sonuçlarla liderlik yapmak her zaman çok faydalıdır çünkü artık karşılıklılık döngüsünü açmış olursunuz. Onlara o kadar çok şeyi bedava verdiniz ki, hazır olduklarında, "Hey, Chris, o evi almaya hazırım veya evimi satmaya hazırım" diye cevap veriyorlar. Aklıma gelen tek kişi sensin.

00:17:32:09 – 00:17:52:11

Brady Sarıcı

Yani. Bu yüzden kafanızda emin olun. Bu 1000 kişilik artı e-posta listesi bir promosyon veya pazarlama yöntemi listesi değildir. Bu, nesne tarafından yönlendirilen bir değerdir. Oysa ben bu insanlara yardım edeceğim. Onlara alakalı ve değerli içerikler vereceğim ve neler yaptığımı onlara hatırlatacağım. Bu ilişki parçasını oluşturun. Ben hala bir ajanım.

00:17:52:20 – 00:17:56:11

Brady Sarıcı

Hala evinizi almanıza veya satmanıza yardımcı oluyorsunuz. Ve çalışıyor. Senin için iyi çalışıyor.

00:17:56:13 – 00:18:14:05

Chris Bello

Evet, çalışıyor. Söyleyeceğim tek sinir bozucu şey, emlak işine girdiğim ve cazibe pazarlamasına odaklandığım için, bu yöntem, itmeye karşı itme, tek hayal kırıklığım bunun çok tahmin edilemez olması. Tıpkı, bilirsin, git verme zihniyeti gibi. Her zaman veriyorsunuz, veriyorsunuz ve veriyorsunuz ve ne zaman geri geleceğini asla bilemezsiniz.

00:18:14:09 – 00:18:39:12

Chris Bello

Bunu bir telefon görüşmesinde paylaşıyordum. Geçen gün oradaydım ve geri dönme niyetiyle vermemelisin. Bunu biliyorum. Ancak, dediğim gibi, 5000 posta gönderisine karşı ölçmek daha zordur. X miktarda telefon görüşmesi alıyorum, bu kadar çok anlaşma alıyoruz. Bu görünürlüğe sahip olmak zorunda değilsiniz, ama sadece şunu bilin ve oraya iyilik koymaya ve elinizden gelenin en iyisini vermeye devam ederseniz, bunun on kat geri döneceğine inanmalısınız.

00:18:40:02 – 00:18:55:09

Brady Sarıcı

Evet kesinlikle. Demek istediğim, bunu yapıyormuşsun gibi çünkü, bilirsin, işe yarıyor. Ve evet, bir anlamda bu sadece gecikmiş tatmin. Dediğiniz gibi, bu bir nevi 2017'nin podcast'i. Bu bir gecede elde edilen bir başarı değil. Bunu yıllardır yapıyorsun, ama bence pek çok insan yıllarca çalışmaya değecek kadar çalışmak istemiyor.

00:18:55:09 – 00:18:56:19

Brady Sarıcı

Hızlı Vuruşları istiyorlar.

00:18:57:00 – 00:18:57:18

Chris Bello

100%.

00:18:58:12 – 00:19:18:03

Brady Sarıcı

Çok havalı. Townley'nin sizin için oyunun kurallarını değiştirdiğinden bahsettiniz. Keith'in şu anda yakın birden fazla anlaşmayı bakım sitesine bağlamasından daha önce kullandığından bahsettiğimizi söylediğini biliyorum. Form oluşturma adımından sonra, benimle bir takvim randevusu almak gibi. Zamanınızı ve gerçekten zihinsel alanınızı boşaltmak için kullanıyorsunuz.

00:19:18:16 – 00:19:21:15

Brady Sarıcı

Zapier veya benzeri bir şey kullanarak başka hangi araçları kullanıyor?

00:19:22:02 – 00:19:42:01

Chris Bello

Evet. Son zamanlarda diğer emlakçılara öğrettiğim başlıca konular, Counly kullanıyorum. Ücretli ve ücretsiz sürümleri var. Ücretsiz sürümü yapmak istiyorsanız, takvimi bir MailChimp veya Weber ile Zapier ile bağlayabilirsiniz. Ancak premium'a sahipseniz, MailChimp gibi bir e-posta sağlayıcısıyla doğrudan entegrasyon yapabilmek için premium coulombe hesabına ihtiyacınız olduğunu düşünüyorum.

