2023 年多戶家庭發展機會 w/ Daniil Kleyman | 市場收穫 3/23
已發表: 2023-03-14訂閱每週獲取 CarrotCast!
或者,直接 RSS 提要鏈接
如果您是想要參與多戶住宅開發的批發商或腳蹼商,本集適合您。 丹尼爾·克萊曼 (Daniil Kleyman) 談到了他為 GC 和為複式公寓以及後來的大型商業地產籌集資金所採取的重要步驟。 我們討論了建築規格住宅與商業地產的投資回報率以及 Daniil 在他的市場中看到的機會。 享受!
本集中提到:
與 Daniil 聯繫:RehabValuator.com
關於開發的深入內容:https://www.youtube.com/@RehabValuator
在 CarrotCast.com 上觀看更多劇集
劇集成績單(這是機器人胡蘿蔔的自動成績單——請注意錯別字)
00:00:00:01 – 00:00:27:12
丹尼爾克萊曼
出租方。 這些天我真正關注的是一流的產品,以便建立基礎。 考慮到成本,你幾乎別無選擇,只能專注於 A 級產品,因為這是唯一一種可以為你提供可支持建設成本的租金的產品。 但即使在建設成本失控之前,我也很快意識到很多問題都是管理上的難題。
00:00:27:12 – 00:00:44:14
丹尼爾克萊曼
很長一段時間以來,我的注意力都集中在經典產品上。 我們建造了非常好的東西,吸引了非常好的租戶,這些租戶開始支付非常高的租金,這反過來又讓我能夠建立一個可擴展的投資組合。
00:00:48:27 – 00:01:11:23
布雷迪溫德
朋友們,歡迎回到 Kurt Cass 播客。 我是你的主持人 Brady Winder,這是一個播客,我們可以幫助你進行在線營銷,這樣你就可以建立一個自由和有影響力的企業。 每個月的第二個星期二是我們的市場收穫期,我們會為大家帶來凱絡幕後的數據,房地產行業的數據,我們會請來一位專家,來聊聊我們平時不聊的話題。播客。
00:01:11:23 – 00:01:26:03
布雷迪溫德
因此,與在線營銷稍有不同,我們可以談談正在發生的事情,不同的相關房地產行業話題。 因此,我將花幾分鐘查看我們的數據,但首先我想開始,向您介紹我們的客人 Dana CLAMAN。 歡迎加入,伙計。
00:01:26:05 – 00:01:28:01
丹尼爾克萊曼
你好嗎? 謝謝。 很高興來到這裡。
00:01:28:14 – 00:01:49:22
布雷迪溫德
是的,絕對。 好吧,我將在這裡快速瀏覽一下我們的數據,然後我會把它交給你做一個介紹。 然後我們今天要談論多戶家庭。 因此,2023 年的多戶家庭趨勢和機會以及我將在他的市場上看到的東西,這將是一次有趣的對話。 非常快,在 Carat 的幕後,我們已經幾個月沒有這樣做了。
00:01:49:22 – 00:02:12:10
布雷迪溫德
我們上個月跳過了,據悉,我可能不會參加接下來的一兩次。 在接下來的兩週內,我隨時都有孩子。 謝謝。 所以特雷弗會回來,所以你會聽到特雷弗的消息。 他已經離開播客一段時間了,他將與你們一起深入、深入地研究數據,希望我的共同主持人泰勒也能盡快加入我們。
00:02:13:20 – 00:02:53:07
布雷迪溫德
無論如何,訪客,我們在 CARAS 的幕後看到的訪客,積極的賣家來護理網站一直在穩步下降,下降幅度不大,但在過去九個月左右的時間里略有下降,9 到 12 個月,有四個兩個原因,一個是谷歌可能會在 2022 年更新,你知道,一些排名會受到影響,這不是我想說得很清楚的,這不是我們看到的關心問題,但是這是互聯網範圍內的,你知道,多個行業,這主要是企業,沒有很好地設置其個人資料的網站。
00:02:53:07 – 00:03:16:28
布雷迪溫德
這就是他們的專業知識、權威和信任。 他們是最有效的。 基本上,這只是說那些沒有發布高質量、獨特、相關內容的人,他們的排名受到去年谷歌更新的一些影響。 不過,這有點雙重打擊。 那些與利率相關的人,你知道,顯然到去年,賣家更多地坐在場邊。
00:03:16:28 – 00:03:36:18
布雷迪溫德
所以遊客減少了。 好消息是,我們看到的線索在本月比上個月增加了 5.9%。 所以這很好,因為它顯示了我們的預期,即我們正在走出冬季低迷,並朝著我們通常在春季看到的那種提振前進。 這就是我們看到的線索。
00:03:37:06 – 00:04:18:12
布雷迪溫德
這是令人鼓舞的,我們預計會看到,當市場發生重大變化時,人們通常需要幾個月的時間才能冷靜下來。 但我們看到更多的賣家興趣。 因此,我們確實預測隨著時間的推移會看到更多的賣家興趣,並且應該會看到更多的潛在客戶。 但就訪問者和潛在客戶而言,他們來自哪裡,你知道,社交媒體或者他們正在搜索有機的、有機的和直接的,直接的意思是人們直接進入某人的帳戶成員、網站,直接進行有機搜索,繼續是當前會員的生計遠遠高於付費搜索、社交媒體之類的東西。
00:04:18:18 – 00:04:48:16
布雷迪溫德
因此,人們仍在引入線索。 然後就轉換率更高的轉換率而言,同樣的事情。 有機搜索的轉化率繼續高於付費社交、直郵、電子郵件等。 是的,就是這樣。 我要談的唯一一件事,看看它是否在這裡,我要談的唯一一件事,如果你對此有任何想法,那就是庫存。
00:04:48:28 – 00:05:04:19
布雷迪溫德
你知道,我們是今年 1 月 20 日和 23 日。 我們在市場上有 625,000 套活躍房屋。 它不完全是兩倍,但接近去年 1 月的兩倍。 關於那個人的任何想法以及發生了多少巨大變化?
00:05:04:29 – 00:05:41:04
丹尼爾克萊曼
你知道,它發生了巨大的變化,但它偏離了一個非常低的基線。 非常低的基線。 我的意思是,一年前我們沒有存貨。 是的。 而且我知道,老實說,我沒有仔細看這個國家數據。 我幾乎不為自己的市場看它。 我們賣房子。 但我知道在當地,我們仍然沒有足夠的庫存,所有投放市場的東西,除非它不合理或形狀糟糕,否則它正在銷售。
00:05:41:24 – 00:05:50:27
丹尼爾克萊曼
所以,你知道,我們國家仍然存在住房短缺問題,而且由於利率的原因,情況並沒有好轉,因為房屋建築商又回來了。 嗯是的。
00:05:51:18 – 00:06:09:23
布雷迪溫德
是的,這很有趣。 我們做了一集,我想我們最後一次市場收穫是在兩個月前。 我們為此做了一集。 就像要消除這種差距需要什麼,住房短缺。 是的,那裡有很大的差距需要填補。 但無論如何,是的,請告訴我們一些你的工作。
00:06:09:23 – 00:06:16:29
布雷迪溫德
你在胡蘿蔔的生態系統中呆了很長時間,並且是 Trevor 的老朋友。 伙計,你的交易是什麼?
00:06:16:29 – 00:06:21:09
丹尼爾克萊曼
是的,首先,恭喜孩子。 這太妙了。 所以你的第一個。
00:06:21:18 – 00:06:27:08
布雷迪溫德
第二,我們有一個八歲的兒子,差距很大。 故意的差距。 但是,是的,兄弟。
00:06:27:08 – 00:06:35:13
丹尼爾克萊曼
不,那太棒了。 我哥哥和我相差九歲,在他生命的最初 20 年裡,我們互相憎恨。 然後我們成了真正的好朋友。
00:06:35:21 – 00:06:36:22
布雷迪溫德
聽起來不錯。 是的。
00:06:36:27 – 00:07:06:07
丹尼爾克萊曼
這太棒了。 恭喜。 我有,我自己有三個,他們的年齡都非常接近,這每天都會產生自己的瘋狂。 但我住在弗吉尼亞州的里士滿。 那是我的房地產業務所在地。 我現在的業務主要集中在開發領域。 所以我們有一個房屋建築部門,我們在那裡建造和銷售規格房。
00:07:06:07 – 00:07:27:18
丹尼爾克萊曼
但這只是我業務的一小部分。 我們每年可能會做 12 到 20 間房子。 我的大部分精力都放在為我的租賃投資組合建立長期資產上。 所以我開發多戶住宅,他們開發混合用途項目。 他們開發的項目主要是公寓,然後我們將在一樓或大樓的拐角處有一個零售部分。
00:07:28:13 – 00:07:56:03
丹尼爾克萊曼
所以我的租戶包括餐廳、果汁吧、瑜伽館、雞尾酒廊、聯合辦公空間。 我們有一家餐廳實際上明天試營業,另一家餐廳。 所以我對這類項目充滿熱情,因為混合用途開發通常允許我們創建適合步行的社區。 它使我們能夠在我們的建築物內創造便利設施,然後為我們的租戶提供服務。
00:07:56:12 – 00:08:11:03
丹尼爾克萊曼
所以這就是我非常熱衷的那部分業務。 但我的重點是建立長期資產。 而且,你知道,我做任何事情,從建造複式公寓到現在我們正在建造一個 130 單元的公寓大樓,以及介於兩者之間的一切。
00:08:12:00 – 00:08:18:01
布雷迪溫德
我是不是很好奇上下文,里士滿是不是很流行? 它增長得很快嗎?
00:08:19:11 – 00:08:57:23
丹尼爾克萊曼
我們一直在成長,甚至在 COVID 之前和 COVID 期間,我們是人們向南遷移的一大受益者。 正確的。 人在動。 每個人都搬到佛羅里達州。 但是有些人厭倦了一直開車到佛羅里達州,然後他們就停下來搬到弗吉尼亞州。 不,撇開所有笑話不談,我們已經有大量來自北弗吉尼亞、華盛頓特區、巴爾的摩的人湧入,他們現在能夠遠程工作,或者厭倦了高昂的生活成本。
00:08:57:23 – 00:09:19:06
丹尼爾克萊曼
有些人厭倦了交通和我做生意的地方。 我們擁有優質的生活,一切。 住房還是比較實惠的。 因此,人們從南方搬到南方,人們從那裡搬到南方,他們的價格比他們習慣的要便宜得多,同時實際上推動了我們的市場上漲。
00:09:19:26 – 00:09:40:06
布雷迪溫德
所以,Dana,你在混合用途的住宅和商業方面以及新的規格住宅中,你如何確定將投資投入何處,比如你是否想更多地進入住宅而不是商業? 然後我不知道是否完全供應你,但你是否正在考慮不同的,你知道的,ABCD 課程或市場?
00:09:41:26 – 00:10:05:20
丹尼爾克萊曼
這是一個很好的問題。 所以在租賃方面,我真正關注的是甲級產品。 現在這很有趣,因為現在為了建立基礎,考慮到東西的成本,你幾乎別無選擇,只能專注於一流的產品,因為這是唯一一種可以為你提供可以支持建設成本的租金的產品。
00:10:06:12 – 00:10:30:27
丹尼爾克萊曼
但即使在建築成本失控之前,我的偏好和我們有一家內部物業管理公司來管理我們所有的資產,因此我們是垂直整合的。 但是我的,我的,你知道的,當我 15 年前開始的時候,我有一些學生宿舍,我有一些第八節的租金,我很快意識到很多痛苦都是管理上的頭痛,可能是一場噩夢。
00:10:30:27 – 00:10:55:12
丹尼爾克萊曼
所以我很長一段時間的關注點都在經典產品上。 我們建造了非常好的東西,吸引了非常好的租戶,他們開始支付非常高的租金,這反過來又讓我能夠建立一個可擴展的投資組合,因為我們可以快速發布這些房產。 我們的租金是在每個月的第一天收到的,他們一直租著,營業額很低。
00:10:55:26 – 00:11:22:18
丹尼爾克萊曼
我們的租戶非常善待他們的財產,你知道,我已經有十多年沒有驅逐過任何人了。 在可能相同的時間內,我什至不必威脅要驅逐租戶。 我們 100% 出租,通常在每月的第一周內收取 100% 的租金。 不可避免地,總會有人遇到一點困難,需要幾天時間才能趕上。
00:11:22:18 – 00:11:44:17
丹尼爾克萊曼
但我的意思是,我是,你知道,這是我真正想要擴展的投資組合,然後我們不介意管理和坐在我辦公室的物業管理人員,他們為產品感到自豪我們投放市場的。 他們很自豪能夠帶領潛在租戶穿過這些單元。 他們為我們建造的那種建築感到自豪。
00:11:44:17 – 00:12:07:20
丹尼爾克萊曼
因此,我的重點是 A 類。 再一次,具有諷刺意味的是,我的意思是,如今如果你要建立基礎,你真的別無選擇。 全國范圍內出現的一切都是有原因的,那就是多戶住宅。 這是舊的 A 級東西。 除非你獲得低收入住房稅收抵免並且你得到政府的補貼,在這種情況下你可以負擔得起。
00:12:07:20 – 00:12:34:10
丹尼爾克萊曼
但除此之外,如果你在做,你知道,如果你沒有得到補貼,你就是在建造粘土,你別無選擇。 您推出的 A 級產品必須獲得 A 級租金。 這就是該國目前幾乎所有的建設管道。 這樣就可以回答您關於租賃產品的問題。 我們推出了多少規格產品,我們建造了多少房子來出售。
00:12:34:29 – 00:13:04:06
丹尼爾克萊曼
是的,我們關注市場。 我們關注利率,我們關注買家的需求。 有一陣子我被嚇壞了,因為可能我們曾經擁有的最大的管道是在過去四個月裡我們正在建設的,考慮到利率的變化以及人們大喊悲觀和厄運,我知道,有一個有幾個月的時間,我有點害怕,因為我們建造的房子比以往任何時候都多。
00:13:04:06 – 00:13:42:00
丹尼爾克萊曼
去年 11 月、12 月,買家需求直線下降,對嗎? 它只是死了。 但情況在 1 月份出現反彈。 到目前為止,我們在市場上投放的所有東西,以及過去 30 天內他們關閉了 3 次的所有東西都已售出。 它賣得很快。 我不能代表全國各地。 我不能代表其他市場。 但是我們在當地看到的是,如果你在一個相對好的位置建造一個好的產品,因為現在買家少了,買家對他們購買的東西更加挑剔,如果你在一個相對好的位置推出一個好的產品如果您不嘗試正確推動市場。
00:13:42:00 – 00:14:02:16
丹尼爾克萊曼
一年前我們所做的是將產品投放市場,然後我們說,嘿,我認為它值 50。讓我們看看我們是否能以 85 的半價獲得得到85,對嗎? 你不能再那樣做了。 你不能對事物定價不切實際,因為它們會讓你陷入困境。
00:14:02:16 – 00:14:23:14
丹尼爾克萊曼
是的。 因此,如果您要推出好產品,如果您要在沒有任何重大危險信號的相對較好的位置推出好產品。 如果您以合理的價格列出商品,我們看到的是所有商品仍在銷售。 現在,再一次,全國各地都有過熱的市場,現在已經不再是這樣了。
00:14:23:19 – 00:14:51:16
丹尼爾克萊曼
但是,你知道,市場現象的美妙之處在於它總是相當平穩,對吧。 它並沒有在房地產繁榮時期變得瘋狂。 在 oh 8 衰退期間,它並沒有在下降的過程中發瘋。 與 Phenix 等地相比,它一直是一個相當穩定的市場。 那是瘋了還是奧斯汀,對吧? 是的。 你知道,這只是經歷然後就過去了,並且非常迅速地冷卻下來。
00:14:51:16 – 00:15:01:12
丹尼爾克萊曼
我喜歡市場,因為它,它,它定期有意義。 而全國其他一些市場則非常不穩定。
00:15:01:19 – 00:15:11:03
布雷迪溫德
是的。 泰勒福特,我們的共同主持人,他參加了我在圖森做的最後一場比賽,他經歷了瘋狂的高潮和低谷。 鞦韆很瘋狂。
00:15:11:03 – 00:15:12:20
丹尼爾克萊曼
就在那裡。 是的。
00:15:13:08 – 00:15:30:25
布雷迪溫德
所以,你知道,我對多戶家庭很好奇,但更多的是過去的混合。 我喜歡在城鎮中漫步,就像您在談論真正適合步行的地方一樣。 發生了太多事情。 明年,你們在里士滿看到了什麼樣的多戶混合用途機會?
