2023 年多户家庭发展机会​​ w/ Daniil Kleyman | 市场收获 3/23

已发表: 2023-03-14

订阅每周获取 CarrotCast!

在 iTunes 上订阅在 Google Play 上订阅在 Spotify 上订阅

如果您是想要参与多户住宅开发的批发商或脚蹼商,本集适合您。 丹尼尔·克莱曼 (Daniil Kleyman) 谈到了他为 GC 和为复式公寓以及后来的大型商业地产筹集资金所采取的重要步骤。 我们讨论了建筑规格住宅与商业地产的投资回报率以及 Daniil 在他的市场中看到的机会。 享受!

本集中提到:

与 Daniil 联系:RehabValuator.com

关于开发的深入内容:https://www.youtube.com/@RehabValuator

在 CarrotCast.com 上观看更多剧集


剧集成绩单(这是机器人胡萝卜的自动成绩单——请注意错别字)

00:00:00:01 – 00:00:27:12

丹尼尔克莱曼

出租方。 这些天我真正关注的是一流的产品,以便建立基础。 考虑到成本,你几乎别无选择,只能专注于 A 级产品,因为这是唯一一种可以为你提供可支持建设成本的租金的产品。 但即使在建设成本失控之前,我也很快意识到很多问题都是管理上的难题。

00:00:27:12 – 00:00:44:14

丹尼尔克莱曼

很长一段时间以来,我的注意力都集中在经典产品上。 我们建造了非常好的东西,吸引了非常好的租户,这些租户开始支付非常高的租金,这反过来又让我能够建立一个可扩展的投资组合。

00:00:48:27 – 00:01:11:23

布雷迪温德

朋友们,欢迎回到 Kurt Cass 播客。 我是你的主持人 Brady Winder,这是一个播客,我们可以帮助你进行在线营销,这样你就可以建立一个自由和有影响力的企业。 每个月的第二个星期二是我们的市场收获期,我们会为大家带来凯络幕后的数据,房地产行业的数据,我们会请来一位专家,来聊聊我们平时不聊的话题。播客。

00:01:11:23 – 00:01:26:03

布雷迪温德

因此,与在线营销稍有不同,我们可以谈谈正在发生的事情,不同的相关房地产行业话题。 因此,我将花几分钟查看我们的数据,但首先我想开始,向您介绍我们的客人 Dana CLAMAN。 欢迎加入,伙计。

00:01:26:05 – 00:01:28:01

丹尼尔克莱曼

你好吗? 谢谢。 很高兴来到这里。

00:01:28:14 – 00:01:49:22

布雷迪温德

是的,绝对。 好吧,我将在这里快速浏览一下我们的数据,然后我会把它交给你做一个介绍。 然后我们今天要谈论多户家庭。 因此,2023 年的多户家庭趋势和机会以及我将在他的市场上看到的东西,这将是一次有趣的对话。 非常快,在 Carat 的幕后,我们已经几个月没有这样做了。

00:01:49:22 – 00:02:12:10

布雷迪温德

我们上个月跳过了,据悉,我可能不会参加接下来的一两次。 在接下来的两周内,我随时都有孩子。 谢谢。 所以特雷弗会回来,所以你会听到特雷弗的消息。 他已经离开播客一段时间了,他将与你们一起深入、深入地研究数据,希望我的共同主持人泰勒也能尽快加入我们。

00:02:13:20 – 00:02:53:07

布雷迪温德

无论如何,访客,我们在 CARAS 的幕后看到的访客,积极的卖家来护理网站一直在稳步下降,下降幅度不大,但在过去九个月左右的时间里略有下降,9 到 12 个月,有四个两个原因,一个是谷歌可能会在 2022 年更新,你知道,一些排名会受到影响,这不是我想说得很清楚的,这不是我们看到的关心问题,但是这是互联网范围内的,你知道,多个行业,这主要是企业,没有很好地设置其个人资料的网站。

00:02:53:07 – 00:03:16:28

布雷迪温德

这就是他们的专业知识、权威和信任。 他们是最有效的。 基本上,这只是说那些没有发布高质量、独特、相关内容的人,他们的排名受到去年谷歌更新的一些影响。 不过,这有点双重打击。 那些与利率相关的人,你知道,显然到去年,卖家更多地坐在场边。

00:03:16:28 – 00:03:36:18

布雷迪温德

所以游客减少了。 好消息是,我们看到的线索在本月比上个月增加了 5.9%。 所以这很好,因为它显示了我们的预期,即我们正在走出冬季低迷,并朝着我们通常在春季看到的那种提振前进。 这就是我们看到的线索。

00:03:37:06 – 00:04:18:12

布雷迪温德

这是令人鼓舞的,我们预计会看到,当市场发生重大变化时,人们通常需要几个月的时间才能冷静下来。 但我们看到更多的卖家兴趣。 因此,我们确实预测随着时间的推移会看到更多的卖家兴趣,并且应该会看到更多的潜在客户。 但就访问者和潜在客户而言,他们来自哪里,你知道,社交媒体或者他们正在搜索有机的、有机的和直接的,直接的意思是人们直接进入某人的帐户成员、网站,直接进行有机搜索,继续是当前会员的生计远远高于付费搜索、社交媒体之类的东西。

00:04:18:18 – 00:04:48:16

布雷迪温德

因此,人们仍在引入线索。 然后就转换率更高的转换率而言,同样的事情。 有机搜索的转化率继续高于付费社交、直邮、电子邮件等。 是的,就是这样。 我要谈的唯一一件事,看看它是否在这里,我要谈的唯一一件事,如果你对此有任何想法,那就是库存。

00:04:48:28 – 00:05:04:19

布雷迪温德

你知道,我们是今年 1 月 20 日和 23 日。 我们在市场上有 625,000 套活跃房屋。 它不完全是两倍,但接近去年 1 月的两倍。 关于那个人的任何想法以及发生了多少巨大变化?

00:05:04:29 – 00:05:41:04

丹尼尔克莱曼

你知道,它发生了巨大的变化,但它偏离了一个非常低的基线。 非常低的基线。 我的意思是,一年前我们没有存货。 是的。 而且我知道,老实说,我没有仔细看这个国家数据。 我几乎不为自己的市场看它。 我们卖房子。 但我知道在当地,我们仍然没有足够的库存,所有投放市场的东西,除非它不合理或形状糟糕,否则它正在销售。

00:05:41:24 – 00:05:50:27

丹尼尔克莱曼

所以,你知道,我们国家仍然存在住房短缺问题,而且由于利率的原因,情况并没有好转,因为房屋建筑商又回来了。 嗯是的。

00:05:51:18 – 00:06:09:23

布雷迪温德

是的,这很有趣。 我们做了一集,我想我们最后一次市场收获是在两个月前。 我们为此做了一集。 就像要消除这种差距需要什么,住房短缺。 是的,那里有很大的差距需要填补。 但无论如何,是的,请告诉我们一些你的工作。

00:06:09:23 – 00:06:16:29

布雷迪温德

你在胡萝卜的生态系统中呆了很长时间,并且是 Trevor 的老朋友。 伙计,你的交易是什么?

00:06:16:29 – 00:06:21:09

丹尼尔克莱曼

是的,首先,恭喜孩子。 这太妙了。 所以你的第一个。

00:06:21:18 – 00:06:27:08

布雷迪温德

第二,我们有一个八岁的儿子,差距很大。 故意的差距。 但是,是的,兄弟。

00:06:27:08 – 00:06:35:13

丹尼尔克莱曼

不,那太棒了。 我哥哥和我相差九岁,在他生命的最初 20 年里,我们互相憎恨。 然后我们成了真正的好朋友。

00:06:35:21 – 00:06:36:22

布雷迪温德

听起来不错。 是的。

00:06:36:27 – 00:07:06:07

丹尼尔克莱曼

这太棒了。 恭喜。 我有,我自己有三个,他们的年龄都非常接近,这每天都会产生自己的疯狂。 但我住在弗吉尼亚州的里士满。 那是我的房地产业务所在地。 我现在的业务主要集中在开发领域。 所以我们有一个房屋建筑部门,我们在那里建造和销售规格房。

00:07:06:07 – 00:07:27:18

丹尼尔克莱曼

但这只是我业务的一小部分。 我们每年可能会做 12 到 20 间房子。 我的大部分精力都放在为我的租赁投资组合建立长期资产上。 所以我开发多户住宅,他们开发混合用途项目。 他们开发的项目主要是公寓,然后我们将在一楼或大楼的拐角处有一个零售部分。

00:07:28:13 – 00:07:56:03

丹尼尔克莱曼

所以我的租户包括餐厅、果汁吧、瑜伽馆、鸡尾酒廊、联合办公空间。 我们有一家餐厅实际上明天试营业,另一家餐厅。 所以我对这类项目充满热情,因为混合用途开发通常允许我们创建适合步行的社区。 它使我们能够在我们的建筑物内创造便利设施,然后为我们的租户提供服务。

00:07:56:12 – 00:08:11:03

丹尼尔克莱曼

所以这就是我非常热衷的那部分业务。 但我的重点是建立长期资产。 而且,你知道,我做任何事情,从建造复式公寓到现在我们正在建造一个 130 单元的公寓大楼,以及介于两者之间的一切。

00:08:12:00 – 00:08:18:01

布雷迪温德

我是不是很好奇上下文,里士满是不是很流行? 它增长得很快吗?

00:08:19:11 – 00:08:57:23

丹尼尔克莱曼

我们一直在成长,甚至在 COVID 之前和 COVID 期间,我们是人们向南迁移的一大受益者。 正确的。 人在动。 每个人都搬到佛罗里达州。 但是有些人厌倦了一直开车到佛罗里达州,然后他们就停下来搬到弗吉尼亚州。 不,撇开所有笑话不谈,我们已经有大量来自北弗吉尼亚、华盛顿特区、巴尔的摩的人涌入,他们现在能够远程工作,或者厌倦了高昂的生活成本。

00:08:57:23 – 00:09:19:06

丹尼尔克莱曼

有些人厌倦了交通和我做生意的地方。 我们拥有优质的生活,一切。 住房还是比较实惠的。 因此,人们从南方搬到南方,人们从那里搬到南方,他们的价格比他们习惯的要便宜得多,同时实际上推动了我们的市场上涨。

00:09:19:26 – 00:09:40:06

布雷迪温德

所以,Dana,你在混合用途的住宅和商业方面以及新的规格住宅中,你如何确定将投资投入何处,比如你是否想更多地进入住宅而不是商业? 然后我不知道是否完全供应你,但你是否正在考虑不同的,你知道的,ABCD 课程或市场?

00:09:41:26 – 00:10:05:20

丹尼尔克莱曼

这是一个很好的问题。 所以在租赁方面,我真正关注的是甲级产品。 现在这很有趣,因为现在为了建立基础,考虑到东西的成本,你几乎别无选择,只能专注于一流的产品,因为这是唯一一种可以为你提供可以支持建设成本的租金的产品。

00:10:06:12 – 00:10:30:27

丹尼尔克莱曼

但即使在建筑成本失控之前,我的偏好和我们有一家内部物业管理公司来管理我们所有的资产,因此我们是垂直整合的。 但是我的,我的,你知道的,当我 15 年前开始的时候,我有一些学生宿舍,我有一些第八节的租金,我很快意识到很多痛苦都是管理上的头痛,可能是一场噩梦。

00:10:30:27 – 00:10:55:12

丹尼尔克莱曼

所以我很长一段时间的关注点都在经典产品上。 我们建造了非常好的东西,吸引了非常好的租户,他们开始支付非常高的租金,这反过来又让我能够建立一个可扩展的投资组合,因为我们可以快速发布这些房产。 我们的租金是在每个月的第一天收到的,他们一直租着,营业额很低。

00:10:55:26 – 00:11:22:18

丹尼尔克莱曼

我们的租户非常善待他们的财产,你知道,我已经有十多年没有驱逐过任何人了。 在可能相同的时间内,我什至不必威胁要驱逐租户。 我们 100% 出租,通常在每月的第一周内收取 100% 的租金。 不可避免地,总会有人遇到一点困难,需要几天时间才能赶上。

00:11:22:18 – 00:11:44:17

丹尼尔克莱曼

但我的意思是,我是,你知道,这是我真正想要扩展的投资组合,然后我们不介意管理和坐在我办公室的物业管理人员,他们为产品感到自豪我们投放市场的。 他们很自豪能够带领潜在租户穿过这些单元。 他们为我们建造的那种建筑感到自豪。

00:11:44:17 – 00:12:07:20

丹尼尔克莱曼

因此,我的重点是 A 类。 再一次,具有讽刺意味的是,我的意思是,如今如果你要建立基础,你真的别无选择。 全国范围内出现的一切都是有原因的,那就是多户住宅。 这是旧的 A 级东西。 除非你获得低收入住房税收抵免并且你得到政府的补贴,在这种情况下你可以负担得起。

00:12:07:20 – 00:12:34:10

丹尼尔克莱曼

但除此之外,如果你在做,你知道,如果你没有得到补贴,你就是在建造粘土,你别无选择。 您推出的 A 级产品必须获得 A 级租金。 这就是该国目前几乎所有的建设管道。 这样就可以回答您关于租赁产品的问题。 我们推出了多少规格产品,我们建造了多少房子来出售。

00:12:34:29 – 00:13:04:06

丹尼尔克莱曼

是的,我们关注市场。 我们关注利率,我们关注买家的需求。 有一阵子我被吓坏了,因为可能我们曾经拥有的最大的管道是在过去四个月里我们正在建设的,考虑到利率的变化以及人们大喊悲观和厄运,我知道,有一个有几个月的时间,我有点害怕,因为我们建造的房子比以往任何时候都多。

00:13:04:06 – 00:13:42:00

丹尼尔克莱曼

去年 11 月、12 月,买家需求直线下降,对吗? 它只是死了。 但情况在 1 月份出现反弹。 到目前为止,我们在市场上投放的所有东西,以及过去 30 天内他们关闭了 3 次的所有东西都已售出。 它卖得很快。 我不能代表全国各地。 我不能代表其他市场。 但是我们在当地看到的是,如果你在一个相对好的位置建造一个好的产品,因为现在买家少了,买家对他们购买的东西更加挑剔,如果你在一个相对好的位置推出一个好的产品如果您不尝试正确推动市场。

00:13:42:00 – 00:14:02:16

丹尼尔克莱曼

一年前我们所做的是将产品投放市场,然后我们说,嘿,我认为它值 50。让我们看看我们是否能以 85 的半价获得得到85,对吗? 你不能再那样做了。 你不能对事物定价不切实际,因为它们会让你陷入困境。

00:14:02:16 – 00:14:23:14

丹尼尔克莱曼

是的。 因此,如果您要推出好产品,如果您要在没有任何重大危险信号的相对较好的位置推出好产品。 如果您以合理的价格列出商品,我们看到的是所有商品仍在销售。 现在,再一次,全国各地都有过热的市场,现在已经不再是这样了。

00:14:23:19 – 00:14:51:16

丹尼尔克莱曼

但是,你知道,市场现象的美妙之处在于它总是相当平稳,对吧。 它并没有在房地产繁荣时期变得疯狂。 在 oh 8 衰退期间,它并没有在下降的过程中发疯。 与 Phenix 等地相比,它一直是一个相当稳定的市场。 那是疯了还是奥斯汀,对吧? 是的。 你知道,这只是经历然后就过去了,并且非常迅速地冷却下来。

00:14:51:16 – 00:15:01:12

丹尼尔克莱曼

我喜欢市场,因为它,它,它定期有意义。 而全国其他一些市场则非常不稳定。

00:15:01:19 – 00:15:11:03

布雷迪温德

是的。 泰勒福特,我们的共同主持人,他参加了我在图森做的最后一场比赛,他经历了疯狂的高潮和低谷。 秋千很疯狂。

00:15:11:03 – 00:15:12:20

丹尼尔克莱曼

就在那里。 是的。

00:15:13:08 – 00:15:30:25

布雷迪温德

所以,你知道,我对多户家庭很好奇,但更多的是过去的混合。 我喜欢在城镇中漫步,就像您在谈论真正适合步行的地方一样。 发生了太多事情。 明年,你们在里士满看到了什么样的多户混合用途机会?