00:19:42:13 – 00:20:02:23

Chris Bello

Yani gerçekten çalışma şekli, birinin benimle takvimde zaman planlaması, benim takvimimde olmaları, hatırlatıcılar almalarıdır. Zoom bağlantısı ikimize de otomatik olarak gönderiliyor, bu da bana zaman kazandırıyor. karıştırmıyorum. Onlara herhangi bir bağlantı göndermek için aramadan 5 dakika önce. Ardından, Zapier'iniz varsa, bu kişileri e-posta listenize veya sağlayıcınıza eklemek için bir entegrasyona sahip olabilirsiniz.

00:20:03:13 – 00:20:24:10

Chris Bello

Varsa, tekrar söylüyorum, Coulombe'nin premium sürümüne sahipseniz, sanırım ayda 11 dolar öderim, hayatımı en çok açan en ucuz yazılımdır. Bu premium sürüme sahipseniz, kesinlikle doğrudan entegre edebilirsiniz. Şimdi diyelim ki Brady podcast'ime kaydoldu veya bir arama planlamak için otomatik olarak Weber e-posta listeme eklendiniz.

00:20:24:10 – 00:20:42:21

Chris Bello

Ve bilirsiniz, e-posta sağlayıcıları, tüm yazılımlar birbiriyle değiştirilebilir. Weber kullanmıyorsanız, sürekli iletişim veya MailChimp kullanabilirsiniz. Bu sadece listenizi oluşturmak ve insanlarınızla iletişim kurmak için bir yöntem. Bu, insanlarla iletişim halinde kalmamı sağlıyor ve sen de "Hey, Cowardly'de zamanını planladığın için çok teşekkürler" gibi belirli bir diziden geçeceksiniz.

00:20:43:04 – 00:21:00:12

Chris Bello

Veya ücretsiz olanı indirirseniz, farklı kayıt formları var, değil mi? Yani beni nerede bulduğuna bağlı olarak mesajı alacaksın. Üretkenlikle ilgili ücretsiz şeyimi ve benim küçük tam yaşam izleyicimi istiyorsanız, bununla ilgili birkaç e-posta alacaksınız ve ardından yayın listeme eklenecek ve haftada iki kez benden haber alacaksınız. .

00:21:01:07 – 00:21:08:19

Chris Bello

Bu mantıklı mı? Böylece beni bulman ve seni haftalık haber bültenime yönlendirmeden önce sana özel içerik vermen için farklı yollar bulabilirim.

00:21:09:04 – 00:21:21:04

Brady Sarıcı

Evet kesinlikle. Bu mantıklı. Ve bu e-posta pazarlama yoluna başladığınızda, bu kadar çok katmanla mı başladı yoksa takvim gibi küçük bir huni gibi basit miydi, teşekkür e-postası.

00:21:21:14 – 00:21:36:15

Chris Bello

Çok basitti. Ah evet, çok basittim. Tıpkı, Hey, sonunda seninle çalışmak için sabırsızlanıyorum, bilirsin, eğer herhangi bir şekilde yardımcı olabilirsem, işte yapacağım şey. Ve benim, bilirsin, emlakçı, hayal gücümü bir takım elbise resmine ya da emlak işine ilk girdiğimde ne çektiysem ona bağladı.

00:21:36:20 – 00:21:57:17

Chris Bello

Ve şimdi sadece gündelik tişörtüm. Biliyorsun, bu kişisel markayı daha çok benimsiyorum ve daha çok kendim oluyorum. Yani gelişmiştir. Birçok insanın bununla mücadele ettiğini biliyorum. Daha önce de bahsetmiştin. İnsanlarıma ne e-posta göndereceğim? Ne duymak istiyorlar? Ve söylemek kokuyor. Ve bilirsiniz, daha önce bahsettiğiniz gibi bir deneyi podcast'lerle test etmeniz, bir sürü içerik oluşturmanız gerekir.

00:21:57:17 – 00:22:15:00

Chris Bello

Yalnızca noktaları birleştirebilirsiniz. Geriye dönüp baktığımda, sanırım Steve Jobs bunu söyledi. Yani tüm bu içeriği oluşturmanız, tüm bu e-postaları göndermeniz gerekiyordu ve sonra geriye bakıp hangilerinin en yüksek açılma oranlarına, hangisinin en yüksek tıklama oranlarına sahip olduğunu görebilirsiniz. Neden? Niye? Ne hakkında konuştuk, sorunun konu satırıydı, Zorlayıcı bir teklifim var mıydı?