00:15:30:25 – 00:15:52:10
丹尼爾克萊曼
所以我有,你知道,我有一堆項目正在籌備中,還有其他混合用途,我再次意識到,如果你只是聽新聞,如果你注意在過去的五、七年裡,所有的,你知道的,談話的負責人,你知道,零售業的零售商,這不是真的。
00:15:52:16 – 00:16:14:24
丹尼爾克萊曼
正確的。 人們總是想去餐館,人們總是想去當地的社區便利設施。 現在,位置有很大的不同。 所以有些地方我正在建造公寓,但我不會混合使用,因為在那裡開展業務是沒有意義的。 人流量不夠,車流量也不夠。
00:16:15:10 – 00:16:45:09
丹尼爾克萊曼
這是多戶家庭的好地方,混合使用的糟糕地方。 因此,當我們找藉口時,我們對位置的選擇要比使用常規的多戶型產品要多得多。 但我相信,在全國各地仍有充足的機會在合適的地點建設混合用途項目,因為人們可能比以往任何時候都更希望步行方便。
00:16:45:20 – 00:17:08:12
丹尼爾克萊曼
嗯嗯。 一切。 一切都在朝著密度方向發展,對吧? 就像,我們不是,我真的相信我們不會從每個人都想要的郊區和死胡同時代回來,對吧? 這個國家有很大一部分人希望住在磁化的、適合步行的社區。 全國有很多城市缺少你。
00:17:09:09 – 00:17:09:18
丹尼爾克萊曼
是的。
00:17:10:00 – 00:17:25:06
布雷迪溫德
哦對不起。 我想問你是否看到了自大流行以來出現的這種趨勢,從每個人都被完全隔離,留在隔離區到現在,嘿,我們想出去走走或在附近走走,這是否非常引人注目?這樣做是有好處的。
00:17:25:22 – 00:17:49:18
丹尼爾克萊曼
你知道,當大流行實際上是 25,000 平方英尺的混合用途項目時,我正處於一個 20,000 平方英尺的混合用途項目的中間,就在大流行發生的時候。 我們從來沒有看到它掉下來。 因此,我們在 2020 年 5 月開始了該項目第一階段的一些工作,就像鎖定是硬核的時候一樣。
00:17:50:06 – 00:18:20:05
丹尼爾克萊曼
是的。 我大樓裡開張的其中一家企業是一家果汁吧。 對於大流行來說,這是一項完美的業務,因為它主要是一個很小的空間。 這主要是結轉權。 他打開了他們在一個完美的時間打開了,我們從未見過。 所以我個人猜想我想告訴你的是我從來沒有去過我們活躍的社區。
00:18:20:05 – 00:18:38:24
丹尼爾克萊曼
我們從未真正看到需求下降。 即使在大流行期間,人們也想去人們想去的地方。 只是他們正在做的事情發生了變化,因為也許他們沒有在很多人周圍的大餐館裡坐下來,但他們仍然想去喝杯咖啡。 他們仍然想去喝果汁或冰沙。
00:18:38:24 – 00:19:01:28
丹尼爾克萊曼
他們想去取一頓飯。 所以我們所做的大部分零售開發都是小空間,對吧? 我不做這些。 如果你去郊區的購物中心,他們有五、六、7000 平方英尺的餐廳。 正確的? 但我們不做那些事。 我喜歡做的是做小賭注。
00:19:02:15 – 00:19:31:21
丹尼爾克萊曼
所以我們的平均零售面積是 1000 到 1200 平方英尺。 所以現在我們剛剛完成了該項目的第二階段,該項目還有 5000 平方英尺的商業空間,裡面有六個租戶。 哇。 是的。 這意味著這些租戶的開銷較小。 他們每平方英尺的收入比在一棟真正的大建築裡要多。
00:19:31:21 – 00:19:59:17
丹尼爾克萊曼
正確的。 大空間。 而且,如果其中之一沒有解決,我們也不會空著 5000 平方英尺。 所以我們剛剛完成的項目有一個冰淇淋店和一個完整的生產廚房,它有一個辦公室,它有一個 1000 平方英尺的聯合辦公空間,可以容納 22 張桌子,不要問我如何,但是,你知道,他們準備開一家拉瑪麵館,主要是外賣。
00:20:00:17 – 00:20:23:23
丹尼爾克萊曼
然後那裡有一個 1200 平方英尺的雞尾酒酒廊。 這就是我真正喜歡這項業務的原因之一,因為我們可以管理租戶。 我有一棟公寓樓,樓下有一群商業租戶,我要真正策劃誰進入那裡,並確保這些企業不僅僅是可以呼吸和支付租金支票的人。
00:20:23:23 – 00:20:53:22
丹尼爾克萊曼
我想確保這些企業和我租戶的許多企業都在我的社區的記憶中,它們成為一個吸引人的地方,並幫助我租用那棟樓裡的公寓,因為我們在那棟樓裡也有 21 套公寓。 所以這就是我最喜歡這項業務的部分之一是能夠將租戶放在一起,這使得它非常互補,但只是大大增強了附近的街區。
00:20:53:22 – 00:21:09:00
丹尼爾克萊曼
你現在開車經過那棟樓,尤其是當夏天天氣變暖的時候,你只會看到街上的活動,人行道上的人,人行道上的人,人行道長椅上的桌子旁的人,吃著冰淇淋。 這很酷,因為是你。 你可以看到差異。
00:21:10:15 – 00:21:23:05
布雷迪溫德
是的,我喜歡那個。 我喜歡你描述的方式。 我喜歡你談論如何做,你知道,做小賭注,你知道,一個 5000 平方英尺的租戶,租戶喜歡,你知道,你有點搞砸了。
00:21:23:05 – 00:21:43:26
丹尼爾克萊曼
是的,你就是,你是,你是,缺點是零售的缺點,當我說零售時,你知道大多數人在想到零售時,他們會像商店一樣思考。 當我們說零售時,我指的是餐廳和咖啡館,對我來說可能意味著辦公室,所有這些我都扔進了零售桶,讓我們稱之為商業。
00:21:44:12 – 00:22:08:06
丹尼爾克萊曼
是的。 商業的缺點是,你知道,當事情好時,事情就很好。 當那些租戶在那裡時,他們會在那裡待很多年。 正確的? 我有過這家餐廳,這是我的第一個商業租戶,他們現在可能已經開業 10 年、11 年了,而且他們做得很好。 好的。 所以當那很好的時候,那很好。 那些租戶在那里呆了很長時間。
00:22:08:06 – 00:22:31:00
丹尼爾克萊曼
他們付房租。 它通常是三重淨租賃,這意味著這些租戶負責自己的維護。 他們支付自己的房地產稅份額,而保險對他們的管理很少。 所以當事情好的時候,他們就很棒。 問題是當這些租戶在某個時候不可避免地全部離開時,好吧,我希望不會持續很長時間。
00:22:31:00 – 00:22:48:16
丹尼爾克萊曼
對我來說,住公寓可沒那麼容易。 如果有人搬出我的公寓,我可以做廣告。 我可能需要粉刷一下,但明天可能會有人搬進來。商業空間更難填補,因為你知道,你必須找到合適的租戶。
00:22:49:03 – 00:23:10:20
丹尼爾克萊曼
您必須使租戶有資格。 然後,您必須確保該空間適合租戶。 如果該空間不適合租戶,那麼您將再次翻新該空間,並為該租戶提供所謂的領帶津貼,即站立空間和津貼。 因此,更換這些租戶要復雜得多,而且不可避免地要花錢。
00:23:11:12 – 00:23:32:01
丹尼爾克萊曼
所以這是一把雙刃劍,對吧? 當事情好的時候,事情就會變得美好,不可避免地會有一段時間事情會變得不那麼美好。 但是你為此存了錢,你為此存了儲備金,所以當這種情況發生時你不會,你已經做好了準備。 毫米。
00:23:32:12 – 00:23:44:03
布雷迪溫德
是的。 而且你也沒有製造,你沒有建造和設計非常具體的超級利基屬性,你讓它們對零售開放,這樣你就知道了。
00:23:44:25 – 00:24:07:15
丹尼爾克萊曼
在大多數情況下,我的意思是我們剛剛又完成了,我們正在完成這個,這個,我們的一位租戶正在投入 2000 平方英尺的建築物。 他們正在建立一個非常非常高端的雞尾酒酒廊和帶共用廚房的拉麵店。 是的。 他們從頭開始建造那個空間,這意味著它只是礫石地板、礫石、地板上的礫石和四堵牆。
00:24:07:15 – 00:24:27:26
丹尼爾克萊曼
因此,整個構建非常符合他們的確切需求和設計。 讓某人進來並簡單地接管他們的空間將是一項挑戰。 是的,但與此同時,他們在自己的遊戲中擁有如此多的皮膚,你知道,而且,他們是非常優秀的運營商。 他們將在很長一段時間內取得成功。
00:24:27:26 – 00:24:45:12
丹尼爾克萊曼
當他們離開的時候到了,我們會大大貶值建築物,我們會從中賺很多錢,我們會削減支票並咬住任何成本,你知道,需要更換他們和其他人。 那會很棒。
00:24:46:10 – 00:24:46:17
布雷迪溫德
是的。
00:24:46:17 – 00:24:47:26
丹尼爾克萊曼
這就是遊戲的本質。
00:24:48:17 – 00:24:55:11
布雷迪溫德
我想去那裡,我很想現在就去拉麵店和雞尾酒廊。 就像,那是我的城市。
00:24:55:11 – 00:25:08:03
丹尼爾克萊曼
這是一個很棒的組合。 你知道,你進去,就在那裡。 你必須等待才能得到拉麵。 你去隔壁喝一杯,反之亦然。 他們會做得很好。
00:25:08:21 – 00:25:40:28
布雷迪溫德
棒極了。 所以在我們結束之前我想問你一件事,只是因為我們想為了時間而縮短節目。 我想問你更多關於你過渡到多家庭的問題。 我的意思是,我們可以花幾個小時討論這個問題,但讓我把它歸結為兩個領域,我想問你,你知道嗎,你正在過渡到,你知道,進入更多的商業地產,火星組合,使用,專業,更高水平的投資,而不是你,你知道的,那些從事固定翻轉和批發的人。
00:25:41:10 – 00:25:56:23
布雷迪溫德
當您開始進行這些較大的交易時,您做過的兩件最有幫助的事情是什麼,或者您在人際關係領域做過的最有幫助的事情是什麼? 那麼網絡是什麼樣的呢? 然後在金融領域,比如它是儲備還是你為實現這種轉變所做的兩件事是什麼?
00:25:57:18 – 00:26:27:00
丹尼爾克萊曼
所以我,我想說對我最有幫助的事情就是慢慢地走出去,這意味著我,我正在裝修獨戶住宅,我並沒有有一天突然醒來說,我想建造 131 公寓樓. 你可以嗎。 我想你可以。 你可以去籌集大量外部資金,找到一些優秀的承包商和工程師,而且,但你是在用別人的錢來學習。
00:26:27:09 – 00:26:44:11
丹尼爾克萊曼
所以對我最有幫助的事情之一就是我進化得非常緩慢。 我正在翻新單戶住宅,然後他們決定建造一棟單戶住宅。 他們建了一個複式,他們建了一堆複式,他們和他們親眼看到了它們,這樣他們才真正知道我在做什麼。 然後。
00:26:44:11 – 00:27:04:29
丹尼爾克萊曼
然後他們建造了一座四單元大樓和一座六單元大樓。 然後我們建造了一座有 14 個單元的大樓。 所以我,我提出了我想慢慢做並有機地成長的觀點。 這讓我建立了我的知識庫和信心,並解決了你的實際問題。 這也給了我充足的時間來建立與當地貸方的信譽。
00:27:04:29 – 00:27:27:01
丹尼爾克萊曼
我們與當地社區銀行有很多業務往來。 他們不是憑空冒出來幫助其中一家銀行的。 就像,我需要 2000 萬美元,你知道的,我通過借少量的錢與這些銀行家建立了長期的往來記錄,然後還錢,或者,你知道,這是我保留的財產,每月。
00:27:28:12 – 00:27:53:23
丹尼爾克萊曼
這也讓我能夠與分包商建立良好的長期關係。 你知道,他們已經在他們的項目中工作了很多年,我們相互了解並相互信任。 因此,就人際關係而言,資本非常重要。 與私人放債人或只用您自己的一點現金進行住宅交易很容易。
00:27:54:07 – 00:28:23:19
丹尼爾克萊曼
當你進行更大規模的開發時,你將需要機構資金,你將需要銀行,你將需要你將需要銀行或像貸方這樣的銀行。 所以我隨著時間的推移建立的關係是通過執行一些交易並逐漸增加它們。 所以。 所以你問我關於財務的問題,你問我關於人際關係的問題。
00:28:23:19 – 00:28:50:26
丹尼爾克萊曼
所以,所以這些是相互關聯的,對吧? 你應該進行更大規模的開發。 你需要兩件事。 做任何類型的大型房地產交易都是非常簡單的人。 所以你需要公平,你需要它嗎? 沒有 100% 融資這樣的事情。 當你進行大規模開發時,對,你將需要參與遊戲,而這可以是你用自己的錢帶來的遊戲中的皮膚。
00:28:50:26 – 00:29:15:20
丹尼爾克萊曼
或者您可以引入為您的交易貢獻股權的有限合夥人,對嗎? 所以對我來說,我不喜歡籌集大量外部資金。 So for me, it's also been helpful to kind of slowly ramp up my own finances so that I'm able to execute larger deals without going out there and raising money from 50,000 people.