00:15:30:25 – 00:15:52:10

丹尼尔克莱曼

所以我有,你知道,我有一堆项目正在筹备中,还有其他混合用途,我再次意识到,如果你只是听新闻,如果你注意在过去的五、七年里,所有的,你知道的,谈话的负责人,你知道,零售业的零售商,这不是真的。

00:15:52:16 – 00:16:14:24

丹尼尔克莱曼

正确的。 人们总是想去餐馆,人们总是想去当地的社区便利设施。 现在,位置有很大的不同。 所以有些地方我正在建造公寓,但我不会混合使用,因为在那里开展业务是没有意义的。 人流量不够,车流量也不够。

00:16:15:10 – 00:16:45:09

丹尼尔克莱曼

这是多户家庭的好地方,混合使用的糟糕地方。 因此,当我们找借口时,我们对位置的选择要比使用常规的多户型产品要多得多。 但我相信,在全国各地仍有充足的机会在合适的地点建设混合用途项目,因为人们可能比以往任何时候都更希望步行方便。

00:16:45:20 – 00:17:08:12

丹尼尔克莱曼

嗯嗯。 一切。 一切都在朝着密度方向发展,对吧? 就像,我们不是,我真的相信我们不会从每个人都想要的郊区和死胡同时代回来,对吧? 这个国家有很大一部分人希望住在磁化的、适合步行的社区。 全国有很多城市缺少你。

00:17:09:09 – 00:17:09:18

丹尼尔克莱曼

是的。

00:17:10:00 – 00:17:25:06

布雷迪温德

哦对不起。 我想问你是否看到了自大流行以来出现的这种趋势,从每个人都被完全隔离,留在隔离区到现在,嘿,我们想出去走走或在附近走走,这是否非常引人注目?这样做是有好处的。

00:17:25:22 – 00:17:49:18

丹尼尔克莱曼

你知道,当大流行实际上是 25,000 平方英尺的混合用途项目时,我正处于一个 20,000 平方英尺的混合用途项目的中间,就在大流行发生的时候。 我们从来没有看到它掉下来。 因此,我们在 2020 年 5 月开始了该项目第一阶段的一些工作,就像锁定是硬核的时候一样。

00:17:50:06 – 00:18:20:05

丹尼尔克莱曼

是的。 我大楼里开张的其中一家企业是一家果汁吧。 对于大流行来说,这是一项完美的业务,因为它主要是一个很小的空间。 这主要是结转权。 他打开了他们在一个完美的时间打开了,我们从未见过。 所以我个人猜想我想告诉你的是我从来没有去过我们活跃的社区。

00:18:20:05 – 00:18:38:24

丹尼尔克莱曼

我们从未真正看到需求下降。 即使在大流行期间,人们也想去人们想去的地方。 只是他们正在做的事情发生了变化,因为也许他们没有在很多人周围的大餐馆里坐下来,但他们仍然想去喝杯咖啡。 他们仍然想去喝果汁或冰沙。

00:18:38:24 – 00:19:01:28

丹尼尔克莱曼

他们想去取一顿饭。 所以我们所做的大部分零售开发都是​​小空间,对吧? 我不做这些。 如果你去郊区的购物中心,他们有五、六、7000 平方英尺的餐厅。 正确的? 但我们不做那些事。 我喜欢做的是做小赌注。

00:19:02:15 – 00:19:31:21

丹尼尔克莱曼

所以我们的平均零售面积是 1000 到 1200 平方英尺。 所以现在我们刚刚完成了该项目的第二阶段,该项目还有 5000 平方英尺的商业空间,里面有六个租户。 哇。 是的。 这意味着这些租户的开销较小。 他们每平方英尺的收入比在一栋真正的大建筑里要多。

00:19:31:21 – 00:19:59:17

丹尼尔克莱曼

正确的。 大空间。 而且,如果其中之一没有解决,我们也不会空着 5000 平方英尺。 所以我们刚刚完成的项目有一个冰淇淋店和一个完整的生产厨房,它有一个办公室,它有一个 1000 平方英尺的联合办公空间,可以容纳 22 张桌子,不要问我如何,但是,你知道,他们准备开一家拉玛面馆,主要是外卖。

00:20:00:17 – 00:20:23:23

丹尼尔克莱曼

然后那里有一个 1200 平方英尺的鸡尾酒酒廊。 这就是我真正喜欢这项业务的原因之一,因为我们可以管理租户。 我有一栋公寓楼,楼下有一群商业租户,我要真正策划谁进入那里,并确保这些企业不仅仅是可以呼吸和支付租金支票的人。

00:20:23:23 – 00:20:53:22

丹尼尔克莱曼

我想确保这些企业和我租户的许多企业都在我的社区的记忆中,它们成为一个吸引人的地方,并帮助我租用那栋楼里的公寓,因为我们在那栋楼里也有 21 套公寓。 所以这就是我最喜欢这项业务的部分之一是能够将租户放在一起,这使得它非常互补,但只是大大增强了附近的街区。

00:20:53:22 – 00:21:09:00

丹尼尔克莱曼

你现在开车经过那栋楼,尤其是当夏天天气变暖的时候,你只会看到街上的活动,人行道上的人,人行道上的人,人行道长椅上的桌子旁的人,吃着冰淇淋。 这很酷,因为是你。 你可以看到差异。

00:21:10:15 – 00:21:23:05

布雷迪温德

是的,我喜欢那个。 我喜欢你描述的方式。 我喜欢你谈论如何做,你知道,做小赌注,你知道,一个 5000 平方英尺的租户,租户喜欢,你知道,你有点搞砸了。

00:21:23:05 – 00:21:43:26

丹尼尔克莱曼

是的,你就是,你是,你是,缺点是零售的缺点,当我说零售时,你知道大多数人在想到零售时,他们会像商店一样思考。 当我们说零售时,我指的是餐厅和咖啡馆,对我来说可能意味着办公室,所有这些我都扔进了零售桶,让我们称之为商业。

00:21:44:12 – 00:22:08:06

丹尼尔克莱曼

是的。 商业的缺点是,你知道,当事情好时,事情就很好。 当那些租户在那里时,他们会在那里待很多年。 正确的? 我有过这家餐厅,这是我的第一个商业租户,他们现在可能已经开业 10 年、11 年了,而且他们做得很好。 好的。 所以当那很好的时候,那很好。 那些租户在那里呆了很长时间。

00:22:08:06 – 00:22:31:00

丹尼尔克莱曼

他们付房租。 它通常是三重净租赁,这意味着这些租户负责自己的维护。 他们支付自己的房地产税份额,而保险对他们的管理很少。 所以当事情好的时候,他们就很棒。 问题是当这些租户在某个时候不可避免地全部离开时,好吧,我希望不会持续很长时间。

00:22:31:00 – 00:22:48:16

丹尼尔克莱曼

对我来说,住公寓可没那么容易。 如果有人搬出我的公寓,我可以做广告。 我可能需要粉刷一下,但明天可能会有人搬进来。商业空间更难填补,因为你知道,你必须找到合适的租户。

00:22:49:03 – 00:23:10:20

丹尼尔克莱曼

您必须使租户有资格。 然后,您必须确保该空间适合租户。 如果该空间不适合租户,那么您将再次翻新该空间,并为该租户提供所谓的领带津贴,即站立空间和津贴。 因此,更换这些租户要复杂得多,而且不可避免地要花钱。

00:23:11:12 – 00:23:32:01

丹尼尔克莱曼

所以这是一把双刃剑,对吧? 当事情好的时候,事情就会变得美好,不可避免地会有一段时间事情会变得不那么美好。 但是你为此存了钱,你为此存了储备金,所以当这种情况发生时你不会,你已经做好了准备。 毫米。

00:23:32:12 – 00:23:44:03

布雷迪温德

是的。 而且你也没有制造,你没有建造和设计非常具体的超级利基属性,你让它们对零售开放,这样你就知道了。

00:23:44:25 – 00:24:07:15

丹尼尔克莱曼

在大多数情况下,我的意思是我们刚刚又完成了,我们正在完成这个,这个,我们的一个租户正在投入 2000 平方英尺的建筑物。 他们正在建立一个非常非常高端的鸡尾酒酒廊和带共用厨房的拉面店。 是的。 他们从头开始建造那个空间,这意味着它只是砾石地板、砾石、地板上的砾石和四堵墙。

00:24:07:15 – 00:24:27:26

丹尼尔克莱曼

因此,整个构建非常符合他们的确切需求和设计。 让某人进来并简单地接管他们的空间将是一项挑战。 是的,但与此同时,他们在自己的游戏中拥有如此多的皮肤,你知道,而且,他们是非常优秀的运营商。 他们将在很长一段时间内取得成功。

00:24:27:26 – 00:24:45:12

丹尼尔克莱曼

当他们离开的时候到了,我们会大大贬值建筑物,我们会从中赚很多钱,我们会削减支票并咬住任何成本,你知道,需要更换他们和其他人。 那会很棒。

00:24:46:10 – 00:24:46:17

布雷迪温德

是的。

00:24:46:17 – 00:24:47:26

丹尼尔克莱曼

这就是游戏的本质。

00:24:48:17 – 00:24:55:11

布雷迪温德

我想去那里,我很想现在就去拉面店和鸡尾酒廊。 就像,那是我的城市。

00:24:55:11 – 00:25:08:03

丹尼尔克莱曼

这是一个很棒的组合。 你知道,你进去,就在那里。 你必须等待才能得到拉面。 你去隔壁喝一杯,反之亦然。 他们会做得很好。

00:25:08:21 – 00:25:40:28

布雷迪温德

棒极了。 所以在我们结束之前我想问你一件事,只是因为我们想为了时间而缩短节目。 我想问你更多关于你过渡到多家庭的问题。 我的意思是,我们可以花几个小时讨论这个问题,但让我把它归结为两个领域,我想问你,你知道吗,你正在过渡到,你知道,进入更多的商业地产,火星组合,使用,专业,更高水平的投资,而不是你,你知道的,那些从事固定翻转和批发的人。

00:25:41:10 – 00:25:56:23

布雷迪温德

当您开始进行这些较大的交易时,您做过的两件最有帮助的事情是什么,或者您在人际关系领域做过的最有帮助的事情是什么? 那么网络是什么样的呢? 然后在金融领域,比如它是储备还是你为实现这种转变所做的两件事是什么?

00:25:57:18 – 00:26:27:00

丹尼尔克莱曼

所以我,我想说对我最有帮助的事情就是慢慢地走出去,这意味着我,我正在装修独户住宅,我并没有有一天突然醒来说,我想建造 131 公寓楼. 你可以吗。 我想你可以。 你可以去筹集大量外部资金,找到一些优秀的承包商和工程师,而且,但你是在用别人的钱来学习。

00:26:27:09 – 00:26:44:11

丹尼尔克莱曼

所以对我最有帮助的事情之一就是我进化得非常缓慢。 我正在翻新单户住宅,然后他们决定建造一栋单户住宅。 他们建了一个复式,他们建了一堆复式,他们和他们亲眼看到了它们,这样他们才真正知道我在做什么。 然后。

00:26:44:11 – 00:27:04:29

丹尼尔克莱曼

然后他们建造了一座四单元大楼和一座六单元大楼。 然后我们建造了一座有 14 个单元的大楼。 所以我,我提出了我想慢慢做并有机地成长的观点。 这让我建立了我的知识库和信心,并解决了你的实际问题。 这也给了我充足的时间来建立与当地贷方的信誉。

00:27:04:29 – 00:27:27:01

丹尼尔克莱曼

我们与当地社区银行有很多业务往来。 他们不是凭空冒出来帮助其中一家银行的。 就像,我需要 2000 万美元,你知道的,我通过借少量的钱与这些银行家建立了长期的往来记录,然后还钱,或者,你知道,这是我保留的财产,每月。

00:27:28:12 – 00:27:53:23

丹尼尔克莱曼

这也让我能够与分包商建立良好的长期关系。 你知道,他们已经在他们的项目中工作了很多年,我们相互了解并相互信任。 因此,就人际关系而言,资本非常重要。 与私人放债人或只用您自己的一点现金进行住宅交易很容易。

00:27:54:07 – 00:28:23:19

丹尼尔克莱曼

当你进行更大规模的开发时,你将需要机构资金,你将需要银行,你将需要你将需要银行或像贷方这样的银行。 所以我随着时间的推移建立的关系是通过执行一些交易并逐渐增加它们。 所以。 所以你问我关于财务的问题,你问我关于人际关系的问题。

00:28:23:19 – 00:28:50:26

丹尼尔克莱曼

所以,所以这些是相互关联的,对吧? 你应该进行更大规模的开发。 你需要两件事。 做任何类型的大型房地产交易都是非常简单的人。 所以你需要公平,你需要它吗? 没有 100% 融资这样的事情。 当你进行大规模开发时,对,你将需要参与游戏,而这可以是你用自己的钱带来的游戏中的皮肤。

00:28:50:26 – 00:29:15:20

丹尼尔克莱曼

或者您可以引入为您的交易贡献股权的有限合伙人,对吗? 所以对我来说,我不喜欢筹集大量外部资金。 So for me, it's also been helpful to kind of slowly ramp up my own finances so that I'm able to execute larger deals without going out there and raising money from 50,000 people.