00:22:15:08 – 00:22:32:10

Chris Bello

Bu e-postalara kim tıklıyor? Doğru ve bunlar nedir? Onlar neler? Emlakçı? Podcast'imi ve girişimciliğimi bulan rastgele bir girişimci mi? Mesajlaşmayı bir nevi test etmeye ve ince ayar yapmaya başlayabilirsiniz ve bu sadece bir deneydir ve her e-posta veya bir içerik eklediğinizde biraz daha iyi olursunuz.

00:22:32:23 – 00:22:49:16

Brady Sarıcı

Hmm. Bunu sevdim. Bunu sevdim. Seninle bir süre önce yaptığımız bir e-posta alışverişini hatırlayarak bu erm hakkında konuşurken komik, gönderdim aynı şeydi, bahsettiğimiz şey, tanıtımını yaptığım bir podcast'i tanıtmaktı, onu şu şekilde kullanıyorum: gevşek bir kelime. Ama her neyse dedim ki, hey, The Ethics of Wholessaling adlı bu podcast'i yaptık.

00:22:49:16 – 00:22:51:20

Brady Sarıcı

Bölüm iki. Canlı yayın yaptık. Kontrol etmek için ücretsiz seviyorum.

00:22:51:22 – 00:22:52:19

Chris Bello

yerine koydum

00:22:52:20 – 00:23:06:04

Brady Sarıcı

Evet. İşte geceleri beni ayakta tutan sorular bunlar. Ve ben ciddiydim. Yani, şaka gibi söyledim ama emlak söz konusu olduğunda mücadele ettiğim etik şeyler bunlar. Ve ben, e-postada veya tüm listemizde söylediğim gibi, havuç. Peki liste, düşünceleriniz nasıl?

00:23:06:04 – 00:23:10:01

Brady Sarıcı

Cevabınızda bu şeylerle mücadele ediyor musunuz? Ben de Ah Chris, onlardan bir süredir haber alıyorum dedim.

00:23:10:13 – 00:23:27:05

Chris Bello

Yani bu şeyler işe yarıyor çünkü kelimenin tam anlamıyla, Evet, adamım, ipoteğini aylarca geride bırakan yaşlı bir hanıma sahip olduğumuzu hatırlıyorum. Işıkları söndü. Ne kadar yeterli? Sanki biraz kötü mü hissettim? Mesela, bu atama ücretinden gerçekten 30.000 dolar kazanmamız gerekiyor mu yoksa on bin doları daha olması için 20 dolar mı kazanmalıydık?

00:23:27:05 – 00:23:35:02

Chris Bello

Biliyorsunuz, bu etik sorulardan bazıları kesinlikle devreye giriyor. Ve bu, bugün burada konuşmamıza neden olan sohbeti başlattı.

00:23:35:12 – 00:24:01:11

Brady Sarıcı

Evet kesinlikle. İşe yarıyor. Kanıt, puding içerisindedir. Bu. Bu yüzden burada toparlamadan önce birkaç sorum daha var. İlk olarak, taktiksel olarak bahsettiğimiz şeye gelirsek, bu iş nasıl yürüyor? Ve sonra seninle bencilce podcast'in hakkında konuşmak istiyorum. Sanırım işin sanal emlakçı tarafını bir nevi sarmak için ne yapardınız, bir acenteye veya yatırımcıya geleneksel iş modellerinde ne yapmasını önerirsiniz?

00:24:01:11 – 00:24:16:06

Brady Sarıcı

Haftada 40 ila 8000 saat çalışıyorlar. Demek istediğim ilk şey nedir, takvim dışında ne önerirsiniz, hey, işte zamanınızın bir kısmını geri almaya nasıl başlayabileceğiniz veya onları kesinlikle doğru yöne götürmeleri için herhangi bir ilham kaynağı gibi.

00:24:16:06 – 00:24:32:22

Chris Bello

Bu yüzden takvimime göre yaşar ve ölürüm ve bence birçok insan ilk başladığında öğrenecek çok şey var, değil mi? Gerçekten bir Google takvimi veya dijital takvim kullanmıyorsunuz. Kabul ettiğiniz tek Zoom görüşmesinde bir randevunuz olabilir, ancak çoğu insan, Aman Tanrım, bu randevum olduğunu fark etmemiştim, değil mi?