00:29:15:20 – 00:29:16:00
Brady Winder
是的。
00:29:16:26 – 00:29:39:28
Daniil Kleyman
But again, that's a personal preference, right? There are other investors that very successfully syndicate deals and they go out and they raise all of their money from outside investors and then they bring a bank lender to contribute the remaining portion of it, you know, whatever, it's 70% of the deal and they can execute deals that way. Um, they just, it just depends on what your preferences.
00:29:40:13 – 00:29:45:09
Brady Winder
是的。 And what, you know, how much bandwidth you have, how much stress you want to take on, you know.
00:29:45:27 – 00:30:09:26
Daniil Kleyman
是的。 And you know what I always tell people because we meant there, we meant there are a lot of people and we meant there people trying to get into, into development. There are larger scale deals. Having an operating business that's separate from your long term investment or development business is helpful. So there is a reason why we, for example, build spec houses to sell.
00:30:10:07 – 00:30:34:20
Daniil Kleyman
It's not my primary focus. It's not where my passion lies, right? I'm very passionate about building the long term portfolio, but being able to build 12, 15, 20 houses a year and sell them and generate a healthy amount of profit, then creates a piggybank for me and generates my own equity internally that can roll over into long term projects.
00:30:35:13 – 00:31:01:28
Daniil Kleyman
So the more of those deals I do, the less money I have to raise from partners or from outside investors. So if you can have an operating business of some sort that generates operating cash and profits and use that to fund your long term investments, that's always helpful. And banks like to see that as well, Right? So many investors and so many developers, they don't have two pennies to scrape together.
00:31:01:28 – 00:31:26:26
Daniil Kleyman
It's all coming from outside sources. 是的。 If you can show your lender that, look, I've got a separate business that has a history of generating profits, you're going to be much more likely. It's going to be a lot easier for you to secure financing because banks, when they finance deals, whether they be small or large, they don't just look at what you have.
00:31:27:21 – 00:31:48:18
Daniil Kleyman
They look at what are you able to get if things don't go according to plan, if things if, if brought out, if your project goes over budget, if if unforeseen things happen, you know. 是的。 What do you have now? Do you have reserves, you have liquidity, but it also helps them to show that I'm able to generate more cash.
00:31:49:04 – 00:31:56:19
Daniil Kleyman
I'm able I'm able to create more money to tackle situations that may arise, that may sink the deal. 那有意義嗎?
00:31:56:29 – 00:32:15:15
Brady Winder
是的,絕對。 I mean, and I appreciate the the context in your journey there and really the patience, because I think a lot of, you know, I see a lot of investors look like, oh, I love to get into multifamily or I love to get into commercial. And to them it's it's what you describe. The other scenario of like you go from flipping a house to building 130 unit complex.
00:32:15:15 – 00:32:35:00
Brady Winder
And so, you know, like how you kind of break that down and start to build trust with people. And you can answer my two questions with one response of like go slowly, you know, you build those relationships, you're not taking big bets, you're making smaller ones and building those relationships with the banks and the the subcontractors as well.
00:32:35:00 – 00:32:55:19
Daniil Kleyman
You're also just you know, you're I mean, if you're going to play with other people's money, you need to fake it till you make a thing is fine if you're playing with your own dough, right? 是的。 But there's so many people out there that are faking till they make it with other people's money. And that's the responsible. 是的,對。
00:32:55:19 – 00:33:14:18
Daniil Kleyman
I mean, there is. And there is a lot of people that are jumping into, you know, syndications and they're buying apartment buildings and they don't know what they're doing. But it's it's not hard to raise money these days. I just had this conversation with a friend of mine the other day. It's very easy to raise capital from people who don't know what they're doing.
00:33:14:18 – 00:33:26:25
Daniil Kleyman
There's so much gullible money out there that if you are unethical and unscrupulous, you can go out there and raise a ton of cash. But you need to be a steward, a responsible steward of that money.
00:33:27:08 – 00:33:52:22
Brady Winder
是的。 So my last question and we'll wrap it up here, man, you mentioned subcontractors. You you go to your first few developments and so you truly have a good understanding of what goes in. You know, you know, I'm assuming, you know, a good skilled labor looks like in how to get the best bang for your buck. Contractors. You know, from my own experience, building from talking to everyone else's building is like contractors.
00:33:52:22 – 00:34:16:24
Brady Winder
It's there's a shortage. 我們知道。 And it's different. It's become more and more difficult to find quality skilled labor. Meanwhile, material is going up like everything's just gotten more difficult for construction sites. Besides those long term relationships and you having the experience of seeing, are you doing anything specific to like, you know, find and retain quality subs?
00:34:16:24 – 00:34:55:09
Daniil Kleyman
Yeah, So absolutely. I am always having conversations. I'm always having conversations with what subs and and suppliers to you know that's, that's other thing that I some of the people that we mentor, you know they're doing projects and they're still buying everything from Lowe's and Home Depot, right. I mean there's a lot of suppliers locally that we get to compete with each other on lumber siding doors, just the amount of money that you can save there for any given project by simply shopping around there's three or four people is incredible.
00:34:55:09 – 00:35:21:21
Daniil Kleyman
But we're there's two parts to that game, right? I mean A maintaining existing relationships with your subs. And what I mean by that is I guess it helps to give them consistent work so they know where their bread is buttered, right? 是的。 Paying them quickly, that goes a long way. And like our subs never have the chases for money and we don't nickel and dime them and don't show them.
00:35:21:21 – 00:35:38:00
Daniil Kleyman
Like if we agree to a certain number, there is no situation in which I call them when they get that bill and say, but you didn't, you didn't do this or you took an extra three days to do it and I'm going to chip away some money from you. So taking care of your people goes a long way, right?
00:35:38:00 – 00:36:03:20
Daniil Kleyman
If they know that you're going to give them consistent work and if they know that they're going to get paid quickly without any kind of bullshit, that goes a long way. So we take care of our existing subs. But that being said, we are very careful about keeping our existing subs honest. And what they mean by that is, you know, when, when he know like when you're illustration knows he's your only guy, he's your go to guy, those prices are going to start creeping up.
00:36:03:20 – 00:36:25:17
Daniil Kleyman
正確的。 So we're constantly checking them like like you're my guy, but I'm going to make sure that you're staying competitive from project to project. And in order to do that, we're constantly having conversations with you subcontractors and a lot of this coming from from our network. You know, I talk to other builders, they talk to other developers, and they say, Hey, who are you using for electrical these days?
00:36:25:17 – 00:36:57:16
Daniil Kleyman
Like, who is there anybody that you're happy with that you don't mind referring? It's not hard to to form new relationships, but it's it's a constant game. You're constantly updating your list of contractors because even your go to guys eventually fade out. 正確的? They just maybe they self-sabotage or get burned out or so I mean, you need to constantly keep your old decks of of of backups of contractors.
00:36:57:26 – 00:37:25:24
Daniil Kleyman
是的。 And, you know, being disciplined is really important. What what with I have become more disciplined about over the last couple years is again when I even when they have go to subcontractors we get two or three bids for everything always you know there's never a situation where or I'm sure there's been situations, but the goal is to never have a situation where I'm just getting a price from one guy and blindly signing off on that.
00:37:25:24 – 00:37:49:05
Daniil Kleyman
So I mean, we're getting multiple bids on on everything and and keeping people honest and keeping people competitive without just beating the living shit out of somebody rightly, there is a difference. And I see people taking that too far, right? I'm not advocating like beating the crap out of your subcontractors so they're not making any money. Yeah, but keeping people competitive and getting them to, you know, even now, right.
00:37:49:12 – 00:38:10:15
Daniil Kleyman
Subcontractor shortage, we're still able to to do that to a degree with our relationships because they want to work for us. So, hey, listen, like I want, I want to give you this job. But you know, you got to improve a little bit. What can you do here for me? And you do that enough and you're saving a lot of money on your projects.
00:38:11:06 – 00:38:29:21
Brady Winder
Yeah, I like that. 我很感激。 這是。 Checks and balances. You know, it's like what you said about Keeping Them Honest, You know, minimum 2 to 3 bids, aim for 2 to 3 bids, every project. 是的。 So you always have context. You understand what rates because I mean, you know, I feel like rates for contractors are changing just as fast as interest rates.
00:38:29:21 – 00:38:30:15
Brady Winder
這很瘋狂。
00:38:32:07 – 00:39:00:03
Daniil Kleyman
Materials have gotten crazier than labor over the last couple of years. You know, materials have just been completely out of control. What I found is that most of our subcontractors have been reasonable. They've not they've not taken advantage and jacked up their prices. Yeah, excessively, right? For us, the biggest struggle has been has been materials.
00:39:00:20 – 00:39:00:29
Brady Winder
是的。
00:39:01:12 – 00:39:26:21
Daniil Kleyman
是的。 在過去的三年裡,這不僅僅是定價,還有交貨時間。 你知道,就在我開始這個播客之前,我和我的電氣承包商掛斷了電話,你知道,我們正在啟動 16 單元的公寓樓,需要六個月的時間,就像電錶的儀表組一樣需要六個月才能到達。
00:39:28:21 – 00:39:38:28
丹尼爾克萊曼
嗯是的。 所以你必須訂購它。 我的意思是你必須權衡預付款才能訂購它。 否則,當你到達項目的某個點時,你就會停滯不前。
00:39:38:28 – 00:39:55:06
布雷迪溫德
你知道,聽到你這麼說,並親自經歷了我自己的構建。 我想也許,也許如果有人覺得這很有趣,請告訴我或給我發電子郵件。 但。 Care.com 的布雷迪。 但也許我們會做一個關於供應鏈問題的插曲,因為我認為我們都認為但至少很多人認為它會在幾年內解決,它會自行解決。
00:39:55:06 – 00:40:01:15
布雷迪溫德
顯然,這並沒有發生。 所以我想知道更多關於何時開始正常化的信息。 會正常化嗎? 你知道。
00:40:02:02 – 00:40:21:27
丹尼爾克萊曼
它在很多領域都得到了改進,但仍然有像電子設備這樣的領域,還有其他一些領域。 你知道,我們在家電方面的交貨時間有所改善。 一段時間以來,我們在電器方面遇到了重大麻煩。 所以有些事情已經改善了,有些事情還是很困難。
00:40:22:17 – 00:40:28:20
布雷迪溫德
是的,這很瘋狂。 石膏板最近上漲了。 我當時想,哇,這太瘋狂了。 我沒有看到那個來了。
00:40:28:29 – 00:40:50:03
丹尼爾克萊曼
你知道,有一段時間我們看到價格每三天上漲一次。 是的。 我的意思是,我們每天都從我們的供應商那裡收到一封關於價格上漲的電子郵件,這太瘋狂了。 我的意思是,只是為了上下文,你知道,我建造了很多複式公寓。 我算了算。 我有一種典型的複式公寓,我想建造。
00:40:50:03 – 00:41:21:12
丹尼爾克萊曼
這是大約 2500 平方英尺的頂部公寓,公寓在 2016 年的底部,我可以在木材高峰期建造 475,000 美元的複式公寓。 正確的。 建造完全相同的複式公寓花費了我 300、350 的兩倍。 所以那可能是一年前的事了。 現在,木材從那時起就下降了,所以我現在可能是哦,對於我在 2016 年花費 175 美元建造的那棟複式公寓。
00:41:22:09 – 00:41:26:01
丹尼爾克萊曼
我現在大概可以用大約 325 到 330 美元完成這項工作。
00:41:26:01 – 00:41:27:09
布雷迪溫德
就是材料都在。
00:41:28:12 – 00:41:47:12
丹尼爾克萊曼
全部不包括土地。 好吧,只是硬成本。 是的,所以我的意思是你知道的幾乎翻倍,人們想知道為什麼住房如此昂貴。 是的。 建造成本是七、七年前的兩倍。
00:41:47:23 – 00:42:07:07
布雷迪溫德
唔。 好的。 好吧,我們可能會有下一集。 我們可能。 我們可能會深入研究。 那是一個很有趣的人。 它影響著我們所有人。 好吧,我們沒時間了,伙計。 我感謝你跳上。 感謝您分享您的旅程。 當然。 是的。 超級有見地。 很高興有一天能再次邀請你,伙計。 是的,人們可以在哪裡找到您?
00:42:07:07 – 00:42:15:03
布雷迪溫德
你提到你有你正在指導的學生,你知道的,亞當和阿曼達。 尼爾 是的,他們是露營者。 是的。 是的。
00:42:15:03 – 00:42:41:25
丹尼爾克萊曼
好吧,所以我們是這樣的,我的意思是,我很久以前就認識了特雷弗,我們通過軟件業務進入了某種指導業務。 所以我有一個房地產分析、營銷、籌款和項目管理軟件,叫做我們十多年前推出的康復驗證器。 你知道,我們有非常多的客戶。
00:42:41:25 – 00:43:04:19
丹尼爾克萊曼
人們可以註冊該軟件的免費版本,我們在自己的業務中使用它。 我將它用於我的基礎開發,用於從交易分析到為我們所有銀行創建資金演示到實際運行它的所有內容。 該軟件內有一個施工管理套件,因此如果人們去康復中心看重 adcom,那裡有一個免費版本可供他們註冊。
00:43:04:19 – 00:43:07:16
布雷迪溫德
而所有這些都是投資者創造的。 對於投資者。
00:43:08:17 – 00:43:29:02
丹尼爾克萊曼
是的。 我的意思是,我建立這家公司真的是為了我自己,最初是為了我自己的生意。 從那時起,它就根據我的業務需求不斷發展。 碰巧它適用於很多其他人。 但是,這通常是聯繫我的好方法,因為這樣你就會開始收到我的電子郵件,你可以直接回复它們。
00:43:29:02 – 00:43:33:21
丹尼爾克萊曼
我通常會回應每個人,除非完全是胡說八道,在這種情況下它會被忽略。
00:43:33:21 – 00:43:51:12
布雷迪溫德
所以是的,絕對。 好的。 康復評估。 Com 放個鏈接在show notes裡。 好的。 好吧,再次感謝 Daniel 加入我的行列,感謝大家收看和收聽。如果您有任何問題,請聯繫我。 BRADY 在 Care.com,如果你對這一集有任何反饋,我想听聽一些事情。 讓我們知道。
00:43:51:24 – 00:44:16:19
布雷迪溫德
但 Trevor 將繼續進行下一次市場收穫。 在那之前,我們下次再見。
喬什庫勒
在過去的幾年裡發生了很多有趣的變化,甚至我會說自從我上次在加拉加斯以來發生了一些變化。 就像視頻流量方面的一些非常大的變化。 我覺得當我和特雷弗一起上第一集的時候,我們在談論為什麼你應該利用它。
00:00:18:03 – 00:00:35:00
喬什庫勒
如果你現在不做視頻,時間已經過去了,這對你來說不會是一個非常舒服的劇集。 就像它絕對是標準的東西,這是你必須做的事情,2023 年,這不是類似的情況,我應該還是不應該? 這是一個是的,自動的。
00:00:35:07 – 00:00:38:07
喬什庫勒
兩年前是肯定的。
00:00:43:21 – 00:01:06:16
布雷迪溫德
嘿,朋友們,歡迎回到當前的演員播客。 我是你的主持人 Brady Winder,這是播客,我們通過撥入你的在線營銷來幫助投資者建立自由和影響力的企業。 所以這個月是視頻營銷月的視頻月。 所以這可能是我最喜歡的話題之一,而且現在非常相關。
00:01:06:16 – 00:01:29:09
布雷迪溫德
我知道過去兩年你每次聽到我們談論視頻營銷時,我們總是說,哦,它更相關,但那是因為它確實如此。 就視頻營銷而言,它與去年發生的事情越來越相關。 其中之一,為了在谷歌中排名靠前,它幾乎變得更加必要。
00:01:29:09 – 00:01:47:20
布雷迪溫德
因此,將視頻放在博客文章和頁面上的頁面更有可能獲得排名。 我們沒有確切的百分比,但排名的可能性在 10% 到 100% 之間,具體取決於主題和帖子類型。 無論如何,就在去年,隨著谷歌的更新,搜索引擎優化的好處已經出現了很多。
00:01:47:20 – 00:02:15:06
布雷迪溫德
另一件事是我每隔幾個月,每六個月到一年在我們的觀眾中進行一次調查,了解他們喜歡如何消費內容,他們對哪些主題感興趣。很遠。 這次我們 80% 的觀眾希望通過視頻消費內容。 因此,我們的會員客戶也看到了同樣的情況。 對於賣家來說,視頻內容現在越來越多,越來越少。
00:02:15:06 – 00:02:32:00
布雷迪溫德
嘿,這東西你要好好利用。 所以它變得越來越重要。 我不能再開車了。 所以我們今天要就視頻營銷進行一對一的對話。 那麼入門有哪些戰術性的東西,我需要做什麼呢? 我需要考慮什麼? 我該如何制定戰略?