00:29:15:20 – 00:29:16:00

Brady Winder

是的。

00:29:16:26 – 00:29:39:28

Daniil Kleyman

But again, that's a personal preference, right? There are other investors that very successfully syndicate deals and they go out and they raise all of their money from outside investors and then they bring a bank lender to contribute the remaining portion of it, you know, whatever, it's 70% of the deal and they can execute deals that way. Um, they just, it just depends on what your preferences.

00:29:40:13 – 00:29:45:09

Brady Winder

是的。 And what, you know, how much bandwidth you have, how much stress you want to take on, you know.

00:29:45:27 – 00:30:09:26

Daniil Kleyman

是的。 And you know what I always tell people because we meant there, we meant there are a lot of people and we meant there people trying to get into, into development. There are larger scale deals. Having an operating business that's separate from your long term investment or development business is helpful. So there is a reason why we, for example, build spec houses to sell.

00:30:10:07 – 00:30:34:20

Daniil Kleyman

It's not my primary focus. It's not where my passion lies, right? I'm very passionate about building the long term portfolio, but being able to build 12, 15, 20 houses a year and sell them and generate a healthy amount of profit, then creates a piggybank for me and generates my own equity internally that can roll over into long term projects.

00:30:35:13 – 00:31:01:28

Daniil Kleyman

So the more of those deals I do, the less money I have to raise from partners or from outside investors. So if you can have an operating business of some sort that generates operating cash and profits and use that to fund your long term investments, that's always helpful. And banks like to see that as well, Right? So many investors and so many developers, they don't have two pennies to scrape together.

00:31:01:28 – 00:31:26:26

Daniil Kleyman

It's all coming from outside sources. 是的。 If you can show your lender that, look, I've got a separate business that has a history of generating profits, you're going to be much more likely. It's going to be a lot easier for you to secure financing because banks, when they finance deals, whether they be small or large, they don't just look at what you have.

00:31:27:21 – 00:31:48:18

Daniil Kleyman

They look at what are you able to get if things don't go according to plan, if things if, if brought out, if your project goes over budget, if if unforeseen things happen, you know. A Yes. 你现在有什么? Do you have reserves, you have liquidity, but it also helps them to show that I'm able to generate more cash.

00:31:49:04 – 00:31:56:19

Daniil Kleyman

I'm able I'm able to create more money to tackle situations that may arise, that may sink the deal. 那有意义吗?

00:31:56:29 – 00:32:15:15

Brady Winder

是的,绝对。 I mean, and I appreciate the the context in your journey there and really the patience, because I think a lot of, you know, I see a lot of investors look like, oh, I love to get into multifamily or I love to get into commercial. And to them it's it's what you describe. The other scenario of like you go from flipping a house to building 130 unit complex.

00:32:15:15 – 00:32:35:00

Brady Winder

And so, you know, like how you kind of break that down and start to build trust with people. And you can answer my two questions with one response of like go slowly, you know, you build those relationships, you're not taking big bets, you're making smaller ones and building those relationships with the banks and the the subcontractors as well.

00:32:35:00 – 00:32:55:19

Daniil Kleyman

You're also just you know, you're I mean, if you're going to play with other people's money, you need to fake it till you make a thing is fine if you're playing with your own dough, right? 是的。 But there's so many people out there that are faking till they make it with other people's money. And that's the responsible. 是的,对。

00:32:55:19 – 00:33:14:18

Daniil Kleyman

I mean, there is. And there is a lot of people that are jumping into, you know, syndications and they're buying apartment buildings and they don't know what they're doing. But it's it's not hard to raise money these days. I just had this conversation with a friend of mine the other day. It's very easy to raise capital from people who don't know what they're doing.

00:33:14:18 – 00:33:26:25

Daniil Kleyman

There's so much gullible money out there that if you are unethical and unscrupulous, you can go out there and raise a ton of cash. But you need to be a steward, a responsible steward of that money.

00:33:27:08 – 00:33:52:22

Brady Winder

是的。 So my last question and we'll wrap it up here, man, you mentioned subcontractors. You you go to your first few developments and so you truly have a good understanding of what goes in. You know, you know, I'm assuming, you know, a good skilled labor looks like in how to get the best bang for your buck. Contractors. You know, from my own experience, building from talking to everyone else's building is like contractors.

00:33:52:22 – 00:34:16:24

Brady Winder

It's there's a shortage. We know that. And it's different. It's become more and more difficult to find quality skilled labor. Meanwhile, material is going up like everything's just gotten more difficult for construction sites. Besides those long term relationships and you having the experience of seeing, are you doing anything specific to like, you know, find and retain quality subs?

00:34:16:24 – 00:34:55:09

Daniil Kleyman

Yeah, So absolutely. I am always having conversations. I'm always having conversations with what subs and and suppliers to you know that's, that's other thing that I some of the people that we mentor, you know they're doing projects and they're still buying everything from Lowe's and Home Depot, right. I mean there's a lot of suppliers locally that we get to compete with each other on lumber siding doors, just the amount of money that you can save there for any given project by simply shopping around there's three or four people is incredible.

00:34:55:09 – 00:35:21:21

Daniil Kleyman

But we're there's two parts to that game, right? I mean A maintaining existing relationships with your subs. And what I mean by that is I guess it helps to give them consistent work so they know where their bread is buttered, right? 是的。 Paying them quickly, that goes a long way. And like our subs never have the chases for money and we don't nickel and dime them and don't show them.

00:35:21:21 – 00:35:38:00

Daniil Kleyman

Like if we agree to a certain number, there is no situation in which I call them when they get that bill and say, but you didn't, you didn't do this or you took an extra three days to do it and I'm going to chip away some money from you. So taking care of your people goes a long way, right?

00:35:38:00 – 00:36:03:20

Daniil Kleyman

If they know that you're going to give them consistent work and if they know that they're going to get paid quickly without any kind of bullshit, that goes a long way. So we take care of our existing subs. But that being said, we are very careful about keeping our existing subs honest. And what they mean by that is, you know, when, when he know like when you're illustration knows he's your only guy, he's your go to guy, those prices are going to start creeping up.

00:36:03:20 – 00:36:25:17

Daniil Kleyman

正确的。 So we're constantly checking them like like you're my guy, but I'm going to make sure that you're staying competitive from project to project. And in order to do that, we're constantly having conversations with you subcontractors and a lot of this coming from from our network. You know, I talk to other builders, they talk to other developers, and they say, Hey, who are you using for electrical these days?

00:36:25:17 – 00:36:57:16

Daniil Kleyman

Like, who is there anybody that you're happy with that you don't mind referring? It's not hard to to form new relationships, but it's it's a constant game. You're constantly updating your list of contractors because even your go to guys eventually fade out. 正确的? They just maybe they self-sabotage or get burned out or so I mean, you need to constantly keep your old decks of of of backups of contractors.

00:36:57:26 – 00:37:25:24

Daniil Kleyman

是的。 And, you know, being disciplined is really important. What what with I have become more disciplined about over the last couple years is again when I even when they have go to subcontractors we get two or three bids for everything always you know there's never a situation where or I'm sure there's been situations, but the goal is to never have a situation where I'm just getting a price from one guy and blindly signing off on that.

00:37:25:24 – 00:37:49:05

Daniil Kleyman

So I mean, we're getting multiple bids on on everything and and keeping people honest and keeping people competitive without just beating the living shit out of somebody rightly, there is a difference. And I see people taking that too far, right? I'm not advocating like beating the crap out of your subcontractors so they're not making any money. Yeah, but keeping people competitive and getting them to, you know, even now, right.

00:37:49:12 – 00:38:10:15

Daniil Kleyman

Subcontractor shortage, we're still able to to do that to a degree with our relationships because they want to work for us. So, hey, listen, like I want, I want to give you this job. But you know, you got to improve a little bit. What can you do here for me? And you do that enough and you're saving a lot of money on your projects.

00:38:11:06 – 00:38:29:21

Brady Winder

Yeah, I like that. 我很感激。 这是。 制衡。 You know, it's like what you said about Keeping Them Honest, You know, minimum 2 to 3 bids, aim for 2 to 3 bids, every project. 是的。 So you always have context. You understand what rates because I mean, you know, I feel like rates for contractors are changing just as fast as interest rates.

00:38:29:21 – 00:38:30:15

Brady Winder

这很疯狂。

00:38:32:07 – 00:39:00:03

Daniil Kleyman

Materials have gotten crazier than labor over the last couple of years. You know, materials have just been completely out of control. What I found is that most of our subcontractors have been reasonable. They've not they've not taken advantage and jacked up their prices. Yeah, excessively, right? For us, the biggest struggle has been has been materials.

00:39:00:20 – 00:39:00:29

Brady Winder

是的。

00:39:01:12 – 00:39:26:21

Daniil Kleyman

是的。 在过去的三年里,这不仅仅是定价,还有交货时间。 你知道,就在我开始这个播客之前,我和我的电气承包商挂断了电话,你知道,我们正在启动 16 单元的公寓楼,需要六个月的时间,就像电表的仪表组一样需要六个月才能到达。

00:39:28:21 – 00:39:38:28

丹尼尔克莱曼

嗯是的。 所以你必须订购它。 我的意思是你必须权衡预付款才能订购它。 否则,当你到达项目的某个点时,你就会停滞不前。

00:39:38:28 – 00:39:55:06

布雷迪温德

你知道,听到你这么说,并亲自经历了我自己的构建。 我想也许,也许如果有人觉得这很有趣,请告诉我或给我发电子邮件。 但。 Care.com 的布雷迪。 但也许我们会做一个关于供应链问题的插曲,因为我认为我们都认为但至少很多人认为它会在几年内解决,它会自行解决。

00:39:55:06 – 00:40:01:15

布雷迪温德

显然,这并没有发生。 所以我想知道更多关于何时开始正常化的信息。 会正常化吗? 你知道。

00:40:02:02 – 00:40:21:27

丹尼尔克莱曼

它在很多领域都得到了改进,但仍然有像电子设备这样的领域,还有其他一些领域。 你知道,我们在家电方面的交货时间有所改善。 一段时间以来,我们在电器方面遇到了重大麻烦。 所以有些事情已经改善了,有些事情还是很困难。

00:40:22:17 – 00:40:28:20

布雷迪温德

是的,这很疯狂。 石膏板最近上涨了。 我当时想,哇,这太疯狂了。 我没有看到那个来了。

00:40:28:29 – 00:40:50:03

丹尼尔克莱曼

你知道,有一段时间我们看到价格每三天上涨一次。 是的。 我的意思是,我们每天都从我们的供应商那里收到一封关于价格上涨的电子邮件,这太疯狂了。 我的意思是,只是为了上下文,你知道,我建造了很多复式公寓。 我算了算。 我有一种典型的复式公寓,我想建造。

00:40:50:03 – 00:41:21:12

丹尼尔克莱曼

这是大约 2500 平方英尺的顶部公寓,公寓在 2016 年的底部,我可以在木材高峰期建造 475,000 美元的复式公寓。 正确的。 建造完全相同的复式公寓花费了我 300、350 的两倍。 所以那可能是一年前的事了。 现在,木材从那时起就下降了,所以我现在可能是哦,对于我在 2016 年花费 175 美元建造的那栋复式公寓。

00:41:22:09 – 00:41:26:01

丹尼尔克莱曼

我现在大概可以用大约 325 到 330 美元完成这项工作。

00:41:26:01 – 00:41:27:09

布雷迪温德

就是材料都在。

00:41:28:12 – 00:41:47:12

丹尼尔克莱曼

全部不包括土地。 好吧,只是硬成本。 是的,所以我的意思是你知道的几乎翻倍,人们想知道为什么住房如此昂贵。 是的。 建造成本是七、七年前的两倍。

00:41:47:23 – 00:42:07:07

布雷迪温德

唔。 好的。 好吧,我们可能会有下一集。 我们可能。 我们可能会深入研究。 那是一个很有趣的人。 它影响着我们所有人。 好吧,我们没时间了,伙计。 我感谢你跳上。 感谢您分享您的旅程。 当然。 是的。 超级有见地。 很高兴有一天能再次邀请你,伙计。 是的,人们可以在哪里找到您?