00:24:32:22 – 00:24:55:17

Chris Bello

Takvimimde olduğunu bile bilmiyordum. Kontrol bile etmiyorlar. Bu nedenle, dijital bir takvim kullanmaya başlarsanız, kişisel olarak Google takvimini gerçekten kolay kullanabilmeyi seviyorum. Harika bir uygulamaları var. Bir bilgisayarda kullanımı kolaydır. Bunu her şey için kullan. Bir şey taşınır veya silinirse, onu takviminizden kaldırın. Doğum günü yemeği gibi bir şey eklenirse, onu takviminize ekleyin ve tam orada, zamanınızı nerede harcadığınızı görmenizi sağlayacaktır.

00:24:56:00 – 00:25:10:06

Chris Bello

Çünkü son iki yıla bakıp size belli bir günde bir bayrak yarışı yapıp rastgele bir gün seçebileceğimi söyleyebilirim. Boom. Size o gün ne yaptığımı söyleyebilirim ve ne yapmadığımı da söyleyebilirim çünkü tam anlamıyla takvimde olmayacak. Silinmiş olarak görünecek değil mi?

00:25:10:06 – 00:25:34:09

Chris Bello

Öyleyse bunu yap. Zamanınızı nerede harcadığınızı ve bunun bir araçla birleştiğini görürsünüz. Ama kuralları koyabilirsin, değil mi? Yani bir takvim kullanmıyorsanız, lütfen kendinize bir iyilik yapın, bir takvim zaman bloğu kullanın ve kendinize kurallar koyun. Örneğin benim için hiçbir aramayı cevaplamıyorum bile. En uzun süre saat 1'den önce hiç telefon açmıyordum, bu yüzden içerik oluşturmak, yoğun çalışmaya odaklanmak ve bunun gibi şeyler için bütün bir sabahımız olacaktı.

00:25:34:09 – 00:25:43:08

Chris Bello

Yani sadece bağlıdır. İdeal mükemmel programınız nedir? Bunu bir kağıda yazın ve hayatınızı gerçekten bu mükemmel programı onurlandıracak şekilde inşa edin.

00:25:44:11 – 00:25:52:22

Brady Sarıcı

Daha önce demiştiniz, bir süredir saat 1'den önce değil, orada arama alıyor muydunuz? İnsanlar size ulaşmaya çalışıyor mu yoksa bunu değiştirmek zorunda mıydınız ya da orada ne oldu?

00:25:53:07 – 00:26:14:11

Chris Bello

Evet, kesinlikle açtım. Biliyorum. Sanırım Alex for Mozzie podcast'iydi, şöyle diyordu: Hey, spor salonlarıyla çalışıyordum ve sabah 7'de satış alım görüşmeleri yaptılar. Bu onların tek müsaitliğiydi. Sanki daha esnek olman gerekiyor çünkü bu en önemli şey, değil mi? Yani benim için, bir emlak alım görüşmesi gibi, örneğin o 15 dakikalık emlak tanıtım görüşmesi gibi, onu yeni açtım.

00:26:14:11 – 00:26:32:19

Chris Bello

"Güzel, biliyorsun, on veya 15 dakikalık bir giriş görüşmesi" dedim. Akşam 20:00'de başlayan ve en geç 20:00'da bitenleri almaya hazırım, böylece bana ulaşmaları gerektiğinde potansiyel müşterilerim için en uygun olabilirim. Çünkü insanların meşgul olduğunu biliyorum, tam zamanlı çalışıyorlar. Yani ben de öyleysem, benimle sadece saat 1 ile 4 arasında konuşabilirsin, iyi şanslar.

00:26:32:19 – 00:26:41:11

Chris Bello

Umarım işe yarar. Biliyorsunuz, bu durumlarda fırsatları kaybediyorum ve bu nedenle, bu kullanılabilirliği insanlara sağlamak için biraz daha açmamın tek nedeni bu.

00:26:41:20 – 00:26:51:11

Brady Sarıcı

Peki tamam. Evet. Ve hala o derin iş için zaman ayırıyorsun, ki evet. Dostum, bu kendi başına tamamen farklı bir podcast bölümü olabilir. Bir gün derin çalışma hakkında konuşacağız.

00:26:51:16 – 00:26:52:15

Chris Bello

Evet, çok isteriz.