00:02:32:00 – 00:02:52:27
布雷迪溫德
我如何勾勒出什麼樣的話題,我要談什麼? 我如何真正完成這個視頻? 然後是關於您可以做的小事的大量非常好的技術提示或您可以用來充分利用該視頻以真正吸引更多潛在客戶並將這些潛在客戶轉化為交易的軟件。 我們將涵蓋很多內容。
00:02:53:04 – 00:03:16:23
布雷迪溫德
我不擔心這個播客會持續多久。 公平警告。 不管怎樣,這就是我們今天要說的。 所以這讓我想到了一個作家。 我對喬什卡特勒的猜測。 這是他第二次參加播客,Josh Color 是一位關懷之友。 他一直在護理營。 他一直在我們的護理峰會上,如果您想知道今年是否會舉辦 CARE Awesome,請不要擔心夏天。
00:03:16:23 – 00:03:25:13
布雷迪溫德
如果我們還沒有的話,我們會非常非常快地宣布它。 無論如何。 Aria 視頻的 Josh 顏色。 我說對了嗎? 對不起。
00:03:25:17 – 00:03:26:15
喬什庫勒
是的。 是的。
00:03:27:00 – 00:03:39:09
布雷迪溫德
馬里奧視頻。 喬希顏色。 我正要介紹給你呢。 告訴我們一些關於你自己和你所做的事情,因為我覺得你會做得更好。 我人你。 是的。 為什麼您希望我們在此播客中聽取您的意見。
00:03:39:13 – 00:04:01:13
喬什庫勒
是的。 不,那很好。 謝謝你讓我回來,伙計。 實際上,我是最後一個衝刺。 我第一次參加 Carrie 演員陣容是在工作室裡。 所以這對特雷弗來說很有趣。 是的,在那里和你們一起出去玩。 所以我很感激你讓我回來。 是的。 所以簡而言之,我會保持簡短和甜蜜,因為我討厭當我主持播客時,人們會花 20 分鐘來介紹自己,我想,哦,好吧,我們現在差不多完成了。
00:04:02:07 – 00:04:22:07
喬什庫勒
是的,我在房地產投資領域工作了 11 年多。 所以我是中西部一家大型批發組織的營銷總監,每年處理 4 到 500 筆交易。 我是該組織的營銷總監,這讓我進入了房地產投資領域。 現在我正在加快時間。
00:04:22:07 – 00:04:48:21
喬什庫勒
我現在把我所有的服務和業務都集中在房地產投資者和有影響力的人以及教育工作者身上,這些人真正把他們在房地產領域所做的事情,然後也傳授給其他人。 也許他們有策劃者、教練計劃、課程之類的東西。 因此,我們現在主要關注的是用於社交媒體管理、YouTube 管理、播客管理的社交媒體。
00:04:49:06 – 00:05:06:26
喬什庫勒
但是你知道,特別是在房地產投資領域工作。 所以在過去幾年裡發生了很多有趣的變化。 甚至我會說自從我上次在加拉加斯以來發生了一些變化,比如在視頻流量方面發生了一些非常大的變化,我認為你說得對。
00:05:06:26 – 00:05:32:02
喬什庫勒
我實際上想利用你的陳述,那個視頻不像我和特雷弗在第一集中的感覺,我們在談論為什麼你應該利用它,為什麼,你知道,現在是時候了,時間過去了。 就像你現在不做視頻一樣,我不喜歡這個,因為這對你來說不會是一個非常非常舒適的劇集。
00:05:32:03 – 00:05:47:28
喬什庫勒
就像它絕對是標準的東西。 這是你必須做的事情。 2023 年,這不是我應該或不應該的情況嗎? 這是一個是的,自動的。 兩年前是肯定的。 這樣我們就會有一些很好的問題。 我對此很興奮。
00:05:48:11 – 00:06:03:08
布雷迪溫德
是的,我喜歡這樣做的人就是贏家。 是的,謝謝你的總結。 是的,我會讓人們時不時地聯繫我,比如,嘿,布雷迪,你需要時間,你知道,幫我解決這個網站上的播客問題。 我不時這樣做。 但是當人們認真對待它時,邁克,我沒有時間。
00:06:03:08 – 00:06:21:05
布雷迪溫德
我完全準確。 我會將它們發送給 Josh 因此,如果您真的對 YouTube 頻道播客社交很認真並且想要全力以赴,請考慮與 Josh 和他的團隊一起去。 他們真的很擅長他們在他們的行業所做的事情,不僅針對房地產,而且針對投資者、批發商和批發商,他們對你們瞭如指掌。
00:06:21:21 – 00:06:43:06
布雷迪溫德
在我們深入討論之前,還有兩件快速的事情。 只是為了進一步打動他們。 視頻的重要性。 在我們今天開始播客之前,我正在做一些研究。 大約 25% 的搜索在頁面頂部顯示視頻片段。 每當你在谷歌上搜索如何,你知道,如何做雞肉餡餅,如何快速賣掉我的房子。
00:06:43:06 – 00:07:08:19
布雷迪溫德
肯塔基州路易斯維爾。 很多時候那裡會有一個視頻,有時甚至是一個帶有片段的視頻,或者視頻的小章節變得越來越普遍。 我敢肯定你們每天都會看到這個和搜索的東西。 我們在來自 8000 多名會員的自己的數據中看到的另一個有趣的花絮是 YouTube 的 YouTube 線索從訪問者轉化為線索的比例為 8.43%。
00:07:08:19 – 00:07:31:18
布雷迪溫德
所以這實際上是任何其他潛在客戶的轉化率的兩倍。 因此,它是我們準確掌握的轉化率最高的潛在客戶來源,這太瘋狂了。 你知道,觀看 YouTube 視頻的人,他們是有動力的。 是的。 所以無論如何,讓我們開始吧。我想先談談如何開始視頻營銷。
00:07:31:18 – 00:07:51:00
布雷迪溫德
所以我們要談談心態和裝備。 我認為有一件事我們只需要真正快速地擺脫困境。 你可能和每個人一樣一直都有這種經歷。 每個人都必須從某個地方開始。 人們喜歡最大的反對意見,比如,我不想,我不想出現在鏡頭前。 我不知道。 我不知道該怎麼辦。
00:07:52:03 – 00:08:04:24
布雷迪溫德
對我來說,這很簡單。 這就像你必須願意在某件事上做得不好,更關心屏幕另一端的人,或者更關心獲得領先地位。 除了你在鏡頭前的樣子,你還得考慮別的事情。 你怎麼看?
00:08:05:06 – 00:08:26:21
喬什庫勒
是的,在這個時候,當有人問我這個問題時,我唯一的回答是,如果你不打算這樣做,你的競爭對手就會去做。 所以忍住吧。 就像商業中有很多事情,你知道,就像商業一樣,有很多我不想做的事情,或者我知道會很糟糕。
00:08:26:21 – 00:08:44:00
喬什庫勒
我知道這會很辛苦,而且會讓我感到不舒服,但作為一種責任,我必須這樣做,因為這只是業務的一部分。 嗯,視頻內容是營銷的一部分。 你必須這樣做。 當然,我認為甚至,你知道,這涉及到我的個性。
00:08:44:00 – 00:09:02:25
喬什庫勒
布雷迪,我的意思是,有些人從未上過視頻,但他們對自己非常有信心,他們可以跳上攝像機,然後說個不停。 有些人認為這完全相反,即使攝像機的另一邊沒有人,就像現在我的房間裡幾乎沒有人,他們正在看著攝像機,這會把他們嚇死。
00:09:04:05 – 00:09:20:29
喬什庫勒
你就像其他任何東西一樣。 熟能生巧。 你不斷地把它拿出來,隨著時間的推移你會變得更好。 如果你看任何人,任何人的視頻,我的意思是,就像現在這個星球上最大的 YouTuber 是 B 先生,或者也許是 PewDiePie,但如果你看一下,他可能是最知名的 YouTuber。
00:09:20:29 – 00:09:42:09
喬什庫勒
如果你回頭看看他發布的第一個視頻,那真是太荒謬了。 他看,他看起來如此愚蠢,就像視頻一樣,而且像素化程度很低。 我喜歡,但他從某個地方開始。 您關注的每個人都是從零開始的任何形式或形式的影響者。
00:09:42:09 – 00:10:02:24
喬什庫勒
每個人都是從零開始的。 所以如果你想用視頻做任何事情,你只需要打開相機,開始練習。 我認為做一件非常好的事情實際上有點有趣是巧合的是,我剛剛與我們帶來的新客戶進行了一次入職電話,他是那些人中的一員,他有點,你知道,他不喜歡在台上講話。
00:10:02:24 – 00:10:22:01
喬什庫勒
他在鏡頭前有點害羞,諸如此類。 他甚至說他是自己最大的批評家,所以如果他錄了一個他不喜歡的視頻,他會直接刪除,他會編輯或類似的東西。 而且,你知道,基本上我告訴他的是,伙計,如果你是那種人,你可以為自己做的最好的事情之一就是不要編寫你的視頻。
00:10:22:01 – 00:10:47:21
喬什庫勒
它是創建主題,創建一些要點,然後將其發布。 如果你搞砸了,如果你搞砸了,你會說一些你不想說的話,或者你需要重複一遍。 只需暫停一秒鐘,然後繼續。 這就是後期製作視頻編輯的目的。 你可以剪掉所有這些。 所以只有一些機制,我認為,布雷迪,人們可以,如果他們真的拉開帷幕,他們看起來就像現在的視頻,它不是直播電視。
00:10:47:21 – 00:11:06:27
喬什庫勒
你不是一個新聞主播,你必須對從你嘴裡說出的每一個詞都做到完美。 你口齒伶俐,清楚,不會口吃,不會被你的話絆倒。 事實並非如此。 就像,有很多方法可以獲得幸福,是的,我要說的第一件事就是接受它,因為如果你不打算這樣做,你的競爭就會是正確的。
00:11:06:28 – 00:11:21:15
布雷迪溫德
絕對地。 我很高興你也說了關於腳本的事情。 就對齊視頻而言,這就是我要談論的事情之一。 我的意思是,腳本有時間和地點,但通常情況下,要點可能是最有幫助的? 告訴我,這對你來說是什麼樣的?
00:11:21:15 – 00:11:38:02
布雷迪溫德
所以如果我說,喬希,我們要錄下來,說我要為你錄一段視頻,這段視頻是關於教人們如何快速賣掉他們的房子,肯塔基州路易斯維爾,或者與比如與肯塔基州路易斯維爾的房地產投資者合作。 你做了多少要點? 留住你的感覺是什麼?
00:11:38:02 – 00:11:39:09
布雷迪溫德
你需要什麼來保持正軌?