00:42:07:07 – 00:42:15:03

布雷迪温德

你提到你有你正在指导的学生,你知道的,亚当和阿曼达。 尼尔 是的,他们是露营者。 是的。 是的。

00:42:15:03 – 00:42:41:25

丹尼尔克莱曼

好吧,所以我们是这样的,我的意思是,我很久以前就认识了特雷弗,我们通过软件业务进入了某种指导业务。 所以我有一个房地产分析、营销、筹款和项目管理软件,叫做我们十多年前推出的康复验证器。 你知道,我们有非常多的客户。

00:42:41:25 – 00:43:04:19

丹尼尔克莱曼

人们可以注册该软件的免费版本,我们在自己的业务中使用它。 我将它用于我的基础开发,用于从交易分析到为我们所有银行创建资金演示到实际运行它的所有内容。 该软件内有一个施工管理套件,因此如果人们去康复中心看重 adcom,那里有一个免费版本可供他们注册。

00:43:04:19 – 00:43:07:16

布雷迪温德

而所有这些都是投资者创造的。 对于投资者。

00:43:08:17 – 00:43:29:02

丹尼尔克莱曼

是的。 我的意思是,我建立这家公司真的是为了我自己,最初是为了我自己的生意。 从那时起,它就根据我的业务需求不断发展。 碰巧它适用于很多其他人。 但是,这通常是联系我的好方法,因为这样你就会开始收到我的电子邮件,你可以直接回复它们。

00:43:29:02 – 00:43:33:21

丹尼尔克莱曼

我通常会回应每个人,除非完全是胡说八道,在这种情况下它会被忽略。

00:43:33:21 – 00:43:51:12

布雷迪温德

所以是的,绝对。 好的。 康复评估。 Com 放个链接在show notes里。 好的。 好吧,再次感谢 Daniel 加入我的行列,感谢大家收看和收听。如果您有任何问题,请联系我。 BRADY 在 Care.com,如果你对这一集有任何反馈,我想听听一些事情。 让我们知道。

00:43:51:24 – 00:44:16:19

布雷迪温德

但 Trevor 将继续进行下一次市场收获。 在那之前,我们下次再见。

乔什库勒

在过去的几年里发生了很多有趣的变化,甚至我会说自从我上次在加拉加斯以来发生了一些变化。 就像视频流量方面的一些非常大的变化。 我觉得当我和特雷弗一起上第一集的时候,我们在谈论为什么你应该利用它。

00:00:18:03 – 00:00:35:00

乔什库勒

如果你现在不做视频,时间已经过去了,这对你来说不会是一个非常舒服的剧集。 就像它绝对是标准的东西,这是你必须做的事情,2023 年,这不是类似的情况,我应该还是不应该? 这是一个是的,自动的。

00:00:35:07 – 00:00:38:07

乔什库勒

两年前是肯定的。

00:00:43:21 – 00:01:06:16

布雷迪温德

嘿,朋友们,欢迎回到当前的演员播客。 我是你的主持人 Brady Winder,这是播客,我们通过拨入你的在线营销来帮助投资者建立自由和影响力的企业。 所以这个月是视频营销月的视频月。 所以这可能是我最喜欢的话题之一,而且现在非常相关。

00:01:06:16 – 00:01:29:09

布雷迪温德

我知道过去两年你每次听到我们谈论视频营销时,我们总是说,哦,它更相关,但那是因为它确实如此。 就视频营销而言,它与去年发生的事情越来越相关。 其中之一,为了在谷歌中排名靠前,它几乎变得更加必要。

00:01:29:09 – 00:01:47:20

布雷迪温德

因此,将视频放在博客文章和页面上的页面更有可能获得排名。 我们没有确切的百分比,但排名的可能性在 10% 到 100% 之间,具体取决于主题和帖子类型。 无论如何,就在去年,随着谷歌的更新,搜索引擎优化的好处已经出现了很多。

00:01:47:20 – 00:02:15:06

布雷迪温德

另一件事是我每隔几个月,每六个月到一年在我们的观众中进行一次调查,了解他们喜欢如何消费内容,他们对哪些主题感兴趣。很远。 这次我们 80% 的观众希望通过视频消费内容。 因此,我们的会员客户也看到了同样的情况。 对于卖家来说,视频内容现在越来越多,越来越少。

00:02:15:06 – 00:02:32:00

布雷迪温德

嘿,这东西你要好好利用。 所以它变得越来越重要。 我不能再开车了。 所以我们今天要就视频营销进行一对一的对话。 那么入门有哪些战术性的东西,我需要做什么呢? 我需要考虑什么? 我该如何制定战略?

00:02:32:00 – 00:02:52:27

布雷迪温德

我如何勾勒出什么样的话题,我要谈什么? 我如何真正完成这个视频? 然后是关于您可以做的小事的大量非常好的技术提示或您可以用来充分利用该视频以真正吸引更多潜在客户并将这些潜在客户转化为交易的软件。 我们将涵盖很多内容。

00:02:53:04 – 00:03:16:23

布雷迪温德

我不担心这个播客会持续多久。 公平警告。 不管怎样,这就是我们今天要说的。 所以这让我想到了一个作家。 我对乔什卡特勒的猜测。 这是他第二次参加播客,Josh Color 是一位关怀之友。 他一直在护理营。 他一直在我们的护理峰会上,如果您想知道今年是否会举办 CARE Awesome,请不要担心夏天。

00:03:16:23 – 00:03:25:13

布雷迪温德

如果我们还没有的话,我们会非常非常快地宣布它。 无论如何。 Aria 视频的 Josh 颜色。 我说对了吗? 对不起。

00:03:25:17 – 00:03:26:15

乔什库勒

是的。 是的。

00:03:27:00 – 00:03:39:09

布雷迪温德

马里奥视频。 乔希颜色。 我正要介绍给你呢。 告诉我们一些关于你自己和你所做的事情,因为我觉得你会做得更好。 我人你。 是的。 为什么您希望我们在此播客中听取您的意见。

00:03:39:13 – 00:04:01:13

乔什库勒

是的。 不,那很好。 谢谢你让我回来,伙计。 实际上,我是最后一个冲刺。 我第一次参加 Carrie 演员阵容是在工作室里。 所以这对特雷弗来说很有趣。 是的,在那里和你们一起出去玩。 所以我很感激你让我回来。 是的。 所以简而言之,我会保持简短和甜蜜,因为我讨厌当我主持播客时,人们会花 20 分钟来介绍自己,我想,哦,好吧,我们现在差不多完成了。

00:04:02:07 – 00:04:22:07

乔什库勒

是的,我在房地产投资领域工作了 11 年多。 所以我是中西部一家大型批发组织的营销总监,每年处理 4 到 500 笔交易。 我是该组织的营销总监,这让我进入了房地产投资领域。 现在我正在加快时间。

00:04:22:07 – 00:04:48:21

乔什库勒

我现在把我所有的服务和业务都集中在房地产投资者和有影响力的人以及教育工作者身上,这些人真正把他们在房地产领域所做的事情,然后也传授给其他人。 也许他们有策划者、教练计划、课程之类的东西。 因此,我们现在主要关注的是用于社交媒体管理、YouTube 管理、播客管理的社交媒体。

00:04:49:06 – 00:05:06:26

乔什库勒

但是你知道,特别是在房地产投资领域工作。 所以在过去几年里发生了很多有趣的变化。 甚至我会说自从我上次在加拉加斯以来发生了一些变化,比如在视频流量方面发生了一些非常大的变化,我认为你说得对。

00:05:06:26 – 00:05:32:02

乔什库勒

我实际上想利用你的陈述,那个视频不像我和特雷弗在第一集中的感觉,我们在谈论为什么你应该利用它,为什么,你知道,现在是时候了,时间过去了。 就像你现在不做视频一样,我不喜欢这个,因为这对你来说不会是一个非常非常舒适的剧集。

00:05:32:03 – 00:05:47:28

乔什库勒

就像它绝对是标准的东西。 这是你必须做的事情。 2023 年,这不是我应该或不应该的情况吗? 这是一个是的,自动的。 两年前是肯定的。 这样我们就会有一些很好的问题。 我对此很兴奋。

00:05:48:11 – 00:06:03:08

布雷迪温德

是的,我喜欢这样做的人就是赢家。 是的,谢谢你的总结。 是的,我会让人们时不时地联系我,比如,嘿,布雷迪,你需要时间,你知道,帮我解决这个网站上的播客问题。 我不时这样做。 但是当人们认真对待它时,迈克,我没有时间。

00:06:03:08 – 00:06:21:05

布雷迪温德

我完全准确。 我会将它们发送给 Josh 因此,如果您真的对 YouTube 频道播客社交很认真并且想要全力以赴,请考虑与 Josh 和他的团队一起去。 他们真的很擅长他们在他们的行业所做的事情,不仅针对房地产,而且针对投资者、批发商和批发商,他们对你们了如指掌。

00:06:21:21 – 00:06:43:06

布雷迪温德

在我们深入讨论之前,还有两件快速的事情。 只是为了进一步打动他们。 视频的重要性。 在我们今天开始播客之前,我正在做一些研究。 大约 25% 的搜索在页面顶部显示视频片段。 每当你在谷歌上搜索如何,你知道,如何做鸡肉馅饼,如何快速卖掉我的房子。

00:06:43:06 – 00:07:08:19

布雷迪温德

肯塔基州路易斯维尔。 很多时候那里会有一个视频,有时甚至是一个带有片段的视频,或者视频的小章节变得越来越普遍。 我敢肯定你们每天都会看到这个和搜索的东西。 我们在来自 8000 多名会员的自己的数据中看到的另一个有趣的花絮是 YouTube 的 YouTube 线索从访问者转化为线索的比例为 8.43%。

00:07:08:19 – 00:07:31:18

布雷迪温德

所以这实际上是任何其他潜在客户的转化率的两倍。 因此,它是我们准确掌握的转化率最高的潜在客户来源,这太疯狂了。 你知道,观看 YouTube 视频的人,他们是有动力的。 是的。 所以无论如何,让我们开始吧。我想先谈谈如何开始视频营销。

00:07:31:18 – 00:07:51:00

布雷迪温德

所以我们要谈谈心态和装备。 我认为有一件事我们只需要真正快速地摆脱困境。 你可能和每个人一样一直都有这种经历。 每个人都必须从某个地方开始。 人们喜欢最大的反对意见,比如,我不想,我不想出现在镜头前。 我不知道。 我不知道该怎么办。

00:07:52:03 – 00:08:04:24

布雷迪温德

对我来说,这很简单。 这就像你必须愿意在某件事上做得不好,更关心屏幕另一端的人,或者更关心获得领先地位。 除了你在镜头前的样子,你还得考虑别的事情。 你怎么看?

00:08:05:06 – 00:08:26:21

乔什库勒

是的,在这个时候,当有人问我这个问题时,我唯一的回答是,如果你不打算这样做,你的竞争对手就会去做。 所以忍住吧。 就像商业中有很多事情,你知道,就像商业一样,有很多我不想做的事情,或者我知道会很糟糕。

00:08:26:21 – 00:08:44:00

乔什库勒

我知道这会很辛苦,而且会让我感到不舒服,但作为一种责任,我必须这样做,因为这只是业务的一部分。 嗯,视频内容是营销的一部分。 你必须这样做。 当然,我认为甚至,你知道,这涉及到我的个性。

00:08:44:00 – 00:09:02:25

乔什库勒

布雷迪,我的意思是,有些人从未上过视频,但他们对自己非常有信心,他们可以跳上摄像机,然后说个不停。 有些人认为这完全相反,即使摄像机的另一边没有人,就像现在我的房间里几乎没有人,他们正在看着摄像机,这会把他们吓死。

00:09:04:05 – 00:09:20:29

乔什库勒

你就像其他任何东西一样。 熟能生巧。 你不断地把它拿出来,随着时间的推移你会变得更好。 如果你看任何人,任何人的视频,我的意思是,就像现在这个星球上最大的 YouTuber 是 B 先生,或者也许是 PewDiePie,但如果你看一下,他可能是最知名的 YouTuber。

00:09:20:29 – 00:09:42:09

乔什库勒

如果你回头看看他发布的第一个视频,那真是太荒谬了。 他看,他看起来如此愚蠢,就像视频一样,而且像素化程度很低。 我喜欢,但他从某个地方开始。 您关注的每个人都是从零开始的任何形式或形式的影响者。

00:09:42:09 – 00:10:02:24

乔什库勒

每个人都是从零开始的。 所以如果你想用视频做任何事情,你只需要打开相机,开始练习。 我认为做一件非常好的事情实际上有点有趣是巧合的是,我刚刚与我们带来的新客户进行了一次入职电话,他是那些人中的一员,他有点,你知道,他不喜欢在台上讲话。

00:10:02:24 – 00:10:22:01

乔什库勒

他在镜头前有点害羞,诸如此类。 他甚至说他是自己最大的批评家,所以如果他录了一个他不喜欢的视频,他会直接删除,他会编辑或类似的东西。 而且,你知道,基本上我告诉他的是,伙计,如果你是那种人,你可以为自己做的最好的事情之一就是不要编写你的视频。

00:10:22:01 – 00:10:47:21

乔什库勒

它是创建主题,创建一些要点,然后将其发布。 如果你搞砸了,如果你搞砸了,你会说一些你不想说的话,或者你需要重复一遍。 只需暂停一秒钟,然后继续。 这就是后期制作视频编辑的目的。 你可以剪掉所有这些。 所以只有一些机制,我认为,布雷迪,人们可以,如果他们真的拉开帷幕,他们看起来就像现在的视频,它不是直播电视。

00:10:47:21 – 00:11:06:27

乔什库勒

你不是一个新闻主播,你必须对从你嘴里说出的每一个词都做到完美。 你口齿伶俐,清楚,不会口吃,不会被你的话绊倒。 事实并非如此。 就像,有很多方法可以获得幸福,是的,我要说的第一件事就是接受它,因为如果你不打算这样做,你的竞争就会是正确的。

00:11:06:28 – 00:11:21:15

布雷迪温德

绝对地。 我很高兴你也说了关于脚本的事情。 就对齐视频而言,这就是我要谈论的事情之一。 我的意思是,脚本有时间和地点,但通常情况下,要点可能是最有帮助的? 告诉我,这对你来说是什么样的?

00:11:21:15 – 00:11:38:02

布雷迪温德

所以如果我说,乔希,我们要录下来,说我要为你录一段视频,这段视频是关于教人们如何快速卖掉他们的房子,肯塔基州路易斯维尔,或者与比如与肯塔基州路易斯维尔的房地产投资者合作。 你做了多少要点? 留住你的感觉是什么?

00:11:38:02 – 00:11:39:09

布雷迪温德

你需要什么来保持正轨?