00:26:53:07 – 00:27:13:11

Brady Sarıcı

Evet. Son olarak, bitirmeden önce, podcast yolculuğunuz hakkında biraz daha fazla şey duymak istiyorum çünkü aslında bu röportajdan önce bunun emlak işinin podcast'te nasıl yürüdüğüne dair iki ayrı konuşma olduğunu düşünüyordum, ancak açıkça görülüyor ki onları entegre ettiniz. gerçekten iyi ve size çok iş getiriyor. Podcast'te bazı gerçekten büyük isimlerle röportaj yapma fırsatınız oldu.

00:27:13:22 – 00:27:21:04

Brady Sarıcı

Bilmek istiyorum, onları nasıl programa çıkardın ya da bu insanları almak için ne yapıyorsun? Ve dinleyiciler için, taktığınız bu isimlerden bazıları kimler?

00:27:21:13 – 00:27:40:18

Chris Bello

Evet, bilirsiniz, Degrassi OC Billie Jean şovda Dan Fleischman, Trevor Mark'ı pazarlıyor, tabii ki Dan Locke'u da düşünüyorum. Bazı büyük konuklar geldi, bazı yazarlar geldi. Ve bu komik çünkü insanlara kulağa olduğundan daha süslü geldiğini söylüyorum ama çoğu zaman insanların yeni bir kitabı çıkıyor ve kitap lansmanını yapıyorlar.

00:27:41:02 – 00:28:02:23

Chris Bello

Kelimenin tam anlamıyla tüm podcast'lere devam etmeye istekliler çünkü bu, kitaplarına daha fazla trafik çekiyor. Böylece, bir kitapla yeni gelen konukları kolayca çekebilir ve "Hey, bende bu podcast var" diyebilirsiniz. 2017'den beri gidiyoruz, 400'e yakın bölüm ve inanılmaz esprili bir kurgu kurduk. Ve aslında, şaşırtıcı bir şekilde, diğer insanların çok etkileneceği bu misafir balinalarından bazılarını indirebilirsin.

00:28:03:08 – 00:28:24:00

Chris Bello

Ve misafirlerimin çoğu aslında DMS'den geldi. Belki başka bir programda birinin podcast'ini duymuşumdur. Gerçekten yankılandım ve dedim ki, Kelsey Graves röportaj yaptığım bir adamdı. Win the House adlı bir YouTube kanalı var. Sevdiğiniz. Ve onu başka bir podcast'te nasıl tükenmiş bir kredi oluşturucu olduğundan ve bu aramaları akşam 22 ve sabah 6'da cevaplamaktan bıktığından bahsederken duydum.

00:28:24:10 – 00:28:45:22

Chris Bello

Ve takipçilerini oluşturmak için her şeyini YouTube'a verdi, bilirsiniz, neredeyse 200.000 abone ve işinin tamamı çevrimiçi. Yani bu, hey, adamım, bunun gerçek olmasını istedim ve açıkça kopyala yapıştır şablonuna benzeyen bir VA'dan gelen bu sahte hazır yanıtlardan biri değil, diye düşünen bir adamdı. Hey, sevdiğin ev seninle bağlantı kurmak için harika olduğunda, Hey Kyle'dı, o belirli podcast'te bahsettiğin şeyle gerçekten yankılandım.

00:28:46:08 – 00:29:01:02

Chris Bello

Ben de o tükenmiş ajanım. Pek çok anlaşmadan bahsediyorum çünkü yaşam tarzımı hayallerimin sonucuna uyacak şekilde nasıl uyduracağımı görmek istiyorum ve onu şova çıkardım. İki hafta sonra, Hey, işte benim e-postam. Ve iki hafta sonra bir podcast sohbetimiz oldu. Onu programıma aldım.

00:29:01:08 – 00:29:10:11

Chris Bello

Yani bunların çoğu, çok fazla değer olmasıyla başlar. Kitleme ekleyebilirseniz, işte bağlantım. Bir zaman planlamakla ilgileniyorsanız ve bunun ne kadar işe yaradığına şaşıracaksınız.

00:29:11:00 – 00:29:16:04

Brady Sarıcı

Ve sen de o kişisel bağlantıyı kurdun. Yani kadromuzu görüyor. Yaptım.

00:29:16:04 – 00:29:16:18

Chris Bello

Ödevim.

00:29:17:04 – 00:29:23:09

Brady Sarıcı

Evet. Tamam, bu kişi benim mesajıma değer veriyor. Bu gerçek bir konuşma olacak. Ve sadece PR için değiller.

00:29:23:21 – 00:29:25:01

Chris Bello

Kesinlikle kesinlikle.