00:11:39:17 – 00:12:13:11
喬什庫勒
是的,這是一個很好的問題。 我實際上要給出兩個答案,還有幾個變量。 例如,如果您正在做廣告視頻,您實際上是在使用視頻作為 Facebook 廣告,我建議編寫腳本。 唯一的原因是因為你想得到什麼,比如你要花多少時間來發布你的廣告,或者,你知道,只是編寫腳本,確保表達得很好,我會練習它並記錄了好幾次,因為我一直讓 Brady 和那些編寫視頻腳本並將它們放在提詞提示器上的人或者他們只是嘗試
00:12:13:11 – 00:12:43:25
喬什庫勒
為了記住它,我們讀一些東西並在做的時候保持人性是非常不自然的。 我們喜歡打開我們的機器人聲音而不是移動,根本不顯示任何動畫或任何情緒。 這就是最終的聯繫。 這就是視頻如此強大的最大原因之一,因為它在情感上、智力上都有聯繫,而且它比將副本放在那裡供某人閱讀或任何其他形式的內容更具聯繫性。
00:12:44:17 – 00:13:17:29
喬什庫勒
而且很難讀懂劇本。 我什至做不到。 多年來,在與我一起錄製過視頻的數百人中,我只允許一個人使用提詞提示器,因為他們真的很擅長,而且他們通過閱讀提詞提示器編寫的腳本視頻通過了測試. 所以我想說的是,如果你打算做一個簡短的內容,如果你真的覺得你需要把它寫下來並且它必須達到目的,你知道,就像我說的,如果它是對於廣告或類似的東西,然後或電視廣告,當然,編寫腳本,只是
00:13:17:29 – 00:13:44:19
喬什庫勒
練習幾次,並專注於嘗試保留人為因素。 當然,另一種選擇是我的建議是不要將視頻編寫成要點。 我會說每一分鐘你都會去談論一些事情,也許創建兩個基本的要點。 我不想做的事情,這幾乎就像回到學生時代,在那裡你不想字面上寫下特里段落作為你的要點。
00:13:44:19 – 00:14:03:18
喬什庫勒
您只想將其視為標題。 所以這是我的第一個要點和第二個要點的標題。 然後你談論那些事情。 關鍵是率是我們的一個話題,我總是想提到的是,你不應該談論你根本不知道的事情。
00:14:04:03 – 00:14:05:26
喬什庫勒
所以。 是啊是啊。
00:14:05:26 – 00:14:06:14
布雷迪溫德
好點子。
00:14:06:22 – 00:14:26:20
喬什庫勒
如果你不能像這樣在播客上舒適地談論它並獲取所有信息,無論你是否習慣在鏡頭前,你都不應該這樣做。 所以如果你不能在一個要點上重複 20 到 30 秒,那麼你知道,離開那個話題。 所以我認為對於要點,就像標題一樣對待它們。
00:14:26:25 – 00:14:44:22
喬什庫勒
為你計劃的談話的每一分鐘做一兩個要點,這是一個五分鐘的視頻,也許不是十個要點,但是在大約六兩個 6 到 9 個要點附近的某個地方會是個好主意,但是讓他們盡可能向您提供信息。 重要的是你把內容拿出來。
00:14:44:22 – 00:14:53:27
布雷迪溫德
我喜歡那一個。 你知道,每分鐘一兩次,因為這就像你的大腦能記住你在說什麼的時間。 你知道。
00:14:54:01 – 00:15:11:21
喬什庫勒
關於糊狀物,我每分鐘做一個,但這對我有用,對吧? 所以那個人也可以即興演奏 5 分鐘。 如果你只給我一件事情來談。 但順便說一句,我也不是那樣開始的。 我敢肯定布雷迪,就像你一樣,你在鏡頭前也很流利。 我相信你不是那樣開始的。
00:15:11:21 – 00:15:20:07
喬什庫勒
我敢肯定特雷弗一開始不是那樣的,對吧? 隨著時間的推移,它需要練習和時間才能發展,才能在鏡頭前感到舒適並讓自己獲取信息。
00:15:21:02 – 00:15:44:19
布雷迪溫德
哦,它很脆。 在一開始的時候。 它很脆。 我不會鏈接我們的一些舊內容,因此您可以在節目說明中單擊它。 我會發現這很難。 是的。 聊得好,這耶是鬆脆的。 不要判斷每個人都開始的燈光或音頻。 所以要記住的另一件事是了解你的目標。
00:15:44:19 – 00:16:11:03
布雷迪溫德
所以我覺得,你知道,你談論視頻,它可能非常模糊,哦,視頻營銷,人們可能會想到 ticktalk。 我的意思是,我想到 Instagram 社交,他們可能會想到電視。 我不知道。 但是為了這次談話,我們正在談論產生潛在客戶。 所以我認為其中一個我確定你看到的是我看到人們犯的錯誤之一是他們沒有真正思考或者他們還沒有決定他們想要他們的視頻的確切目的。
00:16:11:03 – 00:16:42:28
布雷迪溫德
所以他們說,好吧,我想用它來產生潛在客戶,但我也想成為一名有影響力的人,我也想與其他人分享如何做 X、Y 或 Z。所以視頻有時可能很好,但他們沒有明確的目的。 因此,當您觀看它們時,它們並沒有真正受到打擊,您知道,視頻有人走過,嘿,我們正在翻房子,這就是我們正在做的,我不是說不要拍下那個聯繫人,因為它可能會有幫助,但要知道你為什麼要這樣做,因為這是為了像社交媒體渠道或你的網站,在那裡你正在教育人們它是什麼樣的,工作
00:16:42:29 – 00:16:51:28
布雷迪溫德
與批發商或投資者合作,或者您是否正在嘗試指導學生以便教人們如何翻轉房屋? 通常是兩種不同的東西。
00:16:51:28 – 00:17:16:08
喬什庫勒
我呢? 因此,當我出差演講時,下週我將前往賓夕法尼亞州的一大片地區,我被要求就類似的話題發表演講。 但我想,你知道嗎? 讓我稍微改變一下它的框架和演示類型,我稱之為北極星。 所以北極星顯然是關於耶穌誕生和三位智者的故事。
00:17:16:08 – 00:17:49:16
喬什庫勒
我們終於跟隨北極星到達目的地。 基本上,它只是一個路標。 真的是這樣。 如果你看看你是什麼,你也可以稱它為你的目標,你的目標,無論你想怎麼稱呼它,北極星,不過,它基本上是你在某處的道路上。 在你的營銷中,如果你沒有一個非常具體的要點,無論是你現在建立的渠道的盡頭,還是第一步,就像點擊我的簡歷中的鏈接,填寫這個著陸頁,填寫 X、Y 和 Z,去做這個,去做那個。
00:17:50:00 – 00:18:10:09
喬什庫勒
你有一個句子。 但歸根結底,如果他們沒有到達你的北極星,那麼你的營銷可能會指向多種不同的東西,這些東西真的會混淆你所做的事實。 所以如果你為某些人創造你的北極星是什麼,你知道,如果你是,比如說,一個房地產經紀人在傾聽,而你的北極星就是它,它可能不止一件事。
00:18:10:09 – 00:18:35:07
喬什庫勒
但我除非你有多個業務,否則不應超過 3 到 5 件事,期間。 就像除非您擁有多個企業並且您在內部使用不同的產品。 但是,比如說,你是一名房地產經紀人,也許你是北極星是為了獲得更多的房源並出售更多的交易。 正確的? 所以它可能是,你知道的,這兩件事之一,或者不管它是什麼,它可能是你知道的其中之一,它可能是一兩個,不管它看起來像什麼。
00:18:35:07 – 00:19:00:24
喬什庫勒
但是你必須非常具體地說明那是什麼。 在你工作的每一點內容中,字面上都只是指出這就是目標。 因為再次,就像你說的,你知道,有些人在那裡我一直遇到這個,你知道,有人會聯繫我,他們會說,你知道,我參加了這個策劃者,你知道,就像我站起來發言一樣,房間裡的五個人就像,你是一個非常好的演講者。
00:19:00:24 – 00:19:17:08
喬什庫勒
你應該做社交媒體的事情。 然後我回答說,我真的不喜歡社交媒體。 我只想買房地產,然後賣掉它,你知道,也許我是批發商或其他什麼,然後他們被迫這樣做。 現在他們正在拍攝隨機主題的視頻,他們不知道為什麼要拍攝。 那是浪費時間。
00:19:17:23 – 00:19:19:15
喬什庫勒
我們稱之為垃圾。
00:19:19:15 – 00:19:22:14
布雷迪溫德
所以如果你有一個特定的。
00:19:23:08 – 00:19:45:19
喬什庫勒
你知道,目標 North Star 你正在努力實現你所做的一切,內容方面,不僅僅是視頻內容,但主要是視頻內容應該以它為中心。 我也將其歸結為人口統計數據,然後歸結為平台。 布雷迪所以就像當我跳上新客戶的入職電話時,我們會經歷你的人口統計過程。
00:19:45:19 – 00:20:04:11
喬什庫勒
這是一對一的營銷。你是你的目標人群,你的化身,不管是什麼,你想與之共事的理想人選。 如果不是,不管你信不信,並不是每個人都吃滴答聲。 信不信由你,並不是每個人都在播客和收聽播客。 因此,如果您的人口統計信息不存在,那麼您為什麼要將內容放在那裡?
00:20:04:11 – 00:20:21:28
喬什庫勒
你為什麼要建造一些不存在的東西? 但另一種對我得到收音機的反駁是你建造它,它就會到來。 或者,你知道,有一些場景。 有罕見的,非常罕見的情況。 是的。 您可以從哪裡開始發布一些東西,然後您的人群就會蜂擁而至。
00:20:22:06 – 00:20:45:14
喬什庫勒
但你必須記住,你的人口統計越複雜,他們就越不可能放棄他們目前使用的東西。 因此,這涉及到很多變數。 你也知道這一點,如果你說每個人都是你的目標人群,沒有人是對的,你必須非常具體,弄清楚他們在哪裡閒逛,他們消費甚麼,他們消費甚麼類型的內容,他們在尋找什麼。
00:20:45:14 – 00:20:48:15
喬什庫勒
這就是你必鬚髮布視頻的原因。
00:20:48:15 – 00:20:58:24
布雷迪溫德
是的,我真的很感激你沒有掩飾,只是按照你所說的來稱呼它。 那是垃圾。 我稱之為噪音,但它是人們消費的焦點之外的任何東西。
00:20:58:24 – 00:21:00:19
喬什庫勒
它只會發出噪音。 只要記住。
00:21:00:19 – 00:21:15:00
布雷迪溫德
是的。 是的。 你知道,它讓你想起了本質主義。 我會小心的。 但在本質主義中,Greg McKeown 談到了你如何需要知道終點線是什麼,知道最終目標是什麼。 否則你將無限期地、永遠地創造。
00:21:15:06 – 00:21:42:12
喬什庫勒
你永遠不會知道什麼時候到達終點線。 您永遠不會知道何時到達目的地。 顯然,目的地會根據轉化率重複自己,你知道,你想要更多的轉化率,但你知道,我的正確經驗法則,Duda 就像你必須提供的任何東西一樣。 我想說的一個簡單的引用是內容削減社交媒體削減視頻營銷實際上只是向目標人群解釋你做什麼,你是誰以及你的行業。
00:21:42:22 – 00:21:58:13
喬什庫勒
如果你回答了這些問題,那實際上就是你如何圍繞你的主題和你發布的內容類型。 這將解決你所有的問題並提出類似的問題,我不知道要寫什麼主題或做關於視頻的內容,或者我不知道要在什麼平台上發布。 那就是你要做的。
00:21:58:20 – 00:22:20:16
喬什庫勒
因為,你知道,這對我來說就像如果你說,例如,如果你有,如果你是房地產投資者,你是批發商,或者就像我們想說的那樣,推薦是一個真正的獲得更多交易的好來源,這是不現實的。 您可能會定期獲得一兩個,您知道,但在大多數情況下,您正在做的是重複操作以獲得交易。
00:22:21:00 – 00:22:47:18
Josh Culler
So putting out daily social media videos or let's just say, for instance, you started a podcast to bring you more deals. You're not going to have a thousand motivated sellers lined up to listen to your podcast every week. And the transactional service is really what it is. That being said, maybe the alternative is I know I have a couple of friends of mine that do Brian Snyder down in Indianapolis.
00:22:47:18 – 00:23:12:25
Josh Culler
He does a podcast that's specifically built to educate other Indianapolis wholesalers and real estate busters to bring him deals. So he teaches how to bring them because they don't wanna do their own marketing. So they have all their wholesalers bring it deals and it brings them deals all the time. So that's the alternative. But if your objective is depending on going directly to the motivated seller, that could dictate the platform that you're on and the frequency, because once again, you're not going to have 100,000.
00:23:12:25 – 00:23:20:19
Josh Culler
So, you know, Instagram followers that are all motivated sellers watching your your daily videos, it's just not works. So there's yeah, variables.
00:23:21:03 – 00:23:41:04
布雷迪溫德
Or maybe you could even go, you know talk on like a community podcast about, you know, how you are the local investor in your community, why you're different from an agent and what you offer, or maybe sponsor a podcast episode. There's yeah. One thing I want to hit on a real quick gear. We're not going to we're not going to spend time talking about gear.
00:23:41:04 – 00:23:45:05
布雷迪溫德
Y'all can Google this. Y'all can look at blog posts for getting started with video marketing.
00:23:45:09 – 00:24:18:24
Josh Culler
I was going to say, I'll just give one high level expert tip here. You have an iPhone that is, I would say, newer. So I even have that. I'm a content creator, but I just have the iPhone 12 pro max, whatever the top one is. And if you have this or newer, you're good to go record content out there on Amazon, you can buy Nikes that plug into your lightning port and then it's wirelessly propelled to you to get good audio, get good video feed record content.
00:24:18:24 – 00:24:36:25
Josh Culler
That way it works. As long as you got good lighting, as long as you frame yourself correctly, it'll work. You know, you don't have to have like Brady set up looks insanely incredible. Mine looks pretty solid, but they're stages to it. Everybody thinks that they can buy $10,000 worth of camera gear, jump right into it, but that's not where it starts again.
00:24:37:06 – 00:24:44:29
Josh Culler
Everybody starts from ground zero. And what better to create content with something that you already have? So that's my expert on gear. That's my expert opinion.
00:24:45:19 – 00:25:06:15
布雷迪溫德
I'm glad you said that. I was going to say iPhone 3G s that works. In all seriousness, though, it's like it depends a lot on the audience do so like for motivated seller specifically there you know if this is an ad or thing on social media, it needs to kind of blend in with the fee to blend in and I think stand out at the same time.
00:25:06:27 – 00:25:17:28
布雷迪溫德
But by blending, I mean like if it looks overly polished, overly commercialized and professional, they might gloss over depending on what they're looking for. So just food for thought.
00:25:18:15 – 00:25:44:28
Josh Culler
I think a really good way to go about recording content in the context of what you just said too, is environment is very important too. So if you are shooting a video specifically to motivated seller leads, be at a property maybe that you have under contract or if you don't have anything. We were just getting started. Go to your parents house or go to your house and go in the front yard and, you know, shoot a video in front of a house that you would be that would be in your buy box.
00:25:45:25 – 00:26:03:13
Josh Culler
You know, if you don't buy D class in D class neighborhoods, don't go to a D class neighborhood and, you know, in a war zone and record videos, but be in the same environment. I think that's really important and underrated as well when recording. So don't be afraid. Don't don't shy away from just getting out of your office and, you know, recording video still.
00:26:03:27 – 00:26:23:24
布雷迪溫德
Yeah, that's good. 那挺好的。 是的。 說得好。 Keep a simple start with an iPhone. Let's talk about topics. This is this is a big one. Nobody knows what to talk about. I think, you know, we already covered you covered one of the most important things, which is if you don't know what to talk about, the best tip we can give you is ask.
00:26:23:24 – 00:26:51:05
布雷迪溫德
Find out what questions people are asking. So find out what questions sellers are asking and just answer their questions. That's like the definition. That's like content marketing. One on one is answer the questions that people are asking and give them the best value you can. Something something that's disrupting the Internet as we know it right now. I JPT It's like everyday conversation.
00:26:51:05 – 00:27:11:14
布雷迪溫德
Like what is it doing? What is it doing? It's it's maybe it's a bunch of buzz right now and it's actually not as powerful as we think it is. Maybe not Maybe things maybe the landscape of Google in being really does completely change in a couple of years. We're staying on top of that anyways. The reason I bring it up is because there's a there's a place for it.
00:27:11:14 – 00:27:35:16
布雷迪溫德
So my job as a podcast host and content strategist, I'm constantly coming up with ideas and what to talk about, what we should be talking about, and we can talk about anything, how to format that. I found a really helpful I don't know if you've said all Josh, but I found it helpful as not not to do the bulk of my thinking, but as a helper, as an assistant for when I get stuff.