00:11:39:17 – 00:12:13:11

乔什库勒

是的,这是一个很好的问题。 我实际上要给出两个答案,还有几个变量。 例如,如果您正在做广告视频,您实际上是在使用视频作为 Facebook 广告,我建议编写脚本。 唯一的原因是因为你想得到什么,比如你要花多少时间来发布你的广告,或者,你知道,只是编写脚本,确保表达得很好,我会练习它并记录了好几次,因为我一直让 Brady 和那些编写视频脚本并将它们放在提词提示器上的人或者他们只是尝试

00:12:13:11 – 00:12:43:25

乔什库勒

为了记住它,我们读一些东西并在做的时候保持人性是非常不自然的。 我们喜欢打开我们的机器人声音而不是移动,根本不显示任何动画或任何情绪。 这就是最终的联系。 这就是视频如此强大的最大原因之一,因为它在情感上、智力上都有联系,而且它比将副本放在那里供某人阅读或任何其他形式的内容更具联系性。

00:12:44:17 – 00:13:17:29

乔什库勒

而且很难读懂剧本。 我什至做不到。 多年来,在与我一起录制过视频的数百人中,我只允许一个人使用提词提示器,因为他们真的很擅长,而且他们通过阅读提词提示器编写的脚本视频通过了测试. 所以我想说的是,如果你打算做一个简短的内容,如果你真的觉得你需要把它写下来并且它必须达到目的,你知道,就像我说的,如果它是对于广告或类似的东西,然后或电视广告,当然,编写脚本,只是

00:13:17:29 – 00:13:44:19

乔什库勒

练习几次,并专注于尝试保留人为因素。 当然,另一种选择是我的建议是不要将视频编写成要点。 我会说每一分钟你都会去谈论一些事情,也许创建两个基本的要点。 我不想做的事情,这几乎就像回到学生时代,在那里你不想字面上写下特里段落作为你的要点。

00:13:44:19 – 00:14:03:18

乔什库勒

您只想将其视为标题。 所以这是我的第一个要点和第二个要点的标题。 然后你谈论那些事情。 关键是率是我们的一个话题,我总是想提到的是,你不应该谈论你根本不知道的事情。

00:14:04:03 – 00:14:05:26

乔什库勒

所以。 是啊是啊。

00:14:05:26 – 00:14:06:14

布雷迪温德

好点子。

00:14:06:22 – 00:14:26:20

乔什库勒

如果你不能像这样在播客上舒适地谈论它并获取所有信息,无论你是否习惯在镜头前,你都不应该这样做。 所以如果你不能在一个要点上重复 20 到 30 秒,那么你知道,离开那个话题。 所以我认为对于要点,就像标题一样对待它们。

00:14:26:25 – 00:14:44:22

乔什库勒

为你计划的谈话的每一分钟做一两个要点,这是一个五分钟的视频,也许不是十个要点,但是在大约六两个 6 到 9 个要点附近的某个地方会是个好主意,但是让他们尽可能向您提供信息。 重要的是你把内容拿出来。

00:14:44:22 – 00:14:53:27

布雷迪温德

我喜欢那一个。 你知道,每分钟一两次,因为这就像你的大脑能记住你在说什么的时间。 你知道。

00:14:54:01 – 00:15:11:21

乔什库勒

关于糊状物,我每分钟做一个,但这对我有用,对吧? 所以那个人也可以即兴演奏 5 分钟。 如果你只给我一件事情来谈。 但顺便说一句,我也不是那样开始的。 我敢肯定布雷迪,就像你一样,你在镜头前也很流利。 我相信你不是那样开始的。

00:15:11:21 – 00:15:20:07

乔什库勒

我敢肯定特雷弗一开始不是那样的,对吧? 随着时间的推移,它需要练习和时间才能发展,才能在镜头前感到舒适并让自己获取信息。

00:15:21:02 – 00:15:44:19

布雷迪温德

哦,它很脆。 在一开始的时候。 它很脆。 我不会链接我们的一些旧内容,因此您可以在节目说明中单击它。 我会发现这很难。 是的。 聊得好,这耶是松脆的。 不要判断每个人都开始的灯光或音频。 所以要记住的另一件事是了解你的目标。

00:15:44:19 – 00:16:11:03

布雷迪温德

所以我觉得,你知道,你谈论视频,它可能非常模糊,哦,视频营销,人们可能会想到 ticktalk。 我的意思是,我想到 Instagram 社交,他们可能会想到电视。 我不知道。 但是为了这次谈话,我们正在谈论产生潜在客户。 所以我认为其中一个我确定你看到的是我看到人们犯的错误之一是他们没有真正思考或者他们还没有决定他们想要他们的视频的确切目的。

00:16:11:03 – 00:16:42:28

布雷迪温德

所以他们说,好吧,我想用它来产生潜在客户,但我也想成为一名有影响力的人,我也想与其他人分享如何做 X、Y 或 Z。所以视频有时可能很好,但他们没有明确的目的。 因此,当您观看它们时,它们并没有真正受到打击,您知道,视频有人走过,嘿,我们正在翻房子,这就是我们正在做的,我不是说不要拍下那个联系人,因为它可能会有帮助,但要知道你为什么要这样做,因为这是为了像社交媒体渠道或你的网站,在那里你正在教育人们它是什么样的,工作

00:16:42:29 – 00:16:51:28

布雷迪温德

与批发商或投资者合作,或者您是否正在尝试指导学生以便教人们如何翻转房屋? 通常是两种不同的东西。

00:16:51:28 – 00:17:16:08

乔什库勒

我呢? 因此,当我出差演讲时,下周我将前往宾夕法尼亚州的一大片地区,我被要求就类似的话题发表演讲。 但我想,你知道吗? 让我稍微改变一下它的框架和演示类型,我称之为北极星。 所以北极星显然是关于耶稣诞生和三位智者的故事。

00:17:16:08 – 00:17:49:16

乔什库勒

我们终于跟随北极星到达目的地。 基本上,它只是一个路标。 真的是这样。 如果你看看你是什么,你也可以称它为你的目标,你的目标,无论你想怎么称呼它,北极星,不过,它基本上是你在某处的道路上。 在你的营销中,如果你没有一个非常具体的要点,无论是你现在建立的渠道的尽头,还是第一步,就像点击我的简历中的链接,填写这个着陆页,填写 X、Y 和 Z,去做这个,去做那个。

00:17:50:00 – 00:18:10:09

乔什库勒

你有一个句子。 但归根结底,如果他们没有到达你的北极星,那么你的营销可能会指向多种不同的东西,这些东西真的会混淆你所做的事实。 所以如果你为某些人创造你的北极星是什么,你知道,如果你是,比如说,一个房地产经纪人在倾听,而你的北极星就是它,它可能不止一件事。

00:18:10:09 – 00:18:35:07

乔什库勒

但我除非你有多个业务,否则不应超过 3 到 5 件事,期间。 就像除非您拥有多个企业并且您在内部使用不同的产品。 但是,比如说,你是一名房地产经纪人,也许你是北极星是为了获得更多的房源并出售更多的交易。 正确的? 所以它可能是,你知道的,这两件事之一,或者不管它是什么,它可能是你知道的其中之一,它可能是一两个,不管它看起来像什么。

00:18:35:07 – 00:19:00:24

乔什库勒

但是你必须非常具体地说明那是什么。 在你工作的每一点内容中,字面上都只是指出这就是目标。 因为再次,就像你说的,你知道,有些人在那里我一直遇到这个,你知道,有人会联系我,他们会说,你知道,我参加了这个策划者,你知道,就像我站起来发言一样,房间里的五个人就像,你是一个非常好的演讲者。

00:19:00:24 – 00:19:17:08

乔什库勒

你应该做社交媒体的事情。 然后我回答说,我真的不喜欢社交媒体。 我只想买房地产,然后卖掉它,你知道,也许我是批发商或其他什么,然后他们被迫这样做。 现在他们正在拍摄随机主题的视频,他们不知道为什么要拍摄。 那是浪费时间。

00:19:17:23 – 00:19:19:15

乔什库勒

我们称之为垃圾。

00:19:19:15 – 00:19:22:14

布雷迪温德

所以如果你有一个特定的。

00:19:23:08 – 00:19:45:19

乔什库勒

你知道,目标 North Star 你正在努力实现你所做的一切,内容方面,不仅仅是视频内容,但主要是视频内容应该以它为中心。 我也将其归结为人口统计数据,然后归结为平台。 布雷迪所以就像当我跳上新客户的入职电话时,我们会经历你的人口统计过程。

00:19:45:19 – 00:20:04:11

乔什库勒

这是一对一的营销。你是你的目标人群,你的化身,不管是什么,你想与之共事的理想人选。 如果不是,不管你信不信,并不是每个人都吃滴答声。 信不信由你,并不是每个人都在播客和收听播客。 因此,如果您的人口统计信息不存在,那么您为什么要将内容放在那里?

00:20:04:11 – 00:20:21:28

乔什库勒

你为什么要建造一些不存在的东西? 但另一种对我得到收音机的反驳是你建造它,它就会到来。 或者,你知道,有一些场景。 有罕见的,非常罕见的情况。 是的。 您可以从哪里开始发布一些东西,然后您的人群就会蜂拥而至。

00:20:22:06 – 00:20:45:14

乔什库勒

但你必须记住,你的人口统计越复杂,他们就越不可能放弃他们目前使用的东西。 因此,这涉及到很多变数。 你也知道这一点,如果你说每个人都是你的目标人群,没有人是对的,你必须非常具体,弄清楚他们在哪里闲逛,他们消费什么,他们消费什么类型的内容,他们在寻找什么。

00:20:45:14 – 00:20:48:15

乔什库勒

这就是你必须发布视频的原因。

00:20:48:15 – 00:20:58:24

布雷迪温德

是的,我真的很感激你没有掩饰,只是按照你所说的来称呼它。 那是垃圾。 我称之为噪音,但它是人们消费的焦点之外的任何东西。

00:20:58:24 – 00:21:00:19

乔什库勒

它只会发出噪音。 只要记住。

00:21:00:19 – 00:21:15:00

布雷迪温德

是的。 是的。 你知道,它让你想起了本质主义。 我会小心的。 但在本质主义中,Greg McKeown 谈到了你如何需要知道终点线是什么,知道最终目标是什么。 否则你将无限期地、永远地创造。

00:21:15:06 – 00:21:42:12

乔什库勒

你永远不会知道什么时候到达终点线。 您永远不会知道何时到达目的地。 显然,目的地会根据转化率重复自己,你知道,你想要更多的转化率,但你知道,我的正确经验法则,Duda 就像你必须提供的任何东西一样。 我想说的一个简单的引用是内容削减社交媒体削减视频营销实际上只是向目标人群解释你做什么,你是谁以及你的行业。

00:21:42:22 – 00:21:58:13

乔什库勒

如果你回答了这些问题,那实际上就是你如何围绕你的主题和你发布的内容类型。 这将解决你所有的问题并提出类似的问题,我不知道要写什么主题或做关于视频的内容,或者我不知道要在什么平台上发布。 那就是你要做的。

00:21:58:20 – 00:22:20:16

乔什库勒

因为,你知道,这对我来说就像如果你说,例如,如果你有,如果你是房地产投资者,你是批发商,或者就像我们想说的那样,推荐是一个真正的获得更多交易的好来源,这是不现实的。 您可能会定期获得一两个,您知道,但在大多数情况下,您正在做的是重复操作以获得交易。

00:22:21:00 – 00:22:47:18

乔什库勒

因此,每天发布社交媒体视频,或者我们只是说,例如,您开始播客是为了给您带来更多优惠。 您不会每周都有一千个积极的卖家排队收听您的播客。 交易服务确实如此。 话虽这么说,也许另一种选择是我知道我有几个朋友在印第安纳波利斯做布赖恩斯奈德。

00:22:47:18 – 00:23:12:25

乔什库勒

他制作了一个播客,专门用于教育印第安纳波利斯的其他批发商和房地产商为他带来交易。 So he teaches how to bring them because they don't wanna do their own marketing. So they have all their wholesalers bring it deals and it brings them deals all the time. So that's the alternative. But if your objective is depending on going directly to the motivated seller, that could dictate the platform that you're on and the frequency, because once again, you're not going to have 100,000.

00:23:12:25 – 00:23:20:19

乔什库勒

So, you know, Instagram followers that are all motivated sellers watching your your daily videos, it's just not works. So there's yeah, variables.

00:23:21:03 – 00:23:41:04

布雷迪温德

Or maybe you could even go, you know talk on like a community podcast about, you know, how you are the local investor in your community, why you're different from an agent and what you offer, or maybe sponsor a podcast episode. There's yeah. One thing I want to hit on a real quick gear. We're not going to we're not going to spend time talking about gear.

00:23:41:04 – 00:23:45:05

布雷迪温德

Y'all can Google this. Y'all can look at blog posts for getting started with video marketing.

00:23:45:09 – 00:24:18:24

乔什库勒

I was going to say, I'll just give one high level expert tip here. You have an iPhone that is, I would say, newer. So I even have that. I'm a content creator, but I just have the iPhone 12 pro max, whatever the top one is. And if you have this or newer, you're good to go record content out there on Amazon, you can buy Nikes that plug into your lightning port and then it's wirelessly propelled to you to get good audio, get good video feed record content.

00:24:18:24 – 00:24:36:25

乔什库勒

That way it works. As long as you got good lighting, as long as you frame yourself correctly, it'll work. You know, you don't have to have like Brady set up looks insanely incredible. Mine looks pretty solid, but they're stages to it. Everybody thinks that they can buy $10,000 worth of camera gear, jump right into it, but that's not where it starts again.

00:24:37:06 – 00:24:44:29

乔什库勒

Everybody starts from ground zero. And what better to create content with something that you already have? So that's my expert on gear. That's my expert opinion.

00:24:45:19 – 00:25:06:15

布雷迪温德

很高兴你这么说。 I was going to say iPhone 3G s that works. In all seriousness, though, it's like it depends a lot on the audience do so like for motivated seller specifically there you know if this is an ad or thing on social media, it needs to kind of blend in with the fee to blend in and I think stand out at the same time.

00:25:06:27 – 00:25:17:28

布雷迪温德

But by blending, I mean like if it looks overly polished, overly commercialized and professional, they might gloss over depending on what they're looking for. So just food for thought.

00:25:18:15 – 00:25:44:28

乔什库勒

I think a really good way to go about recording content in the context of what you just said too, is environment is very important too. So if you are shooting a video specifically to motivated seller leads, be at a property maybe that you have under contract or if you don't have anything. We were just getting started. Go to your parents house or go to your house and go in the front yard and, you know, shoot a video in front of a house that you would be that would be in your buy box.

00:25:45:25 – 00:26:03:13

乔什库勒

You know, if you don't buy D class in D class neighborhoods, don't go to a D class neighborhood and, you know, in a war zone and record videos, but be in the same environment. I think that's really important and underrated as well when recording. 所以不要害怕。 Don't don't shy away from just getting out of your office and, you know, recording video still.

00:26:03:27 – 00:26:23:24

布雷迪温德

是的,那很好。 那挺好的。 是的。 说得好。 Keep a simple start with an iPhone. Let's talk about topics. This is this is a big one. Nobody knows what to talk about. I think, you know, we already covered you covered one of the most important things, which is if you don't know what to talk about, the best tip we can give you is ask.

00:26:23:24 – 00:26:51:05

布雷迪温德

Find out what questions people are asking. So find out what questions sellers are asking and just answer their questions. That's like the definition. That's like content marketing. One on one is answer the questions that people are asking and give them the best value you can. Something something that's disrupting the Internet as we know it right now. I JPT It's like everyday conversation.

00:26:51:05 – 00:27:11:14

布雷迪温德

Like what is it doing? What is it doing? It's it's maybe it's a bunch of buzz right now and it's actually not as powerful as we think it is. Maybe not Maybe things maybe the landscape of Google in being really does completely change in a couple of years. We're staying on top of that anyways. The reason I bring it up is because there's a there's a place for it.

00:27:11:14 – 00:27:35:16

布雷迪温德

So my job as a podcast host and content strategist, I'm constantly coming up with ideas and what to talk about, what we should be talking about, and we can talk about anything, how to format that. I found a really helpful I don't know if you've said all Josh, but I found it helpful as not not to do the bulk of my thinking, but as a helper, as an assistant for when I get stuff.