00:29:25:02 – 00:29:35:02

Brady Sarıcı

Beğenmek için mi ulaşıyorsunuz, web sitesindeki iletişim formunda önlerinde Google'ı beğenecek misiniz? Yoksa halkla ilişkiler, yani reklamcılar ile ilişkiler veya bağlantılar mı kuruyorsunuz?

00:29:35:02 – 00:29:54:14

Chris Bello

Evet. Çoğu zaman bu gerçekten doğrudan onlara bir DM'dir. Yani bu örnek, Kyle, daha çok özel bir hesap. Takip talep ettim. Instagram duyarlılığında pek halka açık değil. DM ona, Hey, yaptığın şeyi seviyorum dedi. Açıksanız, hikayenizin programımda olmasını çok isterim. Ve o yerden geldiğimde, bakın, bunu dinliyorum, bununla rezonansa giriyorum.

00:29:54:14 – 00:30:19:02

Chris Bello

Sırf bunu yapmak için ya da halkla ilişkiler için ya da her neyse, şova konuk çekmeye çalışmıyorum. Ve bu gerçekten çınlıyor, bilirsiniz, onlar için öne çıkıyor ve bunu görüyorlar, tamam, bu kulağa harika bir konuşma yapabileceğim ve bir ilişki kurabileceğim biri gibi geliyor. Yani bu işe yarıyor. Ve alternatif olarak, diğer podcast yayıncıları için, dinleyen herhangi bir podcast yayıncısı için, bunu önermek gibi bir podcast takası sunarsanız, bu her zaman harika bir kazançtır çünkü siz bir şey alırsınız ve onlar da bir şey alır.

00:30:19:02 – 00:30:34:06

Chris Bello

Hey, programımda ol, mesajınızı izleyicilerime ifşa edeceğim ve mesajımı izleyicilerinizle paylaşma şansını çok isterim. Böylece ikimiz de birbirimize değer katıyoruz. İkimiz de arka arkaya podcast kayıtları yapabiliriz ve aşağı yukarı aynı aralıkta olduğunuzu varsayarsak, bu ikimiz için de bir kazançtır, değil mi?

00:30:34:06 – 00:30:47:12

Chris Bello

Yalnızca bir bölüm yaptıysanız, Jordan Harbingers podcast'i gibi olmaya çalışmıyorsunuz çünkü bu gerçekten bir fuar gibi değil. Zaten yılda yedi rakamlı sponsorluk seviyesinde. Podcast'inizi geçen hafta başlattıysanız, onu programınıza almayı bekleyemezsiniz.

00:30:48:03 – 00:30:59:06

Brady Sarıcı

Evet kesinlikle. Peki. Bunun iyi bir ipucu olduğunu seviyorum. Benim için bir hatırlatma, şu anki kadromdaki en büyük isim birkaç yıl önceydi ve Essentialism'in yazarı Greg McEwan'dı.

00:30:59:06 – 00:31:00:04

Chris Bello

özcülük. Peki.

00:31:00:15 – 00:31:19:08

Brady Sarıcı

Bilmiyorum. İncil ve Özcülük gibi hayatımı değiştiren sadece birkaç kitap var, bilmiyorum, belki birkaç tane daha. Ama ekibine, web sitesine ulaştım, aynı şey, çok kişisel bir mesaj. Hey, Hayatımı Değiştir adlı bu kitabı okudum. Bunu ekip üyelerine gönderdik ve o, takip kitabı Zahmetsiz için bir promosyon koşusundaydı.

00:31:19:08 – 00:31:29:11

Brady Sarıcı

Ve ekibi bana ulaştı ve Hey, aslında fırsatlar arıyoruz dedi. Ve harikaydı. Kilitledim. Aman Tanrım gibiydim. Ve sonra podcast'e giriyor, 'Peki neden bahsediyoruz? Havuç kim? Biz ne yapıyoruz?

00:31:30:10 – 00:31:49:06

Chris Bello

Çok havalı. Go verici Bob Berg bile, değil mi? Onu da podcast'e aldık. Ve sadece takip ederek, gerçekten öne çıkan DMS sayısına şaşıracaksınız ve en son podcast konferansında, birkaç mesaj alışverişinde bulunduğumuz bir adamla tanıştım ve 'Dostum, web seminerinizi gördüm ve LinkedIn'de mesajlaştık, ama asla takip edemedik.