00:27:35:21 – 00:28:00:26
布雷迪溫德
Yeah, and so, I mean, you could do it to us so you could use chat to get you to like, you know, 50% of a blog posts like give me the outline, give me some to talk about. I like to use it for outlines like help me summarize this idea. Or let's say I have an idea and I'm thinking of another way to say, Hey, reword this phrase or conclusions.
00:28:00:26 – 00:28:14:28
布雷迪溫德
So concluding a video or blog post can be difficult because a lot of people get stuck at the very end. It's like, okay, write me a conclusion to this. It could be helpful for that. Any thoughts on GP JPT and are we all going to be replaced tomorrow? Josh And now?
00:28:15:05 – 00:28:33:09
Josh Culler
So I think it's one of those things and I'm not I will say this first, I'm not an expert in it, but you know, like I mentioned earlier, I'm one of my full time jobs as a CEO of my organization is research and development. So I spend a lot of time digging into stuff like this. I think, you know, anytime something new comes to the forefront like this, it does get hyped.
00:28:33:09 – 00:28:52:12
Josh Culler
You know, for instance, I have my my VR headset over here that we play games on and stuff like that. And I remember when VR first came to the forefront, when Samsung was kind of the biggest one to launch it, you would have to take your phone and set it inside of the headset and then you would do that and your phone would burn up after like 10 minutes and stuff like that.
00:28:52:21 – 00:29:15:18
Josh Culler
And it became hype and then it kind of like dialed back a little bit and then met out, really brought it back up. And, you know, Oculus has been around since since that time period. And it was really under Samsung's watch and it moved over to Facebook slash matter. I think it has the feeling of that. So I think it's something that is a I think people are looking at it like it could be like this huge thing.
00:29:16:06 – 00:29:32:15
Josh Culler
But I think right now it's just a tool that can help with a lot of things that you talk about. You presented it in a really good way. I think it's just a tool to kind of either spark it, get you started, help you finish up, give you ideas, create sparks, whatever it is. But I think that, you know, for instance, I tested a handful of things I love.
00:29:32:15 – 00:30:09:18
Josh Culler
Asking questions is how I learned I was terrible in school. And so asking questions is like how I learned everything. And it got me really excited. You know, I even went as far as to we were looking for a new copywriter for our team and I had Chad GPT write me a job posting for a social media copywriter and it did a pretty bang up job like it did a really good it got it got about 85% accurate on what I would type out and I just had to go through an editor a couple of things and something that would have taken me close to an hour to type out it literally.
00:30:09:25 – 00:30:39:09
Josh Culler
I finished it like 8 minutes after I edited what it already presented. But I think a really good leverage point. You know, I tested this the other day as well. You know, people in order for to use stuff like this and technology like this, you have to be good at asking the right question. But understanding what the other side of it is, For example, what I asked Chad GTP to do for me was I I'm going to try to like were to exactly how I word it.
00:30:39:09 – 00:31:01:29
Josh Culler
I said create me 50 topics for video content that business owners are asking about, and it literally lists it out 50 topics of the most asked questions on the Internet of what people are asking about video content. And I was like, okay, those are my topics that I'm going to be shooting videos on for the next couple of months.
00:31:02:13 – 00:31:30:18
Josh Culler
And it did a really good job on that. So if you got specific, I can't imagine I didn't test this. Yeah, but I can't imagine that if you look at Chat GTP and you say, create me 25 topics that are for sale by owner, you know, motivated sellers are asking about you know, it might be able to spit out a handful of really good topics but you know I do I do like the idea you know I have been reading up that Google is planning on coming out with a competitor within the next few days to that.
00:31:30:18 – 00:31:53:21
Josh Culler
That is no shock. And surprise to me because normally Google is not the first one to do things. It is like the second or third, but because of it being Google, they do it the best and then they squash whatever the first one was. And Apple and Google have that reputation to do it. Apple's ever the first to anything either, but they will crush at that, you know even after their second or third to it.
00:31:54:03 – 00:32:13:03
Josh Culler
Then I'm excited about this type of technology. I think people need to just be leveraging it as a tool right now and just be focused on asking the right question to the to the program. But yeah, I don't I don't see it being a everyday useful tool for somebody for another, like probably two or three years as some development to go under.
00:32:13:03 – 00:32:17:28
Josh Culler
But it's, it's pretty it's pretty impressive at the given moment.
00:32:18:19 – 00:32:31:14
布雷迪溫德
Yeah, it's interesting It's a it's a good help right now for sure And you still, you know, kind of like you're alluding to, you still need aa human element to at a minimum QC it to make sure it is the right.
00:32:31:14 – 00:32:53:25
喬什庫勒
我一聽說它就把它交給了我,我把它簽了給我的領導,我的質量控制和寫作部門的部門領導。 我想,嘿,看看這個,看看這是否是你可以在你的部門使用的東西,因為我的意思是,他們負責質量控制。 我的意思是,我們每週發布近 5000 條內容。
00:32:53:25 – 00:33:11:17
喬什庫勒
所以我的質量控制團隊必須每週都關注其中的每一個。 所以我想,仔細看看這是否能幫助你們提高效率。 她能夠發現一兩件它可能有幫助的事情,主要是通過類似的描述和創建展示筆記。
00:33:11:17 – 00:33:20:08
喬什庫勒
但我認為它現在還不發達,因為它才剛剛起步。 但它已經過去了,我會密切關注它。 它會變得非常酷。
00:33:20:21 – 00:33:39:06
布雷迪溫德
是的。 我們將在一年後回來查看。 也許我們會再談一次,對嗎? 是的,當然要改變。 因此,我有一個主題,這裡有一個主題列表,用於生成賣家線索。 我們從我們的視頻營銷手冊中提取了這個。 我不知道我是否在一開始就說過這個。 播客是視頻 Marketing Month Guru Care.com Search Video。
00:33:39:12 – 00:33:57:03
布雷迪溫德
我們有這本劇本。 Josh 實際上幫助我們在前一段時間提出了一個觀點,我們在去年對其進行了修改,但基本上是如何開始視頻,每週一個想法,包含 52 個想法的列表,以及所有基本信息,你知道的,在一個漂亮的小 PDF 中開始視頻營銷。
00:33:57:03 – 00:34:12:18
布雷迪溫德
所以無論如何,我從 52 個列表中提取了大部分內容。我將瀏覽它們并快速討論。 喬希,隨時打斷我,或者如果你有任何想補充的,那就去做吧。 但我只是想給你們這些,讓你們知道該談什麼。
00:34:13:15 – 00:34:27:18
布雷迪溫德
如果您還沒有達成交易,賣家推薦可能是您可以做的最重要的事情。 從你認識的其他人那裡獲得關於你的性格推薦,你作為一個人,你的性格。 但是賣家推薦讓他們在 Vimeo 上得到更多。
00:34:27:18 – 00:34:38:13
喬什庫勒
快點進來。 是的,超級酷的東西。 所以我不知道我是否希望你還沒有發現這一點,因為如果你發現了一些你沒有發現的東西,那真的很酷。
00:34:38:17 – 00:34:39:17
布雷迪溫德
我現在很興奮。
00:34:39:17 – 00:35:01:15
喬什庫勒
關於價值。 因此,排名第一的是賣家推薦,這也是我首先要提出這個問題的原因,因為這通常是人們恢復視頻內容的原因,你知道,你在收盤時,你想要拿出你的手機,快速錄製一段視頻。 不過,我看到的情況發生了,並且直到此時它都是可以接受的,因為現在您擁有了可以提供幫助的工具。
00:35:01:15 – 00:35:21:15
喬什庫勒
這是,你知道,比方說,你的收盤台大約有三英尺寬。 好吧,你坐在另一邊,手機正在錄音。 麥克風在哪裡? 它就在你旁邊。 所以它在桌子對面。 所以也許你在一個更大的房間裡。 所以聽起來很空洞。 鏡頭另一邊的人很可能不擅長在鏡頭前講話,因為他們不會那樣做。
00:35:21:23 – 00:35:46:15
喬什庫勒
所以他們只是要全力以赴。 你會有絨毛。 您可能會在後台聽到一些類似辦公室的聲音,傳真機在運轉,複印機、打印機、電話鈴聲等等。 所以我的首席視頻編輯器發現了一個名為 It's an Adobe Tool 的工具,它被稱為 Adobe Podcast。 但它所做的是它有一個語音增強工具。
00:35:46:21 – 00:35:55:25
喬什庫勒
它現在處於測試模式。 我認為您必須擁有 Adobe 帳戶才能使用它。 基本上在我們完成之後你和 Brady 所做的,也許我會給你看一個例子,因為如果你還沒有嘗試過這個,你不會相信我。
00:35:56:06 – 00:36:02:13
布雷迪溫德
對不起。 你在做嗎? 老實說,我越來越分心了。 就像我現在必須知道這件事一樣。 播客的傢伙是。
00:36:03:04 – 00:36:23:25
喬什庫勒
通常情況下,當我發現這樣的東西時,我會覺得,哦,這對我的幫助有點酷。 但這就是我要求我所有視頻在這一點上都經過的事情。 所以它會像我在背景中發生火災的推薦視頻中那樣,從字面上獲取任何音頻。
00:36:23:25 – 00:36:45:16
喬什庫勒
他們只是超級空心。 他們很安靜,因為他們離相機類的東西有四五英尺遠。 而且是用手機。 你只需要剝離音頻,把它放到這個軟件中。 最多可能需要 2 分鐘。 它會吐出來的。 我告訴你,這聽起來就像他們嘴邊放著一個播客麥克風。
00:36:45:27 – 00:37:11:29
喬什庫勒
真的嗎? 這將使它聽起來完美無暇。 你得測試一下。 布雷迪令人興奮,但僅憑這一點,我們就進入了一個內容變得不可接受的階段。 要有高質量標準,你必須有高質量標準才能得到你想要得到的東西,因為人們只是厭倦了觀看粗糙的 Zoom 視頻和手機錄音。
00:37:11:29 – 00:37:23:21
喬什庫勒
你必須讓它盡可能高。 音頻是其中一種方法。 這就是在這裡測試可靠的推薦。 這樣做最終將使視頻質量提高十倍。
00:37:24:06 – 00:37:41:27
布雷迪溫德
我,謝謝你提到這一點。 我很高興你這樣做了,因為我們只是上週我在錄製播客,你知道如果你在三月份聽這個,它幾週前才出來,但它都是關於推薦的。 Keith、Bo 和我,我們深入研究了這個問題,Keith 提到了他是如何拋出一份證明書的。
00:37:41:27 – 00:37:55:00
布雷迪溫德
這就像他最好的證明之一,你知道,把它扔掉因為電話太遠了,沒有考慮它。 就像,我只能聽到 15 英尺外的會議室在我腦海中的聲音,而你沒有得到你需要得到的東西。
00:37:55:09 – 00:38:12:22
喬什庫勒
伙計,把所有這些都拿出來。 它清理它。 它是我所見過的最令人興奮的媒體編輯軟件。 而且這一切都是自動的,因此您無需進行任何調整或任何操作。 它會為你做的。 它只知道要取出什麼來添加什麼之類的。
00:38:12:22 – 00:38:38:02
喬什庫勒
而且,很多時候,你知道,對我來說,就像我說話時聲調較高,所以我的聲音不會太低,所以它會平衡我的,我的語氣,當你跑完之後戴上耳機,聽起來真是太棒了。 所以,我的意思是,打斷你,但我知道推薦是主題的第一要務,這是最大的障礙,你知道,你通常沒有帶翻領麥克風的數碼單反相機你的關閉表。
00:38:38:28 – 00:38:43:14
喬什庫勒
因此,如果您關心的是音頻,我仍然希望您捕獲視頻,然後運行它。 你會很高興去。
00:38:44:03 – 00:38:51:17