00:27:35:21 – 00:28:00:26

布雷迪温德

Yeah, and so, I mean, you could do it to us so you could use chat to get you to like, you know, 50% of a blog posts like give me the outline, give me some to talk about. I like to use it for outlines like help me summarize this idea. Or let's say I have an idea and I'm thinking of another way to say, Hey, reword this phrase or conclusions.

00:28:00:26 – 00:28:14:28

布雷迪温德

So concluding a video or blog post can be difficult because a lot of people get stuck at the very end. It's like, okay, write me a conclusion to this. It could be helpful for that. Any thoughts on GP JPT and are we all going to be replaced tomorrow? Josh And now?

00:28:15:05 – 00:28:33:09

乔什库勒

So I think it's one of those things and I'm not I will say this first, I'm not an expert in it, but you know, like I mentioned earlier, I'm one of my full time jobs as a CEO of my organization is research and development. So I spend a lot of time digging into stuff like this. I think, you know, anytime something new comes to the forefront like this, it does get hyped.

00:28:33:09 – 00:28:52:12

乔什库勒

You know, for instance, I have my my VR headset over here that we play games on and stuff like that. And I remember when VR first came to the forefront, when Samsung was kind of the biggest one to launch it, you would have to take your phone and set it inside of the headset and then you would do that and your phone would burn up after like 10 minutes and stuff like that.

00:28:52:21 – 00:29:15:18

乔什库勒

And it became hype and then it kind of like dialed back a little bit and then met out, really brought it back up. And, you know, Oculus has been around since since that time period. And it was really under Samsung's watch and it moved over to Facebook slash matter. I think it has the feeling of that. So I think it's something that is a I think people are looking at it like it could be like this huge thing.

00:29:16:06 – 00:29:32:15

乔什库勒

But I think right now it's just a tool that can help with a lot of things that you talk about. You presented it in a really good way. I think it's just a tool to kind of either spark it, get you started, help you finish up, give you ideas, create sparks, whatever it is. But I think that, you know, for instance, I tested a handful of things I love.

00:29:32:15 – 00:30:09:18

乔什库勒

Asking questions is how I learned I was terrible in school. And so asking questions is like how I learned everything. And it got me really excited. You know, I even went as far as to we were looking for a new copywriter for our team and I had Chad GPT write me a job posting for a social media copywriter and it did a pretty bang up job like it did a really good it got it got about 85% accurate on what I would type out and I just had to go through an editor a couple of things and something that would have taken me close to an hour to type out it literally.

00:30:09:25 – 00:30:39:09

乔什库勒

I finished it like 8 minutes after I edited what it already presented. But I think a really good leverage point. You know, I tested this the other day as well. You know, people in order for to use stuff like this and technology like this, you have to be good at asking the right question. But understanding what the other side of it is, For example, what I asked Chad GTP to do for me was I I'm going to try to like were to exactly how I word it.

00:30:39:09 – 00:31:01:29

乔什库勒

I said create me 50 topics for video content that business owners are asking about, and it literally lists it out 50 topics of the most asked questions on the Internet of what people are asking about video content. And I was like, okay, those are my topics that I'm going to be shooting videos on for the next couple of months.

00:31:02:13 – 00:31:30:18

乔什库勒

And it did a really good job on that. So if you got specific, I can't imagine I didn't test this. Yeah, but I can't imagine that if you look at Chat GTP and you say, create me 25 topics that are for sale by owner, you know, motivated sellers are asking about you know, it might be able to spit out a handful of really good topics but you know I do I do like the idea you know I have been reading up that Google is planning on coming out with a competitor within the next few days to that.

00:31:30:18 – 00:31:53:21

乔什库勒

That is no shock. And surprise to me because normally Google is not the first one to do things. It is like the second or third, but because of it being Google, they do it the best and then they squash whatever the first one was. And Apple and Google have that reputation to do it. Apple's ever the first to anything either, but they will crush at that, you know even after their second or third to it.

00:31:54:03 – 00:32:13:03

乔什库勒

Then I'm excited about this type of technology. I think people need to just be leveraging it as a tool right now and just be focused on asking the right question to the to the program. But yeah, I don't I don't see it being a everyday useful tool for somebody for another, like probably two or three years as some development to go under.

00:32:13:03 – 00:32:17:28

乔什库勒

But it's, it's pretty it's pretty impressive at the given moment.

00:32:18:19 – 00:32:31:14

布雷迪温德

Yeah, it's interesting It's a it's a good help right now for sure And you still, you know, kind of like you're alluding to, you still need aa human element to at a minimum QC it to make sure it is the right.

00:32:31:14 – 00:32:53:25

乔什库勒

我一听说它就把它交给了我,我把它签了给我的领导,我的质量控制和写作部门的部门领导。 我想,嘿,看看这个,看看这是否是你可以在你的部门使用的东西,因为我的意思是,他们负责质量控制。 我的意思是,我们每周发布近 5000 条内容。

00:32:53:25 – 00:33:11:17

乔什库勒

所以我的质量控制团队必须每周都关注其中的每一个。 所以我想,仔细看看这是否能帮助你们提高效率。 她能够发现一两件它可能有帮助的事情,主要是通过类似的描述和创建展示笔记。

00:33:11:17 – 00:33:20:08

乔什库勒

但我认为它现在还不发达,因为它才刚刚起步。 但它已经过去了,我会密切关注它。 它会变得非常酷。

00:33:20:21 – 00:33:39:06

布雷迪温德

是的。 我们将在一年后回来查看。 也许我们会再谈一次,对吗? 是的,当然要改变。 因此,我有一个主题,这里有一个主题列表,用于生成卖家线索。 我们从我们的视频营销手册中提取了这个。 我不知道我是否在一开始就说过这个。 播客是视频 Marketing Month Guru Care.com Search Video。

00:33:39:12 – 00:33:57:03

布雷迪温德

我们有这本剧本。 Josh 实际上帮助我们在前一段时间提出了一个观点,我们在去年对其进行了修改,但基本上是如何开始视频,每周一个想法,包含 52 个想法的列表,以及所有基本信息,你知道的,在一个漂亮的小 PDF 中开始视频营销。

00:33:57:03 – 00:34:12:18

布雷迪温德

所以无论如何,我从 52 个列表中提取了大部分内容。我将浏览它们并快速讨论。 乔希,随时打断我,或者如果你有任何想补充的,那就去做吧。 但我只是想给你们这些,让你们知道该谈什么。

00:34:13:15 – 00:34:27:18

布雷迪温德

如果您还没有达成交易,卖家推荐可能是您可以做的最重要的事情。 从你认识的其他人那里获得关于你的性格推荐,你作为一个人,你的性格。 但是卖家推荐让他们在 Vimeo 上得到更多。

00:34:27:18 – 00:34:38:13

乔什库勒

快点进来。 是的,超级酷的东西。 所以我不知道我是否希望你还没有发现这一点,因为如果你发现了一些你没有发现的东西,那真的很酷。

00:34:38:17 – 00:34:39:17

布雷迪温德

我现在很兴奋。

00:34:39:17 – 00:35:01:15

乔什库勒

关于价值。 因此,排名第一的是卖家推荐,这也是我首先要提出这个问题的原因,因为这通常是人们恢复视频内容的原因,你知道,你在收盘时,你想要拿出你的手机,快速录制一段视频。 不过,我看到的情况发生了,并且直到此时它都是可以接受的,因为现在您拥有了可以提供帮助的工具。

00:35:01:15 – 00:35:21:15

乔什库勒

这是,你知道,比方说,你的收盘台大约有三英尺宽。 好吧,你坐在另一边,手机正在录音。 麦克风在哪里? 它就在你旁边。 所以它在桌子对面。 所以也许你在一个更大的房间里。 所以听起来很空洞。 镜头另一边的人很可能不擅长在镜头前讲话,因为他们不会那样做。

00:35:21:23 – 00:35:46:15

乔什库勒

所以他们只是要全力以赴。 你会有绒毛。 您可能会在后台听到一些类似办公室的声音,传真机在运转,复印机、打印机、电话铃声等等。 所以我的首席视频编辑器发现了一个名为 It's an Adob​​e Tool 的工具,它被称为 Adob​​e Podcast。 但它所做的是它有一个语音增强工具。

00:35:46:21 – 00:35:55:25

乔什库勒

它现在处于测试模式。 我认为您必须拥有 Adob​​e 帐户才能使用它。 基本上在我们完成之后你和 Brady 所做的,也许我会给你看一个例子,因为如果你还没有尝试过这个,你不会相信我。

00:35:56:06 – 00:36:02:13

布雷迪温德

对不起。 你在做吗? 老实说,我越来越分心了。 就像我现在必须知道这件事一样。 播客的家伙是。

00:36:03:04 – 00:36:23:25

乔什库勒

通常情况下,当我发现这样的东西时,我会觉得,哦,这对我的帮助有点酷。 但这就是我要求我所有视频在这一点上都经过的事情。 所以它会像我在背景中发生火灾的推荐视频中那样,从字面上获取任何音频。

00:36:23:25 – 00:36:45:16

乔什库勒

他们只是超级空心。 他们很安静,因为他们离相机类的东西有四五英尺远。 而且是用手机。 你只需要剥离音频,把它放到这个软件中。 最多可能需要 2 分钟。 它会吐出来的。 我告诉你,这听起来就像他们嘴边放着一个播客麦克风。

00:36:45:27 – 00:37:11:29

乔什库勒

真的吗? 这将使它听起来完美无暇。 你得测试一下。 布雷迪令人兴奋,但仅凭这一点,我们就进入了一个内容变得不可接受的阶段。 要有高质量标准,你必须有高质量标准才能得到你想要得到的东西,因为人们只是厌倦了观看粗糙的 Zoom 视频和手机录音。

00:37:11:29 – 00:37:23:21

乔什库勒

你必须让它尽可能高。 音频是其中一种方法。 这就是在这里测试可靠的推荐。 这样做最终将使视频质量提高十倍。

00:37:24:06 – 00:37:41:27

布雷迪温德

我,谢谢你提到这一点。 我很高兴你这样做了,因为我们只是上周我在录制播客,你知道如果你在三月份听这个,它几周前才出来,但它都是关于推荐的。 Keith、Bo 和我,我们深入研究了这个问题,Keith 提到了他是如何抛出一份证明书的。

00:37:41:27 – 00:37:55:00

布雷迪温德

这就像他最好的证明之一,你知道,把它扔掉因为电话太远了,没有考虑它。 就像,我只能听到 15 英尺外的会议室在我脑海中的声音,而你没有得到你需要得到的东西。

00:37:55:09 – 00:38:12:22

乔什库勒

伙计,把所有这些都拿出来。 它清理它。 它是我所见过的最令人兴奋的媒体编辑软件。 而且这一切都是自动的,因此您无需进行任何调整或任何操作。 它会为你做的。 它只知道要取出什么来添加什么之类的。

00:38:12:22 – 00:38:38:02

乔什库勒

而且,很多时候,你知道,对我来说,就像我说话时声调较高,所以我的声音不会太低,所以它会平衡我的,我的语气,当你跑完之后戴上耳机,听起来真是太棒了。 所以,我的意思是,打断你,但我知道推荐是主题的第一要务,这是最大的障碍,你知道,你通常没有带翻领麦克风的数码单反相机你的关闭表。

00:38:38:28 – 00:38:43:14

乔什库勒

因此,如果您关心的是音频,我仍然希望您捕获视频,然后运行它。 你会很高兴去。

00:38:44:03 – 00:38:51:17

布雷迪温德

好的。 是的,我喜欢那个。 我没听说过。 你让我很兴奋。 我很高兴我没有听说过它。 我会的。 我知道我在今天剩下的时间里所做的一切都会受到考验。

00:38:51:17 – 00:38:52:15

乔什库勒

我知道你会被困住。

00:38:53:10 – 00:39:20:14

布雷迪温德

是的。 将麦克风靠近此人。 你正在记录它。 电话。 你离得越近,房间里的噪音就越小,在一个空荡荡的大会议室里,所有人都在交易中接近尾声,当所有人都出去时,麦克风就紧随其后,所以我的视频是巨大的。 这是将您的访问者转化为潜在客户并导致交易的事情,因为人们开始了解您,就像您信任您一样,他们可以看到您是市场中的真实人物。

00:39:20:14 – 00:39:46:15

布雷迪温德

做关于我的视频自己做开始。 然后我什至会建议,一旦你对你知道的有更好的感觉,你如何定位你的服务和你的整体信息,甚至可以请一位摄像师来对我做一个合法的专业人士。 一个视频是制作专业视频的时间和地点,这样你就可以证明你没有在竞争中脱颖而出,因为大多数人不会那样做。

00:39:47:02 – 00:40:10:21

布雷迪温德

是啊是啊。 关于我的视频,然后是一些更笼统的主题,如何销售这些内容更加明显,其中很多都与谷歌关键字保持一致。 卖家搜索的内容并不总是与 YouTube 相同。 所以如果你去 YouTube,在那里做关键词研究,很多时候会有一些差异。 但是如何在佛罗里达州彭萨科拉市或其他城市州快速出售您的房子换取现金。

00:40:10:27 – 00:40:36:15

布雷迪温德

因此,也许可以谈谈您需要执行的步骤,或者您知道可以这么快卖掉您的房子吗? 你知道你可以这么快关门吗? 所以谈谈人们可能不知道的一些事情,他们有的问题。 我们在城邦买房子。 所以谈谈你在哪里买房子,你在俄勒冈州罗斯堡市的购房者购买什么类型的房子,俄勒冈州罗斯堡的购房者在哪里。

00:40:36:15 – 00:40:50:13

布雷迪温德

我们与代理投资者有何不同或我们与代理人有何不同? 如何停止俄勒冈州罗斯堡的止赎,如果您即将被止赎,这里是您可以采取的五个步骤来避免止赎,或者您可能想要为如何处理止赎做准备。

00:40:50:13 – 00:41:07:17

乔什库勒

我喜欢我喜欢那个,不是因为其他的不好,而是我喜欢那个,因为它的背景是你正在为观看视频的人提供一些价值。 如果他们正在经历某些事情,你会告诉他们该怎么做。 然后给自己一个解决方案是构建它的一个非常好的方法。