00:31:49:06 – 00:32:03:17

Chris Bello

Ve bir yıl sonra bu konuşmayı gerçekten yaptık. Bir veya iki hafta, onu podcast'ime aldım, böylece tüm o küçük tohumlar tam bir çember haline gelecek, ektiğiniz tüm o tohumlar geri geliyorlar. Sadece tohumları ekmeye devam edin ve tutarlı kalın ve yapabildiklerinize şaşıracaksınız.

00:32:03:17 – 00:32:24:03

Brady Sarıcı

Bu harika. Ve bunu oldukça önceden kaydediyoruz. Bu bölüm Aralık ayında çıkacak, ancak yayınlandığında podcast'te Bob Burg'u yeni ayırttık. Bunu dinleyen herkes geri dönsün ve Kasım ayındaki Bob bölümünü dinlesin, senin için bulabildiklerim bu kadar adamım. Uzun bir konuşma oldu.

00:32:24:03 – 00:32:40:12

Brady Sarıcı

Bence birçok kişiye yardım ettin. İş modelinizi, bunu nasıl yaptığınızı gerçekten seviyorum. Gerçekten çok fazla zaman kazandınız. Gergin olmadığınızı görebilmenizdir. Stresli değilsin. Ve alıntı yapmadan, yaşam tarzı işinizi tasarlama konusunda gerçekten iyi bir iş çıkardınız.

00:32:41:01 – 00:32:43:17

Chris Bello

Evet. Ve her şey kasıtlı olmakla başlar.

00:32:44:08 – 00:32:52:04

Brady Sarıcı

Evet. Sana son sorum, eğer toparlarsak, adamım, şu anda seni ileriye götüren şey nedir? Mesela, senin için bir sonraki adım nedir? Severim.

00:32:52:04 – 00:33:07:00

Chris Bello

Dostum, harika soru. Ve dürüst olmak gerekirse, bununla mücadele ediyorum ve bu yüzden ayağımı gazdan biraz çektim. Ve ne yapmak istediğimin netliğinden emin değilim. Ve Trevor'ın bahsettiği gibi, bilirsin, pistim gibi bir şekilde görüşüm tükeniyor gibi hissediyorum. Daha büyük bir vizyon bulmalıyım.

00:33:07:00 – 00:33:21:13

Chris Bello

Biraz para kazanmak için orada burada bazı emlakları koşturmak yerine gerçekten tam hız koşabileceğim o beş yıllık şey nedir ki bu, ille de olmamam gereken bir şekilde geldiğimi hissettiğim yer. her zaman bu konuda tutkulu. Ben sadece yapıyorum. Tamam, birkaç anlaşma daha yapayım.

00:33:22:01 – 00:33:45:14

Chris Bello

Şimdi benim için heyecan verici olan bir şeyi nasıl daha fazla yapabilirim? Belki de podcast'i yeniden markalaştırmak ve gerçekten benim yapmak ve çok ciddi olmamak ve tamamen profesyonel olmaya çalışmak, bilirsiniz, gerçekten kendi kişiliğimi daha çok içine katmak. Sanırım bu, Chris Bello'nun kim olduğunu ve bunu yaptığım her şeye gerçekten nasıl dahil edeceğimi ve enerjimi ve dikkatimi bu şeylere nasıl akıtacağımı benimsemek gibi bir yöne doğru gidiyor.

00:33:45:20 – 00:33:57:08

Chris Bello

Bu yüzden umarım bunun biraz belirsiz bir cevap olduğunu biliyorum, ama uzun lafın kısası, gerçekten önümüzdeki 3 ila 5 yıl içinde beni neyin beklediğini anlamaya çalışıyorum, yılda sadece X miktarda anlaşma yapmak ve bunu artırmak dışında %20 değil mi?

00:33:57:18 – 00:34:14:06

Brady Sarıcı

Evet. Hayır, dürüstlüğü ve şeffaflığı takdir ediyorum ve sanırım on Amerikalıdan dokuzunun aynı teknede olması bizim vizyon pistimiz gibi olduğunu düşünürdüm. Birkaç yılda biter. Haklısın. Ama pandemi sırasında herkesin bir noktada tükendiğini düşünüyorum. Sanki, artık ne yapıyoruz?

00:34:14:11 – 00:34:32:15

Chris Bello

Kesinlikle. Kesinlikle. Yaşam koçum, pek çok insanın bir nevi tükenmiş olduğu durumlarda, terimlerin zayıfladığını söyledi. Hepimiz hiç tatil yapmamak için zorluyoruz, bilirsiniz, sadece öğütüyoruz ve her şeyi olabildiğince normal hale getirmeye çalışıyoruz. Ve derinlerde, devam etmeye ve iyimser kalmaya çalışarak kendimizi yerin dibine sokmak gibiyiz.