布雷迪溫德
好的。 是的,我喜歡那個。 我沒聽說過。 你讓我很興奮。 我很高興我沒有聽說過它。 我會的。 我知道我在今天剩下的時間裡所做的一切都會受到考驗。
00:38:51:17 – 00:38:52:15
喬什庫勒
我知道你會被困住。
00:38:53:10 – 00:39:20:14
布雷迪溫德
是的。 將麥克風靠近此人。 你正在記錄它。 電話。 你離得越近,房間裡的噪音就越小,在一個空蕩蕩的大會議室裡,所有人都在交易中接近尾聲,當所有人都出去時,麥克風就緊隨其後,所以我的視頻是巨大的。 這是將您的訪問者轉化為潛在客戶並導致交易的事情,因為人們開始了解您,就像您信任您一樣,他們可以看到您是市場中的真實人物。
00:39:20:14 – 00:39:46:15
布雷迪溫德
做關於我的視頻自己做開始。 然後我什至會建議,一旦你對你知道的有更好的感覺,你如何定位你的服務和你的整體信息,甚至可以請一位攝像師來對我做一個合法的專業人士。 一個視頻是製作專業視頻的時間和地點,這樣你就可以證明你沒有在競爭中脫穎而出,因為大多數人不會那樣做。
00:39:47:02 – 00:40:10:21
布雷迪溫德
是啊是啊。 關於我的視頻,然後是一些更籠統的主題,如何銷售這些內容更加明顯,其中很多都與穀歌關鍵字保持一致。 賣家搜索的內容並不總是與 YouTube 相同。 所以如果你去 YouTube,在那裡做關鍵詞研究,很多時候會有一些差異。 但是如何在佛羅里達州彭薩科拉市或其他城市州快速出售您的房子換取現金。
00:40:10:27 – 00:40:36:15
布雷迪溫德
因此,也許可以談談您需要執行的步驟,或者您知道可以這麼快賣掉您的房子嗎? 你知道你可以這麼快關門嗎? 所以談談人們可能不知道的一些事情,他們有的問題。 我們在城邦買房。 所以談談你在哪裡買房子,你在俄勒岡州羅斯堡市的購房者購買什麼類型的房子,俄勒岡州羅斯堡的購房者在哪裡。
00:40:36:15 – 00:40:50:13
布雷迪溫德
我們與代理投資者有何不同或我們與代理人有何不同? 如何停止俄勒岡州羅斯堡的止贖,如果您即將被止贖,這裡是您可以採取的五個步驟來避免止贖,或者您可能想要為如何處理止贖做準備。
00:40:50:13 – 00:41:07:17
喬什庫勒
我喜歡我喜歡那個,不是因為其他的不好,而是我喜歡那個,因為它的背景是你正在為觀看視頻的人提供一些價值。 如果他們正在經歷某些事情,你會告訴他們該怎麼做。 然後給自己一個解決方案是構建它的一個非常好的方法。
00:41:07:17 – 00:41:20:15
喬什庫勒
所以其他的也很棒,但我喜歡那個,那個的概念,因為是的,它是價值領先的,然後你在它的背後發出行動號召,說如果你需要幫助,我有解決方案你。 這是什麼。
00:41:20:15 – 00:41:51:27
布雷迪溫德
所以是的,雖然我真的很喜歡你說的,因為你知道一個人脫穎而出的原因是我從特雷弗那裡學到的關於文案寫作的最重要的事情之一實際上是在人們的腦海中打開一個循環。 你可以這樣做幾乎是不道德的。 就像點擊誘餌一樣,你知道,你打開谷歌應用程序,這裡有 100 篇純粹是點擊誘餌的文章,但它們都在打開一個循環,你不會相信這些人對他們的孩子做了什麼正在通過機場安檢線。
00:41:51:27 – 00:42:18:12
布雷迪溫德
那確實是我昨天看到的。 無論如何來吧。 但它是如何停止喪失抵押品贖回權的。 所以他們知道他們將從中獲得價值,比如以 60 種或三種方式停止止贖的五個步驟。 與投資者合作不同於與代理人合作是為話題增添趣味的更好方式。 房地產投資者與代理人的優缺點出售您在俄勒岡州羅斯堡的房屋時最容易犯的五個錯誤。
00:42:19:01 – 00:42:19:25
布雷迪溫德
這是一個很好的。
00:42:20:06 – 00:42:21:09
喬什庫勒
MM 是的。
00:42:22:10 – 00:42:40:15
布雷迪溫德
排名前五的街區。 這個更適合買家線索,但我把它放在這裡是因為我認為我仍然沒有看到投資者做得足夠,它仍然可以真正將你定位為權威。 你知道,俄勒岡州波特蘭市前五名的社區每天都在擔心這一問題。
00:42:40:25 – 00:42:53:03
布雷迪溫德
但是如果你認識某個人,如果一個積極的賣家訪問你的網站並且他們希望快速出售他們的房子並且他們看到,哦,這個人實際上認識我所有的鄰居並且知道他是本地人,我認為這增加了很多對你的可信度。
00:42:53:14 – 00:42:55:23
喬什庫勒
是的,我想是的。
00:42:55:23 – 00:43:10:04
布雷迪溫德
然後提示,我們已經介紹了這一點,但是您從潛在客戶那裡得到了什麼問題,問他們或任何一個,隨便什麼。 對主題有任何想法嗎? Josh 這是我從視頻營銷手冊中挑選出來的候選名單。
00:43:10:15 – 00:43:41:23
喬什庫勒
是的,那是,那是,那些真的是很好的起點,不要害怕與這些主題中的任何一個重疊,因為一般來說,很多這些主題會相互重疊。 我認為另一種很好的上下文主題孤島是流程。 因此,就像與您合作的過程一樣,保持一般性,與批發商合作的過程,或者如果您是房地產經紀人,則與房地產經紀人一起出售房屋的過程,因為人們有很多問題。
00:43:41:23 – 00:43:58:23
喬什庫勒
我,我什至從來沒有,即使我在這個房地產投資領域工作了很長時間,但實際上我以前從未向房地產經紀人列出過房屋。 去年三月。 我們搬進現在住的房子已經一年了,去年 2 月是我第一次與房地產經紀人打交道,而且確實如此。
00:43:58:23 – 00:44:16:18
喬什庫勒
我有很多問題。 事情太多了。 我不知道會發生什麼。 我認為只是房地產經紀人。 並不是說我的房地產經紀人在這方面做得不好,因為他正在回答我所有的問題。 他是我的密友,但我認為很多人在掛牌或買房時都會有很多問題。
00:44:16:22 – 00:44:39:20
喬什庫勒
因此,您可以通過開放流程來回答任何這些問題都是一個好主意。 另外,如果您是房地產投資者,那麼過戶流程是怎樣的? 如果您是房地產經紀人,過戶流程是怎樣的? 如果我要買房子和賣我的房子或不管它是什麼,如果你能列出這些過程,人們想知道第一步是為了到達他們想要達到的目的地。
00:44:39:20 – 00:45:07:26
喬什庫勒
如果你能回答這些問題,那麼你就在他們的頭腦中創造了清晰度。 你自動地在那個人那裡建立了自己的信譽。 所以過程是我真正喜歡做的另一件事。 我的意思是,老實說,這是教育界的普遍做法。 如果你現在打開你的手機給任何房地產影響者並點擊他們在 Instagram 捲軸上的第一個視頻,這肯定是某種過程,無論是,這是你必須做的五件事完成更多交易。
00:45:08:01 – 00:45:30:05
喬什庫勒
然後他們將引導您完成這五件事。 完成更多交易的過程或這裡是您可以睡得更好的方法,就像他們將引導您完成第一步,通過如何睡覺的四個步驟。 這只是解決問題的過程,你知道,你的人口統計非常非常重要,我認為它被低估了。
00:45:30:05 – 00:45:43:02
喬什庫勒
我認為這是很多人不會做的事情。 他們想直接轉到關於我的視頻,這當然是您應該做的,但問題不止於此。 您必須繼續前進,尤其是在涉及視頻內容時,提供價值非常關鍵。
00:45:43:18 – 00:46:10:07
布雷迪溫德
哦耶。 我的意思是,你和我都在談論的事情可能是有用的,你知道,對 Legion 和意識以及為漏斗中間的線索預熱有用。 但我現在作為投資者或代理人會非常興奮,因為我們可以使用的工具來創建你正在談論的內容,這些工具非常強大。
00:46:10:07 – 00:46:29:21
布雷迪溫德
但也沒有得到充分利用。 所以我不是房地產經紀人,但我無法想像一個房地產經紀人會得到多少技術支持,因為我知道我在星期天晚上 8 點給我的房地產經紀人發短信是什麼。 嘿,伙計,我有一個問題要問你。 我無法想像他們有多少。 然後就像回答的機會一樣。
00:46:29:21 – 00:46:37:25
布雷迪溫德
很多這樣的東西都帶有非常甜美的簡短視頻內容。 就像,哦,我的天哪,有太多太多的方法可以做到這一點。
00:46:38:03 – 00:46:50:02
喬什庫勒
我當時想,我正要查一下。 就像,我回到去年與我的房地產經紀人的文本線程,可能僅從我提出的問題中提取了 45 到 50 個主題。
00:46:50:02 – 00:46:50:23
布雷迪溫德
天啊。
00:46:51:01 – 00:47:19:15
喬什庫勒
我喜歡。 是的,那裡有很多問題。 所以我認為人們沒有藉口製造話題。 它實際上只是回答你的目標人群關於你做什麼的問題,你的行業,你知道的,以及與你合作的過程,你知道你喜歡什麼,如果你正在努力,我會做的這個文檔一天記錄您所做的每一項任務,然後創建關於您所做的這些任務的衍生主題,然後通過視頻交付。
00:47:20:19 – 00:47:42:03
布雷迪溫德
絕對地。 我喜歡那個。 如果你知道,如果你發現自己喜歡說同樣的話,或者如果你是代理人,比如給別人回短信或者你正在投資你的培訓,你的團隊總是告訴他們同樣的話,比如,是的,我同情你。 聽起來很累。 很多。 我知道,我也知道創建流程或創建視頻很重要,但與此同時,您可以積極主動地去做。
00:47:42:10 – 00:48:03:19
布雷迪溫德
你可以在你的網站上用視頻來教育人們。 你可以說,嘿,你知道,我們已經開始合作了。 這是三個簡短的小視頻,介紹了與我合作後的期望。 這是該過程的進行方式。 我的意思是,我喜歡說沒有什麼能比得上個人風格,但就像提供個人風格一樣,盡可能分享,但它是否可擴展,是的,我不知道。
00:48:03:25 – 00:48:25:18
喬什庫勒
我不會寫,但我可以說出我認為是個好主意的方法,例如在我的團隊中,如果有人問一個關於某個特定問題的問題,我所做的就是製作一個 1 到 2 分鐘的短視頻我的 YouTube 頻道上有大量未列出的播放列表,用於所有這些內容、視頻培訓和內部團隊。
00:48:25:29 – 00:48:53:07
喬什庫勒
但我也建議將此用於外部營銷,您可以拍攝一個一兩分鐘的視頻來高層次地解釋它,然後也許您可以拍攝另一個更深入的視頻,比如 5 到 10 分鐘的視頻。 在你兩分鐘的視頻結束時,你可以說如果這不能解釋它並且你需要更多細節,我在下面有一個鏈接到下一個視頻,它詳細解釋了所有內容,因為現在你得到了他們可以選擇獲得簡短的快速答案,或者將所有內容都包含在您可以提供的每個細節中。
00:48:53:13 – 00:48:59:15
喬什庫勒
這是很多工作,但如果你超越這種方式,你會看到結果。 就像這是一個九天的差異。
00:48:59:15 – 00:49:05:06
布雷迪溫德
是的,我喜歡這樣。 就像reddit一樣。 TLDR 懶得抱怨。 是不是太懶了? 不想看。
00:49:05:06 – 00:49:06:27
喬什庫勒
就是這樣。 是的。
00:49:06:27 – 00:49:28:07
布雷迪溫德
好的,快點。 不,有人聽播客,對吧? 你知道,我們是真正的觀眾,每週都會收看。 如果你對它感興趣。 這是一筆交易,懶惰不聽。 如果有人對像嘿這樣的濃縮播客劇集感興趣,你不想听布雷迪和喬什的一小時十分鐘長的播客,五分鐘的版本在哪裡?
00:49:28:07 – 00:49:31:15
布雷迪溫德
讓我知道。 Care.com 的布雷迪。 給我發郵件。 我真的很好奇。
00:49:31:15 – 00:49:32:09
喬什庫勒
懸崖筆記。
00:49:33:00 – 00:49:53:11
布雷迪溫德
是的,懸崖筆記。 我很好奇。 也許我們放在開頭我不知道是否沒有人給我發電子郵件。 不要指望它。 你必須在 10 分鐘內聽完一小時。 好的。 於是我們聊了聊話題。 我們在那裡涵蓋了很多內容。 我想我想談的最後一件事,也許是最有價值的一件事是一些工具和真正有創意的房地產視頻用例。
00:49:53:11 – 00:50:14:09
布雷迪溫德
所以我想瀏覽一下這個列表,然後我們將把它總結起來,因為我們可以整天談論這些東西。 但無論如何,當我們在播客中瀏覽此列表時,您可能會感到不知所措。 你可能有一百萬個想法。 如果你和我一樣,我會給予你完全的許可,然後按下暫停鍵。
00:50:14:21 – 00:50:29:13
布雷迪溫德
甚至不要完成這一集。 去拍視頻吧如果您感到有動力,請轉到“關於我”視頻。 去開始獲得推薦,然後回來玩。 當您開始製作此視頻並找到一些工具來幫助以不同方式加快速度時。
00:50:29:17 – 00:50:51:18
喬什庫勒
我可以給出一個有用的解決方案,通常我可以通過我不喜歡的任何類型的人來解決這個問題,我會提前考慮。 但是,如果我還沒有做到這一點,我就無法進入第五步。 所以我認為一個非常好的步驟是在你完成之前創建你所做的主題。
00:50:51:18 – 00:51:13:14
喬什庫勒
如果你還沒有,如果你在做生意,你應該已經這樣做了,那就是創建你的目標人群,你的頭像。 做到這一點的一個非常好、簡單的方法就是翻閱一頁營銷書籍,只需谷歌一下,這將幫助您確定所有這些細節。 所以這就像人口統計數據、年齡、職業和地理位置,諸如此類。
00:51:13:27 – 00:51:34:15
喬什庫勒
然後。 或者你可以在那裡做 Donna miller Story 品牌的練習。 因此,其中任何一個都可以建立人口統計數據。 步驟1。 第二步,開始創建主題。 我會讓你知道,這裡有 52 個主題供你使用。 所以這不是為自己創建另一個 25 或 30 個主題的藉口。
00:51:34:15 – 00:51:56:15
喬什庫勒
聽起來很多。 一旦你過了五點,你就會重複這些。 我向你保證,將這些主題寫下來會容易得多。 然後當你這樣做時,安排一些你知道自己能力的事情。 因此,無論是每週一次、每隔一周一次還是每月一次,以及我們所說的批量錄製您的視頻,請阻止。
00:51:56:21 – 00:52:12:08
喬什庫勒
因此,如果您打算每月選擇一次,並且您正在做,比如說,每週發布三個視頻,那就是您每月錄製 12 個視頻。 因此,在本月的第一個星期一,您錄製了 12 個視頻,然後在下個月之前的剩餘時間裡您都不必擔心它。
00:52:12:19 – 00:52:29:28
喬什庫勒
同樣,如果你打算每週或每隔一周做一次或其他什麼,請批量處理你的視頻,錄製它們,然後你可以繼續將它們公之於眾。 所以你從這三站開始。 在這一點上你沒有任何藉口。 你必須去執行它。 不要被其他一切淹沒。
00:52:31:04 – 00:52:31:18
喬什庫勒
布雷迪。
00:52:32:05 – 00:52:46:09
布雷迪溫德
請。 感謝您這樣做。 是的。 不,那是完美的。 嗯我知道。 我是一個從第一步到第十步的人。 我喜歡跟著他們。 創造它們很糟糕。 我不是天生適合流程和。
00:52:46:09 – 00:52:51:13
喬什庫勒
對我所有的團隊進行培訓,我也必須培訓客戶。 所以它是重複的。
00:52:52:10 – 00:53:15:13
布雷迪溫德
不,那是好東西。 那很好,伙計。 好的,所以前七名。 好吧,當我們完成這個播客時已經九點了。 它是房地產視頻的創意用途。 One Shameless plug Video post 在我們自己的軟件中管理視頻發布工具。 所以如果你正在錄製視頻並且你有一個護理站點並且你還沒有使用它,我不知道該告訴你什麼。
00:53:15:13 – 00:53:43:19
布雷迪溫德
你錯過了。 如果你這樣做,你可能會排名更高,對吧。 那麼這是什麼,你錄製一個視頻如何快速賣掉我的房子。 俄勒岡州羅斯堡。 您將它放入我們的視頻發布工具中自動轉錄它,將其放入您的博客文章中,花費 1520 分鐘將您的 h one edge 添加到標籤作為您的標題,您的標題,並修改措辭使其聽起來更自然一點或你可以說這是視頻的文字記錄。
00:53:43:19 – 00:54:02:00
布雷迪溫德
我們對我們的播客做同樣的事情,因為我們把文字記錄和博客文章對 SEO 有很大幫助。 單獨搜索引擎優化。 但是,如果您忘記了 SEO,如果有人想要觀看視頻的替代方法,那麼您就可以閱讀它,如果這是他們因為視頻而更喜歡的學習方式。 不適合所有人。
00:54:02:04 – 00:54:29:12
布雷迪溫德
它適用於大多數人,但不適合所有人。 他們可以瀏覽以查看它的內容。 就像谷歌一樣。 因此,為此使用視頻帖子和快速用例。 所以,你知道,我不只是在談論理論。 我們拍攝了一段視頻,將其鏈接到節目說明中,但幾年前我和 Trevor 拍攝了一段關於如何使用視頻帖子的視頻,我在這裡得到了真正的元但在那個視頻中我們拍攝了一個關於細胞的視頻俄勒岡州羅斯堡的類似合作空間的電話。
00:54:29:12 – 00:54:46:15
布雷迪溫德
嘿,如果您正在尋找一個很酷的工作空間,請查看俄勒岡州的閣樓 Jurors。 我們做了那個上傳。 我相信,這是記錄時的排名。 這仍然是俄勒岡州羅斯堡聯合工作空間的第一名。 這不是一個競爭性的術語。 那不是重點。 關鍵是它是多麼容易,以及它在讓事情排名方面有多有效。
00:54:46:15 – 00:55:06:09
布雷迪溫德
那麼視頻轉錄在那裡嗎? 如果你現在去谷歌,我也這樣做了,有人會試圖超越我。 如果我說這個視頻,哈士奇,視頻,哈士奇評論,你去看看。 還有我拍的視頻。 我編寫腳本並錄製,並將其放在 Kurt 的視頻帖子中。 兩年來,我一直在視頻哈士奇自己的網站上排名第一。
00:55:06:09 – 00:55:28:15
布雷迪溫德
我在網站上排名不高,這太瘋狂了,超級強大。 所以視頻發布第二個,我只是把它放在那裡因為我只記得那個視頻問我們有沒有聽說過那個喬希視頻問這真的很有趣,我們有一個 Kerry 露營者與我們分享這個工具,他們是使用它基本上可以篩選租戶並使他們有資格獲得租金。
00:55:28:15 – 00:55:51:16
布雷迪溫德
但是有一百萬個用例。 你也可以用它來獲得推薦。 就像我們可能要試驗它一樣。 我關心是否從我們的會員那裡獲得推薦,但基本上它只是一個簡單的小軟件和移動應用程序。 您向他們發送一個鏈接,該應用程序將提示該人。 所以它會說,你知道,告訴我你對此的體驗,然後它會給他們 30 秒的時間來記錄。
00:55:51:16 – 00:56:15:05
布雷迪溫德
他們錄製視頻回复。 這就是它的基礎。 但是你可以這樣做。 因此,如果他們回答了這個問題,那麼請改為詢問此提示。 從其他人那裡獲取視頻的非常直觀、強大的工具。 所以你甚至不一定要在那裡。 是的,有很多創造性的方法來使用它,比如為你的租金篩選租戶。
00:56:15:18 – 00:56:36:08
布雷迪溫德
無論如何,Adobe 播客,我只是把它放在列表中,這樣我就不會忘記它。 我們已經談過了。 這是一個很好的驚喜。 另一個是 YouTube 關鍵字的編號。 我知道你在想 YouTube。 這不是一個創造性的用例,就像每個人都知道將他們的視頻放在 YouTube 上一樣,但很多人並沒有考慮進行治愈研究。
00:56:36:08 – 00:56:54:00
布雷迪溫德
就像 YouTube 一樣,他們只是想,哦,我只是要放一個視頻,放一個關於這個主題的視頻,希望它能成功。 你花 5 分鐘做關鍵字研究。 當我準備好我的標題時,我會在每個播客之前這樣做。 什麼是 YouTube 排名? 唾手可得的果實在哪裡?