00:41:07:17 – 00:41:20:15

乔什库勒

所以其他的也很棒,但我喜欢那个,那个的概念,因为是的,它是价值领先的,然后你在它的背后发出行动号召,说如果你需要帮助,我有解决方案你。 这是什么。

00:41:20:15 – 00:41:51:27

布雷迪温德

所以是的,虽然我真的很喜欢你说的,因为你知道一个人脱颖而出的原因是我从特雷弗那里学到的关于文案写作的最重要的事情之一实际上是在人们的脑海中打开一个循环。 你可以这样做几乎是不道德的。 就像点击诱饵一样,你知道,你打开谷歌应用程序,这里有 100 篇纯粹是点击诱饵的文章,但它们都在打开一个循环,你不会相信这些人对他们的孩子做了什么正在通过机场安检线。

00:41:51:27 – 00:42:18:12

布雷迪温德

那确实是我昨天看到的。 无论如何来吧。 但它是如何停止丧失抵押品赎回权的。 所以他们知道他们将从中获得价值,比如以 60 种或三种方式停止止赎的五个步骤。 与投资者合作不同于与代理人合作是为话题增添趣味的更好方式。 房地产投资者与代理人的优缺点出售您在俄勒冈州罗斯堡的房屋时最容易犯的五个错误。

00:42:19:01 – 00:42:19:25

布雷迪温德

这是一个很好的。

00:42:20:06 – 00:42:21:09

乔什库勒

MM 是的。

00:42:22:10 – 00:42:40:15

布雷迪温德

排名前五的街区。 这个更适合买家线索,但我把它放在这里是因为我认为我仍然没有看到投资者做得足够,它仍然可以真正将你定位为权威。 你知道,俄勒冈州波特兰市前五名的社区每天都在担心这一问题。

00:42:40:25 – 00:42:53:03

布雷迪温德

但是如果你认识某个人,如果一个积极的卖家访问你的网站并且他们希望快速出售他们的房子并且他们看到,哦,这个人实际上认识我所有的邻居并且知道他是本地人,我认为这增加了很多对你的可信度。

00:42:53:14 – 00:42:55:23

乔什库勒

是的,我想是的。

00:42:55:23 – 00:43:10:04

布雷迪温德

然后提示,我们已经介绍了这一点,但是您从潜在客户那里得到了什么问题,问他们或任何一个,随便什么。 对主题有任何想法吗? Josh 这是我从视频营销手册中挑选出来的候选名单。

00:43:10:15 – 00:43:41:23

乔什库勒

是的,那是,那是,那些真的是很好的起点,不要害怕与这些主题中的任何一个重叠,因为一般来说,很多这些主题会相互重叠。 我认为另一种很好的上下文主题孤岛是流程。 因此,就像与您合作的过程一样,保持一般性,与批发商合作的过程,或者如果您是房地产经纪人,则与房地产经纪人一起出售房屋的过程,因为人们有很多问题。

00:43:41:23 – 00:43:58:23

乔什库勒

我,我什至从来没有,即使我在这个房地产投资领域工作了很长时间,但实际上我以前从未向房地产经纪人列出过房屋。 去年三月。 我们搬进现在住的房子已经一年了,去年 2 月是我第一次与房地产经纪人打交道,而且确实如此。

00:43:58:23 – 00:44:16:18

乔什库勒

我有很多问题。 事情太多了。 我不知道会发生什么。 我认为只是房地产经纪人。 并不是说我的房地产经纪人在这方面做得不好,因为他正在回答我所有的问题。 他是我的密友,但我认为很多人在挂牌或买房时都会有很多问题。

00:44:16:22 – 00:44:39:20

乔什库勒

因此,您可以通过开放流程来回答任何这些问题都是一个好主意。 另外,如果您是房地产投资者,那么过户流程是怎样的? 如果您是房地产经纪人,过户流程是怎样的? 如果我要买房子和卖我的房子或不管它是什么,如果你能列出这些过程,人们想知道第一步是为了到达他们想要达到的目的地。

00:44:39:20 – 00:45:07:26

乔什库勒

如果你能回答这些问题,那么你就在他们的头脑中创造了清晰度。 你自动地在那个人那里建立了自己的信誉。 所以过程是我真正喜欢做的另一件事。 我的意思是,老实说,这是教育界的普遍做法。 如果你现在打开你的手机给任何房地产影响者并点击他们在 Instagram 卷轴上的第一个视频,这肯定是某种过程,无论是,这是你必须做的五件事完成更多交易。

00:45:08:01 – 00:45:30:05

乔什库勒

然后他们将引导您完成这五件事。 完成更多交易的过程或这里是您可以睡得更好的方法,就像他们将引导您完成第一步,通过如何睡觉的四个步骤。 这只是解决问题的过程,你知道,你的人口统计非常非常重要,我认为它被低估了。

00:45:30:05 – 00:45:43:02

乔什库勒

我认为这是很多人不会做的事情。 他们想直接转到关于我的视频,这当然是您应该做的,但问题不止于此。 您必须继续前进,尤其是在涉及视频内容时,提供价值非常关键。

00:45:43:18 – 00:46:10:07

布雷迪温德

哦耶。 我的意思是,你和我都在谈论的事情可能是有用的,你知道,对 Legion 和意识以及为漏斗中间的线索预热有用。 但我现在作为投资者或代理人会非常兴奋,因为我们可以使用的工具来创建你正在谈论的内容,这些工具非常强大。

00:46:10:07 – 00:46:29:21

布雷迪温德

但也没有得到充分利用。 所以我不是房地产经纪人,但我无法想象一个房地产经纪人会得到多少技术支持,因为我知道我在星期天晚上 8 点给我的房地产经纪人发短信是什么。 嘿,伙计,我有一个问题要问你。 我无法想象他们有多少。 然后就像回答的机会一样。

00:46:29:21 – 00:46:37:25

布雷迪温德

很多这样的东西都带有非常甜美的简短视频内容。 就像,哦,我的天哪,有太多太多的方法可以做到这一点。

00:46:38:03 – 00:46:50:02

乔什库勒

我当时想,我正要查一下。 就像,我回到去年与我的房地产经纪人的文本线程,可能仅从我提出的问题中提取了 45 到 50 个主题。

00:46:50:02 – 00:46:50:23

布雷迪温德

天啊。

00:46:51:01 – 00:47:19:15

乔什库勒

我喜欢。 是的,那里有很多问题。 所以我认为人们没有借口制造话题。 它实际上只是回答你的目标人群关于你做什么的问题,你的行业,你知道的,以及与你合作的过程,你知道你喜欢什么,如果你正在努力,我会做的这个文档一天记录您所做的每一项任务,然后创建关于您所做的这些任务的衍生主题,然后通过视频交付。

00:47:20:19 – 00:47:42:03

布雷迪温德

绝对地。 我喜欢那个。 如果你知道,如果你发现自己喜欢说同样的话,或者如果你是代理人,比如给别人回短信或者你正在投资你的培训,你的团队总是告诉他们同样的话,比如,是的,我同情你。 听起来很累。 很多。 我知道,我也知道创建流程或创建视频很重要,但与此同时,您可以积极主动地去做。

00:47:42:10 – 00:48:03:19

布雷迪温德

你可以在你的网站上用视频来教育人们。 你可以说,嘿,你知道,我们已经开始合作了。 这是三个简短的小视频,介绍了与我合作后的期望。 这是该过程的进行方式。 我的意思是,我喜欢说没有什么能比得上个人风格,但就像提供个人风格一样,尽可能分享,但它是否可扩展,是的,我不知道。

00:48:03:25 – 00:48:25:18

乔什库勒

我不会写,但我可以说出我认为是个好主意的方法,例如在我的团队中,如果有人问一个关于某个特定问题的问题,我所做的就是制作一个 1 到 2 分钟的短视频我的 YouTube 频道上有大量未列出的播放列表,用于所有这些内容、视频培训和内部团队。

00:48:25:29 – 00:48:53:07

乔什库勒

但我也建议将此用于外部营销,您可以拍摄一个一两分钟的视频来高层次地解释它,然后也许您可以拍摄另一个更深入的视频,比如 5 到 10 分钟的视频。 在你两分钟的视频结束时,你可以说如果这不能解释它并且你需要更多细节,我在下面有一个链接到下一个视频,它详细解释了所有内容,因为现在你得到了他们可以选择获得简短的快速答案,或者将所有内容都包含在您可以提供的每个细节中。

00:48:53:13 – 00:48:59:15

乔什库勒

这是很多工作,但如果你超越这种方式,你会看到结果。 就像这是一个九天的差异。

00:48:59:15 – 00:49:05:06

布雷迪温德

是的,我喜欢这样。 就像reddit一样。 TLDR 懒得抱怨。 是不是太懒了? 不想看。

00:49:05:06 – 00:49:06:27

乔什库勒

就是这样。 是的。

00:49:06:27 – 00:49:28:07

布雷迪温德

好的,快点。 不,有人听播客,对吧? 你知道,我们是真正的观众,每周都会收看。 如果你对它感兴趣。 这是一笔交易,懒惰不听。 如果有人对像嘿这样的浓缩播客剧集感兴趣,你不想听布雷迪和乔什的一小时十分钟长的播客,五分钟的版本在哪里?

00:49:28:07 – 00:49:31:15

布雷迪温德

让我知道。 Care.com 的布雷迪。 给我发邮件。 我真的很好奇。

00:49:31:15 – 00:49:32:09

乔什库勒

悬崖笔记。

00:49:33:00 – 00:49:53:11

布雷迪温德

是的,悬崖笔记。 我很好奇。 也许我们放在开头我不知道是否没有人给我发电子邮件。 不要指望它。 你必须在 10 分钟内听完一小时。 好的。 于是我们聊了聊话题。 我们在那里涵盖了很多内容。 我想我想谈的最后一件事,也许是最有价值的一件事是一些工具和真正有创意的房地产视频用例。

00:49:53:11 – 00:50:14:09

布雷迪温德

所以我想浏览一下这个列表,然后我们将把它总结起来,因为我们可以整天谈论这些东西。 但无论如何,当我们在播客中浏览此列表时,您可能会感到不知所措。 你可能有一百万个想法。 如果你和我一样,我会给予你完全的许可,然后按下暂停键。

00:50:14:21 – 00:50:29:13

布雷迪温德

甚至不要完成这一集。 去拍视频吧如果您感到有动力,请转到“关于我”视频。 去开始获得推荐,然后回来玩。 当您开始制作此视频并找到一些工具来帮助以不同方式加快速度时。

00:50:29:17 – 00:50:51:18

乔什库勒

我可以给出一个有用的解决方案,通常我可以通过我不喜欢的任何类型的人来解决这个问题,我会提前考虑。 但是,如果我还没有做到这一点,我就无法进入第五步。 所以我认为一个非常好的步骤是在你完成之前创建你所做的主题。

00:50:51:18 – 00:51:13:14

乔什库勒

如果你还没有,如果你在做生意,你应该已经这样做了,那就是创建你的目标人群,你的头像。 做到这一点的一个非常好、简单的方法就是翻阅一页营销书籍,只需谷歌一下,这将帮助您确定所有这些细节。 所以这就像人口统计数据、年龄、职业和地理位置,诸如此类。

00:51:13:27 – 00:51:34:15

乔什库勒

然后。 或者你可以在那里做 Donna miller Story 品牌的练习。 因此,其中任何一个都可以建立人口统计数据。 步骤1。 第二步,开始创建主题。 我会让你知道,这里有 52 个主题供你使用。 所以这不是为自己创建另一个 25 或 30 个主题的借口。

00:51:34:15 – 00:51:56:15

乔什库勒

听起来很多。 一旦你过了五点,你就会重复这些。 我向你保证,将这些主题写下来会容易得多。 然后当你这样做时,安排一些你知道自己能力的事情。 因此,无论是每周一次、每隔一周一次还是每月一次,以及我们所说的批量录制您的视频,请阻止。

00:51:56:21 – 00:52:12:08

乔什库勒

因此,如果您打算每月选择一次,并且您正在做,比如说,每周发布三个视频,那就是您每月录制 12 个视频。 因此,在本月的第一个星期一,您录制了 12 个视频,然后在下个月之前的剩余时间里您都不必担心它。

00:52:12:19 – 00:52:29:28

乔什库勒

同样,如果你打算每周或每隔一周做一次或其他什么,请批量处理你的视频,录制它们,然后你可以继续将它们公之于众。 所以你从这三站开始。 在这一点上你没有任何借口。 你必须去执行它。 不要被其他一切淹没。

00:52:31:04 – 00:52:31:18

乔什库勒

布雷迪。

00:52:32:05 – 00:52:46:09

布雷迪温德

请。 感谢您这样做。 是的。 不,那是完美的。 嗯我知道。 我是一个从第一步到第十步的人。 我喜欢跟着他们。 创造它们很糟糕。 我不是天生适合流程和。

00:52:46:09 – 00:52:51:13

乔什库勒

对我所有的团队进行培训,我也必须培训客户。 所以它是重复的。

00:52:52:10 – 00:53:15:13

布雷迪温德

不,那是好东西。 那很好,伙计。 好的,所以前七名。 好吧,当我们完成这个播客时已经九点了。 它是房地产视频的创意用途。 One Shameless plug Video post 在我们自己的软件中管理视频发布工具。 所以如果你正在录制视频并且你有一个护理站点并且你还没有使用它,我不知道该告诉你什么。

00:53:15:13 – 00:53:43:19

布雷迪温德

你错过了。 如果你这样做,你可能会排名更高,对吧。 那么这是什么,你录制一个视频如何快速卖掉我的房子。 俄勒冈州罗斯堡。 您将它放入我们的视频发布工具中自动转录它,将其放入您的博客文章中,花费 1520 分钟将您的 h one edge 添加到标签作为您的标题,您的标题,并修改措辞使其听起来更自然一点或你可以说这是视频的文字记录。

00:53:43:19 – 00:54:02:00

布雷迪温德

我们对我们的播客做同样的事情,因为我们把文字记录和博客文章对 SEO 有很大帮助。 单独搜索引擎优化。 但是,如果您忘记了 SEO,如果有人想要观看视频的替代方法,那么您就可以阅读它,如果这是他们因为视频而更喜欢的学习方式。 不适合所有人。

00:54:02:04 – 00:54:29:12

布雷迪温德

它适用于大多数人,但不适合所有人。 他们可以浏览以查看它的内容。 就像谷歌一样。 因此,为此使用视频帖子和快速用例。 所以,你知道,我不只是在谈论理论。 我们拍摄了一段视频,将其链接到节目说明中,但几年前我和 Trevor 拍摄了一段关于如何使用视频帖子的视频,我在这里得到了真正的元但在那个视频中我们拍摄了一个关于细胞的视频俄勒冈州罗斯堡的类似合作空间的电话。