00:34:32:21 – 00:34:49:07

Chris Bello

Yani söylediği terime bitkinlik deniyordu ve baktım, üzerinde bir tür podcast var, meh, son zamanlarda kendimi çok net hissediyorum ve sanırım pek çok insan bunu anlayabilir, bilirsin? Yani evet, minnettarlığa odaklanma, bu kendime de bir hatırlatma, çünkü gerçekçi olarak hepimizin minnettar olacağı çok şey var.

00:34:49:15 – 00:34:53:18

Chris Bello

Bunu sık sık unutuyoruz çünkü ben, Lambo olduğunda, henüz bir Lambo'm yok. Beğenmek.

00:34:55:02 – 00:35:13:23

Brady Sarıcı

Evet, minnettarlığa odaklan. Ve sonra bir noktada buna sadece gülüyoruz ve Müthiş Adam'la iyi geçiniyoruz, insanlar sizi nerede bulabilir? Her zaman podcast'iniz hakkında konuştuk. Girişimci Podcast'i, Motivasyon podcast'i, adı bu, o yüzden gidip It's Great podcast'ini dinleyin. İnsanlar sizi başka nerede bulabilir ve sizinle bağlantı kurabilir?

00:35:14:05 – 00:35:32:11

Chris Bello

Evet teşekkürler. Brady Yani en iyi yol, Boy E Slocombe'da olduğu gibi Chris Bello'ya, e-ticarete veya ISP'ye giderseniz, beni bulabilir, tüm yaşam izleyicimi alabilirsiniz, benim ücretsiz şeyim. Sistemlerimin nasıl çalıştığını görebilirsiniz. İnsanlara kelimenin tam anlamıyla beni hackleyebileceğinizi, ücretsiz olanı alabileceğinizi ve e-posta sıramın nasıl çalıştığını görebileceğinizi söylüyorum.

00:35:32:11 – 00:35:49:09

Chris Bello

Hangi e-postalar? Geçmişte eylem çağrılarımı aldınız. Ayrıca, bugün bahsettiğimiz bu otomasyonlardan bazıları hakkında daha yakın zamanda oluşturduğum emlakçılar için ücretsiz bir eğitimim var. Yani bu benim web sitemde de var ve ben de en çok Instagram'da aktifim. Chris Bello Underscore, beni orada bulabileceğiniz en iyi yer.

00:35:49:23 – 00:36:06:23

Brady Sarıcı

Mükemmel. Kulağa iyi geliyor. Pekala, konuklarımıza dinleyicilerimize go huni hack Chris Christie'yi teklif ettiğiniz için teşekkür ederiz. Bu. Bunun hakkında konuşmak istersen, bana e-posta gönder.

00:36:06:23 – 00:36:20:20

Brady Sarıcı

Care.com'dan Brady. Bunun hakkında sohbet etmeyi ve düşüncelerinizi duymayı seviyorum ve herkesi dinlediğiniz için teşekkürler. Bundan bir değer aldıysanız, bu bölümü çok takdir ettiğim bir arkadaşınızla paylaşın. Daha fazla kişinin podcast'i bulmasına yardımcı olur. Harika bir hafta geçiriyorum. Chris, bize katıldığın için teşekkürler dostum.

00:36:20:22 – 00:36:22:03

Chris Bello

Sen de. Teşekkürler Brady.

00:36:22:11 – 00:36:36:15

Brady Sarıcı

Herkesi gör.

Chris Bello Hakkında:

Chris Bello, Tedarik Zinciri Yönetimi geçmişine sahip, en çok üreten bir emlakçıdır. Bu benzersiz karışım, hem kendi işinde hem de ülke çapındaki emlakçıların işlerinde verimliliği nasıl artıracağını anlamasına yardımcı oldu.

Bu sistemler o kadar iyi çalışıyor ki, Mart 2021'de nişanlısıyla birlikte Denver'a taşındığı için Teksas'taki müşterilere %100 uzaktan yardım ediyor ve işlemleri kapatıyor.

Chris boş zamanlarında yürüyüş yapmayı ve dışarıda olmayı seviyor. Ayrıca, 1,8 milyondan fazla genel indirme toplayan Girişimci Motivasyonu Podcast'ine de ev sahipliği yapıyor.