00:56:54:01 – 00:57:17:12
布雷迪溫德
所以如果你去找 Tube buddy,只是谷歌 tube buddy 或 video IQ,Video IQ,他們都做同樣的事情。 您可以與他們一起進行關鍵字研究,找到容易獲得的成果,這樣它就會告訴您喜歡該關鍵字的競爭以及人們正在搜索什麼,意圖是什麼,或者它是否真的是您要拍攝的視頻。
00:57:17:12 – 00:57:39:27
布雷迪溫德
所以無論如何,不要把它弄得太複雜,但是如果你做視頻有一段時間了,那就花點時間做一些基本的關鍵字研究並優化你正在拍攝的視頻。 為什麼不呢? 第三? 不,那是我訂購的數字,我們在這裡添加了這麼多,我的訂購全部關閉 Bom bom,bom,bom。
00:57:39:27 – 00:57:58:16
布雷迪溫德
這是專門針對代理商的。 我不知道。 我自己是用戶,所以我想投資者可以使用它。 我不明白為什麼不。 但是對於跟進,很少有視頻進入電子郵件以供跟進代理使用它,就像,嘿,這是接下來的期望。 或者作為感謝視頻,感謝您與我合作。
00:57:59:00 – 00:58:02:09
布雷迪溫德
喬希,你有什麼計劃做跟進視頻之類的嗎?
00:58:02:10 – 00:58:18:18
喬什庫勒
嗯,當然咯。 是的。 如果他們特別喜歡文本或電子郵件活動,他們就會利用其中的 Bambam 視頻等活動。 Bambam 有點像被淘汰了一點點。 我認為人們還使用其他一些工具,但它仍然很有用。
00:58:19:06 – 00:58:29:13
布雷迪溫德
這很有趣,因為查德比蒂喜歡這組詞。 Shaggy Beatty 我想讓查德在我們創下記錄之前重複一遍,看看第一個中是否遺漏了任何內容。 我當時想,哦,bom bom。
00:58:29:16 – 00:58:29:26
喬什庫勒
是的。
00:58:30:21 – 00:58:59:21
布雷迪溫德
是的。 另一個真的很快。 利亞姆視頻。 喬希和我在談論過程。 我喜歡利亞姆的視頻。 我會死在他們面前,因為你可以創下紀錄。 我故意讓 Liam 只是一個快速的小 Google Chrome 插件,它會在您的瀏覽器上運行,您單擊它並顯示它。 當然,您可以使用相機和屏幕,只需向某人發送該視頻的 URL,這樣您就不必進行任何編輯、下載和上傳到 YouTube。
00:58:59:28 – 00:59:16:25
布雷迪溫德
向他們發送 YouTube 鏈接。 您不必為此做任何事情。 因此,對於像 super Quick and Dirty Liam 視頻這樣的內部視頻來說,這是解釋事情的好方法。 很多軟件都像這樣收費,現在就像你桌子上的 Slack,它已經內置了。但 Protip 不會升級你的帳戶。 堅持使用免費版本。
00:59:16:25 – 00:59:26:10
布雷迪溫德
這是一個五分鐘的限制,因為它會讓你變得簡潔。 我從來沒有在 Liam 上錄製超過五分鐘的視頻。 升級對我來說很危險。
00:59:26:20 – 00:59:34:14
喬什庫勒
老兄,這是一種習慣。 我做我喜歡的事。 我沒有升級它。 我每天使用 Liam 四到五次。 我仍然沒有升級,因為我想,我必須保持簡短。
00:59:35:01 – 00:59:35:27
布雷迪溫德
那就是你的樣子。
00:59:35:27 – 00:59:39:07
喬什庫勒
如果需要超過 5 分鐘,我將與您進行 Zoom 通話。 所以。
00:59:39:08 – 01:00:07:28
布雷迪溫德
對,對,對,對。 否則,另一個 360 虛擬旅遊。 這對你們任何人來說都不是新聞,但我們正在播客中。 不久前,我們的一位成員提到他們如何將 Matterport 用作代理詞。 這是一位投資者,他們正在為他們的買家名單進行 360 度虛擬遊覽。 So as soon as they would get the house under contract, say, Hey, we're coming to take photos, put the Matterport up and send that out to those buyers lists.
01:00:07:28 – 01:00:29:10
布雷迪溫德
It says they the buyers have so much more confidence when they're able to you virtually tour the home and they can get it get the contract sign so much quicker. So if you're an investor, consider Matterport before after flip videos on your site. So a lot of people do this on Instagram. Little IG stories. Hey, here's this house we're working on.
01:00:30:04 – 01:00:54:25
布雷迪溫德
I think that also could lend a lot of credibility if you are flipping houses and you're doing it well. I think of home buying guys in Dallas. They're members of ours. They really take pride in how they flip their homes. They care about them and they are doing the community a service. So if you're doing that type of flip where you're really improving the property, put on your website and people love to see that as incentive to work with you versus someone else.
01:00:56:02 – 01:01:22:22
布雷迪溫德
And then the last one, social media repurposing, I figured that would be a good note for Josh to end on. I mean, we could talk about this all day. We won't, but social media repurposing. So just like, you know, if if I'm if I'm an investor, I'm making these videos that we're talking about what's what's like the easiest low hanging fruit like ways I can repurpose these videos because it'd be it'd be bad not to do any repurposing.
01:01:22:25 – 01:01:25:28
布雷迪溫德
But you also don't want to go ham and try to be the next TikTok influencer.
01:01:26:05 – 01:01:50:17
喬什庫勒
Yeah, I'm going to give an answer that probably most people will not like, but you have to do this or you're not going to stay consistent because consistency is the number one factor to any success within content. It's hire it out and you can leverage tools like or platforms like Fiverr or Upwork. A lot of people have like especially marketers, they have a bad taste in your mouth with fiber.
01:01:50:21 – 01:02:15:29
喬什庫勒
I use fiber pretty often on some smaller projects that need done. You can also go to Upwork and find video editors that will help you chop up the content, repurpose it and possibly even post it for you. The reality is, is that if you're a business owner, you don't necessarily most of the time and this is why this is where like we come in and people hire us because they don't have the time or the ability or the want to to keep up with this kind of stuff.
01:02:16:11 – 01:02:35:22
喬什庫勒
So I have my clients focus on recording content. I want them doing nothing else. I don't allow them to check the content. I don't allow them to post it. Obviously that's a little bit of a higher level. Service is going to cost you more, but you if you're just getting started, allocate a couple hundred bucks a month to just getting videos edited.
01:02:35:22 – 01:02:57:00
喬什庫勒
You can send them off to a good editor on Fiverr or hire somebody, a freelancer on Upwork to edit videos for you, have them edit it, maybe you can post it or have an assistant post it for you and just get them out that way. Because the reality is, is what happens is that people shoot videos and then they get stuck at the editing portion because they spend so much time on it and they just don't do it later on, like they they'll they'll be fired up about it for a month.
01:02:57:00 – 01:03:19:11
喬什庫勒
And then if a phase is out now, you literally wasted a month of doing literally nothing. That's my short answer. If you are the type of person that you want to do it yourself, there's very simple tools that you can use to edit videos. Of course, like from a professional standpoint, from your pro is great and it actually has gotten to a point where it's pretty easy to use like it's very user friendly.
01:03:19:11 – 01:03:41:09
喬什庫勒
它不是。 It still has all the technical aspects of it, but it's not as complex as it used to be. Of course, if you have a mac device, I movies are really easy to use platform to edit your videos on, but outside of that headliner, dot app is really good as well. And there's there's tons of other platforms.
01:03:41:09 – 01:03:54:00
布雷迪溫德
We've news using. I forgot about that we've been using headliner for. I mean I've been using it for years for podcasts because they were the first ones to say, okay, drag in your audio or video, add captions automatically adjust snippets. 是啊是啊。 Audio Grahams.
01:03:54:00 – 01:04:08:26
喬什庫勒
是啊是啊。 So that's what I would use by I'm just going to lean back into hire it out likes stop being a cheap HEB, be willing to spend some money on some of your marketing and hire somebody for 200 bucks a month to edit your videos and get them back to you. That's what I would say.
01:04:09:12 – 01:04:28:02
布雷迪溫德
I think that's a great answer and I want to I want to dive deeper real quick and then I swear we'll wrap it up. But so I think it's a good answer that you say hired out, not because you're the guy with an agency who does this really well, but because there are there's diminishing returns, too, with anything.
01:04:28:15 – 01:04:53:03
布雷迪溫德
And the diminishing returns correct me if I'm wrong, but here's you know, Brett and I were just having a conversation in the office about this the other day. The returns of social media are high, meaning people might ask us, like, why don't you post to social media more often? My take on it is we post enough to stay relevant to make sure that when someone comes across our Instagram feed that there's things on there.
01:04:53:03 – 01:05:17:03
布雷迪溫德
It's somewhat current, it's interesting, there's there's stuff there consume, but we're not posting a thousand times a day. That's why when I hear you say, hire it out, I'm like, it's it's more scalable that way. If you're if social media is a strategy, I feel it. Maybe I'm being long one of this with this, but I feel like there's this big gap between like you post, you know, once a week and it's effective.
01:05:17:17 – 01:05:22:24
布雷迪溫德
You post, you know, ten times a week and it's marginally more effective. Is that the case?
01:05:23:06 – 01:05:44:11
喬什庫勒
No. Well, it depends. There's platforms. There's platforms specific. Like what I what I tend to do is take what the platform wants and, and go all in on that. Like, for instance, if you're not posting at least a video a day on Instagram, you're obsolete just period. Especially if you especially if you're just starting to content, you will be obsolete if you're posting less than one video a day.
01:05:44:19 – 01:06:15:00
喬什庫勒
It's just the reality of it. It's how the platforms work on YouTube. If you're not posting at least 2 to 3 videos weekly are for videos, you're going to be obsolete or or it's going to be really hard for you to get traction at all. But with these platforms, you really have to like volume is a key. You have to put into what they want and generally speaking with reels, Tik Tok videos, YouTube shorts, velocity is the name of the game because these are shorter videos, you've got to feed more into it.
01:06:15:06 – 01:06:43:23
喬什庫勒
But even if you look at it one video a day on Instagram, let's just say it's seven videos that are minute long, the 7 minutes worth of recording, right? I mean, that's that's really not as much as you might think it is. So that's a week's worth of content. So volume does matter what my formula today is, Volume plus quality is really what and it's the right volume, the right volume, the right time quality, the right efforts combined is what's going to get you the success out there that you you need.
01:06:44:15 – 01:06:57:13
喬什庫勒
So in a way it does matter. But do you need to be posting ten times a day? 可能不是。 And that being said, I don't know if it would hurt you. We have a client that we post five times a day for and they kill it.
01:06:57:13 – 01:07:14:21
布雷迪溫德
So no bigger. 耶耶耶。 And content. Thank you for that context man. That's that's I appreciate the insight there that's specifically more geared towards influencers if looking to get motivated seller leads like these answered Posner Instagram TikTok In terms of do.
01:07:14:22 – 01:07:27:18
喬什庫勒
Yeah you got to consider your demographic. If they're not following you on Instagram, then you only need be creating the content that they're going to consume, which for the most part, if it's transactional, it's just going to be informational content about what it is you do and that kind of thing.
01:07:27:18 – 01:07:49:20
布雷迪溫德
So yeah, awesome. In well, this has been value packed. This is the longest podcasts I've recorded in a while. I have no shame about it, but hopefully everybody listening you have found this if we missed anything, if there's a tool that you're using or a tip that somebody gave you, let us know. Send me an email. Brady At Care.com, or if you're on YouTube, drop in the comments below.
01:07:50:03 – 01:07:53:12
布雷迪溫德
And thanks for listening. And Josh, thanks so much for joining me. 男人。
01:07:53:15 – 01:07:55:16
喬什庫勒
Yeah, man, this is a lot of fun and hope to be back soon.
01:07:56:00 – 01:08:16:10
布雷迪溫德
是的。 好的。 We'll catch up later.