00:54:29:12 – 00:54:46:15

布雷迪温德

嘿,如果您正在寻找一个很酷的工作空间,请查看俄勒冈州的阁楼 Jurors。 我们做了那个上传。 我相信,这是记录时的排名。 这仍然是俄勒冈州罗斯堡联合工作空间的第一名。 这不是一个竞争性的术语。 那不是重点。 关键是它是多么容易,以及它在让事情排名方面有多有效。

00:54:46:15 – 00:55:06:09

布雷迪温德

那么视频转录在那里吗? 如果你现在去谷歌,我也这样做了,有人会试图超越我。 如果我说这个视频,哈士奇,视频,哈士奇评论,你去看看。 还有我拍的视频。 我编写脚本并录制,并将其放在 Kurt 的视频帖子中。 两年来,我一直在视频哈士奇自己的网站上排名第一。

00:55:06:09 – 00:55:28:15

布雷迪温德

我在网站上排名不高,这太疯狂了,超级强大。 所以视频发布第二个,我只是把它放在那里因为我只记得那个视频问我们有没有听说过那个乔希视频问这真的很有趣,我们有一个 Kerry 露营者与我们分享这个工具,他们是使用它基本上可以筛选租户并使他们有资格获得租金。

00:55:28:15 – 00:55:51:16

布雷迪温德

但是有一百万个用例。 你也可以用它来获得推荐。 就像我们可能要试验它一样。 我关心是否从我们的会员那里获得推荐,但基本上它只是一个简单的小软件和移动应用程序。 您向他们发送一个链接,该应用程序将提示该人。 所以它会说,你知道,告诉我你对此的体验,然后它会给他们 30 秒的时间来记录。

00:55:51:16 – 00:56:15:05

布雷迪温德

他们录制视频回复。 这就是它的基础。 但是你可以这样做。 因此,如果他们回答了这个问题,那么请改为询问此提示。 从其他人那里获取视频的非常直观、强大的工具。 所以你甚至不一定要在那里。 是的,有很多创造性的方法来使用它,比如为你的租金筛选租户。

00:56:15:18 – 00:56:36:08

布雷迪温德

无论如何,Adobe 播客,我只是把它放在列表中,这样我就不会忘记它。 我们已经谈过了。 这是一个很好的惊喜。 另一个是 YouTube 关键字的编号。 我知道你在想 YouTube。 这不是一个创造性的用例,就像每个人都知道将他们的视频放在 YouTube 上一样,但很多人并没有考虑进行治愈研究。

00:56:36:08 – 00:56:54:00

布雷迪温德

就像 YouTube 一样,他们只是想,哦,我只是要放一个视频,放一个关于这个主题的视频,希望它能成功。 你花 5 分钟做关键字研究。 当我准备好我的标题时,我会在每个播客之前这样做。 什么是 YouTube 排名? 唾手可得的果实在哪里?

00:56:54:01 – 00:57:17:12

布雷迪温德

所以如果你去找 Tube buddy,只是谷歌 tube buddy 或 video IQ,Video IQ,他们都做同样的事情。 您可以与他们一起进行关键字研究,找到容易获得的成果,这样它就会告诉您喜欢该关键字的竞争以及人们正在搜索什么,意图是什么,或者它是否真的是您要拍摄的视频。

00:57:17:12 – 00:57:39:27

布雷迪温德

所以无论如何,不​​要把它弄得太复杂,但是如果你做视频有一段时间了,那就花点时间做一些基本的关键字研究并优化你正在拍摄的视频。 为什么不呢? 第三? 不,那是我订购的数字,我们在这里添加了这么多,我的订购全部关闭 Bom bom,bom,bom。

00:57:39:27 – 00:57:58:16

布雷迪温德

这是专门针对代理商的。 我不知道。 我自己是用户,所以我想投资者可以使用它。 我不明白为什么不。 但是对于跟进,很少有视频进入电子邮件以供跟进代理使用它,就像,嘿,这是接下来的期望。 或者作为感谢视频,感谢您与我合作。

00:57:59:00 – 00:58:02:09

布雷迪温德

乔希,你有什么计划做跟进视频之类的吗?

00:58:02:10 – 00:58:18:18

乔什库勒

嗯,当然咯。 是的。 如果他们特别喜欢文本或电子邮件活动,他们就会利用其中的 Bambam 视频等活动。 Bambam 有点像被淘汰了一点点。 我认为人们还使用其他一些工具,但它仍然很有用。

00:58:19:06 – 00:58:29:13

布雷迪温德

这很有趣,因为查德比蒂喜欢这组词。 Shaggy Beatty 我想让查德在我们创下记录之前重复一遍,看看第一个中是否遗漏了任何内容。 我当时想,哦,bom bom。

00:58:29:16 – 00:58:29:26

乔什库勒

是的。

00:58:30:21 – 00:58:59:21

布雷迪温德

是的。 另一个真的很快。 利亚姆视频。 乔希和我在谈论过程。 我喜欢利亚姆的视频。 我会死在他们面前,因为你可以创下纪录。 我故意让 Liam 只是一个快速的小 Google Chrome 插件,它会在您的浏览器上运行,您单击它并显示它。 当然,您可以使用相机和屏幕,只需向某人发送该视频的 URL,这样您就不必进行任何编辑、下载和上传到 YouTube。

00:58:59:28 – 00:59:16:25

布雷迪温德

向他们发送 YouTube 链接。 您不必为此做任何事情。 因此,对于像 super Quick and Dirty Liam 视频这样的内部视频来说,这是解释事情的好方法。 很多软件都像这样收费,现在就像你桌子上的 Slack,它已经内置了。但 Protip 不会升级你的帐户。 坚持使用免费版本。

00:59:16:25 – 00:59:26:10

布雷迪温德

这是一个五分钟的限制,因为它会让你变得简洁。 我从来没有在 Liam 上录制超过五分钟的视频。 升级对我来说很危险。

00:59:26:20 – 00:59:34:14

乔什库勒

老兄,这是一种习惯。 我做我喜欢的事。 我没有升级它。 我每天使用 Liam 四到五次。 我仍然没有升级,因为我想,我必须保持简短。

00:59:35:01 – 00:59:35:27

布雷迪温德

那就是你的样子。

00:59:35:27 – 00:59:39:07

乔什库勒

如果需要超过 5 分钟,我将与您进行 Zoom 通话。 所以。

00:59:39:08 – 01:00:07:28

布雷迪温德

对,对,对,对。 否则,另一个 360 虚拟旅游。 这对你们任何人来说都不是新闻,但我们正在播客中。 不久前,我们的一位成员提到他们如何将 Matterport 用作代理词。 这是一位投资者,他们正在为他们的买家名单进行 360 度虚拟游览。 因此,一旦他们根据合同拿到房子,就说,嘿,我们要来拍照,把 Matterport 放上去,然后把它发给那些买家名单。

01:00:07:28 – 01:00:29:10

布雷迪温德

It says they the buyers have so much more confidence when they're able to you virtually tour the home and they can get it get the contract sign so much quicker. So if you're an investor, consider Matterport before after flip videos on your site. So a lot of people do this on Instagram. Little IG stories. Hey, here's this house we're working on.

01:00:30:04 – 01:00:54:25

布雷迪温德

I think that also could lend a lot of credibility if you are flipping houses and you're doing it well. I think of home buying guys in Dallas. They're members of ours. They really take pride in how they flip their homes. They care about them and they are doing the community a service. So if you're doing that type of flip where you're really improving the property, put on your website and people love to see that as incentive to work with you versus someone else.

01:00:56:02 – 01:01:22:22

布雷迪温德

And then the last one, social media repurposing, I figured that would be a good note for Josh to end on. I mean, we could talk about this all day. We won't, but social media repurposing. So just like, you know, if if I'm if I'm an investor, I'm making these videos that we're talking about what's what's like the easiest low hanging fruit like ways I can repurpose these videos because it'd be it'd be bad not to do any repurposing.

01:01:22:25 – 01:01:25:28

布雷迪温德

But you also don't want to go ham and try to be the next TikTok influencer.

01:01:26:05 – 01:01:50:17

乔什库勒

Yeah, I'm going to give an answer that probably most people will not like, but you have to do this or you're not going to stay consistent because consistency is the number one factor to any success within content. It's hire it out and you can leverage tools like or platforms like Fiverr or Upwork. A lot of people have like especially marketers, they have a bad taste in your mouth with fiber.

01:01:50:21 – 01:02:15:29

乔什库勒

I use fiber pretty often on some smaller projects that need done. You can also go to Upwork and find video editors that will help you chop up the content, repurpose it and possibly even post it for you. The reality is, is that if you're a business owner, you don't necessarily most of the time and this is why this is where like we come in and people hire us because they don't have the time or the ability or the want to to keep up with this kind of stuff.

01:02:16:11 – 01:02:35:22

乔什库勒

So I have my clients focus on recording content. I want them doing nothing else. I don't allow them to check the content. I don't allow them to post it. Obviously that's a little bit of a higher level. Service is going to cost you more, but you if you're just getting started, allocate a couple hundred bucks a month to just getting videos edited.

01:02:35:22 – 01:02:57:00

乔什库勒

You can send them off to a good editor on Fiverr or hire somebody, a freelancer on Upwork to edit videos for you, have them edit it, maybe you can post it or have an assistant post it for you and just get them out that way. Because the reality is, is what happens is that people shoot videos and then they get stuck at the editing portion because they spend so much time on it and they just don't do it later on, like they they'll they'll be fired up about it for a month.

01:02:57:00 – 01:03:19:11

乔什库勒

And then if a phase is out now, you literally wasted a month of doing literally nothing. That's my short answer. If you are the type of person that you want to do it yourself, there's very simple tools that you can use to edit videos. Of course, like from a professional standpoint, from your pro is great and it actually has gotten to a point where it's pretty easy to use like it's very user friendly.

01:03:19:11 – 01:03:41:09

乔什库勒

它不是。 It still has all the technical aspects of it, but it's not as complex as it used to be. Of course, if you have a mac device, I movies are really easy to use platform to edit your videos on, but outside of that headliner, dot app is really good as well. And there's there's tons of other platforms.

01:03:41:09 – 01:03:54:00

布雷迪温德

We've news using. I forgot about that we've been using headliner for. I mean I've been using it for years for podcasts because they were the first ones to say, okay, drag in your audio or video, add captions automatically adjust snippets. 是啊是啊。 Audio Grahams.

01:03:54:00 – 01:04:08:26

乔什库勒

是啊是啊。 So that's what I would use by I'm just going to lean back into hire it out likes stop being a cheap HEB, be willing to spend some money on some of your marketing and hire somebody for 200 bucks a month to edit your videos and get them back to you. That's what I would say.

01:04:09:12 – 01:04:28:02

布雷迪温德

I think that's a great answer and I want to I want to dive deeper real quick and then I swear we'll wrap it up. But so I think it's a good answer that you say hired out, not because you're the guy with an agency who does this really well, but because there are there's diminishing returns, too, with anything.

01:04:28:15 – 01:04:53:03

布雷迪温德

And the diminishing returns correct me if I'm wrong, but here's you know, Brett and I were just having a conversation in the office about this the other day. The returns of social media are high, meaning people might ask us, like, why don't you post to social media more often? My take on it is we post enough to stay relevant to make sure that when someone comes across our Instagram feed that there's things on there.

01:04:53:03 – 01:05:17:03

布雷迪温德

It's somewhat current, it's interesting, there's there's stuff there consume, but we're not posting a thousand times a day. That's why when I hear you say, hire it out, I'm like, it's it's more scalable that way. If you're if social media is a strategy, I feel it. Maybe I'm being long one of this with this, but I feel like there's this big gap between like you post, you know, once a week and it's effective.

01:05:17:17 – 01:05:22:24

布雷迪温德

You post, you know, ten times a week and it's marginally more effective. 是这样吗?

01:05:23:06 – 01:05:44:11

乔什库勒

No. Well, it depends. There's platforms. There's platforms specific. Like what I what I tend to do is take what the platform wants and, and go all in on that. Like, for instance, if you're not posting at least a video a day on Instagram, you're obsolete just period. Especially if you especially if you're just starting to content, you will be obsolete if you're posting less than one video a day.

01:05:44:19 – 01:06:15:00

乔什库勒

It's just the reality of it. It's how the platforms work on YouTube. If you're not posting at least 2 to 3 videos weekly are for videos, you're going to be obsolete or or it's going to be really hard for you to get traction at all. But with these platforms, you really have to like volume is a key. You have to put into what they want and generally speaking with reels, Tik Tok videos, YouTube shorts, velocity is the name of the game because these are shorter videos, you've got to feed more into it.

01:06:15:06 – 01:06:43:23

乔什库勒

But even if you look at it one video a day on Instagram, let's just say it's seven videos that are minute long, the 7 minutes worth of recording, right? I mean, that's that's really not as much as you might think it is. So that's a week's worth of content. So volume does matter what my formula today is, Volume plus quality is really what and it's the right volume, the right volume, the right time quality, the right efforts combined is what's going to get you the success out there that you you need.

01:06:44:15 – 01:06:57:13

乔什库勒

So in a way it does matter. But do you need to be posting ten times a day? 可能不会。 And that being said, I don't know if it would hurt you. We have a client that we post five times a day for and they kill it.

01:06:57:13 – 01:07:14:21

布雷迪温德

So no bigger. 耶耶耶。 And content. Thank you for that context man. That's that's I appreciate the insight there that's specifically more geared towards influencers if looking to get motivated seller leads like these answered Posner Instagram TikTok In terms of do.

01:07:14:22 – 01:07:27:18

乔什库勒

Yeah you got to consider your demographic. If they're not following you on Instagram, then you only need be creating the content that they're going to consume, which for the most part, if it's transactional, it's just going to be informational content about what it is you do and that kind of thing.

01:07:27:18 – 01:07:49:20

布雷迪温德

So yeah, awesome. In well, this has been value packed. This is the longest podcasts I've recorded in a while. I have no shame about it, but hopefully everybody listening you have found this if we missed anything, if there's a tool that you're using or a tip that somebody gave you, let us know. 传一个电子邮件给我。 Brady At Care.com, or if you're on YouTube, drop in the comments below.

01:07:50:03 – 01:07:53:12

布雷迪温德

And thanks for listening. And Josh, thanks so much for joining me. 男人。

01:07:53:15 – 01:07:55:16

乔什库勒

Yeah, man, this is a lot of fun and hope to be back soon.

01:07:56:00 – 01:08:16:10

布雷迪温德

是的。 All right. We'll catch up later.